Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.06 vasárnap, 00:49:18 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 197 198 199 200 201 202 203 [204] 205 206 207 208 209 210 211 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21482534 alkalommal)
0 Felhasználó és 424 vendég van a témában
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10150 Dátum: 2006.11.13 hétfő, 16:00:00 »

Angel,
 
igen, de nem allitottam ennek ellenkezojet
Olyan bontott ajtot keresek, ami nem serult. Lelkileg keszulok ara, hogy a biztosito kapasbol felezni akarja a javitasi osszeget es akkor abba nem fer bele uj ajto
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10151 Dátum: 2006.11.13 hétfő, 16:17:00 »

Angel,
 
igen, de nem allitottam ennek ellenkezojet
Olyan bontott ajtot keresek, ami nem serult. Lelkileg keszulok ara, hogy a biztosito kapasbol felezni akarja a javitasi osszeget es akkor abba nem fer bele uj ajto
Ezt is hívd fel. Cegléd, de nagyon korrektek.
+36 20/3939116
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10152 Dátum: 2006.11.13 hétfő, 16:18:00 »

Angel,
 
ok, thx !
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #10153 Dátum: 2006.11.13 hétfő, 16:21:00 »

Angel,
 
ok, thx !
Zacci!
Ide is dobhatnál egy mélt:
http://fordbonto.iweb.hu/
üdv:
sam
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #10154 Dátum: 2006.11.13 hétfő, 18:07:00 »

Elkészült az autó, így "laza" 1,5 hónap után. A számla végösszege 570 000 Ft.
Mindenki a másikra mutogat, hogy ez meg az volt a baja. Egy szervizes gyerek megsúgta, hogy kb. 10 óra munkával kész lett volna az egész, csak senki nem tudta mi a baja.
Nem vallották be, de szerintem az adagolónak semmi baja nem volt, mert mikor beszerelték semmi nem változott. Lendkereket, a kuplungba cseréltek valamit, ettől jött helyre.
Én továbbra se vagyok elégedett vele, kékes-fehéresen füstöl, és nincs benne erő, kb. olyan vezetni, mintha egy utánfutót húznék. Ne legyen igazam, de szerintem valami még mindig nem oké vele. Azt mondták kicsit járatni kell, hogy kiégjen a rendszer, és akkor jó lesz.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #10155 Dátum: 2006.11.13 hétfő, 18:19:00 »

Elkészült az autó, így "laza" 1,5 hónap után. A számla végösszege 570 000 Ft.
Mindenki a másikra mutogat, hogy ez meg az volt a baja. Egy szervizes gyerek megsúgta, hogy kb. 10 óra munkával kész lett volna az egész, csak senki nem tudta mi a baja.
Nem vallották be, de szerintem az adagolónak semmi baja nem volt, mert mikor beszerelték semmi nem változott. Lendkereket, a kuplungba cseréltek valamit, ettől jött helyre.
Én továbbra se vagyok elégedett vele, kékes-fehéresen füstöl, és nincs benne erő, kb. olyan vezetni, mintha egy utánfutót húznék. Ne legyen igazam, de szerintem valami még mindig nem oké vele. Azt mondták kicsit járatni kell, hogy kiégjen a rendszer, és akkor jó lesz.
Ez azért durva ... nem irigyellek
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10156 Dátum: 2006.11.13 hétfő, 21:32:00 »

Elkészült az autó, így "laza" 1,5 hónap után. A számla végösszege 570 000 Ft.
Mindenki a másikra mutogat, hogy ez meg az volt a baja. Egy szervizes gyerek megsúgta, hogy kb. 10 óra munkával kész lett volna az egész, csak senki nem tudta mi a baja.
Nem vallották be, de szerintem az adagolónak semmi baja nem volt, mert mikor beszerelték semmi nem változott. Lendkereket, a kuplungba cseréltek valamit, ettől jött helyre.
Én továbbra se vagyok elégedett vele, kékes-fehéresen füstöl, és nincs benne erő, kb. olyan vezetni, mintha egy utánfutót húznék. Ne legyen igazam, de szerintem valami még mindig nem oké vele. Azt mondták kicsit járatni kell, hogy kiégjen a rendszer, és akkor jó lesz.
Nagyon megszívtad ezt szerintem...
Ráadásul, ha még mindig nem jó kihez mész?
Annyian nyúltak most bele, hogy egymásra fogják majd az elkövetkező (ne legyenek) hibákat...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10157 Dátum: 2006.11.13 hétfő, 21:41:00 »

