Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.06 vasárnap, 00:50:25 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 202 203 204 205 206 207 208 [209] 210 211 212 213 214 215 216 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21482648 alkalommal)
0 Felhasználó és 465 vendég van a témában
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10400 Dátum: 2006.12.11 hétfő, 09:03:00 »

MondESU,
 
Igen, de hova rak ? Itt olyanra gondolok, hogy az EGR ele, vagy az EGR utan stb. ?
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #10401 Dátum: 2006.12.11 hétfő, 09:09:00 »

MondESU,
 
Igen, de hova rak ? Itt olyanra gondolok, hogy az EGR ele, vagy az EGR utan stb. ?
Szia!
Remélem ezeket a dilemmákat olvassa az, aki megcsinálta, nem akarok más tollával ékeskedni, de mintha tényleg nem lenne MONdegy, hová is kell tenni. Így rémlik a képek alapján. De hogy melyik topikban is volt?
Ha van időd, keress vissza, nekem mennem kell gályázni, vár a gyár.
Üdv:
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10402 Dátum: 2006.12.11 hétfő, 09:17:00 »

Nem, de a szerviz szerint (meg az autó állapota szerint) 180-200e-re saccolom (no szervizkönyv)
A régi típusú váltónál hallottam olyan eseteket, hogy az olaj viszkozítása miatt váltottak furán. De mindegyik csak azután csinálta, hogy a gyárit már egyszer lecserélték.
Volt 2 automata váltós Mondi is a családban. Ott némi túlcsúsztatást akkor éreztem  az első pár km-en amikor csont hideg motorral mentem. Inkább kíméletesen mentem és finoman válatattam.
Azt hiszem a váltós topicban van belinkelve néhány cég akik ilyennel foglalkoznak. Érdeklődj utána, hogy ki mit ajánl
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #10403 Dátum: 2006.12.11 hétfő, 11:07:00 »

vagy sok pénzt elköltessz egy központi modul cserére vagy vársz tavaszig amikor a meleg miatt megint normálisan fog működni! akkor aztán szétszedni es mindent újra bezsírozni v beolajozni!
Köszi, akkor szerintem inkább várok tavaszig. Ha úgy sem megy, elviszem valahova megcsináltatni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10404 Dátum: 2006.12.11 hétfő, 11:56:00 »

Sziasztok!
Van ugye egy mondeom, 2001-es és azt vettem észre h 100km/h körül megerősödik a menetzaj ( mintha le lenne húzva az ablak egy ici-picit valahol) pedig nincsen, és sérült sem volt az autó! Tapasztalt még valaki hasonlót??? Köszi a válaszokat!!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10405 Dátum: 2006.12.11 hétfő, 11:58:00 »

Zoli986,
 
Igen, ezt hijjak szelzajnak. Sajnos ez eleg sok MKIII-nal jelenseg. Megoldas meg ugy tudom itt nem ismert, mert a problema elegge osszetett. Szervizben allitolag tudnak rajta valamelyest segiteni...
Naplózva

blah blah blah
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10406 Dátum: 2006.12.11 hétfő, 12:09:00 »

Sziasztok!
Van ugye egy mondeom, 2001-es és azt vettem észre h 100km/h körül megerősödik a menetzaj ( mintha le lenne húzva az ablak egy ici-picit valahol) pedig nincsen, és sérült sem volt az autó! Tapasztalt még valaki hasonlót??? Köszi a válaszokat!!
Engem is idegesített először. Én a B oszlop felöl hallom leginkább. De egy idő után megszokja az ember.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10407 Dátum: 2006.12.11 hétfő, 12:27:00 »

Engem is idegesített először. Én a B oszlop felöl hallom leginkább. De egy idő után megszokja az ember.
Ebben a Balu a nagy máyer. Nála ezt szinte teljesen megoldották.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10408 Dátum: 2006.12.11 hétfő, 13:01:00 »

Ebben a Balu a nagy máyer. Nála ezt szinte teljesen megoldották.
És nagyvonalakban, hol kell keresni a hiba forrását? Ajtókárpit mögött, vagy netán az oszlopon valahol? Nem tudod véletlen?
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #10409 Dátum: 2006.12.11 hétfő, 13:07:00 »

