Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 02:37:11 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 727 728 729 730 731 732 733 [734] 735 736 737 738 739 740 741 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21861154 alkalommal)
0 Felhasználó és 81 vendég van a témában
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #36650 Dátum: 2012.04.26 csütörtök, 19:24:04 »

Szia! Megrendelésre pont a tucatautókat szokták lopni! Egyetértek az előttem szólóval, ha a tied kell nekik, mindegy mi van benne. Sajnos...
és itt is igaz, amit a kutyára mondanak. A "rómaiak" ellen jó egy házőrző, de a profi betörőnek nem probléma.

Szerintem nem egy népszerű típus a Mondeo. Nem ilyenről áhítoznak az emberek. Mondeot szerintem az vesz, aki ésszerű kereteken belül akar jól felszerelt, tágas autót venni...
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #36651 Dátum: 2012.04.26 csütörtök, 19:28:35 »

Szia! Megrendelésre pont a tucatautókat szokták lopni! Egyetértek az előttem szólóval, ha a tied kell nekik, mindegy mi van benne. Sajnos...
és itt is igaz, amit a kutyára mondanak. A "rómaiak" ellen jó egy házőrző, de a profi betörőnek nem probléma.
vw golf4, golf5, passat leginkább pdtdi a népszerű, meg swift2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #36652 Dátum: 2012.04.26 csütörtök, 19:32:48 »

Szerintem nem egy népszerű típus a Mondeo. Nem ilyenről áhítoznak az emberek. Mondeot szerintem az vesz, aki ésszerű kereteken belül akar jól felszerelt, tágas autót venni...

Szerinted ez alapján lopnak autót?  Roll Eyes
Tény, hogy az MK3-at nem viszik annyira, mint pl az opel astra-t, vagy az előbb említetteket, esetleg a focus-t.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #36653 Dátum: 2012.04.26 csütörtök, 19:58:25 »

Sziasztok lenne egy kérdésem, ma hallotam olyat hogy szokott bizonyos tdci motoroknál lenni a turbó nyomó oldali olajcsövében egy szürő, ilyen van a 2000-es tdci-ben is, az enyémbe lehet ilyen?

rosszul hallottad!
Oda már szűrt olaj megy 6bar nyomással!
A motorolajszűrőn kívül nincs másik szűrő az olajrendszerben sehol,a turbónál sem!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Greg
Vendég
« Új hozzászólás #36654 Dátum: 2012.04.26 csütörtök, 20:59:41 »

150.000 Ft volt tavaly "baráti" áron az alkatrész hozzá. Nekem már picit zörgött, 240 volt az órában akkor.....
Kicserélni csápos emelő nélkül nem állnék neki még egyszer integet2
Most írtam össze - igaz benzineshez - az összes láncoknál (vezérmű+olajszivattyú is!!!) lévő alkatrészt (láncok, lánckerekek, feszítők, vezetők) nem baráti, hanem kedvező áron: 131360 HUF, + kell egy kis tömítőpaszta a fedélhez, ami ebbe nincs beleszámolva.  Wink
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #36655 Dátum: 2012.04.27 péntek, 06:42:29 »

Most írtam össze - igaz benzineshez - az összes láncoknál (vezérmű+olajszivattyú is!!!) lévő alkatrészt (láncok, lánckerekek, feszítők, vezetők) nem baráti, hanem kedvező áron: 131360 HUF, + kell egy kis tömítőpaszta a fedélhez, ami ebbe nincs beleszámolva.  Wink
Tisztelt Fórumtárs!
Köszönöm a felvilágositást. Igy már érthető. Az előzö irásban ugy jött le mintha a sima lánc csere került volna 150-be. A teljes felújitás mindent megmagyaráz.
Még egyszer köszönöm.
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #36656 Dátum: 2012.04.28 szombat, 12:55:00 »

Sziasztok.Már valahol olvastam azt,hogy hány liter a mondeo hűtő rendszere.De nem találom azt az oldalt.
Ha valaki meg írná azt nagyon meg köszönném.
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #36657 Dátum: 2012.04.28 szombat, 13:02:59 »

Sziasztok.Már valahol olvastam azt,hogy hány liter a mondeo hűtő rendszere.De nem találom azt az oldalt.
Ha valaki meg írná azt nagyon meg köszönném.


