Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 18:02:18
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Tuning
Oldalak:
1
...
171
172
173
174
175
176
177
[
178
]
179
180
181
182
183
184
185
...
188
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Tuning (Megtekintve 2699068 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
drof
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8850 Dátum:
2012.10.03 szerda, 20:38:54 »
Idézetet írta: norbinet - 2012.10.03 szerda, 20:38:10
Igazad lehet, de mindig is szemeztem a v6-al, csak amikor anno a mostanit vettem, nem találtam jó állapotút ezért lett 1.8. Én ilyen romantikus alkat vagyok, és ha beleszeretek valamibe, azonnal lépnem kell. Most ígí vagyok a v6-al is.
Természetesen nagyon átnézem és ha csak a szikráját látom, hogy valami rossz a gépen, nem veszem meg. Annyira nem sürgős.
Naplózva
sendrew
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2332
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8851 Dátum:
2012.10.04 csütörtök, 14:52:34 »
Na erre költöttek rendesen
http://www.youtube.com/watch?v=oCNXxl5gTF4&feature=endscreen
Naplózva
2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6 101LE
EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE LPG
2007. Ford Fiesta 1.25 75LE
Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
CsZoli
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8852 Dátum:
2012.10.05 péntek, 16:42:18 »
Idézetet írta: sendrew - 2012.10.04 csütörtök, 14:52:34
Na erre költöttek rendesen
http://www.youtube.com/watch?v=oCNXxl5gTF4&feature=endscreen
Nem rossz!
De akkor ez most 2.5 vagy 3.0 V6?
Naplózva
norbinet
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8853 Dátum:
2012.10.07 vasárnap, 14:34:02 »
Üdv! A V6 csere nem jött össze, mert elég gáz volt az autó, ugyhogy maradok a jól bevállt 1.8-nál. kénytelen leszek ezt felpöckölni egy kicsit. Szép kihívás
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8854 Dátum:
2012.10.07 vasárnap, 20:01:41 »
Csináltam egy videót kocsim mozzanataiból, szórakozásból...youtube-ra....
bár amit alátettem zenét eredetileg a youtube leis tiltotta hogy rohadjon meg és csak ilyen okádék zenét engedett alá sajna....
https://www.youtube.com/watch?v=whgUwMB89_A
Naplózva
norbinet
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8855 Dátum:
2012.10.07 vasárnap, 20:11:12 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.10.07 vasárnap, 20:01:41
Csináltam egy videót kocsim mozzanataiból, szórakozásból...youtube-ra....
bár amit alátettem zenét eredetileg a youtube leis tiltotta hogy rohadjon meg és csak ilyen okádék zenét engedett alá sajna....
https://www.youtube.com/watch?v=whgUwMB89_A
Szép munka...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8856 Dátum:
2012.10.07 vasárnap, 20:23:59 »
Idézetet írta: norbinet - 2012.10.07 vasárnap, 20:11:12
Szép munka...
köszi.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8857 Dátum:
2012.10.07 vasárnap, 20:27:40 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.10.07 vasárnap, 20:01:41
Csináltam egy videót kocsim mozzanataiból, szórakozásból...youtube-ra....
bár amit alátettem zenét eredetileg a youtube leis tiltotta hogy rohadjon meg és csak ilyen okádék zenét engedett alá sajna....
https://www.youtube.com/watch?v=whgUwMB89_A
Faca.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
sendrew
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2332
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8858 Dátum:
2012.10.07 vasárnap, 21:37:35 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.10.07 vasárnap, 20:01:41
Csináltam egy videót kocsim mozzanataiból, szórakozásból...youtube-ra....
bár amit alátettem zenét eredetileg a youtube leis tiltotta hogy rohadjon meg és csak ilyen okádék zenét engedett alá sajna....
https://www.youtube.com/watch?v=whgUwMB89_A
szép lett nagyon!
Kiszámoltad már mennyit toltál bele? .)
Naplózva
2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6 101LE
EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE LPG
2007. Ford Fiesta 1.25 75LE
Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8859 Dátum:
2012.10.07 vasárnap, 21:44:58 »
Idézetet írta: sendrew - 2012.10.07 vasárnap, 21:37:35
szép lett nagyon!
Kiszámoltad már mennyit toltál bele? .)