És nagyvonalakban, hol kell keresni a hiba forrását? Ajtókárpit mögött, vagy netán az oszlopon valahol? Nem tudod véletlen?
Ha jól emlékszem vmi gumi tömítést kell meghosszabbítani a hátsó ajtó zár felöli részén...asszem.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10410 Dátum: 2006.12.11 hétfő, 14:03:00 »

Balut hol lehet elerni ? pl. telszam ?
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10411 Dátum: 2006.12.11 hétfő, 14:03:00 »

En eccer utaztam hatul es akkor probaltam a verdaban rendszerisett Ford-os parnaval szigetelni es akkor lett csend, mikor az ajto felso reszehez tettem a parnat. Mintha ott jonne be a zaj...De konnyen lehet, hogy a kivalto okot nemis ott kell keresni. Erdekes dolgokat tudnak muvelni a hanghullamok...
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10412 Dátum: 2006.12.12 kedd, 15:47:00 »

Nuh, megvan az uj szivosor. Ezt kapja a mondi karacsonyra Meg nincs beszerelve, igy majd csinalok rola kepeket, hogy lassa minden erdeklodo, hogy hogyis nez ki egy ilyen cucli elolrol, hatulrol, kivulrol, belulrol stb..
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #10413 Dátum: 2006.12.12 kedd, 15:54:00 »

Balut hol lehet elerni ? pl. telszam ?
Mail ment
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10414 Dátum: 2006.12.12 kedd, 18:32:00 »

ms02,
 
thx ! Megkaptam
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #10415 Dátum: 2006.12.12 kedd, 22:30:00 »

Zacci!
 Miröl ment a mail?? Csak nem Balu elérhetőségéröl?? Mert akkor megköszönném ha nekem is elküldenéd, vagy ha megtudtadd a zajforrás megszüntetésének a megoldást, akkor elég az is!!! Thx
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10416 Dátum: 2006.12.12 kedd, 23:22:00 »

gcser,
 
Lendkerek ? Nekem akkor razta be a verdat kis sebessegnel, vagy terhelesnel. Most meg mint egy urhajo
Valto olajat erdemes csereltetni. Az igaz, hogy azt mondjak orok eletu, de tudjuk, hgoy semmi sem tart orokke. Amen
En nemreg csereltettem valto olajat es hat erezni a kulonbseget.
Én is először olajcserében gondolkozom, utána meglátom. De milyen olajat tegyek bele? Azt gondolom, hogy hajtóműolaj kell, de az automata valami speciálisat eszik? Viszkozitás, stb...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10417 Dátum: 2006.12.13 szerda, 00:09:00 »

És nagyvonalakban, hol kell keresni a hiba forrását? Ajtókárpit mögött, vagy netán az oszlopon valahol? Nem tudod véletlen?
Nekem szivacs rémlik. Össze kéne vetni a faceliftest a simával, mert mintha a faceliftesben ez már meg lenne oldva.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10418 Dátum: 2006.12.13 szerda, 09:07:00 »

Zoli986,
 
Tegnap felhivtam Balu-t. Nos, aza helyzet, hogy nala gumi kedert csereltek, mert ajtot allitottak, de nem szunt meg teljesen a zaj. Ajanlott egy jo megoldas, miszerint korbe le kell ragasztani az ajtot, aztan irany a palya...Nala is ezt csinaltak, de hiaba volt leragasztva, megis jott a zaj. Elvileg a ket ajto kozotti kis resen tud bejutni, bar eza a ragasztasnal tapasztaltakkal ellentetben megsem annyira jellemzo. En arra gyanaxom alapvetoen, hogy valahol alul jut be a levego, es az vegig fut az ajto belso felen, es gyakorlatilag az ajto felso reszen jelentkezik zaj formajaban. Nagyon nehez kiszurni a problemat...Anno vik-el beszeltem ezzel kapcslatban, es emlegetett egy ilyen vastag szerviz doksit, ami szerint hol es mit kell ellenorizni, de ahogy mondotta, nem ecceru az eset, mert ezer es 1 oka lehet a szelzajnak. En elso nekifutasra le fogom ragasztani az osszes ajtot ilyen festesnel is hasznalatos szalaggal, emrt azt utana konnyu leszedni, nem hagy nyomot stb. Aztan ha ez nem segit, akkor johet a szivacsos trukk. Minden lehetseges resbe, ahol be tud jutni a levego az ajtoba szivacsot fogok tomni...Elobb utobb csak meglesz aza franya szelzaj forrasa.
Azis jo megoldas amit Angel mond, hogy hasonlitsuk ossze egy faceliftes geppel. Talan ott szemmel lathato kulonbsegeket is megfigyelhetunk, es abbol kiindulva tan megoldhatjuk vegre ezta regi, de annal misztikusabb zavaro jenelseget.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10419 Dátum: 2006.12.13 szerda, 09:10:00 »

