Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 00:40:14 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 [1008] 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21853749 alkalommal)
0 Felhasználó és 232 vendég van a témában
gyu1978
Vendég
« Új hozzászólás #50350 Dátum: 2013.11.25 hétfő, 11:37:25 »

Sziasztok!Beázik az autóm az anyós oldali felén.A tetőcsomsgtartó takaró műanyajánál ázhatok?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #50351 Dátum: 2013.11.25 hétfő, 11:43:45 »

Sziasztok!Beázik az autóm az anyós oldali felén.A tetőcsomsgtartó takaró műanyajánál ázhatok?

Mármint látszik, hogy a tető környékén ázik be, vagy csak annyit látsz, hogy vizesedik a padlószőnyeg?
A tetőcsomagtartó rögzítésénél nem tud beázni, hacsak nem valaki átfúrt a menetes részen át be az utastérbe.

Szerintem a jobb első ajtó alján lévő vízzáró szivacsos dolog lesz elválva az ajtótól.
Naplózva
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #50352 Dátum: 2013.11.25 hétfő, 11:59:05 »

Mármint látszik, hogy a tető környékén ázik be, vagy csak annyit látsz, hogy vizesedik a padlószőnyeg?
A tetőcsomagtartó rögzítésénél nem tud beázni, hacsak nem valaki átfúrt a menetes részen át be az utastérbe.

Szerintem a jobb első ajtó alján lévő vízzáró szivacsos dolog lesz elválva az ajtótól.
még gyanús lehet a pollenszűrőnél is!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
gyu1978
Vendég
« Új hozzászólás #50353 Dátum: 2013.11.25 hétfő, 12:01:47 »

Vizes a padlószőnyeg is meg az anyós üllésen is lehet látni.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #50354 Dátum: 2013.11.25 hétfő, 12:06:08 »

Vizes a padlószőnyeg is meg az anyós üllésen is lehet látni.

Padlószőnyeg lehet az ajtó, de az ülés nem.
Tetőkárpiton látszik, hogy vizes valahol?
Naplózva
gyu1978
Vendég
« Új hozzászólás #50355 Dátum: 2013.11.25 hétfő, 12:14:50 »

Nem látom
Naplózva
Kávévámpír
Vendég
« Új hozzászólás #50356 Dátum: 2013.11.25 hétfő, 12:39:46 »

Ja... ő hát  vigyor3
Angel! Decemberben megyek haza,majd az akksikat,amiket a múltkor elcseréltünk,vissza kellene cserélni,mert az enyém xar...  Grin
Naplózva
Kávévámpír
Vendég
« Új hozzászólás #50357 Dátum: 2013.11.25 hétfő, 12:56:15 »

Úgy látom,a Mondi engem is aktív fórumozóvá tesz...amióta le lett dugózva az EGR,már másodszor kezd világítani a Motor figyelmeztető lámpa. Az első alkalom előtt közvetlenül volt cserélve a gázolajszűrő.Azt hittem levegősödés miatt gyulladt ki...hibakódolvasás-EGR túl kevés gázt vezet vissza. Ez normális?Ki lehet kapcsolni valahogy? Azóta mentem kb 500 mérföldet,és tegnap éjjel megint kigyulladt,ezúttal izzításjelző "malacfarokkal" együtt. Épp autópályára soroltam be,és nyomtam egy kövéret 5.-ben,kb 110-es tempónál.Rántást éreztem(mintha egy pillanatra kihagyott volna a moci) majd normálisan húzott és gyorsított.  help Leállítás után malacfarok eltünt,de a motor figyelmeztetője masszívan világít...
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #50358 Dátum: 2013.11.25 hétfő, 13:01:05 »

Úgy látom,a Mondi engem is aktív fórumozóvá tesz...amióta le lett dugózva az EGR,már másodszor kezd világítani a Motor figyelmeztető lámpa. Az első alkalom előtt közvetlenül volt cserélve a gázolajszűrő.Azt hittem levegősödés miatt gyulladt ki...hibakódolvasás-EGR túl kevés gázt vezet vissza. Ez normális?Ki lehet kapcsolni valahogy? Azóta mentem kb 500 mérföldet,és tegnap éjjel megint kigyulladt,ezúttal izzításjelző "malacfarokkal" együtt. Épp autópályára soroltam be,és nyomtam egy kövéret 5.-ben,kb 110-es tempónál.Rántást éreztem(mintha egy pillanatra kihagyott volna a moci) majd normálisan húzott és gyorsított.  help Leállítás után malacfarok eltünt,de a motor figyelmeztetője masszívan világít...

