Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:16:15
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Tuning
Oldalak:
1
...
174
175
176
177
178
179
180
[
181
]
182
183
184
185
186
187
188
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Tuning (Megtekintve 2693503 alkalommal)
0 Felhasználó és 13 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #9000 Dátum:
2014.01.30 csütörtök, 08:33:46 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2014.01.30 csütörtök, 08:32:53
A box egy két értéket állít át,fals jeleket adva,míg a chip egy komplexebb dolog
legalábbis én így tudom.
Sokáig én is ezt hittem, de aztán rájöttem, hogy a chip írása esetén is ugyanúgy 2-3 értéket változtatnak, szóval...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Nika91127
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #9001 Dátum:
2014.01.30 csütörtök, 08:36:15 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.01.30 csütörtök, 08:33:46
Sokáig én is ezt hittem, de aztán rájöttem, hogy a chip írása esetén is ugyanúgy 2-3 értéket változtatnak, szóval...
Szerintem a box egy "konfekció darab", míg a chip inkább "személyreszabott". Jó esetben
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #9002 Dátum:
2014.01.30 csütörtök, 08:52:04 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2014.01.30 csütörtök, 08:36:15
Szerintem a box egy "konfekció darab", míg a chip inkább "személyreszabott". Jó esetben
Na ja, deamikor a chipet írják, akkor is két értéket felhúznak és tsókolom, na a box mi mást csinál?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #9003 Dátum:
2014.01.30 csütörtök, 11:43:41 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.01.30 csütörtök, 08:52:04
Na ja, deamikor a chipet írják, akkor is két értéket felhúznak és tsókolom, na a box mi mást csinál?
Há' szétolvad a motortérben!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
fecso71
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 124
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #9004 Dátum:
2014.01.30 csütörtök, 11:48:56 »
Ez a válasz jött tőlük:
"Teljesítmény 20% emelkedik,a fogyasztás visszajelzések alapján 10-15% csökken.De akár 20% is lehet,azt szoktuk javasolni hogy ugyan azzal a vezetési stílussal kellene használni az autót.Három éve forgalmazzuk ezeket a boxokat olyan jellegű probléma még nem volt hogy károsodott volna a motor,gondolok itt az üzemanyag ellátó rendszerre (befecskendezők,nagynyomású szívatjuk). A chiptuningal szemben itt a gyári eprom sértetlen marad,mivel ez egy külső egység,ami egy optimalizált jelet küld az ecu felé,és az ecu számolja ki a befecskendezési időt mennyiséget.Az első a 15 napos pénz visszafizetési garancia,illetve 1 év csere garancia magára a boxra"
Ez kb.20-25 Le növekedést eredményezhet az én autóm esetében úgy, hogy nem piszkálnak bele közvetlenül az "agyába". Lehet a chip többet tudhat, ahogy írtátok "személyre szabott" de szerintem így elsőre ez sem lehet rossz....nem száguldozni kell, de ha már egy picit is dinamikusabbá válik automata létére, és a fogyi sem emelkedik már megérte.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.01.30 csütörtök, 11:50:40 írta fecso71
»
Naplózva
2019 Mondeo Hybrid Vignale
stealt
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #9005 Dátum:
2014.01.30 csütörtök, 11:59:15 »
Idézetet írta: fecso71 - 2014.01.30 csütörtök, 11:48:56
Ez a válasz jött tőlük:
"Teljesítmény 20% emelkedik,a fogyasztás visszajelzések alapján 10-15% csökken.De akár 20% is lehet,azt szoktuk javasolni hogy ugyan azzal a vezetési stílussal kellene használni az autót.Három éve forgalmazzuk ezeket a boxokat olyan jellegű probléma még nem volt hogy károsodott volna a motor,gondolok itt az üzemanyag ellátó rendszerre (befecskendezők,nagynyomású szívatjuk). A chiptuningal szemben itt a gyári eprom sértetlen marad,mivel ez egy külső egység,ami egy optimalizált jelet küld az ecu felé,és az ecu számolja ki a befecskendezési időt mennyiséget.Az első a 15 napos pénz visszafizetési garancia,illetve 1 év csere garancia magára a boxra"
Ez kb.20-25 Le növekedést eredményezhet az én autóm esetében úgy, hogy nem piszkálnak bele közvetlenül az "agyába". Lehet a chip többet tudhat, ahogy írtátok "személyre szabott" de szerintem így elsőre ez sem lehet rossz....nem száguldozni kell, de ha már egy picit is dinamikusabbá válik automata létére, és a fogyi sem emelkedik már megérte.