Zoli986,
 
Alapvetoen aza baj ezzel az egesszel, hogy nem konkret hiba okozza a szelzajt, hanem sok apro dolog egyuttes eredmenye.
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10420 Dátum: 2006.12.13 szerda, 09:12:00 »

Zoli986,
 
Tegnap felhivtam Balu-t. Nos, aza helyzet, hogy nala gumi kedert csereltek, mert ajtot allitottak, de nem szunt meg teljesen a zaj. Ajanlott egy jo megoldas, miszerint korbe le kell ragasztani az ajtot, aztan irany a palya...Nala is ezt csinaltak, de hiaba volt leragasztva, megis jott a zaj. Elvileg a ket ajto kozotti kis resen tud bejutni, bar eza a ragasztasnal tapasztaltakkal ellentetben megsem annyira jellemzo. En arra gyanaxom alapvetoen, hogy valahol alul jut be a levego, es az vegig fut az ajto belso felen, es gyakorlatilag az ajto felso reszen jelentkezik zaj formajaban. Nagyon nehez kiszurni a problemat...Anno vik-el beszeltem ezzel kapcslatban, es emlegetett egy ilyen vastag szerviz doksit, ami szerint hol es mit kell ellenorizni, de ahogy mondotta, nem ecceru az eset, mert ezer es 1 oka lehet a szelzajnak. En elso nekifutasra le fogom ragasztani az osszes ajtot ilyen festesnel is hasznalatos szalaggal, emrt azt utana konnyu leszedni, nem hagy nyomot stb. Aztan ha ez nem segit, akkor johet a szivacsos trukk. Minden lehetseges resbe, ahol be tud jutni a levego az ajtoba szivacsot fogok tomni...Elobb utobb csak meglesz aza franya szelzaj forrasa.
Azis jo megoldas amit Angel mond, hogy hasonlitsuk ossze egy faceliftes geppel. Talan ott szemmel lathato kulonbsegeket is megfigyelhetunk, es abbol kiindulva tan megoldhatjuk vegre ezta regi, de annal misztikusabb zavaro jenelseget.
A szivacsot az első sárvédő és az ajtó közé kellene rakni, le, egészen a küszöbhöz, az ajtózsanér alá. Valahol ezt hallottam/olvastam. Ezt próbáld ki először.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10421 Dátum: 2006.12.13 szerda, 09:14:00 »

Angel,
 
jaja, enis erre gondoltam, koszi
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #10422 Dátum: 2006.12.13 szerda, 13:02:00 »

 © Killer 2006. dec. 10. 11:57 | Válasz | #10496  
 
Tanácsot szeretnék kérni, hogy mire kéne nagyon odafigyelni, ha én is Mondeos akarnék lenni.  
Márpedig akarnék!  
Kiszemelve:  
4 ajtó, TDCI Gia 130 lú  
2002 12 ho  
2 év müszaki  
140000km  
itthoni  
téli-nyári felnikkel  
jó álapot  
mennyit szabad fizetni érte?  
Egyenlőre ennyi.  
Köszönöm  
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10423 Dátum: 2006.12.13 szerda, 13:06:00 »

