Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:18:16 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 174 175 176 177 178 179 180 [181] 182 183 184 185 186 187 188   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Tuning  (Megtekintve 2698939 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9000 Dátum: 2014.01.30 csütörtök, 08:33:46 »

A box egy két értéket állít át,fals jeleket adva,míg a chip egy komplexebb dolog Smiley legalábbis én így tudom.

Sokáig én is ezt hittem, de aztán rájöttem, hogy a chip írása esetén is ugyanúgy 2-3 értéket változtatnak, szóval...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #9001 Dátum: 2014.01.30 csütörtök, 08:36:15 »

Sokáig én is ezt hittem, de aztán rájöttem, hogy a chip írása esetén is ugyanúgy 2-3 értéket változtatnak, szóval...

Szerintem a box egy "konfekció darab", míg a chip inkább "személyreszabott". Jó esetben Smiley
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9002 Dátum: 2014.01.30 csütörtök, 08:52:04 »

Szerintem a box egy "konfekció darab", míg a chip inkább "személyreszabott". Jó esetben Smiley

Na ja, deamikor a chipet írják, akkor is két értéket felhúznak és tsókolom, na a box mi mást csinál?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #9003 Dátum: 2014.01.30 csütörtök, 11:43:41 »

Na ja, deamikor a chipet írják, akkor is két értéket felhúznak és tsókolom, na a box mi mást csinál?
Há' szétolvad a motortérben!  vigyor3
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
fecso71
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 124



E-mail
« Új hozzászólás #9004 Dátum: 2014.01.30 csütörtök, 11:48:56 »

Ez a válasz jött tőlük:

"Teljesítmény 20% emelkedik,a fogyasztás visszajelzések alapján 10-15% csökken.De akár 20% is lehet,azt szoktuk javasolni hogy ugyan azzal a vezetési stílussal kellene használni az autót.Három éve forgalmazzuk ezeket a boxokat olyan jellegű probléma még nem volt hogy károsodott volna a motor,gondolok itt az üzemanyag ellátó rendszerre (befecskendezők,nagynyomású szívatjuk). A chiptuningal szemben itt a gyári eprom sértetlen marad,mivel ez egy külső egység,ami egy optimalizált jelet küld az ecu felé,és az ecu számolja ki a befecskendezési időt mennyiséget.Az első a 15 napos pénz visszafizetési garancia,illetve 1 év csere garancia magára a boxra"

Ez kb.20-25 Le növekedést eredményezhet az én autóm esetében úgy, hogy nem piszkálnak bele közvetlenül  az "agyába".   Lehet a chip többet tudhat, ahogy írtátok "személyre szabott" de szerintem így elsőre ez sem lehet rossz....nem száguldozni kell, de ha már egy picit is dinamikusabbá válik automata létére, és a fogyi sem emelkedik már megérte.    
« Utoljára szerkesztve: 2014.01.30 csütörtök, 11:50:40 írta fecso71 » Naplózva

2019 Mondeo Hybrid Vignale
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #9005 Dátum: 2014.01.30 csütörtök, 11:59:15 »

Ez a válasz jött tőlük:

"Teljesítmény 20% emelkedik,a fogyasztás visszajelzések alapján 10-15% csökken.De akár 20% is lehet,azt szoktuk javasolni hogy ugyan azzal a vezetési stílussal kellene használni az autót.Három éve forgalmazzuk ezeket a boxokat olyan jellegű probléma még nem volt hogy károsodott volna a motor,gondolok itt az üzemanyag ellátó rendszerre (befecskendezők,nagynyomású szívatjuk). A chiptuningal szemben itt a gyári eprom sértetlen marad,mivel ez egy külső egység,ami egy optimalizált jelet küld az ecu felé,és az ecu számolja ki a befecskendezési időt mennyiséget.Az első a 15 napos pénz visszafizetési garancia,illetve 1 év csere garancia magára a boxra"

