Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.06 vasárnap, 00:49:39 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 826 827 828 829 830 831 832 [833] 834 835 836 837 838 839 840 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21482571 alkalommal)
0 Felhasználó és 439 vendég van a témában
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #41600 Dátum: 2012.11.23 péntek, 11:46:46 »

tény hogy nem voltak túl gyorsak, de jó lett a szerelés!
Akkor ok.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #41601 Dátum: 2012.11.23 péntek, 11:50:39 »

A Középkonzolon.

A szellőzőrostélyt már leszedtem, de sajnos mélyebben van. Valahol a csőben.

hát ha másképp nem megy ki kell venni a középkonzolt! Amivel nincs is gond ha van hozzá türelem és kedv!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


gyu1978
Vendég
« Új hozzászólás #41602 Dátum: 2012.11.23 péntek, 15:45:34 »

Sziasztok!
Hátsó ablaktörlőm szaggatottan megy.De ha a mosás funkcióra nyomok akkor meg szépen működik.Mi a probléma és mit kell cserélnem?
Köszönöm.
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #41603 Dátum: 2012.11.23 péntek, 17:00:01 »

Sziasztok!
Hátsó ablaktörlőm szaggatottan megy.De ha a mosás funkcióra nyomok akkor meg szépen működik.Mi a probléma és mit kell cserélnem?
Köszönöm.
Tisztelt Fórumtárs!
Szerintem a hátsó ablaktörlő lapátod le van keményedve, és ezért pattog ugrál az üvegen. Egy hátsó ablaktörlő lapát csere, megoldja a problémádat.
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #41604 Dátum: 2012.11.23 péntek, 19:26:42 »

A Középkonzolon.

A szellőzőrostélyt már leszedtem, de sajnos mélyebben van. Valahol a csőben.



A kesztyűtartó alatti borítást szedd le, ami a kesztyűtartó fedél és a tűzfal között van, és ott be tudsz nézni, sőt, a ventillátort is ki tudod szedni 3 csavarral, és az egész csőrendszerbe be tudsz nyúlni. Ott lesz a kártya is.
Naplózva
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #41605 Dátum: 2012.11.23 péntek, 19:30:26 »

Sziasztok,

Nemrég beszereztem egy bluetoothos OBD-t és ehhez keresnék SW ami viszi a Mondeot, esetleg 2004-es Tddi transitot, esetleg 2003as Seat Alhambrat és 2002-es Pözsó 206-t. Az is megfelelne, ha tudnátok dobni a privit, melyik progikat kéne letöltenem. Előre is köszi.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #41606 Dátum: 2012.11.23 péntek, 20:58:06 »

Sziasztok,

Nemrég beszereztem egy bluetoothos OBD-t és ehhez keresnék SW ami viszi a Mondeot, esetleg 2004-es Tddi transitot, esetleg 2003as Seat Alhambrat és 2002-es Pözsó 206-t. Az is megfelelne, ha tudnátok dobni a privit, melyik progikat kéne letöltenem. Előre is köszi.
androidra-torque
lapitopira bármi-modiag,sxanxl,stb
az alhambrához vw-s cucc kell .az a Vagcom.de az csak számítógépen megy.
Pözső meg külön állatfaj,de sima obd-n lehet hogy a modiag látja az alapokat.
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.23 péntek, 21:00:50 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
obszerver
Vendég
« Új hozzászólás #41607 Dátum: 2012.11.24 szombat, 11:53:50 »

Sziasztok!

Mk3 manuális tekerős klimás kivitel. Fütés csak a legmagasabb fokozaton van, addig is fúj, de csak hideg levegőt. Erre vonatkozó infót csak Mk2-vel kapcsolatban találtam.
Mit tegyek?
Naplózva
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #41608 Dátum: 2012.11.24 szombat, 17:40:33 »

androidra-torque
lapitopira bármi-modiag,sxanxl,stb
az alhambrához vw-s cucc kell .az a Vagcom.de az csak számítógépen megy.
Pözső meg külön állatfaj,de sima obd-n lehet hogy a modiag látja az alapokat.
worship eljen
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #41609 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 00:23:02 »

Sziasztok!

