Ford Mondeo Club Hungary
2025.10.15 szerda, 13:02:28
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
MK3 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
60
61
62
63
64
65
66
[
67
]
68
69
70
71
72
73
74
...
1559
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK3 Általános kérdések (Megtekintve 24231485 alkalommal)
edk
és 41 vendég van a témában
Vendég
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #3300 Dátum:
2005.10.12 szerda, 10:15:00 »
Idézetet írta: Sullivan_old - 2005.10.11 kedd, 19:54:00
Nekem iszonyatosan morgott hidegen és melegen is! Csak a feszítőgörgőt nem lesz elég kicserélni, az ékszíjtárcsát is dobni kell! De az is elképzelhető, hogy csak a tárcsa adja a hangot! Görgő+tárcsa+ékszíj+munkadíj= 60000 ft (saját tapasztalat)tdci diesel
Sulivan: ok, köszönöm, ez nem túl jó hír. Ha megalkuszom a zörgésével, akkor tud valami nagyobb galibát okozni?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #3301 Dátum:
2005.10.12 szerda, 10:27:00 »
fusim,
En nem talatam ilyet 8(
Naplózva
blah blah blah
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22913
Vót...
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #3302 Dátum:
2005.10.12 szerda, 14:39:00 »
Idézetet írta: zacci - 2005.10.12 szerda, 10:27:00
fusim,
En nem talatam ilyet 8(
Nem, mert arról sztem nincs is lista...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22913
Vót...
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #3303 Dátum:
2005.10.12 szerda, 14:45:00 »
Idézetet írta: srac_old - 2005.10.12 szerda, 08:03:00
Szia, sajnos nem érdi vagyok, de azért köszönöm a segítő szándékot!
Ő sem érdi, és sztem a várost a fővárosra értette...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #3304 Dátum:
2005.10.12 szerda, 19:30:00 »
Ma voltam 20.000-es szervizen. Minden rendben találtatott, friss olaj és szűrők, két kiégett helyzetjelző csere
Naplózva
Vendég
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #3305 Dátum:
2005.10.12 szerda, 19:33:00 »
Ma voltam Mondeo találkozón.
A Deák téri gödör garázsban nem kevesebb mint 14 db-ot számoltam meg a III-asból. Egy sorban állt 10 db. Kár hogy nem volt nálam fényképezőgőp. Jól nézett ki a sor.
Naplózva
Vendég
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #3306 Dátum:
2005.10.13 csütörtök, 08:23:00 »
Idézetet írta: Joe - 2005.10.12 szerda, 14:45:00
Ő sem érdi, és sztem a várost a fővárosra értette...
Sziasztok!
Valóban a fővárosra gondoltam, és ha még kell akkor áll az ajánlat. Egyébként Szigetszentmiklóson vagyok fellelhető, de naponta járok Pesten.
Üdv
Naplózva
Vendég
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #3307 Dátum:
2005.10.13 csütörtök, 16:21:00 »
Sziasztok!
2001-es Mondeo III kérdés lenne felétek. Első futómű kotyog, az oka a függőleges stabilizátor rúd (kutyacsont).
Szerelőm javaslata szerint csak és kizárólag eredeti Fordot rakjak bele, és mindkettőt cseréljem. Ár 13000.- Ft/db.
Alkatrészkereskedő szerint jó az utángyártott is 5300.- Ft/db, és elég csak egyet kicserélni mivel nem együtt dolgoznak hanem külön-külön.
Van tapasztalat evvel kapcsolatban? Szerintetek melyiket vegyem? 26000 vagy 5000 ez sem mindegy
Naplózva
Vendég
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #3308 Dátum:
2005.10.13 csütörtök, 16:33:00 »
Idézetet írta: Tgazso_old - 2005.10.13 csütörtök, 16:21:00
Sziasztok!
2001-es Mondeo III kérdés lenne felétek. Első futómű kotyog, az oka a függőleges stabilizátor rúd (kutyacsont).
