Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.07 vasárnap, 17:24:59 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 764 765 766 767 768 769 770 [771] 772 773 774 775 776 777 778 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 20689156 alkalommal)
0 Felhasználó és 122 vendég van a témában
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #38500 Dátum: 2012.07.24 kedd, 17:23:06 »

Sziasztok!

Lehet volt már itt a fórumban ez a kérdés...de Mk3-as pre facelift (2002-es) Mondeo-ra lehet faceliftes krómozott hűtőrácsot rakni?
Illeszkedik rá vagy eltérő?

Köszi

Laci
És még ha akarsz akkor a lökhárító is egy az egybe rámegy.Nekem F2-es van rajta és tuti minden.Necsak a rácsot cseréld egybe szebb lesz.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
bagocsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26


E-mail
« Új hozzászólás #38501 Dátum: 2012.07.24 kedd, 17:55:01 »

Dobj róla egy fotót, mert kb 101%, hogy egy nem gyári, utólagos gombról van szó, ami csak neked van.

Sajnos fotót most nem tudok.
Az biztos hogy véletlenül benyomtam,és az indítókulcs kivétele után is hallottam hogy megy a venti folyamatosan.
(A víz 60C° volt.)
Naplózva

2004.01 MK3 2.0 TDCI Trend 6.seb.130Le
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #38502 Dátum: 2012.07.24 kedd, 18:39:19 »

Sajnos fotót most nem tudok.
Az biztos hogy véletlenül benyomtam,és az indítókulcs kivétele után is hallottam hogy megy a venti folyamatosan.
(A víz 60C° volt.)

Hah... mán meg is van a győztes.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #38503 Dátum: 2012.07.24 kedd, 19:43:17 »

Dehogy, az a kék. A piros az önmegsemmisítő http://www.youtube.com/watch?v=iDwY9KGt90c&t=5m20s
taps ...tegnap néztük meg (ismét) a lányokkal.... eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
SIRE
Vendég
« Új hozzászólás #38504 Dátum: 2012.07.24 kedd, 20:04:13 »

Sziasztok!
2002-es 2.0 TDCI MK3-nál van olyan problémám, hogy valami zörög,kopog a kormánymű környékén.
Szerelő barátommal megnéztünk minden összekötőt,kutyacsont,féltengely stb. Semmi nem lóg, nem lötyög (emelve és aknában sem).
Viszont alátekerve kopogó,ropogó hangot hallunk. (menet közben például balkanyarban, ha bukkanóba megyek, akkor koppan egyet - enyhén a kormánykeréken is érzem vissza).
Találtam egy ilyen leírást (http://mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/kormanykopogas_javitasa_mk3.pdf), ez vajon segítene rajta, vagy a fogasléc,kormánymű környékén keressem a hibát. Azt tudom, hogy utóbbi fájdalmas pénztárca ügyileg, így jobban örülnék az első megoldásnak Smiley De ugye ez nem erről szól sajnos...
Ha valóban kormánymű hiba lesz, akkor hosszú távon veszélyes lehet-e a vezetést tekintve? (ezzel járok dolgozni, és augusztus elején Horvát-ba készülünk nyaralni) Inkább el se induljak, vagy? Van,volt valakinek hasonló problémája?

Köszi a segítséget előre is.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #38505 Dátum: 2012.07.24 kedd, 20:29:39 »

Sziasztok!
2002-es 2.0 TDCI MK3-nál van olyan problémám, hogy valami zörög,kopog a kormánymű környékén.
Szerelő barátommal megnéztünk minden összekötőt,kutyacsont,féltengely stb. Semmi nem lóg, nem lötyög (emelve és aknában sem).
Viszont alátekerve kopogó,ropogó hangot hallunk. (menet közben például balkanyarban, ha bukkanóba megyek, akkor koppan egyet - enyhén a kormánykeréken is érzem vissza).
Találtam egy ilyen leírást (http://mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/kormanykopogas_javitasa_mk3.pdf), ez vajon segítene rajta, vagy a fogasléc,kormánymű környékén keressem a hibát. Azt tudom, hogy utóbbi fájdalmas pénztárca ügyileg, így jobban örülnék az első megoldásnak Smiley De ugye ez nem erről szól sajnos...
Ha valóban kormánymű hiba lesz, akkor hosszú távon veszélyes lehet-e a vezetést tekintve? (ezzel járok dolgozni, és augusztus elején Horvát-ba készülünk nyaralni) Inkább el se induljak, vagy? Van,volt valakinek hasonló problémája?