Ha le van dugózva az EGR, akkor ez teljesen természetes, az is, hogy időről-időre visszatér a hibakód. Olyankor törlöd és kész. Smiley

Ha viszont nincs, akkor viszont mihamarabb szedd szét, nehogy meglepi érjen, és magától álljon be a kosztól... Alkalmasint szívósor takarítással egybekötve (rohadt koszos meló, találsz róla leírást a főoldalról indulva).

Olvasd ki megint a kódot, mert ilyen torpanást nem csinál az EGR-től. Meg kéne tudni, mi az új hibakód.

AndyA

Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Kávévámpír
Vendég
« Új hozzászólás #50359 Dátum: 2013.11.25 hétfő, 13:09:08 »

Ha le van dugózva az EGR, akkor ez teljesen természetes, az is, hogy időről-időre visszatér a hibakód. Olyankor törlöd és kész. Smiley

Ha viszont nincs, akkor viszont mihamarabb szedd szét, nehogy meglepi érjen, és magától álljon be a kosztól... Alkalmasint szívósor takarítással egybekötve (rohadt koszos meló, találsz róla leírást a főoldalról indulva).

Olvasd ki megint a kódot, mert ilyen torpanást nem csinál az EGR-től. Meg kéne tudni, mi az új hibakód.

AndyA


A szívósort akkor takarítottam ki,amikor az EGR-t dugóztuk.Nem volt vészesen retkes. Az előző hibakód egyértelműen az EGR-miatt volt.Most malacfarkat is adott hozzá... wow1
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #50360 Dátum: 2013.11.25 hétfő, 13:10:09 »

A szívósort akkor takarítottam ki,amikor az EGR-t dugóztuk.Nem volt vészesen retkes. Az előző hibakód egyértelműen az EGR-miatt volt.Most malacfarkat is adott hozzá... wow1

Akkor az nem (csak) az EGR nyomás alacsony lesz...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Kávévámpír
Vendég
« Új hozzászólás #50361 Dátum: 2013.11.25 hétfő, 13:23:48 »

Akkor az nem (csak) az EGR nyomás alacsony lesz...

AndyA
Amikor az első alkalom után olvastattuk,akkor az volt az egyetlen hibakód...azt hiszem,megint be kell ugranom a srácokhoz. rinya
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #50362 Dátum: 2013.11.25 hétfő, 16:09:10 »

Angel! Decemberben megyek haza,majd az akksikat,amiket a múltkor elcseréltünk,vissza kellene cserélni,mert az enyém xar...  Grin
taps eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #50363 Dátum: 2013.11.25 hétfő, 19:44:41 »

Jo estet!
Erdemes-e megvenni ezt:
http://www.avito.ru/kazan/zapchasti_i_aksessuary/avtoskaner_diagnosticheskiy_ford_vcm_obd_198133522
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #50364 Dátum: 2013.11.25 hétfő, 20:51:48 »

nyes
te ez valami földönkívüli nyelven íródott.de biztosan jó,ha neked megéri árban....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #50365 Dátum: 2013.11.25 hétfő, 21:15:40 »

nyes
te ez valami földönkívüli nyelven íródott.de biztosan jó,ha neked megéri árban....


ids másolat ez is , csak más néven ,elég jó a hozzáadott program
ebay és aliexpress teli van fillérekért!!
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Guarek01
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93



E-mail
« Új hozzászólás #50366 Dátum: 2013.11.26 kedd, 08:15:51 »

Sziasztok!

Sajnos a hideg idő miatt nekem is előjött a gyenge akksi jelenség. Tegnap még indult viszonylag simán a gép, ma már csak tekert kb 3-at az indító és utána nem akart járni a motor. Viszont a fordulatszám mérő meg a sebesség mutató az felugrott a maximumra 2 másodpercig. 2.0 TDDI 115 Le D6BA motorkódúba jó lenne nekem ez az akksi? Ami benne van, arról már minden felirat lekopott.


http://www.akkumax.hu/bosch-s3-12v-70ah-640a-jobb-akkumulator

A gyors válaszokat előre is köszönöm.
Naplózva

Mondeo MK III. 2.0 TDDI Trend, 2001. Kombi 115 LE
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #50367 Dátum: 2013.11.26 kedd, 08:35:35 »

Sziasztok!

