Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 07:54:32 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 833 834 835 836 837 838 839 [840] 841 842 843 844 845 846 847 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21879772 alkalommal)
0 Felhasználó és 257 vendég van a témában
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #41950 Dátum: 2012.12.13 csütörtök, 20:42:03 »

Sziasztok!

Szeretnem beloni, hogy milyen felszereltsegi kategoriaba tartozik a kocsim. Styleair mar segitett, hogy a Ford Etis lapjan ra tudok nezni. Ez meg is tortent viszont itt nincs fent a pontos kategoria csak reszletesen leirjak a beltartalmat. Elore is koszi!

     Genkben készült
     Marketing szint 1
     Külso hom./seb.csom. nélkül
     RSO díszítés nélkül
     (-) SVP
     VP homologizációs matricával
     Motoros elso abl. egy érintésre le
     Motoros hátsó abl egy érinté le/fel
     fűtött szélvédővel
     tetocsomagtartó keresztrudak nélkül
     tompítható visszapillantótükörrel
     Dupla Elektromos fűtött külső tükör
     karosszériaszínu külso tükörrel
     Vezetőülés hőm.vezérlés csökkentés
     Utasülés hőm.vezérlés csökkentés
     Integrált gyermekülés nélkül
     Vezetőü. 2 irányú elektr.állĺtóval
     Utasülés 2 irányú kézi állĺtóval
     programozható vezetoülés nélkül
     Vonóhorog nélkül
     Ajtónyitás távirányĺtó egységgel
     hátsó ablaktörlő/mosóval
     Fűtött mosó fúvókával
     Fényszóró-tisztító nélkül
     Air Crtn Rstrnt LH
     Jobb old függönylégzsák
     Deployable Anti-W'Lash Restr
     Smart utasoldali légzsákkal
     intell.utas légzsák
     Oldallégzsákkal - vezetőoldali
     Oldallégzsákkal - utasoldali
     Acél pótkerékkel
     Standard hátsó lengéscsillapĺtókkal
     6.5 X 16"-os acél keréktárcsa
     205/55VR-16 BSW Tyre
     With Conventional Spare Tyre
     Standard felfüggesztéssel
     Fék vészhelyzeti segítséggel
     Négy kerékre ható blokkolásgátlóval
     Elektronikusan növelt fűtővel
     Sebesség szabályozással
     Tüzelőanyag komputer nélkül
     Tolatási távolságérzékelo nélkül
     6006ND Diversity CD váltóval
     ICE Feature csomag 12-vel
     Antennával
     CD Storage Box
     4 hangszóróval
     telefon előkészítő csomag nélkül
     Szórakoztató rendszer nélkül
     Oszlopkapcsolós rádióvezérléssel
     Halogén fényszóróval
     Első ködlámpákkal
     Kézi fényszóró-állítással

A ford etis szerint ezt tartalmazza.

Mit gondoltok?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #41951 Dátum: 2012.12.13 csütörtök, 20:43:43 »

A nagy hűtőt(felső) de lehet,hogy neked is haldoklik vagy már halott az olajköri termosztátod vagy a főköri vagy mindkettő.Ahogy irtad  50 km,90km/h be kellene állnia középre,de ez még függ attol is,hogy milyen intenzitással nyomatod befele a meleget.
akkor holnap be is takarom. köszi.  worship worship
főköri termó tavaly ősszel volt.
28 fokost, 2 rubrika híján teljes erősséggel.
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
pampi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 189



« Új hozzászólás #41952 Dátum: 2012.12.13 csütörtök, 21:57:21 »

nezd meg hogy mukodik e a belsoter lezarasod.nekem ott volt a bibi hogy kikopott a fincsi muanyag es a motor szepen ment csak az ajtocska amit mozgat az allt egy helyben.en kivettem a motrot es kinyitottam tisztara az ajtocskat es megszunt a jelenseg.... remelem segitettem valamelyest
Többen is mondták, hogy ez lehet a gond. Azt is el tudnátok mondani, hogy ezt hogyan lehet megnézni (hol található)?
Ha lehet még egy kérdésem: ülésfűtéshez/-hűtéshez bekötési rajzot tud valaki?
Köszi!
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2.0 benzin 2008.12. hó 145 LE
(előtte: Ford Mondeo MKIII 2.0 TDDI 2001. 08. hó 115 LE)
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #41953 Dátum: 2012.12.13 csütörtök, 22:06:56 »

