Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.05 szombat, 06:33:38 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 60 61 62 63 64 65 66 [67] 68 69 70 71 72 73 74 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21464050 alkalommal)
0 Felhasználó és 389 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #3300 Dátum: 2005.10.12 szerda, 10:15:00 »

Nekem iszonyatosan morgott hidegen és melegen is! Csak a feszítőgörgőt nem lesz elég kicserélni, az ékszíjtárcsát is dobni kell! De az is elképzelhető, hogy csak a tárcsa adja a hangot! Görgő+tárcsa+ékszíj+munkadíj= 60000 ft (saját tapasztalat)tdci diesel
Sulivan: ok, köszönöm, ez nem túl jó hír. Ha megalkuszom a zörgésével, akkor tud valami nagyobb galibát okozni?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3301 Dátum: 2005.10.12 szerda, 10:27:00 »

fusim,
 
En nem talatam ilyet 8(
Naplózva

blah blah blah
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3302 Dátum: 2005.10.12 szerda, 14:39:00 »

fusim,
 
En nem talatam ilyet 8(
Nem, mert arról sztem nincs is lista...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3303 Dátum: 2005.10.12 szerda, 14:45:00 »

Szia, sajnos nem érdi vagyok, de azért köszönöm a segítő szándékot!
Ő sem érdi, és sztem a várost a fővárosra értette...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #3304 Dátum: 2005.10.12 szerda, 19:30:00 »

Ma voltam 20.000-es szervizen. Minden rendben találtatott, friss olaj és szűrők, két kiégett  helyzetjelző csere
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3305 Dátum: 2005.10.12 szerda, 19:33:00 »

Ma voltam Mondeo találkozón. Smiley A Deák téri gödör garázsban nem kevesebb mint 14 db-ot számoltam meg  a III-asból. Egy sorban állt 10 db. Kár hogy nem volt nálam fényképezőgőp. Jól nézett ki a sor.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3306 Dátum: 2005.10.13 csütörtök, 08:23:00 »

Ő sem érdi, és sztem a várost a fővárosra értette...
Sziasztok!
Valóban a fővárosra gondoltam, és ha még kell akkor áll az ajánlat. Egyébként Szigetszentmiklóson vagyok fellelhető, de naponta járok Pesten.
Üdv
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3307 Dátum: 2005.10.13 csütörtök, 16:21:00 »

Sziasztok!
 
2001-es Mondeo III kérdés lenne felétek. Első futómű kotyog, az oka a függőleges stabilizátor rúd (kutyacsont).
Szerelőm javaslata szerint csak és kizárólag eredeti Fordot rakjak bele, és mindkettőt cseréljem. Ár 13000.- Ft/db.
Alkatrészkereskedő szerint jó az utángyártott is 5300.- Ft/db, és elég csak egyet kicserélni mivel nem együtt dolgoznak hanem külön-külön.
Van tapasztalat evvel kapcsolatban? Szerintetek melyiket vegyem? 26000 vagy 5000 ez sem mindegy
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3308 Dátum: 2005.10.13 csütörtök, 16:33:00 »

Sziasztok!
 
2001-es Mondeo III kérdés lenne felétek. Első futómű kotyog, az oka a függőleges stabilizátor rúd (kutyacsont).
Szerelőm javaslata szerint csak és kizárólag eredeti Fordot rakjak bele, és mindkettőt cseréljem. Ár 13000.- Ft/db.
Alkatrészkereskedő szerint jó az utángyártott is 5300.- Ft/db, és elég csak egyet kicserélni mivel nem együtt dolgoznak hanem külön-külön.
Van tapasztalat evvel kapcsolatban? Szerintetek melyiket vegyem? 26000 vagy 5000 ez sem mindegy
Tgazso: kérj ajánlatot fox-tól  fox79@freemail.hu szerintem jobb árba fogsz kapni tőle gyárit, alvázszámot is add meg.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3309 Dátum: 2005.10.13 csütörtök, 17:01:00 »

