Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.05 szombat, 06:28:09 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 59 60 61 62 63 64 65 [66] 67 68 69 70 71 72 73 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21463708 alkalommal)
0 Felhasználó és 267 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #3250 Dátum: 2005.10.08 szombat, 21:51:00 »

Akkor rendben
Megnéztem az autót, nagyon szép állapotban van, de a 90, vagy 101, vagy 116 pacis motor gyanus nekem.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3251 Dátum: 2005.10.08 szombat, 22:36:00 »

Az MK3 és az MK3 facelift első lámpáinak méretei azonosak? Tehát gond nélkül cseréhető?
 
Petya,
 
ha egy autóba betesszük a gyári Xenon -t, akkor azt késöbb mennyire macerás visszaállítani az eredeti állapotra?
Jól mondja r911 kollega, de az eredeti csatit úgy kell levágni, hogy vissza lehessen forrasztani és mellesleg nem árt megjegyezni, hogy hova is teszi az ember ezt a csatit a xenon beszerelése után, mivel ilyet szerezni szinte lehetetlen.
 
Balu!
 
A lényeg: próbáld meg felcserélni a két xenon csövet, hogy kiszűrd mi a rossz: a elektronika vagy a xenon cső.
 
baranyai54
 
Pontosan mikori a kocsi? Ugyanis ettől függ, hogy hogyan lehet kikpcsolni a figyelmeztető hangot.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3252 Dátum: 2005.10.09 vasárnap, 00:49:00 »

Nos a méretek azonosak... A különbség annyi, hogy a pótkulcsot kell kissé átalakítani.. (levágni a műanyag részből kb. 1 cm-t a tövéről) illetve mivel a faceliftes alul középen akad a lökhárítóba  - a régi meg kétoldalt - ezt kell picit "megigazítani. A képen az enyémen azonban semmilyen igazítás nincs - mert nem akartam az ST220 lökösöm miatt 2 hétre átalakítani... Alakítás nélkül áll így...
r911,
 
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3253 Dátum: 2005.10.09 vasárnap, 00:55:00 »

Jól mondja r911 kollega, de az eredeti csatit úgy kell levágni, hogy vissza lehessen forrasztani és mellesleg nem árt megjegyezni, hogy hova is teszi az ember ezt a csatit a xenon beszerelése után, mivel ilyet szerezni szinte lehetetlen.
 
Balu!
 
A lényeg: próbáld meg felcserélni a két xenon csövet, hogy kiszűrd mi a rossz: a elektronika vagy a xenon cső.
 
baranyai54
 
Pontosan mikori a kocsi? Ugyanis ettől függ, hogy hogyan lehet kikpcsolni a figyelmeztető hangot.
Petya,
 
ok, nézem az eBay -t, hogy mik a lehetőségek, ha valamit találok, keresni foglak! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3254 Dátum: 2005.10.09 vasárnap, 09:00:00 »

Megnéztem az autót, nagyon szép állapotban van, de a 90, vagy 101, vagy 116 pacis motor gyanus nekem.
Faceliftben nincs tddi. Az egy 5 sebességes (a képen úgy látszik), ami a 115 lóra utal, és valszeg trend.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3255 Dátum: 2005.10.09 vasárnap, 17:26:00 »

Petya,
 
ok, nézem az eBay -t, hogy mik a lehetőségek, ha valamit találok, keresni foglak! Smiley
Az eladó mond 90 pacit, gondolom a német forgalmibol vehette az infót, vagy kitudja?!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3256 Dátum: 2005.10.09 vasárnap, 19:05:00 »

Jól mondja r911 kollega, de az eredeti csatit úgy kell levágni, hogy vissza lehessen forrasztani és mellesleg nem árt megjegyezni, hogy hova is teszi az ember ezt a csatit a xenon beszerelése után, mivel ilyet szerezni szinte lehetetlen.
 
Balu!
 