Mk3 manuális tekerős klimás kivitel. Fütés csak a legmagasabb fokozaton van, addig is fúj, de csak hideg levegőt. Erre vonatkozó infót csak Mk2-vel kapcsolatban találtam.
Mit tegyek?

Hallgatózz, hátha hallod, hogy mozog/nem mozog a légterelő, amikor full hidegről mondjuk 3/4 melegbe teszed. Lehet annak a motorja, vagy a vezérlése makkant meg.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #41610 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 08:11:03 »

Hallgatózz, hátha hallod, hogy mozog/nem mozog a légterelő, amikor full hidegről mondjuk 3/4 melegbe teszed. Lehet annak a motorja, vagy a vezérlése makkant meg.
manuális.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #41611 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 09:15:30 »

manuális.

De attól még nem a tekerőn keresztül mozgatja az ember a terelőlapokat, hanem csak egy jelet ad, ami alapján a motor beállítja. Legalábbis én így emlékszem (volt egyszer egy fl előtti manuálisunk is), de lehet tévedek.
Naplózva
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #41612 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 10:54:30 »

Sziasztok!

Csak, hogy ne keresgéljek órákig hibát.....
A jelenség, hogy hidegen (nem hideg motornál, hanem hideg külső hőmérsékletnél) a kormánymű úgy viselkedik, mintha középállásba be lenne szorulva. Ha mozdítok egy picit a kormányon akkor egy határozott akadás-ugrás után már egyenletesen lehet kanyarodni, de visszatérve egyenesbe megint olyan, mintha valami visszafogná a kormányt. Ahogy megmelegszik a motor, a jelenség megszűnik.
Azért írtam, hogy nem biztos, hogy a szervóolaj hőmérséklete a meghatározó, mert a kocsi garázsban áll (télen is 15C° ), és reggel hideg motornál is alig érezni az akadást, de ha az udvaron állok és példásul tegnap este indultam vele mínusz 2 fokban, az első három kilométert gyöngyöző homlokkal tettem meg, mert annyira szorult és ugrott a kormány. De csak egyenesből való kimozdításkor.

Találkozott valaki már ilyen jelenséggel?
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #41613 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 11:09:17 »

Sziasztok!

Csak, hogy ne keresgéljek órákig hibát.....
A jelenség, hogy hidegen (nem hideg motornál, hanem hideg külső hőmérsékletnél) a kormánymű úgy viselkedik, mintha középállásba be lenne szorulva. Ha mozdítok egy picit a kormányon akkor egy határozott akadás-ugrás után már egyenletesen lehet kanyarodni, de visszatérve egyenesbe megint olyan, mintha valami visszafogná a kormányt. Ahogy megmelegszik a motor, a jelenség megszűnik.
Azért írtam, hogy nem biztos, hogy a szervóolaj hőmérséklete a meghatározó, mert a kocsi garázsban áll (télen is 15C° ), és reggel hideg motornál is alig érezni az akadást, de ha az udvaron állok és példásul tegnap este indultam vele mínusz 2 fokban, az első három kilométert gyöngyöző homlokkal tettem meg, mert annyira szorult és ugrott a kormány. De csak egyenesből való kimozdításkor.

Találkozott valaki már ilyen jelenséggel?
Pedig nagyon szervóólajnak tűnik. Mikor volt cserélve? Szintje jó, nem folyt el?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27020


E-mail
« Új hozzászólás #41614 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 11:11:30 »

Sziasztok!

Csak, hogy ne keresgéljek órákig hibát.....
A jelenség, hogy hidegen (nem hideg motornál, hanem hideg külső hőmérsékletnél) a kormánymű úgy viselkedik, mintha középállásba be lenne szorulva. Ha mozdítok egy picit a kormányon akkor egy határozott akadás-ugrás után már egyenletesen lehet kanyarodni, de visszatérve egyenesbe megint olyan, mintha valami visszafogná a kormányt. Ahogy megmelegszik a motor, a jelenség megszűnik.
Azért írtam, hogy nem biztos, hogy a szervóolaj hőmérséklete a meghatározó, mert a kocsi garázsban áll (télen is 15C° ), és reggel hideg motornál is alig érezni az akadást, de ha az udvaron állok és példásul tegnap este indultam vele mínusz 2 fokban, az első három kilométert gyöngyöző homlokkal tettem meg, mert annyira szorult és ugrott a kormány. De csak egyenesből való kimozdításkor.