A kieg fűtéses dízel 10.6 ha jól emlékszem, az anélküli meg fél 1 literrel kevesebb. Kezelésiben benne van. Cseréled?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #36658 Dátum: 2012.04.28 szombat, 13:20:16 »

Vettem bele új termosztátokat és így azt gondoltam,hogy ki cserélem benne.Az előző tulaj nem tudom mikor cserélte.


A kieg fűtéses dízel 10.6 ha jól emlékszem, az anélküli meg fél 1 literrel kevesebb. Kezelésiben benne van. Cseréled?
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #36659 Dátum: 2012.04.28 szombat, 14:23:31 »

Vettem bele új termosztátokat és így azt gondoltam,hogy ki cserélem benne.Az előző tulaj nem tudom mikor cserélte.



Ne a csak a hűtőről húzd le a csövet, hanem a kieg fűtésnél is vagy valami alacsonyan lévő helyen mert nem fog belemenni a 10 liter csak 6-7. Tapasztalat. 1:1 be keverd deszvízzel.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #36660 Dátum: 2012.04.28 szombat, 14:32:41 »

Köszike.Akartam is kérdezni de meg lettem előzve. worship worship


Ne a csak a hűtőről húzd le a csövet, hanem a kieg fűtésnél is vagy valami alacsonyan lévő helyen mert nem fog belemenni a 10 liter csak 6-7. Tapasztalat. 1:1 be keverd deszvízzel.
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #36661 Dátum: 2012.04.28 szombat, 15:43:07 »

Na, ezt se fogja senki sem megválaszolni:

- a szervószivattyú alsó csövének a betekeréséhez 18-as villáskulcs kell?
- a fentebbi csavar tömítése a csavarmenet aljára, vagy a csavarmenet tetejére kell, hogy kerüljön?
Naplózva
ASMODEUS
Vendég
« Új hozzászólás #36662 Dátum: 2012.04.28 szombat, 16:17:47 »

Na, ezt se fogja senki sem megválaszolni:

- a szervószivattyú alsó csövének a betekeréséhez 18-as villáskulcs kell?
- a fentebbi csavar tömítése a csavarmenet aljára, vagy a csavarmenet tetejére kell, hogy kerüljön?


Folyik a szervó olajad is?! Csak mert nekem is szökik valahol... Gyanús, hogy az autóink ikrek voltak...  eplus2
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #36663 Dátum: 2012.04.28 szombat, 18:08:01 »

Ne a csak a hűtőről húzd le a csövet, hanem a kieg fűtésnél is vagy valami alacsonyan lévő helyen mert nem fog belemenni a 10 liter csak 6-7. Tapasztalat. 1:1 be keverd deszvízzel.
Tisztelt Fórumtárs!
A keresett legalacsonyabban lévő cső, kemény műanyag kopex cső, a sebváltóra (MTX75) merőlegesen, alatta halad el. A gépkocsival szembe álva a távolabbi vége ketté ágazik. A viz teljes cseréjénél jó ha tudjuk a 2005 utáni gépeken már nincs hütőviz leeresztő csap.(ez is mint sokminden más, a spórolás áldozata lett). A viz leeresztéséhez a hütő alsó és felsö pontjánál találunk egy-egy rugós bisztositó gyűrűt, melyet a vizcsőre merőlegesen kihúzva, a csőtoldat bontható. A hütőviz cserét 2-3 évenként ajánlatos elvégezni, mert a hütő koncsentrátum az egyébb védelmeken kivül (vizkövesedés stb) a keringtető szivattyú kenését is bisztositja. A sürü melegités és lehülés következtében ez a képessége idővel, jelentősen lecsökken. A szivatyú védelmében érdemes erre odafigyelni, ne dőljünk be a reklám dumának hogy 10 évente elég cserélni. Ha nem figyelsz oda, 10 év után mindjárt a szivatyút is cserélheted.
Tisztelettel László!
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.28 szombat, 18:09:49 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #36664 Dátum: 2012.04.28 szombat, 18:52:57 »