A lényeg: próbáld meg felcserélni a két xenon csövet, hogy kiszűrd mi a rossz: a elektronika vagy a xenon cső.
 
baranyai54
 
Pontosan mikori a kocsi? Ugyanis ettől függ, hogy hogyan lehet kikpcsolni a figyelmeztető hangot.
2002. 03-ik havi a kocsi.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3257 Dátum: 2005.10.09 vasárnap, 22:39:00 »

2002. 03-ik havi a kocsi.
Akkor valószínű, hogy csak WDS-sel lehet kipacsolni. Legalábbis a 2001/12 havinál így van. Azt hiszem, hogy az Angel féle módszer 2002/6-8 hótól működik.
 
Scratch!
 
Állok elébe.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3258 Dátum: 2005.10.10 hétfő, 08:05:00 »

Ma reggeli friss Mondeós élményem: a kinti hőmérséklet 5 fok alá süllyedt és megjelent a műszerfalon egy kis hópihe. Itt a tél?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3259 Dátum: 2005.10.10 hétfő, 09:25:00 »

Ma reggeli friss Mondeós élményem: a kinti hőmérséklet 5 fok alá süllyedt és megjelent a műszerfalon egy kis hópihe. Itt a tél?
Igen,közeledik.Sajnos!
 
0-4 fok között sárga hópihe,0 fok alatt piros.
Azok kedvéért írom le,akik mostanában találkoznak először ezzel a jelenséggel!  
Annak idején én is meglepődtem!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3260 Dátum: 2005.10.10 hétfő, 09:35:00 »

Igen,közeledik.Sajnos!
 
0-4 fok között sárga hópihe,0 fok alatt piros.
Azok kedvéért írom le,akik mostanában találkoznak először ezzel a jelenséggel!  
Annak idején én is meglepődtem!
Zsoel: köszi az infót, új Mondi tulajként kiváncsiam várom a piros hópihét, mert ma még tényleg csak sárga volt.  
 
(...amikor piros hó esik...)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3261 Dátum: 2005.10.10 hétfő, 10:04:00 »

Zsoel: köszi az infót, új Mondi tulajként kiváncsiam várom a piros hópihét, mert ma még tényleg csak sárga volt.  
 
(...amikor piros hó esik...)
Én már a jövő év márciusát várom,amikor megint eltűnik a piros,és a sárga hópihe!
 
De már kitaláltam,hogy milyen úton-módon győzőm le a mínuszokat.
 
Az új -tddi,tdci- tulajdonosoknak!
 
Arra azért számítsatok,hogy a nagy hidegekben,- 20 fok környékén nagyon nehezen melegszik be az autó.Korábban már többször kitárgyaltuk,hogy hidegben nem szabad pörgetni a motort,max.2000-es fordulatszámig nyomjuk,míg be nem melegszik.
Saját tapsztalat,hogy a tddi,-20 fokos kinnti hőmérsékletnél,-4 fokos garázsból indulva 18 kilóméter alatt nem érte el az üzemi hőmérsékletet.
Ehhez képest a tdci is hasonló eredményeket produkált,Angel is írt 1-2 gondolatot ezügyben.
 
A hűtő letakarása minimális mértékben segít,de egyes vélemények szerint felesleges.Ki-ki döntse el maga!A fázós szekció/lásd.én/letakarta.
 
Az ülésfűtés hasznos találmány,akinek nincs az már most vegyen egyet.Akciós ár 1190 ft/db.Megszolgálja az árát.
 
Egyenlőre ennyit,majd ha jön a hideg ugyis mindenki tapasztalni fogja a dolgokat.Üdv.Zsoel.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3262 Dátum: 2005.10.10 hétfő, 10:14:00 »

Én már a jövő év márciusát várom,amikor megint eltűnik a piros,és a sárga hópihe!
 
De már kitaláltam,hogy milyen úton-módon győzőm le a mínuszokat.
 
Az új -tddi,tdci- tulajdonosoknak!
 
Arra azért számítsatok,hogy a nagy hidegekben,- 20 fok környékén nagyon nehezen melegszik be az autó.Korábban már többször kitárgyaltuk,hogy hidegben nem szabad pörgetni a motort,max.2000-es fordulatszámig nyomjuk,míg be nem melegszik.
Saját tapsztalat,hogy a tddi,-20 fokos kinnti hőmérsékletnél,-4 fokos garázsból indulva 18 kilóméter alatt nem érte el az üzemi hőmérsékletet.
Ehhez képest a tdci is hasonló eredményeket produkált,Angel is írt 1-2 gondolatot ezügyben.
 