Szerelőm javaslata szerint csak és kizárólag eredeti Fordot rakjak bele, és mindkettőt cseréljem. Ár 13000.- Ft/db.
Alkatrészkereskedő szerint jó az utángyártott is 5300.- Ft/db, és elég csak egyet kicserélni mivel nem együtt dolgoznak hanem külön-külön.
Van tapasztalat evvel kapcsolatban? Szerintetek melyiket vegyem? 26000 vagy 5000 ez sem mindegy
Tgazso: kérj ajánlatot fox-tól
fox79@freemail.hu
szerintem jobb árba fogsz kapni tőle gyárit, alvázszámot is add meg.
Naplózva
Vendég
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #3309 Dátum:
2005.10.13 csütörtök, 17:01:00 »
És szerintetek mindkettőt kell cserélni? vagy elég csak az egyik oldalt?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #3310 Dátum:
2005.10.13 csütörtök, 17:40:00 »
Idézetet írta: Tgazso_old - 2005.10.13 csütörtök, 17:01:00
És szerintetek mindkettőt kell cserélni? vagy elég csak az egyik oldalt?
Én mindkettőt cserélném. Előbb-utóbb a másik is elromlik. Nagyjából egyszerre. És ne utángyártottat, hanem a foxost.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #3311 Dátum:
2005.10.13 csütörtök, 20:37:00 »
A pécsi rutinos Ford szerelő és alkatrész kereskedő szerint elegendő az utángyártott alkatrész csak az egyik oldalon szerelve. Szerinte a gyári sem bírja hosszabb ideig ezeken az utakon.
De cserélem inkább mindkettőt, ki tudja? egy kanyarban biztosan jól jön, hogy a földön tartja az autót!
Naplózva
Vendég
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #3312 Dátum:
2005.10.13 csütörtök, 20:59:00 »
Tgazso: olyanok vagyunk mint Gyúrcsók József a távgyógyító! Először a jobb - az többet megy gödörbe - utána a bal. A két csere között mész 1-2 ezer kilómétert max 5öt. Ha kicserélteted mindkettőt egy rezsióradíjból megúszod, vagy visszamész pár hét múlva a Te választásod. Kisérletezhetsz az utángyártott kacattal, majd rájössz - itt már többen rájöttünk.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #3313 Dátum:
2005.10.13 csütörtök, 21:15:00 »
Idézetet írta: Tgazso_old - 2005.10.13 csütörtök, 20:37:00
A pécsi rutinos Ford szerelő és alkatrész kereskedő szerint elegendő az utángyártott alkatrész csak az egyik oldalon szerelve. Szerinte a gyári sem bírja hosszabb ideig ezeken az utakon.
De cserélem inkább mindkettőt, ki tudja? egy kanyarban biztosan jól jön, hogy a földön tartja az autót!
A gyári akár 2-3x annyit kibír, mint az utángyártott. A fordnál majdnem mindenből célszerű megvenni a gyárit: gyertya, izzítógyertya, olaj, fékbetét, szilentek, ablaktörlő-lapát, hűtőfolyadék stb. Nézd meg a lent javasolt beszerzési lehetőséget, és lehet, hogy a gyári olcsóbb, mint az utángyártott.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #3314 Dátum:
2005.10.13 csütörtök, 21:21:00 »
Nem tudja valaki, hogy hol található meg mondeo III-ban a a JAM modul? Egyáltalán külön van még ez a modul???
Naplózva
Vendég
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #3315 Dátum:
2005.10.13 csütörtök, 22:54:00 »
Idézetet írta: Constant_old - 2005.10.13 csütörtök, 21:21:00
Nem tudja valaki, hogy hol található meg mondeo III-ban a a JAM modul? Egyáltalán külön van még ez a modul???
Az GEM modul, és a kesztyűtartó mögött, a PCM tetején van.
Naplózva
Vendég
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #3316 Dátum:
2005.10.13 csütörtök, 23:29:00 »
Idézetet írta: Petya_old - 2005.10.13 csütörtök, 22:54:00
Az GEM modul, és a kesztyűtartó mögött, a PCM tetején van.