Elkészült az autó, így "laza" 1,5 hónap után. A számla végösszege 570 000 Ft.
Mindenki a másikra mutogat, hogy ez meg az volt a baja. Egy szervizes gyerek megsúgta, hogy kb. 10 óra munkával kész lett volna az egész, csak senki nem tudta mi a baja.
Nem vallották be, de szerintem az adagolónak semmi baja nem volt, mert mikor beszerelték semmi nem változott. Lendkereket, a kuplungba cseréltek valamit, ettől jött helyre.
Én továbbra se vagyok elégedett vele, kékes-fehéresen füstöl, és nincs benne erő, kb. olyan vezetni, mintha egy utánfutót húznék. Ne legyen igazam, de szerintem valami még mindig nem oké vele. Azt mondták kicsit járatni kell, hogy kiégjen a rendszer, és akkor jó lesz.
Nem volt olcsóság egy használt MKI et lehet ennyiért venni Sad tulajdonképpen mi volt a baja
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10158 Dátum: 2006.11.13 hétfő, 21:51:00 »

Angel,
 
ok, thx !
Milyen ajtót keresel? Holnap megkérdezem neked, ha még aktuális.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #10159 Dátum: 2006.11.13 hétfő, 22:06:00 »

Nagyon megszívtad ezt szerintem...
Ráadásul, ha még mindig nem jó kihez mész?
Annyian nyúltak most bele, hogy egymásra fogják majd az elkövetkező (ne legyenek) hibákat...
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #10160 Dátum: 2006.11.13 hétfő, 22:07:00 »

Nem volt olcsóság egy használt MKI et lehet ennyiért venni Sad tulajdonképpen mi volt a baja
Adagoló, lendkerék, kuplung, de majd lefényképezem a számlát, és azon tételesen rajta van.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #10161 Dátum: 2006.11.13 hétfő, 22:35:00 »

Szia Vik!
Meg tudnád mondani, hogy TDDI-nél a szelepdekniben a porlasztóknál levő tömítés cseréjéhez elég csak a gázolaj csöveket lekötni és ki lehet csavarni menetesen a tömítést, és lehúzni a porlasztóról,majd vissza ugyan így?
Látok egy kis olajgőzt 2 porlasztóm körül és nem tetszik.
Válaszod előre is kösz!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10162 Dátum: 2006.11.13 hétfő, 22:58:00 »

Szia Vik!
Meg tudnád mondani, hogy TDDI-nél a szelepdekniben a porlasztóknál levő tömítés cseréjéhez elég csak a gázolaj csöveket lekötni és ki lehet csavarni menetesen a tömítést, és lehúzni a porlasztóról,majd vissza ugyan így?
Látok egy kis olajgőzt 2 porlasztóm körül és nem tetszik.
Válaszod előre is kösz!!
A nagynyomású csövet kell lekötni a porlasztóról, és kipattintani a tömítőgyűrűt (nem menetes).
Ja meg a visszafolyó csövet.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #10163 Dátum: 2006.11.13 hétfő, 23:14:00 »


 
Ezen a képen a pirossal bekarikázott részeken 3 egyforma vastag fém van, amibe menet van fúrva. Viszont üresek, itt kellene lenni valaminek?
Tudna nekem valaki TDDi motorrol képet küldeni, amin nincs rajta a burkolat?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #10164 Dátum: 2006.11.13 hétfő, 23:17:00 »

A nagynyomású csövet kell lekötni a porlasztóról, és kipattintani a tömítőgyűrűt (nem menetes).
Ja meg a visszafolyó csövet.
Kösz szépen! A hétvégén kicserélgetem őket, gondolom érdemes mind a négyet.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10165 Dátum: 2006.11.13 hétfő, 23:21:00 »