© Killer 2006. dec. 10. 11:57 | Válasz | #10496  
 
Tanácsot szeretnék kérni, hogy mire kéne nagyon odafigyelni, ha én is Mondeos akarnék lenni.  
Márpedig akarnék!  
Kiszemelve:  
4 ajtó, TDCI Gia 130 lú  
2002 12 ho  
2 év müszaki  
140000km  
itthoni  
téli-nyári felnikkel  
jó álapot  
mennyit szabad fizetni érte?  
Egyenlőre ennyi.  
Köszönöm  
Mindenképpen hívd fel a szervizt ahol csinálták a munkákat rajta és minden infót kérdezz meg. Én megejtenék egy álltalános állapotfelmérést valamely Ford szervizben.
Hogy mennyit lehet fizetni érte, ez nagyban függ az állapotától. Esetleg link? Kép?
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10424 Dátum: 2006.12.13 szerda, 13:09:00 »

Killer,
 
Nezesd meg a porlaszto csucsok allapotat ! Ha mar a veguket jarjak, akkor az lehet indok egy kis alkura.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #10425 Dátum: 2006.12.13 szerda, 13:42:00 »

© Killer 2006. dec. 10. 11:57 | Válasz | #10496  
 
Tanácsot szeretnék kérni, hogy mire kéne nagyon odafigyelni, ha én is Mondeos akarnék lenni.  
Márpedig akarnék!  
Kiszemelve:  
4 ajtó, TDCI Gia 130 lú  
2002 12 ho  
2 év müszaki  
140000km  
itthoni  
téli-nyári felnikkel  
jó álapot  
mennyit szabad fizetni érte?  
Egyenlőre ennyi.  
Köszönöm  
Én nemrég vettem egy gyönyörűséget és a javaslatom az alábbi (kicsit a két úrral átfedésben). 1. Nézd körbe, rohad-e vhol, pl az ajtók alján belülről. Nézd meg a motorteret is, vannak-e gányolt kábelek, repedt műanyagok, nincs-e bontott lámpa benne (elvileg rá van festve a bonto felirata, hogy milyen autóhoz való alkatrész) Pl. motoros lámpa helyett beraknak simát, ami kívülről ugyanúgy néz ki, csak a benti (motoros) magasságállítás nem működik 2.Menjetek vele egy jókora kört (macskakövön is, ha van, vagy földúton), húz-e a motor (nagyon kell neki...), kopog-e a futómű stb.. 3. Próbálj ki minden extrát (ülésfűtést, klímát, cd-tárat (szól-e az összes hangszóró), szélvédőfűtéseket, mindent, ami csak van, nehogy azzal kezdődjön, hogy ez se megy, meg az se, mert ezeket az állapotfelméréskor nem nézik meg.) 4. Próbáld ki az ABS-t, mert az, hogy nem világít a visszajelző, még nem jelent semmit. 5. Ha van, kapcsold ki az ESP-t, pörgesd ki a kereket(simán fog menni...), majd kapcsold be és próbáld kipörgetni újra.
5. Ha minden frankó, vidd el szakszervízbe kivizsgálásra. Ha jól emlékszem 8 pénz körül volt. Ha lehet, legyél ott, menj alá, nézd meg hol folyik az olaj, szétment-e a kipufogó, a többit (porvédőket, gömbcsukókat, fékeket elvileg megnézik. Nekem még fékdiagramot is adtak). Az átvizsgálásnál végig is mérik az autót, az is kiderül, húzták-e már, hol volt törve stb. 6. Az átvizsgálás nem tartalmazza a számítógépes hibakeresést, de pont pl. a csúcsok miatt csináltasd meg azt is (ez 5 pénz).
7. Ami hiba van, annak alkatrészeit és javítási költségüket áraztasd is ott helyben be, hogy lásd, minek a feléért tudod majd megjavíttatni (mondjuk alkatrésznél nem a fele...)
Ezek függvényében tudsz dönteni, hogy kell-e egyáltalán, illetve hogy mennyit alkudj le a feléből. Ha az eladó nem akarja, hogy elvidd megnézetni, akkor hagyd is ott, mert valszeg gáz van.
Ha megegyeztetek, akkor szerintem csak úgy írd alá a szerződést, ha hozott eredetvizsgálatot (határozatot, nem kérelmet!), amiből kiderül, hogy nem lopott, nincs átütve, stb.
Biztos kihagytam vmit, de a többiek majd megírják.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10426 Dátum: 2006.12.13 szerda, 13:47:00 »

