Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.07 vasárnap, 17:35:25 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 759 760 761 762 763 764 765 [766] 767 768 769 770 771 772 773 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 20689322 alkalommal)
0 Felhasználó és 115 vendég van a témában
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #38250 Dátum: 2012.07.08 vasárnap, 21:56:36 »

Mk3-as lámpát hogy kell szétszedni? Van erre valamilyen FAQ, Wiki vagy valami?
Portalanítani kellene és nem tudom, hogy érdemes hozzákezdeni ...
Meg kell melegíteni a ragasztóját és lassan lehúzni a plexit, ha jól tudom. De HZsolt biztos tudja a tutit
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #38251 Dátum: 2012.07.08 vasárnap, 23:05:15 »

Bárcsak így lenne! Azért még aggódom, mert nem hivatalos Ford szervizben van a gép, hanem a kőhajításra lévőben, ahová be tudtuk vontatni - egy általános szervizben (Top Auto).
Patch modult ők is tudnak progizni???
Itt  ahova én hordom volt egy mondeo behozva mikor bent voltam indításgátló problémával,de azt tudom,hogy kikellett kérni hozzá a gyári diagot!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #38252 Dátum: 2012.07.08 vasárnap, 23:08:48 »

Itt  ahova én hordom volt egy mondeo behozva mikor bent voltam indításgátló problémával,de azt tudom,hogy kikellett kérni hozzá a gyári diagot!!!
Értem  szomoru1 köszi, holnap reggel minden kiderül. Valószínű, hogy ezt kell tennünk, sajnos nem jó szervizben éjszakázott az autó - holnap minél gyorsabban ki kell derülnie, hogy képesek csodára vagy nem. Ha nem, akkor ki kell kéretni velük a Fordtól a diagot. Nem tudom, kiadják azt a konkurenciának???
Vagy valamit félreértettem....?
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.08 vasárnap, 23:10:21 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #38253 Dátum: 2012.07.08 vasárnap, 23:16:14 »

Értem  szomoru1 köszi, holnap reggel minden kiderül. Valószínű, hogy ezt kell tennünk, sajnos nem jó szervizben éjszakázott az autó - holnap minél gyorsabban ki kell derülnie, hogy képesek csodára vagy nem. Ha nem, akkor ki kell kéretni velük a Fordtól a diagot. Nem tudom, kiadják azt a konkurenciának???
Vagy valamit félreértettem....?
Itt nálunk ez nem gond mert nem messze vannak a szarvíztől meg nagyon jól ismerik egymást.Ha ilyen a kapcsolatuk akkor menni fog de máskülönben szerintem nem.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Yabu
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


E-mail
« Új hozzászólás #38254 Dátum: 2012.07.09 hétfő, 10:23:41 »

Egy hozzáértő segítene? A jobb oldali visszapillantó tükröm lazán mozog (régebben határozotabb volt), a menetszél is elmozdítja, behajtja egy kicsit. Merre kezdjem a szerelést, meg szeretném húzni, hogy ne legyen ennyire laza. Honnan tudom szerelni?
Hozzászólásokat/segítséget előre is köszönöm.

 
Naplózva

2005.12. Mondeo 2.2 Tdci Titanium-X Phanter Black
ice850303
Vendég
« Új hozzászólás #38255 Dátum: 2012.07.09 hétfő, 13:23:52 »

Valaki tudna egy helyet, ahol nem csak 3-6m hosszú alurudat adnak, vagy akinek lenne elfekvőben, attól némi pénzmagért átvenném, a szíjfeszítőhöz kellene egy kicsike...
köszönöm  worship
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #38256 Dátum: 2012.07.09 hétfő, 13:25:13 »

Egy hozzáértő segítene? A jobb oldali visszapillantó tükröm lazán mozog (régebben határozotabb volt), a menetszél is elmozdítja, behajtja egy kicsit. Merre kezdjem a szerelést, meg szeretném húzni, hogy ne legyen ennyire laza. Honnan tudom szerelni?
Hozzászólásokat/segítséget előre is köszönöm.

 
tükörlapot kipattintod, hátlapot lepattintod, műanyag burkolatot leveszed és tiéd a középrész. Szerintem el van törve, mert ha jó, a tengelye elég erősen fogja, hogy ne lehessen könnyen behajtani.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #38257 Dátum: 2012.07.09 hétfő, 13:28:34 »

Értem  szomoru1 köszi, holnap reggel minden kiderül. Valószínű, hogy ezt kell tennünk, sajnos nem jó szervizben éjszakázott az autó - holnap minél gyorsabban ki kell derülnie, hogy képesek csodára vagy nem. Ha nem, akkor ki kell kéretni velük a Fordtól a diagot. Nem tudom, kiadják azt a konkurenciának???
Vagy valamit félreértettem....?
Mi az állás?
IDS és felkészült szerelő kell hozzá, ha tényleg a PATS modult kell programozni.