Köszi a segítséget előre is.
Középen akad hűvösebb időben? Ha igen  akkor nagy az esély a kormánymű cserére... Nekem ez a helyzet sajnos. Sokáig ne húzd mert baj lehet belőle. Egyenesből nehéz kimozdítani, a többit már ki tudod találni....   Nem olcsó dolog.    Először próbáld meg a leírtakat!
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
SIRE
Vendég
« Új hozzászólás #38506 Dátum: 2012.07.24 kedd, 20:32:17 »

Középen akad hűvösebb időben? Ha igen  akkor nagy az esély a kormánymű cserére... Nekem ez a helyzet sajnos. Sokáig ne húzd mert baj lehet belőle. Egyenesből nehéz kimozdítani, a többit már ki tudod találni....   Nem olcsó dolog.    Először próbáld meg a leírtakat!
Semmi gondom nincs vele - nem akad, nem szorul,csak a fránya kopogó hang.
Használtat,bontottat érdemes venni? Vagy befürdés lehet belőle?
Esetleg Fejér megyében ismert valaki olyan szerelőt, aki megbízható (relatív olcsó) és meg tudja nézni, mondani hogy mi lehet a baja?
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #38507 Dátum: 2012.07.24 kedd, 20:35:15 »

Semmi gondom nincs vele - nem akad, nem szorul,csak a fránya kopogó hang.
Használtat,bontottat érdemes venni? Vagy befürdés lehet belőle?
Esetleg Fejér megyében ismert valaki olyan szerelőt, aki megbízható (relatív olcsó) és meg tudja nézni, mondani hogy mi lehet a baja?
Toronycsapágyat néztétek?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #38508 Dátum: 2012.07.24 kedd, 20:37:40 »

Semmi gondom nincs vele - nem akad, nem szorul,csak a fránya kopogó hang.
Használtat,bontottat érdemes venni? Vagy befürdés lehet belőle?
Esetleg Fejér megyében ismert valaki olyan szerelőt, aki megbízható (relatív olcsó) és meg tudja nézni, mondani hogy mi lehet a baja?
Tisztelt Fórumtárs!
Használtat semmikép. Aránylag elfogadható áron felújitják a kormányművedet ha az a probléma valódi oka. Ez ügyben kérdezd privátban VTamást, ő tud neked bisztosat mondani, mert igy javitatta.
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
SIRE
Vendég
« Új hozzászólás #38509 Dátum: 2012.07.24 kedd, 20:40:27 »

Toronycsapágyat néztétek?
Néztük, meg a hang maga is alul-középről jön.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #38510 Dátum: 2012.07.24 kedd, 20:51:01 »

Néztük, meg a hang maga is alul-középről jön.
Stab rúd szilent rendben van?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #38511 Dátum: 2012.07.24 kedd, 20:52:37 »

Semmi gondom nincs vele - nem akad, nem szorul,csak a fránya kopogó hang.
Használtat,bontottat érdemes venni? Vagy befürdés lehet belőle?
Esetleg Fejér megyében ismert valaki olyan szerelőt, aki megbízható (relatív olcsó) és meg tudja nézni, mondani hogy mi lehet a baja?
Egészen véletlen tudok 1 ilyet smile  Ervin, Súr-on lakik, és klubtag ő is.   Írj neki privátot. El van úszva, de biztos meg fogja nézni.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
SIRE
Vendég
« Új hozzászólás #38512 Dátum: 2012.07.24 kedd, 20:55:00 »

Stab rúd szilent rendben van?
Igen, "pájszer"-el "ellenőrizve" minden lehetséges kopogó-forrás (többnyire minden ilyen szilentes dolog tavaly volt cserélve; kormányösszekötő,stabrúd,féktárcsa,betét).  szomoru1
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #38513 Dátum: 2012.07.24 kedd, 20:55:36 »

Tisztelt Fórumtárs!
Használtat semmikép. Aránylag elfogadható áron felújitják a kormányművedet ha az a probléma valódi oka. Ez ügyben kérdezd privátban VTamást, ő tud neked bisztosat mondani, mert igy javitatta.
Tisztelettel László!
Sajnos az elfogadható ár már jóval több lett.... Azt mondta Tamás ő kapta az utolsót áremelés előtt, elég rendesen emeltek rajta. 
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #38514 Dátum: 2012.07.24 kedd, 21:03:57 »