Ja az árról nem írtam: használtautó.hu-n tudsz tájékozódni, de a felszereltségtől nagyon függ. Csak saccolom 2,8 körül. Sok sikert!
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #10427 Dátum: 2006.12.13 szerda, 13:50:00 »

© Killer 2006. dec. 10. 11:57 | Válasz | #10496  
 
Tanácsot szeretnék kérni, hogy mire kéne nagyon odafigyelni, ha én is Mondeos akarnék lenni.  
Márpedig akarnék!  
Kiszemelve:  
4 ajtó, TDCI Gia 130 lú  
2002 12 ho  
2 év müszaki  
140000km  
itthoni  
téli-nyári felnikkel  
jó álapot  
mennyit szabad fizetni érte?  
Egyenlőre ennyi.  
Köszönöm  
Ennél az autónál annyit érdemes, hogy rétegmérés, volt e törve, aztán műszakilag mennyire jelentkezik az a 140ekm, és mikre számíthatsz a közeljövőkben. Ezeket egész jól meg tudja mondani egy szakszervíz.
 
És a másik, amit Zacci is említett, hogy esetleg poharazással, vagy egyéb más módszerrel szinten egy szervíz (pl Solymár) megmondják, hogy kb mire számíthatsz befecskendező szelep kapcsán. Ott lehet egy kis plusz meglepi.(40e/db, és van 4), de jó eséllyel, ezzel 200-250e km-ig nem lesz hiba...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #10428 Dátum: 2006.12.13 szerda, 14:15:00 »

Urak, köszönöm!
Ha minden jól megy, 2 nap mulva én is Mondejós leszek!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10429 Dátum: 2006.12.13 szerda, 22:44:00 »

na ahogy bejött a hideg, úgy jött egy "probléma" (?) is. Elég lassan melegedik fel a víz indulás után (2000-es benyás MKIII).
Ha meg felmelegedett és ráadom a fűtést, akkor meg szinte nullára visszamegy a mutató. Aztán előferdül, hogy újra visszaáll középre,aztán meg megint vissza. Így persze a fűtés hatásfoka sem az igazi nem is beszélve arról, hogy így talán a motor sem éri el az üzemi hőfokot. Mi lehet a gubanc? termosztát? Volt valakinek hasonló tapsztalata?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10430 Dátum: 2006.12.13 szerda, 23:01:00 »

LaSlow,
 
Igen, termosztat...
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #10431 Dátum: 2006.12.13 szerda, 23:02:00 »

Szia zacci! Olvastam megvan a szívósor...Grat! lehet tudni, mennyit kóstált? Tudod nekem is hamarosan kell majd...Sad
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10432 Dátum: 2006.12.13 szerda, 23:04:00 »

Ennél az autónál annyit érdemes, hogy rétegmérés, volt e törve, aztán műszakilag mennyire jelentkezik az a 140ekm, és mikre számíthatsz a közeljövőkben. Ezeket egész jól meg tudja mondani egy szakszervíz.
 
És a másik, amit Zacci is említett, hogy esetleg poharazással, vagy egyéb más módszerrel szinten egy szervíz (pl Solymár) megmondják, hogy kb mire számíthatsz befecskendező szelep kapcsán. Ott lehet egy kis plusz meglepi.(40e/db, és van 4), de jó eséllyel, ezzel 200-250e km-ig nem lesz hiba...
Én nem tudom, melyik poharazgatós módszerről beszéltek, remélem nem arról, hogy jól berugatni a tulajt, és hogy majd akkor elmond mindent... az ötlet jó, de a kereskedők sokszor bírják a kiképzést rendesen.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #10433 Dátum: 2006.12.14 csütörtök, 23:14:00 »

Zacci
Tempomat ugyben ossze tudnank futni az unnepek utan? Januar 2-an megyek a Nagyautohoz az alkatreszekert.
kosz
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10434 Dátum: 2006.12.14 csütörtök, 23:30:00 »

Zacci
Tempomat ugyben ossze tudnank futni az unnepek utan? Januar 2-an megyek a Nagyautohoz az alkatreszekert.
kosz
Majd megírod, hogy mi mennyi volt?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10435 Dátum: 2006.12.15 péntek, 07:55:00 »

Ikiss2,
 
Valceg igen...
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10436 Dátum: 2006.12.15 péntek, 08:01:00 »