Köszi..de nem akarom...lehet eladom és még jobban fájna.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8860 Dátum:
2012.10.08 hétfő, 10:37:46 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.10.07 vasárnap, 20:01:41
Csináltam egy videót kocsim mozzanataiból, szórakozásból...youtube-ra....
bár amit alátettem zenét eredetileg a youtube leis tiltotta hogy rohadjon meg és csak ilyen okádék zenét engedett alá sajna....
https://www.youtube.com/watch?v=whgUwMB89_A
király lett
Naplózva
norbinet
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8861 Dátum:
2012.10.14 vasárnap, 11:55:55 »
Üdv!
Az 1.8 zetec tuning első lépcsője kész
Kapott nyitott légszűrő rendszert, kipu ki lett nyitva + sport dob, + állítható üzemanyag nyomás szabályzó, + keskenysávú afr mérő órát az ideális beállításokhoz. Eddig ennyi. Elég szépen muzsikál, a menetdinamika jelentősen javult, most a gyári 115 lóhoz képest olyan +15 - +20 % a teljesítmény növekedés. A következő szint, a vezérműtengely módosítása lesz. Ehhez keresek most jó állapotú bontott tengelyeket. Ha az is kész lesz, akkor jelentős növekedést érek el. Remélhetőleg meg lesz a 170 lovas álomhatár
Ha valakinek van esetleg bontott 1.8 vezérműtengelye az szóljon...
Köszi...
Norbi..
az első videom
www.youtube.com/watch?v=aQaRJQVL9w0&feature=plcp
«
Utoljára szerkesztve: 2012.10.16 kedd, 00:12:39 írta norbinet
»
Naplózva
mcskot
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8862 Dátum:
2012.10.18 csütörtök, 21:59:22 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.10.07 vasárnap, 21:44:58
Köszi..de nem akarom...lehet eladom és még jobban fájna.
ZSÍÍÍÍÍR!
Kár lenne érte.
De a sportlégszűrőt, és a hátsólámpákat megvenném!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.10.18 csütörtök, 22:01:47 írta mcskot
»
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8863 Dátum:
2012.10.19 péntek, 07:41:06 »
Idézetet írta: norbinet - 2012.10.14 vasárnap, 11:55:55
Üdv!
Az 1.8 zetec tuning első lépcsője kész
Kapott nyitott légszűrő rendszert, kipu ki lett nyitva + sport dob, + állítható üzemanyag nyomás szabályzó, + keskenysávú afr mérő órát az ideális beállításokhoz. Eddig ennyi. Elég szépen muzsikál, a menetdinamika jelentősen javult, most a gyári 115 lóhoz képest olyan +15 - +20 % a teljesítmény növekedés. A következő szint, a vezérműtengely módosítása lesz. Ehhez keresek most jó állapotú bontott tengelyeket. Ha az is kész lesz, akkor jelentős növekedést érek el. Remélhetőleg meg lesz a 170 lovas álomhatár
Ha valakinek van esetleg bontott 1.8 vezérműtengelye az szóljon...
Köszi...
Norbi..
az első videom
www.youtube.com/watch?v=aQaRJQVL9w0&feature=plcp
Gondolom, Németországban készült a felvétel az autópálya egy alkalmas szakaszán.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
norbinet
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8864 Dátum:
2012.10.19 péntek, 09:14:30 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.10.19 péntek, 07:41:06
Gondolom, Németországban készült a felvétel az autópálya egy alkalmas szakaszán.
AndyA
Hát persze
Hosszabb tesztelés hétvégén lesz. Természetesen Német autópálya alkalmas szakaszán
Amúgy a módisításoknak köszönhetően normál közlekedés mellett (110 utazó) a fogyasztásom csökkent. Baja-Budapest 6,8l/100
«
Utoljára szerkesztve: 2012.10.19 péntek, 09:31:29 írta norbinet
»
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8865 Dátum:
2012.10.19 péntek, 12:59:01 »
Idézetet írta: norbinet - 2012.10.19 péntek, 09:14:30
Hát persze
Hosszabb tesztelés hétvégén lesz. Természetesen Német autópálya alkalmas szakaszán
Amúgy a módisításoknak köszönhetően normál közlekedés mellett (110 utazó) a fogyasztásom csökkent. Baja-Budapest 6,8l/100
1/4 metfolded tudsz merni? ido kellene, sebesség meg suly. ebbol lehetne egy kb le adatot mondani...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8866 Dátum:
2012.10.19 péntek, 18:44:17 »
fiesta/escort RQC/RQB 1.8 16v 130lovas cuccokat neki , pl szívósor meg pillangó ...superchips és utánna tengely..