A két kulcsos tanítás jó ötlet lenne,ha a PATS modul elfogadná a jelenleg programozott kulcsaidat.
Ha IDS programozás megvolt, érdemes még a gyújtáskapcsoló körül az immo antennáját, vezetékelését megnézni.
(II-ben az ECU a gyújtáskapcsoló körül lévő PATS antenna segítségével gerjeszti a kulcsfejben lévő transzpondert, a visszakapott kódot hasonlítja össze a tárolt értékkel.)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
farika84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #38258 Dátum: 2012.07.09 hétfő, 16:18:47 »

Vedd ki és tisztítsd meg de óvatosan mert érzékeny! Próbáld ki, ha ugyanaz akkor húzd le a csatiját és úgy menj vele, ha nincs változás akkor az lesz a ludas. De lehet nincs is benne, Lászlóéba sincs+fix a turbója. A turbód fix vagy változó geos? Ha változós akkor ott is lehet gond. Padlózós gyorsításnál nincs fekete felhő mögötte? Egr-szívósor volt már takarítva, egr dugózva van?  Nem olvastam vissza.

Szia!

Fix turbós, Egr még nincs dugózva. Ha lepadlózom kis vagy nagy sebességnél nincs korom utánam.
Szívósort a napokban kiganézom és végig próbálom amiket tanácsoltál.  worship
Naplózva

2003'  Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
McRae
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129



E-mail
« Új hozzászólás #38259 Dátum: 2012.07.09 hétfő, 17:20:35 »

Érdeklődnék, nincs valaki Veszprém környékéről, aki hibakódot tudna nekem törölni??
Naplózva

2004.10. Mondeo 2.2 Tdci Ghia 155 Le  Phanter Black
2010.12. Mondeo 2.0 Tdci Trend 140 Le
2015.12. Mondeo 2.0 MK5
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #38260 Dátum: 2012.07.09 hétfő, 17:39:30 »

Szia!

Fix turbós, Egr még nincs dugózva. Ha lepadlózom kis vagy nagy sebességnél nincs korom utánam.
Szívósort a napokban kiganézom és végig próbálom amiket tanácsoltál.  worship
Akkor nincs MAF szenzorod a légszürőn egy hiba forrás már kizárva.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #38261 Dátum: 2012.07.09 hétfő, 17:59:28 »

Akkor nincs MAF szenzorod a légszürőn egy hiba forrás már kizárva.

Miért, ha változós, csak akkor kell lennie MAFnak?
Az enyém is fix, és nekem sincs. Viszont most pont azon gondolkozom, h változósra cseréljem a turbót. Akkor kell hozzá MAF is?
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #38262 Dátum: 2012.07.09 hétfő, 18:46:26 »

Mk3-as lámpát hogy kell szétszedni? Van erre valamilyen FAQ, Wiki vagy valami?
Portalanítani kellene és nem tudom, hogy érdemes hozzákezdeni ...

wiki nem tudom hogy van-e. En a telen alltam neki mert veszettul parasodott, ment bele a viz. Egyuttal le is lett sotetitve (plasztik primer + matt fekete).
Hajszaritoval vagy holegfujoval kell neki allni, korbemelegiteni azt a fekete ragogumi szeru anyagot amivel az atlatszo resz hozza van ragasztva a fekete muanyaghoz. A lampa csucsos vegerol kezdd, ott mintha jobban engedett volna ha jol emlekszem. Apro lapos csavarhuzok kellenek, minimum 2.

A foncsort ugy kezeld mintha egy hendikeppes kalciummentes tojassal bannal, nagyon hamar karcolodik /serul. Ne hasznalj oldoszert, mert megmattulhat esetleg le is valik...
Osszerakas elott a ragasztando feluleteket megtisztitod a regi ragacstol (lekaparod), majd szilikonnal (atlatszo v fekete) bekened es osszenyomod.

ha ugyesen mozogsz, darabonkent 1,5 ora alatt megvagy, plusz az ido ameddig a szilikon megszarad.

