Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 20:13:07 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 [1015] 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21846791 alkalommal)
0 Felhasználó és 220 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #50700 Dátum: 2013.12.07 szombat, 14:11:37 »

1. Hol ereszted le?
ha vanleeresztő a hűtőn akkor ott,ha nincs akkor a csövet kell megbontani ami a hűtőre megy.egy rugós omegát kihúzol,és a cső kijön a hűtő csonkjából.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #50701 Dátum: 2013.12.07 szombat, 14:12:45 »

ha vanleeresztő a hűtőn akkor ott,ha nincs akkor a csövet kell megbontani ami a hűtőre megy.egy rugós omegát kihúzol,és a cső kijön a hűtő csonkjából.
Ok.  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #50702 Dátum: 2013.12.07 szombat, 14:17:38 »

1. Hol ereszted le?  integet2

Tegnap beszéltünk róla, hogy nincs leeresztő.  falbav

Te minden reggel reseteled az agyad?  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #50703 Dátum: 2013.12.07 szombat, 14:27:07 »

Tegnap beszéltünk róla, hogy nincs leeresztő.  falbav

Te minden reggel reseteled az agyad?  eplus2

Én emlékszem, de Teddy is? Neki is megírtad? vagy felhívtad?  falbav
Egyébként igen.  Cheesy
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #50704 Dátum: 2013.12.07 szombat, 14:30:58 »

Tegnap beszéltünk róla, hogy nincs leeresztő.  falbav

Te minden reggel reseteled az agyad?  eplus2
taps
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Teddy
Vendég
« Új hozzászólás #50705 Dátum: 2013.12.07 szombat, 15:08:44 »

taps

A leengedés legyen a legkevesebb. Alulról hozzá lehet férni, ha jol emlékszem vki irta h a vizpumpa alján van csak következtetés képpp?Huh? Ja meg az az 1 darabocska csavar mennyire nehezen kivehető?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #50706 Dátum: 2013.12.07 szombat, 15:26:12 »

A leengedés legyen a legkevesebb. Alulról hozzá lehet férni, ha jol emlékszem vki irta h a vizpumpa alján van csak következtetés képpp?Huh? Ja meg az az 1 darabocska csavar mennyire nehezen kivehető?
a szívósor alatt van az olajköri termo,a vízpumpa oldalának a tetején.nőgyógyász kézzel,néhány seb megszerzésével hozzá lehet férni.1db 8as krova fejjel racsnival kilehet szedni a csavarját is kis kitartással.

Én a fagyállóval nem törődnék.1liternél sosem kell bele több,akármelyik termót szeded ki.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #50707 Dátum: 2013.12.07 szombat, 15:41:27 »

Helló.Ma kicseréltem a műszer egységet és a döbbenetemre 320000km helyett 155000km-ert mutat.Ez miért van?
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #50708 Dátum: 2013.12.07 szombat, 15:42:20 »

Helló.Ma kicseréltem a műszer egységet és a döbbenetemre 320000km helyett 155000km-ert mutat.Ez miért van?

Mert a műszercsoport számolja.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #50709 Dátum: 2013.12.07 szombat, 15:42:52 »

Helló.Ma kicseréltem a műszer egységet és a döbbenetemre 320000km helyett 155000km-ert mutat.Ez miért van?
mert kicserélted. a műszeregység tárolja a megtett km-t, nem a motorvezérlő
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #50710 Dátum: 2013.12.07 szombat, 15:44:13 »

És mit lehet csinálni,hogy a eredeti km-etr mutassa?


mert kicserélted. a műszeregység tárolja a megtett km-t, nem a motorvezérlő
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #50711 Dátum: 2013.12.07 szombat, 15:45:14 »

És mit lehet csinálni,hogy a eredeti km-etr mutassa?


1, visszateszed a régit
2, felülíratod az újat
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #50712 Dátum: 2013.12.07 szombat, 15:46:14 »

Mert a műszercsoport számolja.
így számol nekem a kombiban is 80000-t nyes jah és mérföldben vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #50713 Dátum: 2013.12.07 szombat, 15:48:07 »

És mit lehet csinálni,hogy a eredeti km-etr mutassa?