Folyik a szervó olajad is?! Csak mert nekem is szökik valahol... Gyanús, hogy az autóink ikrek voltak...  eplus2

Már nem folyik Smiley Ami volt benne, az már eltávozott. Gumit raktak oda, ahova műanyag gyűrű kell. Az meg most adta meg magát ...
Naplózva
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #36665 Dátum: 2012.04.28 szombat, 22:00:58 »

Köszönet és hála.Hétfőn neki esek. nyes


Tisztelt Fórumtárs!
A keresett legalacsonyabban lévő cső, kemény műanyag kopex cső, a sebváltóra (MTX75) merőlegesen, alatta halad el. A gépkocsival szembe álva a távolabbi vége ketté ágazik. A viz teljes cseréjénél jó ha tudjuk a 2005 utáni gépeken már nincs hütőviz leeresztő csap.(ez is mint sokminden más, a spórolás áldozata lett). A viz leeresztéséhez a hütő alsó és felsö pontjánál találunk egy-egy rugós bisztositó gyűrűt, melyet a vizcsőre merőlegesen kihúzva, a csőtoldat bontható. A hütőviz cserét 2-3 évenként ajánlatos elvégezni, mert a hütő koncsentrátum az egyébb védelmeken kivül (vizkövesedés stb) a keringtető szivattyú kenését is bisztositja. A sürü melegités és lehülés következtében ez a képessége idővel, jelentősen lecsökken. A szivatyú védelmében érdemes erre odafigyelni, ne dőljünk be a reklám dumának hogy 10 évente elég cserélni. Ha nem figyelsz oda, 10 év után mindjárt a szivatyút is cserélheted.
Tisztelettel László!
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #36666 Dátum: 2012.04.28 szombat, 22:08:41 »

Már nem folyik Smiley Ami volt benne, az már eltávozott. Gumit raktak oda, ahova műanyag gyűrű kell. Az meg most adta meg magát ...

A probléma, hogy a gyűrű törékenynek tűnik és ráadásul kisebb mint maga a fém fej.
Nem tudom hogy fog ez rámenni Smiley
Naplózva
ASMODEUS
Vendég
« Új hozzászólás #36667 Dátum: 2012.04.28 szombat, 22:25:11 »

A probléma, hogy a gyűrű törékenynek tűnik és ráadásul kisebb mint maga a fém fej.
Nem tudom hogy fog ez rámenni Smiley

Ha nem ésszel, hát erővel...  Grin
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #36668 Dátum: 2012.04.28 szombat, 23:03:24 »

Tisztelt Fórumtárs!
A keresett legalacsonyabban lévő cső, kemény műanyag kopex cső, a sebváltóra (MTX75) merőlegesen, alatta halad el. A gépkocsival szembe álva a távolabbi vége ketté ágazik. A viz teljes cseréjénél jó ha tudjuk a 2005 utáni gépeken már nincs hütőviz leeresztő csap.(ez is mint sokminden más, a spórolás áldozata lett). A viz leeresztéséhez a hütő alsó és felsö pontjánál találunk egy-egy rugós bisztositó gyűrűt, melyet a vizcsőre merőlegesen kihúzva, a csőtoldat bontható. A hütőviz cserét 2-3 évenként ajánlatos elvégezni, mert a hütő koncsentrátum az egyébb védelmeken kivül (vizkövesedés stb) a keringtető szivattyú kenését is bisztositja. A sürü melegités és lehülés következtében ez a képessége idővel, jelentősen lecsökken. A szivatyú védelmében érdemes erre odafigyelni, ne dőljünk be a reklám dumának hogy 10 évente elég cserélni. Ha nem figyelsz oda, 10 év után mindjárt a szivatyút is cserélheted.
Tisztelettel László!