Sziasztok!
2002-es 2.0 TDCI MK3-nál van olyan problémám, hogy valami zörög,kopog a kormánymű környékén.
Szerelő barátommal megnéztünk minden összekötőt,kutyacsont,féltengely stb. Semmi nem lóg, nem lötyög (emelve és aknában sem).
Viszont alátekerve kopogó,ropogó hangot hallunk. (menet közben például balkanyarban, ha bukkanóba megyek, akkor koppan egyet - enyhén a kormánykeréken is érzem vissza).
Találtam egy ilyen leírást (http://mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/kormanykopogas_javitasa_mk3.pdf), ez vajon segítene rajta, vagy a fogasléc,kormánymű környékén keressem a hibát. Azt tudom, hogy utóbbi fájdalmas pénztárca ügyileg, így jobban örülnék az első megoldásnak Smiley De ugye ez nem erről szól sajnos...
Ha valóban kormánymű hiba lesz, akkor hosszú távon veszélyes lehet-e a vezetést tekintve? (ezzel járok dolgozni, és augusztus elején Horvát-ba készülünk nyaralni) Inkább el se induljak, vagy? Van,volt valakinek hasonló problémája?

Köszi a segítséget előre is.

Csak tipp (mert jártam így) maga a kormányműházat a segédalvázhoz rögzítő csavarok (2 db van) nincs esetleg fellazulva? A hátsó motortartó bakod, a váltó végén nincs átszakadva, mert a hang forrásánál lakik az is?
Hirtelen ennyi ötlet.
Küldtem egy pü-t is a kormánymű esetemről  integet2
Naplózva
SIRE
Vendég
« Új hozzászólás #38515 Dátum: 2012.07.24 kedd, 21:07:43 »

Csak tipp (mert jártam így) maga a kormányműházat a segédalvázhoz rögzítő csavarok (2 db van) nincs esetleg fellazulva? A hátsó motortartó bakod, a váltó végén nincs átszakadva, mert a hang forrásánál lakik az is?
Hirtelen ennyi ötlet.
Küldtem egy pü-t is a kormánymű esetemről  integet2

Na, majd ezt is megvizsgáljuk. Hátha...
Egyébként ha nem akad a kormány, meg igazából "csak" kopogó hangot ad, akkor hosszabb útra nem veszélyes elindulni, vagy? (küldtem választ egyébként) Smiley
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #38516 Dátum: 2012.07.24 kedd, 21:17:41 »

Na, majd ezt is megvizsgáljuk. Hátha...
Egyébként ha nem akad a kormány, meg igazából "csak" kopogó hangot ad, akkor hosszabb útra nem veszélyes elindulni, vagy? (küldtem választ egyébként) Smiley
a koppanó hang szerintem csak a futóműből jöhet.Amennyiben a kormányösszekötő gömbcsuklók rendben vannak.A krománygép ha nem akad,akkor az nem is koppan.Szóval,én elvinném egy független futóműveshez is,aki ingyen átnézi.Hátha ő más eredményt kap az ellenőrzés során valahol a futóműben,mint eddig ti.Amit még érdemes lenne megnézni az a féltengely.De az induláskor is koppanna kitekert kormánynál.
Álló helyzetben ha kopog amikor tekered a kormányt,az pedig a torony csapágy.Azt meglehet állapítani a hang irányából,hogy melyik.
Értem én,hogy már átnéztétek,de szerintem akkor is a futóműben van a kopogó hang oka.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
SIRE
Vendég
« Új hozzászólás #38517 Dátum: 2012.07.24 kedd, 21:22:45 »

a koppanó hang szerintem csak a futóműből jöhet.Amennyiben a kormányösszekötő gömbcsuklók rendben vannak.A krománygép ha nem akad,akkor az nem is koppan.Szóval,én elvinném egy független futóműveshez is,aki ingyen átnézi.Hátha ő más eredményt kap az ellenőrzés során valahol a futóműben,mint eddig ti.Amit még érdemes lenne megnézni az a féltengely.De az induláskor is koppanna kitekert kormánynál.
Álló helyzetben ha kopog amikor tekered a kormányt,az pedig a torony csapágy.Azt meglehet állapítani a hang irányából,hogy melyik.
Értem én,hogy már átnéztétek,de szerintem akkor is a futóműben van a kopogó hang oka.
Köszi, remélem Ervin meg tudja nézni nekem még nyaralás előtt
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #38518 Dátum: 2012.07.25 szerda, 00:10:36 »

