Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.24 péntek, 01:44:33 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 490 491 492 493 494 495 496 [497] 498 499 500 501 502 503 504 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 20007931 alkalommal)
0 Felhasználó és 38 vendég van a témában
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #24800 Dátum: 2010.09.27 hétfő, 20:18:25 »

 help
Sziasztok!
Szerelgetés után döbbentünk rá, hogy az akku leszedés után a rádió kódot nem tudjuk... amire annak idején felírtam, azt elhagytam... Tudtuk valami megoldást help help
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #24801 Dátum: 2010.09.27 hétfő, 20:55:17 »

help
Sziasztok!
Szerelgetés után döbbentünk rá, hogy az akku leszedés után a rádió kódot nem tudjuk... amire annak idején felírtam, azt elhagytam... Tudtuk valami megoldást help help
rádió kiszed, rajta lévő számok pü-ben Alf-nak, és kapod válaszban a 4jegyű kódot
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #24802 Dátum: 2010.09.27 hétfő, 23:10:57 »

rádió kiszed, rajta lévő számok pü-ben Alf-nak, és kapod válaszban a 4jegyű kódot
worship worship worship
akkor zaklatom Alfot.... Wink
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
spyware
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



E-mail
« Új hozzászólás #24803 Dátum: 2010.09.28 kedd, 07:39:38 »

Én netről rendelem:
http://www.automax-online.hu/
Valamiért most nem műkszik Sad
Mindig összeállunk páran és akkor nincs szállítási díj.
Mellesleg most nem jött össze a 9 fő, de berendeltem, ha erre jársz (Budaörs, Tárnok) vagy Dunaharaszti felé (ott van kollégám) van pirosam 2330-ért.
Üdv, T.

kösz az infót.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
spyware
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



E-mail
« Új hozzászólás #24804 Dátum: 2010.09.28 kedd, 07:40:48 »

H.telki vagy?Én is! vigyor3 wave
A Simon Stop Autósboltban szólsz,hogy neked kell olyan és hoz neked!
Jajaja H.telki. Kösz az infot.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #24805 Dátum: 2010.09.28 kedd, 09:51:52 »

help
Sziasztok!
Szerelgetés után döbbentünk rá, hogy az akku leszedés után a rádió kódot nem tudjuk... amire annak idején felírtam, azt elhagytam... Tudtuk valami megoldást help help
keress meg valamelyik este, nem lakunk nagyon messze. De az is jó, amit javasoltak: rádió ki, kódját küldd el Alfnak v. nekem. + tipus is kell
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
KIZS
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 277



« Új hozzászólás #24806 Dátum: 2010.09.28 kedd, 09:52:38 »

Most lementem és megnéztem megint. Hidegen király, egy nyik hangja sincs. Tekertem 30km-t a kocsival, hogy tutira felmelegedjen minden. És hát szépen meg is jelent a kerepelés kormányzáskor.
Ezen felszívtam az egyem és lecseréltem benne megint az olajat. Most megint kevésbé nyekereg, de azért igen. És talán csak ezért kevésbe, mert hideg olajat öntöttem bele.
Az is felmerült benne, hogy esetleg nem légtelenítődött ki rendesen a rendszer, de vagy 50x oda-vissza tekergettem a kormányt. Az olaj nem habosodik, nem fogy.

Most így járok pár napig, aztán majd kiderül hogy beborul...

Ma reggel már alig recseg. Tényleg figyelni kell rá, hogy az ember észrevegyen egy-két kis reccsenést és az is baromi halk. Szóval most abban bízom, hogy csak nem légtelenítődött ki rendesen a rendszer és ennyi idő kellett neki hozzá. Aztán persze lehet ez csak hiú ábránd...
Naplózva
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #24807 Dátum: 2010.09.28 kedd, 09:54:30 »

keress meg valamelyik este, nem lakunk nagyon messze. De az is jó, amit javasoltak: rádió ki, kódját küldd el Alfnak v. nekem. + tipus is kell
integet2 még nem szedtem szét az autót.... wave
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #24808 Dátum: 2010.09.28 kedd, 10:47:48 »