Találkozott valaki már ilyen jelenséggel?

Készülj fel egy kormánymű-felújításra...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #41615 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 11:12:53 »

Pedig nagyon szervóólajnak tűnik. Mikor volt cserélve? Szintje jó, nem folyt el?
[/quote]

Őszintén szólva nem tudom. Az autót két hete vettem és még csak most kezdem "belakni". Lecserélem az olajat persze, de az igazság az, hogy egy 13 éves Passat 1.9 PDTDI-t váltottam Mondeora, és annál a 11 év használat során egyszer sem cseréltem szervóolajat. Smiley És semmi gond nem volt vele.
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #41616 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 11:15:21 »

Készülj fel egy kormánymű-felújításra...

AndyA

Valami ilyesmire gondolok én is! :-(
Javítja ezt valaki, vagy inkább bontottban érdemes gondolkodni?
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #41617 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 11:15:54 »

Készülj fel egy kormánymű-felújításra...

AndyA
akár az is, de nézze már meg azt a szervóolajt Smiley Lehet régi, és azért kattog, előző autóm dettó ezt csinálta, olajcsere és örömködés... Mert erre nem gondoltam, hogy cserélni kellene. (LOL) Amúgy az olaj színéről már lehet tudni, hogy jó-e.
De ha a csere nem segít, akkor simán lehet kormánymű is.

Őszintén szólva nem tudom. Az autót két hete vettem és még csak most kezdem "belakni". Lecserélem az olajat persze, de az igazság az, hogy egy 13 éves Passat 1.9 PDTDI-t váltottam Mondeora, és annál a 11 év használat során egyszer sem cseréltem szervóolajat. Smiley És semmi gond nem volt vele.
Mákod volt vele, a szervóolaj csere nem akkora összeg, hogy fájjon, pláne egy kormánymű felújításhoz képest.
Naplózva
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #41618 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 11:20:22 »

[quote ]
akár az is, de nézze már meg azt a szervóolajt Smiley Lehet régi, és azért kattog, előző autóm dettó ezt csinálta, olajcsere és örömködés... Mert erre nem gondoltam, hogy cserélni kellene. (LOL) Amúgy az olaj színéről már lehet tudni, hogy jó-e.
De ha a csere nem segít, akkor simán lehet kormánymű is.
Mákod volt vele, a szervóolaj csere nem akkora összeg, hogy fájjon, pláne egy kormánymű felújításhoz képest.
[/quote]

Persze lecserélem az olajat jövő héten! Majd írok, hogy megszűnt-e a jelenség.

Köszi!
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #41619 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 11:24:03 »

Persze lecserélem az olajat jövő héten! Majd írok, hogy megszűnt-e a jelenség.

Köszi!
Szuper Smiley
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #41620 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 11:51:40 »

Sziasztok!

Csak, hogy ne keresgéljek órákig hibát.....
A jelenség, hogy hidegen (nem hideg motornál, hanem hideg külső hőmérsékletnél) a kormánymű úgy viselkedik, mintha középállásba be lenne szorulva. Ha mozdítok egy picit a kormányon akkor egy határozott akadás-ugrás után már egyenletesen lehet kanyarodni, de visszatérve egyenesbe megint olyan, mintha valami visszafogná a kormányt. Ahogy megmelegszik a motor, a jelenség megszűnik.
Azért írtam, hogy nem biztos, hogy a szervóolaj hőmérséklete a meghatározó, mert a kocsi garázsban áll (télen is 15C° ), és reggel hideg motornál is alig érezni az akadást, de ha az udvaron állok és példásul tegnap este indultam vele mínusz 2 fokban, az első három kilométert gyöngyöző homlokkal tettem meg, mert annyira szorult és ugrott a kormány. De csak egyenesből való kimozdításkor.

Találkozott valaki már ilyen jelenséggel?

