Bounty
|
|
« Új hozzászólás #50400 Dátum: 2013.11.26 kedd, 19:42:34 » |
|
sziasztok van aki ismeri vagy használta a cég gyujtókábeleit, vélemények róla ?http://gyujtokabel.unas.hu/
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 benzin 2002
|
|
|
Hyperborg
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #50401 Dátum: 2013.11.26 kedd, 20:16:37 » |
|
sziasztok van aki ismeri vagy használta a cég gyujtókábeleit, vélemények róla ?http://gyujtokabel.unas.hu/
Korrekt fazon, Szentendrén van. Előttem rakta össze a V6-osnak a kábeleit. Semmilyen probléma nem volt azokkal. A Mondeos szettet ma rendeltem meg tőle.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Hyperborg
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #50402 Dátum: 2013.11.26 kedd, 20:18:37 » |
|
Nem a szakadásra lennék kíváncsi. Feszültségértékekre. Ha a hátsó szondának görbéje van, az nem jó.........
A freeze frame a legutóbbi check engine-nél: Kb 4 perc autózás után az alapjárat és 3000 rpm 3000-es fordulat utáni alapjárat
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #50403 Dátum: 2013.11.26 kedd, 20:26:12 » |
|
A freeze frame a legutóbbi check engine-nél:
azért az ilyen fordításokra ne vegyél mérget jelenthet mást is típus specifikusan...
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
Hyperborg
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #50404 Dátum: 2013.11.26 kedd, 20:27:34 » |
|
azért az ilyen fordításokra ne vegyél mérget jelenthet mást is típus specifikusan...
Ez a 0-s ODB komb frame volt. Az 1-es Gyártóspec. lent ne tévesszen meg. Átkapcsoltam, mielőtt screenshot lett volna.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #50405 Dátum: 2013.11.26 kedd, 20:27:48 » |
|
A freeze frame a legutóbbi check engine-nél:
p0420: http://www.obd-codes.com/p0420
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
tpmportal
|
|
« Új hozzászólás #50406 Dátum: 2013.11.26 kedd, 20:28:33 » |
|
Volt garancia a katalizátorra?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #50407 Dátum: 2013.11.26 kedd, 20:28:46 » |
|
Ez a 0-s ODB komb frame volt. Az 1-es Gyártóspec. lent ne tévesszen meg. Átkapcsoltam, mielőtt screenshot lett volna.
közben én is rájöttem
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #50408 Dátum: 2013.11.26 kedd, 20:28:51 » |
|
A freeze frame a legutóbbi check engine-nél:
Nekem mondjuk igen furcsa a 99 kpa 3000-es fordulatnál ..... Az ugye szinte légköri nyomás. Nem szívó motorod van?
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Hyperborg
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #50409 Dátum: 2013.11.26 kedd, 20:31:40 » |
|
Nekem mondjuk igen furcsa a 99 kpa 3000-es fordulatnál ..... Az ugye szinte légköri nyomás. Nem szívó motorod van? De, szívó az. Mire tippelsz? MAF?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Hyperborg
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #50410 Dátum: 2013.11.26 kedd, 20:31:59 » |
|
Volt garancia a katalizátorra?
Gondolom
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #50411 Dátum: 2013.11.26 kedd, 20:34:01 » |
|
De, szívó az. Mire tippelsz? MAF?
Benzinesben nincs MAF csak MAP. Nézd meg alapjáraton ezt az értéket.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Hyperborg
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #50412 Dátum: 2013.11.26 kedd, 20:35:26 » |
|
Benzinesben nincs MAF csak MAP.
Nézd meg alapjáraton ezt az értéket.
Ok, MAP akkor Mit nézzek rajta? Előfordulhat olyan, hogy mittomén olajos lesz és kisebb levegőmennyiséget mér mint kéne? Mármint milyen nyomásadat "normális"?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
nejo88
|
|
« Új hozzászólás #50413 Dátum: 2013.11.26 kedd, 20:36:30 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Audi A6 3.0 tdi V6 Quattro (225 LE) A múlt.Ford mondeo 2003 2.0 tdci 96kw (131 le) by:Relhist A múlt. Ford mondeo 2004 2.0 Tdci 85kw (115 Le)
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #50414 Dátum: 2013.11.26 kedd, 20:39:33 » |
|
Ok, MAP akkor Mit nézzek rajta? Előfordulhat olyan, hogy mittomén olajos lesz és kisebb levegőmennyiséget mér mint kéne? Mármint milyen nyomásadat "normális"? Meleg motornál, alapjáraton 25-35 kpa, ha abban adja meg. 100 kpa a légköri nyomás, tehát ilyen mértékű depresszió a megfelelő. A 99 teljesen nyitott fojtószelepnél van.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
tpmportal
|
|
« Új hozzászólás #50415 Dátum: 2013.11.26 kedd, 20:40:48 » |
|
Gondolom Csak azért kérdezem, mert elvileg ez a kód olyankor jön elő, amikor a második lambda jele leköveti az elsőt, és az második képen eléggé ez látszik. De azért várj profi ember véleményére is. Túl magas, 175mm magasra megy csak fel a tető. Meg a saruk kábelei is elég rövidre vannak szabva (legalábbis nekünk a dízelben), 190-esre már nyújtózkodnia kell rendesen.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Hyperborg
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #50416 Dátum: 2013.11.26 kedd, 20:42:07 » |
|
Meleg motornál, alapjáraton 25-35 kpa, ha abban adja meg. 100 kpa a légköri nyomás, tehát ilyen mértékű depresszió a megfelelő. A 99 teljesen nyitott fojtószelepnél van.
