Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.06 vasárnap, 00:52:28 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 827 828 829 830 831 832 833 [834] 835 836 837 838 839 840 841 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21482842 alkalommal)
0 Felhasználó és 517 vendég van a témában
sesem
Vendég
« Új hozzászólás #41650 Dátum: 2012.11.27 kedd, 17:10:48 »

Segítsetek, mi okozza, hogy a fűtésem vagy teljes erőből fűt, vagy olyan mintha ki lenne kapcsolva? 18-20 fokra szoktam állítani ECO, nem AUTOmata üzemmódban. Korábban ki lett cserélve a hűtővíz, de úgy gondolom, kis idő alatt kilégteleníti magát a rendszer.

Segítséget előre is köszi.
Naplózva
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #41651 Dátum: 2012.11.28 szerda, 08:14:28 »

Aki még nem olvasta volna, egy érdekes irás:
http://totalcar.hu/tesztek/2012/11/28/tuti_vetel/
Naplózva
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #41652 Dátum: 2012.11.28 szerda, 08:16:42 »

Aki még nem olvasta volna, egy érdekes irás:
http://totalcar.hu/tesztek/2012/11/28/tuti_vetel/
olvastam, lehet az MKIII-at MIV követi majd nálam?
Naplózva
djgin
Vendég
« Új hozzászólás #41653 Dátum: 2012.11.28 szerda, 11:06:21 »

Benzin-dízel vitához: Most 2.0 TDCi Mondeoban ülök, ezelőtt csak benzinesekben ültem (legnagyobbak: 2.0i 8V Omega /115 LE/, BMW 520i /150LE/), ez alapján a véleményem: A Mondeo TDCi az Omegánál mindenképpen, mindehol erősebb, de annál a 8 szelepes Opel motornál megbízhatóbb kevés van. A sorhatos 24 szeleps BMW felveszi a versenyt a Mondeoval, ha kipörgeted a lelkét és nagyon szép hangja van! Ellenben a Mondeo kerreg, klattyog. Viszont fogyasztásban minden 1000 km-en kb 10 000 Forintot spórolok a dízellel (számolgatom a fogyasztáson megspórolt pénzt:), amit lehet hogy majd elköltök porlasztócsúcsra:() és ugyanolyan sebességekkel vezetek. Nagyon tetszik a dízelből alacsony fordulaton előtörő elemtáris erő, viszont hiányzoznak a hosszú kihúzatások és az üvöltő benzines hang! De valljuk meg: feleséggel és kisbabával a hátam mögött ez amúgysem jönne szóba, úgyhogy most jó a dízel igásló! Majd ha már nem számít a fogyasztás akkor jöhet egy legalább 3 literes benzines kocsi és ott megvan az erő és a hang is, azt lehet "dízelesen" és "benzinesen" is vezetni.
Szerintem nincs csak ez vagy csak az: kinek mi a fontosabb, melyik előnyt tudja/akarja valósan kihasználni!
Naplózva
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #41654 Dátum: 2012.11.28 szerda, 17:50:36 »

Benzin-dízel vitához: Most 2.0 TDCi Mondeoban ülök, ezelőtt csak benzinesekben ültem (legnagyobbak: 2.0i 8V Omega /115 LE/, BMW 520i /150LE/), ez alapján a véleményem: .... viszont hiányzoznak a hosszú kihúzatások és az üvöltő benzines hang! ...
/off
még ha egy rendes 5-ösben ültél volna, nem egy 20i-be (e34 vagy e39 volt? Cheesy)
/on
Naplózva
matya007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 123



E-mail
« Új hozzászólás #41655 Dátum: 2012.11.29 csütörtök, 11:00:33 »

Sziasztok!

Ez az első telem a kocsival, most kell használnom a fűtést a kocsiban, az teljesen normális dolog a digit klímás verziónál, hogy kint van kb +3°C , beállítok pl 25 °C-ot és hallom mintha behúzna a klíma kuplung illetve a hűtő ventillátor is bekapcsol? Mindez hideg motornál is  , amikor sztem nem kéne menni a hűtésnek.