És szerintetek mindkettőt kell cserélni? vagy elég csak az egyik oldalt?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3310 Dátum: 2005.10.13 csütörtök, 17:40:00 »

És szerintetek mindkettőt kell cserélni? vagy elég csak az egyik oldalt?
Én mindkettőt cserélném. Előbb-utóbb a másik is elromlik. Nagyjából egyszerre. És ne utángyártottat, hanem a foxost.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3311 Dátum: 2005.10.13 csütörtök, 20:37:00 »

A pécsi rutinos Ford szerelő és alkatrész kereskedő szerint elegendő az utángyártott alkatrész csak az egyik oldalon szerelve. Szerinte a gyári sem bírja hosszabb ideig ezeken az utakon.
De cserélem  inkább mindkettőt, ki tudja? egy kanyarban biztosan jól jön, hogy a földön tartja az autót!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3312 Dátum: 2005.10.13 csütörtök, 20:59:00 »

Tgazso: olyanok vagyunk mint Gyúrcsók József a távgyógyító! Először a jobb - az többet megy gödörbe - utána a bal. A két csere között mész 1-2 ezer kilómétert max 5öt. Ha kicserélteted mindkettőt egy rezsióradíjból megúszod, vagy visszamész pár hét múlva a Te választásod. Kisérletezhetsz az utángyártott kacattal, majd rájössz - itt már többen rájöttünk.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3313 Dátum: 2005.10.13 csütörtök, 21:15:00 »

A pécsi rutinos Ford szerelő és alkatrész kereskedő szerint elegendő az utángyártott alkatrész csak az egyik oldalon szerelve. Szerinte a gyári sem bírja hosszabb ideig ezeken az utakon.
De cserélem  inkább mindkettőt, ki tudja? egy kanyarban biztosan jól jön, hogy a földön tartja az autót!
A gyári akár 2-3x annyit kibír, mint az utángyártott. A fordnál majdnem mindenből célszerű megvenni a gyárit: gyertya, izzítógyertya, olaj, fékbetét, szilentek, ablaktörlő-lapát, hűtőfolyadék stb. Nézd meg a lent javasolt beszerzési lehetőséget, és lehet, hogy a gyári olcsóbb, mint az utángyártott.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3314 Dátum: 2005.10.13 csütörtök, 21:21:00 »

Nem tudja valaki, hogy hol található meg mondeo III-ban a a JAM modul? Egyáltalán külön van még ez a modul???
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3315 Dátum: 2005.10.13 csütörtök, 22:54:00 »

Nem tudja valaki, hogy hol található meg mondeo III-ban a a JAM modul? Egyáltalán külön van még ez a modul???
Az GEM modul, és a kesztyűtartó mögött, a PCM tetején van.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3316 Dátum: 2005.10.13 csütörtök, 23:29:00 »

Az GEM modul, és a kesztyűtartó mögött, a PCM tetején van.
Mi az a GEM modul?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3317 Dátum: 2005.10.13 csütörtök, 23:32:00 »

Mi az a GEM modul?
Generic Electronic Module
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3318 Dátum: 2005.10.13 csütörtök, 23:33:00 »

Mi az a GEM modul?
Olyasmi mint MKI ben a központi időzítő modul csak fejletteb
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3319 Dátum: 2005.10.14 péntek, 01:06:00 »

Folytatódik a xenon kálváriám. Miután szupi 10000K-es izzók kerültek a masinába, ma reggel ismét csak a jobb oldali lámpám égett. Visszamentem a xenon szervizbe, ahol a lámpák hátoldalán lévő trafókat is megcseréltük, de mindig ugyanúgy a baloldali szarakodik.  
 
A lényeg: a xenon izzóim jók és ugyancsak jó a két trafó is. A bal lámpám mégis beteg...
 
Petya mondta, hogy a trafó tulajdonképpen a lámpán belül van, és a lámpa hátán lévő kis doboz csak a vezérlő elektronika. Most valószínűleg a belső trafó lehet a hunyó, de azt úgy néz ki elég nehéz cserélni. Nem tudom, hogy s mint lesz, de egyre hosszabbak az esték és nekem még mindig sokszor csak a jobboldali lámpám ég
 
Petyának egyébként külön köszönöm a telefonos segítséget!
 