 
Ezen a képen a pirossal bekarikázott részeken 3 egyforma vastag fém van, amibe menet van fúrva. Viszont üresek, itt kellene lenni valaminek?
Tudna nekem valaki TDDi motorrol képet küldeni, amin nincs rajta a burkolat?
Szia!
Ha még gép közelben leszel 10 percig és segítesz ,hogy szúrjam be minél egyszerűbben a képet, akkor kiugrom a garázsba és lefényképezem.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10166 Dátum: 2006.11.13 hétfő, 23:55:00 »


 
Ezen a képen a pirossal bekarikázott részeken 3 egyforma vastag fém van, amibe menet van fúrva. Viszont üresek, itt kellene lenni valaminek?
Tudna nekem valaki TDDi motorrol képet küldeni, amin nincs rajta a burkolat?
Hát talán itt jól látszik,hogy a középsőben semmi, a kétszélsőben meg az izzítógyertyák közös kábelének a műanyag tartói.
kepfeltoltes.hu/view/061113/000_0924_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10167 Dátum: 2006.11.14 kedd, 00:03:00 »

És jól látszik a két porlasztóm körüli olajszivárgás is.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10168 Dátum: 2006.11.14 kedd, 00:07:00 »

Ha a boltban veszed, akkor is megvan a motorcraft 21-ből. Az mégiscsak gyári. Van egy hely, ahol egy kicsivel olcsóbb... szerintem minden akksi kibír 2 évet.
Az enyémben még a gyári van. Mielőtt belekötnél: az első:-)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10169 Dátum: 2006.11.14 kedd, 08:39:00 »

Az enyémben még a gyári van. Mielőtt belekötnél: az első:-)
Ha szerencséd van, simán kibír akár 5-6 évet is. Az enyém valószínűleg ki fogja bírni, mivelhogy garázsban tartom a verdát, és nem kell sokat hergelni. Meg ez ilyen ezüstizé zselés valami (ha igaz)
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #10170 Dátum: 2006.11.14 kedd, 08:40:00 »

Angel,
 
igen, de nem allitottam ennek ellenkezojet
Olyan bontott ajtot keresek, ami nem serult. Lelkileg keszulok ara, hogy a biztosito kapasbol felezni akarja a javitasi osszeget es akkor abba nem fer bele uj ajto
Zacci!
Olyan nincs hogy felezi a költségeket a biztosító.
Kötelezőnél nincs ilyen.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10171 Dátum: 2006.11.14 kedd, 09:28:00 »

Egy jóbarátom kombit vett (használtan) -még nem járt erre-, viszont furcsának találta, hogy a 2.0-ás benyás az elején 8,5 körüli átlagfogyit produkált, most az első teletank után meg (nullázott!) 140km/h-nál 9,7-et normális ez? megy az még lejjebb? vagy mit nézzen meg?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10172 Dátum: 2006.11.14 kedd, 09:30:00 »

Egy jóbarátom kombit vett (használtan) -még nem járt erre-, viszont furcsának találta, hogy a 2.0-ás benyás az elején 8,5 körüli átlagfogyit produkált, most az első teletank után meg (nullázott!) 140km/h-nál 9,7-et normális ez? megy az még lejjebb? vagy mit nézzen meg?
Téligimik +05,1 liter Sad
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10173 Dátum: 2006.11.14 kedd, 09:42:00 »

Téligimik +05,1 liter Sad
Aham és még?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10174 Dátum: 2006.11.14 kedd, 10:43:00 »

Egy jóbarátom kombit vett (használtan) -még nem járt erre-, viszont furcsának találta, hogy a 2.0-ás benyás az elején 8,5 körüli átlagfogyit produkált, most az első teletank után meg (nullázott!) 140km/h-nál 9,7-et normális ez? megy az még lejjebb? vagy mit nézzen meg?
Állandó 140-nél szerintem ez normális.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10175 Dátum: 2006.11.14 kedd, 11:40:00 »

agostonb,
 
szeritem sincs, de azert megiscsak biztositorol van szo Cool
Egyebkent valceg szamolnak majd nemi avultatast...Hogy mennyit ? Az egy jo kerdes...Kollegam OFF S40 volvoja tort szinten 2 ajto, de ot egy munkagep tamadta meg...Neki is ilyen fel millas lett a vegosszeg es az ajtok aranak 20%at akartak vele kifizettetni. 200e-nel ez 40ropi, ugy, hogy o volt az aldozat. Aztan irt egy szep levelet a biztositonak, hogy hat nem kene...Aztan vissza utaltak neki 10%-ot. Korrektek voltak, de ez valceg ritka mint a feher...
Naplózva

blah blah blah
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #10176 Dátum: 2006.11.14 kedd, 12:53:00 »