Sziasztok!
2002-es 2.0 TDCI MK3-nál van olyan problémám, hogy valami zörög,kopog a kormánymű környékén.
Szerelő barátommal megnéztünk minden összekötőt,kutyacsont,féltengely stb. Semmi nem lóg, nem lötyög (emelve és aknában sem).
Viszont alátekerve kopogó,ropogó hangot hallunk. (menet közben például balkanyarban, ha bukkanóba megyek, akkor koppan egyet - enyhén a kormánykeréken is érzem vissza).
Találtam egy ilyen leírást (http://mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/kormanykopogas_javitasa_mk3.pdf), ez vajon segítene rajta, vagy a fogasléc,kormánymű környékén keressem a hibát. Azt tudom, hogy utóbbi fájdalmas pénztárca ügyileg, így jobban örülnék az első megoldásnak Smiley De ugye ez nem erről szól sajnos...
Ha valóban kormánymű hiba lesz, akkor hosszú távon veszélyes lehet-e a vezetést tekintve? (ezzel járok dolgozni, és augusztus elején Horvát-ba készülünk nyaralni) Inkább el se induljak, vagy? Van,volt valakinek hasonló problémája?
Köszi a segítséget előre is.
Nekem rugótöréskor kattogot meg minden zajt prudukált azt sem zárnám ki!!!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #38519 Dátum: 2012.07.25 szerda, 09:12:18 »

Nálam is van néha ilyen kopogás, de én egészen közel a kormánykerék körül hallom. Mondjuk amióta nálam van az autó, lassan 2 éve, azóta van.  Undecided
Meg kéne csinálnom nekem is ami a pdf-ben le van írva.
Naplózva
zsozso68
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116


E-mail
« Új hozzászólás #38520 Dátum: 2012.07.25 szerda, 09:37:52 »

Hali!Nekem is ilyen gondom van sajnos.Éppen tegnap vizsgáltattam át egy jó ismerősömmel a hiba okait.Nálam bal kanyarodáskor érezni kisebb rángást.Álló helyzetben a kormányt mozgatva jól érezni a kotyogást.Először én toronycsapágyra gyanakodtam,de sajnos a kormánymű az oka.Azt javasolta az ismerős szerelőm,hogy cseréljem ki,mert nem biztonságos így.Lehet,hogy évekig sem lenne gondja,de az is előfordulhat,hogy napok múlva megadja magát.Hétfőn cseréltetem ki a kormányművet,azután többet tudok mondani.
Naplózva

2004/12 TDCI Ghia 115LE
SIRE
Vendég
« Új hozzászólás #38521 Dátum: 2012.07.25 szerda, 09:44:04 »

Hali!Nekem is ilyen gondom van sajnos.Éppen tegnap vizsgáltattam át egy jó ismerősömmel a hiba okait.Nálam bal kanyarodáskor érezni kisebb rángást.Álló helyzetben a kormányt mozgatva jól érezni a kotyogást.Először én toronycsapágyra gyanakodtam,de sajnos a kormánymű az oka.Azt javasolta az ismerős szerelőm,hogy cseréljem ki,mert nem biztonságos így.Lehet,hogy évekig sem lenne gondja,de az is előfordulhat,hogy napok múlva megadja magát.Hétfőn cseréltetem ki a kormányművet,azután többet tudok mondani.
Hello, hol és mennyiért cserélik majd ki? Ahogy én nézegettem igen költséges mutatvány - 150-300e Ft közötti
Naplózva
luki
Vendég
« Új hozzászólás #38522 Dátum: 2012.07.25 szerda, 09:53:45 »

Sziasztok!

Új vagyok itt, 2 hete vettem egy 2003-as TDCi kombit. Eddig egy álom... Főleg, hogy kb annyit eszik mint az asszony Ignise, és megy mint egy rakéta...
Egy egyszerű kérdésem lenne Hozzátok: az anyósülésen nem tudom valahogy kikapcsolni a légzsákot...? Na nem anyukát akarom kicsinálni, hanem a 4 hónapos kislányomat tenném oda hordozóban, ha mennünk kell.
Mert hiába nagy a kocsi, hátra nem fér el kényelmesen a gyerekülés + hordozó + asszony. Pedig a nejem nem valami vastag... Csak ugye a kényelem miatt a hátsó üléslap "kagylósítva" van és nem tudom az ajtó széléig kihúzni a gyerekek üléseit...

kösz és üdv
Luki
Naplózva
zsozso68
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116


E-mail
« Új hozzászólás #38523 Dátum: 2012.07.25 szerda, 10:00:33 »

Nekem egy ismerős szerelő cseréli ki Győrben.Újonnan valóban húzós ára van 153000 ért láttam a neten.Bontott lesz beépítve 35000 ért,de majd csak akkor fizetem ki,ha jó is lesz vele az autó.
Naplózva

2004/12 TDCI Ghia 115LE
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #38524 Dátum: 2012.07.25 szerda, 10:03:34 »

Na ne már, ha hallok néha kormány tekerésnél egy-egy kopogást, akkor cseréljem ki a komplett kormányművet? gun
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #38525 Dátum: 2012.07.25 szerda, 10:05:33 »

Sziasztok!

