Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 20:25:01 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 569 570 571 572 573 574 575 [576] 577 578 579 580 581 582 583 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21847154 alkalommal)
0 Felhasználó és 205 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #28750 Dátum: 2011.03.23 szerda, 16:13:37 »

Sziasztok,
Szerintetek érdemes meghúzni vagy fölösleges a váltó miatt úgysem bírná?
Kollégámnak lenne a dolog!
Üdv, T.

Egyébként sem értek egyet a chippel.
Autómatánál meg főleg nem.

(az első szériás mk4-esek azért kaptak 130 lovas motort mert az autómata nem bírta volna a 140 lovast, állítólag)
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #28751 Dátum: 2011.03.23 szerda, 16:22:41 »

Egyébként sem értek egyet a chippel.
Autómatánál meg főleg nem.

(az első szériás mk4-esek azért kaptak 130 lovas motort mert az autómata nem bírta volna a 140 lovast, állítólag)
Én is így gondolom, csak gondoltam rákérdezek, mit gondolnak a guruk  wave
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #28752 Dátum: 2011.03.23 szerda, 18:40:30 »

Egyébként sem értek egyet a chippel.
Autómatánál meg főleg nem.

(az első szériás mk4-esek azért kaptak 130 lovas motort mert az autómata nem bírta volna a 140 lovast, állítólag)
fejvakaras csodalk nevetes1
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #28753 Dátum: 2011.03.23 szerda, 18:41:51 »

Ma voltam műszakin. Igazából Szigetváron jártam és az út melett ki volt írva, hogy műszaki vizsga. Na, mondom benézek! Amúgy is terveztem már és előtte ki is ütöttem az egr dugó miatti hibakódomat. Szóval, aszonták, persze álljak be és pikk-pakk megcsinálják. Kicsit izgultam, mert át se néztem a vasat, de bíztam magamban és persze a mondeo-ban! Előttem volt egy (benzines) alfa. Azt sz@rrá pörgették, mert nem akart jó lennia co-ja. Na mondom, nekem meg bent van az egr dugó.  szomoru1 Kérdem az embert, nekem is így szétpörgetik majd? Azonta, reméli nem, mert csak egyszer kell leszabályzásig  wow1 kipörgetni a dieselt, ha minden rendben. Na szóval, alfa el, én be. Rádugták a csövet, bepörcintették a mocit és kezdődött a tortúra. Alapjárat tök okés volt, kétszer adott a csávó gázfröccsöt, az is okés volt, végül egy padló, de az is csak addig míg fel nem pörgött és kész. Pedig már éppen kinéztem azt a pajszert ott sarokban, hogy eltöröm a csávó lábát, ha nekem úgy szétküldi mint az olasz csődört! De mire ezt kigondoltam, már mentünk is a fékpadra. Lengéscsillapítók: pipa, fékek: pipa.
Végül egy kis fényképezkedés és már mehettem is a kasszához.  eljen
Itthon nézegettem a papírokat és volt valami K érték vagy mi, az nekem 1.05 lett, a határérték meg 2.5.
Na enyit arról, hogy mennyire kell parázni az egr dugó miatt.  eplus2
én még 2009 ben vittem zk-ra,de asszem,csak a papírja jutott el az illetékesig.most én sem fogom megúszni a szétpörgetést.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #28754 Dátum: 2011.03.23 szerda, 18:50:36 »

Itthon nézegettem a papírokat és volt valami K érték vagy mi, az nekem 1.05 lett, a határérték meg 2.5.
Na enyit arról, hogy mennyire kell parázni az egr dugó miatt.  eplus2
az a korom mennyiségének  értéke
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #28755 Dátum: 2011.03.23 szerda, 18:51:53 »

én még 2009 ben vittem zk-ra,de asszem,csak a papírja jutott el az illetékesig.most én sem fogom megúszni a szétpörgetést.....
én azt hallottam, hogy van, ahol be sem indítják Cheesy
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #28756 Dátum: 2011.03.23 szerda, 19:18:53 »

lol002

http://www.vezess.hu/magazin/heti_szakerteseink/29694/

Tisztelt András!

Egy 5-6 éves Ford Mondeo vásárlását tervezem a közeljövőben, ami a jelenleg meglévő Focust lenne hivatott leváltani. Kérdésem arra irányulna, hogy az 1,8 literes változat dízel vagy benzines motorral a jobb választás?

Szakértő véleményét előre köszönöm!


Szakértőnk válasza
Kedves Olvasónk!

Az 1,8 TDCi-ből kicsi a választék, a kínálat zöme kétezres, ezért sem kísérleteznék vele. 5-6 éves korban a dízelben sokkal több a kilométer, a benzinesben reálisan 120-150 ezer, a dízelben legalább 250 ezer km van. A benzinest választanám, de a mostani benzinárak miatt rögtön tetetnék bele autógázszettet. A témáról itt olvashat bővebben.