A hűtő letakarása minimális mértékben segít,de egyes vélemények szerint felesleges.Ki-ki döntse el maga!A fázós szekció/lásd.én/letakarta.
 
Az ülésfűtés hasznos találmány,akinek nincs az már most vegyen egyet.Akciós ár 1190 ft/db.Megszolgálja az árát.
 
Egyenlőre ennyit,majd ha jön a hideg ugyis mindenki tapasztalni fogja a dolgokat.Üdv.Zsoel.
Milyen az az 1190Ft os ülésfűtés? Teszkós
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3263 Dátum: 2005.10.10 hétfő, 10:43:00 »

Milyen az az 1190Ft os ülésfűtés? Teszkós
Cora-s,de a semminél jobb!Zsoel
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3264 Dátum: 2005.10.10 hétfő, 10:49:00 »

Cora-s,de a semminél jobb!Zsoel
Most lehet olyat kapni? Lehet veszek egyet és megnézem mit lehet belőle kihozni.
Van olyan akinek MKI-ben van ilyen fűtés gyárilag? Akkor elmesélhetné a kapcsoló működését, és azt, hogy hol van elhelyezve.
Üdv Shadow
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3265 Dátum: 2005.10.10 hétfő, 11:02:00 »

Most lehet olyat kapni? Lehet veszek egyet és megnézem mit lehet belőle kihozni.
Van olyan akinek MKI-ben van ilyen fűtés gyárilag? Akkor elmesélhetné a kapcsoló működését, és azt, hogy hol van elhelyezve.
Üdv Shadow
Hétvégén pont ezt a részt operáltam MK1 en. A fenéklemez kábelkötegbe két villanydugasz megy mindkét első üléshez. Az egyik +- és állandó 12V van rajta ez lesz az ülésmozgatás. A másik egy relén keresztül kap áramot ha a gyujtáskapcsoló I es vagy magasabb fokozatba van. Az egész ülésfűtés móka az ülésbe lehet beépítve - szerintem - kapcsolóstul termosztátostul reléstől. Ha leveszed a gyújtás a relé elejt az ülésfűtés kikapcsol - nem szívja le az aksit. Kérdés, hogy van ott valami monostabil cucc ami ki is kapcsolja a legközelebbi indításnál vagy, ha a kapcsoló be van nyomva az autómatice indul? Ha építek be ülésfűtést nyomógombosra csinálom ami nem jegyzi meg az állapotot és minden indátásnál külön be kell kapcsolni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3266 Dátum: 2005.10.10 hétfő, 11:45:00 »

Hétvégén pont ezt a részt operáltam MK1 en. A fenéklemez kábelkötegbe két villanydugasz megy mindkét első üléshez. Az egyik +- és állandó 12V van rajta ez lesz az ülésmozgatás. A másik egy relén keresztül kap áramot ha a gyujtáskapcsoló I es vagy magasabb fokozatba van. Az egész ülésfűtés móka az ülésbe lehet beépítve - szerintem - kapcsolóstul termosztátostul reléstől. Ha leveszed a gyújtás a relé elejt az ülésfűtés kikapcsol - nem szívja le az aksit. Kérdés, hogy van ott valami monostabil cucc ami ki is kapcsolja a legközelebbi indításnál vagy, ha a kapcsoló be van nyomva az autómatice indul? Ha építek be ülésfűtést nyomógombosra csinálom ami nem jegyzi meg az állapotot és minden indátásnál külön be kell kapcsolni.
Szia Fusim!
Én azon gondolkodom, hogy a legértelmesebb az lenne ha a hátsó ablakfűtésre lenne kötve. Az ponjó. kikapcsol egy idő után addig meg melegít és csak akkor kapcsolod be, ha kell. Továbbfejlesztve úgy is ki lehetne legózni, hogy ha nincs első ablax fűtés akkor annak a helyére kötni az időzítő modulban, mert ugye ez végzi az időzítést, és innen már minden menne a maga útján.
Na majd még agyalok.
Üdv Shadow
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3267 Dátum: 2005.10.10 hétfő, 12:36:00 »

hatso ulesfutest mikent lehet belehackolni MKIII-ba ? Gondolom jo sokba kerulne....
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #3268 Dátum: 2005.10.10 hétfő, 16:13:00 »

szereltetet már valaki utólag tolatóradart, ha igen milyet és mennyiért?
a gyárit 115e-ért sokaltam.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3269 Dátum: 2005.10.10 hétfő, 16:15:00 »