Az enyem most igy nez ki:

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #38263 Dátum: 2012.07.09 hétfő, 19:29:44 »

Mk3-as lámpát hogy kell szétszedni? Van erre valamilyen FAQ, Wiki vagy valami?
Portalanítani kellene és nem tudom, hogy érdemes hozzákezdeni ...

http://www.youtube.com/watch?v=imIiglkq7HA&feature=related

Én végignéztem mind a 4részt, szerintem állat lett.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Doby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 449



E-mail
« Új hozzászólás #38264 Dátum: 2012.07.09 hétfő, 20:01:17 »

Érdeklődnék, nincs valaki Veszprém környékéről, aki hibakódot tudna nekem törölni??


Ha Győr Veszprém környékének számit akkor nekem van hibakód olvasóm...  eplus2
Naplózva

MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy

Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #38265 Dátum: 2012.07.09 hétfő, 20:21:42 »

Miért, ha változós, csak akkor kell lennie MAFnak?
Az enyém is fix, és nekem sincs. Viszont most pont azon gondolkozom, h változósra cseréljem a turbót. Akkor kell hozzá MAF is?
Pontosan!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #38266 Dátum: 2012.07.09 hétfő, 21:01:14 »

http://www.youtube.com/watch?v=imIiglkq7HA&feature=related

Én végignéztem mind a 4részt, szerintem állat lett.

Ó bassz Smiley
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #38267 Dátum: 2012.07.09 hétfő, 21:16:30 »

Ó bassz Smiley

Tetszett?  eplus2
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #38268 Dátum: 2012.07.09 hétfő, 21:17:59 »

Pontosan!!!


És kell ott vmit kötözgetnem, felprogramoztatni? Mert nekem se csatlakozó,se vezeték semmi nincs ott most jelenleg.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #38269 Dátum: 2012.07.09 hétfő, 21:42:36 »

Tetszett?  eplus2

Asszem ebből HZsolt lesz Smiley
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #38270 Dátum: 2012.07.09 hétfő, 21:55:50 »

Miért, ha változós, csak akkor kell lennie MAFnak?
Az enyém is fix, és nekem sincs. Viszont most pont azon gondolkozom, h változósra cseréljem a turbót. Akkor kell hozzá MAF is?

fix helyére változóst csak nyomásos labdával tudsz felrakni....nincs vákum vezérlésed...MAf meg nemis kell neked, hidd el.. eplus2
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #38271 Dátum: 2012.07.09 hétfő, 22:37:02 »

Ha Győr Veszprém környékének számit akkor nekem van hibakód olvasóm...  eplus2
Akkus-nál jártál?
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #38272 Dátum: 2012.07.09 hétfő, 23:02:06 »

Sziasztok!
A hátsó féknyereg felújító cég, vagy ember telefonszámát, vagy egyéb elérhetőségét valaki meg tudná adni?

 worship
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #38273 Dátum: 2012.07.09 hétfő, 23:13:20 »

Sziasztok!
A hátsó féknyereg felújító cég, vagy ember telefonszámát, vagy egyéb elérhetőségét valaki meg tudná adni?

 worship

http://mondeo.hu/index.php?topic=1588.msg557540;topicseen#msg557540
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #38274 Dátum: 2012.07.09 hétfő, 23:56:25 »

fix helyére változóst csak nyomásos labdával tudsz felrakni....nincs vákum vezérlésed...MAf meg nemis kell neked, hidd el.. eplus2

Kössz Krisz! A labdát tudom, h kell, csak a MAF-ot nem tudom. Vki azt mondja kell,más meg azt, h nem. Most akkor mi a helyzet?  worship
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Doby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 449



E-mail
« Új hozzászólás #38275 Dátum: 2012.07.10 kedd, 05:40:40 »

Akkus-nál jártál?
Ma lesz aktuális a dolog  vigyor3
Naplózva

MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy

Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #38276 Dátum: 2012.07.10 kedd, 08:04:27 »

Kössz Krisz! A labdát tudom, h kell, csak a MAF-ot nem tudom. Vki azt mondja kell,más meg azt, h nem. Most akkor mi a helyzet?  worship

hát max ha komplett átépited a kocsit(ECU,csövek,stb) nem ér annyit az egész...
Egy megoldás van hogy a gyári vákumlabdát használja fel az ember....nyomás redukáló szelep kell ami vákumot csinál...na erre azt mondja valaki hogy nagy sz@r van aki meg elvan dőlve tőle....de ezis nyomással állitja elő.
Egy jó nyomásos labda, megfelelően belőve a legegyszerűbb és a legjobb vezérlés és legolcsóbb átalakitás.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #38277 Dátum: 2012.07.10 kedd, 09:45:38 »