Szia!
Ha még gép közelben leszel 10 percig és segítesz ,hogy szúrjam be minél egyszerűbben a képet, akkor kiugrom a garázsba és lefényképezem.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #10177 Dátum: 2006.11.14 kedd, 12:54:00 »

És jól látszik a két porlasztóm körüli olajszivárgás is.
Nekem is ilyen. Sad
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #10178 Dátum: 2006.11.14 kedd, 14:23:00 »

Részvétem Scratch!
 
Én azért írnék egy levelet a Ford Hungáriának, hogy miként bánnak az emberrel a szervízben...
Nesze neked márkaszervíz.
Írd be a homar.hu -ba az "élményeidet", ha akarsz valami reakciót a Fordtól...
570.000.-, nem semmi.
Elgondolkodtam: TDDi vagy TDCi??? Melyik a jobbik rossz?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10179 Dátum: 2006.11.14 kedd, 14:25:00 »

Állandó 140-nél szerintem ez normális.
Igenám, de korábban is 140-nél mutatta azt a 8.5-öt más javallat (téligumától is függetlenül mutat sokat)
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #10180 Dátum: 2006.11.14 kedd, 21:13:00 »

Részvétem Scratch!
 
Én azért írnék egy levelet a Ford Hungáriának, hogy miként bánnak az emberrel a szervízben...
Nesze neked márkaszervíz.
Írd be a homar.hu -ba az "élményeidet", ha akarsz valami reakciót a Fordtól...
570.000.-, nem semmi.
Elgondolkodtam: TDDi vagy TDCi??? Melyik a jobbik rossz?
Ez nem az autó hibája, hanem a szerviznek fogalma se volt mi a baja, és ész nékül mentek neki.
Az adagolónak szerintem semmi baja nem volt, a lendkerék meg ennyi km alatt kiszolgálta amit kellet neki.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #10181 Dátum: 2006.11.15 szerda, 10:00:00 »

Ez nem az autó hibája, hanem a szerviznek fogalma se volt mi a baja, és ész nékül mentek neki.
Az adagolónak szerintem semmi baja nem volt, a lendkerék meg ennyi km alatt kiszolgálta amit kellet neki.
Sziasztok! Bocs hogy beleszólok, de a minap nekem is volt szervizes élményem. MKIII 2002 TDCI, néha csak másodikra indul. Mondjuk én olyan vagyok hogy tudom hányadikra kell indulnia az autónak, és szinte betegesen számolom hogy 1-2-3-4-5(fordulat) és röfff..Na 1x2x nem így volt gondoltam szervíz. Persze , gyere , kompi meg progi aztán tuti lutri...Előre közöltem hogy nem cserélek semmit, csak a gázolaj szűrőt. De azt kértem is. Na a lényeg az, hogy a kompi meg a progi nem írt ki semmi hibát, csak valami olyasmit ami önmagában nem szerepel hibakódként, hanem kísérője vminek, ami esetleg nem jól működhet. Itt már ledobtam a láncot, mert akkor most van hiba vagy nincs? Há' az nincs igazán, de ez meg az "szokott" ilyeneket produkálni, úgyhogy cserélhetnénk valamilyen relét az akksi alatt. Mondok és az hogy diszkrét gázolajszagot húzok magam után a városban? Ja az van, mondták, de nem tudják honnan ered. Hagyjam ott egyszer az autómat, majd szétszedik és megnézik. És különben is , folytatta úgyis vissza fox jönni mer' valami nem jó... folytassam? Azóta indul, bal kettes pcsúcs finoman gázolajos, gondolom tömítést kéne cserézni. Majd valakivel megcsináltatom, a kompi meg progi akkor jöjjön amikor a kocsi megállt. És ezt most öszintén mondom, ezek a srácok itt a szervízben szimpatikus, segítőkész gyerekek. de szerintem annyira magára van hagyva az ember ha gondja van, mert ezek tényleg nem eccerű autók, és kell a progi.... Bocs, lehet nem ebbe a topicba való, de megláttam a képeket, meg szervíz... a helyzet, én meg teljesen...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10182 Dátum: 2006.11.15 szerda, 11:23:00 »