Most lehet olyat kapni? Lehet veszek egyet és megnézem mit lehet belőle kihozni.
Van olyan akinek MKI-ben van ilyen fűtés gyárilag? Akkor elmesélhetné a kapcsoló működését, és azt, hogy hol van elhelyezve.
Üdv Shadow
Van egy pár a kluban, és én is a talin kérdeztem meg Ef(f)rt(t)et:-). Ugyan úgy van, mint az ülésmagasság állítás, csak a másik felén az ülésnek.
A Tescos sztem egy nagyon jó választás egyéb melegítő híján!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #3270 Dátum: 2005.10.10 hétfő, 17:22:00 »

szereltetet már valaki utólag tolatóradart, ha igen milyet és mennyiért?
a gyárit 115e-ért sokaltam.
sarkani,sarkani!
 
Nézd meg a főoldalon a régebbi hireket!
Nekem a tddi-be szereltünk be egy ilyet,szuperül dolgozott.Az új kocsimba is teszünk egyet!
Hogy hogyan?Lásd cikket!Igy kezdődik:
  Tolatóradar utólagos beszerelése  
       2005. június 06., hétfő  
   
 
 
 Gyárilag 200 000Ft, utólag a töredéke... Smiley
 
A fúrás előtt gyurmával rögzitettük az érzékelőket, megkeresve a legjobb helyet a furatokhoz. Vigyázni kell, mert ha nagyon lekerülnek a senzorok, akkor minden apró tárgyra bejeleznek, és sok lesz a téves jelzés. Ugyancsak fontos a két szélső bepozicionálása, mert ha "túl szélesen lát", akkor az sem jó.  
 
 
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3271 Dátum: 2005.10.10 hétfő, 19:12:00 »

sarkani,sarkani!
 
Nézd meg a főoldalon a régebbi hireket!
Nekem a tddi-be szereltünk be egy ilyet,szuperül dolgozott.Az új kocsimba is teszünk egyet!
Hogy hogyan?Lásd cikket!Igy kezdődik:
  Tolatóradar utólagos beszerelése  
       2005. június 06., hétfő  
   
 
 
 Gyárilag 200 000Ft, utólag a töredéke... Smiley
 
A fúrás előtt gyurmával rögzitettük az érzékelőket, megkeresve a legjobb helyet a furatokhoz. Vigyázni kell, mert ha nagyon lekerülnek a senzorok, akkor minden apró tárgyra bejeleznek, és sok lesz a téves jelzés. Ugyancsak fontos a két szélső bepozicionálása, mert ha "túl szélesen lát", akkor az sem jó.  
 
 
igazad van Zsoel, de kérdezni könnyebb, mint olvasn
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3272 Dátum: 2005.10.11 kedd, 00:28:00 »

Rozsdásodik a csomagtartó ajtóm belső része. Sad Úgy látszik én se úsztam meg... Sad
Szerencsére van szervízkönyv, megy a 12 éves garira. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3273 Dátum: 2005.10.11 kedd, 09:11:00 »

Scratch,
 
bahh, mar ott is rohad !? Ez nem tul jo dolog
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #3274 Dátum: 2005.10.11 kedd, 09:16:00 »

Rozsdásodik a csomagtartó ajtóm belső része. Sad Úgy látszik én se úsztam meg... Sad
Szerencsére van szervízkönyv, megy a 12 éves garira. Smiley
Hétvégén matattam arra 93 as a szerkezet és makulátlan állapotok uralkodnak. Román lemezből sajtolják a nyilászárókat
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3275 Dátum: 2005.10.11 kedd, 09:40:00 »

Helló,
hamarosan egy nagy navigációs gép boldog tulajdonosa leszek, mivel azonban külföldről behozott a gép, nincs hozzá csak francia nyelvű használati utasítás. Tud valaki segíteni angol vagy esetleg magyar felhasználói könyv beszerzésében?
Kösz
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3276 Dátum: 2005.10.11 kedd, 10:23:00 »

