Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.06 vasárnap, 00:42:03 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 200 201 202 203 204 205 206 [207] 208 209 210 211 212 213 214 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21481818 alkalommal)
0 Felhasználó és 346 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #10300 Dátum: 2006.12.04 hétfő, 11:35:00 »

Szendre,
 
najo, de aza fesszabalyzo merre lakik ? A generatorban ? Vagy azon kivul ?
Az ki van zárva mert nemtom!
Lehet, hoyg egy kis dobozka valahol...vagy ..paupcs orrán pamutbojt......
Sajnos nincs ötletem, de majd megkérdezem a szerelőmet
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10301 Dátum: 2006.12.04 hétfő, 11:37:00 »

szendre,
 
thx !
Remelem nem csak es kizarolag generator cserevel orvosolhato a problema, mert akkor to**n szurom magam
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10302 Dátum: 2006.12.04 hétfő, 11:40:00 »

Ha valami komolyabb testelési para lenne akkor az elginkább indításnál jelentkezne, speciel: makogna az önindító, mivel az általában a motorról kapja a testet ott ahol össze vannak csavarozva, a motor meg a kaszniról.
 
Sztem inkább a fesszabályzót nézesd meg egy autóvillamosságis szakinál.
A motor gumibakon csücsül. A motor a testet fonott drótkábelen kapja (adja).
Tudomásom szerint a töltésszabályzó nem egy külön egység, hanem be van építve a generátorba. Ha a generátorral van gond, nem csak a szabályzóval lehet gond, hanem pl a diódasorral, vagy a bronzokkal, szénkefével, és így tovább.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10303 Dátum: 2006.12.04 hétfő, 11:42:00 »

Angel,
 
lehet szenkefeket kene cserelni
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #10304 Dátum: 2006.12.04 hétfő, 12:27:00 »

A mondeón nem néztem, de általában a tűzfalra fut be a testelés. Ha testgondod lenne, akkor nehezen indulna a verda. Szeintem más gondod van. Vagy gyenge az akksid, vagy rossz a generátor.
A tetőcsomagtartót a cromaxnál vettem, asszem Valeo, a gyári beszállító. Valami 10k körül volt, már használtam, nagyon jó.
Szóval hogyé is adod nekem kölcsön azt a tetőcsomit? Cheesy
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10305 Dátum: 2006.12.04 hétfő, 12:27:00 »

A mondeón nem néztem, de általában a tűzfalra fut be a testelés. Ha testgondod lenne, akkor nehezen indulna a verda. Szeintem más gondod van. Vagy gyenge az akksid, vagy rossz a generátor.
A tetőcsomagtartót a cromaxnál vettem, asszem Valeo, a gyári beszállító. Valami 10k körül volt, már használtam, nagyon jó.
Az indulásnál semmi para nincs...
Pöcc-röff...
Viszont ma reggel pl nem csinálta...
Eddig 3 alkalommal jelentkezett...
 
- kb 2 hete, fél óráig csinálta, csak alapjáratnál remegett a kijelző, és ingadozott az alapjárat. (hidegen-melegen egyaránt)
 
- Tegnapelőtt kb 1 órán keresztül csinálta szolidan, csak alapjáraton -hidegen, melegen egyaránt
 
- kb 5 napja egész nap csinálta. Reggel is melóba menet, és este is dugózva. Sajnos nem csak alapjáraton csinálta, hanem pl autópályán 150-nél is lüktetett a belső lámpa.
Ekkor sokat ültem dugóba, így teszteltem... kicsit. Ha mindent kikapcsoltam, akkor szinte nem is észleltem... Felkapcsoltam a lámpát, kicsit hullámzott, bekapcsoltam a levegőztetést, kicsit hullámzott a fény, és kicsit egyenletlen lett az alapjárat. Feljebb nyomtam a ventillátor fokozatát, és egyre jobban csinálta a gubancot.
Aztán bekapcsoltam a légkondit, amitől szegényke mint egy 150 éves ifa, olyan alapjárattal ment, és akkor már a tompitotton is nagyon észrevehető volt a villogás...
 
