Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 21:00:18 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 495 496 497 498 499 500 501 [502] 503 504 505 506 507 508 509 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21848246 alkalommal)
0 Felhasználó és 146 vendég van a témában
szg
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164


E-mail
« Új hozzászólás #25050 Dátum: 2010.10.16 szombat, 21:33:05 »

Küldtem rajzot

Pont az a gond,hogy alap felállásban,indítástól leállításig non-stop mennek a ventik!
De ha lehúzom az ellenállásról a csatlakozót,és lógva hagyom akkor nem mennek tovább a ventik!
Probálgattam én már járó motornál lehúzni,rádugni,csak félig rádugni,mozgatni.De nem olyan mint ami kontaktos lenne.
Ha  a csatlakozó lenne össze égve akkor mindegy lenne ha lehúzom úgy is tovább menne a venti!

Nem értem ezt a hőérzékelőt! fejvakaras
Párhúzamosan van kötve,egy drót,és egy ellenállás.
Ha áramot kűldök rá akkor az áram úgy is a drót felé indul el,mert annak kisebb az ellenállása.Vagy rosszul gondolom?
Hogy működik ez az izé?Illyen vastag vezetékekkel,nem hiszem hogy az ecu-n keresztül vezérelné a ventiket.
Igazából szvsz kimérni se tudom az ellenállást,ha párhuzamosan van kötve egy dróttal.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #25051 Dátum: 2010.10.16 szombat, 21:48:23 »

Pont az a gond,hogy alap felállásban,indítástól leállításig non-stop mennek a ventik!
De ha lehúzom az ellenállásról a csatlakozót,és lógva hagyom akkor nem mennek tovább a ventik!
Probálgattam én már járó motornál lehúzni,rádugni,csak félig rádugni,mozgatni.De nem olyan mint ami kontaktos lenne.
Ha  a csatlakozó lenne össze égve akkor mindegy lenne ha lehúzom úgy is tovább menne a venti!

Nem értem ezt a hőérzékelőt! fejvakaras
Párhúzamosan van kötve,egy drót,és egy ellenállás.
Ha áramot kűldök rá akkor az áram úgy is a drót felé indul el,mert annak kisebb az ellenállása.Vagy rosszul gondolom?
Hogy működik ez az izé?Illyen vastag vezetékekkel,nem hiszem hogy az ecu-n keresztül vezérelné a ventiket.
Igazából szvsz kimérni se tudom az ellenállást,ha párhuzamosan van kötve egy dróttal.

nem az ellenálás csatlakózójával van a gond hanem, a kábelköteg felöli csatival....egy sz@r.
ha rávan dugva azért megy maxon a venti mert összevan égve, ha lehúzod akkor meg azért mert nincs ami vezérelje....
de ha egy kábellel összezárod az ellenálás csatiját úgyanúgy maxon fog pörögni a klima venti,mintha összelenne égve.
az ellenálásal vezérli a ventilátor sebességét a klima nyomás függvényében, neked összevan égve a csati ezért csak ki betud kapcsolni és nem tudja vezérelni......a klima bekapcsol nem megy a venti mert összevan égve,felmegy a nyomás a klima kompresszorban és lefuj, meg bekapcsolja ventiket amik maxon mennek....majd lemegy a nyomás kikapcsolja a ventit,felmegy a nyomás bekapcsolja......és ez igy megy.
a csattogás meg a klimakompresszorod ami szintén kikapcsol ha felmegy a nyomás és lefuj egyben leis old, védelem....
ennyit tudok segiteni...
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #25052 Dátum: 2010.10.16 szombat, 21:51:26 »

Ha áramot kűldök rá akkor az áram úgy is a drót felé indul el,mert annak kisebb az ellenállása.Vagy rosszul gondolom?

Az előtét ellenállás pont úgy működik, hogy az áram útjába egy "elágazást" teszel, és a két ág (itt a drót és az ellenállás) egymáshoz viszonyított ellenállásának megfelelően oszlik majd meg az áram (áramerősség). Szóval ezt egy kicsit rosszul gondoltad. Az ellenállás ellenállását kiszedett állapotban tudod megmérni, eben viszont teljesen igazad van!  wave
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #25053 Dátum: 2010.10.17 vasárnap, 14:37:05 »

Szia!