Új vagyok itt, 2 hete vettem egy 2003-as TDCi kombit. Eddig egy álom... Főleg, hogy kb annyit eszik mint az asszony Ignise, és megy mint egy rakéta...
Egy egyszerű kérdésem lenne Hozzátok: az anyósülésen nem tudom valahogy kikapcsolni a légzsákot...? Na nem anyukát akarom kicsinálni, hanem a 4 hónapos kislányomat tenném oda hordozóban, ha mennünk kell.
Mert hiába nagy a kocsi, hátra nem fér el kényelmesen a gyerekülés + hordozó + asszony. Pedig a nejem nem valami vastag... Csak ugye a kényelem miatt a hátsó üléslap "kagylósítva" van és nem tudom az ajtó széléig kihúzni a gyerekek üléseit...

kösz és üdv
Luki

Nem kapcsolható. Gyerekülés+hordozó hátra, feleséged előre.  integet2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
luki
Vendég
« Új hozzászólás #38526 Dátum: 2012.07.25 szerda, 10:07:54 »

Nem kapcsolható. Gyerekülés+hordozó hátra, feleséged előre.  integet2

OK. köszi!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #38527 Dátum: 2012.07.25 szerda, 10:08:07 »

Sziasztok!

Új vagyok itt, 2 hete vettem egy 2003-as TDCi kombit. Eddig egy álom... Főleg, hogy kb annyit eszik mint az asszony Ignise, és megy mint egy rakéta...
Egy egyszerű kérdésem lenne Hozzátok: az anyósülésen nem tudom valahogy kikapcsolni a légzsákot...? Na nem anyukát akarom kicsinálni, hanem a 4 hónapos kislányomat tenném oda hordozóban, ha mennünk kell.
Mert hiába nagy a kocsi, hátra nem fér el kényelmesen a gyerekülés + hordozó + asszony. Pedig a nejem nem valami vastag... Csak ugye a kényelem miatt a hátsó üléslap "kagylósítva" van és nem tudom az ajtó széléig kihúzni a gyerekek üléseit...

Normálisan nem lehet kikapcsolni. Gyereket pedig én nem raknék előre... azaz, nem is raktam.
A helyről meg annyit, hogy hátra elfér a 2 gyerekülés, középre meg egy felnőtt. Utaztunk így elég sokat...
Amíg csak 1 gyerek volt, a mama hátraült, a gyerekkel. Amikor már 2, majd 3, akkor is a kicsi hátul volt, a másikkal, a mama meg elöl.
Megszokták, és nem volt gond.
Ha a gyerek elöl lenne, és vacakolni kell vele, akkor a két ülés között kell előrenyúlni, ami egyrészt elég kényelmetlen, másrészt téged zavar.
Az is, hogy figyeled a gyerkőcöt, ha gond van vele, ezzel elvonva a figyelmed az útról.
A kagylósítást meg lehet szüntetni egy pokróccal, amit a résbe raksz, és máris egyenes lesz.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zsozso68
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116


E-mail
« Új hozzászólás #38528 Dátum: 2012.07.25 szerda, 10:10:36 »

Akkor ne cseréld ki!Nálam nem kis kopogást hallani,hanem erős rángást érezni,és egy ponton kotyog a kormány.Nem szeretném,ha valamelyik hosszú utamon megadná magát.Egyébként nem én állapítottam meg a cseréjét,hanem egy nagyon jó ismerősöm.Én csak laikus vagyok.
Naplózva

2004/12 TDCI Ghia 115LE
luki
Vendég
« Új hozzászólás #38529 Dátum: 2012.07.25 szerda, 10:49:20 »

Normálisan nem lehet kikapcsolni. Gyereket pedig én nem raknék előre... azaz, nem is raktam.
A helyről meg annyit, hogy hátra elfér a 2 gyerekülés, középre meg egy felnőtt. Utaztunk így elég sokat...
Amíg csak 1 gyerek volt, a mama hátraült, a gyerekkel. Amikor már 2, majd 3, akkor is a kicsi hátul volt, a másikkal, a mama meg elöl.
Megszokták, és nem volt gond.
Ha a gyerek elöl lenne, és vacakolni kell vele, akkor a két ülés között kell előrenyúlni, ami egyrészt elég kényelmetlen, másrészt téged zavar.
Az is, hogy figyeled a gyerkőcöt, ha gond van vele, ezzel elvonva a figyelmed az útról.
A kagylósítást meg lehet szüntetni egy pokróccal, amit a résbe raksz, és máris egyenes lesz.