Üdvözlettel,
Szörényi András


kép alattpedig:
Lényegesen kevesebb 1,8 literes dízel Mondeót adtak el. A 2.0 TDCi a kedvelt változat
jah, mk3-ból 0db-ot eplus2


ezek hol élnek?? eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #28757 Dátum: 2011.03.23 szerda, 19:33:19 »

Ma voltam műszakin. Igazából Szigetváron jártam és az út melett ki volt írva, hogy műszaki vizsga. Na, mondom benézek! Amúgy is terveztem már és előtte ki is ütöttem az egr dugó miatti hibakódomat. Szóval, aszonták, persze álljak be és pikk-pakk megcsinálják. Kicsit izgultam, mert át se néztem a vasat, de bíztam magamban és persze a mondeo-ban! Előttem volt egy (benzines) alfa. Azt sz@rrá pörgették, mert nem akart jó lennia co-ja. Na mondom, nekem meg bent van az egr dugó.  szomoru1 Kérdem az embert, nekem is így szétpörgetik majd? Azonta, reméli nem, mert csak egyszer kell leszabályzásig  wow1 kipörgetni a dieselt, ha minden rendben. Na szóval, alfa el, én be. Rádugták a csövet, bepörcintették a mocit és kezdődött a tortúra. Alapjárat tök okés volt, kétszer adott a csávó gázfröccsöt, az is okés volt, végül egy padló, de az is csak addig míg fel nem pörgött és kész. Pedig már éppen kinéztem azt a pajszert ott sarokban, hogy eltöröm a csávó lábát, ha nekem úgy szétküldi mint az olasz csődört! De mire ezt kigondoltam, már mentünk is a fékpadra. Lengéscsillapítók: pipa, fékek: pipa.
Végül egy kis fényképezkedés és már mehettem is a kasszához.  eljen
Itthon nézegettem a papírokat és volt valami K érték vagy mi, az nekem 1.05 lett, a határérték meg 2.5.
Na enyit arról, hogy mennyire kell parázni az egr dugó miatt.  eplus2



Bi-bi nekem meg 0,42k lett.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #28758 Dátum: 2011.03.23 szerda, 19:35:37 »



Bi-bi nekem meg 0,42k lett.
nekem meg 0,0 vigyor3

ki lett kormolva előtte eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #28759 Dátum: 2011.03.23 szerda, 19:37:34 »

nekem meg 0,0 vigyor3

ki lett kormolva előtte eplus2
na nekem ze lett a megengedettnél jóval több  Undecided
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #28760 Dátum: 2011.03.23 szerda, 21:03:50 »

a turbót leömlőstől kitudom venni anélkül, hogy megbontanám az egr hűtőnlévő vízkört??

mert ha nem, akkor vennem kell fagyállót is...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
haccsek
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53



E-mail
« Új hozzászólás #28761 Dátum: 2011.03.23 szerda, 21:13:44 »

én azt hallottam, hogy van, ahol be sem indítják Cheesy

Az enyém sem járt rádugtak valami kütyüt és azzal szimulálták a motor fordulatot és mindet tökéletes lett!! taps
Naplózva

Mk3 2,0 2005 Tdci 130le sedán, Laser Interceptor 4
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #28762 Dátum: 2011.03.23 szerda, 21:31:10 »

nekem meg 0,0 vigyor3

ki lett kormolva előtte eplus2

Azt eleve kizártnak tartom ne legyen füstöd,és a műszer nem endegett volna tovább ha nincs füst érték...
Amugy meg a "K" érték az opacitás értéket jelent....
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #28763 Dátum: 2011.03.23 szerda, 21:34:34 »

Azt eleve kizártnak tartom ne legyen füstöd,és a műszer nem endegett volna tovább ha nincs füst érték...
Amugy meg a "K" érték az opacitás értéket jelent....

hátarégi zöldkártyára ez volt írva, nem tudom, én most nem voltam ott, 3-4e között gázelvételnél dob egy pamacsot, de ennél több nincs...

az meg mi??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #28764 Dátum: 2011.03.23 szerda, 21:41:29 »

hátarégi zöldkártyára ez volt írva, nem tudom, én most nem voltam ott, 3-4e között gázelvételnél dob egy pamacsot, de ennél több nincs...

az meg mi??

opacitás= fényáteresztő képesség.
vagyis a műszer bench-ben hány százalék a füst mértéke, egy egyenlettel levezetve ami függ a bench méretétől...ez a K érték.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #28765 Dátum: 2011.03.23 szerda, 21:42:30 »

hátarégi zöldkártyára ez volt írva, nem tudom, én most nem voltam ott, 3-4e között gázelvételnél dob egy pamacsot, de ennél több nincs...

az meg mi??
Nekem műszakin mikor lepadlózta akkor dobott hirtelen egy pamacsot és utána padlógázon semmi, szóval nem értem hogy az édes....-ba mértek olyan rossz értekeket...
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #28766 Dátum: 2011.03.23 szerda, 22:11:30 »

opacitás= fényáteresztő képesség.
vagyis a műszer bench-ben hány százalék a füst mértéke, egy egyenlettel levezetve ami függ a bench méretétől...ez a K érték.
akkor ha jól sajtem, a korom mennyiségét határozzák meg ezzel.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #28767 Dátum: 2011.03.24 csütörtök, 13:08:36 »

akkor ha jól sajtem, a korom mennyiségét határozzák meg ezzel.