A freeze frame-ben 97%-os terheléshez van 99 kapa. Akkor ezek szerint ez jó?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lacika71
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #50417 Dátum: 2013.11.26 kedd, 20:44:02 » |
|
A nagyautonál most van 24-ért 71 Ah-s Motorcraft, minusz a klubos kedvezmény. http://www.nagyauto.hu/
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
nejo88
|
|
« Új hozzászólás #50418 Dátum: 2013.11.26 kedd, 20:46:40 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Audi A6 3.0 tdi V6 Quattro (225 LE) A múlt.Ford mondeo 2003 2.0 tdci 96kw (131 le) by:Relhist A múlt. Ford mondeo 2004 2.0 Tdci 85kw (115 Le)
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #50419 Dátum: 2013.11.26 kedd, 20:51:00 » |
|
A freeze frame-ben 97%-os terheléshez van 99 kapa. Akkor ezek szerint ez jó?
Ha ha.... ne tévesszen meg a sorrend. A terhelés meghatározása adatokból történik. Tehát azért kapsz te 97 %-ot, mert 99 kpa-t mér, azaz szinte teljesen nyitott fojtószelepet. Az meg biztos, hogy 3000-en 93 km/h-nál nincs a motor teljes terhelésen.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #50420 Dátum: 2013.11.26 kedd, 20:51:12 » |
|
A freeze frame a legutóbbi check engine-nél:
Kb 4 perc autózás után az alapjárat és 3000 rpm
3000-es fordulat utáni alapjárat
Folyamatosan haladva 3000-en nincs a második szenzorról mérés? Alapjáraton előfordulhat, hogy kicsit másolja az elsőt.....de jó katalizátornál az sem szokott előfordulni. A kipufogó tömített mindenhol? Flexi nem lyukas, tömítések rendben? Ha oxigént szív be a második szonda előtt, akkor az az oxigén többlet elégetlen üzemanyag jelenségét adja és emiatt panaszkodik a katalizátorra.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Hyperborg
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #50421 Dátum: 2013.11.26 kedd, 20:54:08 » |
|
Folyamatosan haladva 3000-en nincs a második szenzorról mérés? Alapjáraton előfordulhat, hogy kicsit másolja az elsőt.....de jó katalizátornál az sem szokott előfordulni.
A kipufogó tömített mindenhol? Flexi nem lyukas, tömítések rendben? Ha oxigént szív be a második szonda előtt, akkor az az oxigén többlet elégetlen üzemanyag jelenségét adja és emiatt panaszkodik a katalizátorra.
Igazándiból ott csaltam, hogy a 3000 rpm-et parkolóban nézettem vele, nem menet közben. A tömítést tegnapelőtt vizsgáltattam végig, új flexit is kapott a rendszer. (Nagyon nem szeretném, ha katalizátor probléma lenne ... mondjuk az az érdekes, hogy zöldkártyás mérés alapján meg tökéletesen megy a katalizátor)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #50422 Dátum: 2013.11.26 kedd, 20:57:47 » |
|
Igazándiból ott csaltam, hogy a 3000 rpm-et parkolóban nézettem vele, nem menet közben. A tömítést tegnapelőtt vizsgáltattam végig, új flexit is kapott a rendszer.