Van a váltóhát tetején egy légzőnyílás is, a tolatólámpa kapcsoló közelében. Ott is tud kijönni olajpára, ami azután lecsapódhat a házon.

na úgynéz ki nem is váltó lex a hibás, hanem úszik a motortér az olajban, olyan mintha annál a csőnél fújna ki ami jön fel a szívósorba, akkor most mi lehet ez?

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #25054 Dátum: 2010.10.17 vasárnap, 14:38:58 »

na úgynéz ki nem is váltó lex a hibás, hanem úszik a motortér az olajban, olyan mintha annál a csőnél fújna ki ami jön fel a szívósorba, akkor most mi lehet ez?

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
ki van hasadva az egyik turbócsöved. ahol kihasad, ott nyomja ki az olajat a turbo
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #25055 Dátum: 2010.10.17 vasárnap, 14:44:56 »

ki van hasadva az egyik turbócsöved. ahol kihasad, ott nyomja ki az olajat a turbo
de akkor van teljesítmény csökkenés mert én nem érzem, a turbó csont száraz a légszűrő felőli oldalon, amúgy 1 nagyon picit kottyan a tengelye az baj?
Naplózva
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #25056 Dátum: 2010.10.17 vasárnap, 14:59:04 »

végig nézed a turbó csöveit. a turbótól a szívósorig kell lekövetned. tapogasd le alaposan, keress hasadást, lyukat. ha van, akkor ahol kifúj lesz olajfolt is
na megyek ezt +nézem én is, de azt nem értem ami cső megy bele a szívó sorba abból miért ömlik az oil, abban nem csak levegő megy? Huh?
« Utoljára szerkesztve: 2010.10.17 vasárnap, 15:13:07 írta sanyikabacsi » Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #25057 Dátum: 2010.10.17 vasárnap, 15:10:58 »

na megyek ezt +nézem én is
majd írj, hogy mire jutottál
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
pusu
Vendég
« Új hozzászólás #25058 Dátum: 2010.10.17 vasárnap, 16:10:38 »

Sziasztok!

Tudja-e valaki,hogy mi lehet a baj akkor ha hidegen beindítom az autót,néha előfordul,hogy villogni kezd az izzítás visszajelző lámpa.Ha újraindítom akkor megszünik.Az egyik szervízben azt mondták,miután rádugták a számítógépre,hogy a turbónyomás nem érzékelhető hibakódot irja ki.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #25059 Dátum: 2010.10.17 vasárnap, 16:24:15 »

Sziasztok!

Tudja-e valaki,hogy mi lehet a baj akkor ha hidegen beindítom az autót,néha előfordul,hogy villogni kezd az izzítás visszajelző lámpa.Ha újraindítom akkor megszünik.Az egyik szervízben azt mondták,miután rádugták a számítógépre,hogy a turbónyomás nem érzékelhető hibakódot irja ki.
milyen motor van benne?? az annak megfelelő topicban tedd fel a kérdést worship
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
pusu
Vendég
« Új hozzászólás #25060 Dátum: 2010.10.17 vasárnap, 16:29:02 »

2.0tdci 115 LE
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #25061 Dátum: 2010.10.17 vasárnap, 16:30:22 »

2.0tdci 115 LE
akkor a TDCI topicba kérdezd meg, és az aláírásodba tett ki, hogy milyen autód van(évjárat, motor, kasztni és hasonlók) profil->fórum profil információ
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
pusu
Vendég
« Új hozzászólás #25062 Dátum: 2010.10.17 vasárnap, 16:32:05 »

Köszi!
Naplózva
kyanzes
Vendég
« Új hozzászólás #25063 Dátum: 2010.10.17 vasárnap, 16:58:25 »


Az egyik nagyobb Ford kereskedőnél vettem egy Mondeot (2005, 1.8 benzin) pár napja, és most mondja egy haver, hogy három kulcsnak kellene lennie. Megkérdeztem mást is, aki szintén háromról beszélt. Nekem kettő van, a szervizkulcs (vagy piros kulcs) nincs meg hozzá.

A szervizkulccsal simán ki lehet nyitni és el lehet indítani a járgányt? Ez elég lehangoló lenne. Egyáltalán kell lennie ilyen kulcsnak hozzá? Az egyik távos, a másik nem, de "piros" kulcs nincs hozzá.