Mi az a GEM modul?
Naplózva
Vendég
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #3317 Dátum:
2005.10.13 csütörtök, 23:32:00 »
Idézetet írta: redőnygurtni_old - 2005.10.13 csütörtök, 23:29:00
Mi az a GEM modul?
Generic Electronic Module
Naplózva
Vendég
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #3318 Dátum:
2005.10.13 csütörtök, 23:33:00 »
Idézetet írta: redőnygurtni_old - 2005.10.13 csütörtök, 23:29:00
Mi az a GEM modul?
Olyasmi mint MKI ben a központi időzítő modul csak fejletteb
Naplózva
Vendég
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #3319 Dátum:
2005.10.14 péntek, 01:06:00 »
Idézetet írta: srac_old - 2005.10.11 kedd, 20:29:00
Folytatódik a xenon kálváriám. Miután szupi 10000K-es izzók kerültek a masinába, ma reggel ismét csak a jobb oldali lámpám égett. Visszamentem a xenon szervizbe, ahol a lámpák hátoldalán lévő trafókat is megcseréltük, de mindig ugyanúgy a baloldali szarakodik.
A lényeg: a xenon izzóim jók és ugyancsak jó a két trafó is. A bal lámpám mégis beteg...
Petya mondta, hogy a trafó tulajdonképpen a lámpán belül van, és a lámpa hátán lévő kis doboz csak a vezérlő elektronika. Most valószínűleg a belső trafó lehet a hunyó, de azt úgy néz ki elég nehéz cserélni. Nem tudom, hogy s mint lesz, de egyre hosszabbak az esték és nekem még mindig sokszor csak a jobboldali lámpám ég
Petyának egyébként külön köszönöm a telefonos segítséget!
Ford TIS CD-t honnan tudnék lerántani? Hátha okosabb leszek tőle
srac,
mi lett a xenon-oddal? ma az enyém is szarakodott megint.... persze a bal.
ja és a 6000k meg a 10000k az mi a?
Naplózva
Vendég
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #3320 Dátum:
2005.10.14 péntek, 08:15:00 »
Idézetet írta: Vektor_old - 2005.10.14 péntek, 01:06:00
srac,
mi lett a xenon-oddal? ma az enyém is szarakodott megint.... persze a bal.
ja és a 6000k meg a 10000k az mi a?
Vektor, Srac!
Milyen xenon lámpátok van? Gyári vagy utólag szerelt?
Naplózva
Vendég
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #3321 Dátum:
2005.10.14 péntek, 08:25:00 »
Idézetet írta: Vektor_old - 2005.10.14 péntek, 01:06:00
srac,
mi lett a xenon-oddal? ma az enyém is szarakodott megint.... persze a bal.
ja és a 6000k meg a 10000k az mi a?
Vektor: egyelőre nem sok változás van a #3370-ben leírtakhoz képest. A baloldali továbbra sem ég, vagy csak nagyon ritkán. Most még próbálok felhajtani egy profibb autóvillamosságis műhelyt, de ha más nincs akkor irány a Ford Solymár. Ide csak azért nem szívesen megyek, mert tuti, hogy az egész lámpát (168e Ft) cserére írnák fel, miközben valószínűleg csak egy kis alkatrész szorulna cserére. De hát ismerjük a márkaszervizeket: mindent egy az egyben cserélnek - semmi javítás.
A 6000K a gyári xenonégő színhőmérséklete. Amikor összehasonlítottam az én autómba szerelve egy gyári és egy 10000K-s másik xenont, óriási különbség volt, hogy a 10000K-snak igazi fehér a fénye, a gyári 6000K-snak meg sokkal sárgásabb, fakóbb. Nagyon hasítanak ezek a 10000K-s xenonok!
Naplózva
Vendég
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #3322 Dátum:
2005.10.14 péntek, 08:26:00 »
Idézetet írta: curtis_old - 2005.10.14 péntek, 08:15:00
Vektor, Srac!