Abból gondoltam, hogy valami testelés lehet, mert így visszagondolva mindannyiszor nyirkosabb-esősebb idő volt.
 
Aksit most vettem 1,5 hónapja, azzal elvileg nem lehet gond...
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10306 Dátum: 2006.12.04 hétfő, 12:40:00 »

Lemertem egy ipari merlegen ezta lendkereket. Ocseeeem ez pontosan 12kg ! Es ez ugye forgo alkatresz !
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10307 Dátum: 2006.12.04 hétfő, 12:43:00 »

Kisber,
 
Igen, ez a jelenseg mar sokunknal elogyutt...Nem aksi az tuti. Szaki azt mondja, hogy ez kvazi normalis, mert a hideg bealtaval megnovexik a fogyasztok aramfelvetele stb. Bar szerintem mind1, hogy 2 v. -20fok van kint, ha eccer az uzemmeleg moci felmelegiti a motorteret, akkor elvileg nem szabadna jelentkeznie ennek a villodzasnak...
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #10308 Dátum: 2006.12.04 hétfő, 13:03:00 »

A motor gumibakon csücsül. A motor a testet fonott drótkábelen kapja (adja).
Tudomásom szerint a töltésszabályzó nem egy külön egység, hanem be van építve a generátorba. Ha a generátorral van gond, nem csak a szabályzóval lehet gond, hanem pl a diódasorral, vagy a bronzokkal, szénkefével, és így tovább.
Ezt mondom én is! A motor az így kapja ahogy írod, az önindító meg a motorról.  
Mellesleg a fesszabályzó az egy külön egység, ettől még lehet egy házban a generátorral.  
Ha a kefékkel, diódasorral...stb lenne gond akkor csak simán nem töltene rendesen
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10309 Dátum: 2006.12.04 hétfő, 13:05:00 »

Kisber,
 
Igen, ez a jelenseg mar sokunknal elogyutt...Nem aksi az tuti. Szaki azt mondja, hogy ez kvazi normalis, mert a hideg bealtaval megnovexik a fogyasztok aramfelvetele stb. Bar szerintem mind1, hogy 2 v. -20fok van kint, ha eccer az uzemmeleg moci felmelegiti a motorteret, akkor elvileg nem szabadna jelentkeznie ennek a villodzasnak...
Nekem nyáros is csinálta, ráadásul gyakrabban a ventillátor gyakoribb elindulása miatt. Klíma üzemmódról meg nem is beszélve....
Mondjuk én tudok együtt élni ezzel a jelenséggel. Annyira gyakran nem csinálja.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10310 Dátum: 2006.12.04 hétfő, 13:43:00 »

szendre,
 
hmmm, lehet azert nem vettem eszre, mert nyaron azert kevesebb a sotetben valo gurulas...
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #10311 Dátum: 2006.12.04 hétfő, 14:05:00 »

szendre,
 
hmmm, lehet azert nem vettem eszre, mert nyaron azert kevesebb a sotetben valo gurulas...
Sztem ez feszszabályzónak tűnik, a helye általában a generátorban vanik, majd rákérdezek én is, a bátyám szokott ilyeneket csinálni
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10312 Dátum: 2006.12.04 hétfő, 14:36:00 »

Ja, és ha valaki időközben tudja, hogy hogy működik a kézifék utánállítókája, akkor még mindig vevő vagyok rá...
Vagy esetleg valami pontos műszaki képet tudna róla küldeni?! Cheesy
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10313 Dátum: 2006.12.04 hétfő, 15:06:00 »

Hali! Itt a tetőcsomagtartó, küldtem egy e-mailt, nézd meg!csá
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10314 Dátum: 2006.12.04 hétfő, 16:31:00 »

Szóval hogyé is adod nekem kölcsön azt a tetőcsomit? Cheesy
Kölcsön kéne? Mikor? Írj, szivesen kölcsönadom.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #10315 Dátum: 2006.12.05 kedd, 12:45:00 »

Kölcsön kéne? Mikor? Írj, szivesen kölcsönadom.
Cimbibácsival beszéltem tegnap, ő is felajánlotta.
Viszont a Tiéd gyári? Mármint gyárilag mondira való?
 