Hat a napom nem igazan jol kezdodott...Reggel megyek varosba bele, oszt egy baromnak vagy rossz volt a fenyszoro beallitasa, vagy refivel kozlekedett. Nah, gondoltam ravillantok 1et, hatha eszreveszi, hogy valami nem stimmel. Refi bekapcs, de aztan nem tudom kikapcsolni, mert mar nem kattan...Igy hat a tovabbiakban enis vakitoan kozlekedtem ma reggel
Aztan rajottem, hogy van kodlampam, ami tan megsem annyira vakit, de megis latnak. Tehat lampa lekapcs, kodlampa felkapcs. Igy elolrol a kodlampa meg aza 2 pici helyzetjelzo vilagit, hatul meg egyelore minden rendben. De mi a fax lehet a refi kapcsolommal ?
Nem mondanam, hogy ez tipus hiba lenne vagymi, csak gondolom Murphy mar megint megtalalt...Valakinek volt mar esetleg ilyen jellegu baja ? Tehat most ugy nez ki, hogyha felkapcsolom a tompitott fenyt, akkor a refi is vilagit, es ez utobbit nemtom lekapcsolni
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #10437 Dátum: 2006.12.15 péntek, 09:05:00 »

Hat a napom nem igazan jol kezdodott...Reggel megyek varosba bele, oszt egy baromnak vagy rossz volt a fenyszoro beallitasa, vagy refivel kozlekedett. Nah, gondoltam ravillantok 1et, hatha eszreveszi, hogy valami nem stimmel. Refi bekapcs, de aztan nem tudom kikapcsolni, mert mar nem kattan...Igy hat a tovabbiakban enis vakitoan kozlekedtem ma reggel
Aztan rajottem, hogy van kodlampam, ami tan megsem annyira vakit, de megis latnak. Tehat lampa lekapcs, kodlampa felkapcs. Igy elolrol a kodlampa meg aza 2 pici helyzetjelzo vilagit, hatul meg egyelore minden rendben. De mi a fax lehet a refi kapcsolommal ?
Nem mondanam, hogy ez tipus hiba lenne vagymi, csak gondolom Murphy mar megint megtalalt...Valakinek volt mar esetleg ilyen jellegu baja ? Tehat most ugy nez ki, hogyha felkapcsolom a tompitott fenyt, akkor a refi is vilagit, es ez utobbit nemtom lekapcsolni
Zacci,
 
Indexkapcsolóba WD40? Az a kontakthibán is segít, meg ha megszorult a kapcsoló, azon is.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10438 Dátum: 2006.12.15 péntek, 10:35:00 »

Sziasztok!
 
Tegnap voltam egy thule boltban... 35e-ért ajánlottak nekem tetőcsomitartót...
Az korrekt ajánlat? vagy esetleg lehet olcsóbban venni?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10439 Dátum: 2006.12.15 péntek, 10:57:00 »

Sziasztok!
 
Tegnap voltam egy thule boltban... 35e-ért ajánlottak nekem tetőcsomitartót...
Az korrekt ajánlat? vagy esetleg lehet olcsóbban venni?
Dobozzal együtt? Mert a két rúd+"csatlakozók" csak 10e.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #10440 Dátum: 2006.12.15 péntek, 11:22:00 »

Sziasztok!
 
Tegnap voltam egy thule boltban... 35e-ért ajánlottak nekem tetőcsomitartót...
Az korrekt ajánlat? vagy esetleg lehet olcsóbban venni?
Mintha a Fordnál év végéig akciósak lennének a tetőcsomagtartók...Megnéztem: 26.255 pénz III-as mondeohoz. www.ford.hu fejlécében lévő hirdetésre kell kattintani.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10441 Dátum: 2006.12.15 péntek, 12:57:00 »

Majd megírod, hogy mi mennyi volt?
Kormanykapcsolo: 12327Ft
Fekkapcsolo: 1786Ft
Kuplungkapcsolo: 1800Ft
Afas, klubkedvezmenyes ar.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10442 Dátum: 2006.12.15 péntek, 13:30:00 »

tomi3118,
 
Szerintem ennek nem aza baja, amit egy WD40 meg tud javitani...Valami kiugrott benne...Majd megprobalom szetszedni, de allitolag szegecselt eza xar...Mindenesetre Fox-ot ertesitettem az esetrol, csak hat o mar csak januarban lesz. Elmondasa szerint volt mar nehany ilyen kapcsolo rendelese...Addig is kivettem a refik biztositekat, oszt majd januart azzal kezdem, hogy megint alkatreszt rendelek a kicsikehez...kezdem mar unni...
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #10443 Dátum: 2006.12.15 péntek, 13:32:00 »

Sziasztok!
 