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
norbinet
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8867 Dátum:
2012.10.19 péntek, 20:23:45 »
Mindent szép sorjában...a kedvemnek csak a pénztárca szab határokat
Most megyek holnap kb 350 km-t közben tesztelek. Azért csodákra még nem számítok, de már 9 körül van a száz. Ez még sovány ugyan (bár a gyári adat 11 körüli), de ha meglesz a tengely, az sokat dob rajta
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8868 Dátum:
2012.10.19 péntek, 20:55:55 »
Idézetet írta: norbinet - 2012.10.19 péntek, 20:23:45
Mindent szép sorjában...a kedvemnek csak a pénztárca szab határokat
Most megyek holnap kb 350 km-t közben tesztelek. Azért csodákra még nem számítok, de már 9 körül van a száz. Ez még sovány ugyan (bár a gyári adat 11 körüli), de ha meglesz a tengely, az sokat dob rajta
nem akarlak letörni, de így szemre szerintem nincs meg annyi. stoppert a kézbe és hajrá. átalakítás előtt mértél valamit??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Victore
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8869 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 21:16:42 »
Inkább ide írom az MK3 TDCi fórum helyett.
A Bunyek-féle chiptuning (remapping) eredménye:
70-120, 4-esben, 6,5mp
-2 fok, nyálka, és csak 78 fokos hűtővíz
gyárilag ha jól tudom ez kb 10mp.
http://www.youtube.com/watch?v=nPULqBcM7Cs
Ez kb. 160 LE a youtube-on fellelhető hasonszőrű videók alapján, de ez nagyon ex-has.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.12.16 vasárnap, 21:23:20 írta Victore
»
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8870 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 21:22:55 »
Idézetet írta: Victore - 2012.12.16 vasárnap, 21:16:42
Inkább ide írom az MK3 TDCi fórum helyett.
A Bunyek-féle chiptuning (remapping) eredménye:
70-120, 4-esben, 6,5 mp.
-2 fok, nyálka, és csak 78 fokos hűtővíz
gyárilag ha jól tudom ez kb 10mp.
http://www.youtube.com/watch?v=nPULqBcM7Cs
Ez kb. 160 LE a youtube-on fellelhető hasonszőrű videók alapján, de ez nagyon ex-has.
6os váltó?
inkább 0-100at csinálj
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8871 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 21:25:39 »
Idézetet írta: Victore - 2012.12.16 vasárnap, 21:16:42
Inkább ide írom az MK3 TDCi fórum helyett.
A Bunyek-féle chiptuning (remapping) eredménye:
70-120, 4-esben, 6,5mp
-2 fok, nyálka, és csak 78 fokos hűtővíz
gyárilag ha jól tudom ez kb 10mp.
http://www.youtube.com/watch?v=nPULqBcM7Cs
Ez kb. 160 LE a youtube-on fellelhető hasonszőrű videók alapján, de ez nagyon ex-has.
Na ezt megnézem majd én is, kíváncsi vagyok az enyémre. pont 70 ről indul jól.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Victore
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8872 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 21:34:41 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.12.16 vasárnap, 21:22:55
6os váltó?
inkább 0-100at csinálj
Igen, 6-os váltó.
0-100-ban elég sok változó van, ami nem a tuningot, hanem a sofőrt és a tapadást jellemzi. (na meg akkor videózni se tudok
)
Az első gyorsulásomkor a rajtnál csúnyán lemaradtam Alféktól, kb 1 kocsihosszal, de végül több mint 1 kocsihosszal sikerült hamarabb beérnem, ami nem az én érdemem volt
A motor teljesítményét inkább a 3-4 fokozattól felfelé lehet objektíven kimutatni.
Itt van még egy, 150-170-re 6-ikban, 6mp.
http://www.youtube.com/watch?v=ZdVlSjU5YFk
(igen, poros, azóta tiszta)
«
Utoljára szerkesztve: 2012.12.16 vasárnap, 21:55:00 írta Victore
»
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8873 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 23:22:44 »
Idézetet írta: Victore - 2012.12.16 vasárnap, 21:34:41
Igen, 6-os váltó.
0-100-ban elég sok változó van, ami nem a tuningot, hanem a sofőrt és a tapadást jellemzi. (na meg akkor videózni se tudok
)
Az első gyorsulásomkor a rajtnál csúnyán lemaradtam Alféktól, kb 1 kocsihosszal, de végül több mint 1 kocsihosszal sikerült hamarabb beérnem, ami nem az én érdemem volt
A motor teljesítményét inkább a 3-4 fokozattól felfelé lehet objektíven kimutatni.