Scratch,
 
bahh, mar ott is rohad !? Ez nem tul jo dolog
Már? Nekem még csak itt! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3277 Dátum: 2005.10.11 kedd, 10:25:00 »

Hétvégén matattam arra 93 as a szerkezet és makulátlan állapotok uralkodnak. Román lemezből sajtolják a nyilászárókat
Igazából nem tudom mi lehet az oka... De egy ilyen autónak, tényleg nem szabadna. 2001 -es, első tulajos, tehát tuti törve se volt hátul. Valószinű itt is valami rossz vízelvezetés lesz a hibás.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3278 Dátum: 2005.10.11 kedd, 10:26:00 »

Helló,
hamarosan egy nagy navigációs gép boldog tulajdonosa leszek, mivel azonban külföldről behozott a gép, nincs hozzá csak francia nyelvű használati utasítás. Tud valaki segíteni angol vagy esetleg magyar felhasználói könyv beszerzésében?
Kösz
tecse,
 
ha DVD alapú, akkor nézz szét a főoldlaon.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #3279 Dátum: 2005.10.11 kedd, 10:35:00 »

tecse,
 
ha DVD alapú, akkor nézz szét a főoldlaon.
Azt megnéztem, de ez nem érintőképernyős...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3280 Dátum: 2005.10.11 kedd, 12:17:00 »

scratch, zacci,
 
rohadasrol, csak röviden:
mind a 4 ajto a tömitesnel alul vegig!, csomagtarto kb ott ahol neked scratch 2 helyen, a vezetö oldalon az ajtoküszöb, közvetlenül a gumi tömites töveben. attol tartok ez meg csak a kezdet... sajnos olvastam nemet forumokon, hogy a problema mar 2004-eseket is erinti (tehat nem szünt meg 2003-ban)Sad. ja, amugy az enyem egy tddi az elsök közül (2001.03).  
scratch azt hiszem ha egy kicsit tovabb keresgelnel, meg ernenek meglepetesek:(
 
timchy
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3281 Dátum: 2005.10.11 kedd, 14:12:00 »

Azt megnéztem, de ez nem érintőképernyős...
tecse!
 
Ha nem érintőképernyős,akkor az nem nagynavigációs.Én sejtem,hogy melyik,de esetleg tudnál egy képet róla betenni?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3282 Dátum: 2005.10.11 kedd, 14:15:00 »

tecse!
 
Ha nem érintőképernyős,akkor az nem nagynavigációs.Én sejtem,hogy melyik,de esetleg tudnál egy képet róla betenni?
tecse!
 
Nem erre gondoltál?
 
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3283 Dátum: 2005.10.11 kedd, 14:21:00 »

tecse!
 
Nem erre gondoltál?
 

Még nincs képem róla, mert pénteken veszem birtokba...
Ránézésre úgy néz ki, mint a fotón, de az enyémnek van egy kis joystick a bal alsó sarkában.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3284 Dátum: 2005.10.11 kedd, 14:32:00 »

Még nincs képem róla, mert pénteken veszem birtokba...
Ránézésre úgy néz ki, mint a fotón, de az enyémnek van egy kis joystick a bal alsó sarkában.
tecse!
 
Van e-mail cimed,esetleg tel.szám?Kérdeznék 1-2 dolgot,ha lehet.Zsoel.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3285 Dátum: 2005.10.11 kedd, 14:47:00 »

tecse!
 
Van e-mail cimed,esetleg tel.szám?Kérdeznék 1-2 dolgot,ha lehet.Zsoel.
tecse@pannongsm.hu
209-458448
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3286 Dátum: 2005.10.11 kedd, 16:09:00 »