A korom meghatározását inkább radiokarbonos kormeghatározással szokták csinálni  nyes vigyor3
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
seekay
Vendég
« Új hozzászólás #28768 Dátum: 2011.03.24 csütörtök, 16:26:08 »

Sziasztok,

Erősen OFF, de muszáj kiírnom magamból, mielőtt idegrohamot kapok:
Tegnap hivatalos voltam egy rendezvényre, a parkolók zsúfoltak voltak. Egy kocsma mellett sikerült csak megállnom, de látván az onnan kijövö, oda betérő delikvenseket, inkább kihagytam egy jó fél métert és odébb álltam,  hogy valami részeg nehogy meglepje az ótót. Így viszont előttem már nem maradt vmi túl nagy hely szabadon, így csak kisebb autók tudtak volna leparkolni elém a hely szűke miatt.
Ennek eredménye az lett, hogy mire hazaindultam, vmi nagymenő *** letépte a "Ghia" márkajelzést bosszúból. Rohadt 50 centi hely miatt. Én is fel szoktam b*szni magam,  ha vki hülyén parkol le, de nem foglaltam el idióta módon 3 autónyi sávot, csak a járda mentén kicsivel arrébb álltam meg.
Viszont bárhol bármi baromkodás is van, én sosem tennék kárt más autójában... Egy rohadt parkolásért?! Ha láttam volna az illetőt, asszem megszámolhatta volna, hány darabra törnek a csontjai...  Angry Mire visszaértem, már csak egy üres folt fogadott a néhai embléma helyén. Megér ennyit egy rohadt parkolás és pár centi? Undorító ez a magyar társadalom...  szomoru1

ON

Kereshetek egy új emblémát.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #28769 Dátum: 2011.03.24 csütörtök, 16:32:52 »

a turbót leömlőstől kitudom venni anélkül, hogy megbontanám az egr hűtőnlévő vízkört??

mert ha nem, akkor vennem kell fagyállót is...
milyen vízkör? Az EGR hűtő cső a kipuff gázt hűti. vagy nem erre gondoltál?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #28770 Dátum: 2011.03.24 csütörtök, 16:46:41 »

milyen vízkör? Az EGR hűtő cső a kipuff gázt hűti. vagy nem erre gondoltál?
de erre gondoltam.

az egr hűtőn nem megy keresztül a vízkör??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #28771 Dátum: 2011.03.24 csütörtök, 19:49:34 »

a turbót leömlőstől kitudom venni anélkül, hogy megbontanám az egr hűtőnlévő vízkört??

mert ha nem, akkor vennem kell fagyállót is...

Szia!

Talán ha bontod az EGR hűtőt is felölelő peremet, akkor elkülönül a kipufogócsonktól, de azt nem tudom, hogy a kiemeléskor lesz-e elég hely.
Csináltam pár képet a múltkor, hátha ez segít:
http://kephost.hu/image-038F_4D8B914A.jpg
http://kephost.hu/image-6E89_4D8B914A.jpg
http://kephost.hu/image-FC34_4D8B914A.jpg
tőcsavarokról:
http://kephost.hu/image-497C_4D8B914A.jpg
http://kephost.hu/image-BF0A_4D8B914A.jpg

Remélem tudsz hasznosítani valamit
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #28772 Dátum: 2011.03.24 csütörtök, 20:11:09 »

Szia!

Talán ha bontod az EGR hűtőt is felölelő peremet, akkor elkülönül a kipufogócsonktól, de azt nem tudom, hogy a kiemeléskor lesz-e elég hely.
Csináltam pár képet a múltkor, hátha ez segít:
http://kephost.hu/image-038F_4D8B914A.jpg
http://kephost.hu/image-6E89_4D8B914A.jpg
http://kephost.hu/image-FC34_4D8B914A.jpg
tőcsavarokról:
http://kephost.hu/image-497C_4D8B914A.jpg
http://kephost.hu/image-BF0A_4D8B914A.jpg

Remélem tudsz hasznosítani valamit

  party0038 a képeket

így már látom, hogy hogy van a helyén.

a turbót amúgy is felfele kell kivenni etis leírása szerint...