Milyen xenon lámpátok van? Gyári vagy utólag szerelt?
curtis: nekem gyári xenon lámpám van, az szarakodik mostanság. A 10000K-s égőket a múlt héten rakták be nekem utólag a lámpába
Naplózva
Vendég
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #3323 Dátum:
2005.10.14 péntek, 08:34:00 »
Idézetet írta: curtis_old - 2005.10.14 péntek, 08:15:00
Vektor, Srac!
Milyen xenon lámpátok van? Gyári vagy utólag szerelt?
Szia!
Ha "megjavul" a lámpád, megosztod a tapasztalataidat?
Köszi!
Üdv.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #3324 Dátum:
2005.10.14 péntek, 08:41:00 »
haj,
Mi lenne, ha mernetek egy aramfelvetelt bekapcsolaskor ? Lehet aksi, vagy ecceruen a kabel nem birja a nagy aramot es nem e miatt nem gyujt be a bal ego. Nade most a bal azaz aksi feloli oldalra ertendo ? Gyanitom, hogy az aksitol tavolabbi egovel van a gond, ugye ?
Naplózva
blah blah blah
REF100
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 376
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #3325 Dátum:
2005.10.14 péntek, 08:44:00 »
Idézetet írta: srac_old - 2005.10.14 péntek, 08:26:00
curtis: nekem gyári xenon lámpám van, az szarakodik mostanság. A 10000K-s égőket a múlt héten rakták be nekem utólag a lámpába
Tisztelt Srac!
küld már el privátba a telefonszámodat, mert elfelejtettem elmenteni és a névjegykártya meg otthon van!
Danke REFI
Naplózva
MKV 2.0 TDCi (180LE) Ruby red
Vendég
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #3326 Dátum:
2005.10.14 péntek, 08:51:00 »
Idézetet írta: srac_old - 2005.10.14 péntek, 08:26:00
curtis: nekem gyári xenon lámpám van, az szarakodik mostanság. A 10000K-s égőket a múlt héten rakták be nekem utólag a lámpába
Szia!
Próbáltad már a jobb-oldalit leválasztani a körről? Még nem láttam ilyet szétszedve, de nagy meló lenne megcserélni a két oldali kört?
Üdv.
Naplózva
Vendég
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #3327 Dátum:
2005.10.14 péntek, 10:30:00 »
Idézetet írta: srac_old - 2005.10.14 péntek, 08:25:00
Vektor: egyelőre nem sok változás van a #3370-ben leírtakhoz képest. A baloldali továbbra sem ég, vagy csak nagyon ritkán. Most még próbálok felhajtani egy profibb autóvillamosságis műhelyt, de ha más nincs akkor irány a Ford Solymár. Ide csak azért nem szívesen megyek, mert tuti, hogy az egész lámpát (168e Ft) cserére írnák fel, miközben valószínűleg csak egy kis alkatrész szorulna cserére. De hát ismerjük a márkaszervizeket: mindent egy az egyben cserélnek - semmi javítás.
A 6000K a gyári xenonégő színhőmérséklete. Amikor összehasonlítottam az én autómba szerelve egy gyári és egy 10000K-s másik xenont, óriási különbség volt, hogy a 10000K-snak igazi fehér a fénye, a gyári 6000K-snak meg sokkal sárgásabb, fakóbb. Nagyon hasítanak ezek a 10000K-s xenonok!
Csak azért kérdeztem, mert hasonló probléma volt, mint ahogyan Zacci írta. A megoldás a relézés volt a távolabbi égőhöz, hogy az is be tudjon gyújtani. De egy gyárinál ez nevetséges megoldás lenne ( sufni-tuning ).