Mert van a sógoromnak egy zárható thule... 6 rugóért odaadná. Azt kéne átalakítani olyanra, ami nekem jó lenne.
 
Szóval kéne nekem egy kép mondjuk oldalról, meg szemből, hogy hogy van pontosan a felfogatása.
Esetleg le is mérhetnéd nekem Cheesy
 
Amúgy köszönöm a felajánálást mindkettőtöktől!
márc. 3-11-ig kellett volna...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10316 Dátum: 2006.12.05 kedd, 12:59:00 »

Cimbibácsival beszéltem tegnap, ő is felajánlotta.
Viszont a Tiéd gyári? Mármint gyárilag mondira való?
 
Mert van a sógoromnak egy zárható thule... 6 rugóért odaadná. Azt kéne átalakítani olyanra, ami nekem jó lenne.
 
Szóval kéne nekem egy kép mondjuk oldalról, meg szemből, hogy hogy van pontosan a felfogatása.
Esetleg le is mérhetnéd nekem Cheesy
 
Amúgy köszönöm a felajánálást mindkettőtöktől!
márc. 3-11-ig kellett volna...
Bocs, hogy kérdezés nélkül bele pofázom:
A Thule moduláris. 2 külön egység, egyik az alprúd, a másik a kocsifüggő felfogató rész.
Valahol a Ngykőrösi úton van a mintaboltjuk, de a thule.hu is jó lehet.  
Nekem újonnan a kombira 27 eFt lett volna a vadi új. eBay-ről 12 eFt-ban a kicsit használt, de hibátlan. Sőt ennek még kb 10 cm-vel hosszabbak is a rúdjai, így simán ráfér a tetőbox + 3 db drótszamár. Ha összepasszítom akár 4 is.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10317 Dátum: 2006.12.05 kedd, 13:08:00 »

Cimbibácsival beszéltem tegnap, ő is felajánlotta.
Viszont a Tiéd gyári? Mármint gyárilag mondira való?
 
Mert van a sógoromnak egy zárható thule... 6 rugóért odaadná. Azt kéne átalakítani olyanra, ami nekem jó lenne.
 
Szóval kéne nekem egy kép mondjuk oldalról, meg szemből, hogy hogy van pontosan a felfogatása.
Esetleg le is mérhetnéd nekem Cheesy
 
Amúgy köszönöm a felajánálást mindkettőtöktől!
márc. 3-11-ig kellett volna...
A budai Skálánál (a parkoló kijáratával szemben)is van egy Thule bolt. Én ott vettem zárható kupakot a végére zárbetéttel, kulcsokkal együtt.
így 15 ben megállt az egész történet.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10318 Dátum: 2006.12.05 kedd, 14:29:00 »

Bocs, hogy kérdezés nélkül bele pofázom:
A Thule moduláris. 2 külön egység, egyik az alprúd, a másik a kocsifüggő felfogató rész.
Valahol a Ngykőrösi úton van a mintaboltjuk, de a thule.hu is jó lehet.  
Nekem újonnan a kombira 27 eFt lett volna a vadi új. eBay-ről 12 eFt-ban a kicsit használt, de hibátlan. Sőt ennek még kb 10 cm-vel hosszabbak is a rúdjai, így simán ráfér a tetőbox + 3 db drótszamár. Ha összepasszítom akár 4 is.
Semmi gond, hogy belepofázol Cheesy
 
Viszont mint leírtam, sógoromnak van egy 6e ft-ért.
Ami jó lenne, de a csatlakozója nem olyan, mint nekem.
Viszont 4db L idommal szerintem meg tudom csinálni, hogy jó legyen, ami kvázi nincs pénzben...
Szóval 6e ft még mindig jobb, mint 12, vagy 27, vagy szendre 15-e nem? Cheesy
 
Szóval Angel, pls villantsd le nekem Smiley
(vagy valaki, akinek van)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10319 Dátum: 2006.12.05 kedd, 14:35:00 »