(Nagyon nem szeretném, ha katalizátor probléma lenne ... mondjuk az az érdekes, hogy zöldkártyás mérés alapján meg tökéletesen megy a katalizátor)
A kontroll szonda és annak a kiértékelése elektromos jelek alapján történik. A CO mérő másképp. Sok esetben az értékek jók mérve, de mégis katalizátor hatásfok alatt-ra panaszkodik. Mert az. A flexinél a hegesztés 100 %-os, biztos nem szív valahol levegőt? Ha minden 1000 %, akkor ebből katalizátor lesz, nagy eséllyel.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Hyperborg
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #50423 Dátum: 2013.11.26 kedd, 21:00:19 » |
|
A flexinél a hegesztés 100 %-os, biztos nem szív valahol levegőt? Ha minden 1000 %, akkor ebből katalizátor lesz, nagy eséllyel.
A flexire nem tudok még mit mondani, mert a flexi javítás előtt volt a legutolsó Check Engine. Most ütöttem ki. Ha visszajön, akkor a flexit is ki lehet húzni a listáról. Más helyen nem fúj. Katalizátorból bontottat?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #50424 Dátum: 2013.11.26 kedd, 21:03:39 » |
|
A flexire nem tudok még mit mondani, mert a flexi javítás előtt volt a legutolsó Check Engine. Most ütöttem ki. Ha visszajön, akkor a flexit is ki lehet húzni a listáról. Más helyen nem fúj.
Katalizátorból bontottat?
Ehh........... hát akkor azért lehetett MIL lámpa, mert lyukas volt a flexi. Reméljük csak ennyi. Azért szép lassan, de elmondtál mindent..........
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Hyperborg
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #50425 Dátum: 2013.11.26 kedd, 21:05:24 » |
|
Ehh........... hát akkor azért lehetett MIL lámpa, mert lyukas volt a flexi. Aham, csak a flexi az 1. lambda előtt van. Annak a "szellőzése" hogyan befolyásolja a mérést? Illetve most már jó a flexi, mégis ugrál a 2-es lambda. Hogyisvanez?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #50426 Dátum: 2013.11.26 kedd, 21:15:00 » |
|
Aham, csak a flexi az 1. lambda előtt van. Annak a "szellőzése" hogyan befolyásolja a mérést? Illetve most már jó a flexi, mégis ugrál a 2-es lambda. Hogyisvanez?
Hát úgy van, hogy a flexi az 1. szonda után van. Írtam, hogy picit mozoghat a kontroll, de terhelésen menet közben kell nézni......nem állva felpörgetve.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Hyperborg
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #50427 Dátum: 2013.11.26 kedd, 21:31:05 » |
|
Hát úgy van, hogy a flexi az 1. szonda után van. Írtam, hogy picit mozoghat a kontroll, de terhelésen menet közben kell nézni......nem állva felpörgetve. Óhogya ... és tényleg. Ha visszagondolok, akkor az 1-es a leömlőn van, majd flexi, kat és 2-es Holnap megnézem a normál üzem közbeni iszonyokat Köszi
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gegi3
|
|
« Új hozzászólás #50428 Dátum: 2013.11.26 kedd, 23:39:12 » |
|
Valaki megtudná mondani nekem hogy a műszerfalon bal oldalt van egy hópehely lámpa(sárga,) és kigyullad ,de nem mindig ,az mit jelent ? Előre is köszönöm a válaszokat !
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo MK3 2001 1.8 (Sedan) Benzin-Gáz (CGBA)
|
|
|
tpmportal
|
|
« Új hozzászólás #50429 Dátum: 2013.11.26 kedd, 23:44:55 » |
|
Valaki megtudná mondani nekem hogy a műszerfalon bal oldalt van egy hópehely lámpa(sárga,) és kigyullad ,de nem mindig ,az mit jelent ? Előre is köszönöm a válaszokat !
A sárga a 4 fok vagy alatta, 0 foknál, vagy alatta piros lesz majd.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gegi3
|
|
« Új hozzászólás #50430 Dátum: 2013.11.26 kedd, 23:50:30 » |
|
A sárga a 4 fok vagy alatta, 0 foknál, vagy alatta piros lesz majd.
De akkor ha ez ég akkor nincs hibája az autónak? ja és egész télen világítani fog? Köszönöm a válaszod
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo MK3 2001 1.8 (Sedan) Benzin-Gáz (CGBA)
|
|
|
Lacika71
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #50431 Dátum: 2013.11.26 kedd, 23:56:57 » |
|
De akkor ha ez ég akkor nincs hibája az autónak? ja és egész télen világítani fog? Köszönöm a válaszod
Az csak egy figyelmeztető lámpa. Ahogy írták, a sárga 4 foknál, a piros 0 foknál gyullad ki. http://mondeo.hu/ftp/pdf/kezelesi/mondeo_3_kezelesi.pdf9. oldal. (pdf 5. lap)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gegi3
|
|
« Új hozzászólás #50432 Dátum: 2013.11.27 szerda, 00:05:56 » |
|
Köszönöm! A kiegyenlítő tartálynál lévő gumi csöveket szeretném még kicserélni, tudnál rá adni tippet h ki lehet e cserélni másikra ami nem gyári vagy ez h lehet megoldani?