Kössz Krisz! A labdát tudom, h kell, csak a MAF-ot nem tudom. Vki azt mondja kell,más meg azt, h nem. Most akkor mi a helyzet?  worship
Nem kell maf, mert a nyomást úgy is a map figyeli...
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #38278 Dátum: 2012.07.10 kedd, 09:46:20 »

Köszi!  worship  worship
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #38279 Dátum: 2012.07.10 kedd, 10:19:28 »

Kössz Krisz! A labdát tudom, h kell, csak a MAF-ot nem tudom. Vki azt mondja kell,más meg azt, h nem. Most akkor mi a helyzet?  worship
Én nem azt mondtam,hogy kell hanem gyárilag melyikhez van és melyikhez nincs.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #38280 Dátum: 2012.07.10 kedd, 11:16:35 »

Mi az állás?
IDS és felkészült szerelő kell hozzá, ha tényleg a PATS modult kell programozni.

A két kulcsos tanítás jó ötlet lenne,ha a PATS modul elfogadná a jelenleg programozott kulcsaidat.
Ha IDS programozás megvolt, érdemes még a gyújtáskapcsoló körül az immo antennáját, vezetékelését megnézni.
(II-ben az ECU a gyújtáskapcsoló körül lévő PATS antenna segítségével gerjeszti a kulcsfejben lévő transzpondert, a visszakapott kódot hasonlítja össze a tárolt értékkel.)
Röviden a történet: 4 nappal ezelőtt benzinkúttól elfelé a gyújtásra nem indult a gép + inmobilizer kijelző gyors villogás (aksi cserére készültem a napokban). Pótkulcs behozat, kipróbál, ugyanaz. Elektromos hibakeresés, biztosítékok, stb. A közeli szerviz vállalta, de nem értettek hozzá. Másnap egy elektromos specialista is széttárta akezét, muszáj volt trélerezni a Fordhoz (ezt akartam elkerülni).
40 percig voltam ott (mert bezárt a szerviz), újra progizták a PATS-et, kaptam új kódot, de mikor máskor haljon be az aksi. Másnap tudtam hazajönni, vittem új aksit (nekik nem volt még csere sem).
40 perc munkáért 2x1 órát írtak fel, jó drágán, megyek és panaszt teszek.
Tanulság 1: továbbra se megyek a Ford-ba, csak szoftver ügyben úgy néz ki muszáj.
Tanulság 2:  rá kell nézni az aksira, gyakrabban, mert ha legyengül, az leütheti az Inmóban a modult, és akkor tényleg sehova nem mentek az autóval, akkor tréler...
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.10 kedd, 11:22:47 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #38281 Dátum: 2012.07.10 kedd, 12:52:02 »

Röviden a történet: 4 nappal ezelőtt benzinkúttól elfelé a gyújtásra nem indult a gép + inmobilizer kijelző gyors villogás (aksi cserére készültem a napokban). Pótkulcs behozat, kipróbál, ugyanaz. Elektromos hibakeresés, biztosítékok, stb. A közeli szerviz vállalta, de nem értettek hozzá. Másnap egy elektromos specialista is széttárta akezét, muszáj volt trélerezni a Fordhoz (ezt akartam elkerülni).
40 percig voltam ott (mert bezárt a szerviz), újra progizták a PATS-et, kaptam új kódot, de mikor máskor haljon be az aksi. Másnap tudtam hazajönni, vittem új aksit (nekik nem volt még csere sem).
40 perc munkáért 2x1 órát írtak fel, jó drágán, megyek és panaszt teszek.
Tanulság 1: továbbra se megyek a Ford-ba, csak szoftver ügyben úgy néz ki muszáj.
Tanulság 2:  rá kell nézni az aksira, gyakrabban, mert ha legyengül, az leütheti az Inmóban a modult, és akkor tényleg sehova nem mentek az autóval, akkor tréler...

okulásul: PATS hibakijelzés, hogy tudjunk mit kell(ene) néznie szervizeknek ilyen hiba esetében:

If a fault develops on a vehicle fitted with Ford PATS there are a series of simple checks which can be carried out before proceeding, if necessary, to the FDS2000 diagnostic programme. There are also a number of self-diagnostic two-digit codes which may be displayed by the indicator LED which indicate a specific fault and could avoid the need to proceed with the FDS2000 diagnostic programme.