Hali!
Fox kollégának van valami telefonja? Emailre nem válaszol, és hát sürgős lenne...
Egyébként tudja valaki, hogy Budapesten lehet vele találkozni?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10183 Dátum: 2006.11.15 szerda, 11:50:00 »

Egy jóbarátom kombit vett (használtan) -még nem járt erre-, viszont furcsának találta, hogy a 2.0-ás benyás az elején 8,5 körüli átlagfogyit produkált, most az első teletank után meg (nullázott!) 140km/h-nál 9,7-et normális ez? megy az még lejjebb? vagy mit nézzen meg?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10184 Dátum: 2006.11.15 szerda, 12:46:00 »

Hali!
Fox kollégának van valami telefonja? Emailre nem válaszol, és hát sürgős lenne...
Egyébként tudja valaki, hogy Budapesten lehet vele találkozni?
Ha levélre nem válaszol, a telefonra sem fog. Valszeg nincs otthon. Jelentkezni fog.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #10185 Dátum: 2006.11.15 szerda, 12:56:00 »

Ha levélre nem válaszol, a telefonra sem fog. Valszeg nincs otthon. Jelentkezni fog.
Akkor ez lesz. Várok.
Köszi!
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #10186 Dátum: 2006.11.15 szerda, 16:38:00 »

Sziasztok! Bocs hogy beleszólok, de a minap nekem is volt szervizes élményem. MKIII 2002 TDCI, néha csak másodikra indul. Mondjuk én olyan vagyok hogy tudom hányadikra kell indulnia az autónak, és szinte betegesen számolom hogy 1-2-3-4-5(fordulat) és röfff..Na 1x2x nem így volt gondoltam szervíz. Persze , gyere , kompi meg progi aztán tuti lutri...Előre közöltem hogy nem cserélek semmit, csak a gázolaj szűrőt. De azt kértem is. Na a lényeg az, hogy a kompi meg a progi nem írt ki semmi hibát, csak valami olyasmit ami önmagában nem szerepel hibakódként, hanem kísérője vminek, ami esetleg nem jól működhet. Itt már ledobtam a láncot, mert akkor most van hiba vagy nincs? Há' az nincs igazán, de ez meg az "szokott" ilyeneket produkálni, úgyhogy cserélhetnénk valamilyen relét az akksi alatt. Mondok és az hogy diszkrét gázolajszagot húzok magam után a városban? Ja az van, mondták, de nem tudják honnan ered. Hagyjam ott egyszer az autómat, majd szétszedik és megnézik. És különben is , folytatta úgyis vissza fox jönni mer' valami nem jó... folytassam? Azóta indul, bal kettes pcsúcs finoman gázolajos, gondolom tömítést kéne cserézni. Majd valakivel megcsináltatom, a kompi meg progi akkor jöjjön amikor a kocsi megállt. És ezt most öszintén mondom, ezek a srácok itt a szervízben szimpatikus, segítőkész gyerekek. de szerintem annyira magára van hagyva az ember ha gondja van, mert ezek tényleg nem eccerű autók, és kell a progi.... Bocs, lehet nem ebbe a topicba való, de megláttam a képeket, meg szervíz... a helyzet, én meg teljesen...
Komolyan mondom, ha nyitnék egy autó szervízt, és tényleg hozzáértő szakemberekkel tölteném fel, milliomos lehetnék már... Csak ugye nincs indulótöke, amiböl kivitelezni lehetne.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #10187 Dátum: 2006.11.15 szerda, 17:18:00 »