Ez kb.20-25 Le növekedést eredményezhet az én autóm esetében úgy, hogy nem piszkálnak bele közvetlenül  az "agyába".   Lehet a chip többet tudhat, ahogy írtátok "személyre szabott" de szerintem így elsőre ez sem lehet rossz....nem száguldozni kell, de ha már egy picit is dinamikusabbá válik automata létére, és a fogyi sem emelkedik már megérte.    
Nekem a III-asban volt ilyen box kb 20ekm-en keresztül. Tényleg csak egy köztes darab amit be kell illeszteni a rail vezérlő csatlakozójánál. kb 1 perc be illetve kivenni. Előnye: Tényleg tudja azt a teljesítménynövekedést, nem kell bele piszkálni az autó vezérlésébe.
Hátránya: a fogyasztás csökkenés nem fog összejönni. kinyírta az EGR szelepet . Rendre letiltott 200 felett (a box-nál működik a vezérlés saját védelme az írott chipnél erre már nem számíthatsz ott lassan vagy gyorsan széthajtod a motort) azért megszabadultam tőle. A legjobb tuning ha vesz az ember egy erősebb motort.  Undecided
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9006 Dátum: 2014.01.30 csütörtök, 13:41:04 »

Na ja, deamikor a chipet írják, akkor is két értéket felhúznak és tsókolom, na a box mi mást csinál?
nem így van.átírnak több paramétert....6-vagy 7.majd megkérdem a Robit.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #9007 Dátum: 2014.01.30 csütörtök, 14:55:28 »

Na ja, deamikor a chipet írják, akkor is két értéket felhúznak és tsókolom, na a box mi mást csinál?


"A Tuningboxok működési lényege,hogy a vezérlőegységet " csapják be " valamely érzékelő paraméter megváltoztatásával és a vezérlőegység erre válaszul megnöveli a befecskendezési időt, így többlet üzemanyagot juttat a motorba. Egyéb paraméterek változatlanul maradnak. Az optimális kihasználhatóság csak az egyéb paraméterek megváltoztatásával érhetők el, melyre a Box nem képes. .
A szükséges egyéb korrekciók, mint töltőnyomás, elő-, utóbefecskendezés, vagy benzines típusoknál az előgyújtás és egyéb értékek beállítása és ezen értékek összehangolására a TuninBoxok nem képesek.
Egy adott üzemállapothoz tartozó megfelelő adatok, megfelelő időben való eléréséhez csak a vezérlőegység átprogramozásával, "Chiptuninggal" lehetséges.

Chiptuning során a vezérlőegységben tárolt jellegfelületek lesznek módosítva a kívánt hatás eléréséhez. Minden érték megfelelően illeszthető az adott üzemállapothoz.Ezzel a módszerrel jóval kedvezőbb hatás érhető el ( nagyobb teljesítmény-kisebb fogyasztás ), pontosabb és ami nagyon fontos,hogy minden a vezérlőegység kontrolljával történik."

Forrás: http://www.eco-tuning.hu/chiptuning_vagy_tuningbox.html
« Utoljára szerkesztve: 2014.01.30 csütörtök, 15:02:36 írta Dávid » Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9008 Dátum: 2014.01.30 csütörtök, 18:37:03 »

Nekem a III-asban volt ilyen box kb 20ekm-en keresztül. Tényleg csak egy köztes darab amit be kell illeszteni a rail vezérlő csatlakozójánál. kb 1 perc be illetve kivenni. Előnye: Tényleg tudja azt a teljesítménynövekedést, nem kell bele piszkálni az autó vezérlésébe.
Hátránya: a fogyasztás csökkenés nem fog összejönni. kinyírta az EGR szelepet . Rendre letiltott 200 felett (a box-nál működik a vezérlés saját védelme az írott chipnél erre már nem számíthatsz ott lassan vagy gyorsan széthajtod a motort) azért megszabadultam tőle. A legjobb tuning ha vesz az ember egy erősebb motort.  Undecided

Érdekelne hogyan működik ez a védelem a boxnál?
Mi az hogy védelem? mi ellen véd?  ha volt akkor miért tiltott le 200-nál és miért nyirta ki az EGR szelepet?
A NORMÁLIS-an megirt chipnél hogyan van ez a motor széthajtás dolog, mitől lessz ez?
Nem igazán értem azért kérdem...

Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #9009 Dátum: 2014.01.31 péntek, 00:41:55 »

Érdekelne hogyan működik ez a védelem a boxnál?
Mi az hogy védelem? mi ellen véd?  ha volt akkor miért tiltott le 200-nál és miért nyirta ki az EGR szelepet?
Ha túl van húzva a box akkor a következő hibakódok miatt mehet vészüzembe: P0251 , P2288, P1211 (Injector Control Preasure Higher/Lower Than Desired (engine running)
Írottnál csak átütik a "kivánt" értéket is. Ha nem így lenne akkor az irott chippeseknek is le letíiltogatna néha.
Letiltás egészen pontosan 212km/h-nál 3684r/min történt (direkt futtattam egy diagnosztikát hogy mit xar el a box)
EGR szelepet meg azért nyírta ki mert a MKIII 2.2TDCi EGR szelepe konstrukciós hibás . Az egy mezei tányérülékes szelep ami képtelen öntisztúlni. A box miatt már volt némi füstülés sokkal jobban kormolta az EGR szelepet. Lehet hogy idővel így is úgyis beállt volna, de azt nem 73ekm után hanem inkább 150-200ekm után illett volna.

Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9010 Dátum: 2014.01.31 péntek, 10:33:20 »

Ha túl van húzva a box akkor a következő hibakódok miatt mehet vészüzembe: P0251 , P2288, P1211 (Injector Control Preasure Higher/Lower Than Desired (engine running)
Írottnál csak átütik a "kivánt" értéket is. Ha nem így lenne akkor az irott chippeseknek is le letíiltogatna néha.
Letiltás egészen pontosan 212km/h-nál 3684r/min történt (direkt futtattam egy diagnosztikát hogy mit xar el a box)
EGR szelepet meg azért nyírta ki mert a MKIII 2.2TDCi EGR szelepe konstrukciós hibás . Az egy mezei tányérülékes szelep ami képtelen öntisztúlni. A box miatt már volt némi füstülés sokkal jobban kormolta az EGR szelepet. Lehet hogy idővel így is úgyis beállt volna, de azt nem 73ekm után hanem inkább 150-200ekm után illett volna.



De túl lehet húzni egy boxot, az kb olyan mintha elromlott volna szerintem...még mindig nem értem hol a védelem ? te irtál hibakódokat ami a box miatt volt, ez ok is.
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #9011 Dátum: 2014.02.27 csütörtök, 16:48:30 »

Taiwani MK3.  eplus2

http://www.youtube.com/watch?v=oCNXxl5gTF4
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9012 Dátum: 2014.02.27 csütörtök, 17:08:04 »


Homasita reklám. Smiley
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #9013 Dátum: 2014.02.27 csütörtök, 17:09:52 »

De egy *** ez...mocskos benzines szutyok  szomoru2
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


oritomi
Vendég
« Új hozzászólás #9014 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 10:13:53 »

Nézegetem ezt az oldalt... http://tuning-box.hu/ford-tuningbox-tuning-box/194-ford-mondeo-tuningbox.html  Valóban létezhet, hogy ezzel a "kütyüvel" kapok +30 lovat és a fogyasztásom is picit csökkenhet ezzel együtt? Van valakinek már ilyen beszerelve? Esetleg vélemény vagy tapasztalat?   worship

Ez a típus az enyém + automata váltó:

Ford Mondeo 2.0 TDCi 130 LE (DPF) motornál 30 LE Teljesítménynövekedés
   Gyári    Tuning-Box használatával
Teljesítmény    96 KW = 130 LE    118 KW = 160 LE
Nyomaték    330 Nm    420 Nm


Nekem egy hasonló ba  szta szét az injektorokat.
De eladó, a tied lehet 30ért  eplus2 Nah mit szólsz hozzá? taps de tudok engedni még belőle csak vidd el,itt áll a fiókban... Cheesy
Naplózva
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #9015 Dátum: 2014.04.19 szombat, 11:52:43 »


Nekem egy hasonló ba  szta szét az injektorokat.
De eladó, a tied lehet 30ért  eplus2 Nah mit szólsz hozzá? taps de tudok engedni még belőle csak vidd el,itt áll a fiókban... Cheesy

vettél volna fuel sharkot, a fogyasztásod ugyan maradt volna a régi, de legalább az injektor is  lol002
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #9016 Dátum: 2014.05.21 szerda, 22:28:39 »

csávókám egy kicsit átalakította a Mondiját:
http://www.fordownersclub.com/forums/topic/42441-my-mondeo/
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #9017 Dátum: 2014.05.29 csütörtök, 10:20:15 »