Note: The indicator LED must be carefully observed and the sequence of flashes noted.

When the two-digit codes are flashed, for example 1:3, a single flash followed by a break, followed by three flashes and a break, will be repeated ten times before the LED finally goes out.

Fault Finding Procedure

Fault - Engine does not start or crank: LED does not illuminate
PATS system fuses in central electric box. Fit or renew as necessary.
If alarm is fitted check whether LED functions for alarm: If OK go to FDS2000. If not OK check cigar lighter fuse (this also supplies power to LED).

Fault - Engine does not start or crank: LED flashes rapidly. (Engine is immobilised but key will not cancel immobilisation)
Check: Leave ignition switched on for at least one minute or until LED starts to flash two-digit code. Note the code being flashed and compare with the following list:-

Code Problem Check
1 : 3 Key code not received is the key obscured, try again with different key, key may be damaged/faulty
1 : 4 Partial code only received is the key obscured, try again with different key, key may be damaged or faulty
1 : 5 Key not programmed to PATS Programme key
1 : 6 Faulty link between PATS and EEC v module check with FDS2000
Programme key

Fault: Engine does not start or crank: LED illuminates for 4 seconds and goes out: (PATS is working correctly, possible fault elsewhere in system)
Check:
Starter solenoid relay, renew if necessary.
If still no start, Go to FDS2000.

Fault: Engine cranks but does not start. LED illuminates for 4 seconds and goes out (PATS is working correctly, fault elsewhere in system)
Check:
Power supply to PCM or fuel pump (diesel), if still no start, Go to FDS2000 Check PCM fault, Go to FDS2000 (Petrol and Gas engines)

Fault: Engine starts but LED stays on.
Check:
Leave ignition on (engine running) for at least one minute or until LED starts to flash two-digit code
2 : 1 Less than three keys programmed into module: vehicle can be driven but one or two more keys should be programmed into memory.

===========
saját fordításban:

FORD PATS rendszerrel szerelt gépkocsikon jelentkező hibák  feltárását segítik -  FDS2000 (IDS) műszeres vizsgálatot megelőzően - az alábbi  egyszerű hibakeresési lépesek. Az immobiliser visszajelző LED-je hibajelzés esetén kétszámjegyű kódokkal jelezhet bizonyos hibákat, mely kódok segítségével elvégezhető a diagnosztika FDS2000 (IDS) műszer hiányában is.
megj: a visszajelző LED alapos megfigyelése mellett jegyezzük le a villogás ritmusát. Például az 1:3 kétszámjegyű kódjelzés esetén a LED az első felvillanását követő szünet után hármat villan, az ezt követő szünet után a jelzés ismétlődik, összesen tízszer, mielőtt a jelzés megszűnik.

Hibakeresési eljárás:

HIBA – A motor nem indul vagy nem fordul át indítózáskor, a LED világít: A PATS rendszer biztosítéka a motortéri biztosítéktáblán cserélendő. Riasztóval szerelt gépjárműveknél ellenőrizzük, hogy riasztáskor a LED jelez-e. Ha igen, a vizsgálat FDS2000 (IDS) műszerrel folytatandó, ha nem, ellenőrizni kell a cigaretta gyújtó biztosítékát, mert közös a LED-ve.

HIBA - A motor nem indul vagy nem fordul át indítózáskor, a LED gyorsan villog (a motor az aktív immobiliser nem indul, az indítókulcs nem tudja hatástalanítani az immobilisert): Hagyjuk a gyújtáskapcsolót II-es állásban minimum 1 percig vagy amíg a LED gyors villogása át nem vált a kétszámjegyű kód villogtatására. A villogtatott kódok értelmezése:
1:3 – kulcskód nem érzékelhető, mely a kulcs hibáját jelenti (sérült, árnyékolt). Másik kulccsal kell megpróbálni az indítást.
1:4 – kulcskód csak részben érzékelhető, mely a kulcs hibáját jelenti. (sérült, árnyékolt). Másik kulccsal kell megpróbálni az indítást.
1:5 – kulcskód nincs tárolva a PATS modulban – nem programozott kulcs
1:6 – kapcsolati hiba a PATS modul és ECU között – FDS2000 (IDS) műszeres ellenőrzés szükséges.