Üdv. kormányműproblémások klubjában!  szomoru1
Jó néhányunknál ez a probléma / vagy volt. A szervó olaj csere nekem annyit segített, hogy nem nem lett rosszabb, de a jelenség megmaradt.
Középállásban kopik ki valami. Amikor parkolsz, ne középállásba hagyd a kormányt (persze ettől nem fog meggyógyulni, csak nem tapad olyan durván be középre). Kormánymű csere, vagy felújítás a megoldás. Kb. 80-120000 Ft. Na ezért nincs még mindenkinek megcsinálva.
A bontott lehet rossz is, és jó is. Ha jó is kérdés meddig, és a felújított esetén is meddig lesz jó?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #41621 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 12:11:07 »

Sziasztok!

Csak, hogy ne keresgéljek órákig hibát.....
A jelenség, hogy hidegen (nem hideg motornál, hanem hideg külső hőmérsékletnél) a kormánymű úgy viselkedik, mintha középállásba be lenne szorulva. Ha mozdítok egy picit a kormányon akkor egy határozott akadás-ugrás után már egyenletesen lehet kanyarodni, de visszatérve egyenesbe megint olyan, mintha valami visszafogná a kormányt. Ahogy megmelegszik a motor, a jelenség megszűnik.
Azért írtam, hogy nem biztos, hogy a szervóolaj hőmérséklete a meghatározó, mert a kocsi garázsban áll (télen is 15C° ), és reggel hideg motornál is alig érezni az akadást, de ha az udvaron állok és példásul tegnap este indultam vele mínusz 2 fokban, az első három kilométert gyöngyöző homlokkal tettem meg, mert annyira szorult és ugrott a kormány. De csak egyenesből való kimozdításkor.

Találkozott valaki már ilyen jelenséggel?

Szintén ilyen hibával küzdöttem.
Csak nekem folyamatosan volt ez a "ropogó" érzés.
Igy nálam a javitás több lépésben ment végbe.
1, Kikelett cserélni azt a csövet ami a kormányszervórol ment a korményműre. Eresztett a kormányszervónál. Vik ezt nemtudta javitani, mivel valami elkopott a csatlakozásnál. Igy elsőkörben ez cserélve.
2, Az olajat kicseréltük a rendszerben, László kolléga leirása sokat segitett ebben.
Ami kijött az hajmeresztő volt. Fekete - szürkés olajra nem hasonlitó dzs***.

Bár a "ropogás" javarésze megszünt.
De a középpontból való kitéritésnél ugyan úgy megmaradt a hiba.
De beszélgetve Vik -el, ez valószinüleg, csak felujitással orvosolható.  rinya

V. Tamás forumtárs javaslatára már felvettem a kapcsolatot a http://www.kormanymu.hu/ céggel.
Nem olcsó a javitás, kb 80 - 100 eHUF körül mozog és 2 év garit adnak rá.
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
gyu1978
Vendég
« Új hozzászólás #41622 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 12:22:04 »

Sziasztok!
Rakott már be valaki ajtóba kilépőfényt?
Hol tudnám beszerezni az e-hez szükséges dolgokat ahol nem horror?
Naplózva
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #41623 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 13:26:17 »

Szintén ilyen hibával küzdöttem.
Csak nekem folyamatosan volt ez a "ropogó" érzés.
Igy nálam a javitás több lépésben ment végbe.
1, Kikelett cserélni azt a csövet ami a kormányszervórol ment a korményműre. Eresztett a kormányszervónál. Vik ezt nemtudta javitani, mivel valami elkopott a csatlakozásnál. Igy elsőkörben ez cserélve.
2, Az olajat kicseréltük a rendszerben, László kolléga leirása sokat segitett ebben.
Ami kijött az hajmeresztő volt. Fekete - szürkés olajra nem hasonlitó dzs***.

Bár a "ropogás" javarésze megszünt.
De a középpontból való kitéritésnél ugyan úgy megmaradt a hiba.
De beszélgetve Vik -el, ez valószinüleg, csak felujitással orvosolható.  rinya

V. Tamás forumtárs javaslatára már felvettem a kapcsolatot a http://www.kormanymu.hu/ céggel.
Nem olcsó a javitás, kb 80 - 100 eHUF körül mozog és 2 év garit adnak rá.

nem semmi...
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #41624 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 13:35:07 »

Szintén ilyen hibával küzdöttem.
Csak nekem folyamatosan volt ez a "ropogó" érzés.
Igy nálam a javitás több lépésben ment végbe.
1, Kikelett cserélni azt a csövet ami a kormányszervórol ment a korményműre. Eresztett a kormányszervónál. Vik ezt nemtudta javitani, mivel valami elkopott a csatlakozásnál. Igy elsőkörben ez cserélve.
2, Az olajat kicseréltük a rendszerben, László kolléga leirása sokat segitett ebben.
Ami kijött az hajmeresztő volt. Fekete - szürkés olajra nem hasonlitó dzs***.