Ez nem az autó hibája, hanem a szerviznek fogalma se volt mi a baja, és ész nékül mentek neki.
Az adagolónak szerintem semmi baja nem volt, a lendkerék meg ennyi km alatt kiszolgálta amit kellet neki.
Scratch
Mintha mondtam volna,hogy k.rvára nem értenek a dolgokhoz,főleg amihez számítógép is kell(hiba kiolvasás)
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #10188 Dátum: 2006.11.15 szerda, 17:25:00 »

Scratch
Mintha mondtam volna,hogy k.rvára nem értenek a dolgokhoz,főleg amihez számítógép is kell(hiba kiolvasás)
Az a baj, hogy nem volt mozdítható az autó, csak szállítani lehetett, ha elviszem Fótra Szeleczky-hez, az nem lett volna olcsó móka, igaz így se lett az.
Ugye Kövér nézte meg, azt mondta adagoló, de ő nem foglalkozik ezzel a tipussal, inkább nem nyúl hozzá, vetessem ki a Ford-al, és küldjük el Kecelre. Így is lett a Ford kivette, megcsinálták, visszatette, és semmi nem változott. Aztán mivel nem jó, lelkesen neki álltak megkeresni a hibát, akkor állítottam le őket, hogy semmit ne csináljonak vele, mikor jött egy telefon, hogy szerintük lehet mégis porlasztócsúcs kell. De addigra már meglett a hiba valós oka.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #10189 Dátum: 2006.11.15 szerda, 17:44:00 »

Az a baj, hogy nem volt mozdítható az autó, csak szállítani lehetett, ha elviszem Fótra Szeleczky-hez, az nem lett volna olcsó móka, igaz így se lett az.
Ugye Kövér nézte meg, azt mondta adagoló, de ő nem foglalkozik ezzel a tipussal, inkább nem nyúl hozzá, vetessem ki a Ford-al, és küldjük el Kecelre. Így is lett a Ford kivette, megcsinálták, visszatette, és semmi nem változott. Aztán mivel nem jó, lelkesen neki álltak megkeresni a hibát, akkor állítottam le őket, hogy semmit ne csináljonak vele, mikor jött egy telefon, hogy szerintük lehet mégis porlasztócsúcs kell. De addigra már meglett a hiba valós oka.
Hát igen ,ha nem mozdítható az autó akkor más a helyzet,de lehet,hogy ha elszállíttattad volna 1 jó helyre olcsóbb lett volna....Na most már mindegy,akkor most jó?Végül is mi volt a baja?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #10190 Dátum: 2006.11.15 szerda, 22:05:00 »

Hát igen ,ha nem mozdítható az autó akkor más a helyzet,de lehet,hogy ha elszállíttattad volna 1 jó helyre olcsóbb lett volna....Na most már mindegy,akkor most jó?Végül is mi volt a baja?
Fogjuk rá, hogy jó, bár kicsit előtlennek érzem.
Adagoló lett felújjítva, kuplung, lendkerék.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10191 Dátum: 2006.11.16 csütörtök, 08:43:00 »

Scratch,
 
Teh, a kuplung+lendkereknek mi koze ehhez az egeszhez ? Vagy most mar mind1 alapon csereltetted  ?
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10192 Dátum: 2006.11.16 csütörtök, 08:48:00 »

nuh, tegnap sikerult vegre eljutnom egy fuggetlen karszagertohoz. Az Autotal Kft-hez mentem, mert azt mondtak korrektek...es tenyleg...Sajna a kar osszege ahogy sejtettem joval kevesebbre gyutt ki, mitn amit a szerviz adott. Szerviz szerint 522e a javitasi koltseg, karszagerto szerint 388e...Elmagyarazta az uriember, hogy ez azert van, mert atlag piaci arral szamolnak (min1ik karszagerto ceg), igy pl. az atlag szerviz oradij olyan netto 3000, de ezzel szemben a szerviz kb. 8-9e-rel szamol. Anyag arban kb. ugyanaz. Emberke szerint ha viszek szamlat, akkor a Mabisz kifizeti a kulonbozetet is, de rajottem, hogy a szagszervizeket nem kene penzelnem...Tehat valceg marad az, hogy adjak oda a zsetont a markomba, oszt majd EN megcsinaztatom a gepet. Vanank korrekt talan meg jobb minosegben fenyezo cegek, mint egy Ford szerviz...Jah es joval olcsobban is dolgoznak...Ebbol a piizbol, mar ha megkapom, akkor vegre korbe tom javitatni a verdat es meg marad is egy csomo love ha esetleg cserezni kell valami alkatreszt...Asszem igy jarok a legjobban es a Mondikam is...De majd meglassuk...
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #10193 Dátum: 2006.11.16 csütörtök, 09:02:00 »