átkapcsolni át tudod,hogy km-t mutasson és ne mérföldet.az eredetit ami az előzőben volt azt csak akkor ,ha átiratod szakemberrel. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #50714 Dátum: 2013.12.07 szombat, 15:54:41 »

Gondoltam,hogy szaki kell hozzá.Köszönöm


átkapcsolni át tudod,hogy km-t mutasson és ne mérföldet.az eredetit ami az előzőben volt azt csak akkor ,ha átiratod szakemberrel. Wink
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
farika84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #50715 Dátum: 2013.12.07 szombat, 18:54:45 »

Sziasztok!
Alapjáraton néha dadog az autó, csúnya hangja van, de a műszer szerint az alapjárat nem ingadozik.
Vadonat új akksi és töltés is jó. Mi okozhatja a problémát?? rinya
Naplózva

2003'  Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #50716 Dátum: 2013.12.07 szombat, 19:14:36 »

Ok.  wave
Tisztelt Styleair Fórumtárs!
Rövid a memóriád falbav. Együtt szereltük be a kiegfűtésed. nyes Na ott a fűtőtest mellett a motor alatt lévő y alakú csőből, a legegyszerűbb leereszteni, a vizet, ráadásul csak a fele folyik ki, a többi a hűtőben marad. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2013.12.07 szombat, 19:50:51 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Szili
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 450


+36309729832


E-mail
« Új hozzászólás #50717 Dátum: 2013.12.07 szombat, 19:21:42 »

Sziasztok.!
A főköri termosztát cserém sikertelen. 30km után sem ment fel a víz 70-re (kivéve mikor egy rövöd szakaszon kb. 110el mehettem 70 fölé kevéssel). Viszont azt nem értem, h mért nem hiszen csukva kellene lennie neki elvileg. Azt sem értem, h az olajköri az h befolyásolja a víz hőfőkot? Az nem az olajrendszerben van vhol (csak a nevéből adódóan, amugy nem nagyon tudom),...
Én pont fordítva csináltam először az olajkörit cseréltem és nem változott semmi a főköri cseréjével minden ok,a fene tudja melyik volt a ludas.
Naplózva

2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA  5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5  
 └-┼┼┤   
   2 4 6
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #50718 Dátum: 2013.12.07 szombat, 20:02:41 »

Tisztelt Styleair Fórumtárs!
Rövid a memóriád falbav. Együtt szereltük be a kiegfűtésed. nyes Na ott a fűtőtest mellett a motor alatt lévő y alakú csőből, a legegyszerűbb leereszteni, a vizet, ráadásul csak a fele folyik ki, a többi a hűtőben marad. wave
Tisztelettel László! worship
Milyen a memóriám? Nem emlékszem mit mondtál.  nyes
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Szili
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 450


+36309729832


E-mail
« Új hozzászólás #50719 Dátum: 2013.12.07 szombat, 20:07:19 »

Milyen a memóriám? Nem emlékszem mit mondtál.  nyes
taps  2funny
Naplózva

2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA  5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5  
 └-┼┼┤   
   2 4 6
Piro88
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95

Darkpiro@windowslive.com
« Új hozzászólás #50720 Dátum: 2013.12.08 vasárnap, 10:10:46 »

Sziasztok!

Valaki nem tudja véletlenül, hogy egy 2004-es TDCI mondeo-ból a fejegységet, hogy tudom kivenni? nem a sony, hanem a másik fajta.

Köszönöm!
Naplózva

2007.11   2.0 TDCi Ghia ferdehátú
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #50721 Dátum: 2013.12.08 vasárnap, 10:19:43 »

Sziasztok!

Valaki nem tudja véletlenül, hogy egy 2004-es TDCI mondeo-ból a fejegységet, hogy tudom kivenni? nem a sony, hanem a másik fajta.

Köszönöm!


Ugyanúgy, mint a sony-t.
4 lemez betol, pöckök benyom, rádió kihúz........persze ennél picit tovább tart.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Piro88
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95

Darkpiro@windowslive.com
« Új hozzászólás #50722 Dátum: 2013.12.08 vasárnap, 10:29:08 »


Ugyanúgy, mint a sony-t.
4 lemez betol, pöckök benyom, rádió kihúz........persze ennél picit tovább tart.

Valami nem akar sikerülni, mert egy 0,1-es lemezt betoltam, de sehol sincs perem a két oldalán, ahol egy picit is megakadt volna. Vagy, hogy néz ki amit meg kell nyomni? Meg hol van?
Naplózva

2007.11   2.0 TDCi Ghia ferdehátú
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #50723 Dátum: 2013.12.08 vasárnap, 10:31:51 »

Valami nem akar sikerülni, mert egy 0,1-es lemezt betoltam, de sehol sincs perem a két oldalán, ahol egy picit is megakadt volna. Vagy, hogy néz ki amit meg kell nyomni? Meg hol van?

0.1 kevés....annak nincs tartása.
4 db dekopír fűrészlap is jó.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Piro88
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95

Darkpiro@windowslive.com
« Új hozzászólás #50724 Dátum: 2013.12.08 vasárnap, 10:33:20 »

0.1 kevés....annak nincs tartása.
4 db dekopír fűrészlap is jó.

De valami pöcköt erősen be kell nyomni? Meg ezek kb hol vannak az oldalakon? Meg folyamatosan nyomni kell, vagy csak megnyomni?
Naplózva

2007.11   2.0 TDCi Ghia ferdehátú
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #50725 Dátum: 2013.12.08 vasárnap, 10:44:07 »

De valami pöcköt erősen be kell nyomni? Meg ezek kb hol vannak az oldalakon? Meg folyamatosan nyomni kell, vagy csak megnyomni?