Az áttételezésekről hol találok infót?
Csak kiváncsiságból összevetném,a régi öreg járgányokkal./ mk3 /
Ezeket a gyorsulási értékeket nézve,gondolom a fokozat  kiosztäs is benne van,plusz önsúly./mk3 tdci/ szomoru1
Nyomaték alapján 6.5nek kéne lenni smile
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
rudyka
Vendég
« Új hozzászólás #9018 Dátum: 2014.06.23 hétfő, 09:50:13 »

az egr kizárólag szükséges rossz a motornak.A környezetkímélés miatt fejlesztették.Visszavezeti a kipuffgázt a szívóoldalra,a korommal együtt.Ez nem tesz jót a mocinak.És még csak nem is változik annyit a károsanyagkibocsájtás,mert a dugózás után is simán át megy 1 zk-s vizsgálaton.
Dugózva (lezárva)kevesebb füst van,és nem eszi a saját mocskát a moci.Továbbá nem öntisztuló,folyamatosan lerakódik az olajjal együtt a korom.Leszűkíti a szívóoldal áteresztését,és egy idő után tönkre is megy az egr szelep,amit lehet cserélni soksok pízért főleg az eu4-eseken.
1.egr és szívósor tisztítás
2.egr szelep lezárása
3.többé nincs vele gond(merthogy okozhat alapjárati problémát,egyenetlenséget a motor járásában,fiatalabbaknál-eu4és elektromos egr-es eu3-oknál-pedig bevillog a csekk endzsin lámpa is)

Én főként az mk3-asokról beszélek,nem tom pontosan mk2-nél milyen megoldással lehet lezárni.... Wink wave
Szia, azt szeretnem kerdezni, hogy miert kell tisztitani, ha egyszer ugyis ledugozom. Koszonom.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #9019 Dátum: 2014.06.23 hétfő, 09:59:57 »

Szia, azt szeretnem kerdezni, hogy miert kell tisztitani, ha egyszer ugyis ledugozom. Koszonom.

Mert nem azt tisztítod ki, amit ledugózol, hanem azt dugózod le, ahonnan a szutyok jön oda, amit ki kell tisztítani. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #9020 Dátum: 2014.06.23 hétfő, 10:00:25 »

Szia, azt szeretnem kerdezni, hogy miert kell tisztitani, ha egyszer ugyis ledugozom. Koszonom.

Attól a szívósort még ki kell pucolnod,mert amit eddig belement kosz,az oda lerakódott. Meg ha egyszer már lent van,miért végeznél fél munkát?
Naplózva
zeix
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 318



E-mail
« Új hozzászólás #9021 Dátum: 2014.07.13 vasárnap, 18:05:58 »

Ha már tuning nyes
Ford Mondeo ST220 (Mk3) Headers-back Kreissieg F1 VT Exhaust system
https://www.youtube.com/watch?v=3_brhBOnCMU&index=9&list=PL2F35EF2AACB7EB07
Naplózva

ST220, EBC BRAKES, BILSTEIN B8 futómű, 2004, B4Y, ESP, tempomat stb. Smiley
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #9022 Dátum: 2014.07.14 hétfő, 09:24:30 »

Ha már tuning nyes
Ford Mondeo ST220 (Mk3) Headers-back Kreissieg F1 VT Exhaust system
https://www.youtube.com/watch?v=3_brhBOnCMU&index=9&list=PL2F35EF2AACB7EB07

Az ilyenekre adnék ki szívbaj nélkül egész éves, korlátozás nélküli kilövési engedélyt... falbav falbav falbav falbav falbav

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zeix
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 318



E-mail
« Új hozzászólás #9023 Dátum: 2014.07.14 hétfő, 09:30:57 »

Az ilyenekre adnék ki szívbaj nélkül egész éves, korlátozás nélküli kilövési engedélyt... falbav falbav falbav falbav falbav

AndyA

Van hozzá silent mód is.
https://www.youtube.com/watch?v=0X5lJpjKSTk&index=3&list=PL2F35EF2AACB7EB07

Viszont, annyiba kerül egy ilyen rendszer mint egy használt ST220-as.
Érdekesség képpen raktam fel, hátha valaki még nem látta.
Naplózva

ST220, EBC BRAKES, BILSTEIN B8 futómű, 2004, B4Y, ESP, tempomat stb. Smiley
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #9024 Dátum: 2014.07.14 hétfő, 09:54:38 »

Van hozzá silent mód is.
https://www.youtube.com/watch?v=0X5lJpjKSTk&index=3&list=PL2F35EF2AACB7EB07

Viszont, annyiba kerül egy ilyen rendszer mint egy használt ST220-as.
Érdekesség képpen raktam fel, hátha valaki még nem látta.