Ma reggel már alig recseg. Tényleg figyelni kell rá, hogy az ember észrevegyen egy-két kis reccsenést és az is baromi halk. Szóval most abban bízom, hogy csak nem légtelenítődött ki rendesen a rendszer és ennyi idő kellett neki hozzá. Aztán persze lehet ez csak hiú ábránd...
Ez ok, de max jelzésnél legyen az olajszint a szervoban. Sem több, sem kevesebb.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48458



« Új hozzászólás #24809 Dátum: 2010.09.28 kedd, 19:00:08 »

worship worship worship
akkor zaklatom Alfot.... Wink
jöhet! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #24810 Dátum: 2010.09.28 kedd, 21:01:19 »

jöhet! Wink wave
...kis türelmet kérnék... némi idő zavarral küzdök... worship
 integet2
..ráadásul amíg jó idő van addig úgy is a robogót nyúzom... Wink
« Utoljára szerkesztve: 2010.09.28 kedd, 21:02:53 írta Benedek » Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1434



« Új hozzászólás #24811 Dátum: 2010.09.29 szerda, 21:43:11 »

A Cromaxtól rendeltem Ford gyári olajat (5W30) 3x5 litert. Egyet benzines Fiestába, kettőt dízel Mondiba.
Ugyanazt az olajat hozta  futár, Formula F-es jelzésűt. Lehetséges ez?
A Mondi gépkönyvében lévő bejegyzés szerint jó ez az olaj is.
Ugyanis mindhárom jelzéssel el van látva:
WSS-M2C913-A
WSS-M2C913-B
WSS-M2C913-C
Ezek szerint ez az olaj háromféle is, egyben?
Remélem tényleg jó a Fiestába is, mert az az autó nem az enyém, nem kéne gallyra vágni  szomoru1
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #24812 Dátum: 2010.09.29 szerda, 22:34:30 »

A Cromaxtól rendeltem Ford gyári olajat (5W30) 3x5 litert. Egyet benzines Fiestába, kettőt dízel Mondiba.
Ugyanazt az olajat hozta  futár, Formula F-es jelzésűt. Lehetséges ez?
A Mondi gépkönyvében lévő bejegyzés szerint jó ez az olaj is.
Ugyanis mindhárom jelzéssel el van látva:
WSS-M2C913-A
WSS-M2C913-B
WSS-M2C913-C
Ezek szerint ez az olaj háromféle is, egyben?
Remélem tényleg jó a Fiestába is, mert az az autó nem az enyém, nem kéne gallyra vágni  szomoru1
Ezt hogyfogod csinálni,mikor a TDCI-be 6 liter kell?Huh?Huh??
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1434



« Új hozzászólás #24813 Dátum: 2010.09.29 szerda, 22:44:15 »

Ezt hogyfogod csinálni,mikor a TDCI-be 6 liter kell?Huh?Huh??
Van még belőle, természetesen, tudom, hogy 6.05 liter megy a Mondiba. (persze a kereskedő szerint 7 liter, hogy többet vegyünk)
A kérdés nem ez, hanem az, hogy tényleg ugyanaz az olaj menne bele a dízelbe és a benzines Fordba is?
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #24814 Dátum: 2010.09.30 csütörtök, 08:30:56 »

A Cromaxtól rendeltem Ford gyári olajat (5W30) 3x5 litert. Egyet benzines Fiestába, kettőt dízel Mondiba.
Ugyanazt az olajat hozta  futár, Formula F-es jelzésűt. Lehetséges ez?
A Mondi gépkönyvében lévő bejegyzés szerint jó ez az olaj is.
Ugyanis mindhárom jelzéssel el van látva:
WSS-M2C913-A
WSS-M2C913-B
WSS-M2C913-C
Ezek szerint ez az olaj háromféle is, egyben?
Remélem tényleg jó a Fiestába is, mert az az autó nem az enyém, nem kéne gallyra vágni  szomoru1
Szia! Elvileg az 5w30-as olajokon már nincs feltüntetve,hogy benzin vagy diesel nekem is azt mondták mindegy.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
schecter
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #24815 Dátum: 2010.09.30 csütörtök, 08:41:10 »

Helló,

Kb. 3 hetet állt az autóm, mert lesérültem. Smiley Ma ahogy megyek arra leszek figyelmes, hogy valami kopogást hallok. Szerintem hátulról, a hátsó kerektől. Olyan ismétlődéssel, mint amikor kavics van a kerékben. A kopogás mértéke nem függ a fékezéstől, gurulásnál is jelentkezik, és lassuláskor erősödik és mélyül.