Előre is köszi, sziasztok
Naplózva

MK3 2001, 2.0 Ghia (145 Le)
MK4 2012, 2.0 TDCI Titanium kombi (163 Le)
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #41656 Dátum: 2012.11.29 csütörtök, 11:07:42 »

Sziasztok!

Ez az első telem a kocsival, most kell használnom a fűtést a kocsiban, az teljesen normális dolog a digit klímás verziónál, hogy kint van kb +3°C , beállítok pl 25 °C-ot és hallom mintha behúzna a klíma kuplung illetve a hűtő ventillátor is bekapcsol? Mindez hideg motornál is  , amikor sztem nem kéne menni a hűtésnek.

Előre is köszi, sziasztok
Nyomd ki a ac gombot, hogy eco ba váltson.
Naplózva
bivanbi
Vendég
« Új hozzászólás #41657 Dátum: 2012.11.29 csütörtök, 11:08:49 »

Sziasztok!

Ez az első telem a kocsival, most kell használnom a fűtést a kocsiban, az teljesen normális dolog a digit klímás verziónál, hogy kint van kb +3°C , beállítok pl 25 °C-ot és hallom mintha behúzna a klíma kuplung illetve a hűtő ventillátor is bekapcsol? Mindez hideg motornál is  , amikor sztem nem kéne menni a hűtésnek.

Előre is köszi, sziasztok

azt nem tudom normális-e, de az enyém is ezt csinálja ,,auto'' üzemmódban.
Naplózva
matya007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 123



E-mail
« Új hozzászólás #41658 Dátum: 2012.11.29 csütörtök, 11:13:40 »

Hali!

Nincs benyomva a klíma gomb, és az auto módból is kikapcsol amikor kiválasztom a befúvás irányát. Nem értem ezt a rendszert Sad
 falbav falbav falbav
Naplózva

MK3 2001, 2.0 Ghia (145 Le)
MK4 2012, 2.0 TDCI Titanium kombi (163 Le)
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #41659 Dátum: 2012.11.29 csütörtök, 11:56:24 »

Nos, ha jól tudom 2 féle mk3 digit klíma van, A digit vezérléses félautomata(?), és az teljesen automatikus.
Én csak a teljesen  automatikusat ismerem, az úgy működik, hogyha benyomod az auto gombot akkor járatja a kompresszort, és oda tereli a levegőt és olyan sebességgel ahogy a csökött agyával sikerül. Ugyan ez nem mindig megy neki jól.
Ha nem akarod hogy sokat egyen a kocsi ki kell nyomni az AC gombot, és ekkor automata-eco módban lesz, tehát u.a. mint az automata, de nam jár a kompresszor. Ezen változtathatsz, de amihez hozzányúlsz, onnantól az kézi állítású marad.
Naplózva
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #41660 Dátum: 2012.11.29 csütörtök, 12:41:46 »

Nos, ha jól tudom 2 féle mk3 digit klíma van, A digit vezérléses félautomata(?), és az teljesen automatikus.
Én csak a teljesen  automatikusat ismerem, az úgy működik, hogyha benyomod az auto gombot akkor járatja a kompresszort, és oda tereli a levegőt és olyan sebességgel ahogy a csökött agyával sikerül. Ugyan ez nem mindig megy neki jól.
Ha nem akarod hogy sokat egyen a kocsi ki kell nyomni az AC gombot, és ekkor automata-eco módban lesz, tehát u.a. mint az automata, de nam jár a kompresszor. Ezen változtathatsz, de amihez hozzányúlsz, onnantól az kézi állítású marad.
Úgy emlékszem ha a befúvás irányát változtatva még automata marad a sebesség, csak akkor lesz manuál, ha az erősséget változtatom.
Naplózva
fubu88
Vendég
« Új hozzászólás #41661 Dátum: 2012.11.29 csütörtök, 12:55:22 »

Úgy emlékszem ha a befúvás irányát változtatva még automata marad a sebesség, csak akkor lesz manuál, ha az erősséget változtatom.
nekem is így működik ! wave
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #41662 Dátum: 2012.11.29 csütörtök, 13:07:08 »