Még úgy is.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #9025 Dátum: 2014.07.14 hétfő, 18:03:36 »

Ha már tuning nyes
Ford Mondeo ST220 (Mk3) Headers-back Kreissieg F1 VT Exhaust system
https://www.youtube.com/watch?v=3_brhBOnCMU&index=9&list=PL2F35EF2AACB7EB07
Kívánom neki, hogy havonta vezessen le legalább 6000km-et így, pár hét után már lehet, hogy megunná még az életét is..... Ha a ház előtt menne így amikor pl. a gyerek alszik, akkor az első útja után gazdagabb lenne egy csákánnyal a motorblokkja.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #9026 Dátum: 2014.07.14 hétfő, 19:05:15 »

Kívánom neki, hogy havonta vezessen le legalább 6000km-et így, pár hét után már lehet, hogy megunná még az életét is..... Ha a ház előtt menne így amikor pl. a gyerek alszik, akkor az első útja után gazdagabb lenne egy csákánnyal a motorblokkja.

Hát erről van, kérem, nagyba'szó...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #9027 Dátum: 2014.07.14 hétfő, 22:52:57 »

Ha már tuning nyes
Ford Mondeo ST220 (Mk3) Headers-back Kreissieg F1 VT Exhaust system
https://www.youtube.com/watch?v=3_brhBOnCMU&index=9&list=PL2F35EF2AACB7EB07

Tajgetosz pozitív városi hülye vett egy kva drága kipuff renccert amivel lámpától lámpáig közlekedik üvöltve. Itthon ezek az arcok szoktak 6 ezerért tankolni szombat este, mert nincs több lóvéjuk hónap közepén.
 
Ebből a pénzből én vennék sört, az meg azért jó, mert jó!
Naplózva
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #9028 Dátum: 2014.07.16 szerda, 19:39:53 »

Tajgetosz pozitív városi hülye vett egy kva drága kipuff renccert amivel lámpától lámpáig közlekedik üvöltve. Itthon ezek az arcok szoktak 6 ezerért tankolni szombat este, mert nincs több lóvéjuk hónap közepén.
 
Ebből a pénzből én vennék sört, az meg azért jó, mert jó!

Azért 6ezerért tankolnak mert könnyü autóval akarnak járni  eplus2 nyes eplus2
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #9029 Dátum: 2014.07.16 szerda, 19:40:56 »

Azért 6ezerért tankolnak mert könnyü autóval akarnak járni  eplus2 nyes eplus2

Nekik mindegy a benzinár, mert mindig 6000-ért tankolnak. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #9030 Dátum: 2014.07.16 szerda, 19:44:26 »

Tajgetosz

Apropó...
1...tudod hol van?
2. És ez a fontosabb,ezt nem az " aluljárós " kabaréból vetted?..véletlen,..égre földön KERESEM!!!
/amit tudok róla,egyik szilveszteri kabaré műsor volt.Markos,Usztics,Nádas...stbi../
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
oritomi
Vendég
« Új hozzászólás #9031 Dátum: 2014.07.16 szerda, 21:44:59 »

Ha már tuning nyes
Ford Mondeo ST220 (Mk3) Headers-back Kreissieg F1 VT Exhaust system
https://www.youtube.com/watch?v=3_brhBOnCMU&index=9&list=PL2F35EF2AACB7EB07

Csak nekem tűnik úgy hogy iszonyatosan lassan megy??? Mintha 40ig tudna gyorsulni...
Naplózva
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #9032 Dátum: 2014.08.03 vasárnap, 17:58:49 »

Győr körül nem chippel senki?Esetleg tudja valaki?
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #9033 Dátum: 2014.08.03 vasárnap, 18:31:45 »

Győr körül nem chippel senki?Esetleg tudja valaki?
Tudunk jó helyet amiben nem fogsz csalódni, de az odébb van Sásd. Jó néhányunknak Ő csinálta, megelégedésünkre.
Ha érdekel, keresd Bunyeket, Ő majd útba igazít!
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #9034 Dátum: 2014.08.03 vasárnap, 18:34:55 »

Tudunk jó helyet amiben nem fogsz csalódni, de az odébb van Sásd. Jó néhányunknak Ő csinálta, megelégedésünkre.
Ha érdekel, keresd Bunyeket, Ő majd útba igazít!