Ford TIS CD-t honnan tudnék lerántani? Hátha okosabb leszek tőle
srac,  
 
mi lett a xenon-oddal? ma az enyém is szarakodott megint.... persze a bal.  
 
ja és a 6000k meg a 10000k az mi a?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3320 Dátum: 2005.10.14 péntek, 08:15:00 »

srac,  
 
mi lett a xenon-oddal? ma az enyém is szarakodott megint.... persze a bal.  
 
ja és a 6000k meg a 10000k az mi a?
Vektor, Srac!
 
Milyen xenon lámpátok van? Gyári vagy utólag szerelt?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3321 Dátum: 2005.10.14 péntek, 08:25:00 »

srac,  
 
mi lett a xenon-oddal? ma az enyém is szarakodott megint.... persze a bal.  
 
ja és a 6000k meg a 10000k az mi a?
Vektor: egyelőre nem sok változás van a #3370-ben leírtakhoz képest. A baloldali továbbra sem ég, vagy csak nagyon ritkán. Most még próbálok felhajtani egy profibb autóvillamosságis műhelyt, de ha más nincs akkor irány a Ford Solymár. Ide csak azért nem szívesen megyek, mert tuti, hogy az egész lámpát (168e Ft) cserére írnák fel, miközben valószínűleg csak egy kis alkatrész szorulna cserére. De hát ismerjük a márkaszervizeket: mindent egy az egyben cserélnek - semmi javítás.  
 
A 6000K a gyári xenonégő színhőmérséklete. Amikor összehasonlítottam az én autómba szerelve egy gyári és egy 10000K-s másik xenont, óriási különbség volt, hogy a 10000K-snak igazi fehér a fénye, a gyári 6000K-snak meg sokkal sárgásabb, fakóbb. Nagyon hasítanak ezek a 10000K-s xenonok!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3322 Dátum: 2005.10.14 péntek, 08:26:00 »

Vektor, Srac!
 
Milyen xenon lámpátok van? Gyári vagy utólag szerelt?
curtis: nekem gyári xenon lámpám van, az szarakodik mostanság. A 10000K-s égőket a múlt héten rakták be nekem utólag a lámpába
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3323 Dátum: 2005.10.14 péntek, 08:34:00 »

Vektor, Srac!
 
Milyen xenon lámpátok van? Gyári vagy utólag szerelt?
Szia!
Ha "megjavul" a lámpád, megosztod a tapasztalataidat?  
Köszi!
Üdv.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3324 Dátum: 2005.10.14 péntek, 08:41:00 »

haj,
 
Mi lenne, ha mernetek egy aramfelvetelt bekapcsolaskor ? Lehet aksi, vagy ecceruen a kabel nem birja a nagy aramot es nem e miatt nem gyujt be a bal ego. Nade most a bal azaz aksi feloli oldalra ertendo ? Gyanitom, hogy az aksitol tavolabbi egovel van a gond, ugye ?
Naplózva

blah blah blah
REF100
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 376

gyulairobert@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3325 Dátum: 2005.10.14 péntek, 08:44:00 »

curtis: nekem gyári xenon lámpám van, az szarakodik mostanság. A 10000K-s égőket a múlt héten rakták be nekem utólag a lámpába
Tisztelt Srac!
 
küld már el privátba a telefonszámodat, mert elfelejtettem elmenteni és a névjegykártya meg otthon van!
 