Semmi gond, hogy belepofázol Cheesy
 
Viszont mint leírtam, sógoromnak van egy 6e ft-ért.
Ami jó lenne, de a csatlakozója nem olyan, mint nekem.
Viszont 4db L idommal szerintem meg tudom csinálni, hogy jó legyen, ami kvázi nincs pénzben...
Szóval 6e ft még mindig jobb, mint 12, vagy 27, vagy szendre 15-e nem? Cheesy
 
Szóval Angel, pls villantsd le nekem Smiley
(vagy valaki, akinek van)
Szia KISBÉR.Interneten az ucsso csavarig megtalálod.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10320 Dátum: 2006.12.05 kedd, 14:37:00 »

Semmi gond, hogy belepofázol Cheesy
 
Viszont mint leírtam, sógoromnak van egy 6e ft-ért.
Ami jó lenne, de a csatlakozója nem olyan, mint nekem.
Viszont 4db L idommal szerintem meg tudom csinálni, hogy jó legyen, ami kvázi nincs pénzben...
Szóval 6e ft még mindig jobb, mint 12, vagy 27, vagy szendre 15-e nem? Cheesy
 
Szóval Angel, pls villantsd le nekem Smiley
(vagy valaki, akinek van)
Bocs már megint bele fogok pofázni:  
Én nem barkácsolnám a tetőcsomagtartót házi módszerekkel.
Gondolj bele, felteszed a tetőboxot, döngetsz 150-el, majd elenged a házibarkács felfogató rész.
Nem szívesen mennék mögötted.  
Egy korábbi autómra esett már bicikli egy teherautóról az M1-M7 közös kivezetőjén. Még szerencse, hogy csak az A oszlopon pattant és nem a szélvédőt trafálta el (na jó egy kisit rajtam is múlott)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10321 Dátum: 2006.12.05 kedd, 14:41:00 »

Bocs már megint bele fogok pofázni:  
Én nem barkácsolnám a tetőcsomagtartót házi módszerekkel.
Gondolj bele, felteszed a tetőboxot, döngetsz 150-el, majd elenged a házibarkács felfogató rész.
Nem szívesen mennék mögötted.  
Egy korábbi autómra esett már bicikli egy teherautóról az M1-M7 közös kivezetőjén. Még szerencse, hogy csak az A oszlopon pattant és nem a szélvédőt trafálta el (na jó egy kisit rajtam is múlott)
Nyilván nem arról van szó, hogy számítógépházból hajlítom rá a cumót Cheesy
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10322 Dátum: 2006.12.05 kedd, 14:47:00 »

Nyilván nem arról van szó, hogy számítógépházból hajlítom rá a cumót Cheesy
Én méretekre gondoltam,anyag kell?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10323 Dátum: 2006.12.05 kedd, 15:52:00 »

Ha már a thule-nél tarunk!
Nincs valakinek két eladó alaprúdja?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10324 Dátum: 2006.12.05 kedd, 17:24:00 »

Én méretekre gondoltam,anyag kell?
Nem köszi... Arra gondoltam, hogy nyilván azt az L idomot, vagy T idomot (még nem döntöttem el, hogy milyen módon csinálom meg) nem egy számítógépházból fogom hajlítani, hanem valami erős cuccból!
Amúgy ha megvan az a link, ahol a pontos méretek, meg ilyenek vannak, azt megköszönném, mert jelenleg baromira nem érek rá keresgetni guglin Sad (fránya meló Sad )
 
Thx!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10325 Dátum: 2006.12.05 kedd, 17:28:00 »

Sziasztok!
Ha valaki tud szerezni 2 Ghia jelet, kérem szóljatok!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10326 Dátum: 2006.12.05 kedd, 17:36:00 »

Sziasztok!
Ha valaki tud szerezni 2 Ghia jelet, kérem szóljatok!
Csak egy helyre légyszi! lásd a sárga keretben lévő szöveget!
 
Köszi!
 