Igen pont ezért írtam, h nem elég a hűtőről lehúzni a csövet mert nem jön le a 10 liter. Leeresztőt nem találtam. Tudom, h miért mikor kell cserélni, de köszönöm! vigyor3
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #36669 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 08:02:45 »

Igen pont ezért írtam, h nem elég a hűtőről lehúzni a csövet mert nem jön le a 10 liter. Leeresztőt nem találtam. Tudom, h miért mikor kell cserélni, de köszönöm! vigyor3
Tisztelt Fórumtárs!
Senkinek nem kérdöjelezem meg a szakmai ismereteit. Vannak dolgok amit nem árt elismételni mert mindig vannak, új klubtagok akiknek minden infó új. Olyan ez mint a vicc, a csecsemőnek minden vicc új.
A megértésed köszönöm.
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #36670 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 08:56:54 »

Tisztelt Fórumtárs!
Senkinek nem kérdöjelezem meg a szakmai ismereteit. Vannak dolgok amit nem árt elismételni mert mindig vannak, új klubtagok akiknek minden infó új. Olyan ez mint a vicc, a csecsemőnek minden vicc új.
A megértésed köszönöm.
Tisztelettel László!
worship wave
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
ASMODEUS
Vendég
« Új hozzászólás #36671 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 14:35:26 »

Sziasztok!
Klímatesztet csináltam és nálam is a videón látott "1242" hibát jelzi. Ez mit jelent?!
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #36672 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 14:47:39 »

Sziasztok!
Klímatesztet csináltam és nálam is a videón látott "1242" hibát jelzi. Ez mit jelent?!

B1242* Air recirculation flap: fault in the circuit Open circuit/short circuit




Mk3 hűtő/fűtő egység tesztje (segédeszköz nélküli)

Diagnostic mode

Extensive diagnostic capabilities are available via WDS for the manual and the automatic air conditioning (EATC) systems. A self-test of the automatic air conditioning can be performed WITHOUT WDS to display a list of trouble codes.

1. Displaying the trouble codes

Switch on the ignition. To display the trouble codes, simultaneously press the "OFF" and "FOOTWELL" buttons, release them and then press the "CENTRE VENTS" air distribution button within 2 seconds. The trouble codes are displayed in 2-digit segments at 2-second intervals. For example, the code B1251 is displayed as follows:

"12"

2 second pause

"51"

The following table contains a list of current trouble codes together with a detailed description and possible causes/actions.

Overview of current trouble codes
__________________________________________________________________________________________________
Display Description Possible cause/action
__________________________________________________________________________________________________
B1200 Any button of the air conditioning system Button jammed/stuck
__________________________________________________________________________________________________
B1242* Air recirculation flap: fault in the circuit Open circuit/short circuit
__________________________________________________________________________________________________
B1251 Interior temperature sensor: open circuit Check the wire and the sensor
__________________________________________________________________________________________________
B1253 Interior temperature sensor: short to earth Check the wire and the sensor
__________________________________________________________________________________________________
B1261 Sun load sensor short to earth Check the wire and the sensor
__________________________________________________________________________________________________
B1262 Air distribution flap - defrost fault in the Check the wiring; defrost flap
circuit positioning motor
__________________________________________________________________________________________________
B1263 Air distribution flap - centre vents: fault Check the wiring; centre vents
in the circuit positioning motor
__________________________________________________________________________________________________
B1342 Automatic climate control module inoperative The trouble code is set in the
event of failure.
__________________________________________________________________________________________________
B1676 Insufficient battery voltage Battery voltage not in the range
9 - 16V
__________________________________________________________________________________________________
B2266 Temperature flap: fault in the circuit Check the wiring and the
temperature flap positioning
motor
__________________________________________________________________________________________________
B2297 Heater housing outlet sensor: open circuit Check the wiring and the sensor
__________________________________________________________________________________________________
B2298 Heater housing outlet sensor: short to earth Check the wiring and the sensor
__________________________________________________________________________________________________
B2308 Interior temperature sensor for the fan Damaged motor or open circuit
motor inoperative
__________________________________________________________________________________________________
B2516 Blower: fault in the circuit Damaged motor or open circuit
__________________________________________________________________________________________________
*Trouble code B1242 may be set even when there is no fault present. Before carrying out a more
extensive diagnosis, delete the trouble codes with the aid of WDS or following the procedure
described below (Deleting trouble codes).