Itt van még egy, 150-170-re 6-ikban, 6mp.
http://www.youtube.com/watch?v=ZdVlSjU5YFk
(igen, poros, azóta tiszta)
100.000km? WOW
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8874 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 23:23:34 »
Idézetet írta: Victore - 2012.12.16 vasárnap, 21:16:42
Inkább ide írom az MK3 TDCi fórum helyett.
A Bunyek-féle chiptuning (remapping) eredménye:
70-120, 4-esben, 6,5mp
-2 fok, nyálka, és csak 78 fokos hűtővíz
gyárilag ha jól tudom ez kb 10mp.
http://www.youtube.com/watch?v=nPULqBcM7Cs
Ez kb. 160 LE a youtube-on fellelhető hasonszőrű videók alapján, de ez nagyon ex-has.
ezt énis megnézem majd...
Naplózva
Victore
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8875 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 23:36:32 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.12.16 vasárnap, 23:22:44
100.000km? WOW
Bizony, én tettem bele az elejétôl. Ha a cég fizette volna a naftát, akkor kétszer ennyi lenne :-)
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8876 Dátum:
2012.12.17 hétfő, 00:27:47 »
Idézetet írta: Victore - 2012.12.16 vasárnap, 21:16:42
Inkább ide írom az MK3 TDCi fórum helyett.
A Bunyek-féle chiptuning (remapping) eredménye:
70-120, 4-esben, 6,5mp
-2 fok, nyálka, és csak 78 fokos hűtővíz
gyárilag ha jól tudom ez kb 10mp.
http://www.youtube.com/watch?v=nPULqBcM7Cs
Ez kb. 160 LE a youtube-on fellelhető hasonszőrű videók alapján, de ez nagyon ex-has.
Szép, nagyon jól megy
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8877 Dátum:
2012.12.20 csütörtök, 18:40:53 »
énis csináltam, csak elfelejtettem hogy 120-ig gyorsított Victore úgyhogy én 140ig mentem
https://www.youtube.com/watch?v=kRs00gHcLgQ
kicsit mozog a kép de a lényeg kivehető
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Victore
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8878 Dátum:
2012.12.20 csütörtök, 19:16:35 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.12.20 csütörtök, 18:40:53
énis csináltam, csak elfelejtettem hogy 120-ig gyorsított Victore úgyhogy én 140ig mentem
https://www.youtube.com/watch?v=kRs00gHcLgQ
kicsit mozog a kép de a lényeg kivehető
Ez olyan 8 sec körüli, a gyári 130-asok 9-10 körül csinálják, szóval a tied lehet mondjuk 140.. ami nem rossz az alap 90-hez képest
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8879 Dátum:
2012.12.20 csütörtök, 19:34:42 »
Idézetet írta: Victore - 2012.12.20 csütörtök, 19:16:35
Ez olyan 8 sec körüli, a gyári 130-asok 9-10 körül csinálják, szóval a tied lehet mondjuk 140.. ami nem rossz az alap 90-hez képest
meg ez az 5ös váltó, bár gőzöm sincs hogy más-e a 4.sebesség
nekem teljesen megfelel ez így! odabasztam a 2.2-t is meg a vr6 galaxy-t is!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8880 Dátum:
2012.12.20 csütörtök, 19:48:04 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.12.20 csütörtök, 19:34:42
meg ez az 5ös váltó, bár gőzöm sincs hogy más-e a 4.sebesség
nekem teljesen megfelel ez így! odabasztam a 2.2-t is meg a vr6 galaxy-t is!
kicsit másabb az áttétel. neked hosszabb a 4. egy kicsivel
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Victore
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8881 Dátum:
2012.12.20 csütörtök, 20:11:34 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.12.20 csütörtök, 19:48:04
kicsit másabb az áttétel. neked hosszabb a 4. egy kicsivel
Igen, 100-nál nálam 2900-et forog, Franconak meg 2700-et.
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8882 Dátum:
2012.12.20 csütörtök, 20:25:44 »
Idézetet írta: Victore - 2012.12.20 csütörtök, 20:11:34
Igen, 100-nál nálam 2900-et forog, Franconak meg 2700-et.