Bár a "ropogás" javarésze megszünt.
De a középpontból való kitéritésnél ugyan úgy megmaradt a hiba.
De beszélgetve Vik -el, ez valószinüleg, csak felujitással orvosolható.  rinya

V. Tamás forumtárs javaslatára már felvettem a kapcsolatot a http://www.kormanymu.hu/ céggel.
Nem olcsó a javitás, kb 80 - 100 eHUF körül mozog és 2 év garit adnak rá.

Azért ezt olcsóbban is címet lehet csináltatni... Nekem 50e volt...
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #41625 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 14:09:39 »

Azért ezt olcsóbban is címet lehet csináltatni... Nekem 50e volt...
Megoszthatod hol!
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #41626 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 14:23:42 »

nem semmi...
Itt ahol a V.Tamás csináltatta ez pesti cég.Az árban bent van csere is/ki-be szerelés/és a sajátot lekell adni.Ugyanis ez lesz a következőnek a felujított darab.Így megvan egy nap alatt.Megcsionálják a tiedet is de az 1 hét lesz.És neked kell postázni majd vissza jön akkor a szerelés a te dolgod.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #41627 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 14:37:43 »

Az árban bent van csere is/ki-be szerelés/és a sajátot lekell adni.Ugyanis ez lesz a következőnek a felujított darab.Így megvan egy nap alatt.
Ez mondjuk barátinak hangzik!
Naplózva
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #41628 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 14:48:12 »

Sziaszto wave
Na most már van fűtésem taps.Megnéztem a vízszintet a tartályba, s ott nem láttam semmit falbav,nem volt látható hűtőfolyadék.Gondolom ezért nem volt már fűtésem,nem jutott víz a belső radiátorba(?)No-de hová lett,mivelhogy izgatott a kérdés bebújtam a gép alá,s ott láttam hogy csöpög a hűtővizem,folyik szépen lassan valahonnan felülről, s az olajszűrő
mellet van két csavar s onnan csöppen le.De honnan folyhat?Felülről nem látszik semmi,körbetapogattam a vízpumpát,amennyire csak tudtam,ott sem éreztem semmit.Ha valakinek van ötlete hogy honnan folyhat vagy hogy mit nézzek meg azt köszönöm wave wave  
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #41629 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 15:15:31 »

Üdv. kormányműproblémások klubjában!  szomoru1
én már kiléptem a klubból hehe

Valami ilyesmire gondolok én is! :-(
Javítja ezt valaki, vagy inkább bontottban érdemes gondolkodni?
nagy az esély, h kuka a kormánymű szomoru1 minél hidegebb lesz, annál rosszabb, minél előbb keress megoldást rá.  én már túl vagyok ezen. először  átmosás+olajcsere volt nekem is, de nem lett jobb.  Aztán mindenki lebeszélésének ellenére bontottat vettem, és azóta hibátlan. remélem így is marad.  itt vettem a fórumon Pizzitől.
nyilván a felújított a legjobb, garanciával, de az elég húzós mindennel együtt....    
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27020


E-mail
« Új hozzászólás #41630 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 15:30:04 »

Valami ilyesmire gondolok én is! :-(
Javítja ezt valaki, vagy inkább bontottban érdemes gondolkodni?

Újíttasd fel. Nem sokkal kerül többe, de biztos az eredmény.

Ja, és még azelőtt, hogy végleg beállna és felmásznál vele egy oszlopra vagy be egy villamos alá. Mondjuk holnap reggel még pont nem késő.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27020


E-mail
« Új hozzászólás #41631 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 15:32:01 »

Szintén ilyen hibával küzdöttem.
Csak nekem folyamatosan volt ez a "ropogó" érzés.
Igy nálam a javitás több lépésben ment végbe.
1, Kikelett cserélni azt a csövet ami a kormányszervórol ment a korményműre. Eresztett a kormányszervónál. Vik ezt nemtudta javitani, mivel valami elkopott a csatlakozásnál. Igy elsőkörben ez cserélve.
2, Az olajat kicseréltük a rendszerben, László kolléga leirása sokat segitett ebben.
Ami kijött az hajmeresztő volt. Fekete - szürkés olajra nem hasonlitó dzs***.