Üdv,
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10327 Dátum: 2006.12.05 kedd, 19:59:00 »

Nem köszi... Arra gondoltam, hogy nyilván azt az L idomot, vagy T idomot (még nem döntöttem el, hogy milyen módon csinálom meg) nem egy számítógépházból fogom hajlítani, hanem valami erős cuccból!
Amúgy ha megvan az a link, ahol a pontos méretek, meg ilyenek vannak, azt megköszönném, mert jelenleg baromira nem érek rá keresgetni guglin Sad (fránya meló Sad )
 
Thx!
Kisbér!Küldtem imailban egy ötletet,az enyém egyszerübb,de ezt megnézem valahol.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10328 Dátum: 2006.12.06 szerda, 12:16:00 »

van valakinek kolcsonbe vetekvastagsagmeroje ?
Lassan aktualis lesz az ajtok csereje, es a bontott ajtok mellett dontottem, de nem szeretnek utolag agyonganyolt ajtot venni, csak olyat, ami nem serult, csak bontott. Namost egy fenyezett ajtorol ugye nem lehet megallapitani szemre, hogy vajon serult-e vagy sem. Tehat ezert kene kocsonbe ilyen herkentyu...
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10329 Dátum: 2006.12.06 szerda, 12:25:00 »

cromax bontorol tud valaki valamit ?
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10330 Dátum: 2006.12.06 szerda, 12:43:00 »

Zacci, ezeket hívd fel, elég korrektek: Ceglédi bontó, +36 20/3939116. De. Az M0-ásnál, a csepeli (Auchan) lejárónál van 2 bontó is. Meg a harmadik az meg pont felétek, egy kézben van a 3 bontó. Ezenkívül a ferihegyi reptérnél van egy nagy a gyorsforgalmival párhuzamosan. Ezeket nézném meg, itt tuti, hogy találsz gyári, smentes ajtót. A külföldiek általában smentesek.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10331 Dátum: 2006.12.06 szerda, 12:44:00 »

Sziasztok!
Ha valaki tud szerezni 2 Ghia jelet, kérem szóljatok!
Menj be egy ford boltba, és vegyél. Szerintem nem drága.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10332 Dátum: 2006.12.06 szerda, 13:13:00 »

Angel,
 
THX !
 
" Az M0-ásnál, a csepeli (Auchan) lejárónál van 2 bontó is. Meg a harmadik az meg pont felétek, egy kézben van a 3 bontó"
 
Errol tucc adni bovebb infot ? tel szam is eleg lenne...
 
Felhivtam ezta +36 20/3939116 szamot. Albertirsan van a srac. Ez meg hatar eset, mert tolem kb. 60km-re van...Kene valami kozelebbi is...
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #10333 Dátum: 2006.12.06 szerda, 14:18:00 »

nemtudom miért nem rakta be, mind1...:
 
http://www.kepfeltoltes.hu/view/061206/tet_csomi_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10334 Dátum: 2006.12.06 szerda, 14:18:00 »

Kisbér!Küldtem imailban egy ötletet,az enyém egyszerübb,de ezt megnézem valahol.
Cimbibácsi, most megnéztem világosban is az tetőmet...
Hát ez nem jó nekem...
Olyan, mintha egy műanyag tartó lenne csak...
 
http://www.kepfeltoltes.hu/view/061206/tet_csomi_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
 
Ezen a szürke a tető féme, a fekete meg a műanyag. felső nézetből a 2 fehér csík között pattintod le a takaróműanyagot..
 
Nos erre nem jó a csavaros módszer...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10335 Dátum: 2006.12.06 szerda, 14:19:00 »

Tehát úgy tudom csak elképzelni, hogy valami bemegy a lukon, és oldalirányba szétfeszíti ilyen a trapéz tetősínt...
 