azt mégmeg tudod mondani, hogy a 2 rögzítő fül az hogyan és hova csatlakozik worship worship
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #28773 Dátum: 2011.03.24 csütörtök, 20:12:27 »

  party0038 a képeket

így már látom, hogy hogy van a helyén.

a turbót amúgy is felfele kell kivenni etis leírása szerint...


azt mégmeg tudod mondani, hogy a 2 rögzítő fül az hogyan és hova csatlakozik worship worship
és azt tudja valaki, hogy a turbóra menő levegőcsövön (ami a szűrőtől megy), oda mekkora bilincs kell??

vagy a gyárit (összenyomós változat) újra fogom tudni hasznosítani??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #28774 Dátum: 2011.03.24 csütörtök, 20:31:31 »

  party0038 a képeket

így már látom, hogy hogy van a helyén.

a turbót amúgy is felfele kell kivenni etis leírása szerint...


azt mégmeg tudod mondani, hogy a 2 rögzítő fül az hogyan és hova csatlakozik worship worship

Sajna az nem látszik a képeken és én nem is figyeltem meg, de azt minden gond nélkül oldotta/húzta vissza a szerelő.
A turbó szívóoldali bilincsét újra fel tudod használni, csak levételkor ne roncsold. Oldalirányba csúsztasd szét a levételkor, visszahelyezéskor meg egy fogóval összenyomva be fog ugrani a helyére. Ha a kezedben lesz meglátod, milyen egyszerű bilincs is ez, úgy kapaszkodik mintha a kezeidet magad előtt egymásra fekteted, úgy hogy tenyérrel egymás felé fordítva és az ujjak végei a csuklók felé néznek, majd behajlítod az ujjaid amik egymásba kapaszkodnak. Ezt széthúzni nehéz, de oldalra kifűzhető - remélem átjött mire is gondoltam
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #28775 Dátum: 2011.03.24 csütörtök, 20:33:48 »

Sajna az nem látszik a képeken és én nem is figyeltem meg, de azt minden gond nélkül oldotta/húzta vissza a szerelő.
A turbó szívóoldali bilincsét újra fel tudod használni, csak levételkor ne roncsold. Oldalirányba csúsztasd szét a levételkor, visszahelyezéskor meg egy fogóval összenyomva be fog ugrani a helyére. Ha a kezedben lesz meglátod, milyen egyszerű bilincs is ez, úgy kapaszkodik mintha a kezeidet magad előtt egymásra fekteted, úgy hogy tenyérrel egymás felé fordítva és az ujjak végei a csuklók felé néznek, majd behajlítod az ujjaid amik egymásba kapaszkodnak. Ezt széthúzni nehéz, de oldalra kifűzhető - remélem átjött mire is gondoltam
worship igen, én is ilyesmire gondoltam worship

ma megrendeltem a kipuf sori tömítés, lesz vagy 2500 eplus2 hnap délelőtt hozzák
olajat megvettem, már csak össze kell rakni pias
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #28776 Dátum: 2011.03.24 csütörtök, 20:46:52 »

worship igen, én is ilyesmire gondoltam worship

ma megrendeltem a kipuf sori tömítés, lesz vagy 2500 eplus2 hnap délelőtt hozzák
olajat megvettem, már csak össze kell rakni pias

Jó munkát és sikert (LE hegyeket  nyes ) kívánok  integet2
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #28777 Dátum: 2011.03.24 csütörtök, 20:49:50 »

Jó munkát és sikert (LE hegyeket  nyes ) kívánok  integet2
worship Wink pias
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #28778 Dátum: 2011.03.25 péntek, 18:55:32 »

hiho!
bal oldali küszöbnél megy egy gumi csík az nekem szét van repedve lehet olyat cserélni? újat kapni? vagy keressem Motorcraft-ot?
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
lewisfm
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 80


E-mail
« Új hozzászólás #28779 Dátum: 2011.03.25 péntek, 22:39:14 »

Tudna valaki segíteni zörgés témában:
4 komolyabb zörgésem van az autómban, MKIII, 2003, facelift előtti, kombi, benzin.

1.) Műszerfal, középkonzol, a középső dupla szellőző mögülinek tűnik, a motor rezonanciáját veszi át, de csak menet közben
2.) A kormányoszlop környékéről, olyan fémlemez berezonál hangja van, a motor rezonanciáját veszi át, de csak menet közben

3.) Műszerfal jobb oldala, az "A" oszlop tövében

4.) A hátsó ülés alól, főként jobb oldalról, kívülről. A futómű ép, most lett kicserélve hátul minden: lengéscsillapítók, szilentek. Felemelve nem sikerül rájönni, hogy mi produkálja, a Cromaxnál 1 órán át kerestük, de hiába

A legjobb az lenne, ha valaki hozzáértő segítene legalább konkréten egy találkozó keretében beazonosítani / megcsinálni ezeket.