Szerintetek mi lehet ez?

Üdv

Attila
Naplózva

MK3 2001 2.0 TDDI GHIA 
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3360



« Új hozzászólás #24816 Dátum: 2010.09.30 csütörtök, 10:29:23 »

Helló,

Kb. 3 hetet állt az autóm, mert lesérültem. Smiley Ma ahogy megyek arra leszek figyelmes, hogy valami kopogást hallok. Szerintem hátulról, a hátsó kerektől. Olyan ismétlődéssel, mint amikor kavics van a kerékben. A kopogás mértéke nem függ a fékezéstől, gurulásnál is jelentkezik, és lassuláskor erősödik és mélyül.

Szerintetek mi lehet ez?

Üdv

Attila

Nem rozsdált be a hátsó féktárcsa? Ha még nem kopott le, azt is hallhatod.
A másik dolog amire gondolok: nem szorult kavics a kerékbe? vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
schecter
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #24817 Dátum: 2010.09.30 csütörtök, 10:45:35 »

Nem rozsdált be a hátsó féktárcsa? Ha még nem kopott le, azt is hallhatod.
A másik dolog amire gondolok: nem szorult kavics a kerékbe? vigyor3

A másik oldali még rozsdás. Kavicsnál fémesebb a koppanás tónusa. Kerítek valakit, aki kifigyel az ablakon amíg megyek, hogy kiderüljön honnan jön... Smiley
Naplózva

MK3 2001 2.0 TDDI GHIA 
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3360



« Új hozzászólás #24818 Dátum: 2010.09.30 csütörtök, 10:53:36 »

A másik oldali még rozsdás. Kavicsnál fémesebb a koppanás tónusa. Kerítek valakit, aki kifigyel az ablakon amíg megyek, hogy kiderüljön honnan jön... Smiley

Ha a kerékbe szorult a kavics, akkor pont hogy nincs fémes hang, mivel csak a gumival és az úttal érintkezik.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1434



« Új hozzászólás #24819 Dátum: 2010.09.30 csütörtök, 11:28:08 »

A másik oldali még rozsdás. Kavicsnál fémesebb a koppanás tónusa. Kerítek valakit, aki kifigyel az ablakon amíg megyek, hogy kiderüljön honnan jön... Smiley

A nevedből nem hiányzik egy "k"? (Jody Scheckter, Toby Scheckter). Őrangyal kopogás kizárva, az a motorházból jön. Nem maradt valaki a csomagtartóban?  hehe
Komolyra fordítva a szót: a lengéscsillapító szárat kéne megnézni (az enyém nagyon el volt rozsdálva), esetleg valami komolyan széthullott, valami futóműelem. Ne közlekedj vele!
Mivel a zaj a sebesség növelésével nem gyorsul, nem is elsősorban a kerékhez lehet köze, inkább valami tartóelem...
Te azt írtad, hogy lassuláskor nagyobb a zaj.
Lassú haladáskor az történik, hogy a kerék-út kapcsolatban részt vevő elemek mozgástere elég nagy, mert a fő kényszerítő erő még a gravitáció. Míg gyorsuláskor tehát hajtásban a stabilizáló elemek megfeszülnek, mert több erő (a tehetetlenségi vagy gyorsulási) is jelentkezik, és többet számítanak, mint a gravitáció. (Ezért megyünk át gyorsabban a rosszabb útszakaszon, hogy az kevésbé bántsa a felfüggesztést. Nincs ideje a keréknek a kis rések aljára beesnie, hanem átugrat rajtuk).
Nálad valami el van szabadulva, kikotyog, ez tuti.
« Utoljára szerkesztve: 2010.09.30 csütörtök, 11:57:35 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
schecter
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #24820 Dátum: 2010.09.30 csütörtök, 12:17:19 »