Köszi!

Az ötlet jó, én eddig csak párnával próbálkoztam, de az túl puha volt.

üdv
Luki
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #38530 Dátum: 2012.07.25 szerda, 11:24:25 »

Nem kapcsolható. Gyerekülés+hordozó hátra, feleséged előre.  integet2

Hogyne lehetne kiiktatni....

Automatán kikapcsol, ha 20kg alatti súlyt érzékel. Nyugodtan tedd oda, ha a középkonzolon égve marad a légzsák lámpa.
Ki is próbálhatod, kapcsold be a biztonsági övet az anyóson úgy, hogy nem ül rajta senki, és indítsd be a kocsit.
Naplózva
luki
Vendég
« Új hozzászólás #38531 Dátum: 2012.07.25 szerda, 11:27:06 »

Hogyne lehetne kiiktatni....

Automatán kikapcsol, ha 20kg alatti súlyt érzékel. Nyugodtan tedd oda, ha a középkonzolon égve marad a légzsák lámpa.
Ki is próbálhatod, kapcsold be a biztonsági övet az anyóson úgy, hogy nem ül rajta senki, és indítsd be a kocsit.

valamilyen leírásban láttam én is ilyet, de eddig nem mertem még kipróbálni...
sajna csak német kézikönyvem van hozzá, de hála Nektek, innen már leszedtem a magyart.

Luki
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #38532 Dátum: 2012.07.25 szerda, 11:44:45 »

Hogyne lehetne kiiktatni....

Automatán kikapcsol, ha 20kg alatti súlyt érzékel. Nyugodtan tedd oda, ha a középkonzolon égve marad a légzsák lámpa.
Ki is próbálhatod, kapcsold be a biztonsági övet az anyóson úgy, hogy nem ül rajta senki, és indítsd be a kocsit.

Szerintem ez a faceliftnél nem így működik. Ki fogom próbálni, de nekem egyszer nem maradt égve a lámpa.
Pedig valami cuccot raktam oda. Ha jól emlékszem, Bunyek írta, hogy a faceliftesnél nincs is ilyen érzékelő.
Szóval óvatosan a tanácsokkal.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #38533 Dátum: 2012.07.25 szerda, 11:58:33 »

Hogyne lehetne kiiktatni....

Automatán kikapcsol, ha 20kg alatti súlyt érzékel. Nyugodtan tedd oda, ha a középkonzolon égve marad a légzsák lámpa.
Ki is próbálhatod, kapcsold be a biztonsági övet az anyóson úgy, hogy nem ül rajta senki, és indítsd be a kocsit.
ez csak facelift előttiben van így.
Faceliftesben a műszerfal jobb oldalán rajta van a matrica, hogy ne tegyél a J1-be gyerekülést.

A faceliftes verziókban az utasoldali légzsák szervizben kiiktatható egy spéci kütyüvel, melyet - ha jól emlékszem - a légzsákmodulba menő vezetékre tesznek, kvázi vakdugó. Attól spéci, hogy tudja a modul állapotát "emulálni", így nem nyavajog a kikapcsolt légzsák miatt az SRS vezérlés.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #38534 Dátum: 2012.07.25 szerda, 12:42:45 »

ez csak facelift előttiben van így.
Faceliftesben a műszerfal jobb oldalán rajta van a matrica, hogy ne tegyél a J1-be gyerekülést.

A faceliftes verziókban az utasoldali légzsák szervizben kiiktatható egy spéci kütyüvel, melyet - ha jól emlékszem - a légzsákmodulba menő vezetékre tesznek, kvázi vakdugó. Attól spéci, hogy tudja a modul állapotát "emulálni", így nem nyavajog a kikapcsolt légzsák miatt az SRS vezérlés.
hát ez de sz a r. Ezt is kispórolták menet közben?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #38535 Dátum: 2012.07.25 szerda, 13:21:07 »

Köszi!

Az ötlet jó, én eddig csak párnával próbálkoztam, de az túl puha volt.