Előre is köszönöm, s ha tudsz segíteni, kérlek ily módon (is) értesíts:
lewisfm@freemail.hu
+36 70 337 63 71
Naplózva

2003.03 MKIII Turnier Trend 1.8 benzin 92KW facelift előtti
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #28780 Dátum: 2011.03.25 péntek, 22:56:39 »

Szia!

Talán ha bontod az EGR hűtőt is felölelő peremet, akkor elkülönül a kipufogócsonktól, de azt nem tudom, hogy a kiemeléskor lesz-e elég hely.
Csináltam pár képet a múltkor, hátha ez segít:
http://kephost.hu/image-038F_4D8B914A.jpg
http://kephost.hu/image-6E89_4D8B914A.jpg
http://kephost.hu/image-FC34_4D8B914A.jpg
tőcsavarokról:
http://kephost.hu/image-497C_4D8B914A.jpg
http://kephost.hu/image-BF0A_4D8B914A.jpg

Remélem tudsz hasznosítani valamit

jók ezek a tőcsavarok vigyor3

a 6db-ból:
- 4-et kiszedett az anya
- 1 az első mozdulattal kettészakadt eplus2
- 1 meg bent maradt a helyén, ahol kelllett volna a többinek is
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
geminy83
Vendég
« Új hozzászólás #28781 Dátum: 2011.03.26 szombat, 00:03:29 »

Sziasztok!

Szeretnék venni egy 2004-2005-ös évjáratú 2.0 TDCI MK3-ast. Több autót  is találtam, de vásárlás előtt bevizsgáltatnám egy megbízható, hozzáértő szervizben. Budapesten melyik szervizt ajánlanátok, esetleg az adott szervizben név szerint kit kereshetek?

Köszönettel:
Tamás
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #28782 Dátum: 2011.03.26 szombat, 00:16:46 »

Sziasztok!

Szeretnék venni egy 2004-2005-ös évjáratú 2.0 TDCI MK3-ast. Több autót  is találtam, de vásárlás előtt bevizsgáltatnám egy megbízható, hozzáértő szervizben. Budapesten melyik szervizt ajánlanátok, esetleg az adott szervizben név szerint kit kereshetek?

Köszönettel:
Tamás

Lurdy házzal szemben  Autó Fort.  Vikket keresd.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #28783 Dátum: 2011.03.26 szombat, 04:39:39 »

jók ezek a tőcsavarok vigyor3

a 6db-ból:
- 4-et kiszedett az anya
- 1 az első mozdulattal kettészakadt eplus2
- 1 meg bent maradt a helyén, ahol kelllett volna a többinek is

Szia!

Örülök, hogy bent van az iktatód  eljen , majd írj a tapasztalataidról is  worship .
Tőcsavar ügyben akkor én szerencsésebb voltam, mert nálam egyik sem tört bele és csak egy volt amit az anya hozott ki. Azt azért érzékeltem, hogy rendesen be vannak gyógyulva, az egyik nagyon nehezen jött ki, azon aggódtam is (törik, kihozza a menetet). Az biztos, hogy azt nem fogják bírni, hogy egyikből a másik helyre rakosgassa az ember, ha pl a katalizátort vissza szeretném tenni.
Az iktatónál valóban van hely a hatlapfejű csavarok hátulról való becsavarásának (ez nekem nem jutott eszembe), de a katalizátor öblös teste ezt nem teszi lehetővé, oda csak a tőcsavar lesz jó. Nem akarom kockáztatni egy ismételt kihajtásnál a tőcsavarok, menetek károsodását, mert azért látszott, hogy igénybe vette, ezért szeretnék egy 6db-os tőcsavar készletet felhajtani a katalizátorhoz. Motorcraft jelenleg nem tudott adni, de kaptam erre vonatkozó ígéretet, úgyhogy bizakodó vagyok, hogy lesz majd ilyen tőcsavarja a katalizátoromnak is  Wink
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #28784 Dátum: 2011.03.26 szombat, 04:46:48 »

Tudna valaki segíteni zörgés témában:
4 komolyabb zörgésem van az autómban, MKIII, 2003, facelift előtti, kombi, benzin.

1.) Műszerfal, középkonzol, a középső dupla szellőző mögülinek tűnik, a motor rezonanciáját veszi át, de csak menet közben
2.) A kormányoszlop környékéről, olyan fémlemez berezonál hangja van, a motor rezonanciáját veszi át, de csak menet közben

3.) Műszerfal jobb oldala, az "A" oszlop tövében

4.) A hátsó ülés alól, főként jobb oldalról, kívülről. A futómű ép, most lett kicserélve hátul minden: lengéscsillapítók, szilentek. Felemelve nem sikerül rájönni, hogy mi produkálja, a Cromaxnál 1 órán át kerestük, de hiába

A legjobb az lenne, ha valaki hozzáértő segítene legalább konkréten egy találkozó keretében beazonosítani / megcsinálni ezeket.