Nem kel erősen. A 4 nyílásban betolva a rádió közepe felé kell eltolni a kis lemezkét és így akad ki a az oldalánál.

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Piro88
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95

Darkpiro@windowslive.com
« Új hozzászólás #50726 Dátum: 2013.12.08 vasárnap, 10:47:28 »

Nem kel erősen. A 4 nyílásban betolva a rádió közepe felé kell eltolni a kis lemezkét és így akad ki a az oldalánál.

[img]http://kepfeltoltes.hu/131208/adio-ford-6000cd_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img

Meglett, köszönöm Smiley még egy kérdésem lenne. Vettem egy 2 DIN-es navis fejegységet, ilyen universalis. Beépítő keretem nincs, lehet azt külön kapni, vagy szét tudom szedni a jelenlegi keretet és rátenni a navisra?
« Utoljára szerkesztve: 2013.12.08 vasárnap, 11:18:57 írta AndyA » Naplózva

2007.11   2.0 TDCi Ghia ferdehátú
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #50727 Dátum: 2013.12.08 vasárnap, 10:49:38 »

Meglett, köszönöm Smiley még egy kérdésem lenne. Vettem egy 2 DIN-es navis fejegységet, ilyen universalis. Beépítő keretem nincs, lehet azt külön kapni, vagy szét tudom szedni a jelenlegi keretet és rátenni a navisra?

Nem tudod szétszedni....jelenlegi keret? Az a rádió része, rá van csavarozva.

Kell keret. A Hi-Fi topikban hetente megbeszéljük, hogy mi a menete ennek..... ha egy picit ott visszakeresel, szerintem megtalálod a linkeket is.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Piro88
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95

Darkpiro@windowslive.com
« Új hozzászólás #50728 Dátum: 2013.12.08 vasárnap, 11:14:47 »

Nem tudod szétszedni....jelenlegi keret? Az a rádió része, rá van csavarozva.

Kell keret. A Hi-Fi topikban hetente megbeszéljük, hogy mi a menete ennek..... ha egy picit ott visszakeresel, szerintem megtalálod a linkeket is.

Értem, köszönöm. Úgy hallottam, hogy az árkádban budapesten van üzlet, amelyik forgalmaz beépítő keretet, illetve a hozzá való alkatrészeket, nem tudja valaki az üzlet nevét?
Naplózva

2007.11   2.0 TDCi Ghia ferdehátú
Teddy
Vendég
« Új hozzászólás #50729 Dátum: 2013.12.08 vasárnap, 11:17:13 »

a szívósor alatt van az olajköri termo,a vízpumpa oldalának a tetején.nőgyógyász kézzel,néhány seb megszerzésével hozzá lehet férni.1db 8as krova fejjel racsnival kilehet szedni a csavarját is kis kitartással.

Én a fagyállóval nem törődnék.1liternél sosem kell bele több,akármelyik termót szeded ki.

Alulról nem fog menni sztem. Szivocsonkot mindenképp le kell venni inkább. Ha leszerelem mi fog kelleni nekem ide gondolok én pl. vmi tömitésre a szivosorra, persze egy uj olajkorire, esetleg még vmi mert ugy nem állnék neki pláne hétvégén?Huh? Meg esetleg a naftafilterre csatlakozó csövemnél sivárog a cuccos (szélesebből a motor felöli feléből) Olyan slagot lehet kapni kulon vagy egybe van a masikkall ami megybefele a ??pollenszuro alá??
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #50730 Dátum: 2013.12.08 vasárnap, 11:32:57 »

Alulról nem fog menni sztem. Szivocsonkot mindenképp le kell venni inkább. Ha leszerelem mi fog kelleni nekem ide gondolok én pl. vmi tömitésre a szivosorra, persze egy uj olajkorire, esetleg még vmi mert ugy nem állnék neki pláne hétvégén?Huh? Meg esetleg a naftafilterre csatlakozó csövemnél sivárog a cuccos (szélesebből a motor felöli feléből) Olyan slagot lehet kapni kulon vagy egybe van a masikkall ami megybefele a ??pollenszuro alá??