A nevedből nem hiányzik egy "k"? (Jody Scheckter, Toby Scheckter). Őrangyal kopogás kizárva, az a motorházból jön. Nem maradt valaki a csomagtartóban?  hehe
Komolyra fordítva a szót: a lengéscsillapító szárat kéne megnézni (az enyém nagyon el volt rozsdálva), esetleg valami komolyan széthullott, valami futóműelem. Ne közlekedj vele!
Mivel a zaj a sebesség növelésével nem gyorsul, nem is elsősorban a kerékhez lehet köze, inkább valami tartóelem...
Te azt írtad, hogy lassuláskor nagyobb a zaj.
Lassú haladáskor az történik, hogy a kerék-út kapcsolatban részt vevő elemek mozgástere elég nagy, mert a fő kényszerítő erő még a gravitáció. Míg gyorsuláskor tehát hajtásban a stabilizáló elemek megfeszülnek, mert több erő (a tehetetlenségi vagy gyorsulási) is jelentkezik, és többet számítanak, mint a gravitáció. (Ezért megyünk át gyorsabban a rosszabb útszakaszon, hogy az kevésbé bántsa a felfüggesztést. Nincs ideje a keréknek a kis rések aljára beesnie, hanem átugrat rajtuk).
Nálad valami el van szabadulva, kikotyog, ez tuti.

Na... Smiley meganalizáltuk kollégámmal. Helyesbítek: kerékfordulat függő a kopogás. Enyhe fékezésre definitebb lesz a hangja. Ezt a furcsaságot találtuk a féktárcsámon:

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Nem a fényes csík, hanem attól balra. Nem repedés, mert kifelé dudorodik. Pont a fékbetét alakját követi.
Lehet, hogy ez történt: "A féktárcsa a megengedett 600-700 Celsius foknál erősebb felmelegedése előidézheti a fékbetétek anyagának beolvadását a féktárcsába."

Ezzel lehet közlekedni?

http://kepfeltoltes.hu/view/100930/K_p0131_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
« Utoljára szerkesztve: 2010.09.30 csütörtök, 12:25:34 írta schecter » Naplózva

MK3 2001 2.0 TDDI GHIA 
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #24821 Dátum: 2010.09.30 csütörtök, 12:37:47 »

Na... Smiley meganalizáltuk kollégámmal. Helyesbítek: kerékfordulat függő a kopogás. Enyhe fékezésre definitebb lesz a hangja. Ezt a furcsaságot találtuk a féktárcsámon:

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Nem a fényes csík, hanem attól balra. Nem repedés, mert kifelé dudorodik. Pont a fékbetét alakját követi.
Lehet, hogy ez történt: "A féktárcsa a megengedett 600-700 Celsius foknál erősebb felmelegedése előidézheti a fékbetétek anyagának beolvadását a féktárcsába."

Ezzel lehet közlekedni?

http://kepfeltoltes.hu/view/100930/K_p0131_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Ez elég durván néz ki, meg is van repedve a tárcsa vagy csak valami anyag ragadt rá? Én azt mondom próbáld meg lecsiszolni és talán jó lesz, de ha repedt a tárcsa akkor ne használd és cseréld le mert a fék nem játék !!!
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
schecter
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #24822 Dátum: 2010.09.30 csütörtök, 12:42:38 »

Ez elég durván néz ki, meg is van repedve a tárcsa vagy csak valami anyag ragadt rá? Én azt mondom próbáld meg lecsiszolni és talán jó lesz, de ha repedt a tárcsa akkor ne használd és cseréld le mert a fék nem játék !!!

Nem repedt, csak ráolvadt. Leugrom vele Gyöngyösre, a szerelőm majd megpróbálja felszabályoztatni. Ha meg nem lehet, akkor csere......
Nem tudtok valami akciós hátsó fékszettet? (Gondolom ilyenkor dupla tárcsacsere+  fékbetét....)
Naplózva

MK3 2001 2.0 TDDI GHIA 
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #24823 Dátum: 2010.09.30 csütörtök, 13:54:09 »

Nem repedt, csak ráolvadt. Leugrom vele Gyöngyösre, a szerelőm majd megpróbálja felszabályoztatni. Ha meg nem lehet, akkor csere......
Nem tudtok valami akciós hátsó fékszettet? (Gondolom ilyenkor dupla tárcsacsere+  fékbetét....)
egyszerűen rárohadt a betét a tárcsára áltában az esőtől. Szerintem fékezz rá pár intenzívebbet, meggyógyul.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #24824 Dátum: 2010.09.30 csütörtök, 13:56:44 »

egyszerűen rárohadt a betét a tárcsára áltában az esőtől. Szerintem fékezz rá pár intenzívebbet, meggyógyul.