Nekem a III-asban volt ilyen box kb 20ekm-en keresztül. Tényleg csak egy köztes darab amit be kell illeszteni a rail vezérlő csatlakozójánál. kb 1 perc be illetve kivenni. Előnye: Tényleg tudja azt a teljesítménynövekedést, nem kell bele piszkálni az autó vezérlésébe.
Hátránya: a fogyasztás csökkenés nem fog összejönni. kinyírta az EGR szelepet . Rendre letiltott 200 felett (a box-nál működik a vezérlés saját védelme az írott chipnél erre már nem számíthatsz ott lassan vagy gyorsan széthajtod a motort) azért megszabadultam tőle. A legjobb tuning ha vesz az ember egy erősebb motort.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #9006 Dátum:
2014.01.30 csütörtök, 13:41:04 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.01.30 csütörtök, 08:52:04
Na ja, deamikor a chipet írják, akkor is két értéket felhúznak és tsókolom, na a box mi mást csinál?
nem így van.átírnak több paramétert....6-vagy 7.majd megkérdem a Robit.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #9007 Dátum:
2014.01.30 csütörtök, 14:55:28 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.01.30 csütörtök, 08:52:04
Na ja, deamikor a chipet írják, akkor is két értéket felhúznak és tsókolom, na a box mi mást csinál?
"
A Tuningboxok
működési lényege,hogy a vezérlőegységet " csapják be " valamely érzékelő paraméter megváltoztatásával és a vezérlőegység erre válaszul megnöveli a befecskendezési időt, így többlet üzemanyagot juttat a motorba. Egyéb paraméterek változatlanul maradnak. Az optimális kihasználhatóság csak az egyéb paraméterek megváltoztatásával érhetők el, melyre a Box nem képes. .
A szükséges egyéb korrekciók, mint töltőnyomás, elő-, utóbefecskendezés, vagy benzines típusoknál az előgyújtás és egyéb értékek beállítása és ezen értékek összehangolására a TuninBoxok nem képesek.
Egy adott üzemállapothoz tartozó megfelelő adatok, megfelelő időben való eléréséhez csak a vezérlőegység átprogramozásával, "Chiptuninggal" lehetséges.
Chiptuning
során a vezérlőegységben tárolt jellegfelületek lesznek módosítva a kívánt hatás eléréséhez. Minden érték megfelelően illeszthető az adott üzemállapothoz.Ezzel a módszerrel jóval kedvezőbb hatás érhető el ( nagyobb teljesítmény-kisebb fogyasztás ), pontosabb és ami nagyon fontos,hogy minden a vezérlőegység kontrolljával történik."
Forrás:
http://www.eco-tuning.hu/chiptuning_vagy_tuningbox.html
«
Utoljára szerkesztve: 2014.01.30 csütörtök, 15:02:36 írta Dávid
»
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #9008 Dátum:
2014.01.30 csütörtök, 18:37:03 »
Idézetet írta: stealt - 2014.01.30 csütörtök, 11:59:15
Nekem a III-asban volt ilyen box kb 20ekm-en keresztül. Tényleg csak egy köztes darab amit be kell illeszteni a rail vezérlő csatlakozójánál. kb 1 perc be illetve kivenni. Előnye: Tényleg tudja azt a teljesítménynövekedést, nem kell bele piszkálni az autó vezérlésébe.