Sajnos a hideg idő miatt nekem is előjött a gyenge akksi jelenség. Tegnap még indult viszonylag simán a gép, ma már csak tekert kb 3-at az indító és utána nem akart járni a motor. Viszont a fordulatszám mérő meg a sebesség mutató az felugrott a maximumra 2 másodpercig. 2.0 TDDI 115 Le D6BA motorkódúba jó lenne nekem ez az akksi? Ami benne van, arról már minden felirat lekopott.


http://www.akkumax.hu/bosch-s3-12v-70ah-640a-jobb-akkumulator

A gyors válaszokat előre is köszönöm.
boschból s4-s5 való bele. az is kb ennyi pénz
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Guarek01
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93



E-mail
« Új hozzászólás #50368 Dátum: 2013.11.26 kedd, 08:38:35 »

boschból s4-s5 való bele. az is kb ennyi pénz

Köszönöm. Az Ah az megfelelő lenne?
Naplózva

Mondeo MK III. 2.0 TDDI Trend, 2001. Kombi 115 LE
breakbeat
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



E-mail
« Új hozzászólás #50369 Dátum: 2013.11.26 kedd, 09:42:16 »

Köszönöm. Az Ah az megfelelő lenne?

Szia! Bosch S4 12V 72Ah 680A a katalógusuk szerint. Üdv.
Naplózva

2002/04 Mondeo  Tournier Trend TDDI/85KW
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #50370 Dátum: 2013.11.26 kedd, 09:47:15 »

Szia! Bosch S4 12V 72Ah 680A a katalógusuk szerint. Üdv.

Szerintem befér a 80-as is a tartóba.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
breakbeat
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



E-mail
« Új hozzászólás #50371 Dátum: 2013.11.26 kedd, 09:54:20 »

Szerintem befér a 80-as is a tartóba.

AndyA

Igen, csak a kisebb, költséghatékonyabb. Persze ha sok elektromos kütyüt használ, akkor jobb a nagyobb. Pénztárca szab határt.  Wink
Naplózva

2002/04 Mondeo  Tournier Trend TDDI/85KW
Guarek01
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93



E-mail
« Új hozzászólás #50372 Dátum: 2013.11.26 kedd, 10:29:04 »

Köszönöm mindenkinek a segítséget, Varta 72Ah -st találtam 27ért, ő lesz a kiválasztott.
Naplózva

Mondeo MK III. 2.0 TDDI Trend, 2001. Kombi 115 LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #50373 Dátum: 2013.11.26 kedd, 10:43:54 »

Köszönöm mindenkinek a segítséget, Varta 72Ah -st találtam 27ért, ő lesz a kiválasztott.

Kálcium-kálcium vagy kálcium-ezüst legyen, különben nem lesz hosszú életű.

Nincs valakinek Kaposvár környékén rendesebb Bárdi kedvezménye? Ott Bosch S4 80 Ah lenne 28 körül.

Amúgy a Varta is Bosch, csak más néven. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Guarek01
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93



E-mail
« Új hozzászólás #50374 Dátum: 2013.11.26 kedd, 11:02:20 »

Kálcium-kálcium vagy kálcium-ezüst legyen, különben nem lesz hosszú életű.

Nincs valakinek Kaposvár környékén rendesebb Bárdi kedvezménye? Ott Bosch S4 80 Ah lenne 28 körül.

Amúgy a Varta is Bosch, csak más néven. Smiley

AndyA

Unixos lenne, de mivel gyorsan kellett az akksi így maradt most ez a megoldás. gyereket oviba leadni, nekem melóba beérni, plusz az asszonynak dokihoz a másik gyerekkel, így sokat nem értem rá vele foglalkozni, remélem a varta amelyiket elhozta a kereskedőtől, az kálciumos, majd megnézem délután.
Naplózva

Mondeo MK III. 2.0 TDDI Trend, 2001. Kombi 115 LE
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #50375 Dátum: 2013.11.26 kedd, 11:24:53 »

Unixos lenne, de mivel gyorsan kellett az akksi így maradt most ez a megoldás. gyereket oviba leadni, nekem melóba beérni, plusz az asszonynak dokihoz a másik gyerekkel, így sokat nem értem rá vele foglalkozni, remélem a varta amelyiket elhozta a kereskedőtől, az kálciumos, majd megnézem délután.