2. Displaying the software version of the automatic climate control system

Switch on the ignition. To display the software version, simultaneously press the "OFF" and "FOOTWELL" buttons, release them and then press the "A/C" button within 2 seconds. The software version is then displayed in 2 digit segments at 2 second intervals (e.g. 2E BO 10 11 00).


3. Self-test of the automatic climate control system

Switch on the ignition. To display the self-test, simultaneously press the "OFF" and "FOOTWELL" buttons, release them and then press the "AUTO" button within 2 seconds. The module carries out internal checks, and the segments are shown on the display. At the same time the three positioning motors are calibrated (temperature, defrost and air distribution). Once the calibration is finished, any present trouble codes are displayed. If no trouble codes are stored then all of the segments are shown on the display.


Deleting trouble codes

Press the "Air Distribution - Defrost" button before exiting modes 1, 2 or 3. The system then automatically switches to "OFF" mode.


Information on the diagnosis of the system


Updating the software version

Since the production action on 09.04.2001 (build code 1P) it is possible to recalibrate the automatic temperature control module as required with the aid of the WDS CD-ROM B 13.
Naplózva
ASMODEUS
Vendég
« Új hozzászólás #36673 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 15:13:48 »

B1242* Air recirculation flap: fault in the circuit Open circuit/short circuit


Köszönöm.
Szerény angol tudásommal olvasva akkor ez azt jelentené, hogy valahol rövidzárlat van?!
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #36674 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 15:15:29 »

Köszönöm.
Szerény angol tudásommal olvasva akkor ez azt jelentené, hogy valahol rövidzárlat van?!

Is-is. Vagy szakadt, vagy rövidzár.
De a legalján a csillag mellett az is van, hogy a 1242 előjöhet akkor is, ha nincs baja a gépnek.
Akkor kell csak foglalkozni vele, ha kódtörlés után is megmarad ...
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #36675 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 16:43:48 »

Tisztelt Fórumtárs!
Senkinek nem kérdöjelezem meg a szakmai ismereteit. Vannak dolgok amit nem árt elismételni mert mindig vannak, új klubtagok akiknek minden infó új. Olyan ez mint a vicc, a csecsemőnek minden vicc új.
A megértésed köszönöm.
Tisztelettel László!

Ez a jó hozzáállás !  eljen Wink (csak a gond, hogy úgyis megkérdezik újra, nem olvasnak vissza... persze én sem Grin )
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
ASMODEUS
Vendég
« Új hozzászólás #36676 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 19:40:56 »

Is-is. Vagy szakadt, vagy rövidzár.
De a legalján a csillag mellett az is van, hogy a 1242 előjöhet akkor is, ha nincs baja a gépnek.
Akkor kell csak foglalkozni vele, ha kódtörlés után is megmarad ...

Hát a hideget nem nagyon akarja tolni a kocsiba a rendszer, úgyhogy valami nem stimmel...  Angry
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #36677 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 20:29:43 »

Hát a hideget nem nagyon akarja tolni a kocsiba a rendszer, úgyhogy valami nem stimmel...  Angry

Ha a klímád nem megy:
- nincs benne gáz
- kint fagypont van (vagy a kocsi azt hiszi)
- a radiátorod túl meleg és letilt
- plusz még egy ok, csak nem jut eszembe Smiley
Naplózva
ASMODEUS
Vendég
« Új hozzászólás #36678 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 21:39:17 »

Ha a klímád nem megy:
- nincs benne gáz
- kint fagypont van (vagy a kocsi azt hiszi)
- a radiátorod túl meleg és letilt
- plusz még egy ok, csak nem jut eszembe Smiley