Azért az elég messze van neki Smiley
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #9035 Dátum: 2014.08.03 vasárnap, 18:43:53 »

Azért az elég messze van neki Smiley
Igen, ennek ellenére ajánlom. Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #9036 Dátum: 2014.08.03 vasárnap, 18:55:38 »

Igen, ennek ellenére ajánlom. Wink

Tudom,mi is voltunk Smiley meg több OFF ismerős is mondta,hogy hozzá járnakmindig Wink
Naplózva
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #9037 Dátum: 2014.08.03 vasárnap, 19:19:16 »

Igen, ennek ellenére ajánlom. Wink
Sajnos túl messze van nekem.
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #9038 Dátum: 2014.08.03 vasárnap, 19:20:42 »

Sajnos túl messze van nekem.
nemtudom
Oda felé úgy éreznéd, haza felé meg fülig érne a szád.  Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #9039 Dátum: 2014.08.03 vasárnap, 19:27:55 »

nemtudom
Oda felé úgy éreznéd, haza felé meg fülig érne a szád.  Wink
Ebben tuti igazad van  wave
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #9040 Dátum: 2014.08.03 vasárnap, 20:20:03 »

Úgy néz ki h összejön hétvégén pesten.Várom már,kíváncsi vagyok a változásra.Amúgy mire számítsak?
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #9041 Dátum: 2014.08.03 vasárnap, 20:23:45 »

Úgy néz ki h összejön hétvégén pesten.Várom már,kíváncsi vagyok a változásra.Amúgy mire számítsak?

Attól függ hol csinálják és milyet Smiley mennyi lesz,ha szabad tudni?
Naplózva
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #9042 Dátum: 2014.08.03 vasárnap, 20:30:38 »

Attól függ hol csinálják és milyet Smiley mennyi lesz,ha szabad tudni?
Szabó Robi csinálja,45-ért.
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #9043 Dátum: 2014.08.03 vasárnap, 20:53:21 »

Szabó Robi csinálja,45-ért.
Mégis csak?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9044 Dátum: 2014.08.03 vasárnap, 20:54:43 »

Mégis csak?
eljen

megadtam neki az elérhetőségét, így egyszerűbb, mint másnál kilincselni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #9045 Dátum: 2014.08.03 vasárnap, 20:59:12 »

eljen

megadtam neki az elérhetőségét, így egyszerűbb, mint másnál kilincselni
Az hogy a klub Bunyeken keresztül ismerte meg, és rajta keresztül ajánljuk, az miért is másnál kilincselés?
Így is 45, úgy is 45. 
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9046 Dátum: 2014.08.03 vasárnap, 21:14:41 »

Az hogy a klub Bunyeken keresztül ismerte meg, és rajta keresztül ajánljuk, az miért is másnál kilincselés?
Így is 45, úgy is 45. 
mert közvetlen vele tudsz beszélni és időpontot egyeztetni, nem egy harmadik fél által...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #9047 Dátum: 2014.08.03 vasárnap, 21:23:46 »

mert közvetlen vele tudsz beszélni és időpontot egyeztetni, nem egy harmadik fél által...
Igen, értem amit írsz, de nem értem milyen kilincselésről beszélsz. Ez nem az.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9048 Dátum: 2014.08.03 vasárnap, 21:24:23 »

Baszott nehéz lehet beirni a google-ba.....van weboldal,telefonszám,stb... taps
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9049 Dátum: 2014.08.03 vasárnap, 21:32:15 »

Baszott nehéz lehet beirni a google-ba.....van weboldal,telefonszám,stb... taps

http://www.szaboautoszerviz.hu/index_elemei/Page323.html
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak: 1 ... 174 175 176 177 178 179 180 [181] 182 183 184 185 186 187 188   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.039 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.