Hátránya: a fogyasztás csökkenés nem fog összejönni. kinyírta az EGR szelepet . Rendre letiltott 200 felett (a box-nál működik a vezérlés saját védelme az írott chipnél erre már nem számíthatsz ott lassan vagy gyorsan széthajtod a motort) azért megszabadultam tőle. A legjobb tuning ha vesz az ember egy erősebb motort.
Érdekelne hogyan működik ez a védelem a boxnál?
Mi az hogy védelem? mi ellen véd? ha volt akkor miért tiltott le 200-nál és miért nyirta ki az EGR szelepet?
A NORMÁLIS-an megirt chipnél hogyan van ez a motor széthajtás dolog, mitől lessz ez?
Nem igazán értem azért kérdem...
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #9009 Dátum:
2014.01.31 péntek, 00:41:55 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.01.30 csütörtök, 18:37:03
Érdekelne hogyan működik ez a védelem a boxnál?
Mi az hogy védelem? mi ellen véd? ha volt akkor miért tiltott le 200-nál és miért nyirta ki az EGR szelepet?
Ha túl van húzva a box akkor a következő hibakódok miatt mehet vészüzembe: P0251 , P2288, P1211 (Injector Control Preasure Higher/Lower Than Desired (engine running)
Írottnál csak átütik a "kivánt" értéket is. Ha nem így lenne akkor az irott chippeseknek is le letíiltogatna néha.
Letiltás egészen pontosan 212km/h-nál 3684r/min történt (direkt futtattam egy diagnosztikát hogy mit xar el a box)
EGR szelepet meg azért nyírta ki mert a MKIII 2.2TDCi EGR szelepe konstrukciós hibás . Az egy mezei tányérülékes szelep ami képtelen öntisztúlni. A box miatt már volt némi füstülés sokkal jobban kormolta az EGR szelepet. Lehet hogy idővel így is úgyis beállt volna, de azt nem 73ekm után hanem inkább 150-200ekm után illett volna.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #9010 Dátum:
2014.01.31 péntek, 10:33:20 »
Idézetet írta: stealt - 2014.01.31 péntek, 00:41:55
Ha túl van húzva a box akkor a következő hibakódok miatt mehet vészüzembe: P0251 , P2288, P1211 (Injector Control Preasure Higher/Lower Than Desired (engine running)
Írottnál csak átütik a "kivánt" értéket is. Ha nem így lenne akkor az irott chippeseknek is le letíiltogatna néha.
Letiltás egészen pontosan 212km/h-nál 3684r/min történt (direkt futtattam egy diagnosztikát hogy mit xar el a box)
EGR szelepet meg azért nyírta ki mert a MKIII 2.2TDCi EGR szelepe konstrukciós hibás . Az egy mezei tányérülékes szelep ami képtelen öntisztúlni. A box miatt már volt némi füstülés sokkal jobban kormolta az EGR szelepet. Lehet hogy idővel így is úgyis beállt volna, de azt nem 73ekm után hanem inkább 150-200ekm után illett volna.
De túl lehet húzni egy boxot, az kb olyan mintha elromlott volna szerintem...még mindig nem értem hol a védelem ? te irtál hibakódokat ami a box miatt volt, ez ok is.
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #9011 Dátum:
2014.02.27 csütörtök, 16:48:30 »
Taiwani MK3.
http://www.youtube.com/watch?v=oCNXxl5gTF4
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
BDWTeam
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2763
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #9012 Dátum:
2014.02.27 csütörtök, 17:08:04 »
Idézetet írta: Cs12 - 2014.02.27 csütörtök, 16:48:30
Taiwani MK3.
http://www.youtube.com/watch?v=oCNXxl5gTF4
Homasita reklám.
Naplózva
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill
----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #9013 Dátum:
2014.02.27 csütörtök, 17:09:52 »
Idézetet írta: Cs12 - 2014.02.27 csütörtök, 16:48:30
Taiwani MK3.
http://www.youtube.com/watch?v=oCNXxl5gTF4
De egy *** ez...mocskos benzines szutyok
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
oritomi
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #9014 Dátum:
2014.03.03 hétfő, 10:13:53 »
Idézetet írta: fecso71 - 2014.01.30 csütörtök, 05:18:20
Nézegetem ezt az oldalt...
http://tuning-box.hu/ford-tuningbox-tuning-box/194-ford-mondeo-tuningbox.html
Valóban létezhet, hogy ezzel a "kütyüvel" kapok +30 lovat és a fogyasztásom is picit csökkenhet ezzel együtt? Van valakinek már ilyen beszerelve? Esetleg vélemény vagy tapasztalat?