Szerintem a mi 5sebességesünk nem 2700at forog 140nél
Naplózva
Victore
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8883 Dátum:
2012.12.20 csütörtök, 20:28:40 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.12.20 csütörtök, 20:25:44
Szerintem a mi 5sebességesünk nem 2700at forog 140nél
Igen, ezért is írtam, hogy 2700-at forog 100-nál 4-esben
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8884 Dátum:
2012.12.20 csütörtök, 20:31:30 »
Idézetet írta: Victore - 2012.12.20 csütörtök, 20:28:40
Igen, ezért is írtam, hogy 2700-at forog 100-nál 4-esben
Jajj,félreolvastam
140et olvastam...
Fáradtság
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8885 Dátum:
2013.01.26 szombat, 13:31:07 »
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8886 Dátum:
2013.01.26 szombat, 13:41:22 »
Idézetet írta: Scratch - 2013.01.26 szombat, 13:31:07
hát a taktor jobban néz ki jobbra
meg az a bőr xar a mot tetőn az nagyon kell
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8887 Dátum:
2013.01.26 szombat, 13:43:36 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.01.26 szombat, 13:41:22
hát a taktor jobban néz ki jobbra
meg az a bőr xar a mot tetőn az nagyon kell
Van haszna, hidd el. Ha sokat pályázol, meg jársz néha úttalan utakon, jól tud jöni a kavicsok ellen.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8888 Dátum:
2013.01.26 szombat, 13:46:53 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.01.26 szombat, 13:43:36
Van haszna, hidd el. Ha sokat pályázol, meg jársz néha úttalan utakon, jól tud jöni a kavicsok ellen.
AndyA
jah, csak ez meg lekoptatja a fényezést
akkor már inkább átlátszó fólia
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8889 Dátum:
2013.01.26 szombat, 13:51:00 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.01.26 szombat, 13:41:22
hát a taktor jobban néz ki jobbra
meg az a bőr xar a mot tetőn az nagyon kell
Tetszik az új focus eleje, viszont MK3-on valahogy nem jön be ez a lökös.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8890 Dátum:
2013.01.26 szombat, 13:55:55 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.01.26 szombat, 13:43:36
Van haszna, hidd el. Ha sokat pályázol, meg jársz néha úttalan utakon, jól tud jöni a kavicsok ellen.
AndyA
Az lehet, h ér valamit de ezt a gagyi undormányt semmilyen kocsira nem raknám rá. Sokkal jobb a fólia!
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8891 Dátum:
2013.01.26 szombat, 20:16:07 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.01.26 szombat, 13:55:55
Az lehet, h ér valamit de ezt a gagyi undormányt semmilyen kocsira nem raknám rá. Sokkal jobb a fólia!
Idézetet írta: Scratch - 2013.01.26 szombat, 13:51:00
Tetszik az új focus eleje, viszont MK3-on valahogy nem jön be ez a lökös.
Mindkettővel egyetértek, mindkettő egy förmedvény. A fóka eleje jól néz ki - a fókán. Itt... nagyon nem.
Az a bőrszerkó meg iszonyat ronda. Nem tudom mi veszi rá az embert.
Inkább a fólia, ahogy HZsolt írta. És szerintem ez előbb-utóbb ki is dörzsöli a géptetőt.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8892 Dátum:
2013.01.26 szombat, 20:28:28 »
Idézetet írta: Angel - 2013.01.26 szombat, 20:16:07
Mindkettővel egyetértek, mindkettő egy förmedvény. A fóka eleje jól néz ki - a fókán. Itt... nagyon nem.
Az a bőrszerkó meg iszonyat ronda. Nem tudom mi veszi rá az embert.
Inkább a fólia, ahogy HZsolt írta. És szerintem ez előbb-utóbb ki is dörzsöli a géptetőt.
ki bizony
meg aláfolyik a víz és elkezd rohadni alatta
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Arabic
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8893 Dátum:
2013.01.29 kedd, 12:49:16 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.01.26 szombat, 20:28:28
ki bizony
meg aláfolyik a víz és elkezd rohadni alatta
jajj nekem a kur.va ajtóütközést védő műanyag csík kezdett el rohadni... lehet valami baja??? nem merem leszedni mert most nem lenne időm ajtót fényeztetni, ráadásul ki van szigetelve bitulappal...ehh...
Naplózva
Sved1K
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8894 Dátum:
2013.01.29 kedd, 20:48:40 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.01.26 szombat, 13:43:36
Van haszna, hidd el. Ha sokat pályázol, meg jársz néha úttalan utakon, jól tud jöni a kavicsok ellen.
AndyA
mar sokat gondolkodtam rajta, hogy van-e valami funkcioja a felso reszen a ket visszatekert resznek, Azon kivul, hogy rontja a CW-t es zajosabb lesz az auto.