üdv
Luki
Én is kiraktam a szélére mind két oldalon a középső részen meg a nagyobb simán elfér.Nem gond ez.Az ülés egy kicsit benyomódik de már nem kell és vissza nyerte alakját az ülés azóta.Nekem kikapcsolható a légzsák a kocsiban de eszembe nem jutott soha,hogy előre rakjam.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
malay
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 180


E-mail
« Új hozzászólás #38536 Dátum: 2012.07.25 szerda, 13:32:09 »

Egyet értek, hogy a gyereknek hátul a helye.
Azonban még egy tapasztalattal gazdagabb vagyok. Alf féle hidraulikus feszítő szilent-csere alu művelet közben a zsír új feszítőbe ahogy tettem bele az alupogácsát... Szóval zömmökítés közben maga a gyűrű elpattant. Van valakinek ötlete rá? Hegeszteni? Szét lehet szedni magát a hidraulikus részt? A réginek ezt a gyűrűjét tegyem bele az újba? Vagy vehetem eg újra??? falbav
Naplózva

2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #38537 Dátum: 2012.07.25 szerda, 14:44:39 »

Egyet értek, hogy a gyereknek hátul a helye.
Azonban még egy tapasztalattal gazdagabb vagyok. Alf féle hidraulikus feszítő szilent-csere alu művelet közben a zsír új feszítőbe ahogy tettem bele az alupogácsát... Szóval zömmökítés közben maga a gyűrű elpattant. Van valakinek ötlete rá? Hegeszteni? Szét lehet szedni magát a hidraulikus részt? A réginek ezt a gyűrűjét tegyem bele az újba? Vagy vehetem eg újra??? falbav
nem lehet szetszedni....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
malay
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 180


E-mail
« Új hozzászólás #38538 Dátum: 2012.07.25 szerda, 15:17:22 »

nem lehet szetszedni....
Sikerült meghegesztetni, és elég masszívnak néz ki.
Alf! durván 14mm magas alupogácsa került bele (peremezés előtt). Azt mondta a fickó, aki meghegesztette, hogy az én alupogim nagyon merev volt, sokkal lágyabb aluból kellett volna csinálni. 3 Tanulság: 1 legyen lágy az alupogi, 2. csak óvatosan üssed peremezés közben, 3. mindig van megoldás  worship
Naplózva

2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #38539 Dátum: 2012.07.25 szerda, 16:40:21 »

Sikerült meghegesztetni, és elég masszívnak néz ki.
Alf! durván 14mm magas alupogácsa került bele (peremezés előtt). Azt mondta a fickó, aki meghegesztette, hogy az én alupogim nagyon merev volt, sokkal lágyabb aluból kellett volna csinálni. 3 Tanulság: 1 legyen lágy az alupogi, 2. csak óvatosan üssed peremezés közben, 3. mindig van megoldás  worship

Azt majd azért várd meg hogy mennyit fog birni.....énis eltörtem és 1000ft-ért vettem egy bontottat Motorcraft-tól aszem..
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #38540 Dátum: 2012.07.25 szerda, 16:41:16 »

Szerintem ez a faceliftnél nem így működik. Ki fogom próbálni, de nekem egyszer nem maradt égve a lámpa.
Pedig valami cuccot raktam oda. Ha jól emlékszem, Bunyek írta, hogy a faceliftesnél nincs is ilyen érzékelő.
Szóval óvatosan a tanácsokkal.

Igen facelift előttibe van csak...angolban meg aszem egyáltalán nincs is...hát ebben az a szép hogy facelift utániban pákk mindent nyit, előttiben meg csak a vezetőt ha nem ül a másikon senki....ergo nem kell venni komplett műszerfalat légzsákkal..
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.25 szerda, 16:42:55 írta Bunyek » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #38541 Dátum: 2012.07.25 szerda, 16:41:52 »

Sikerült meghegesztetni, és elég masszívnak néz ki.
Alf! durván 14mm magas alupogácsa került bele (peremezés előtt). Azt mondta a fickó, aki meghegesztette, hogy az én alupogim nagyon merev volt, sokkal lágyabb aluból kellett volna csinálni. 3 Tanulság: 1 legyen lágy az alupogi, 2. csak óvatosan üssed peremezés közben, 3. mindig van megoldás  worship
eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
malay
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 180


E-mail
« Új hozzászólás #38542 Dátum: 2012.07.25 szerda, 17:03:17 »