Nos, ha jól tudom 2 féle mk3 digit klíma van, A digit vezérléses félautomata(?), és az teljesen automatikus.
Én csak a teljesen  automatikusat ismerem, az úgy működik, hogyha benyomod az auto gombot akkor járatja a kompresszort, és oda tereli a levegőt és olyan sebességgel ahogy a csökött agyával sikerül. Ugyan ez nem mindig megy neki jól.
Ha nem akarod hogy sokat egyen a kocsi ki kell nyomni az AC gombot, és ekkor automata-eco módban lesz, tehát u.a. mint az automata, de nam jár a kompresszor. Ezen változtathatsz, de amihez hozzányúlsz, onnantól az kézi állítású marad.
a digitális szó az a kijelzöre vonatkozik nem a vezérlésre.
szerintem van a manuális és van az automata klima
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #41663 Dátum: 2012.11.29 csütörtök, 13:49:14 »

a digitális szó az a kijelzöre vonatkozik nem a vezérlésre.
szerintem van a manuális és van az automata klima

no elővettem a manualt Smiley
faceliftesben nincs tekergetős manuális, csak digit vezérlésű manuális.
Ez arról ismerhető meg, hogy a jobb oldalon "on" "off" és "A/C" gombok vannak. Könnyen összetéveszthető az automatával.
Az automata klímának "Off" "auto" és "A/C" gombjai vannak.
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #41664 Dátum: 2012.11.29 csütörtök, 15:18:43 »

no elővettem a manualt Smiley
faceliftesben nincs tekergetős manuális, csak digit vezérlésű manuális.
Ez arról ismerhető meg, hogy a jobb oldalon "on" "off" és "A/C" gombok vannak. Könnyen összetéveszthető az automatával.
Az automata klímának "Off" "auto" és "A/C" gombjai vannak.
igy értem te mire gondolsz a digit vezérlés alatt  wave
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23826


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #41665 Dátum: 2012.11.29 csütörtök, 17:43:01 »

a digitális szó az a kijelzöre vonatkozik nem a vezérlésre.
szerintem van a manuális és van az automata klima
pont hogy nem, de mind1, látom nagy szaki lettél értesz mindenhez nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Doby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 449



E-mail
« Új hozzászólás #41666 Dátum: 2012.11.29 csütörtök, 18:16:15 »

Tegnap megtörtént a 2 termosztát cserém, plusz bekerült a kiegészítő fűtés...
Kíváncsian várom mit fog javítani a helyzeten  taps
Naplózva

MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy

Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #41667 Dátum: 2012.11.29 csütörtök, 18:17:58 »

Tegnap megtörtént a 2 termosztát cserém, plusz bekerült a kiegészítő fűtés...
Kíváncsian várom mit fog javítani a helyzeten  taps
eljen
És hol esett meg a műtét?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #41668 Dátum: 2012.11.29 csütörtök, 18:19:01 »

Tegnap megtörtént a 2 termosztát cserém, plusz bekerült a kiegészítő fűtés...
Kíváncsian várom mit fog javítani a helyzeten  taps

 eljen taps  eljen taps eljen
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #41669 Dátum: 2012.11.29 csütörtök, 20:33:46 »

Tegnap megtörtént a 2 termosztát cserém, plusz bekerült a kiegészítő fűtés...
Kíváncsian várom mit fog javítani a helyzeten  taps
benne volt vagy 40e ft-ba gyári termoszokkal, bontott kieggel, munkával?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #41670 Dátum: 2012.11.30 péntek, 00:43:00 »

Sziasztok!

Ez az első telem a kocsival, most kell használnom a fűtést a kocsiban, az teljesen normális dolog a digit klímás verziónál, hogy kint van kb +3°C , beállítok pl 25 °C-ot és hallom mintha behúzna a klíma kuplung illetve a hűtő ventillátor is bekapcsol? Mindez hideg motornál is  , amikor sztem nem kéne menni a hűtésnek.