Varta Blue Dynamic, az ugyanaz, mint a Bosch S4. Kálcium-kálcium technológiás, teljesen jó lesz.
Naplózva
Guarek01
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93



E-mail
« Új hozzászólás #50376 Dátum: 2013.11.26 kedd, 11:40:06 »

Varta Blue Dynamic, az ugyanaz, mint a Bosch S4. Kálcium-kálcium technológiás, teljesen jó lesz.

Már benne van, működik a gép. Most kaptam az infót.
Naplózva

Mondeo MK III. 2.0 TDDI Trend, 2001. Kombi 115 LE
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #50377 Dátum: 2013.11.26 kedd, 12:23:49 »

Varta Blue Dynamic, az ugyanaz, mint a Bosch S4. Kálcium-kálcium technológiás, teljesen jó lesz.

A Bosch S4 tuti jó bele? Nem kell az S5? Illetve jobb+os a mondeo?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #50378 Dátum: 2013.11.26 kedd, 12:26:18 »

A Bosch S4 tuti jó bele? Nem kell az S5? Illetve jobb+os a mondeo?

Jó még az S3 is, az is kálciumos.
De neked mindez nem számít, benzinesbe olyat teszel, amilyet szeretnél (meg amilyen befér).
Jobb+os.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #50379 Dátum: 2013.11.26 kedd, 12:28:12 »

Jó még az S3 is, az is kálciumos.
De neked mindez nem számít, benzinesbe olyat teszel, amilyet szeretnél (meg amilyen befér).
Jobb+os.

Miért is mindegy, hogy milyet tesz a benzinesbe?
Oda is kálciumost érdemes és gyárilag is az van benne. Ugyanolyan a töltőrendszere, mint a dízelnek......erről már párszor szó volt.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #50380 Dátum: 2013.11.26 kedd, 12:29:25 »

Jó még az S3 is, az is kálciumos.
De neked mindez nem számít, benzinesbe olyat teszel, amilyet szeretnél (meg amilyen befér).
Jobb+os.

Nekem Optima spirálcellás van benne. vigyor3 Haverom viszont most akarja cserélni(szintén 2.0 benzines). Bosch S5 52Ah/520A akkor gondolom tökéletes lehet bele? (20ezer Ft)
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #50381 Dátum: 2013.11.26 kedd, 12:36:45 »

Miért is mindegy, hogy milyet tesz a benzinesbe?
Oda is kálciumost érdemes és gyárilag is az van benne. Ugyanolyan a töltőrendszere, mint a dízelnek......erről már párszor szó volt.  Cool

És mégsem tölt olyan feszültségen. Jellemzően 14,2V és alatta, azt meg simán kibírja bármi.
Nekünk a benzinesben 5 éve van valami noname, sima ólomsavas akksi, valami 46Ah, vagy ilyesmi (ami éppen a pócon volt, amikor meghalt a gyári), és semmi baja nem lett a csúcsszuper töltőrendszertől, nem merül, nem indít küszködve, nem száradt ki. Pedig közel sincs minden nap használva.

Szerk: érdemesnek érdemes a kálciumosat választani, de szerintem nem kulcsfontosságú.

Nekem Optima spirálcellás van benne. vigyor3 Haverom viszont most akarja cserélni(szintén 2.0 benzines). Bosch S5 52Ah/520A akkor gondolom tökéletes lehet bele? (20ezer Ft)

Persze, tökéletes.
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.26 kedd, 12:39:44 írta tpmportal » Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #50382 Dátum: 2013.11.26 kedd, 12:46:08 »

És mégsem tölt olyan feszültségen. Jellemzően 14,2V és alatta, azt meg simán kibírja bármi.
Nekünk a benzinesben 5 éve van valami noname, sima ólomsavas akksi, valami 46Ah, vagy ilyesmi (ami éppen a pócon volt, amikor meghalt a gyári), és semmi baja nem lett a csúcsszuper töltőrendszertől, nem merül, nem indít küszködve, nem száradt ki. Pedig közel sincs minden nap használva.