Előre is köszönöm, s ha tudsz segíteni, kérlek ily módon (is) értesíts:
lewisfm@freemail.hu
+36 70 337 63 71

Az 1. meg van nekem is  szomoru1 nem tudom mi lenne a megszüntetésének a módja. Azt érzékelem, hogy télen hangosabban csinálja, nyáron meg mintha el is hallgatna.
A 2. 3. nálam nincs és tippem sincs rá.
A 4.-re: ha a futómű alkatrészeid rendben vannak, akkor a kézifék kötelet kellene megnézni először, az szokott nekiverődni a lengőkarnak, gyors kötözővel szokták odafogni. A másik lehetőség a hátsó stabilizátor rúd szilentjei is lehetnek, itt javasolt a szilent + a stabilizátor rúd együttes cseréje, mert amíg elkopik, addigra elhord anyagot a fém stab rúdról is. De én a kézifék köteleket nézném meg először.
Naplózva
lewisfm
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 80


E-mail
« Új hozzászólás #28785 Dátum: 2011.03.26 szombat, 08:48:32 »

Az 1. meg van nekem is  szomoru1 nem tudom mi lenne a megszüntetésének a módja. Azt érzékelem, hogy télen hangosabban csinálja, nyáron meg mintha el is hallgatna.
A 2. 3. nálam nincs és tippem sincs rá.
A 4.-re: ha a futómű alkatrészeid rendben vannak, akkor a kézifék kötelet kellene megnézni először, az szokott nekiverődni a lengőkarnak, gyors kötözővel szokták odafogni. A másik lehetőség a hátsó stabilizátor rúd szilentjei is lehetnek, itt javasolt a szilent + a stabilizátor rúd együttes cseréje, mert amíg elkopik, addigra elhord anyagot a fém stab rúdról is. De én a kézifék köteleket nézném meg először.

Köszi a 4.)-re a tippet, megnézem. A stabilizátor rúd egy kicsit igaz, hogy kopog, de az jóval hátrébb van. Ennyire előre tudja vinni a hangot? Egyébként épp csak észre lehet venni, hogy van hangja, ha közelről vizsgálom...
Naplózva

2003.03 MKIII Turnier Trend 1.8 benzin 92KW facelift előtti
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #28786 Dátum: 2011.03.26 szombat, 09:50:26 »

Szia!

Örülök, hogy bent van az iktatód  eljen , majd írj a tapasztalataidról is  worship .
Tőcsavar ügyben akkor én szerencsésebb voltam, mert nálam egyik sem tört bele és csak egy volt amit az anya hozott ki. Azt azért érzékeltem, hogy rendesen be vannak gyógyulva, az egyik nagyon nehezen jött ki, azon aggódtam is (törik, kihozza a menetet). Az biztos, hogy azt nem fogják bírni, hogy egyikből a másik helyre rakosgassa az ember, ha pl a katalizátort vissza szeretném tenni.
Az iktatónál valóban van hely a hatlapfejű csavarok hátulról való becsavarásának (ez nekem nem jutott eszembe), de a katalizátor öblös teste ezt nem teszi lehetővé, oda csak a tőcsavar lesz jó. Nem akarom kockáztatni egy ismételt kihajtásnál a tőcsavarok, menetek károsodását, mert azért látszott, hogy igénybe vette, ezért szeretnék egy 6db-os tőcsavar készletet felhajtani a katalizátorhoz. Motorcraft jelenleg nem tudott adni, de kaptam erre vonatkozó ígéretet, úgyhogy bizakodó vagyok, hogy lesz majd ilyen tőcsavarja a katalizátoromnak is  Wink
jah igen, és kettő kihozta a katalizátorből a menetet egy részét vigyor3

vegyél bele 10-es jóminőségű acél(legalább 8.8-as) menetesszárat, vagy csavart.
tekerd bele, heggesztd le a végét a kathoz, utána már csak méretre kell vágni.  wave

hát a tapasztalatom eddig annyi volt, hogy első padlónál olyat kormolt, mint egy ikarus hehe

Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #28787 Dátum: 2011.03.26 szombat, 10:50:03 »

Köszi a 4.)-re a tippet, megnézem. A stabilizátor rúd egy kicsit igaz, hogy kopog, de az jóval hátrébb van. Ennyire előre tudja vinni a hangot? Egyébként épp csak észre lehet venni, hogy van hangja, ha közelről vizsgálom...
A hátsó ülések is rezeghetnek, külön külön kapaszkodj bele, hogy sikerül-e moccantani. Nekem a kalaptartó is rezgett, nagy sokára jöttem rá.
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Adrián
Vendég
« Új hozzászólás #28788 Dátum: 2011.03.26 szombat, 18:18:04 »