Ez a típus az enyém + automata váltó:
Ford Mondeo 2.0 TDCi 130 LE (DPF) motornál 30 LE Teljesítménynövekedés
Gyári Tuning-Box használatával
Teljesítmény 96 KW = 130 LE 118 KW = 160 LE
Nyomaték 330 Nm 420 Nm
Nekem egy hasonló ba szta szét az injektorokat.
De eladó, a tied lehet 30ért
Nah mit szólsz hozzá?
de tudok engedni még belőle csak vidd el,itt áll a fiókban...
Naplózva
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #9015 Dátum:
2014.04.19 szombat, 11:52:43 »
Idézetet írta: oritomi - 2014.03.03 hétfő, 10:13:53
Nekem egy hasonló ba szta szét az injektorokat.
De eladó, a tied lehet 30ért
Nah mit szólsz hozzá?
de tudok engedni még belőle csak vidd el,itt áll a fiókban...
vettél volna fuel sharkot, a fogyasztásod ugyan maradt volna a régi, de legalább az injektor is
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #9016 Dátum:
2014.05.21 szerda, 22:28:39 »
csávókám egy kicsit átalakította a Mondiját:
http://www.fordownersclub.com/forums/topic/42441-my-mondeo/
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #9017 Dátum:
2014.05.29 csütörtök, 10:20:15 »
Az áttételezésekről hol találok infót?
Csak kiváncsiságból összevetném,a régi öreg járgányokkal./ mk3 /
Ezeket a gyorsulási értékeket nézve,gondolom a fokozat kiosztäs is benne van,plusz önsúly./mk3 tdci/
Nyomaték alapján 6.5nek kéne lenni
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
rudyka
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #9018 Dátum:
2014.06.23 hétfő, 09:50:13 »
Idézetet írta: alf T-boy - 2010.04.05 hétfő, 17:39:34
az egr kizárólag szükséges rossz a motornak.A környezetkímélés miatt fejlesztették.Visszavezeti a kipuffgázt a szívóoldalra,a korommal együtt.Ez nem tesz jót a mocinak.És még csak nem is változik annyit a károsanyagkibocsájtás,mert a dugózás után is simán át megy 1 zk-s vizsgálaton.
Dugózva (lezárva)kevesebb füst van,és nem eszi a saját mocskát a moci.Továbbá nem öntisztuló,folyamatosan lerakódik az olajjal együtt a korom.Leszűkíti a szívóoldal áteresztését,és egy idő után tönkre is megy az egr szelep,amit lehet cserélni soksok pízért főleg az eu4-eseken.
1.egr és szívósor tisztítás
2.egr szelep lezárása
3.többé nincs vele gond(merthogy okozhat alapjárati problémát,egyenetlenséget a motor járásában,fiatalabbaknál-eu4és elektromos egr-es eu3-oknál-pedig bevillog a csekk endzsin lámpa is)
Én főként az mk3-asokról beszélek,nem tom pontosan mk2-nél milyen megoldással lehet lezárni....
Szia, azt szeretnem kerdezni, hogy miert kell tisztitani, ha egyszer ugyis ledugozom. Koszonom.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #9019 Dátum:
2014.06.23 hétfő, 09:59:57 »
Idézetet írta: rudyka - 2014.06.23 hétfő, 09:50:13
Szia, azt szeretnem kerdezni, hogy miert kell tisztitani, ha egyszer ugyis ledugozom. Koszonom.