Danke REFI
Naplózva

MKV 2.0 TDCi (180LE) Ruby red
Vendég
« Új hozzászólás #3326 Dátum: 2005.10.14 péntek, 08:51:00 »

curtis: nekem gyári xenon lámpám van, az szarakodik mostanság. A 10000K-s égőket a múlt héten rakták be nekem utólag a lámpába
Szia!
Próbáltad már a jobb-oldalit leválasztani a körről? Még nem láttam ilyet szétszedve, de nagy meló lenne megcserélni a két oldali kört?
Üdv.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3327 Dátum: 2005.10.14 péntek, 10:30:00 »

Vektor: egyelőre nem sok változás van a #3370-ben leírtakhoz képest. A baloldali továbbra sem ég, vagy csak nagyon ritkán. Most még próbálok felhajtani egy profibb autóvillamosságis műhelyt, de ha más nincs akkor irány a Ford Solymár. Ide csak azért nem szívesen megyek, mert tuti, hogy az egész lámpát (168e Ft) cserére írnák fel, miközben valószínűleg csak egy kis alkatrész szorulna cserére. De hát ismerjük a márkaszervizeket: mindent egy az egyben cserélnek - semmi javítás.  
 
A 6000K a gyári xenonégő színhőmérséklete. Amikor összehasonlítottam az én autómba szerelve egy gyári és egy 10000K-s másik xenont, óriási különbség volt, hogy a 10000K-snak igazi fehér a fénye, a gyári 6000K-snak meg sokkal sárgásabb, fakóbb. Nagyon hasítanak ezek a 10000K-s xenonok!
Csak azért kérdeztem, mert hasonló probléma volt, mint ahogyan Zacci írta. A megoldás a relézés volt a távolabbi égőhöz, hogy az is be tudjon gyújtani. De egy gyárinál ez nevetséges megoldás lenne ( sufni-tuning ).
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3328 Dátum: 2005.10.14 péntek, 12:20:00 »

En arra gondolok, hogy a kabel kicsit alulmeretezett es vekonyabb, mint kene, szal eppen hatar eset, igy neha be tudja gyujtani a lampast, neha meg nem. Ez ofcoz fugg az aksi alapotatol is, szal lehet meg kene proszalni azt, hogy csak ugy siman meg 1 db kabelt bekotni a lampa vegehez es a gyri kabel masik vegehez, igy osszesegeben kicsit vastagabb lesz a kabel es talan tobb aramot biiir szallitani. 100%, hogy a lampa indulo aramfelvetele tul magas. Esetleg ra kene merni muszerrel, L lehet donteni, hogy mivan. Vagy ami meg megoldhato lenne, hogy NE eccere gyujtsa a rendszer a 2 lampat, hanem picit idoben elcsusztatva, igy nem jelentkezik ugye lampa felkapcsolasnal 2x akkora aram felvetel, igy a kozelebbi lampa nem szopja L a masiktol a naftat. Szerintem eleg ilyen 0.5sec is a 2 lampa begyujtasa kozt. Valceg a relles megoldas is azert muxik, mert a mechanikabol adodoan general nemi idozitest, ami talan szemmel nem is erzekelheto, de a nagy aramtusi helyett 2 kisebb alakul ki, mert ugye nem eccere gyulladnak fel a lampak. Ez kimeli az aksit is es szerintem a komplett rendszert is. De ezek csak az en feltetelezeseim, szal lehet nemis ez a baj
Naplózva

blah blah blah
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3329 Dátum: 2005.10.14 péntek, 12:25:00 »

Vektor: egyelőre nem sok változás van a #3370-ben leírtakhoz képest. A baloldali továbbra sem ég, vagy csak nagyon ritkán. Most még próbálok felhajtani egy profibb autóvillamosságis műhelyt, de ha más nincs akkor irány a Ford Solymár. Ide csak azért nem szívesen megyek, mert tuti, hogy az egész lámpát (168e Ft) cserére írnák fel, miközben valószínűleg csak egy kis alkatrész szorulna cserére. De hát ismerjük a márkaszervizeket: mindent egy az egyben cserélnek - semmi javítás.  
 