Nekem is még kotyog valami, és ma aknáztam egyet! Végignéztem mindent és annyit találtam hogy a féltengely remélem jól mondom ami a hajtást viszi a kerékhez, annak mind a két oldalon van pár milis mozgása! Ha megcibálom akkor kicsit kotyog 1-3 mili közt! Ez normális? Lehet hogy ezt hallom?! A kipufogót is megrángattam ütöttem de az néma! A kézifékkötelet meg nem találom, azt pontosan merre keressem? Amúgy ha behúzom a kéziféket akkor is kotyog valami és inkább előröl jön és nem hátulról!
A jobb hátsó rugóm is most nyekeg de gondolom az előfordul!
Megőrjít!
A másik dolog hogy a kormány nagyon, hogy is mondjam direkt, és minden úthibát nyomvajút érzek és markolnom kell! Ez egyedi vagy a mondeó az ilyen?!
 falbav Huh? Huh? Huh?
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #28789 Dátum: 2011.03.26 szombat, 19:32:52 »

A másik dolog hogy a kormány nagyon, hogy is mondjam direkt, és minden úthibát nyomvajút érzek és markolnom kell! Ez egyedi vagy a mondeó az ilyen?!
 falbav Huh? Huh? Huh?
225-ös gumival volt ilyen az enyém...hánytam tőle, inkább a suzukiba ültem, mert még azt is jobb volt vezetni  hehe
205/55R16-al nincs ilyen gond.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #28790 Dátum: 2011.03.26 szombat, 19:44:29 »

A kézifék behúzásától nem szűnik meg. Úgyhogy még lehet az.
A hátsó lengőkarra van rögzítve. Gyárilag egy klipsszel, mindkét oldalon.

Nekem is még kotyog valami, és ma aknáztam egyet! Végignéztem mindent és annyit találtam hogy a féltengely remélem jól mondom ami a hajtást viszi a kerékhez, annak mind a két oldalon van pár milis mozgása! Ha megcibálom akkor kicsit kotyog 1-3 mili közt! Ez normális? Lehet hogy ezt hallom?! A kipufogót is megrángattam ütöttem de az néma! A kézifékkötelet meg nem találom, azt pontosan merre keressem? Amúgy ha behúzom a kéziféket akkor is kotyog valami és inkább előröl jön és nem hátulról!
A jobb hátsó rugóm is most nyekeg de gondolom az előfordul!
Megőrjít!
A másik dolog hogy a kormány nagyon, hogy is mondjam direkt, és minden úthibát nyomvajút érzek és markolnom kell! Ez egyedi vagy a mondeó az ilyen?!
 falbav Huh? Huh? Huh?
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Adrián
Vendég
« Új hozzászólás #28791 Dátum: 2011.03.26 szombat, 21:18:10 »

A kézifék behúzásától nem szűnik meg. Úgyhogy még lehet az.
A hátsó lengőkarra van rögzítve. Gyárilag egy klipsszel, mindkét oldalon.


Akkor ennek még utánnajárok, de előröl hallom én a bibit! A féltengelyre gyanakszok bár nemtudom az a pár milis kotyogás lehet hogy normális...vagy nem.
Naplózva
krecsopapa
Vendég
« Új hozzászólás #28792 Dátum: 2011.03.27 vasárnap, 18:11:26 »

Sziasztok!
A problémám a következő. Múlt hét vasárnap utaztam vissza Hollandiában és arra lettem figyelmes, hogy kb. a kézifék és a váltó körül enyhe rendszertelen halk kattogás hallatszik. Olyan mint egy régi fajta sürű fésün fégig huzod az újad. A kattogás azóta is fent áll.
Ha valaki tapasztalt már ilyent, kérem ossza meg velem.

Üdv: KJ
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #28793 Dátum: 2011.03.27 vasárnap, 18:39:01 »

Sziasztok!
A problémám a következő. Múlt hét vasárnap utaztam vissza Hollandiában és arra lettem figyelmes, hogy kb. a kézifék és a váltó körül enyhe rendszertelen halk kattogás hallatszik. Olyan mint egy régi fajta sürű fésün fégig huzod az újad. A kattogás azóta is fent áll.
Ha valaki tapasztalt már ilyent, kérem ossza meg velem.

Üdv: KJ
Nézd meg de ahoz alá kell feküdnöd a váltó tertó szerkezet nem-e laza.Úgy tudod megnézni,hogy kézzel ha hátrább tudod mozgatni a váltót akkor gond.Csak egy ötlet.Lehet,hogy ez mozog be ha innen hallod.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #28794 Dátum: 2011.03.27 vasárnap, 21:35:25 »

Ablakmosó nélkül vagyok...
Már rég óta figyelem, hogy csöpög az ablakmosó folyadék a tartályból. Ma alámásztam kissé (mert tegnap estétől ma délelőttig fél liter kicsöpögött belőle), és kiderült, hogy az ablakmosó szivattyúra csatlakozó pipánál szivárog. Megmozgattam, elrepedt (továbbrepedt), majd a nyakamba folyt egy jó adag téli mosófolyadék.  falbav
Ezek után már mindegy volt neki, szépen kicsöpögött a maradék is.