Mit tudtok erről?
Naplózva
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #25064 Dátum: 2010.10.17 vasárnap, 16:59:38 »

Küldtem rajzot

worship
Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #25065 Dátum: 2010.10.17 vasárnap, 17:03:34 »

Szélvédő csere után (nem gyári, hanem Pilkington lett belerakva), minimálisan, de remeg a tükröm. Ami éjjel különösen zavaró, alig tudom bemérni hogy mi közeledik felém, milyen távolság, stb. Mitől lehet ez? És hogyan lehetne orvosolni?

Esetleg meg tudná nézni valaki, akinek fényre sötétedő tükörje van, hogy milyen a felfogatása? help
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #25066 Dátum: 2010.10.17 vasárnap, 17:08:31 »

Az egyik nagyobb Ford kereskedőnél vettem egy Mondeot (2005, 1.8 benzin) pár napja, és most mondja egy haver, hogy három kulcsnak kellene lennie. Megkérdeztem mást is, aki szintén háromról beszélt. Nekem kettő van, a szervizkulcs (vagy piros kulcs) nincs meg hozzá.

A szervizkulccsal simán ki lehet nyitni és el lehet indítani a járgányt? Ez elég lehangoló lenne. Egyáltalán kell lennie ilyen kulcsnak hozzá? Az egyik távos, a másik nem, de "piros" kulcs nincs hozzá.

Mit tudtok erről?
nekem egy távos és egy nem távos kulcsom van hozzá, de én isúg tudom, hogy3-nak kéne lennie.
szervízkulcs, amiről beszélnek, szerintem a nem távos lenne. mk2-nél a transzponder piros, mk3-nál pedig kék benne. ez látszik a tetején
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kyanzes
Vendég
« Új hozzászólás #25067 Dátum: 2010.10.17 vasárnap, 17:23:39 »

nekem egy távos és egy nem távos kulcsom van hozzá, de én isúg tudom, hogy3-nak kéne lennie.
szervízkulcs, amiről beszélnek, szerintem a nem távos lenne. mk2-nél a transzponder piros, mk3-nál pedig kék benne. ez látszik a tetején

Megnéztem újra a kulcsokat. Az egyik távos (ezt használom) a másik pedig sima kulcs. Ennek a tetején van egy kék színű téglaalap. Akkor jól értem, hogy a szervizkulcs van meg, és nincs meg a második kulcs?

Az a gáz, hogy fogalmam sem volt róla, hogy háromnak kellene lennie. Az volt bennem, hogy két kulcs legyen. Fenébe.
« Utoljára szerkesztve: 2010.10.17 vasárnap, 17:25:31 írta kyanzes » Naplózva
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #25068 Dátum: 2010.10.17 vasárnap, 18:18:59 »

nem az ellenálás csatlakózójával van a gond hanem, a kábelköteg felöli csatival....egy sz@r.
ha rávan dugva azért megy maxon a venti mert összevan égve, ha lehúzod akkor meg azért mert nincs ami vezérelje....
de ha egy kábellel összezárod az ellenálás csatiját úgyanúgy maxon fog pörögni a klima venti,mintha összelenne égve.
az ellenálásal vezérli a ventilátor sebességét a klima nyomás függvényében, neked összevan égve a csati ezért csak ki betud kapcsolni és nem tudja vezérelni......a klima bekapcsol nem megy a venti mert összevan égve,felmegy a nyomás a klima kompresszorban és lefuj, meg bekapcsolja ventiket amik maxon mennek....majd lemegy a nyomás kikapcsolja a ventit,felmegy a nyomás bekapcsolja......és ez igy megy.
a csattogás meg a klimakompresszorod ami szintén kikapcsol ha felmegy a nyomás és lefuj egyben leis old, védelem....
ennyit tudok segiteni...

Én most nem klímáról beszélek!A klimámat megszüntettem már rég a biztidobozban a relé ki iktatásával.
A ventik így is mennek éjjel nappal hidegen melegen.
De ha lehúzom a csatlakozót az ellenállásról akkor nem megy!Tehát nincs össze égve!
De azért lehet hogy szét kapom a csatlakozót! wave
Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #25069 Dátum: 2010.10.17 vasárnap, 18:28:21 »

Van valakinek tapasztalata a belso levego befuvok cserejevel kapcsolatban?
Szeretnem lecserelni oket faceliftesekre?  help

Namarmost a kerdes az lenne be lehet -e tenni oket 1 - 1 -ben facelift elotti modellekbe?
Valamint, hogyan lehet kiszerelni oket a helyukrol?   