Tegnap voltam egy thule boltban... 35e-ért ajánlottak nekem tetőcsomitartót...
Az korrekt ajánlat? vagy esetleg lehet olcsóbban venni?
Bramac tetőléc - métere fatelepen kb 70Ft néhány kábelkötegelő
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10444 Dátum: 2006.12.15 péntek, 13:44:00 »

Bramac tetőléc - métere fatelepen kb 70Ft néhány kábelkötegelő
Azért nem vállalkoznék Sufnituningra Cheesy
 
SSanya, ugye az nem Thule tetőcsomi?
Megér 9e ft az, hogy Thule? Zárható, stb, stb?
 
Angel: komplett szerkezet. Tehát rúd, kitt, szerkezet...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10445 Dátum: 2006.12.16 szombat, 19:14:00 »

Üdv Mindenkinek.
A legtöbb újonc kérdésével kezdeném, illetve először a T-nyáladékot ösmertetem:
2.0 TDCI kombit, akarom mondani, Turniert tervezek vásárolni.
Egyet már találtam a használtautón, de nem tudom megítélni, hogy mennyi is a reális ár érte. Oké: állapottól függ + a megtett kilóméterek számától.
Kérdéseim:
1. A motordiagnosztikával, illetve egyéb számítógépes állapotfelmérés során felderíthető, ha huncut módjára visszatekerték a km-számlálót? Vagy olyan ügyes az elektronyos "visszatekerés", állítás, hogy utána annak semmi nyoma nem lesz?
 
2. Olvastam, hogy a vétel előtt állókat figyelmeztettétek, hogy nézzék meg az ajtók alsó szélét, hogy rozsdásodik-e. EGY MAX 5 ÉVES AUTÓNÁL??? Na, neeeee! Ha mégis DE, akkor az átrozsdásodásra adott 12 éves garival lehet ilyenkor vmit kezdeni, vagy körberöhögik az embert ha ilyennel állít egy Ford szervízbe? Sad
 
A belinkelt járgány paramétereit begórva' a ford.hu-ra, vhol 9,5 misi környékén lenne újonna egy ilyen paripa. És akkor még a Webasto kályhát nem is számoltam. A műszaki érvényességet nézve sztem külföldi.
 
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=925881&command=ugras&screenwidth=1280
 
Vélemény? Az autóról, a lepcses pof@'mról?Smiley))
 
Sziasztok,
 
M
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10446 Dátum: 2006.12.16 szombat, 20:24:00 »

Azért nem vállalkoznék Sufnituningra Cheesy
 
SSanya, ugye az nem Thule tetőcsomi?
Megér 9e ft az, hogy Thule? Zárható, stb, stb?
 
Angel: komplett szerkezet. Tehát rúd, kitt, szerkezet...
Nekem az előző szintén kombi Mondeora valami olasz (asszem AutoMaxi) csomagtartó volt.
A mostanira Thule-t vettem. A kettő közti alapvető különbség a felrakás idejében van. Az olasz kb. fél óra alatt volt a helyén. 8 db imbusz fejű csavart kellett becsavarni a helyére, nem is mindig találtam el elsőre a helyüket.  
Ezzel szemben a Thule max 5 perc alatt fenn van. Egyszerűen zseniális a felfogatási rendszere.  
Én általában a legnagyobb melegben és a leghidegebb télen szoktam tetőcsomagtartót használni. Ekkor sokat számít a napon/fagyban töltött idő hossza.
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #10447 Dátum: 2006.12.16 szombat, 21:05:00 »

Üdv Mindenkinek.
A legtöbb újonc kérdésével kezdeném, illetve először a T-nyáladékot ösmertetem:
2.0 TDCI kombit, akarom mondani, Turniert tervezek vásárolni.
Egyet már találtam a használtautón, de nem tudom megítélni, hogy mennyi is a reális ár érte. Oké: állapottól függ + a megtett kilóméterek számától.
Kérdéseim:
1. A motordiagnosztikával, illetve egyéb számítógépes állapotfelmérés során felderíthető, ha huncut módjára visszatekerték a km-számlálót? Vagy olyan ügyes az elektronyos "visszatekerés", állítás, hogy utána annak semmi nyoma nem lesz?
 