Mit gondoltok?
Én már beszéltem vele és nem GHIA mert nincs benne plüss kárpit.VIVA trend lesz mint TZS fórumtársnek.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #41954 Dátum: 2012.12.13 csütörtök, 22:08:22 »

Én már beszéltem vele és nem GHIA mert nincs benne plüss kárpit.VIVA trend lesz mint TZS fórumtársnek.
Az enyém ghia, és gyárilag szövet kárpit volt benne :S
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #41955 Dátum: 2012.12.13 csütörtök, 22:10:53 »

Olajköri es víz (főköri)... Az olajkori az a pumpaban van ha jól tudom.. Kék csatis?
A víz es olajpumpam 1 éve volt cserélve..
A víz termosztat az 2 hete de xar! :-(
Atmosni a rendszert érdemes?? Eléggé vizkovesek a csoveim...
Miből gondolod,hogy *** megint?Huh?
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #41956 Dátum: 2012.12.13 csütörtök, 22:13:00 »

Legfeljebb Trend lehet,mert ghia-tól vagy fölötte (titanium,st) járt az üzemanyag kompjuter.

Az extra volt mindegyikben.A felszereltségeknek alap összetételük van.Amit te mondasz van az ambiante kivitelben ha kérted de haverom GHIA kivitelében nincs.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #41957 Dátum: 2012.12.13 csütörtök, 23:05:01 »

Én már beszéltem vele és nem GHIA mert nincs benne plüss kárpit.VIVA trend lesz mint TZS fórumtársnek.
eljen
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #41958 Dátum: 2012.12.14 péntek, 08:56:40 »

Jó kipufogóst tud valaki délbudán?  szomoru1

Régen mindig a proex-hez jártam, de most nem mennék el a világ végére...
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #41959 Dátum: 2012.12.14 péntek, 09:05:27 »

Az enyém ghia, és gyárilag szövet kárpit volt benne :S
A ghia plüss kárpittal jött az .Én már láttam csinált ghia kivitelt csak apróságon bukott a dolog
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #41960 Dátum: 2012.12.14 péntek, 09:12:15 »

Lehet, hogy beszart a termosztátom?  fejvakaras
Nagyon lassan melegszik a víz, ha kimegyek országútra akkor beáll középre a mutató 90-100-nál, de amint lelassítok elkezd visszahűlni a víz. Városban alig hagyja el az első vonalat.....jaaa! És durván megemelkedett a fogyasztásom. 8,2l/100km

Egyszerre érdemes mindkét termosztátot cserélni?
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #41961 Dátum: 2012.12.14 péntek, 09:54:51 »

Lehet, hogy beszart a termosztátom?  fejvakaras
Nagyon lassan melegszik a víz, ha kimegyek országútra akkor beáll középre a mutató 90-100-nál, de amint lelassítok elkezd visszahűlni a víz. Városban alig hagyja el az első vonalat.....jaaa! És durván megemelkedett a fogyasztásom. 8,2l/100km

Egyszerre érdemes mindkét termosztátot cserélni?
Sajnos ez ilyen, itt a tél, 90-100-al kell menni. Városi tötymörgésben, visszamegy a mutató.
8,3 a városi fogyi EU4 kombi esetén, legalább is gyár szerint. 5 ajtósnál 8,1 .
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.14 péntek, 10:00:55 írta Styleair » Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #41962 Dátum: 2012.12.14 péntek, 09:58:30 »

Jó kipufogóst tud valaki délbudán?  szomoru1

Régen mindig a proex-hez jártam, de most nem mennék el a világ végére...
halásztelekre? miért van az a világvégén?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #41963 Dátum: 2012.12.14 péntek, 10:10:51 »

Mk3 5 ajtóshoz keresek tetőcsomagtartót.

Tudtok ajánlani céget ahol jó áron tudnék nem gyári tetőcsomagtartót venni ? Akár használt is érdekelhet.