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #3328 Dátum:
2005.10.14 péntek, 12:20:00 »
En arra gondolok, hogy a kabel kicsit alulmeretezett es vekonyabb, mint kene, szal eppen hatar eset, igy neha be tudja gyujtani a lampast, neha meg nem. Ez ofcoz fugg az aksi alapotatol is, szal lehet meg kene proszalni azt, hogy csak ugy siman meg 1 db kabelt bekotni a lampa vegehez es a gyri kabel masik vegehez, igy osszesegeben kicsit vastagabb lesz a kabel es talan tobb aramot biiir szallitani. 100%, hogy a lampa indulo aramfelvetele tul magas. Esetleg ra kene merni muszerrel, L lehet donteni, hogy mivan. Vagy ami meg megoldhato lenne, hogy NE eccere gyujtsa a rendszer a 2 lampat, hanem picit idoben elcsusztatva, igy nem jelentkezik ugye lampa felkapcsolasnal 2x akkora aram felvetel, igy a kozelebbi lampa nem szopja L a masiktol a naftat. Szerintem eleg ilyen 0.5sec is a 2 lampa begyujtasa kozt. Valceg a relles megoldas is azert muxik, mert a mechanikabol adodoan general nemi idozitest, ami talan szemmel nem is erzekelheto, de a nagy aramtusi helyett 2 kisebb alakul ki, mert ugye nem eccere gyulladnak fel a lampak. Ez kimeli az aksit is es szerintem a komplett rendszert is. De ezek csak az en feltetelezeseim, szal lehet nemis ez a baj
Naplózva
blah blah blah
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37308
www.mondeo.hu
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #3329 Dátum:
2005.10.14 péntek, 12:25:00 »
Idézetet írta: srac_old - 2005.10.14 péntek, 08:25:00
Vektor: egyelőre nem sok változás van a #3370-ben leírtakhoz képest. A baloldali továbbra sem ég, vagy csak nagyon ritkán. Most még próbálok felhajtani egy profibb autóvillamosságis műhelyt, de ha más nincs akkor irány a Ford Solymár. Ide csak azért nem szívesen megyek, mert tuti, hogy az egész lámpát (168e Ft) cserére írnák fel, miközben valószínűleg csak egy kis alkatrész szorulna cserére. De hát ismerjük a márkaszervizeket: mindent egy az egyben cserélnek - semmi javítás.
A 6000K a gyári xenonégő színhőmérséklete. Amikor összehasonlítottam az én autómba szerelve egy gyári és egy 10000K-s másik xenont, óriási különbség volt, hogy a 10000K-snak igazi fehér a fénye, a gyári 6000K-snak meg sokkal sárgásabb, fakóbb. Nagyon hasítanak ezek a 10000K-s xenonok!
Mennyi az ára ennek az 10000K -s égőnek?
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2025
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37308
www.mondeo.hu
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #3330 Dátum:
2005.10.14 péntek, 12:28:00 »
Idézetet írta: curtis_old - 2005.10.14 péntek, 10:30:00
Csak azért kérdeztem, mert hasonló probléma volt, mint ahogyan Zacci írta. A megoldás a relézés volt a távolabbi égőhöz, hogy az is be tudjon gyújtani. De egy gyárinál ez nevetséges megoldás lenne ( sufni-tuning ).
curtis,
hiányoltalak az őszi talin!
Megvannak még a fehér oldal indexek?
Ha mail -be küldök egy címet, postán megjátszható a dolog? Átutalom a költségeket.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2025
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #3331 Dátum:
2005.10.14 péntek, 18:08:00 »
Idézetet írta: Scratch - 2005.10.14 péntek, 12:25:00
Mennyi az ára ennek az 10000K -s égőnek?
Scratch: a 10000K-s GP xenonégőnek 17000 forint/darab a hivatalos listaára
Naplózva
Vendég
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #3332 Dátum:
2005.10.14 péntek, 22:52:00 »
Idézetet írta: zacci - 2005.10.14 péntek, 08:41:00
haj,
Mi lenne, ha mernetek egy aramfelvetelt bekapcsolaskor ? Lehet aksi, vagy ecceruen a kabel nem birja a nagy aramot es nem e miatt nem gyujt be a bal ego. Nade most a bal azaz aksi feloli oldalra ertendo ? Gyanitom, hogy az aksitol tavolabbi egovel van a gond, ugye ?