így van.  eljen
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4942



E-mail
« Új hozzászólás #24825 Dátum: 2010.09.30 csütörtök, 14:50:42 »

Van még belőle, természetesen, tudom, hogy 6.05 liter megy a Mondiba. (persze a kereskedő szerint 7 liter, hogy többet vegyünk)
A kérdés nem ez, hanem az, hogy tényleg ugyanaz az olaj menne bele a dízelbe és a benzines Fordba is?
Nyugodtan öntheted a Fiestába. Ugyanaz az olaj való a benzinesbe.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
jancsoj
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 387



E-mail
« Új hozzászólás #24826 Dátum: 2010.09.30 csütörtök, 15:08:37 »

így van.  eljen
Szia Balogh Tomi!

Szerviz ügyben nincs még hír?
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #24827 Dátum: 2010.09.30 csütörtök, 15:15:02 »

Szia Balogh Tomi!

Szerviz ügyben nincs még hír?

Még nem voltam azóta sem...  vigyor3 De nem felejtettem el senkit...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
jancsoj
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 387



E-mail
« Új hozzászólás #24828 Dátum: 2010.09.30 csütörtök, 15:24:45 »

Még nem voltam azóta sem...  vigyor3 De nem felejtettem el senkit...
OK  várom. worship
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #24829 Dátum: 2010.09.30 csütörtök, 17:20:55 »

Hello,

par napja eszrevettem, hogy alapjaraton rezonal a kormanyoszlop, vagyis gyoker morgo hangja van alapjaraton, es ha megfogom a kormanyt, elhallgat. Hideg es meleg motornal is csinalja, de nem mindig. Mit nezzek meg?

THX!
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #24830 Dátum: 2010.09.30 csütörtök, 18:21:51 »

Hello,

par napja eszrevettem, hogy alapjaraton rezonal a kormanyoszlop, vagyis gyoker morgo hangja van alapjaraton, es ha megfogom a kormanyt, elhallgat. Hideg es meleg motornal is csinalja, de nem mindig. Mit nezzek meg?

THX!
lendkerék.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #24831 Dátum: 2010.09.30 csütörtök, 19:45:14 »

Hello,

par napja eszrevettem, hogy alapjaraton rezonal a kormanyoszlop, vagyis gyoker morgo hangja van alapjaraton, es ha megfogom a kormanyt, elhallgat. Hideg es meleg motornal is csinalja, de nem mindig. Mit nezzek meg?

THX!

a penztarcadat  vigyor3
Van egy bugja a kormanyoszlopnak, ami miatt kepes idegesitoen zorogni.
Nem hinnem, hogy lendkerek...azt a kuplung pedalon erezni nagyon, illetve motorterbol csorgo hang hallatszik motor leallitaskor.
De persze siman leeht lendkerek is...pl. azertis jo a 2 tomegu lendkerek mert olyan szepn szet tudja verni a valto es egyeb csapagyakat  levele
Naplózva

blah blah blah
Big_Qba
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 694


WWW E-mail
« Új hozzászólás #24832 Dátum: 2010.09.30 csütörtök, 22:59:16 »

egyszerűen rárohadt a betét a tárcsára áltában az esőtől. Szerintem fékezz rá pár intenzívebbet, meggyógyul.
Nálam is volt ilyen, ne ilyedj meg. Cselekedj ahogy Relhist írta fentebb  taps  (nekem volt olyan hogy 5-10km után is hallottam a súrlódó hangot). Annó még Vik mesterrel is konzultáltam ez ügyben.
Naplózva

2003. 12. TDCi Ghia kombi 130Le
www.wysocki.hu
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #24833 Dátum: 2010.10.01 péntek, 10:03:54 »

Hello,

par napja eszrevettem, hogy alapjaraton rezonal a kormanyoszlop, vagyis gyoker morgo hangja van alapjaraton, es ha megfogom a kormanyt, elhallgat. Hideg es meleg motornal is csinalja, de nem mindig. Mit nezzek meg?