üdv, FD.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #41964 Dátum: 2012.12.14 péntek, 10:16:58 »

Mk3 5 ajtóshoz keresek tetőcsomagtartót.

Tudtok ajánlani céget ahol jó áron tudnék nem gyári tetőcsomagtartót venni ? Akár használt is érdekelhet.

üdv, FD.

Van Thule csomagtartóm zárható / 20ezer.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #41965 Dátum: 2012.12.14 péntek, 10:18:42 »

halásztelekre? miért van az a világvégén?
Szigetszentmiklóstól csak egy köpésre van!  nyes
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #41966 Dátum: 2012.12.14 péntek, 10:50:01 »

halásztelekre? miért van az a világvégén?

Rákoskeresztúrra jártam vagy 15 évig, de az nagyon kiesik.
Halásztelken tudsz jót?
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #41967 Dátum: 2012.12.14 péntek, 11:14:50 »

Tisztelt Fórumtársak!
Találkozott már valaki a következő készülékkel?
www.econokituk.com
Netán van valakinek személyes tapasztalata?
Nagyon kiváncsi lennék a véleményetekre. wow1
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #41968 Dátum: 2012.12.14 péntek, 11:27:04 »

halásztelekre? miért van az a világvégén?
A Proex halásztelekre költözött?
Nem kőbányán volt?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #41969 Dátum: 2012.12.14 péntek, 12:44:17 »

A Proex halásztelekre költözött?
Nem kőbányán volt?
de,csak halásztelken van egy kipuffos,aki a proexhez tartozik.
...es motorsport egyesület.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #41970 Dátum: 2012.12.14 péntek, 12:56:22 »

Lehet, hogy beszart a termosztátom?  fejvakaras
Nagyon lassan melegszik a víz, ha kimegyek országútra akkor beáll középre a mutató 90-100-nál, de amint lelassítok elkezd visszahűlni a víz. Városban alig hagyja el az első vonalat.....jaaa! És durván megemelkedett a fogyasztásom. 8,2l/100km

Egyszerre érdemes mindkét termosztátot cserélni?
simán. érdemes és akkor 1 darabig csak jó lesz. de úgyemlékszem az itt tanultak alapján, h ezt az olajköri okozza.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #41971 Dátum: 2012.12.14 péntek, 12:58:11 »

Tisztelt Fórumtársak!
Találkozott már valaki a következő készülékkel?
www.econokituk.com
Netán van valakinek személyes tapasztalata?
Nagyon kiváncsi lennék a véleményetekre. wow1
Tisztelettel László! worship
ki kellene találni valami ilyesmit, aztán hadd vegyék, biztos jól lehet vele keresni.   mint a zsírégetővel meg a narancsbőr eltüntető kapszulával   hehe
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #41972 Dátum: 2012.12.14 péntek, 13:44:35 »

A vízpumpában van,de nem kékcsatis.Az egy sima fekete 45fokban álló fekete cső,amire rávan húzva az olajkör gumicsöve.
Szerintem azzal lesz a gond.de nagyjából kilehet deríteni.A 2 termó utáni csöszakaszokat megkell tapogatni,miután kb 60fokra felmelegedett a hidegindítás után a moci.Amelyik termó utáni csőszakasz melegszik teljes keresztmetszetben,azzal a termóval van baj.

Átmosatni nem rossz,kilehet savaztatni a rendszert,csak nem biztos,hogy megoldódik míg a termók rosszak.
Van direkt vizrendszer tisztító lőtyim de felek használni,ne hogy nagy víz kő darabok keringjenek a rendszerbe és esetleg a pumpát elcseszi nekem.... ( nem volt kellemese a németeknél hazafele Ford szalonban  €820 ért csereltetni)
Naplózva
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #41973 Dátum: 2012.12.14 péntek, 15:58:51 »

Tisztelt Fórumtársak!
Találkozott már valaki a következő készülékkel?
www.econokituk.com
Netán van valakinek személyes tapasztalata?
Nagyon kiváncsi lennék a véleményetekre. wow1
Tisztelettel László! worship