Ebben az esetben a jobb oldali nem gyújtana be - mint r911-nél, álló motornál - mivel az van messzebb az akkutól. Csakhogy pont a bal sz@rozik.
A vezeték hiba kizárására mondtam srac kollegának, hogy próbálja meg direkt bekötni a lámpát (11-es láb test, 14-es +12V) az akkura.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #3333 Dátum:
2005.10.14 péntek, 22:54:00 »
Idézetet írta: Petya_old - 2005.10.14 péntek, 22:52:00
Ebben az esetben a jobb oldali nem gyújtana be - mint r911-nél, álló motornál - mivel az van messzebb az akkutól. Csakhogy pont a bal sz@rozik.
A vezeték hiba kizárására mondtam srac kollegának, hogy próbálja meg direkt bekötni a lámpát (11-es láb test, 14-es +12V) az akkura.
Meg cserélgetni kell az alkatrészeket egymás között, és akkor kiderül, melyik a bibis.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #3334 Dátum:
2005.10.14 péntek, 22:55:00 »
Idézetet írta: curtis_old - 2005.10.14 péntek, 08:15:00
Vektor, Srac!
Milyen xenon lámpátok van? Gyári vagy utólag szerelt?
ha még aktuális, gyári a cucc nálam is és szintén a bal oldali szarakodik, pedig az a közelebbi az aksihoz.jók az ötletek csak én hülye vagyok az elektromos dolgokhoz, de alkalomadtán el fogom vinni Árvai Úr értő kezeihez
Naplózva
Vendég
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #3335 Dátum:
2005.10.14 péntek, 23:08:00 »
Idézetet írta: Vektor_old - 2005.10.14 péntek, 22:55:00
ha még aktuális, gyári a cucc nálam is és szintén a bal oldali szarakodik, pedig az a közelebbi az aksihoz.jók az ötletek csak én hülye vagyok az elektromos dolgokhoz, de alkalomadtán el fogom vinni Árvai Úr értő kezeihez
Vagy megvárod amíg elkészül a tetőcsomagtartó síned - hétfő, kedd -, és amikor felszerüljük, megvizsgáljuk a xenon kérdést is.
Naplózva
Vendég
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #3336 Dátum:
2005.10.15 szombat, 08:05:00 »
Idézetet írta: Vektor_old - 2005.10.14 péntek, 22:55:00
ha még aktuális, gyári a cucc nálam is és szintén a bal oldali szarakodik, pedig az a közelebbi az aksihoz.jók az ötletek csak én hülye vagyok az elektromos dolgokhoz, de alkalomadtán el fogom vinni Árvai Úr értő kezeihez
Nekem is gyári van. Minap jegyezte meg az egyik kollégám, hogy a bal oldal később éled. Én észre se vettem. Érdekes.
Naplózva
Vendég
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #3337 Dátum:
2005.10.15 szombat, 09:37:00 »
Szóval ami miatt kérdeztem, hogy hol van a GEM modul az a következő:
A kocsi a jobb első ajtót minden esetben kettőre zárja. Eddig ez nem így volt, de most nem tud kiszállni az utas, ha például induláskor a kocsi bezárja magát. Nagyon zavaró, mert eddig megszokta a család, -és én is- hogy ki tud szállni. Most meg húzza-húzza de nem történik semmi... És félek letörik a kilincset... Nem találkozott valki efféle hibával? Nem programozási hiba ez?
Hozzá kell tennem, hogy mindezt azóta csinálja hogy átprogramoztam a nyitást. Eddig csak a bal első ajtót nyitotta ki, ha a távirányítóval nyitottam. Átprogramoztam, hogy az összeset nyissa - ez lett belőle. Próbáltam visszaprogramozni, most már akkor sem jó. Tud valaki segíteni???