Mert nem azt tisztítod ki, amit ledugózol, hanem azt dugózod le, ahonnan a szutyok jön oda, amit ki kell tisztítani.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Nika91127
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #9020 Dátum:
2014.06.23 hétfő, 10:00:25 »
Idézetet írta: rudyka - 2014.06.23 hétfő, 09:50:13
Szia, azt szeretnem kerdezni, hogy miert kell tisztitani, ha egyszer ugyis ledugozom. Koszonom.
Attól a szívósort még ki kell pucolnod,mert amit eddig belement kosz,az oda lerakódott. Meg ha egyszer már lent van,miért végeznél fél munkát?
Naplózva
zeix
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 318
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #9021 Dátum:
2014.07.13 vasárnap, 18:05:58 »
Ha már tuning
Ford Mondeo ST220 (Mk3) Headers-back Kreissieg F1 VT Exhaust system
https://www.youtube.com/watch?v=3_brhBOnCMU&index=9&list=PL2F35EF2AACB7EB07
Naplózva
ST
220
,
EBC
BRAKES
, BILSTEIN B8 futómű, 2004, B4Y, ESP, tempomat stb.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #9022 Dátum:
2014.07.14 hétfő, 09:24:30 »
Idézetet írta: zeix - 2014.07.13 vasárnap, 18:05:58
Ha már tuning
Ford Mondeo ST220 (Mk3) Headers-back Kreissieg F1 VT Exhaust system
https://www.youtube.com/watch?v=3_brhBOnCMU&index=9&list=PL2F35EF2AACB7EB07
Az ilyenekre adnék ki szívbaj nélkül egész éves, korlátozás nélküli kilövési engedélyt...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zeix
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 318
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #9023 Dátum:
2014.07.14 hétfő, 09:30:57 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.07.14 hétfő, 09:24:30
Az ilyenekre adnék ki szívbaj nélkül egész éves, korlátozás nélküli kilövési engedélyt...
AndyA
Van hozzá silent mód is.
https://www.youtube.com/watch?v=0X5lJpjKSTk&index=3&list=PL2F35EF2AACB7EB07
Viszont, annyiba kerül egy ilyen rendszer mint egy használt ST220-as.
Érdekesség képpen raktam fel, hátha valaki még nem látta.
Naplózva
ST
220
,
EBC
BRAKES
, BILSTEIN B8 futómű, 2004, B4Y, ESP, tempomat stb.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #9024 Dátum:
2014.07.14 hétfő, 09:54:38 »
Idézetet írta: zeix - 2014.07.14 hétfő, 09:30:57
Van hozzá silent mód is.
https://www.youtube.com/watch?v=0X5lJpjKSTk&index=3&list=PL2F35EF2AACB7EB07
Viszont, annyiba kerül egy ilyen rendszer mint egy használt ST220-as.
Érdekesség képpen raktam fel, hátha valaki még nem látta.
Még úgy is.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
stealt
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #9025 Dátum:
2014.07.14 hétfő, 18:03:36 »
Idézetet írta: zeix - 2014.07.13 vasárnap, 18:05:58
Ha már tuning
Ford Mondeo ST220 (Mk3) Headers-back Kreissieg F1 VT Exhaust system
https://www.youtube.com/watch?v=3_brhBOnCMU&index=9&list=PL2F35EF2AACB7EB07
Kívánom neki, hogy havonta vezessen le legalább 6000km-et így, pár hét után már lehet, hogy megunná még az életét is..... Ha a ház előtt menne így amikor pl. a gyerek alszik, akkor az első útja után gazdagabb lenne egy csákánnyal a motorblokkja.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #9026 Dátum:
2014.07.14 hétfő, 19:05:15 »
Idézetet írta: stealt - 2014.07.14 hétfő, 18:03:36
Kívánom neki, hogy havonta vezessen le legalább 6000km-et így, pár hét után már lehet, hogy megunná még az életét is..... Ha a ház előtt menne így amikor pl. a gyerek alszik, akkor az első útja után gazdagabb lenne egy csákánnyal a motorblokkja.