HIBA – A motor nem indul vagy nem fordul át indítózáskor, a LED 4 másodpercig világít majd kikapcsol (PATS modul működése rendben, a hiba máshol van): Főrelé ellenőrzés és szükség szerint csere javasolt, ha továbbra sem indul, FDS2000 (IDS) műszeres vizsgálat szükséges.

HIBA - A motor nem indul de átfordul indítózáskor, a LED 4 másodpercig világít majd kikapcsol (PATS modul működése rendben, a hiba máshol van):  AZ ECU vagy üzemanyag pumpa (diesel) áramellátása hibás, FDS2000 (IDS) műszeres vizsgálat szükséges.

HIBA – Motor indul, de a LED világít: járó motornál, indítás után 1 perccel a LED villogni kezdi a kétszámjegyű hibakódot:
2:1 – háromnál kevesebb kulcs van programozva a PATS modulba. A gépjármű használható, de egy vagy több kulcs programozása szükséges (megj: beállítható a minimálisan programozandó kulcsok száma)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Doby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 449



E-mail
« Új hozzászólás #38282 Dátum: 2012.07.10 kedd, 14:25:48 »

Sziasztok!

Csináltam egy videót.
http://youtu.be/yk2_XVrV5o8
12,1-ről startol az akksitöltés. Indításnál ahogy látszik lemegy elég jól, aztán 14 fölé tölti a generátor. Mikor ráadom a klimát fullon, meg a rádiót, akkor leesik 11,6 körüli értékre.... A lámpákat még fel sem kapcsoltam...
Utána próbáltam a kopogó hangot felvenni, de az nem sikerült jól, arról majd megpróbálok egy jobb videót csinálni...
Vélemény?  szomoru1

Üdv.
Doby

Sziasztok!

A helyzet nem egyszerű. A generátornak semmi baja, ki lett szerelve, elektromos szaki megnézte az akksi is tökéletes, le lett tesztelve.
Azt mondta a szerelő (nagyjából leírom, mert pontosan megjegyezni nem tudtam...  Wink ) elvileg 3 féle fordulatot tud a generátor, és mind a 3 fordulaton tökéletes a működése.
Elvileg valami vezérlője van ennek ami lehet rossz? Ami szabályozza a generátort? Vagy valami hasonló... ?  help

Köszi&Üdv.
Doby
Naplózva

MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy

Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
McRae
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129



E-mail
« Új hozzászólás #38283 Dátum: 2012.07.10 kedd, 15:23:57 »

Ha Győr Veszprém környékének számit akkor nekem van hibakód olvasóm...  eplus2

Köszi, mára kialudta a motorkontroll-lámpa... vagy csak kiégett nyes
de jó tudni, Győrbe még elmegyek ilyenért, köszi... worship
Naplózva

2004.10. Mondeo 2.2 Tdci Ghia 155 Le  Phanter Black
2010.12. Mondeo 2.0 Tdci Trend 140 Le
2015.12. Mondeo 2.0 MK5
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #38284 Dátum: 2012.07.10 kedd, 17:26:36 »

okulásul: PATS hibakijelzés, hogy tudjunk mit kell(ene) néznie szervizeknek ilyen hiba esetében:

FORD PATS rendszerrel szerelt gépkocsikon jelentkező hibák  feltárását segítik -  FDS2000 (IDS) műszeres vizsgálatot megelőzően - az alábbi  egyszerű hibakeresési lépesek. Az immobiliser visszajelző LED-je hibajelzés esetén kétszámjegyű kódokkal jelezhet bizonyos hibákat, mely kódok segítségével elvégezhető a diagnosztika FDS2000 (IDS) műszer hiányában is.
megj: a visszajelző LED alapos megfigyelése mellett jegyezzük le a villogás ritmusát. Például az 1:3 kétszámjegyű kódjelzés esetén a LED az első felvillanását követő szünet után hármat villan, az ezt követő szünet után a jelzés ismétlődik, összesen tízszer, mielőtt a jelzés megszűnik.

Hibakeresési eljárás:

HIBA – A motor nem indul vagy nem fordul át indítózáskor, a LED világít: A PATS rendszer biztosítéka a motortéri biztosítéktáblán cserélendő. Riasztóval szerelt gépjárműveknél ellenőrizzük, hogy riasztáskor a LED jelez-e. Ha igen, a vizsgálat FDS2000 (IDS) műszerrel folytatandó, ha nem, ellenőrizni kell a cigaretta gyújtó biztosítékát, mert közös a LED-ve.