Akkor tuti a negyedik probléma lesz vele...  vigyor3
Na de ezért jó a használt autó mert mindig van rajta valami megfejteni való hiba... Smiley
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #36679 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 21:43:41 »

Hát a hideget nem nagyon akarja tolni a kocsiba a rendszer, úgyhogy valami nem stimmel...  Angry

Nekem megy a klíma Smiley
Naplózva
ASMODEUS
Vendég
« Új hozzászólás #36680 Dátum: 2012.04.30 hétfő, 00:25:13 »

Nekem megy a klíma Smiley

Még...  eplus2
Egyébként első kipróbálásra nekem is működött, most makacsolta meg magát... Szépen beindul benne minden, a légáramlás, stb., csak éppen nem nyomja a jéghideg levegőt...  Angry
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #36681 Dátum: 2012.04.30 hétfő, 06:52:01 »

Még...  eplus2
Egyébként első kipróbálásra nekem is működött, most makacsolta meg magát... Szépen beindul benne minden, a légáramlás, stb., csak éppen nem nyomja a jéghideg levegőt...  Angry

Ha a többi hibában közösködünk is, ebből nem engedek Smiley
Naplózva
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #36682 Dátum: 2012.04.30 hétfő, 20:42:16 »

még nincs, de nálam nincs is szélzaj Grin tuza35-nek írj pü-t, elmagyarázza, hogy hogy kell
zsír kösz  worship worship worship
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #36683 Dátum: 2012.04.30 hétfő, 20:47:08 »

zsír kösz  worship worship worship
nem kapkodtad el a választ eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #36684 Dátum: 2012.05.01 kedd, 09:20:12 »

Sziasztok!
Ki tud Budapest és vonzáskörzetében köztéri aknát vagy rámpát?
Régen tudtam egy-kettőt, de mára egy sincs belőlük.
Lóg a kipufogóm valahol, de alá hajolva a bakok épnek tűnnek, sajnos azonban nincs aknám megcsekkolni rendesebben. Jó volna alámenni, és megnézni, mi/hol engedett el.
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #36685 Dátum: 2012.05.01 kedd, 10:02:02 »

Sziasztok!
Ki tud Budapest és vonzáskörzetében köztéri aknát vagy rámpát?
Régen tudtam egy-kettőt, de mára egy sincs belőlük.
Lóg a kipufogóm valahol, de alá hajolva a bakok épnek tűnnek, sajnos azonban nincs aknám megcsekkolni rendesebben. Jó volna alámenni, és megnézni, mi/hol engedett el.

Vízelvezető árok általában szokott segíteni, ha nincs más a környéken, de nagyon kell vele vigyázni.
Naplózva
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #36686 Dátum: 2012.05.01 kedd, 10:29:09 »

nem kapkodtad el a választ eplus2

hát nem . Cheesy tegnap nézegettem vissza a hsz-eimet. Cheesy
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #36687 Dátum: 2012.05.01 kedd, 11:16:07 »

Vízelvezető árok általában szokott segíteni, ha nincs más a környéken, de nagyon kell vele vigyázni.

na ezaz, ezen én is gondolkodtam, vagy hogy az újpesti rakparton felállok oldalazva a ""falra" de azért megnyugtatóbb lenne egy akna.
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #36688 Dátum: 2012.05.01 kedd, 11:49:04 »

na ezaz, ezen én is gondolkodtam, vagy hogy az újpesti rakparton felállok oldalazva a ""falra" de azért megnyugtatóbb lenne egy akna.

Vannak ilyen helyek, asszem Szentendrei úton, ahol 1-2 órára lehet bérelni aknát kispénzért.
Nekem majd _lesz_ aknám, de ez most nem segít rajtad Cheesy
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #36689 Dátum: 2012.05.01 kedd, 18:27:00 »

Vannak ilyen helyek, asszem Szentendrei úton, ahol 1-2 órára lehet bérelni aknát kispénzért.
Nekem majd _lesz_ aknám, de ez most nem segít rajtad Cheesy

egyszer talaltam en is ilyet, de most sehol sem találom a neten :S
valami tok jo muhely volt full felszerelessel, es barmikor berelheto, akar fel orara is, szerszamokkal, gepekkel egyutt.
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.01 kedd, 18:34:49 írta Mad-V » Naplózva
Horry
Vendég
« Új hozzászólás #36690 Dátum: 2012.05.01 kedd, 19:08:23 »

Szevasztok.