Hát erről van, kérem, nagyba'szó...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
FokaDriver
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #9027 Dátum:
2014.07.14 hétfő, 22:52:57 »
Idézetet írta: zeix - 2014.07.13 vasárnap, 18:05:58
Ha már tuning
Ford Mondeo ST220 (Mk3) Headers-back Kreissieg F1 VT Exhaust system
https://www.youtube.com/watch?v=3_brhBOnCMU&index=9&list=PL2F35EF2AACB7EB07
Tajgetosz pozitív városi hülye vett egy kva drága kipuff renccert amivel lámpától lámpáig közlekedik üvöltve. Itthon ezek az arcok szoktak 6 ezerért tankolni szombat este, mert nincs több lóvéjuk hónap közepén.
Ebből a pénzből én vennék sört, az meg azért jó, mert jó!
Naplózva
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #9028 Dátum:
2014.07.16 szerda, 19:39:53 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2014.07.14 hétfő, 22:52:57
Tajgetosz pozitív városi hülye vett egy kva drága kipuff renccert amivel lámpától lámpáig közlekedik üvöltve. Itthon ezek az arcok szoktak 6 ezerért tankolni szombat este, mert nincs több lóvéjuk hónap közepén.
Ebből a pénzből én vennék sört, az meg azért jó, mert jó!
Azért 6ezerért tankolnak mert könnyü autóval akarnak járni
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #9029 Dátum:
2014.07.16 szerda, 19:40:56 »
Idézetet írta: wofer - 2014.07.16 szerda, 19:39:53
Azért 6ezerért tankolnak mert könnyü autóval akarnak járni
Nekik mindegy a benzinár, mert mindig 6000-ért tankolnak.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #9030 Dátum:
2014.07.16 szerda, 19:44:26 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2014.07.14 hétfő, 22:52:57
Tajgetosz
Apropó...
1...tudod hol van?
2. És ez a fontosabb,ezt nem az " aluljárós " kabaréból vetted?..véletlen,..égre földön KERESEM!!!
/amit tudok róla,egyik szilveszteri kabaré műsor volt.Markos,Usztics,Nádas...stbi../
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
oritomi
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #9031 Dátum:
2014.07.16 szerda, 21:44:59 »
Idézetet írta: zeix - 2014.07.13 vasárnap, 18:05:58
Ha már tuning
Ford Mondeo ST220 (Mk3) Headers-back Kreissieg F1 VT Exhaust system
https://www.youtube.com/watch?v=3_brhBOnCMU&index=9&list=PL2F35EF2AACB7EB07
Csak nekem tűnik úgy hogy iszonyatosan lassan megy??? Mintha 40ig tudna gyorsulni...
Naplózva
Jenci82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 553
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #9032 Dátum:
2014.08.03 vasárnap, 17:58:49 »
Győr körül nem chippel senki?Esetleg tudja valaki?
Naplózva
MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #9033 Dátum:
2014.08.03 vasárnap, 18:31:45 »
Idézetet írta: Jenci82 - 2014.08.03 vasárnap, 17:58:49
Győr körül nem chippel senki?Esetleg tudja valaki?
Tudunk jó helyet amiben nem fogsz csalódni, de az odébb van Sásd. Jó néhányunknak Ő csinálta, megelégedésünkre.
Ha érdekel, keresd Bunyeket, Ő majd útba igazít!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Nika91127
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #9034 Dátum:
2014.08.03 vasárnap, 18:34:55 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.08.03 vasárnap, 18:31:45
Tudunk jó helyet amiben nem fogsz csalódni, de az odébb van Sásd. Jó néhányunknak Ő csinálta, megelégedésünkre.
Ha érdekel, keresd Bunyeket, Ő majd útba igazít!
Azért az elég messze van neki
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #9035 Dátum:
2014.08.03 vasárnap, 18:43:53 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2014.08.03 vasárnap, 18:34:55
Azért az elég messze van neki
Igen, ennek ellenére ajánlom.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Nika91127
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #9036 Dátum:
2014.08.03 vasárnap, 18:55:38 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.08.03 vasárnap, 18:43:53
Igen, ennek ellenére ajánlom.