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37308
www.mondeo.hu
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #3338 Dátum:
2005.10.15 szombat, 10:18:00 »
Idézetet írta: srac_old - 2005.10.14 péntek, 18:08:00
Scratch: a 10000K-s GP xenonégőnek 17000 forint/darab a hivatalos listaára
Köszi!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2025
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #3339 Dátum:
2005.10.15 szombat, 12:15:00 »
Idézetet írta: Constant_old - 2005.10.15 szombat, 09:37:00
Szóval ami miatt kérdeztem, hogy hol van a GEM modul az a következő:
A kocsi a jobb első ajtót minden esetben kettőre zárja. Eddig ez nem így volt, de most nem tud kiszállni az utas, ha például induláskor a kocsi bezárja magát. Nagyon zavaró, mert eddig megszokta a család, -és én is- hogy ki tud szállni. Most meg húzza-húzza de nem történik semmi... És félek letörik a kilincset... Nem találkozott valki efféle hibával? Nem programozási hiba ez?
Hozzá kell tennem, hogy mindezt azóta csinálja hogy átprogramoztam a nyitást. Eddig csak a bal első ajtót nyitotta ki, ha a távirányítóval nyitottam. Átprogramoztam, hogy az összeset nyissa - ez lett belőle. Próbáltam visszaprogramozni, most már akkor sem jó. Tud valaki segíteni???
Ha lehúzod az akkut - mondjuk fél órára - az nem lehet megoldás? Persze akkor pl az ablakokat is újra kell programozni, meg a motort tanítani kell.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #3340 Dátum:
2005.10.15 szombat, 13:21:00 »
Sajnos nem...
Egyenlőre két alkalommal történt full reset ( 1 órára akksisaru le, a kábelek rövidrezárva... De semmi... És ami a legszebb, hogy nem mindig - kb 20 alkalomból 1-2-szer nem - zárja kettőre... És ami még érdekesebb: Ha kézzel bezárom a jobb első ajtót, akkor nem zárja kettőre... Mi a tök lehet ez?
Naplózva
Vendég
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #3341 Dátum:
2005.10.15 szombat, 14:12:00 »
Sziasztok!
Kellene az agytröszt véleménye!
2001-es MKIII 2.0 TdDI, kb. 2 hónapja van meg, még sohase volt dízelem. Jól megy a gép, de a híres "2000-es fordulatnál az autót seggberúgja valami, és beindul, mint a rakéta" jelenséget nemigen észlelem. Megy az autó jól, de honnét tudom hogy a turbófeltöltő elindul? A motor hangja semmit nem változik 2000-től és ugyanúgy húz, mint addig. Szóval most megy a turbó vagy nem?
Zsoel, ha itt vagy... Neked ilyen géped volt, ugye? Annál érezted, hogy a turbó mikor kezd el működni?
Naplózva
Vendég
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #3342 Dátum:
2005.10.15 szombat, 14:33:00 »
Tomi téged átbasztak. Rádsóztak egy benzinest
:DDDDDD
Naplózva
Vendég
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #3343 Dátum:
2005.10.15 szombat, 14:45:00 »
Hát... Nincs rá felírva, hogy dízel. Bár akkormegviszont ugye a hangja eléggé megtévesztő. Lehet, hogy olyan okos benzinesem, van, ami idegen nyelvet is beszél?
Naplózva
Vendég
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #3344 Dátum:
2005.10.15 szombat, 15:45:00 »
Idézetet írta: tomi3118 - 2005.10.15 szombat, 14:12:00
Sziasztok!
Kellene az agytröszt véleménye!
2001-es MKIII 2.0 TdDI, kb. 2 hónapja van meg, még sohase volt dízelem. Jól megy a gép, de a híres "2000-es fordulatnál az autót seggberúgja valami, és beindul, mint a rakéta" jelenséget nemigen észlelem. Megy az autó jól, de honnét tudom hogy a turbófeltöltő elindul? A motor hangja semmit nem változik 2000-től és ugyanúgy húz, mint addig. Szóval most megy a turbó vagy nem?