Azt majd azért várd meg hogy mennyit fog birni.....énis eltörtem és 1000ft-ért vettem egy bontottat Motorcraft-tól aszem..
Persze az ember agyán végigvillan, hogy valóban jó-e a hegesztés. Én remélem, hogy jó.  Vén róka volt, aki csinálta, látszott rajta, hogy értett hozzá. A hegesztőpálcák tömérdek fajtája volt a polcon, és nem gondolkodott, hogy melyik után nyúljon, és azon se sokat, hogy a trafóját hány amperre állítsa. Nem beszélt sokat és pont annyit kért a munkáért, amire azt mondod, hogy nem túl sok és nem túl kevés. ( azonnal mehettem, épp egy nagyobb munkába volt, de közbeiktatott, esztergált  lágy alupogit, mert csak 30mm-es rúdja volt, levágta, megfúrta, és a hibát kijavította  = 1000Ft )
Szóval, ha bejön, akkor jó lesz és használom, ha nem jön be, akkor eltörik, DE akkor a listán megírom, hogy nem volt jó döntés.
EGR dugón 10mm-es luk kivágása elfogadható, hogy ne dobjon hiba kódot? Vagy akkor olyan mintha lesem dugóztam volna? Angoloknál láttam fúrt dugót.
Naplózva

2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #38543 Dátum: 2012.07.25 szerda, 17:08:22 »


EGR dugón 10mm-es luk kivágása elfogadható, hogy ne dobjon hiba kódot? Vagy akkor olyan mintha lesem dugóztam volna? Angoloknál láttam fúrt dugót.


Szerintem ne a dugót fúrd át, inkább vegyél egy ELM327-et, vagy F-Supert (nem egy nagy beruházás), és hétvégente olvasd ki, hogy lásd van-e más hiba is.
Naplózva
malay
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 180


E-mail
« Új hozzászólás #38544 Dátum: 2012.07.25 szerda, 17:10:15 »

Szerintem ne a dugót fúrd át, inkább vegyél egy ELM327-et, vagy F-Supert (nem egy nagy beruházás), és hétvégente olvasd ki, hogy lásd van-e más hiba is.
ELM327 van. Csupán elméleti síkon érdekelt, hogy mi a véleményetek róla.
Naplózva

2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #38545 Dátum: 2012.07.25 szerda, 18:12:39 »

ELM327 van. Csupán elméleti síkon érdekelt, hogy mi a véleményetek róla.

Szerintem kis lyukkal ugyanúgy bemegy a korom, és ugyanúgy be tud állni a szelep, és ugyanúgy telenyomja dzsuvával a szívósort, legfeljebb kicsit lassabban.
Magyarán szerintem semmi értelme.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #38546 Dátum: 2012.07.25 szerda, 18:31:45 »

ELM327 van. Csupán elméleti síkon érdekelt, hogy mi a véleményetek róla.
nem kell rá furat.ott az elm!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1611



« Új hozzászólás #38547 Dátum: 2012.07.26 csütörtök, 07:05:55 »

...hanem a 4 hónapos kislányomat tenném...
4 honapos gyereket nem szabad elso ulesre rakni, akar kikapcsolhato a legzsak, akar nem.
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #38548 Dátum: 2012.07.26 csütörtök, 07:19:55 »

Persze az ember agyán végigvillan, hogy valóban jó-e a hegesztés. Én remélem, hogy jó.  Vén róka volt, aki csinálta, látszott rajta, hogy értett hozzá. A hegesztőpálcák tömérdek fajtája volt a polcon, és nem gondolkodott, hogy melyik után nyúljon, és azon se sokat, hogy a trafóját hány amperre állítsa. Nem beszélt sokat és pont annyit kért a munkáért, amire azt mondod, hogy nem túl sok és nem túl kevés. ( azonnal mehettem, épp egy nagyobb munkába volt, de közbeiktatott, esztergált  lágy alupogit, mert csak 30mm-es rúdja volt, levágta, megfúrta, és a hibát kijavította  = 1000Ft )
Szóval, ha bejön, akkor jó lesz és használom, ha nem jön be, akkor eltörik, DE akkor a listán megírom, hogy nem volt jó döntés.
EGR dugón 10mm-es luk kivágása elfogadható, hogy ne dobjon hiba kódot? Vagy akkor olyan mintha lesem dugóztam volna? Angoloknál láttam fúrt dugót.


lehet de akkor minek ledugózni?
Naplózva
luki
Vendég
« Új hozzászólás #38549 Dátum: 2012.07.26 csütörtök, 08:15:21 »

4 honapos gyereket nem szabad elso ulesre rakni, akar kikapcsolhato a legzsak, akar nem.

Hello!
Én sem szeretném minden nap így utaztatni a picit, csak legfeljebb extrém esetben. De már megbékéltem a hátsó üléssel...
Luki
Naplózva
Oldalak: 1 ... 764 765 766 767 768 769 770 [771] 772 773 774 775 776 777 778 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.17 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.