Szerk: érdemesnek érdemes a kálciumosat választani, de szerintem nem kulcsfontosságú.

Persze, tökéletes.

Már miért lenne bármi baja is a töltésrendszertől? A töltőrendszer azonos és nem a töltőfeszültség.
Valóban nem tölt annyival, mint a dízel......de ennek más oka van.
Amúgy a normál autókba is érdemes kálciumos akksit rakni, tovább bírják. eljen
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Janika111
Vendég
« Új hozzászólás #50383 Dátum: 2013.11.26 kedd, 12:48:40 »

Sziasztok!

Egy olyan problémám lenne, hogy ma nyitottam fel a motorháztetőt, és nem áll meg magától felső helyzetben. Lehet hogy a hideg idő, mert a teremgarázsban 10 perc melegedés után épp hogy megállt valahogy magától.

A teleszkópok gáztöltésűek? lehet őket tölteni? vagy kompletten cserélni kell őket?

Előre is köszi....
Naplózva
Guarek01
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93



E-mail
« Új hozzászólás #50384 Dátum: 2013.11.26 kedd, 12:49:07 »

Már benne van, működik a gép. Most kaptam az infót.

Na most volt itt vele az asszony a melóhelyemen, megnéztem, Black Dynamic van benne 70Ah-s. A z akksis azt mondta neki, hogy 12 éves autónak ezt ajánlják, 20ért lett volna valami magyar, amire azt mondta, hogy kb 3 évet megy el vele, 30ért valami fura nevű 720amperes brutál. Végül ez lett.
Remélem bírja vagy 5 évig, előtte a benzines 1,2 es polómban a gyári 6 évet bírt.

Ez meg ami megadta magát valami osztrák akku volt, ahogy ki tudtam venni a feliratokból, mivel az autó onnan származik. Van egy rakat szervízszámla hozzá,majd ha lesz időm végigböngészem, hátha van benne szó róla, hogy volt-e cserélve.
Naplózva

Mondeo MK III. 2.0 TDDI Trend, 2001. Kombi 115 LE
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #50385 Dátum: 2013.11.26 kedd, 12:50:01 »

Sziasztok!

Egy olyan problémám lenne, hogy ma nyitottam fel a motorháztetőt, és nem áll meg magától felső helyzetben. Lehet hogy a hideg idő, mert a teremgarázsban 10 perc melegedés után épp hogy megállt valahogy magától.

A teleszkópok gáztöltésűek? lehet őket tölteni? vagy kompletten cserélni kell őket?

Előre is köszi....

Csere
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #50386 Dátum: 2013.11.26 kedd, 12:50:16 »



Persze, tökéletes.

Köszi, én is így gondoltam. vigyor3

Másik kérdés, szerinted a Bosch trafóhoz (tudod, aminek a cikkszámát elkértem), adnak csavarokat? Mivel az más kialakítású, hosszabb csavarok kellenek hozzá.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Janika111
Vendég
« Új hozzászólás #50387 Dátum: 2013.11.26 kedd, 12:52:55 »

Csere

de örülök  szomoru1   köszi...
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #50388 Dátum: 2013.11.26 kedd, 12:54:09 »

Köszi, én is így gondoltam. vigyor3

Másik kérdés, szerinted a Bosch trafóhoz (tudod, aminek a cikkszámát elkértem), adnak csavarokat? Mivel az más kialakítású, hosszabb csavarok kellenek hozzá.

Más kialakítású?  wow1

A gyárihoz nem adnak csavarokat, szerintem a Bosch-hoz sem fognak. Cromaxban ~250Ft darabja.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #50389 Dátum: 2013.11.26 kedd, 12:56:40 »

Más kialakítású?  wow1

A gyárihoz nem adnak csavarokat, szerintem a Bosch-hoz sem fognak. Cromaxban ~250Ft darabja.