Zsoel, ha itt vagy... Neked ilyen géped volt, ugye? Annál érezted, hogy a turbó mikor kezd el működni?
Azér egy dízel és benzin között hááát már csak ha a hanját nézzük elég nagy különbség van....Amúgy ez a seggberugósdi inkább a TDCI-re jellemző.Annál is alig lehet hallani a turbót..de azért lehet hallani.
Naplózva
Vendég
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #3345 Dátum:
2005.10.15 szombat, 15:55:00 »
Idézetet írta: razsa_old - 2005.10.15 szombat, 15:45:00
Azér egy dízel és benzin között hááát már csak ha a hanját nézzük elég nagy különbség van....Amúgy ez a seggberugósdi inkább a TDCI-re jellemző.Annál is alig lehet hallani a turbót..de azért lehet hallani.
Azért is szólítottam meg Zsoel kollégát, hogy akinek ilyen gépe van (volt), annak mi a tapasztalata. Mert amúgy eléggé jól megy, erre Tatabánya felé a Himalája-szerű emelkedőkön simán begyorsítok a lenti 130-ról 180-ra az emelkedő végére
Ezt például marhára élvezem! Aztán megint lehet nyugodtan menni 130-cal, minután éreztem a dízel erejét hegynek fölfele.
Szóval ez csak a vak remény, hátha az autóban még több van, csak én nem tudok róla.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #3346 Dátum:
2005.10.15 szombat, 16:13:00 »
Idézetet írta: razsa_old - 2005.10.15 szombat, 15:45:00
Azér egy dízel és benzin között hááát már csak ha a hanját nézzük elég nagy különbség van....Amúgy ez a seggberugósdi inkább a TDCI-re jellemző.Annál is alig lehet hallani a turbót..de azért lehet hallani.
Amúgy ez a seggberugósdi inkább a TDCI-re jellemző.
Ez nem így van. Az összes turbómotorra jellemző, benzines, dízel, 1,8 TD, 2.0 TDDi is. Csak ott nem annyira erős az érzés. Viszont pl egy 2.0 benzinesnél is leég jelentős. A turbónak akkor van komoly hangja, ha régebbi a konstrukció, akkor sem a turbót hallod, hanem úgymond a levegőszűrőt, ahol a levegőt kapja be. Vagy akkor, ha már kezd tönkremenni.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #3347 Dátum:
2005.10.15 szombat, 20:23:00 »
Idézetet írta: Angel - 2005.10.15 szombat, 16:13:00
Amúgy ez a seggberugósdi inkább a TDCI-re jellemző.
Ez nem így van. Az összes turbómotorra jellemző, benzines, dízel, 1,8 TD, 2.0 TDDi is. Csak ott nem annyira erős az érzés. Viszont pl egy 2.0 benzinesnél is leég jelentős. A turbónak akkor van komoly hangja, ha régebbi a konstrukció, akkor sem a turbót hallod, hanem úgymond a levegőszűrőt, ahol a levegőt kapja be. Vagy akkor, ha már kezd tönkremenni.
"Csak ott nem annyira erős az érzés."
Én is így gondoltam..nem seggberúgós,hanem csak seggbepöccintés:)
Naplózva
Vendég
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #3348 Dátum:
2005.10.15 szombat, 20:26:00 »
szevasztok! "hamlik" a gumiboritas az ajtonal. ti mit csinaltatok vele, vagy mivel szedtetek le rola
Naplózva
Vendég
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #3349 Dátum:
2005.10.15 szombat, 20:57:00 »
gravitydave: előveszed a hitelkártyádat és azzal prímán le bírod szedni. Sajna venni kellesz újat Henry Fordéktól, ami már jobb keverékből készült, fox biztos tud segíteni ebben is.
Naplózva
Oldalak:
1
...
60
61
62
63
64
65
66
[
67
]
68
69
70
71
72
73
74
...
1559
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