A 6000K a gyári xenonégő színhőmérséklete. Amikor összehasonlítottam az én autómba szerelve egy gyári és egy 10000K-s másik xenont, óriási különbség volt, hogy a 10000K-snak igazi fehér a fénye, a gyári 6000K-snak meg sokkal sárgásabb, fakóbb. Nagyon hasítanak ezek a 10000K-s xenonok!
Mennyi az ára ennek az 10000K -s égőnek?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3330 Dátum: 2005.10.14 péntek, 12:28:00 »

Csak azért kérdeztem, mert hasonló probléma volt, mint ahogyan Zacci írta. A megoldás a relézés volt a távolabbi égőhöz, hogy az is be tudjon gyújtani. De egy gyárinál ez nevetséges megoldás lenne ( sufni-tuning ).
curtis,
 
hiányoltalak az őszi talin!
Megvannak még a fehér oldal indexek? Smiley Ha mail -be küldök egy címet, postán megjátszható a dolog? Átutalom a költségeket.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #3331 Dátum: 2005.10.14 péntek, 18:08:00 »

Mennyi az ára ennek az 10000K -s égőnek?
Scratch: a 10000K-s GP xenonégőnek 17000 forint/darab a hivatalos listaára
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3332 Dátum: 2005.10.14 péntek, 22:52:00 »

haj,
 
Mi lenne, ha mernetek egy aramfelvetelt bekapcsolaskor ? Lehet aksi, vagy ecceruen a kabel nem birja a nagy aramot es nem e miatt nem gyujt be a bal ego. Nade most a bal azaz aksi feloli oldalra ertendo ? Gyanitom, hogy az aksitol tavolabbi egovel van a gond, ugye ?
Ebben az esetben a jobb oldali nem gyújtana be - mint r911-nél, álló motornál - mivel az van messzebb az akkutól. Csakhogy pont a bal sz@rozik.  
A vezeték hiba kizárására mondtam srac kollegának, hogy próbálja meg direkt bekötni a lámpát (11-es láb test, 14-es +12V) az akkura.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3333 Dátum: 2005.10.14 péntek, 22:54:00 »

Ebben az esetben a jobb oldali nem gyújtana be - mint r911-nél, álló motornál - mivel az van messzebb az akkutól. Csakhogy pont a bal sz@rozik.  
A vezeték hiba kizárására mondtam srac kollegának, hogy próbálja meg direkt bekötni a lámpát (11-es láb test, 14-es +12V) az akkura.
Meg cserélgetni kell az alkatrészeket egymás között, és akkor kiderül, melyik a bibis.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3334 Dátum: 2005.10.14 péntek, 22:55:00 »

Vektor, Srac!
 
Milyen xenon lámpátok van? Gyári vagy utólag szerelt?
ha még aktuális, gyári a cucc nálam is és szintén a bal oldali szarakodik, pedig az a közelebbi az aksihoz.jók az ötletek csak én hülye vagyok az elektromos dolgokhoz, de alkalomadtán el fogom vinni Árvai Úr értő kezeihez
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3335 Dátum: 2005.10.14 péntek, 23:08:00 »

ha még aktuális, gyári a cucc nálam is és szintén a bal oldali szarakodik, pedig az a közelebbi az aksihoz.jók az ötletek csak én hülye vagyok az elektromos dolgokhoz, de alkalomadtán el fogom vinni Árvai Úr értő kezeihez
Vagy megvárod amíg elkészül a tetőcsomagtartó síned - hétfő, kedd -, és amikor felszerüljük, megvizsgáljuk a xenon kérdést is.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3336 Dátum: 2005.10.15 szombat, 08:05:00 »

ha még aktuális, gyári a cucc nálam is és szintén a bal oldali szarakodik, pedig az a közelebbi az aksihoz.jók az ötletek csak én hülye vagyok az elektromos dolgokhoz, de alkalomadtán el fogom vinni Árvai Úr értő kezeihez
Nekem is gyári van. Minap jegyezte meg az egyik kollégám, hogy a bal oldal később éled. Én észre se vettem. Érdekes.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3337 Dátum: 2005.10.15 szombat, 09:37:00 »

Szóval ami miatt kérdeztem, hogy hol van a GEM modul az a következő:
 
A kocsi a jobb első ajtót minden esetben kettőre zárja. Eddig ez nem így volt, de most nem tud kiszállni az utas, ha például induláskor a kocsi bezárja magát. Nagyon zavaró, mert eddig megszokta a család, -és én is- hogy ki tud szállni. Most meg húzza-húzza de nem történik semmi... És félek letörik a kilincset... Nem találkozott valki efféle hibával? Nem programozási hiba ez?
 