Igen, most ilyen van benne: https://cromax.hu/40000000-elektromos-rendszer/40600000-gyujtasrendszer/40600212-gyujtotekercs/7455-gyujtotekercs-ford-focus-98-08-fusion-01-streetka-03-05

A Bosch pedig ilyen: https://cromax.hu/40000000-elektromos-rendszer/40600000-gyujtasrendszer/40600212-gyujtotekercs/7555-gyujtotekercs-ford-mondeo-2000-2007
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #50390 Dátum: 2013.11.26 kedd, 13:04:07 »


Ja, azt hiszem értem a problémát.
A bosch pont olyan mint az első linken lévő utolsó kép, ami a gyári. Más gyártóké máshogy néz ki, ez tény.
A második link az a 2005 utániakhoz való, az már más cikkszám a bosch-nál is.

A bosch (és a gyári) trafók ugyanúgy néznek ki 2005 előtt és után, csak a csoki más (kívülről legalábbis).
A cromaxos, gyáriakhoz való csavar jó lesz a bosch-hoz is.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #50391 Dátum: 2013.11.26 kedd, 13:08:04 »

Ja, azt hiszem értem a problémát.
A bosch pont olyan mint az első linken lévő utolsó kép, ami a gyári. Más gyártóké máshogy néz ki, ez tény.
A második link az a 2005 utániakhoz való, az már más cikkszám a bosch-nál is.

A bosch (és a gyári) trafók ugyanúgy néznek ki 2005 előtt és után, csak a csoki más (kívülről legalábbis).
A cromaxos, gyáriakhoz való csavar jó lesz a bosch-hoz is.

Igen, nekem gyári van, viszont olyan kialakítású mint az első link első képén. Amihez szerintem rövidebb a csavar mint ami a Bosch-hoz kell. Esetleg le tudnád mérni a csavart ami neked most bent van? help Ha nem akarsz vele sz@rakodni, megértem. vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #50392 Dátum: 2013.11.26 kedd, 13:09:58 »

Ja, azt hiszem értem a problémát.
A bosch pont olyan mint az első linken lévő utolsó kép, ami a gyári. Más gyártóké máshogy néz ki, ez tény.
A második link az a 2005 utániakhoz való, az már más cikkszám a bosch-nál is.

A bosch (és a gyári) trafók ugyanúgy néznek ki 2005 előtt és után, csak a csoki más (kívülről legalábbis).
A cromaxos, gyáriakhoz való csavar jó lesz a bosch-hoz is.

Most látom, hogy asszonyéban ugyanilyen trafó van...  wow1 Pedig az 1.4 Fóka. Na de állitólag csak gyárit szabad venni. Xar helyen van xar anyagból, és a műanyag ház berepedezik...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #50393 Dátum: 2013.11.26 kedd, 13:13:56 »

Igen, nekem gyári van, viszont olyan kialakítású mint az első link első képén. Amihez szerintem rövidebb a csavar mint ami a Bosch-hoz kell. Esetleg le tudnád mérni a csavart ami neked most bent van? help Ha nem akarsz vele sz@rakodni, megértem. vigyor3

Itt van, ami benne most bele került: https://cromax.hu/40000000-elektromos-rendszer/40600000-gyujtasrendszer/40600817-gyujtotekercs-rogzitesei/310842-gyujtotekercs-rogzito-csavar-ford-mondeo-2000-2007-m5x45mm

M5x45

Érdekes, mert ezek szerint menet közben beszállítót váltottak, vagy a bosch váltott kialakítást. Nincs kedved a mostani trafódat körbenézegetni, hátha rajta van a gyártó és a cikkszám?

Most látom, hogy asszonyéban ugyanilyen trafó van...  wow1 Pedig az 1.4 Fóka. Na de állitólag csak gyárit szabad venni. Xar helyen van xar anyagból, és a műanyag ház berepedezik...

Egy rakás autóhoz használták ezt a trafót, több gyári cikkszám is van rajta.

Én is a "csak gyárit" szoktam szajkózni. Csakhogy a gyárin rajta van, hogy bosch, meg a bosch cikkszám is.

Szerk:
Na kicsit nézelődtem:
Az 1S7G-12029-Ax cikkszámú trafók valóban úgy néznek ki, mint a cromax első linkje.
Az 1S7G-12029-Bx cikkszámú trafók pedig úgy, mint az új trafók.