Előre is köszi, sziasztok

Ha erre sikerül rájönni, akkor ne tartsd magadban. Vicces, amikor reggel 6 fokban 1 km kocsikázást követően hallom menni a hűtőventillátort. Villamosmegállóban meg néznek rám bután Cheesy
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #41671 Dátum: 2012.11.30 péntek, 01:27:56 »

Benzin-dízel vitához: ..... "Majd ha már nem számít a fogyasztás akkor jöhet egy legalább 3 literes benzines kocsi és ott megvan az erő és a hang is, azt lehet "dízelesen" és "benzinesen" is vezetni."

Akkor már ilyen autód nem lesz, mert ahogy az üzemanyagárak alakulnak, sajnos nem ebbe az irányba haladunk; szóval a fogyasztás lesz a legnagyobb kérdés az elkövetkező időkben.
Persze tudom, hogy annak amit írtál nem ez volt a lényege, de ha valamiből viccet lehet gyúrni, hát miért ne? nyes
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Doby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 449



E-mail
« Új hozzászólás #41672 Dátum: 2012.11.30 péntek, 06:29:00 »

eljen
És hol esett meg a műtét?

Vik-nél voltam  vigyor3
Naplózva

MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy

Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
Doby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 449



E-mail
« Új hozzászólás #41673 Dátum: 2012.11.30 péntek, 06:30:37 »

benne volt vagy 40e ft-ba gyári termoszokkal, bontott kieggel, munkával?

Hát a két termo volt 15e
A kieg fűtést bontottan vettem 8e-ért
Meg a munkadíj...
Rápróbáltuk a vezérlésre, de nem működött, szóval végül a hátsó ablak fűtésre lett nekem is bekötve  Wink
Igen, majdnem 40 volt... Meglátjuk megérte-e  vigyor3
Naplózva

MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy

Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
Khelben
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 648



E-mail
« Új hozzászólás #41674 Dátum: 2012.11.30 péntek, 09:26:57 »

(ide is beírom, hátha ez a topic jobban pörög)

Sziasztok, van egy érdekes hibajelenségem. Vasárnap a 180ezres szerviz keretében üzemanyagszűrő és gyertya cserére is sor került. Hétfőn reggel kigyulladt a check engine lámpám. Elmentem másnap a Fordhoz, kiolvasták a hibát: a 2. hengersor túl szegény keveréket kap. De a hiba a kiolvasáskor már nem állt fenn, csak ugye a gép megjegyzi. Ellenőriztek pár dolgot számítógéppel (lambdaszonda, ilyesmi), nem találtak hibát. Arra gondoltam, hogy esetleg az üzemanyagszűrő csere miatt levegős maradt a rendszer és ezért volt a hiba. A hibát törölték és utána két napig nem is jelentkezett. Csütörtök reggel viszont megint kigyulladt a check engine lámpám. Jövő héten tudom csak elvinni megint hibakiolvasásra, de feltételezem, hogy ugyanez lesz a gond. Mindkétszer éjszakai állás után gyulladt ki, napközben nem (pedig napközben is állt 4-5 órát az autó). Ötlet? Lehet, hogy hibás az üzemanyagszűrő? A vezetékeket ellenőriztem a környékén, szivárgást nem láttam.
Naplózva

Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
farika84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #41675 Dátum: 2012.11.30 péntek, 11:53:48 »

Sziasztok!
Abban tudna nekem segíteni valaki, hogy a váltó gombot hogy kell cserélni?
Hol keresem a rögzítő csavart, vagy hogy álljak egyáltalán neki?
Üdv worship
Naplózva

2003'  Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27020


E-mail
« Új hozzászólás #41676 Dátum: 2012.11.30 péntek, 11:58:05 »

Sziasztok!
Abban tudna nekem segíteni valaki, hogy a váltó gombot hogy kell cserélni?
Hol keresem a rögzítő csavart, vagy hogy álljak egyáltalán neki?
Üdv worship

A váltó karja a csavar. A gombot egyszerűen le kell tekerni róla.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
farika84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #41677 Dátum: 2012.11.30 péntek, 12:00:29 »

A váltó karja a csavar. A gombot egyszerűen le kell tekerni róla.

AndyA

THX!!!  worship worship
Naplózva

2003'  Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #41678 Dátum: 2012.11.30 péntek, 13:21:14 »

Sziasztok!