Hozzá kell tennem, hogy mindezt azóta csinálja hogy átprogramoztam a nyitást. Eddig csak a bal első ajtót nyitotta ki, ha a távirányítóval nyitottam. Átprogramoztam, hogy az összeset nyissa - ez lett belőle. Próbáltam visszaprogramozni, most már akkor sem jó. Tud valaki segíteni???
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3338 Dátum: 2005.10.15 szombat, 10:18:00 »

Scratch: a 10000K-s GP xenonégőnek 17000 forint/darab a hivatalos listaára
Köszi!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3339 Dátum: 2005.10.15 szombat, 12:15:00 »

Szóval ami miatt kérdeztem, hogy hol van a GEM modul az a következő:
 
A kocsi a jobb első ajtót minden esetben kettőre zárja. Eddig ez nem így volt, de most nem tud kiszállni az utas, ha például induláskor a kocsi bezárja magát. Nagyon zavaró, mert eddig megszokta a család, -és én is- hogy ki tud szállni. Most meg húzza-húzza de nem történik semmi... És félek letörik a kilincset... Nem találkozott valki efféle hibával? Nem programozási hiba ez?
 
Hozzá kell tennem, hogy mindezt azóta csinálja hogy átprogramoztam a nyitást. Eddig csak a bal első ajtót nyitotta ki, ha a távirányítóval nyitottam. Átprogramoztam, hogy az összeset nyissa - ez lett belőle. Próbáltam visszaprogramozni, most már akkor sem jó. Tud valaki segíteni???
Ha lehúzod az akkut - mondjuk fél órára - az nem lehet megoldás? Persze akkor pl az ablakokat is újra kell programozni, meg a motort tanítani kell.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3340 Dátum: 2005.10.15 szombat, 13:21:00 »

Sajnos nem...
 
Egyenlőre két alkalommal történt full reset ( 1 órára akksisaru le, a kábelek rövidrezárva... De semmi... És ami a legszebb, hogy nem mindig - kb 20 alkalomból 1-2-szer nem - zárja kettőre... És ami még érdekesebb: Ha kézzel bezárom a jobb első ajtót, akkor nem zárja kettőre... Mi a tök lehet ez?Huh?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3341 Dátum: 2005.10.15 szombat, 14:12:00 »

Sziasztok!
 
Kellene az agytröszt véleménye!
2001-es MKIII 2.0 TdDI, kb. 2 hónapja van meg, még sohase volt dízelem. Jól megy a gép, de a híres "2000-es fordulatnál az autót seggberúgja valami, és beindul, mint a rakéta" jelenséget nemigen észlelem. Megy az autó jól, de honnét tudom hogy a turbófeltöltő elindul? A motor hangja semmit nem változik 2000-től és ugyanúgy húz, mint addig. Szóval most megy a turbó vagy nem?  
 
Zsoel, ha itt vagy... Neked ilyen géped volt, ugye? Annál érezted, hogy a turbó mikor kezd el működni?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3342 Dátum: 2005.10.15 szombat, 14:33:00 »

 Tomi téged átbasztak. Rádsóztak egy benzinest  
 
 
:DDDDDD
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3343 Dátum: 2005.10.15 szombat, 14:45:00 »

Hát... Nincs rá felírva, hogy dízel. Bár akkormegviszont ugye a hangja eléggé megtévesztő. Lehet, hogy olyan okos benzinesem, van, ami idegen nyelvet is beszél?
 
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3344 Dátum: 2005.10.15 szombat, 15:45:00 »

Sziasztok!
 