Azt megnéztem, de ez nem érintőképernyős...
tecse,
 
főoldalon letölheted.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3287 Dátum: 2005.10.11 kedd, 16:10:00 »

scratch, zacci,
 
rohadasrol, csak röviden:
mind a 4 ajto a tömitesnel alul vegig!, csomagtarto kb ott ahol neked scratch 2 helyen, a vezetö oldalon az ajtoküszöb, közvetlenül a gumi tömites töveben. attol tartok ez meg csak a kezdet... sajnos olvastam nemet forumokon, hogy a problema mar 2004-eseket is erinti (tehat nem szünt meg 2003-ban)Sad. ja, amugy az enyem egy tddi az elsök közül (2001.03).  
scratch azt hiszem ha egy kicsit tovabb keresgelnel, meg ernenek meglepetesek:(
 
timchy
timchy,
 
kössz a bíztatást. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #3288 Dátum: 2005.10.11 kedd, 16:55:00 »

Üdv,
 
hallottatok már olyat, hogy a Mondeoknak típushibája, hogy a klíma ékszíj feszítő görgője zörög? Hidegen elég érdekes hangokat tud generálni, de aztán elcsendesedik.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3289 Dátum: 2005.10.11 kedd, 19:54:00 »

Üdv,
 
hallottatok már olyat, hogy a Mondeoknak típushibája, hogy a klíma ékszíj feszítő görgője zörög? Hidegen elég érdekes hangokat tud generálni, de aztán elcsendesedik.
Nekem iszonyatosan morgott hidegen és melegen is! Csak a feszítőgörgőt nem lesz elég kicserélni, az ékszíjtárcsát is dobni kell! De az is elképzelhető, hogy csak a tárcsa adja a hangot! Görgő+tárcsa+ékszíj+munkadíj= 60000 ft (saját tapasztalat)tdci diesel
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3290 Dátum: 2005.10.11 kedd, 20:29:00 »

Folytatódik a xenon kálváriám. Miután szupi 10000K-es izzók kerültek a masinába, ma reggel ismét csak a jobb oldali lámpám égett. Visszamentem a xenon szervizbe, ahol a lámpák hátoldalán lévő trafókat is megcseréltük, de mindig ugyanúgy a baloldali szarakodik.  
 
A lényeg: a xenon izzóim jók és ugyancsak jó a két trafó is. A bal lámpám mégis beteg...
 
Petya mondta, hogy a trafó tulajdonképpen a lámpán belül van, és a lámpa hátán lévő kis doboz csak a vezérlő elektronika. Most valószínűleg a belső trafó lehet a hunyó, de azt úgy néz ki elég nehéz cserélni. Nem tudom, hogy s mint lesz, de egyre hosszabbak az esték és nekem még mindig sokszor csak a jobboldali lámpám ég
 
Petyának egyébként külön köszönöm a telefonos segítséget!
 
Ford TIS CD-t honnan tudnék lerántani? Hátha okosabb leszek tőle
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3291 Dátum: 2005.10.11 kedd, 22:04:00 »

Folytatódik a xenon kálváriám. Miután szupi 10000K-es izzók kerültek a masinába, ma reggel ismét csak a jobb oldali lámpám égett. Visszamentem a xenon szervizbe, ahol a lámpák hátoldalán lévő trafókat is megcseréltük, de mindig ugyanúgy a baloldali szarakodik.  
 
A lényeg: a xenon izzóim jók és ugyancsak jó a két trafó is. A bal lámpám mégis beteg...
 
Petya mondta, hogy a trafó tulajdonképpen a lámpán belül van, és a lámpa hátán lévő kis doboz csak a vezérlő elektronika. Most valószínűleg a belső trafó lehet a hunyó, de azt úgy néz ki elég nehéz cserélni. Nem tudom, hogy s mint lesz, de egyre hosszabbak az esték és nekem még mindig sokszor csak a jobboldali lámpám ég
 
Petyának egyébként külön köszönöm a telefonos segítséget!
 
Ford TIS CD-t honnan tudnék lerántani? Hátha okosabb leszek tőle
Jól emlékszem, hogy Érdi vagy? ha igen összefuthatunk valahol ha jársz a városban, de a TIS-ben nem tudom benne van e a III-as mondi. Viszont van egy olyanom is, hogy HTNL új kocsikról.
Ha érdekel csörents meg vagy írj és összefuthatunk.
Üdv
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3292 Dátum: 2005.10.11 kedd, 22:47:00 »

Folytatódik a xenon kálváriám. Miután szupi 10000K-es izzók kerültek a masinába, ma reggel ismét csak a jobb oldali lámpám égett. Visszamentem a xenon szervizbe, ahol a lámpák hátoldalán lévő trafókat is megcseréltük, de mindig ugyanúgy a baloldali szarakodik.  
 