Ezen kivul a szivargyujtot illetve az azt tarto konzolt is ugyan ugy cserelnem.
Ez is cserelheto?   worship
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #25070 Dátum: 2010.10.17 vasárnap, 18:53:47 »

majd írj, hogy mire jutottál
na úgy néz ki csak annyi volt a baj, hogy amikor kb 1 hónapja a szívósort pucoltam, 1 bilincset nem húztam rá teljes erőből és ott jött ki az a sok oil, hogy már a váltón csurgott le, de amugy ez tényleg normális, hogy abba a vastag csőbe ennyi olaj legyen? amikor levettem a belső fala is teli volt trutyival...
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #25071 Dátum: 2010.10.17 vasárnap, 19:20:19 »

Megnéztem újra a kulcsokat. Az egyik távos (ezt használom) a másik pedig sima kulcs. Ennek a tetején van egy kék színű téglaalap. Akkor jól értem, hogy a szervizkulcs van meg, és nincs meg a második kulcs?

Az a gáz, hogy fogalmam sem volt róla, hogy háromnak kellene lennie. Az volt bennem, hogy két kulcs legyen. Fenébe.
Nekem is pont ilyen két kulcsom van. Soha nem hallottam, hogy háromnak kéne lenni.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
szg
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164


E-mail
« Új hozzászólás #25072 Dátum: 2010.10.17 vasárnap, 19:24:12 »

Az MKII-hoz volt három kulcs, a MKIII-hoz két kulcs jár.

Sz.G.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #25073 Dátum: 2010.10.17 vasárnap, 19:27:51 »

na úgy néz ki csak annyi volt a baj, hogy amikor kb 1 hónapja a szívósort pucoltam, 1 bilincset nem húztam rá teljes erőből és ott jött ki az a sok oil, hogy már a váltón csurgott le, de amugy ez tényleg normális, hogy abba a vastag csőbe ennyi olaj legyen? amikor levettem a belső fala is teli volt trutyival...
igen, abban olajnak kell lennie belül
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #25074 Dátum: 2010.10.17 vasárnap, 19:34:49 »

igen, abban olajnak kell lennie belül
hmmmmm... és akkor az a sok oil most nem hiánycikk valahonnan?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #25075 Dátum: 2010.10.17 vasárnap, 19:37:49 »

Nekem is pont ilyen két kulcsom van. Soha nem hallottam, hogy háromnak kéne lenni.
én néhány használtautós hirdetésnél is láttam szervízkönyvre 3 db kulcsot helyezve. 2db távos, 1 nem távos
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #25076 Dátum: 2010.10.17 vasárnap, 19:38:54 »

hmmmmm... és akkor az a sok oil most nem hiánycikk valahonnan?
a motorban nézd meg az olajszintet. soknak tűnik, de szerintem nem olyan sok az
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #25077 Dátum: 2010.10.17 vasárnap, 19:40:20 »

Van valakinek tapasztalata a belso levego befuvok cserejevel kapcsolatban?
Szeretnem lecserelni oket faceliftesekre?  help

Namarmost a kerdes az lenne be lehet -e tenni oket 1 - 1 -ben facelift elotti modellekbe?
Valamint, hogyan lehet kiszerelni oket a helyukrol?   