Ez az első telem a kocsival, most kell használnom a fűtést a kocsiban, az teljesen normális dolog a digit klímás verziónál, hogy kint van kb +3°C , beállítok pl 25 °C-ot és hallom mintha behúzna a klíma kuplung illetve a hűtő ventillátor is bekapcsol? Mindez hideg motornál is  , amikor sztem nem kéne menni a hűtésnek.

Előre is köszi, sziasztok
Ilyenkor nyomd meg 2x egymás után az AC gombot!
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #41679 Dátum: 2012.11.30 péntek, 17:45:46 »

(ide is beírom, hátha ez a topic jobban pörög)

Sziasztok, van egy érdekes hibajelenségem. Vasárnap a 180ezres szerviz keretében üzemanyagszűrő és gyertya cserére is sor került. Hétfőn reggel kigyulladt a check engine lámpám. Elmentem másnap a Fordhoz, kiolvasták a hibát: a 2. hengersor túl szegény keveréket kap. De a hiba a kiolvasáskor már nem állt fenn, csak ugye a gép megjegyzi. Ellenőriztek pár dolgot számítógéppel (lambdaszonda, ilyesmi), nem találtak hibát. Arra gondoltam, hogy esetleg az üzemanyagszűrő csere miatt levegős maradt a rendszer és ezért volt a hiba. A hibát törölték és utána két napig nem is jelentkezett. Csütörtök reggel viszont megint kigyulladt a check engine lámpám. Jövő héten tudom csak elvinni megint hibakiolvasásra, de feltételezem, hogy ugyanez lesz a gond. Mindkétszer éjszakai állás után gyulladt ki, napközben nem (pedig napközben is állt 4-5 órát az autó). Ötlet? Lehet, hogy hibás az üzemanyagszűrő? A vezetékeket ellenőriztem a környékén, szivárgást nem láttam.

cserélj gyertyakábelt. Valószínűleg valamelyik hengernél áthúz a kábel, ezt majd a gyertyán fogod látni, és akkor azt a gyertyát is ki kell cserélni.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #41680 Dátum: 2012.11.30 péntek, 22:43:06 »

cserélj gyertyakábelt. Valószínűleg valamelyik hengernél áthúz a kábel, ezt majd a gyertyán fogod látni, és akkor azt a gyertyát is ki kell cserélni.

Ilyenkor nem égéskimaradásra kéne hibakódot dobnia?
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #41681 Dátum: 2012.11.30 péntek, 22:57:17 »

Ilyenkor nem égéskimaradásra kéne hibakódot dobnia?

nem. Ha áthúz a gyertyánál, nem kimarad, hanem elégtelen lesz a szikra, emiatt kopogás lehet, amit a keverék szegényítésével korrigál a vezérlő, a kisbuta lambdaszonda meg csak azt látja, hogy szegény a keverék.
Tavasszal végig akarták játszatni velem a cseréljünk 3-5 lambdaszondát, trafó, gy.kábelt ü.a. szűről, stb játékot, aminek a vége az lett, hogy vettem egy elm327 bluetooth kütyüt, hogy a "ce" lámpát akksisaru levétel nélkül is le tudjam kapcsolni, de a végén a kábelcsere segített, a hátsó hengersor 1. kábele volt hibás. Miután el le lett cserélve, a szegény keverék üzenet eltűnt.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #41682 Dátum: 2012.11.30 péntek, 23:18:58 »

nem. Ha áthúz a gyertyánál, nem kimarad, hanem elégtelen lesz a szikra, emiatt kopogás lehet, amit a keverék szegényítésével korrigál a vezérlő, a kisbuta lambdaszonda meg csak azt látja, hogy szegény a keverék.
Tavasszal végig akarták játszatni velem a cseréljünk 3-5 lambdaszondát, trafó, gy.kábelt ü.a. szűről, stb játékot, aminek a vége az lett, hogy vettem egy elm327 bluetooth kütyüt, hogy a "ce" lámpát akksisaru levétel nélkül is le tudjam kapcsolni, de a végén a kábelcsere segített, a hátsó hengersor 1. kábele volt hibás. Miután el le lett cserélve, a szegény keverék üzenet eltűnt.