2. Olvastam, hogy a vétel előtt állókat figyelmeztettétek, hogy nézzék meg az ajtók alsó szélét, hogy rozsdásodik-e. EGY MAX 5 ÉVES AUTÓNÁL??? Na, neeeee! Ha mégis DE, akkor az átrozsdásodásra adott 12 éves garival lehet ilyenkor vmit kezdeni, vagy körberöhögik az embert ha ilyennel állít egy Ford szervízbe? Sad
 
A belinkelt járgány paramétereit begórva' a ford.hu-ra, vhol 9,5 misi környékén lenne újonna egy ilyen paripa. És akkor még a Webasto kályhát nem is számoltam. A műszaki érvényességet nézve sztem külföldi.
 
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=925881&command=ugras&screenwidth=1280
 
Vélemény? Az autóról, a lepcses pof@'mról?Smiley))
 
Sziasztok,
 
M
Az ajtó rohadás sajnos típushiba, a garanci akkor érvényes rá, ha van vezetett szervízkönyve. Az óra visszatekerést jóesetben egy szervíz megtudja mondani, de nem biztos, az attól függ, hogy volt e valami olyan szervizelésen, ahol feljegyezték a km-t. Szerintem ebbe az autóba 2x ennyi km- van.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #10448 Dátum: 2006.12.16 szombat, 21:34:00 »

Üdv Mindenkinek.
A legtöbb újonc kérdésével kezdeném, illetve először a T-nyáladékot ösmertetem:
2.0 TDCI kombit, akarom mondani, Turniert tervezek vásárolni.
Egyet már találtam a használtautón, de nem tudom megítélni, hogy mennyi is a reális ár érte. Oké: állapottól függ + a megtett kilóméterek számától.
Kérdéseim:
1. A motordiagnosztikával, illetve egyéb számítógépes állapotfelmérés során felderíthető, ha huncut módjára visszatekerték a km-számlálót? Vagy olyan ügyes az elektronyos "visszatekerés", állítás, hogy utána annak semmi nyoma nem lesz?
 
2. Olvastam, hogy a vétel előtt állókat figyelmeztettétek, hogy nézzék meg az ajtók alsó szélét, hogy rozsdásodik-e. EGY MAX 5 ÉVES AUTÓNÁL??? Na, neeeee! Ha mégis DE, akkor az átrozsdásodásra adott 12 éves garival lehet ilyenkor vmit kezdeni, vagy körberöhögik az embert ha ilyennel állít egy Ford szervízbe? Sad
 
A belinkelt járgány paramétereit begórva' a ford.hu-ra, vhol 9,5 misi környékén lenne újonna egy ilyen paripa. És akkor még a Webasto kályhát nem is számoltam. A műszaki érvényességet nézve sztem külföldi.
 
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=925881&command=ugras&screenwidth=1280
 
Vélemény? Az autóról, a lepcses pof@'mról?Smiley))
 
Sziasztok,
 
M
Mongyő,
 
Ez klubtagé! Képes hirdetések topik #100-as (legutolsó) hozászólás! Ez jó hír, itt megbízható autókat találsz!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10449 Dátum: 2006.12.16 szombat, 22:53:00 »

Mongyő,
 
Ez klubtagé! Képes hirdetések topik #100-as (legutolsó) hozászólás! Ez jó hír, itt megbízható autókat találsz!
Illetve valakié aki aznap regisztrált amikor feltette a hirdetést (3db hozzászólás)
 
Bocsánat a gyanakvásért, lehet, hogy alaptalan, csak egy megfigyelés volt.
Üdv,
Naplózva
Oldalak: 1 ... 202 203 204 205 206 207 208 [209] 210 211 212 213 214 215 216 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.151 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.