Az meg szinten erdekes, hogy legritkabban a palyan talalkozom ilyen megoldasokkal, sokkal gyakrabban bent a varosban a lampatol-lampaig gyorsulo agyontuningolt vasakon.
Naplózva
Victore
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8895 Dátum:
2013.01.30 szerda, 14:33:13 »
Idézetet írta: Sved1K - 2013.01.29 kedd, 20:48:40
mar sokat gondolkodtam rajta, hogy van-e valami funkcioja a felso reszen a ket visszatekert resznek, Azon kivul, hogy rontja a CW-t es zajosabb lesz az auto.
Az meg szinten erdekes, hogy legritkabban a palyan talalkozom ilyen megoldasokkal, sokkal gyakrabban bent a varosban a lampatol-lampaig gyorsulo agyontuningolt vasakon.
Szerintem a levegőt irányítják el a szélvédőtől, vagyis nagyobb sebességnél a bogarak meg az eső sem fog a szélvédőn landolni.
Ennél azért elegánsabb megoldás a nano-bevonat, asszem EZsolt-nak van olyan.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8896 Dátum:
2013.01.30 szerda, 16:07:22 »
Idézetet írta: Victore - 2013.01.30 szerda, 14:33:13
Szerintem a levegőt irányítják el a szélvédőtől, vagyis nagyobb sebességnél a bogarak meg az eső sem fog a szélvédőn landolni.
Ennél azért elegánsabb megoldás a nano-bevonat, asszem EZsolt-nak van olyan.
akkor ilyen kell nekem is! nemtudok 90km/h-val menni csak gyorsabban vagy lassabban mert a gyári AERO ablaktörlő pont annál a sebességnél fütyörészik nekem a menetszéltől...vicces de tényleg így van, olyan mint amikor lassú guruláskor a fék nyikorog csak ezt 90 nél lehet hallani...
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Victore
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8897 Dátum:
2013.01.30 szerda, 16:50:53 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2013.01.30 szerda, 16:07:22
akkor ilyen kell nekem is! nemtudok 90km/h-val menni csak gyorsabban vagy lassabban mert a gyári AERO ablaktörlő pont annál a sebességnél fütyörészik nekem a menetszéltől...vicces de tényleg így van, olyan mint amikor lassú guruláskor a fék nyikorog csak ezt 90 nél lehet hallani...
Talán olcsóbb lecserélni Ósan-tecsó ablaktörlőkre, azok nem fütyülnek
Kb. egy éve kérdeztem körbe a fórumon hogy melyik a jó ablaktörlő, de végül kiderült, hogy a drágábbak (5K HUF felett) sem jobbak a 800-1000 forintosnál, szóval maradt nekem is a gazdaságos megoldás, és ez nem is fütyül.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8898 Dátum:
2013.01.30 szerda, 16:54:24 »
Idézetet írta: Victore - 2013.01.30 szerda, 16:50:53
Talán olcsóbb lecserélni Ósan-tecsó ablaktörlőkre, azok nem fütyülnek
Kb. egy éve kérdeztem körbe a fórumon hogy melyik a jó ablaktörlő, de végül kiderült, hogy a drágábbak (5K HUF felett) sem jobbak a 800-1000 forintosnál, szóval maradt nekem is a gazdaságos megoldás, és ez nem is fütyül.
Nekem a Bosch feszítőlapos bevált. Szépen töröl, és elég jól bírja a kiképzést. Másfél éve megvan, és ugyan már megvettem az utódját, de még mindig nem tartok ott, hogy namostazonnalkidobommertxar. Persze, nem 1000 Ft, hanem vagy 5, de ez van.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8899 Dátum:
2013.01.30 szerda, 16:59:12 »
Idézetet írta: Victore - 2013.01.30 szerda, 16:50:53
Talán olcsóbb lecserélni Ósan-tecsó ablaktörlőkre, azok nem fütyülnek
Kb. egy éve kérdeztem körbe a fórumon hogy melyik a jó ablaktörlő, de végül kiderült, hogy a drágábbak (5K HUF felett) sem jobbak a 800-1000 forintosnál, szóval maradt nekem is a gazdaságos megoldás, és ez nem is fütyül.
9500Ft-ért vettem a eredeti FORD aero-t...én barom
másfél éve van fent, már a vezetőoldalon van benne egy csík...ezentúl veszek osanosat
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Oldalak:
1
...
171
172
173
174
175
176
177
[
178
]
179
180
181
182
183
184
185
...
188
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