Angel, a tiéd milyen?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10336 Dátum: 2006.12.06 szerda, 15:30:00 »

Nekem nyáros is csinálta, ráadásul gyakrabban a ventillátor gyakoribb elindulása miatt. Klíma üzemmódról meg nem is beszélve....
Mondjuk én tudok együtt élni ezzel a jelenséggel. Annyira gyakran nem csinálja.
Hali, rég nem jártam erre (sem )
Namost engem is ez a hűtőbeindulás miatti feszültségbezuhanás zavar, de rettenesen... Ha lesz egy kis időm, az ismerősömmel (akinél a szíj+feszítőcsere is volt), valszeg megnézzük villamosságilag.
Az egyik bontós szerint okozhatja a hűtőre menő csatlakozó gyengélkedése is (a motor felől, szemből kicsit jobboldalt alul van). Láttam szétolvadt csatlakozójú bontot hűtőt, nem is egyet...
Csak lusta voltam az enyém alá mászni meg a burkolatot lebontani, fentről nemigazán látszik...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10337 Dátum: 2006.12.06 szerda, 19:16:00 »

Tehát úgy tudom csak elképzelni, hogy valami bemegy a lukon, és oldalirányba szétfeszíti ilyen a trapéz tetősínt...
 
Angel, a tiéd milyen?
Kisbér! A takaróműanyag alatt van tömítőanyag(festve), szedd ki,ott találod a menetet!szia
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10338 Dátum: 2006.12.06 szerda, 19:50:00 »

" alt="" border="0" />
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10339 Dátum: 2006.12.06 szerda, 22:39:00 »

Hali, rég nem jártam erre (sem )
Namost engem is ez a hűtőbeindulás miatti feszültségbezuhanás zavar, de rettenesen... Ha lesz egy kis időm, az ismerősömmel (akinél a szíj+feszítőcsere is volt), valszeg megnézzük villamosságilag.
Az egyik bontós szerint okozhatja a hűtőre menő csatlakozó gyengélkedése is (a motor felől, szemből kicsit jobboldalt alul van). Láttam szétolvadt csatlakozójú bontot hűtőt, nem is egyet...
Csak lusta voltam az enyém alá mászni meg a burkolatot lebontani, fentről nemigazán látszik...
Persze, persze....egy láda sör mellett az aknában sokmindent észrevesz az ember....vagy mégsem??? Lehet, hogy inkább fordítva próbálja visszatenni az alkatrészt???
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10340 Dátum: 2006.12.06 szerda, 23:07:00 »

Angel,
 
THX !
 
" Az M0-ásnál, a csepeli (Auchan) lejárónál van 2 bontó is. Meg a harmadik az meg pont felétek, egy kézben van a 3 bontó"
 
Errol tucc adni bovebb infot ? tel szam is eleg lenne...
 
Felhivtam ezta +36 20/3939116 szamot. Albertirsan van a srac. Ez meg hatar eset, mert tolem kb. 60km-re van...Kene valami kozelebbi is...
Ha megindulsz pestről felétek az osantól, jobb oldalt lészen a bárdi. Asszem utána (vagy előtte) van egy bontó. Náluk nem sok cucc van, de ott meg tudják adni a másik kettő telszámát.
Áttúrtam a papírjaimat (neked bármit, Zacci komám), de nem találom a számokat...
Szerintem ajtó van, akár színre egyező is.
Azért kontrollként hívd az albertirsait is, esetenként olcsóbb annyival, hogy megérje kimenni. Én is nála vettem pár dolgot.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10341 Dátum: 2006.12.07 csütörtök, 10:20:00 »

Angel,
 
THX !
Vegulis mar van vagy 3-4bonto, igy ha meggyutt az utalas, elkezdem vegigjarni oket, oszt meglassuk...jah, mar tom mellik bontorol beszelsz...ott megyek el mellette minden nap...majd benezek oda is. Albertirsa meg belefer, bar ahhoz kicsit messze van, hogy esetleg kideruljon, hogy nem egeszen franko az ajto...Mindenesetre van par ajanlatom...22e-tol 50e-ig kinalnak ajtokat. Utobbi full felszerelt, tehat van benne ablax, meg karpit meg minden. Bar ez utobbi nemigen kell, eleg csak a csupasz ajto, azt meg mar megkapom 22e-35e kozott is...De ugye ami a lenyeg, hogy kifogastalan alapotban legyen...Nem feltetlenul kell szinre egyezo ajto, de azert nem baj, ha legalabb valami vilagos, feher, ezust stb...Persze a szinben egyezo lenne a tuti, de ugyis telibe lesz fujatva, szal ezt nem uszom meg...
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10342 Dátum: 2006.12.07 csütörtök, 11:39:00 »

Micsoda orom, bodocsag ! Meggyutt a biztositasi osszeg Vegre elindithatom a restauralasi projektet...
 