Kellene az agytröszt véleménye!
2001-es MKIII 2.0 TdDI, kb. 2 hónapja van meg, még sohase volt dízelem. Jól megy a gép, de a híres "2000-es fordulatnál az autót seggberúgja valami, és beindul, mint a rakéta" jelenséget nemigen észlelem. Megy az autó jól, de honnét tudom hogy a turbófeltöltő elindul? A motor hangja semmit nem változik 2000-től és ugyanúgy húz, mint addig. Szóval most megy a turbó vagy nem?  
 
Zsoel, ha itt vagy... Neked ilyen géped volt, ugye? Annál érezted, hogy a turbó mikor kezd el működni?

Azér egy dízel és benzin között hááát már csak ha a hanját nézzük elég nagy különbség van....Amúgy ez a seggberugósdi inkább a TDCI-re jellemző.Annál is alig lehet hallani a turbót..de azért lehet hallani.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3345 Dátum: 2005.10.15 szombat, 15:55:00 »

Azér egy dízel és benzin között hááát már csak ha a hanját nézzük elég nagy különbség van....Amúgy ez a seggberugósdi inkább a TDCI-re jellemző.Annál is alig lehet hallani a turbót..de azért lehet hallani.
Azért is szólítottam meg Zsoel kollégát, hogy akinek ilyen gépe van (volt), annak mi a tapasztalata. Mert amúgy eléggé jól megy, erre Tatabánya felé a Himalája-szerű emelkedőkön simán begyorsítok a lenti 130-ról 180-ra az emelkedő végére Ezt például marhára élvezem! Aztán megint lehet nyugodtan menni 130-cal, minután éreztem a dízel erejét hegynek fölfele.
 
Szóval ez csak a vak remény, hátha az autóban még több van, csak én nem tudok róla.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3346 Dátum: 2005.10.15 szombat, 16:13:00 »

Azér egy dízel és benzin között hááát már csak ha a hanját nézzük elég nagy különbség van....Amúgy ez a seggberugósdi inkább a TDCI-re jellemző.Annál is alig lehet hallani a turbót..de azért lehet hallani.
Amúgy ez a seggberugósdi inkább a TDCI-re jellemző. Ez nem így van. Az összes turbómotorra jellemző, benzines, dízel, 1,8 TD, 2.0 TDDi is. Csak ott nem annyira erős az érzés. Viszont pl egy 2.0 benzinesnél is leég jelentős. A turbónak akkor van komoly hangja, ha régebbi a konstrukció, akkor sem a turbót hallod, hanem úgymond a levegőszűrőt, ahol a levegőt kapja be. Vagy akkor, ha már kezd tönkremenni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3347 Dátum: 2005.10.15 szombat, 20:23:00 »

Amúgy ez a seggberugósdi inkább a TDCI-re jellemző. Ez nem így van. Az összes turbómotorra jellemző, benzines, dízel, 1,8 TD, 2.0 TDDi is. Csak ott nem annyira erős az érzés. Viszont pl egy 2.0 benzinesnél is leég jelentős. A turbónak akkor van komoly hangja, ha régebbi a konstrukció, akkor sem a turbót hallod, hanem úgymond a levegőszűrőt, ahol a levegőt kapja be. Vagy akkor, ha már kezd tönkremenni.
"Csak ott nem annyira erős az érzés."
Én is így gondoltam..nem seggberúgós,hanem csak seggbepöccintés:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3348 Dátum: 2005.10.15 szombat, 20:26:00 »

szevasztok! "hamlik" a gumiboritas az ajtonal. ti mit csinaltatok vele, vagy mivel szedtetek le rola
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3349 Dátum: 2005.10.15 szombat, 20:57:00 »

gravitydave: előveszed a hitelkártyádat és azzal prímán le bírod szedni. Sajna venni kellesz újat Henry Fordéktól, ami már jobb keverékből készült, fox biztos tud segíteni ebben is.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 60 61 62 63 64 65 66 [67] 68 69 70 71 72 73 74 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.095 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.