Az ac pumpàt hol keresem az autón?

2001. Tddi
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #36691 Dátum: 2012.05.01 kedd, 19:27:26 »

Szevasztok.

Az ac pumpàt hol keresem az autón?

2001. Tddi
A tankon van menet irány szerin jobb hátul.De ilyen csak a te tipusodnak van a tdci-nek nincs
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #36692 Dátum: 2012.05.01 kedd, 19:30:04 »

Szevasztok.

Az ac pumpàt hol keresem az autón?

2001. Tddi
auto alján a jobb hátsó kerék előtt
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #36693 Dátum: 2012.05.01 kedd, 19:33:45 »

auto alján a jobb hátsó kerék előtt
Majdnem eltaláltam
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #36694 Dátum: 2012.05.01 kedd, 20:42:56 »

Tegnap reggel kitakarítottam a "belső hőmérséklet érzékelőt" nemtom így hívják e, jobb térdnél a rács mögött, digitklímásoknál.  Az eredmény az lett, h megjavult a klíma vigyor3  Eddig is működött csak nem akkor amikor én akartam. Bekapcsolt, 1x csak magától ki és utána nem mindig indult el. Ma tökéletesen működött. Tavaly fel akarta újíttatni a klímás a klíma kompresszort...  Tehát tegnap kerestem kb1 kilót eplus2    Sokadszorra segített a fórum worship
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #36695 Dátum: 2012.05.01 kedd, 20:59:50 »

Szevasztok.

Az ac pumpàt hol keresem az autón?

2001. Tddi

ha 90 loeros akkor nincs ott :-)
Naplózva
Horry
Vendég
« Új hozzászólás #36696 Dátum: 2012.05.02 szerda, 10:30:31 »

115 le. köszi az infókat


ha 90 loeros akkor nincs ott :-)
Naplózva
Horry
Vendég
« Új hozzászólás #36697 Dátum: 2012.05.02 szerda, 10:38:02 »

Másik kérdésem, ki tudom én cserélni otthon az ac pumpát vagy szerelő kell hozzá?

Mivel az autó állandóan leáll elég necces lenne elindulni vele a szerelőhöz ami 15km kb+pesti forgalom.
Naplózva
ASMODEUS
Vendég
« Új hozzászólás #36698 Dátum: 2012.05.02 szerda, 15:28:53 »

Tegnap reggel kitakarítottam a "belső hőmérséklet érzékelőt" nemtom így hívják e, jobb térdnél a rács mögött, digitklímásoknál.  Az eredmény az lett, h megjavult a klíma vigyor3  Eddig is működött csak nem akkor amikor én akartam. Bekapcsolt, 1x csak magától ki és utána nem mindig indult el. Ma tökéletesen működött. Tavaly fel akarta újíttatni a klímás a klíma kompresszort...  Tehát tegnap kerestem kb1 kilót eplus2    Sokadszorra segített a fórum worship

Na ezt én is kipróbálom, hátha csak emiatt nem akarja a sarkvidéki hideget nyomatni a klímám...
De van még egy érzékelő, nem? Fenn a napszemüvegtartó lenyíló konzol környékén nem az az a rácsos kis izé?
Naplózva
skyjezus
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 321


E-mail
« Új hozzászólás #36699 Dátum: 2012.05.02 szerda, 15:38:55 »

Sziasztok!
olyan kérdésem lenne , hogy mekkora hangszórók mennek be a mondiba ?
Naplózva

2003/6 MK3 TDCI 2.0 GHIA (130 Le); EGR off, egy kis carbonozás
Oldalak: 1 ... 727 728 729 730 731 732 733 [734] 735 736 737 738 739 740 741 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.164 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.