Eddig még ne találkoztam ilyennel, de utánna néztem. Hát az ára az nem kevés. 65-70e Ft.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #41974 Dátum: 2012.12.14 péntek, 16:29:43 »

Eddig még ne találkoztam ilyennel, de utánna néztem. Hát az ára az nem kevés. 65-70e Ft.
Tisztelt Fórumtárs!
Kiváncsi lennék arra, hogy a párával telitett oxigénből, vajh milyen gázt produkál az a gázreaktor a 200-400°c hőmársékleten. A videót megnézve a beépitése  pille könnyű. Csak az ára. Az igen kemény. Igen kiváncsi lennék, valami gyakorlati tapasztalatra. Ez a rendszer nem terheli agyon a motort mint a HHO generátor.(nincs semmilyen mechanikus terhelés) Gyanus nekem, hogy valamilyen kémiai reakcióval generál Hidrogén gázt, az az úgymond gázreaktor. Azért továbbra is várom a véleményeket a mélyen tisztelt publikumtól.
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #41975 Dátum: 2012.12.14 péntek, 16:32:52 »

ki kellene találni valami ilyesmit, aztán hadd vegyék, biztos jól lehet vele keresni.   mint a zsírégetővel meg a narancsbőr eltüntető kapszulával   hehe
Tisztelt Fórumtárs!
Azért ennél egy hangyányival jobban érdekelne az, hogy mit tud, és hogyan működik. taps
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #41976 Dátum: 2012.12.14 péntek, 16:38:47 »

de,csak halásztelken van egy kipuffos,aki a proexhez tartozik.
...es motorsport egyesület.

Hun van ez, elérhetőséget, címet tudsz esetleg? A proex oldalával van valami tré éppen.
Naplózva
b.joci1979
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36


E-mail
« Új hozzászólás #41977 Dátum: 2012.12.14 péntek, 16:56:11 »

Tisztelt Uraim!


Segítséget szeretnék kérni. Nevezetesen a mai nap, a fórumban található, egyébként jól használható leírás segítségével kicseréltem a kormány szervószivattyúját.
A beszerelt darab egy gyári, ám felújított egység, melyre az eladó cég 2 év garanciát vállal.
A fórumon talált "Szervó olaj csere" és "szervószivattyú csere" bejegyzések mindegyike azt írja, hogy a munka végeztével a tartályt max jelzésig töltve, járó motornál, a kormányt ütközésig jobbra-balra tekerve kell a rendszert légteleníteni, ezt én így is csináltam. Az egyik leírás megjegyzi, addig míg a rendszer nem légtelenedik, addig rosszabb hangja lesz mind a régi szivattyúnak.
Nálam azonban sem a légtelenítés, sem a beígért zajok sem valósultak meg. A kormányt pont olyan nehéz tekerni, mint ha álló motor mellett tekergetném.
A hiba keresése közben a rendszert, újból több helyen is megbontottam, majd beindítottam a motort, hogy lássam a szivattyú dolgozik e, az eredmény szerint igen.

Kérek mindenkit, hogy ha van ötlete, hogy mi lehet a hiba az írja meg nekem, mert most rendkívül nehéz kormányozni az autót.


Várom visszajelzésüket!

Köszönöm
b.joci
Naplózva
gyu1978
Vendég
« Új hozzászólás #41978 Dátum: 2012.12.14 péntek, 17:08:31 »

Sziasztok!
Üzemanyagszűrő csere után mennyire fog nehezen beindulni az autó?
Köszönöm.
Naplózva
Horsefly
Vendég
« Új hozzászólás #41979 Dátum: 2012.12.14 péntek, 17:11:26 »

Első ülések fejtámlái kiszedhetőek ha jól tudom! Ám nekem nem akar kijönni egyik sem!valakinek esetleg valamilyen tippje van?
Naplózva
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #41980 Dátum: 2012.12.14 péntek, 17:14:37 »

Sziasztok!
Üzemanyagszűrő csere után mennyire fog nehezen beindulni az autó?
Köszönöm.