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo MK3 2001 1.8 (Sedan) Benzin-Gáz (CGBA)
|
|
|
Lacika71
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #50433 Dátum: 2013.11.27 szerda, 00:10:07 » |
|
Köszönöm!
A kiegyenlítő tartálynál lévő gumi csöveket szeretném még kicserélni, tudnál rá adni tippet h ki lehet e cserélni másikra ami nem gyári vagy ez h lehet megoldani?
Szerintem hívd fel mk2-t. Ő 99%, hogy tud segíteni alkatrészügyben. Vagy nézz körül a keres-kínálban. Mi a bajod azzal a csővel?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gegi3
|
|
« Új hozzászólás #50434 Dátum: 2013.11.27 szerda, 00:23:57 » |
|
Eléggé ramaty állapotban van Szerintem hívd fel mk2-t. Ő 99%, hogy tud segíteni alkatrészügyben. Vagy nézz körül a keres-kínálban. Mi a bajod azzal a csővel?
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo MK3 2001 1.8 (Sedan) Benzin-Gáz (CGBA)
|
|
|
Lacika71
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #50435 Dátum: 2013.11.27 szerda, 00:25:06 » |
|
Eléggé ramaty állapotban van
Akkor mk2 a te embered. Amit tőle veszel, mégiscsak gyári cucc.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gegi3
|
|
« Új hozzászólás #50436 Dátum: 2013.11.27 szerda, 00:44:33 » |
|
Köszönöm! Akkor mk2 a te embered. Amit tőle veszel, mégiscsak gyári cucc.
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo MK3 2001 1.8 (Sedan) Benzin-Gáz (CGBA)
|
|
|
kalimera75
|
|
« Új hozzászólás #50437 Dátum: 2013.11.27 szerda, 10:13:18 » |
|
Sziasztok! Kérdésem lenne,a kiegyenlitő tartályban a kétcsapos kivitelnél mire szolgál a második csap? Beépithető e a sima egycsapos változat?
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Turnier 2.0 TDCI 4kerék,2gyerek, 131Le+ 1pici 2003.11.Inkblue,fűtött-hűtött bőr,xenon+ úgy minden ami van.
|
|
|
breakbeat
|
|
« Új hozzászólás #50438 Dátum: 2013.11.27 szerda, 12:54:56 » |
|
Szia! Ilyen van nekem is benn, pont egy éve, eseménytelenül.
|
|
|
Naplózva
|
2002/04 Mondeo Tournier Trend TDDI/85KW
|
|
|
Arpad
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #50439 Dátum: 2013.11.27 szerda, 13:22:50 » |
|
itthon minden drágább.ha úgy érzed,hogy kell,akkor vedd meg.
Koszi.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mondolo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
|
|
« Új hozzászólás #50440 Dátum: 2013.11.27 szerda, 19:15:10 » |
|
Sziasztok! Valaki járt már úgy (rajtam kívűl), hogy a kesztyűtartó nyitógombja a "kezében maradt" mikor próbálta azt kinyitni?! Már próbálkoztam a zárrendszerében piszkálódni mindenféle dologgal, de sehogy sem sikerült kinyitni! Tudja valaki, hogy tudom kinyitni és kicserélni?
|
|
|
Naplózva
|
2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
|
|
|
bzozoo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 414
|
|
« Új hozzászólás #50441 Dátum: 2013.11.27 szerda, 19:26:27 » |
|
Sziasztok! Valaki járt már úgy (rajtam kívűl), hogy a kesztyűtartó nyitógombja a "kezében maradt" mikor próbálta azt kinyitni?! Már próbálkoztam a zárrendszerében piszkálódni mindenféle dologgal, de sehogy sem sikerült kinyitni! Tudja valaki, hogy tudom kinyitni és kicserélni? HZsolt92 megoldása a FAQ-ban is megtalálható "MK3 / Kesztyűtartó zár megerősítése" topikból: "Több mint egy órás küzdelem árán sikerült sérülésmentesen kinyitni a zárat egy keskeny spakli segítségével, melynek a végét kb. 5 mm hosszban kb. 60 fokban meg hajlítottam. Ezzel a szerszámmal sikerült a zárnyelvet annyira visszanyomni, hogy a zár kinyílt." Nem túl bíztató, sok sikert hozzá!
|
|
|
Naplózva
|
MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
|
|
|
Viló
|
|
« Új hozzászólás #50442 Dátum: 2013.11.27 szerda, 19:59:07 » |
|
Sziasztok!