Bár a "ropogás" javarésze megszünt.
De a középpontból való kitéritésnél ugyan úgy megmaradt a hiba.
De beszélgetve Vik -el, ez valószinüleg, csak felujitással orvosolható.  rinya

V. Tamás forumtárs javaslatára már felvettem a kapcsolatot a http://www.kormanymu.hu/ céggel.
Nem olcsó a javitás, kb 80 - 100 eHUF körül mozog és 2 év garit adnak rá.

Anno Ervinnél cseréltük. Az a szürke szutyok, ami elsőre kijött... Lyully! Azután feltöltés, járatás, második adag még mindig igen szürkés, de már volt valami rózsaszín árnyalata. Utána töltöttük fel harmadjára, no, ez már a tartályban is pirosasnak tűnik.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27020


E-mail
« Új hozzászólás #41632 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 15:32:35 »

Sziasztok!
Rakott már be valaki ajtóba kilépőfényt?
Hol tudnám beszerezni az e-hez szükséges dolgokat ahol nem horror?

Mire gondolsz?

Van olyan tükör, amiben van. Azt tíz perc kicserélni oldalanként.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #41633 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 15:43:41 »

Sziaszto wave
Na most már van fűtésem taps.Megnéztem a vízszintet a tartályba, s ott nem láttam semmit falbav,nem volt látható hűtőfolyadék.Gondolom ezért nem volt már fűtésem,nem jutott víz a belső radiátorba(?)No-de hová lett,mivelhogy izgatott a kérdés bebújtam a gép alá,s ott láttam hogy csöpög a hűtővizem,folyik szépen lassan valahonnan felülről, s az olajszűrő
mellet van két csavar s onnan csöppen le.De honnan folyhat?Felülről nem látszik semmi,körbetapogattam a vízpumpát,amennyire csak tudtam,ott sem éreztem semmit.Ha valakinek van ötlete hogy honnan folyhat vagy hogy mit nézzek meg azt köszönöm wave wave  
Ha feltöltötted akkor menj vele és figyeld a szintet.Ha vízpumpa akkor 2 nap és a szint megint eltünik.Járj utána gyorsan mert ha vízpumpa gyorsan cserélni mert tönkre teszi a szervót.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #41634 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 16:13:44 »

Ha feltöltötted akkor menj vele és figyeld a szintet.Ha vízpumpa akkor 2 nap és a szint megint eltünik.Járj utána gyorsan mert ha vízpumpa gyorsan cserélni mert tönkre teszi a szervót.

Erre gondoltam én is hogy a vízpumpa falbav falbav-bocs de a szervónak mi köze van hozzá?Mert ez azért nem világos szomoru1
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23826


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #41635 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 16:26:58 »

Erre gondoltam én is hogy a vízpumpa falbav falbav-bocs de a szervónak mi köze van hozzá?Mert ez azért nem világos szomoru1
tengelyes áthajtás van a kettő közöt és átszivároghat a víz
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #41636 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 16:31:09 »

tengelyes áthajtás van a kettő közöt és átszivároghat a víz
worship worship worship worship rinya
Naplózva
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #41637 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 20:03:35 »

Sziasztok!

Kérdezni szeretném, hogy milyen hibát kell keresni akkor, ha járó hideg motornál erős fémes kopogó hangot hallok, úgy, hogy a kormányon és a váltón is átjön a rezgés. Kis idő után pedig elhallgat, és minden megszokottnak tűnik. Mi lehet a gond, ami még nagyobb gondot okozhat? 
Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #41638 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 20:40:19 »

Sziasztok!

Kérdezni szeretném, hogy milyen hibát kell keresni akkor, ha járó hideg motornál erős fémes kopogó hangot hallok, úgy, hogy a kormányon és a váltón is átjön a rezgés. Kis idő után pedig elhallgat, és minden megszokottnak tűnik. Mi lehet a gond, ami még nagyobb gondot okozhat? 
sokminden közt lehet,hogy elszabadult a turbócső rögzítése,vagy a szilentek elhaltak.Fixre kell csavarozni a vázhoz.2helyen van,bal és jobb oldalon a cooler előtt és utáni szakaszoknál.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #41639 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 20:54:05 »

Készülj fel egy kormánymű-felújításra...