Fel KELL tölteni az új gázolajszűrőt gázolajjal és akkor gond nélkül kell indulni. Mindenképpen tiszta anyagot tegyél bele, NE a régi szűrő tartalmád használd fel újra!
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #41981 Dátum: 2012.12.14 péntek, 17:17:22 »

Első ülések fejtámlái kiszedhetőek ha jól tudom! Ám nekem nem akar kijönni egyik sem!valakinek esetleg valamilyen tippje van?

Kiszedhető, annyi a trükk, hogy ugye van 2 szárad. Az egyik száron van egy nagy pöcök amit benyomva tudod állítani a magasságát a fejtámlának, de ahhoz, hogy ki tudd szedni a másik száron is van egy pöcök - ami már nem lóg ki a síkból- ezt a gombot is be kell nyomni, hogy kijöjjön a fejtámla. Rem. érthetően fogalmaztam
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
gyu1978
Vendég
« Új hozzászólás #41982 Dátum: 2012.12.14 péntek, 17:21:38 »

Köszönöm.
Naplózva
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #41983 Dátum: 2012.12.14 péntek, 17:26:42 »

Sziasztok! Ha utólag tempomatosítom az autót,és mindennel kész vagyok,fog működni? Vagy mindenféle képpen kell programoztatni?
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Horsefly
Vendég
« Új hozzászólás #41984 Dátum: 2012.12.14 péntek, 17:34:17 »

Kiszedhető, annyi a trükk, hogy ugye van 2 szárad. Az egyik száron van egy nagy pöcök amit benyomva tudod állítani a magasságát a fejtámlának, de ahhoz, hogy ki tudd szedni a másik száron is van egy pöcök - ami már nem lóg ki a síkból- ezt a gombot is be kell nyomni, hogy kijöjjön a fejtámla. Rem. érthetően fogalmaztam

sikerült köszi worship
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #41985 Dátum: 2012.12.14 péntek, 17:42:20 »

Sziasztok! Ha utólag tempomatosítom az autót,és mindennel kész vagyok,fog működni? Vagy mindenféle képpen kell programoztatni?

fel kell programozni, sajna...
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #41986 Dátum: 2012.12.14 péntek, 17:46:39 »

fel kell programozni, sajna...
És mennyibe fáj a programozás?
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #41987 Dátum: 2012.12.14 péntek, 18:13:18 »

Tisztelt Uraim!


Segítséget szeretnék kérni. Nevezetesen a mai nap, a fórumban található, egyébként jól használható leírás segítségével kicseréltem a kormány szervószivattyúját.
A beszerelt darab egy gyári, ám felújított egység, melyre az eladó cég 2 év garanciát vállal.
A fórumon talált "Szervó olaj csere" és "szervószivattyú csere" bejegyzések mindegyike azt írja, hogy a munka végeztével a tartályt max jelzésig töltve, járó motornál, a kormányt ütközésig jobbra-balra tekerve kell a rendszert légteleníteni, ezt én így is csináltam. Az egyik leírás megjegyzi, addig míg a rendszer nem légtelenedik, addig rosszabb hangja lesz mind a régi szivattyúnak.
Nálam azonban sem a légtelenítés, sem a beígért zajok sem valósultak meg. A kormányt pont olyan nehéz tekerni, mint ha álló motor mellett tekergetném.
A hiba keresése közben a rendszert, újból több helyen is megbontottam, majd beindítottam a motort, hogy lássam a szivattyú dolgozik e, az eredmény szerint igen.

Kérek mindenkit, hogy ha van ötlete, hogy mi lehet a hiba az írja meg nekem, mert most rendkívül nehéz kormányozni az autót.


Várom visszajelzésüket!