HIBA - A motor nem indul vagy nem fordul át indítózáskor, a LED gyorsan villog (a motor az aktív immobiliser nem indul, az indítókulcs nem tudja hatástalanítani az immobilisert): Hagyjuk a gyújtáskapcsolót II-es állásban minimum 1 percig vagy amíg a LED gyors villogása át nem vált a kétszámjegyű kód villogtatására. A villogtatott kódok értelmezése:
1:3 – kulcskód nem érzékelhető, mely a kulcs hibáját jelenti (sérült, árnyékolt). Másik kulccsal kell megpróbálni az indítást.
1:4 – kulcskód csak részben érzékelhető, mely a kulcs hibáját jelenti. (sérült, árnyékolt). Másik kulccsal kell megpróbálni az indítást.
1:5 – kulcskód nincs tárolva a PATS modulban – nem programozott kulcs
1:6 – kapcsolati hiba a PATS modul és ECU között – FDS2000 (IDS) műszeres ellenőrzés szükséges.

HIBA – A motor nem indul vagy nem fordul át indítózáskor, a LED 4 másodpercig világít majd kikapcsol (PATS modul működése rendben, a hiba máshol van): Főrelé ellenőrzés és szükség szerint csere javasolt, ha továbbra sem indul, FDS2000 (IDS) műszeres vizsgálat szükséges.

HIBA - A motor nem indul de átfordul indítózáskor, a LED 4 másodpercig világít majd kikapcsol (PATS modul működése rendben, a hiba máshol van):  AZ ECU vagy üzemanyag pumpa (diesel) áramellátása hibás, FDS2000 (IDS) műszeres vizsgálat szükséges.

HIBA – Motor indul, de a LED világít: járó motornál, indítás után 1 perccel a LED villogni kezdi a kétszámjegyű hibakódot:
2:1 – háromnál kevesebb kulcs van programozva a PATS modulba. A gépjármű használható, de egy vagy több kulcs programozása szükséges (megj: beállítható a minimálisan programozandó kulcsok száma)

[/size]
 worship kinyomtattam és lefűztem a nagy kék könyvbe, a Mondeo bibliámba
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #38285 Dátum: 2012.07.10 kedd, 17:40:05 »

hát max ha komplett átépited a kocsit(ECU,csövek,stb) nem ér annyit az egész...
Egy megoldás van hogy a gyári vákumlabdát használja fel az ember....nyomás redukáló szelep kell ami vákumot csinál...na erre azt mondja valaki hogy nagy sz@r van aki meg elvan dőlve tőle....de ezis nyomással állitja elő.
Egy jó nyomásos labda, megfelelően belőve a legegyszerűbb és a legjobb vezérlés és legolcsóbb átalakitás.

 worship
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #38286 Dátum: 2012.07.10 kedd, 17:40:49 »

Nem kell maf, mert a nyomást úgy is a map figyeli...

 worship
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #38287 Dátum: 2012.07.10 kedd, 21:17:44 »

Sziasztok!

A helyzet nem egyszerű. A generátornak semmi baja, ki lett szerelve, elektromos szaki megnézte az akksi is tökéletes, le lett tesztelve.
Azt mondta a szerelő (nagyjából leírom, mert pontosan megjegyezni nem tudtam...  Wink ) elvileg 3 féle fordulatot tud a generátor, és mind a 3 fordulaton tökéletes a működése.
Elvileg valami vezérlője van ennek ami lehet rossz? Ami szabályozza a generátort? Vagy valami hasonló... ?  help

Köszi&Üdv.
Doby

ez inkább úgy nézném meg hogy kiiktatok minden fogyasztót(pl biztik kivesz) és úgy nézném meg a töltést....innen egyből kiderülhet merre tovább... integet2 plussz egy lakatfogót rápattintanék meg egy multimétert...
Naplózva
Doby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 449



E-mail
« Új hozzászólás #38288 Dátum: 2012.07.10 kedd, 22:35:15 »

ez inkább úgy nézném meg hogy kiiktatok minden fogyasztót(pl biztik kivesz) és úgy nézném meg a töltést....innen egyből kiderülhet merre tovább... integet2 plussz egy lakatfogót rápattintanék meg egy multimétert...