Tudom,mi is voltunk
meg több OFF ismerős is mondta,hogy hozzá járnakmindig
Naplózva
Jenci82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 553
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #9037 Dátum:
2014.08.03 vasárnap, 19:19:16 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.08.03 vasárnap, 18:43:53
Igen, ennek ellenére ajánlom.
Sajnos túl messze van nekem.
Naplózva
MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #9038 Dátum:
2014.08.03 vasárnap, 19:20:42 »
Idézetet írta: Jenci82 - 2014.08.03 vasárnap, 19:19:16
Sajnos túl messze van nekem.
Oda felé úgy éreznéd, haza felé meg fülig érne a szád.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Jenci82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 553
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #9039 Dátum:
2014.08.03 vasárnap, 19:27:55 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.08.03 vasárnap, 19:20:42
Oda felé úgy éreznéd, haza felé meg fülig érne a szád.
Ebben tuti igazad van
Naplózva
MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Jenci82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 553
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #9040 Dátum:
2014.08.03 vasárnap, 20:20:03 »
Úgy néz ki h összejön hétvégén pesten.Várom már,kíváncsi vagyok a változásra.Amúgy mire számítsak?
Naplózva
MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Nika91127
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #9041 Dátum:
2014.08.03 vasárnap, 20:23:45 »
Idézetet írta: Jenci82 - 2014.08.03 vasárnap, 20:20:03
Úgy néz ki h összejön hétvégén pesten.Várom már,kíváncsi vagyok a változásra.Amúgy mire számítsak?
Attól függ hol csinálják és milyet
mennyi lesz,ha szabad tudni?
Naplózva
Jenci82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 553
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #9042 Dátum:
2014.08.03 vasárnap, 20:30:38 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2014.08.03 vasárnap, 20:23:45
Attól függ hol csinálják és milyet
mennyi lesz,ha szabad tudni?
Szabó Robi csinálja,45-ért.
Naplózva
MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #9043 Dátum:
2014.08.03 vasárnap, 20:53:21 »
Idézetet írta: Jenci82 - 2014.08.03 vasárnap, 20:30:38
Szabó Robi csinálja,45-ért.
Mégis csak?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #9044 Dátum:
2014.08.03 vasárnap, 20:54:43 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.08.03 vasárnap, 20:53:21
Mégis csak?
megadtam neki az elérhetőségét, így egyszerűbb, mint másnál kilincselni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #9045 Dátum:
2014.08.03 vasárnap, 20:59:12 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2014.08.03 vasárnap, 20:54:43
megadtam neki az elérhetőségét, így egyszerűbb, mint másnál kilincselni
Az hogy a klub Bunyeken keresztül ismerte meg, és rajta keresztül ajánljuk, az miért is másnál kilincselés?
Így is 45, úgy is 45.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #9046 Dátum:
2014.08.03 vasárnap, 21:14:41 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.08.03 vasárnap, 20:59:12
Az hogy a klub Bunyeken keresztül ismerte meg, és rajta keresztül ajánljuk, az miért is másnál kilincselés?
Így is 45, úgy is 45.
mert közvetlen vele tudsz beszélni és időpontot egyeztetni, nem egy harmadik fél által...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #9047 Dátum:
2014.08.03 vasárnap, 21:23:46 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2014.08.03 vasárnap, 21:14:41
mert közvetlen vele tudsz beszélni és időpontot egyeztetni, nem egy harmadik fél által...
Igen, értem amit írsz, de nem értem milyen kilincselésről beszélsz. Ez nem az.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #9048 Dátum:
2014.08.03 vasárnap, 21:24:23 »
Baszott nehéz lehet beirni a google-ba.....van weboldal,telefonszám,stb...
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #9049 Dátum:
2014.08.03 vasárnap, 21:32:15 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.08.03 vasárnap, 21:24:23
Baszott nehéz lehet beirni a google-ba.....van weboldal,telefonszám,stb...
http://www.szaboautoszerviz.hu/index_elemei/Page323.html
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak:
1
...
174
175
176
177
178
179
180
[
181
]
182
183
184
185
186
187
188
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