Scratch,
 
Teh, a kuplung+lendkereknek mi koze ehhez az egeszhez ? Vagy most mar mind1 alapon csereltetted  ?
Dízelnél a lendkerék valami ellensúlyként stabilizálja a motor járását
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10194 Dátum: 2006.11.16 csütörtök, 09:54:00 »

Komolyan mondom, ha nyitnék egy autó szervízt, és tényleg hozzáértő szakemberekkel tölteném fel, milliomos lehetnék már... Csak ugye nincs indulótöke, amiböl kivitelezni lehetne.
Értelmes dologra hitelképes vagyok
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10195 Dátum: 2006.11.16 csütörtök, 09:57:00 »

Akkor senki többet 2.0 benya fogyi ügyben?? #10292 mégiscsak nektek van mkIII-asotok tippek, trükkök, miegymás ...
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10196 Dátum: 2006.11.16 csütörtök, 10:06:00 »

Egy jóbarátom kombit vett (használtan) -még nem járt erre-, viszont furcsának találta, hogy a 2.0-ás benyás az elején 8,5 körüli átlagfogyit produkált, most az első teletank után meg (nullázott!) 140km/h-nál 9,7-et normális ez? megy az még lejjebb? vagy mit nézzen meg?
Napu,
 
Nos, nalam 140km/h-nal kb. 7-8littyot nyel a gep..asszem...De ez nyilvan fugg sok mindentol...Pl. ha szembe szelben mesz, maris tobbet zabal...Szerintem is kicsit sokat eszik. Ez lehet az uzemanyag minosegetol, szurok eltomodesetol stb. Vagy ecceruen csak szolj neki, hogy 140-nel mar nyugodtan teheti 5-be a kicsiket
Esetleg nem pont most cserelt teli gummat ? Azis dob egy picit a fogyin..tudod, sok kicsi...
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10197 Dátum: 2006.11.16 csütörtök, 10:08:00 »

Napu,
 
jah, ha van, akkor tisztitson MAF szenzort. Esetleg gyertya+kabeleket erdemes megnezni, illetve tipushibanak szamit a szivosor bexarasa...Ebben vannak ilyen orvenylapok, amik a fogyasztast hivatottak csokkenteni, meg allitolag attol van aza nyomatek csucs a gorben...
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #10198 Dátum: 2006.11.16 csütörtök, 10:29:00 »

Napu,
 
jah, ha van, akkor tisztitson MAF szenzort. Esetleg gyertya+kabeleket erdemes megnezni, illetve tipushibanak szamit a szivosor bexarasa...Ebben vannak ilyen orvenylapok, amik a fogyasztast hivatottak csokkenteni, meg allitolag attol van aza nyomatek csucs a gorben...
Továbbítom
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10199 Dátum: 2006.11.16 csütörtök, 12:23:00 »

Napu,
 
Nos, nalam 140km/h-nal kb. 7-8littyot nyel a gep..asszem...De ez nyilvan fugg sok mindentol...Pl. ha szembe szelben mesz, maris tobbet zabal...Szerintem is kicsit sokat eszik. Ez lehet az uzemanyag minosegetol, szurok eltomodesetol stb. Vagy ecceruen csak szolj neki, hogy 140-nel mar nyugodtan teheti 5-be a kicsiket
Esetleg nem pont most cserelt teli gummat ? Azis dob egy picit a fogyin..tudod, sok kicsi...
140-nél 7-8? Állandóról beszélünk? Tempomat be, és fogyimérőnullázás? Szerintem több lenne...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak: 1 ... 197 198 199 200 201 202 203 [204] 205 206 207 208 209 210 211 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.255 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.