Ezen kivul a szivargyujtot illetve az azt tarto konzolt is ugyan ugy cserelnem.
Ez is cserelheto?   worship

1, képet dobjál róla, hogy mit szeretnél cserélni(milyenről-milyenre)
2, balkormányosból elvileg igen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #25078 Dátum: 2010.10.17 vasárnap, 19:41:50 »

a motorban nézd meg az olajszintet. soknak tűnik, de szerintem nem olyan sok az
oké köszi, a múlt 7en cseréztem az olajat, de azért figyelgetem...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #25079 Dátum: 2010.10.17 vasárnap, 19:44:48 »

oké köszi, a múlt 7en cseréztem az olajat, de azért figyelgetem...
akkor nem kéne bajnak lenni, de 1-2szer ránézel, az nem fog rajta rontani
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #25080 Dátum: 2010.10.17 vasárnap, 19:54:17 »

Az előtét ellenállás pont úgy működik, hogy az áram útjába egy "elágazást" teszel, és a két ág (itt a drót és az ellenállás) egymáshoz viszonyított ellenállásának megfelelően oszlik majd meg az áram (áramerősség). Szóval ezt egy kicsit rosszul gondoltad. Az ellenállás ellenállását kiszedett állapotban tudod megmérni, eben viszont teljesen igazad van!  wave
eljen pias
Akkor már csak az a kérdés hogy vajon mik lehetnek ennek az ellenállásnak a paraméterei.
Mert így hogy rossz,nem lehet kimérni.
« Utoljára szerkesztve: 2010.10.17 vasárnap, 19:56:56 írta gostrada » Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #25081 Dátum: 2010.10.17 vasárnap, 21:21:15 »

Én most nem klímáról beszélek!A klimámat megszüntettem már rég a biztidobozban a relé ki iktatásával.
A ventik így is mennek éjjel nappal hidegen melegen.
De ha lehúzom a csatlakozót az ellenállásról akkor nem megy!Tehát nincs össze égve!
De azért lehet hogy szét kapom a csatlakozót! wave


akkor részemről ennyi....
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #25082 Dátum: 2010.10.17 vasárnap, 23:00:05 »

Megnéztem újra a kulcsokat. Az egyik távos (ezt használom) a másik pedig sima kulcs. Ennek a tetején van egy kék színű téglaalap. Akkor jól értem, hogy a szervizkulcs van meg, és nincs meg a második kulcs?

Az a gáz, hogy fogalmam sem volt róla, hogy háromnak kellene lennie. Az volt bennem, hogy két kulcs legyen. Fenébe.

A nem távos a szervízkulcs. Én sem hallottam, hogy 3 db-nak kellene lennie... nemtudom
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #25083 Dátum: 2010.10.17 vasárnap, 23:01:27 »

Megnéztem újra a kulcsokat. Az egyik távos (ezt használom) a másik pedig sima kulcs. Ennek a tetején van egy kék színű téglaalap. Akkor jól értem, hogy a szervizkulcs van meg, és nincs meg a második kulcs?

Az a gáz, hogy fogalmam sem volt róla, hogy háromnak kellene lennie. Az volt bennem, hogy két kulcs legyen. Fenébe.
Biztos,hogy 3 van!!!!Nekem 2 fávirányítós,és egy szervizes.Továbbá az egyik távirányítós kulcson rajta van a kód amivel kulcsot lehet rendelni a szervizból.Szerintem reklamálj.Nem tehetsz róla.Ha megfigyeled amikor eladó mondiknál fényképet mutatnak a kulcsról ritkán mutatják meg a 3 kulcsot.Mindig csak kettó van a képen.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #25084 Dátum: 2010.10.17 vasárnap, 23:03:50 »

Nekem is pont ilyen két kulcsom van. Soha nem hallottam, hogy háromnak kéne lenni.
Neked is mondom hidd el 3 van!!!!!!!!! wave wave wave
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #25085 Dátum: 2010.10.18 hétfő, 10:02:12 »

Neked is mondom hidd el 3 van!!!!!!!!! wave wave wave
nekem is és a haveromnak is csak 2 kulcsa van, 1 táviros és 1 nem táviros
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #25086 Dátum: 2010.10.18 hétfő, 10:47:45 »

Az egyik nagyobb Ford kereskedőnél vettem egy Mondeot (2005, 1.8 benzin) pár napja, és most mondja egy haver, hogy három kulcsnak kellene lennie. Megkérdeztem mást is, aki szintén háromról beszélt. Nekem kettő van, a szervizkulcs (vagy piros kulcs) nincs meg hozzá.

A szervizkulccsal simán ki lehet nyitni és el lehet indítani a járgányt? Ez elég lehangoló lenne. Egyáltalán kell lennie ilyen kulcsnak hozzá? Az egyik távos, a másik nem, de "piros" kulcs nincs hozzá.