THX!

Én ilyenkor kioldom a kormánymagasság állítást, picit állítok rajta, visszarögzítem és elhagyja a hangot. Persze Nálad nem biztos hogy ugyanaz a jelenség email
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
schecter
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #24834 Dátum: 2010.10.01 péntek, 10:21:15 »

Nálam is volt ilyen, ne ilyedj meg. Cselekedj ahogy Relhist írta fentebb  taps  (nekem volt olyan hogy 5-10km után is hallottam a súrlódó hangot). Annó még Vik mesterrel is konzultáltam ez ügyben.

Smirglivel meg intenzív fékezésekkel gyógyítottam.  taps
Ilyen hangyaf***nyi csík a tárcsán milyen ijesztő hangot tud csinálni.  falbav (már lélekben számoltam a 10ezreseket....)
Naplózva

MK3 2001 2.0 TDDI GHIA 
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #24835 Dátum: 2010.10.01 péntek, 11:05:03 »

Hali mindenkinek...Úgy tűnik 340000 km-nél probléma lépett fel ezzel a döggel Sad Néha indításnál kék színű füst(utolsó 2nél),és mintha elment volt a turbónyomás. Legalábbis nem húz annyira amennyire kéne és alapjáraton eléggé fura hangja van,nem a megszokott "kerregés". Szerintetek mi lehet a baj? Kezd elrepedni a turbócső és ezért van a teljesítményvesztés (menet közben nem füstöl) vagy a porlasztók kezdenek behalni? Válaszokat előre is köszi Smiley
Naplózva
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #24836 Dátum: 2010.10.01 péntek, 11:18:08 »

Hali mindenkinek...Úgy tűnik 340000 km-nél probléma lépett fel ezzel a döggel Sad Néha indításnál kék színű füst(utolsó 2nél),és mintha elment volt a turbónyomás. Legalábbis nem húz annyira amennyire kéne és alapjáraton eléggé fura hangja van,nem a megszokott "kerregés". Szerintetek mi lehet a baj? Kezd elrepedni a turbócső és ezért van a teljesítményvesztés (menet közben nem füstöl) vagy a porlasztók kezdenek behalni? Válaszokat előre is köszi Smiley
nem vagyok dízeles de a turbó cső ellenőrzését te is meg csináz'ni... (Ahogy Zacci írná)
 smile
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #24837 Dátum: 2010.10.01 péntek, 11:32:19 »

Hali mindenkinek...Úgy tűnik 340000 km-nél probléma lépett fel ezzel a döggel Sad Néha indításnál kék színű füst(utolsó 2nél),és mintha elment volt a turbónyomás. Legalábbis nem húz annyira amennyire kéne és alapjáraton eléggé fura hangja van,nem a megszokott "kerregés". Szerintetek mi lehet a baj? Kezd elrepedni a turbócső és ezért van a teljesítményvesztés (menet közben nem füstöl) vagy a porlasztók kezdenek behalni? Válaszokat előre is köszi Smiley
Kék füst = motorolaj? van dízel szaga?
izzító villogás?
Alapjáraton biztos nem érzed a turbócső repedését.
Alapjárati egyenetlen járást porlasztási gond tud okozni, ami lehet mechanikai vagy ütemezési gond (ld. cseresznye féle átugrott vezérlés vagy mi).
Az is lehet, hogy a turbó engedi az olajat. Meg kellene nézni hideg motornál, hogy mennyire forog szabadon a turbó tengelye. A levegőrendszerbe került motorolajjal a motor képes eljárni.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #24838 Dátum: 2010.10.01 péntek, 12:21:09 »

Kék füst = motorolaj? van dízel szaga?
izzító villogás?
Alapjáraton biztos nem érzed a turbócső repedését.
Alapjárati egyenetlen járást porlasztási gond tud okozni, ami lehet mechanikai vagy ütemezési gond (ld. cseresznye féle átugrott vezérlés vagy mi).
Az is lehet, hogy a turbó engedi az olajat. Meg kellene nézni hideg motornál, hogy mennyire forog szabadon a turbó tengelye. A levegőrendszerbe került motorolajjal a motor képes eljárni.