Kösz a tanácsot!  worship
Naplózva

MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy

Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #38289 Dátum: 2012.07.11 szerda, 07:25:25 »

mentem majd ezer km-t, aztán a fedkomp a végére kiírt X km megtehetőt, majd leparkoltam lejtős helyre (vagy emlekdősre) és nyilván besípolt és nullára állt. majd mentem vele tovább még 10-20km-t, de onnantól nem mutatott nullától eltérő értéket. Aztán a legvégén teletankoltam. 52l ment bele! Másnak is hasonló vacak?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #38290 Dátum: 2012.07.11 szerda, 11:52:07 »

mentem majd ezer km-t, aztán a fedkomp a végére kiírt X km megtehetőt, majd leparkoltam lejtős helyre (vagy emlekdősre) és nyilván besípolt és nullára állt. majd mentem vele tovább még 10-20km-t, de onnantól nem mutatott nullától eltérő értéket. Aztán a legvégén teletankoltam. 52l ment bele! Másnak is hasonló vacak?
nem.még azzal a nyolc literrel 150 et mutatna nekem.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #38291 Dátum: 2012.07.11 szerda, 16:51:31 »

mentem majd ezer km-t, aztán a fedkomp a végére kiírt X km megtehetőt, majd leparkoltam lejtős helyre (vagy emlekdősre) és nyilván besípolt és nullára állt. majd mentem vele tovább még 10-20km-t, de onnantól nem mutatott nullától eltérő értéket. Aztán a legvégén teletankoltam. 52l ment bele! Másnak is hasonló vacak?
Én már többször írtam amióta 4csúcs-szivattyú csere volt azóta pontos.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #38292 Dátum: 2012.07.11 szerda, 17:34:32 »

Sziasztok!

Találkozott már valaki olyan problémával,hogy a km óra menet közben lemegy 0-ra majd vissza.........valamint lassításnál nagyon lassan esik vissza a mutató.....Huh??
Hát,nekem most ez a gondom! rinya
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #38293 Dátum: 2012.07.11 szerda, 17:52:54 »

Sziasztok!

Találkozott már valaki olyan problémával,hogy a km óra menet közben lemegy 0-ra majd vissza.........valamint lassításnál nagyon lassan esik vissza a mutató.....Huh??
Hát,nekem most ez a gondom! rinya
Töltés, akksi rendben van?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #38294 Dátum: 2012.07.11 szerda, 17:57:20 »

Töltés, akksi rendben van?
vélhetően nem. De ha mégis, akkor földelési hiba.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #38295 Dátum: 2012.07.11 szerda, 18:02:31 »

vélhetően nem. De ha mégis, akkor földelési hiba.

elméletileg minden rendben,de rámérünk. 2 napig nem volt rajta aksi,mert a gyujtáskapcsolót kellett cserélni..... Undecided
lehet ezért zavarodott be?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #38296 Dátum: 2012.07.11 szerda, 18:06:40 »

elméletileg minden rendben,de rámérünk. 2 napig nem volt rajta aksi,mert a gyujtáskapcsolót kellett cserélni..... Undecided
lehet ezért zavarodott be?
nem lehet. nekem 1 hétig nem volt rajta akksi, akkor sem csinált ilyet.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #38297 Dátum: 2012.07.11 szerda, 22:57:08 »

nem lehet. nekem 1 hétig nem volt rajta akksi, akkor sem csinált ilyet.

...meg lett a hiba. Az egyik saru nem volt eléggé meghúzva......és oxidálódott is....takarítás és kész! Smiley
Naplózva
bivanbi
Vendég
« Új hozzászólás #38298 Dátum: 2012.07.12 csütörtök, 11:51:52 »

Sziasztok! A xenon tompított szép egyenletesen teríti az utat, de nagyon halovány a fénye. Tudtok tipikus okot rá? Látszólag a fényszóró ház nincs bemattulva. Esetleg úgy öregedik el az HID izzó, hogy veszít a fényerejéből? Takarítani kell a lencsét?

Köszi,
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #38299 Dátum: 2012.07.12 csütörtök, 12:02:00 »

Sziasztok! A xenon tompított szép egyenletesen teríti az utat, de nagyon halovány a fénye. Tudtok tipikus okot rá? Látszólag a fényszóró ház nincs bemattulva. Esetleg úgy öregedik el az HID izzó, hogy veszít a fényerejéből? Takarítani kell a lencsét?

A cső ahogy öregszik, úgy csökken a fénye. Igen, a lencse lehet bibis, meg a tükör.
Én lehet, hogy előbb a csövet cserélném, csak azután dobnám szét.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak: 1 ... 759 760 761 762 763 764 765 [766] 767 768 769 770 771 772 773 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.177 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.