Szóval lehet, hogy a Bx cikkszámú új gyári és bosch trafók nem mások, mint a 2005 utáni trafók csak más csatlakozóval (és ez tízessel drágábban).
Megpróbálom megkeresni az Ax cikkszámú trafók gyártóját, mert lehet akkor azt is érdemes venni (hacsaknem bosch az is, amit már nem gyártanak).

Szerk2:
Ja, jól megbeszéltem magammal a dolgot ( hehe ), valószínűleg a visteon szállította a fordnak a régi alakú (1S7G-12029-Ax) trafókat. Szóval aki kísérletező kedvében van, az szerintem az új alakú, de régi csatis bosch-sal, vagy a régi alakú visteon-nal próbálkozzon.
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.26 kedd, 14:37:32 írta tpmportal » Naplózva
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #50394 Dátum: 2013.11.26 kedd, 15:39:09 »

nyes
te ez valami földönkívüli nyelven íródott.de biztosan jó,ha neked megéri árban....
Igen a szoveg az orosz. Az ara kb 45 euro. Otthon olcsobb?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #50395 Dátum: 2013.11.26 kedd, 16:15:29 »

Igen a szoveg az orosz. Az ara kb 45 euro. Otthon olcsobb?
itthon minden drágább.ha úgy érzed,hogy kell,akkor vedd meg.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #50396 Dátum: 2013.11.26 kedd, 19:07:58 »

A következő a problémám: P0420 (katalizátor hatásfok kritikán aluli).
Volt cserélve: lambda, katalizátor, flexi cső, zöld kártyát simán megkapta (CO és egyebek alig voltak mérhetőek).
Merre induljak tovább? Érzésre akkor villan be a Check Engine, ha terhelést kap a motor (hegynek felfelé) és akkor P0420-al ott is ragad.

EGR hiba (benzinesről van szó ugye) okozhat ilyet?
Vagy inkább a gyújtókábelek irányába nézelődjek?

Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #50397 Dátum: 2013.11.26 kedd, 19:22:26 »

A következő a problémám: P0420 (katalizátor hatásfok kritikán aluli).
Volt cserélve: lambda, katalizátor, flexi cső, zöld kártyát simán megkapta (CO és egyebek alig voltak mérhetőek).
Merre induljak tovább? Érzésre akkor villan be a Check Engine, ha terhelést kap a motor (hegynek felfelé) és akkor P0420-al ott is ragad.

EGR hiba (benzinesről van szó ugye) okozhat ilyet?
Vagy inkább a gyújtókábelek irányába nézelődjek?



Szia!

Melyik lambda szonda volt cserélve?
A kontroll szonda jelét (feszültség) tudod mennyi? Meg kellene nézni a feszültséget alapjáraton és kb. 3000-es fordulaton haladva.
Remélhetőleg ebből már látszik valami. Utángyártott katalizátor lett felrakva?
Típusnak megfelelő? Méret és 3-as hatású?



Sem EGR sem pedig a gyújtás nem áll kapcsolatban a katalizátor hatásfok hibaüzenettel.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #50398 Dátum: 2013.11.26 kedd, 19:30:59 »

Szia!

Melyik lambda szonda volt cserélve?
A kontroll szonda jelét (feszültség) tudod mennyi? Meg kellene nézni a feszültséget alapjáraton és kb. 3000-es fordulaton haladva.
Remélhetőleg ebből már látszik valami. Utángyártott katalizátor lett felrakva?
Típusnak megfelelő? Méret és 3-as hatású?

Sem EGR sem pedig a gyújtás nem áll kapcsolatban a katalizátor hatásfok hibaüzenettel.


Aszondja: mindkettő lambda volt cserélve. Az ODBII-n keresztül ki tudom rajzoltatni mindkét lambda görbéjét. Egyik sem szakadt. A katalizátor típushoz való, megfelelő nagyságú. A 3-as hatásút nem tudom értelmezni.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #50399 Dátum: 2013.11.26 kedd, 19:34:18 »

Aszondja: mindkettő lambda volt cserélve. Az ODBII-n keresztül ki tudom rajzoltatni mindkét lambda görbéjét. Egyik sem szakadt. A katalizátor típushoz való, megfelelő nagyságú. A 3-as hatásút nem tudom értelmezni.


Nem a szakadásra lennék kíváncsi. Feszültségértékekre.
Ha a hátsó szondának görbéje van, az nem jó.........
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 [1008] 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.141 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.