AndyA
jajjj nemáááár.  rinya nekem is ilyesmi jelenségem van.
bár nekem feketeszínű a szervóolaj benne, ami nem biztos, hogy az egészséges árnyalata. de HZsolt bogarat ültetett a fülembe, és tartok az olajcseréjétől.  szomoru1
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #41640 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 21:02:03 »

jajjj nemáááár.  rinya nekem is ilyesmi jelenségem van.
bár nekem feketeszínű a szervóolaj benne, ami nem biztos, hogy az egészséges árnyalata. de HZsolt bogarat ültetett a fülembe, és tartok az olajcseréjétől.  szomoru1
olajcserétől nem kell tartani. ha akad akkor már mind1
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23826


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #41641 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 21:03:42 »

olajcserétől nem kell tartani. ha akad akkor már mind1
ha még nem, akkor van félnivaló, hogy belemosol-e valami leragadt trutyit a csövekből, vagy sem vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #41642 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 21:06:40 »

ha még nem, akkor van félnivaló, hogy belemosol-e valami leragadt trutyit a csövekből, vagy sem vigyor3
az akadás kopás miatt van. a leragadt trutyi nem fogja előidézni. de azt írja akad neki
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #41643 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 06:57:51 »

ha még nem, akkor van félnivaló, hogy belemosol-e valami leragadt trutyit a csövekből, vagy sem vigyor3

Azért kell 2 L olajat venni, hogy legyen egy öblítésre való. Az elég is neki.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #41644 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 10:06:39 »

Sziasztok !

Kartergáz olajleválasztó szereléséhez egy ötlet ami egyszerüen , olcsón, gyorsan kivitelezhető :

.a tartály tetején található be és kimeneti csonkok közül a kimenő irányu csonkba a visszaáramló esetleges szennyeződések szürése miatt beillesztettem egy un. csőszürőt, ami rézből készült 75 mm hosszu és 10 mm átmérőjü nagyon szorosan illeszkedik a csonk belső átmérójébe, tehát külön rögzitést nem igényel.
Az olajgyüjtő tartályban simán elfér, későbbiek során könnyen tisztitható.
Beszerezhető kertész vagy mezőgazdasági boltokban, permetező alkatrészek között található,ára 340.Ft
Üdv.

http://pics.coldline.hu/pics/783968-20121126-tsnH2X.jpg

http://pics.coldline.hu/pics/783959-20121126-dty7SI.jpg
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.26 hétfő, 10:53:44 írta vomdeutsch » Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #41645 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 10:27:54 »

Persze lecserélem az olajat jövő héten! Majd írok, hogy megszűnt-e a jelenség.

Köszi!
http://mondeo.hu/index.php?topic=2.msg704469#msg704469
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Doby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 449



E-mail
« Új hozzászólás #41646 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 10:58:36 »

Valami ilyesmire gondolok én is! :-(
Javítja ezt valaki, vagy inkább bontottban érdemes gondolkodni?

Üdv. a klubban...  falbav
Naplózva

MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy

Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #41647 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 11:32:05 »

Megoszthatod hol!

Megírom ma este. Egy miskolci cég, 50e Ft-ból megvolt, persze szerelés nélkül, viszont ebben benne van a fogasléc felköszörülése is.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #41648 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 13:03:09 »

Náluk már dolgoztatott valaki?

http://www.dmauto.hu/arainkrol.html

Egész kíméletes árak vannak.
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #41649 Dátum: 2012.11.27 kedd, 14:46:48 »

Megírom ma este. Egy miskolci cég, 50e Ft-ból megvolt, persze szerelés nélkül, viszont ebben benne van a fogasléc felköszörülése is.

Akkor kormányművet Miskolcon a Boros és társa Kft végez. Tel.: 46/505305, vagy 30/9286648. Én is ott csináltattam.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Oldalak: 1 ... 826 827 828 829 830 831 832 [833] 834 835 836 837 838 839 840 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.397 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.