Kellene egy ilyen pipa, ha esetleg van elfekvőben valakinek, szóljon. Nagy tartályos, két szivattyús, hátsó ablakmosó nélküli verzióhoz (xenonos, gyári mosós, külön szivattyúval).  worship
Ötlet is jó, hogy mi a cikkszáma, mert az mcat a döglött notebookon van.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #28795 Dátum: 2011.03.27 vasárnap, 21:36:47 »

Ablakmosó nélkül vagyok...
Már rég óta figyelem, hogy csöpög az ablakmosó folyadék a tartályból. Ma alámásztam kissé (mert tegnap estétől ma délelőttig fél liter kicsöpögött belőle), és kiderült, hogy az ablakmosó szivattyúra csatlakozó pipánál szivárog. Megmozgattam, elrepedt (továbbrepedt), majd a nyakamba folyt egy jó adag téli mosófolyadék.  falbav
Ezek után már mindegy volt neki, szépen kicsöpögött a maradék is.

Kellene egy ilyen pipa, ha esetleg van elfekvőben valakinek, szóljon. Nagy tartályos, két szivattyús, hátsó ablakmosó nélküli verzióhoz (xenonos, gyári mosós, külön szivattyúval).  worship
Ötlet is jó, hogy mi a cikkszáma, mert az mcat a döglött notebookon van.
Maszatnak írj, neki ez megvoltmég, amikor nála voltunk wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #28796 Dátum: 2011.03.27 vasárnap, 21:38:57 »

Nekem is tört a karambolnál pont az a rész, és a műanyagos 400 Ft-ért megcsinálta.
Ronda lett de nagyon erős.

Ablakmosó nélkül vagyok...
Már rég óta figyelem, hogy csöpög az ablakmosó folyadék a tartályból. Ma alámásztam kissé (mert tegnap estétől ma délelőttig fél liter kicsöpögött belőle), és kiderült, hogy az ablakmosó szivattyúra csatlakozó pipánál szivárog. Megmozgattam, elrepedt (továbbrepedt), majd a nyakamba folyt egy jó adag téli mosófolyadék.  falbav
Ezek után már mindegy volt neki, szépen kicsöpögött a maradék is.

Kellene egy ilyen pipa, ha esetleg van elfekvőben valakinek, szóljon. Nagy tartályos, két szivattyús, hátsó ablakmosó nélküli verzióhoz (xenonos, gyári mosós, külön szivattyúval).  worship
Ötlet is jó, hogy mi a cikkszáma, mert az mcat a döglött notebookon van.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #28797 Dátum: 2011.03.27 vasárnap, 21:47:37 »

Nekem is tört a karambolnál pont az a rész, és a műanyagos 400 Ft-ért megcsinálta.
Ronda lett de nagyon erős.

ezt a műanyag pipát?
Azt néztem, hogy eléggé be van fűzve a tartály mellett az a cső, így nem egyszerű kiszedni. Arra gondoltam, hogy leveszem a pipát a gumicsőről, ráhúzok valami csövet és körberagasztom epokittal.
(Csak sötét és hideg lett, és nekem még panelos parkolóm sincs, így nehézkes az aláfekvés... )
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #28798 Dátum: 2011.03.27 vasárnap, 22:06:38 »

Igen azt.
Ami közvetlenül az ablakmosó szivattyúba kapcsolódik.
És nekem 1 perc volt leszedni. Úgyhogy elképzelhető, hogy mégsem ugyan arról beszélünk.
Igaz nekem van panelos parkolóm, meg klassz hidraulikus emelőm, meg 2 klassz új bakom.  Wink

ezt a műanyag pipát?
Azt néztem, hogy eléggé be van fűzve a tartály mellett az a cső, így nem egyszerű kiszedni. Arra gondoltam, hogy leveszem a pipát a gumicsőről, ráhúzok valami csövet és körberagasztom epokittal.
(Csak sötét és hideg lett, és nekem még panelos parkolóm sincs, így nehézkes az aláfekvés... )
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #28799 Dátum: 2011.03.27 vasárnap, 22:11:29 »

ezt a műanyag pipát?
Azt néztem, hogy eléggé be van fűzve a tartály mellett az a cső, így nem egyszerű kiszedni. Arra gondoltam, hogy leveszem a pipát a gumicsőről, ráhúzok valami csövet és körberagasztom epokittal.
(Csak sötét és hideg lett, és nekem még panelos parkolóm sincs, így nehézkes az aláfekvés... )
több réteg zsugorcső??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 569 570 571 572 573 574 575 [576] 577 578 579 580 581 582 583 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.155 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.