Értem, köszi  eljen
Naplózva
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #41683 Dátum: 2012.12.01 szombat, 10:49:18 »

Szuper Smiley

Nos! Lecseréltem a kormányműben olajat, átmostam a rendszert, és egy tubus Xado kományszervó adalékkal megspékeltem a dolgot. Azóta mentem vele kb. 500 kilométert és megszűnt az akadás.
Mindenkinek ajánlom a Xado-t! Nem drága, és elég meggyőzően bánt a kormányművel. Smiley
Hogy egyértelmű legyen, erről van szó:
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #41684 Dátum: 2012.12.01 szombat, 11:08:14 »

Nos! Lecseréltem a kormányműben olajat, átmostam a rendszert, és egy tubus Xado kományszervó adalékkal megspékeltem a dolgot. Azóta mentem vele kb. 500 kilométert és megszűnt az akadás.
Mindenkinek ajánlom a Xado-t! Nem drága, és elég meggyőzően bánt a kormányművel. Smiley
Hogy egyértelmű legyen, erről van szó:
[img]http://www.olajshop.hu/media/catalog/product/cache/1/image/dfd02a778b8d3d4709e707192ce8fc97/X/A/XADO_12104.jpg[/img

Anno én is tettem bele, miután átmostam a rendszert és cseréltem az olajat. Mivel nekem problémám nem volt a kormányművel(akadás) így nem tudom, hogy használt-e neki, de rosszabb nem lett vigyor3 Ában meg szerintem sem olyan dárga talán 3000Ft környékén van, de elvileg csak 1x kell beletenni.
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.01 szombat, 18:25:20 írta AndyA » Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #41685 Dátum: 2012.12.01 szombat, 17:01:34 »

Anno én is tettem bele, miután átmostam a rendszert és cseréltem az olajat. Mivel nekem problémám nem volt a kormányművel(akadás) így nem tudom, hogy használt-e neki, de rosszabb nem lett vigyor3 Ában meg szerintem sem olyan dárga talán 3000Ft környékén van, de elvileg csak 1x kell beletenni.
A következő eset: Anno lecseréltem a kormányszervó olajat, előtte nem akadt, nem tettem bele xado adalékot, és még most sem akad... eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #41686 Dátum: 2012.12.01 szombat, 21:23:06 »

A következő eset: Anno lecseréltem a kormányszervó olajat, előtte nem akadt, nem tettem bele xado adalékot, és még most sem akad... eplus2

taps taps taps
eljen eplus2
thumbup lol002 nevetes2

Nem Te lettél volna, ha ezt a labdát kihagyod! wave
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27020


E-mail
« Új hozzászólás #41687 Dátum: 2012.12.01 szombat, 23:02:38 »

A következő eset: Anno lecseréltem a kormányszervó olajat, előtte nem akadt, nem tettem bele xado adalékot, és még most sem akad... eplus2

Nembeszól!

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #41688 Dátum: 2012.12.01 szombat, 23:20:09 »

A következő eset: Anno lecseréltem a kormányszervó olajat, előtte nem akadt, nem tettem bele xado adalékot, és még most sem akad... eplus2

 eplus2 eplus2 eplus2 eplus2
 taps eplus2 nyes worship
és nem voltam itt, h én csapjam le előbb ezt a labdát  duhos2 beka3 hehe eplus2
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #41689 Dátum: 2012.12.02 vasárnap, 08:14:36 »

taps taps taps
eljen eplus2
thumbup lol002 nevetes2

Nem Te lettél volna, ha ezt a labdát kihagyod! wave
angel1
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #41690 Dátum: 2012.12.02 vasárnap, 12:27:37 »