Mit tudtok erről?
MK3 két kulccsal járt, 3. kulcs opcióban kérhető volt, távirányítós.
A kék inzertes sima a mesterkulcs, érdemes jól védett helyen tartani. Teljes értékű kulcs, leszámítva a központi zár (és riasztó, ha van) távvezérlését.
Az mk3-ra maximum 4 kulcsot lehet rátanítani, így ha 3 kulcs kell, megoldható.
Az, hogy eredetileg hány kulcs volt hozzá elvileg szerepel a ford adatbázisában. Ha jelenleg rátanított kulcsok száma kiolvasható a fedcompból IDS műszerrel.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #25087 Dátum: 2010.10.18 hétfő, 10:53:41 »

MK3 két kulccsal járt, 3. kulcs opcióban kérhető volt, távirányítós.
A kék inzertes sima a mesterkulcs, érdemes jól védett helyen tartani. Teljes értékű kulcs, leszámítva a központi zár (és riasztó, ha van) távvezérlését.
Az mk3-ra maximum 4 kulcsot lehet rátanítani, így ha 3 kulcs kell, megoldható.
Az, hogy eredetileg hány kulcs volt hozzá elvileg szerepel a ford adatbázisában. Ha jelenleg rátanított kulcsok száma kiolvasható a fedcompból IDS műszerrel.
így van... vigyor3
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
kyanzes
Vendég
« Új hozzászólás #25088 Dátum: 2010.10.18 hétfő, 11:28:07 »

Köszönöm szépen mindenkinek a választ.

Tehát akkor kettő jár alapból, de valóban lehetett hozzá elvben akár három (vagy több) is, tehát le tudom kérdezni a Fordtól, illetve meg lehet nézni, hogy hány kulcsot tanítottak be rajta.

Köszi!
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #25089 Dátum: 2010.10.18 hétfő, 11:32:21 »

Köszönöm szépen mindenkinek a választ.

Tehát akkor kettő jár alapból, de valóban lehetett hozzá elvben akár három (vagy több) is, tehát le tudom kérdezni a Fordtól, illetve meg lehet nézni, hogy hány kulcsot tanítottak be rajta.

Köszi!

Szia!

A kulcsaidat át is tudod "kódoltatni" te magad, csak legyen 2 kulcsod amivel ezt a szolgáltatást el tudod indítani. A Kezelésiben szépen le is van írva. Ezt követően az esetleg ismeretlen létű kulcsok már nem lesznek jók a "motorirányítás" számára, ha most vetted érdemes megcsinálni, illetve minden olyan szerviz után ahol ott hagytad és nem bízol bennük.
http://mondeo.hu/ftp/pdf/kezelesi/mondeo_3_kezelesi.pdf
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #25090 Dátum: 2010.10.18 hétfő, 11:38:05 »

MK3 két kulccsal járt, 3. kulcs opcióban kérhető volt, távirányítós.
A kék inzertes sima a mesterkulcs, érdemes jól védett helyen tartani. Teljes értékű kulcs, leszámítva a központi zár (és riasztó, ha van) távvezérlését.
Az mk3-ra maximum 4 kulcsot lehet rátanítani, így ha 3 kulcs kell, megoldható.
Az, hogy eredetileg hány kulcs volt hozzá elvileg szerepel a ford adatbázisában. Ha jelenleg rátanított kulcsok száma kiolvasható a fedcompból IDS műszerrel.

Szia!

A kezelési 84 oldala 8 kulcsot említ, amiből 4 lehet rádiós a 81 oldal szerint.  Wink
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #25091 Dátum: 2010.10.18 hétfő, 12:19:36 »

Szia!

A kezelési 84 oldala 8 kulcsot említ, amiből 4 lehet rádiós a 81 oldal szerint.  Wink

Ez érdekes, mert a fészliftes használati csak 4 kulcsot ír, a 62. oldalon.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #25092 Dátum: 2010.10.18 hétfő, 16:46:20 »

Biztos,hogy 3 van!!!!Nekem 2 fávirányítós,és egy szervizes.Továbbá az egyik távirányítós kulcson rajta van a kód amivel kulcsot lehet rendelni a szervizból.Szerintem reklamálj.Nem tehetsz róla.Ha megfigyeled amikor eladó mondiknál fényképet mutatnak a kulcsról ritkán mutatják meg a 3 kulcsot.Mindig csak kettó van a képen.
Nekem is kettő van de mindkettő távirányitós.Az egyiken van egy számsor és vonal kód.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #25093 Dátum: 2010.10.18 hétfő, 16:57:58 »