Húgomék MKIII 2.0 TDCi-ből kivették az akksit mert xar volt. Miután berakták az újat az alapjárat 900 körül van és a fogyi is felugrott 9,5l-re. Van valami újraprogramozása a motorvezérlőnek amit ilyenkor el kell végezni?
|
|
|
Naplózva
|
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #50443 Dátum: 2013.11.27 szerda, 20:03:28 » |
|
Sziasztok!
Húgomék MKIII 2.0 TDCi-ből kivették az akksit mert xar volt. Miután berakták az újat az alapjárat 900 körül van és a fogyi is felugrott 9,5l-re. Van valami újraprogramozása a motorvezérlőnek amit ilyenkor el kell végezni?
lenullázódott minden érték a fedkompba.a tank végére beáll normál állapotba.csak menni kell vele.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Mondolo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
|
|
« Új hozzászólás #50444 Dátum: 2013.11.27 szerda, 21:20:16 » |
|
HZsolt92 megoldása a FAQ-ban is megtalálható "MK3 / Kesztyűtartó zár megerősítése" topikból: "Több mint egy órás küzdelem árán sikerült sérülésmentesen kinyitni a zárat egy keskeny spakli segítségével, melynek a végét kb. 5 mm hosszban kb. 60 fokban meg hajlítottam. Ezzel a szerszámmal sikerült a zárnyelvet annyira visszanyomni, hogy a zár kinyílt." Nem túl bíztató, sok sikert hozzá! Köszönöm..., de közben találtam egy leírást képillusztrációval és sikerült kinyitnom! http://fordwiki.co.uk/index.php?title=GloveBox_Opening_With_Broken_HandleSajnos eltőrt a kis derékszög alkú pöcök ami a zár nyelvét mozgatja és a kilincs jobb oldali tengelye tőben...! Megragasztottam modellragasztóval és most várom hogy kössön a ragasztó... Remélem sikerül...
|
|
|
Naplózva
|
2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
|
|
|
bzozoo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 414
|
|
« Új hozzászólás #50445 Dátum: 2013.11.27 szerda, 23:11:32 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
|
|
|
gyu1978
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #50446 Dátum: 2013.11.28 csütörtök, 01:03:01 » |
|
Sziasztok! Szeretnék megkérni egy fórumtársat aki használ vagy használt katalizátor iktatót,hogy írjon rám egy privátot.Lenne pár kérdésem. Előre is köszönöm.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
David89
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #50447 Dátum: 2013.11.28 csütörtök, 07:57:27 » |
|
Sziasztok!
2002-es TDCI FMBA mondim (mióta lemerítettem az akksit) az alábbiakat produkálja: - nem nyílik a csomagtartó, csak "kulcsal", távvezérelve - automatikusan bezár indulás után (ami jó), de régen a motor leállításával kinyitott automatikusan. Most ezt nem csinálja meg. Ha kinyitoma vezető oldali ajtót, azzal sem nyílik a többi. Egyszóval valami központi zár gubanc van!
Tudok ezzel barkacsolni valamit otthon?
Köszönöm a segítséget!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #50448 Dátum: 2013.11.28 csütörtök, 08:17:19 » |
|
Sziasztok!
2002-es TDCI FMBA mondim (mióta lemerítettem az akksit) az alábbiakat produkálja: - nem nyílik a csomagtartó, csak "kulcsal", távvezérelve - automatikusan bezár indulás után (ami jó), de régen a motor leállításával kinyitott automatikusan. Most ezt nem csinálja meg. Ha kinyitoma vezető oldali ajtót, azzal sem nyílik a többi. Egyszóval valami központi zár gubanc van!
Tudok ezzel barkacsolni valamit otthon?
Köszönöm a segítséget!
az auto zárást újra lehet programozni.Főoldal-programozások.vagy FAQ. A csak kulccsal nyíló ajtó inkább a mikrokapcsi halálára utalhat,de lehet,hogy a gem vesztette el a beállításait az akku cserekor-pedig nem kéne....ezt biztos nem.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
kalimera75
|
|
« Új hozzászólás #50449 Dátum: 2013.11.28 csütörtök, 08:49:08 » |
|
Sziasztok! Kérdésem lenne,a kiegyenlitő tartályban a kétcsapos kivitelnél mire szolgál a második csap? Beépithető e a sima egycsapos változat? Bitte Danke!
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Turnier 2.0 TDCI 4kerék,2gyerek, 131Le+ 1pici 2003.11.Inkblue,fűtött-hűtött bőr,xenon+ úgy minden ami van.
|
|
|
|