Ilyen van gyárilag mk3-mon?  http://www.grando.hu/ford-mondeo-iii-2003-2007-also-motorvedo-burkolat-haspajzs-03-tol-abs-pvc-uj-1492680447
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #41691 Dátum: 2012.12.02 vasárnap, 12:29:20 »

amelyikre gyárilag felrakták azon van  nyes
jó dolog, mert így nehezebb olajat cserélni egyébként semmi haszna  Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #41692 Dátum: 2012.12.02 vasárnap, 12:47:21 »

amelyikre gyárilag felrakták azon van  nyes
jó dolog, mert így nehezebb olajat cserélni egyébként semmi haszna  Grin
Kb. 8-10 csavar tartja. Azért van annak haszna.  Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #41693 Dátum: 2012.12.02 vasárnap, 12:54:31 »

Kb. 8-10 csavar tartja. Azért van annak haszna.  Wink
hát nekem halkabb nem lett, de még csak előbb sem melegszik a motor és ha netán valamire ráfutnék akkor ugyanúgy szakadna ott minden mintha ott se lenne!
De legalább tényleg nagy szhar mert olajat cserélni plusz 2perc mire azt leveszed...normális autókon van külön kis rész amit olajcserekor csak leveszel és nem kell az egész műanyagot kiberhelni...
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #41694 Dátum: 2012.12.02 vasárnap, 12:55:26 »

hát nekem halkabb nem lett, de még csak előbb sem melegszik a motor és ha netán valamire ráfutnék akkor ugyanúgy szakadna ott minden mintha ott se lenne!
De legalább tényleg nagy szhar mert olajat cserélni plusz 2perc mire azt leveszed...normális autókon van külön kis rész amit olajcserekor csak leveszel és nem kell az egész műanyagot kiberhelni...

Ha ez van, akkor az a kis darab műanyag ami a hűtő és a lökhárító közt van nem kell?
Naplózva
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #41695 Dátum: 2012.12.02 vasárnap, 13:02:05 »

Kb. 8-10 csavar tartja. Azért van annak haszna.  Wink

Ha létezne MK3-hoz is ilyen kartervédő lemez, akkor már cserélném is le! De sajnos csak MK2-höz gyártanak.
http://seriff.hu/katalogus/ford/Mondeo

Nekem a Passatomon ilyen 2mm-es acél kartervédő és váltóvédő volt, és rengetegszer mentette meg az olajteknő és egyéb sérülékeny elemek életét! Smiley
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #41696 Dátum: 2012.12.02 vasárnap, 13:09:11 »

Ha létezne MK3-hoz is ilyen kartervédő lemez, akkor már cserélném is le! De sajnos csak MK2-höz gyártanak.
http://seriff.hu/katalogus/ford/Mondeo

Nekem a Passatomon ilyen 2mm-es acél kartervédő és váltóvédő volt, és rengetegszer mentette meg az olajteknő és egyéb sérülékeny elemek életét! Smiley
Miért nem jó a gyári vagy a vele megegyező után gyártott?
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.02 vasárnap, 13:14:32 írta Styleair » Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #41697 Dátum: 2012.12.02 vasárnap, 13:10:24 »

Ha ez van, akkor az a kis darab műanyag ami a hűtő és a lökhárító közt van nem kell?
De kell az is.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #41698 Dátum: 2012.12.02 vasárnap, 13:11:50 »

Nos! Lecseréltem a kormányműben olajat, átmostam a rendszert, és egy tubus Xado kományszervó adalékkal megspékeltem a dolgot. Azóta mentem vele kb. 500 kilométert és megszűnt az akadás.
Mindenkinek ajánlom a Xado-t! Nem drága, és elég meggyőzően bánt a kormányművel. Smiley
Hogy egyértelmű legyen, erről van szó:

Az egészet beletöltötted? Az olajból meg ennyivel kevesebbet töltöttél bele?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #41699 Dátum: 2012.12.02 vasárnap, 13:13:59 »

Miért nem j a gyári vagy a vele megegyező után gyártott?
Mert szerintem az esztétikán és esetleg a légellenállás javításán kívül nem sokra jó! Smiley Fizikai behatások ellen a műanyag nem sokat ér.

Mod.:
 #41756-ra!

Az egész mindössze 30ml. Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.02 vasárnap, 13:15:30 írta BDWTeam » Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
Oldalak: 1 ... 827 828 829 830 831 832 833 [834] 835 836 837 838 839 840 841 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.329 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.