nem alapjáraton próbáltam,mentem vele egy hosszabb kört,és ott vettem észre,hogy valami nem okés,mert nem húzott... izzító nem világít és a füstnek dízel szaga van.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #24839 Dátum: 2010.10.01 péntek, 14:06:07 »

Én ilyenkor kioldom a kormánymagasság állítást, picit állítok rajta, vis***ögzítem és elhagyja a hangot. Persze Nálad nem biztos hogy ugyanaz a jelenség email

DE!  nyes Tegnap en is megprobalkoztam ezzel, es lass csodat, megszunt  vigyor3

Akkor latom ez masnak is bevalt  hehe
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #24840 Dátum: 2010.10.01 péntek, 15:26:15 »

DE!  nyes Tegnap en is megprobalkoztam ezzel, es lass csodat, megszunt  vigyor3

Akkor latom ez masnak is bevalt  hehe

 vigyor3
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #24841 Dátum: 2010.10.02 szombat, 00:37:08 »

DE!  nyes Tegnap en is megprobalkoztam ezzel, es lass csodat, megszunt  vigyor3

Akkor latom ez masnak is bevalt  hehe

nah errol beszeltem  vigyor3 ideig-oraig mukodni fog  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #24842 Dátum: 2010.10.02 szombat, 07:48:50 »

nah errol beszeltem  vigyor3 ideig-oraig mukodni fog  vigyor3

Semmi sem tart örökké...  vigyor3
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 344


E-mail
« Új hozzászólás #24843 Dátum: 2010.10.03 vasárnap, 14:47:11 »

Helló!
Most készülök a generátort felújítani és az ékszíjtárcsa feszítőjén a csápágy cserére szorul.
Azt szeretném megtudni, hogy a feszítő ékszíjtárcsját együtt ki kell cserélni, vagy csak a csapágyat benne?
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48458



« Új hozzászólás #24844 Dátum: 2010.10.03 vasárnap, 16:02:50 »

Helló!
Most készülök a generátort felújítani és az ékszíjtárcsa feszítőjén a csápágy cserére szorul.
Azt szeretném megtudni, hogy a feszítő ékszíjtárcsját együtt ki kell cserélni, vagy csak a csapágyat benne?

5e ft körül van.a csapágyat nem tudod benne cserélni!
Pl:
http://www.cromax.hu/?katid=41943324&termek_al_id=9245&katnev=Diesel
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
KaoszNagymester
Vendég
« Új hozzászólás #24845 Dátum: 2010.10.04 hétfő, 14:48:55 »

Sziasztok!

Akksit szeretnék a Mondiba, a gyári akciósan 25e, Bosh akksi 23 ezerért van. Érdemes a gyárit, vagy mindegy?
Naplózva
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #24846 Dátum: 2010.10.04 hétfő, 14:50:18 »

Sziasztok!

Akksit szeretnék a Mondiba, a gyári akciósan 25e, Bosh akksi 23 ezerért van. Érdemes a gyárit, vagy mindegy?

szerintem mindegy...
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
schecter
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #24847 Dátum: 2010.10.04 hétfő, 15:18:21 »

Helló,

Megugrott a fogyasztásom. a vezetési szokásaim nem változtak, és ugyanazokat a köröket róvom... Kicsit lomhább is, de semmi füst....csak lassabban gyorsul. Sz@r az üzemanyag? Vagy érdemes lenne valamit megnézni?

van tippetek?

Előre is köszi4
Naplózva

MK3 2001 2.0 TDDI GHIA 
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #24848 Dátum: 2010.10.04 hétfő, 15:58:18 »

Helló,

Megugrott a fogyasztásom. a vezetési szokásaim nem változtak, és ugyanazokat a köröket róvom... Kicsit lomhább is, de semmi füst....csak lassabban gyorsul. Sz@r az üzemanyag? Vagy érdemes lenne valamit megnézni?

van tippetek?

Előre is köszi4

Fékjeid nem szorulnak? Nem vettél MBT cipőt?  vigyor3
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3360



« Új hozzászólás #24849 Dátum: 2010.10.04 hétfő, 16:00:07 »

Nem vettél MBT cipőt?  vigyor3

 lol002 lol002
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Oldalak: 1 ... 490 491 492 493 494 495 496 [497] 498 499 500 501 502 503 504 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.102 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.