A lényeg: a xenon izzóim jók és ugyancsak jó a két trafó is. A bal lámpám mégis beteg...
 
Petya mondta, hogy a trafó tulajdonképpen a lámpán belül van, és a lámpa hátán lévő kis doboz csak a vezérlő elektronika. Most valószínűleg a belső trafó lehet a hunyó, de azt úgy néz ki elég nehéz cserélni. Nem tudom, hogy s mint lesz, de egyre hosszabbak az esték és nekem még mindig sokszor csak a jobboldali lámpám ég
 
Petyának egyébként külön köszönöm a telefonos segítséget!
 
Ford TIS CD-t honnan tudnék lerántani? Hátha okosabb leszek tőle
Nincs mit!
 
Egyébként mail-tem Neked egyet.
Írtam benne még egy okosságot, hátha...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3293 Dátum: 2005.10.11 kedd, 23:55:00 »

Nekem iszonyatosan morgott hidegen és melegen is! Csak a feszítőgörgőt nem lesz elég kicserélni, az ékszíjtárcsát is dobni kell! De az is elképzelhető, hogy csak a tárcsa adja a hangot! Görgő+tárcsa+ékszíj+munkadíj= 60000 ft (saját tapasztalat)tdci diesel
Szia!
 
Nekem a régi BMW-m csinálta ezt, gyári audi xenonokkal, nem érzékelte a comp hogy van rajta valami, és nem adott ki rá feszkót, ott is csak az egyikkel volt gáz. Új soft megoldotta.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3294 Dátum: 2005.10.12 szerda, 08:03:00 »

Jól emlékszem, hogy Érdi vagy? ha igen összefuthatunk valahol ha jársz a városban, de a TIS-ben nem tudom benne van e a III-as mondi. Viszont van egy olyanom is, hogy HTNL új kocsikról.
Ha érdekel csörents meg vagy írj és összefuthatunk.
Üdv
Szia, sajnos nem érdi vagyok, de azért köszönöm a segítő szándékot!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3295 Dátum: 2005.10.12 szerda, 08:04:00 »

Szia!
 
Nekem a régi BMW-m csinálta ezt, gyári audi xenonokkal, nem érzékelte a comp hogy van rajta valami, és nem adott ki rá feszkót, ott is csak az egyikkel volt gáz. Új soft megoldotta.
Köszi szépen az ötletet - valószínűleg lesz majd egy utam a solymári Fordba, hogy nézzék meg a computert hibakód ügyben.
Naplózva
Janika
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 383


E-mail
« Új hozzászólás #3296 Dátum: 2005.10.12 szerda, 08:09:00 »

Jól emlékszem, hogy Érdi vagy? ha igen összefuthatunk valahol ha jársz a városban, de a TIS-ben nem tudom benne van e a III-as mondi. Viszont van egy olyanom is, hogy HTNL új kocsikról.
Ha érdekel csörents meg vagy írj és összefuthatunk.
Üdv
Szerintem rám gondoltál?!
Naplózva

2002 MKIII 2.0 TDDi
Vendég
« Új hozzászólás #3297 Dátum: 2005.10.12 szerda, 08:11:00 »

Nincs mit!
 
Egyébként mail-tem Neked egyet.
Írtam benne még egy okosságot, hátha...
Petya: megkaptam és még egyszer köszi!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3298 Dátum: 2005.10.12 szerda, 10:13:00 »

Üdv!
 
Van valamelyikőtöknek információja arról, hogy teszt üzemmódban mit jeletenek a kódok, amiket a komputer kiírogat a nullázót nyomogatva?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3299 Dátum: 2005.10.12 szerda, 10:15:00 »

Üdv!
 
Van valamelyikőtöknek információja arról, hogy teszt üzemmódban mit jeletenek a kódok, amiket a komputer kiírogat a nullázót nyomogatva?
Főoldalon a hírek között vissza lépegetsz az időben és megleled sok mással egykupacban
Naplózva
Oldalak: 1 ... 59 60 61 62 63 64 65 [66] 67 68 69 70 71 72 73 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.181 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.