11.07-en tortent a kareset, ma meg ha jol latom 12.07 vanik...1 honap alatt elintezodott a torok vs magyar bajonksag. Persze en nyertem
Ez azert eleg jo...szerintem...
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #10343 Dátum: 2006.12.07 csütörtök, 11:48:00 »

Micsoda orom, bodocsag ! Meggyutt a biztositasi osszeg Vegre elindithatom a restauralasi projektet...
 
11.07-en tortent a kareset, ma meg ha jol latom 12.07 vanik...1 honap alatt elintezodott a torok vs magyar bajonksag. Persze en nyertem
Ez azert eleg jo...szerintem...
Örülök, így már van esély, hogy meggyógyuljon a beteg. Csak aztán vigyázó szemeidet tartsd rajta közben is.!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10344 Dátum: 2006.12.07 csütörtök, 11:50:00 »

Micsoda orom, bodocsag ! Meggyutt a biztositasi osszeg Vegre elindithatom a restauralasi projektet...
 
11.07-en tortent a kareset, ma meg ha jol latom 12.07 vanik...1 honap alatt elintezodott a torok vs magyar bajonksag. Persze en nyertem
Ez azert eleg jo...szerintem...
Gratula!
 
Ez elég gyorsnak mondható! vagy csak simán egyértelműnek ítélték a dolgot.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10345 Dátum: 2006.12.07 csütörtök, 11:59:00 »

Sziasztok!
Találkozott-e már valaki a müszerfal közepéröl jövö zörgö hanggal mk3 ban olyan mintha  a szélvédöt fújó levegö kiömlö alol jönne de nagyon nehéz megállaiópítani,van ott egy kis kék színü kerek mütyür.Nagyon bosszantó mintha két müanyag zörögne össze.Ha valakinek volt ilyen zaja és sikerült megszüntetni az ossza már meg velem.Köszi elöre is.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10346 Dátum: 2006.12.07 csütörtök, 12:08:00 »

Sziasztok!
Találkozott-e már valaki a müszerfal közepéröl jövö zörgö hanggal mk3 ban olyan mintha  a szélvédöt fújó levegö kiömlö alol jönne de nagyon nehéz megállaiópítani,van ott egy kis kék színü kerek mütyür.Nagyon bosszantó mintha két müanyag zörögne össze.Ha valakinek volt ilyen zaja és sikerült megszüntetni az ossza már meg velem.Köszi elöre is.
Nem lehet, hogy a szemüveg/cd tartóban zörög valami? Vagy a kesztyűtartóban? Az is félre tudja vezetni az embert.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10347 Dátum: 2006.12.07 csütörtök, 12:20:00 »

sopa007,
 
Zsirozd be a motorhazteto zsanerjait jo alaposan...Foleg a csuklonal, meg ahol becsukott alapotban hozza erhet a zsaner a kasznihoz...
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10348 Dátum: 2006.12.07 csütörtök, 12:21:00 »

szendre,
 
igen, elegge egyertelmu volt az eset. Valceg ezert ment ilyen gyorsan...
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #10349 Dátum: 2006.12.07 csütörtök, 12:26:00 »

sopa007,
 
Zsirozd be a motorhazteto zsanerjait jo alaposan...Foleg a csuklonal, meg ahol becsukott alapotban hozza erhet a zsaner a kasznihoz...
És be is bugyolálhatod a támasztékot egy gumidarabbal ahogy nekem is megcsinálták Solymáron. Azóta nem zörög.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 200 201 202 203 204 205 206 [207] 208 209 210 211 212 213 214 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.366 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.