Nekem is kettő van de mindkettő távirányitós.Az egyiken van egy számsor és vonal kód.
a számsor a kulcsod kódja. A számok a tollon lévő lépcsők "mélységét" mutatják.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #25094 Dátum: 2010.10.18 hétfő, 23:36:34 »

A nem távos a szervízkulcs. Én sem hallottam, hogy 3 db-nak kellene lennie... nemtudom
Pedig az eladó oldalon van ilyen mint nekem 3 kulcsoa.A pécsi talin volt még egy érdekes dolog.Az enyém eleje faceliftes,a másik kocsi mindenhol faceliftes,de a két krómos hütőmaszk nem egyforma.Úgyhogy van különbség a kocsik között.Visszetérve a kulcsra a 3. kulcs/szervizes/ nekem szintén fekete,nem szines.Én így vettem.Hát ez van.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #25095 Dátum: 2010.10.19 kedd, 06:51:04 »

Pedig az eladó oldalon van ilyen mint nekem 3 kulcsoa.A pécsi talin volt még egy érdekes dolog.Az enyém eleje faceliftes,a másik kocsi mindenhol faceliftes,de a két krómos hütőmaszk nem egyforma.Úgyhogy van különbség a kocsik között.Visszatérve a kulcsra a 3. kulcs/szervizes/ nekem szintén fekete,nem szines.Én így vettem.Hát ez van.
Ez bizony igaz, az egyik krómkeret alul keskenyebb, a másik meg alul szélesebb... a fene se tudja már követni... Angry
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #25096 Dátum: 2010.10.19 kedd, 10:22:52 »

Nekem is kettő van de mindkettő távirányitós.Az egyiken van egy számsor és vonal kód.
Nekünk is 2-2 távirányítós kulcsunk van ugyan úgy ellátva kódokkal az egyik.
Érdekesség, hogy a váltózárhoz viszont 3-3db kulcsunk van szintén számkóddal mellékelve, de az egy külön kártyán.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
fordeo
Vendég
« Új hozzászólás #25097 Dátum: 2010.10.19 kedd, 10:26:32 »

Sziasztok tudna-e valaki segíteni abban hogy mondeo 3 bőrös első ülésekbe szereltünk ülésfűtést (gyárit) minden csati a helyén volt biztit is raktunk a helyére a kapcsoló rendesen világít amilyen erősségre akarom , de az ülés nem fűt . Mi lehet a baj? Előre is köszönöm . Fordeo
Naplózva
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #25098 Dátum: 2010.10.19 kedd, 12:24:53 »

Sziasztok tudna-e valaki segíteni abban hogy mondeo 3 bőrös első ülésekbe szereltünk ülésfűtést (gyárit) minden csati a helyén volt biztit is raktunk a helyére a kapcsoló rendesen világít amilyen erősségre akarom , de az ülés nem fűt . Mi lehet a baj? Előre is köszönöm . Fordeo
lehet, hogy a kiépített kábelkötegből hiányzik 1-1 szakasz, nem teljes a kábel köteg kiépítettsége...
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #25099 Dátum: 2010.10.19 kedd, 13:21:20 »

Sziasztok tudna-e valaki segíteni abban hogy mondeo 3 bőrös első ülésekbe szereltünk ülésfűtést (gyárit) minden csati a helyén volt biztit is raktunk a helyére a kapcsoló rendesen világít amilyen erősségre akarom , de az ülés nem fűt . Mi lehet a baj? Előre is köszönöm . Fordeo
van a leírások között ülésfűtés hibakeresés.
Alapvetően az ülés alatti csati megfelelő lábait kell végigmérni első lépésben.
A legvalószínűbb ok a fűtőbetét szakadása. Ha lebontod a kárpitot, rá tudsz mérni közvetlenül a betét ellenállására, ami elárulja, hogy szakadt-e vagy sem.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Oldalak: 1 ... 495 496 497 498 499 500 501 [502] 503 504 505 506 507 508 509 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.117 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.