Köszönöm
b.joci

Szia! Nekem OFF-omon volt ilyen, hogy csere után olyan volt, mintha nem lenne rásegítés. Felpörgettem rendesen a motort, és tekergettem a kormányt, adott egy rövid szörcsögő hangot, és utána  minden OK volt.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #41988 Dátum: 2012.12.14 péntek, 18:21:43 »

Hun van ez, elérhetőséget, címet tudsz esetleg? A proex oldalával van valami tré éppen.
Halásztelek,II.Rákóczi Ferenc u.4
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #41989 Dátum: 2012.12.14 péntek, 18:23:09 »

Sziasztok!
Üzemanyagszűrő csere után mennyire fog nehezen beindulni az autó?
Köszönöm.
Tisztelt Fórumtárs!
Ha az üzemanyag szűrőt megöntötted gázolajjal, akkor nem lessz gond az indulással. A TDCI motorokat nem szabad beinditani száraz szűrővel, mert a magasnyomásu szivattyú tönkre mehet, tudni illik nem lessz kenése a szivattyúnak.
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #41990 Dátum: 2012.12.14 péntek, 18:24:03 »

És mennyibe fáj a programozás?
feketén kb 5e....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #41991 Dátum: 2012.12.14 péntek, 19:22:54 »

feketén kb 5e....
Köszönöm!  wave
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #41992 Dátum: 2012.12.14 péntek, 19:36:29 »

Halásztelek,II.Rákóczi Ferenc u.4

Danke!  worship

Nem akarok telhetetlen lenni, de telefonszámot nem tudsz esetleg? Holnap odamennék, de potyára azért nem szeretnék.

EIK!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #41993 Dátum: 2012.12.14 péntek, 20:27:27 »

Danke!  worship

Nem akarok telhetetlen lenni, de telefonszámot nem tudsz esetleg? Holnap odamennék, de potyára azért nem szeretnék.

EIK!
nem tudok sajna...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #41994 Dátum: 2012.12.14 péntek, 20:54:56 »

nem tudok sajna...

Köszi  szomoru1

 integet2
Naplózva
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #41995 Dátum: 2012.12.14 péntek, 21:13:16 »

Motortérből utastérbe hol tudok behúzni egy vékony vezetéket, merre nézelődjek?
Naplózva
dzsozy
Vendég
« Új hozzászólás #41996 Dátum: 2012.12.14 péntek, 22:42:05 »

Motortérből utastérbe hol tudok behúzni egy vékony vezetéket, merre nézelődjek?
Ha szembe állsz az autóval,jobb oldalon a torony mögött a tűzfalon van egy gumi dugó. Ott megy be egy vezetékköteg is. Nekem ott sok spagó befért. Zene tápkábelek,blokkoló kábelek,stb integet2
Naplózva
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #41997 Dátum: 2012.12.15 szombat, 14:04:35 »

Ha szembe állsz az autóval,jobb oldalon a torony mögött a tűzfalon van egy gumi dugó. Ott megy be egy vezetékköteg is. Nekem ott sok spagó befért. Zene tápkábelek,blokkoló kábelek,stb integet2
Köszi, így azért egyszerűbb, mint keresgélni hehe
Naplózva
Gyula
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32


E-mail
« Új hozzászólás #41998 Dátum: 2012.12.15 szombat, 19:36:36 »

Sziasztok!
Már régóta olvasom a fórumot, sokat tanultam belőle Smiley Problémám a következő: a kulcson amelyen 3 gomb található igen gyorsan lemerül az elem. Mi vele a teendő? Eddig mindig cseréltem, de 2-3 hét alatt lemerült. A kulcs sokat nincs használva naponta 3-4-szer nyitom-zárom az autót.
Köszönettel: Gyula
Naplózva

Ford Mondeo MK3, TDDI motor, 2001-es évjárat
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #41999 Dátum: 2012.12.15 szombat, 19:40:24 »

Sziasztok!
Már régóta olvasom a fórumot, sokat tanultam belőle Smiley Problémám a következő: a kulcson amelyen 3 gomb található igen gyorsan lemerül az elem. Mi vele a teendő? Eddig mindig cseréltem, de 2-3 hét alatt lemerült. A kulcs sokat nincs használva naponta 3-4-szer nyitom-zárom az autót.
Köszönettel: Gyula

Helló,

Ez érdekes, ilyennel én még nem találkoztam. Milyen elemet használsz? Lehet meg kéne próbálni valami jobb fajtával. Pl Varta, Energizer. Nekem ezek bírják.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Oldalak: 1 ... 833 834 835 836 837 838 839 [840] 841 842 843 844 845 846 847 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.16 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.