Szívósor tömítést nem feltétlenül kell cserélni....meg kell nézni milyen állapotú. Én cseréltem biztos ami biztos alapon, de a régiek sem voltak rossz állapotban. Valaki bekeni tömítőpasztával és úgy rakja össze. Az olajköri termosztát cserénél én levettem az adagoló-porlasztó közötti csöveket is....könnyebben hozzá lehet férni. Fagyállót vegyél az mindenképpen kelleni fog és a helyedben megnézném az izzítógyertyákat is, ha lent van a szívósor akkor kényelmesebben hozzáférsz.
Szűrőhöz vegyél bontott vagy új csövet, mert a szivárgásból qva nagy baj is lehet.....alatta van a generátor.....ha jól emlékszem Scratch tudna mesélni, hogy mi lehet a következmény.   szomoru1
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Teddy
Vendég
« Új hozzászólás #50731 Dátum: 2013.12.08 vasárnap, 12:21:04 »

Szívósor tömítést nem feltétlenül kell cserélni....meg kell nézni milyen állapotú. Én cseréltem biztos ami biztos alapon, de a régiek sem voltak rossz állapotban. Valaki bekeni tömítőpasztával és úgy rakja össze. Az olajköri termosztát cserénél én levettem az adagoló-porlasztó közötti csöveket is....könnyebben hozzá lehet férni. Fagyállót vegyél az mindenképpen kelleni fog és a helyedben megnézném az izzítógyertyákat is, ha lent van a szívósor akkor kényelmesebben hozzáférsz.
Szűrőhöz vegyél bontott vagy új csövet, mert a szivárgásból qva nagy baj is lehet.....alatta van a generátor.....ha jól emlékszem Scratch tudna mesélni, hogy mi lehet a következmény.   szomoru1

Cromaxon milyen neven talalom meg azt a csovet
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #50732 Dátum: 2013.12.08 vasárnap, 12:27:10 »

Cromaxon milyen neven talalom meg azt a csovet

Nem tudom pontosan melyikre gondolsz.
itt van az öszes: https://cromax.hu/ford/mondeo-2000-2007-/140000000-uzemanyagrendszer/140910000-uzemanyag-tartaly-cso-szuro/140910326-uzemanyagcso/?limitstart=0
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #50733 Dátum: 2013.12.08 vasárnap, 22:50:22 »

Sziasztok,

a gyári Ford Silver akkun hol lehet megnézni hogy mikor gyártották? Az egyik sarun (vagy min) van valami lenyomat, talán a gyártás dátumának a kódja?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #50734 Dátum: 2013.12.08 vasárnap, 23:01:18 »

Sziasztok,

a gyári Ford Silver akkun hol lehet megnézni hogy mikor gyártották? Az egyik sarun (vagy min) van valami lenyomat, talán a gyártás dátumának a kódja?

Akksi aljára is szokták beütni.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
KaoszNagymester
Vendég
« Új hozzászólás #50735 Dátum: 2013.12.09 hétfő, 11:03:00 »

Sziasztok!

MK3 facelift előtti változathoz van bármilyen gyári megoldás arra, hogy csatlakoztatni tudjak USB-t, vagy Jack-et a rádióhoz? A Sony mp3 lejátszós gyári rádiót néztem  először, de aztán olvastam, hogy csak facelift utánihoz jó. Csak olyan megoldás érdekelne ami mellett megmarad a kormány melletti vezérlés.  Roll Eyes
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #50736 Dátum: 2013.12.09 hétfő, 11:08:13 »

Sziasztok!

MK3 facelift előtti változathoz van bármilyen gyári megoldás arra, hogy csatlakoztatni tudjak USB-t, vagy Jack-et a rádióhoz? A Sony mp3 lejátszós gyári rádiót néztem  először, de aztán olvastam, hogy csak facelift utánihoz jó. Csak olyan megoldás érdekelne ami mellett megmarad a kormány melletti vezérlés.  Roll Eyes
át lehet alakítani faceliftesre a középkonzol és akkor passzol bele a sony. ha érdekel, tudok benne segíteni Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
KaoszNagymester
Vendég
« Új hozzászólás #50737 Dátum: 2013.12.09 hétfő, 11:22:02 »

át lehet alakítani faceliftesre a középkonzol és akkor passzol bele a sony. ha érdekel, tudok benne segíteni Wink

Köszi, ha aktuális lesz keresni foglak, egyelőre sokat nem akarok most erre költeni.  Smiley
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #50738 Dátum: 2013.12.09 hétfő, 14:07:44 »

Sziasztok!

MK3 facelift előtti változathoz van bármilyen gyári megoldás arra, hogy csatlakoztatni tudjak USB-t, vagy Jack-et a rádióhoz? A Sony mp3 lejátszós gyári rádiót néztem  először, de aztán olvastam, hogy csak facelift utánihoz jó. Csak olyan megoldás érdekelne ami mellett megmarad a kormány melletti vezérlés.  Roll Eyes

Ha maradsz a facelift előttinél:

6000CD-hez : http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/tuning/auxin6000.pdf
5000 kazettáshoz: http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/tuning/auxin5000.pdf
Naplózva
KissLaci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83


E-mail
« Új hozzászólás #50739 Dátum: 2013.12.09 hétfő, 14:15:56 »

Udv!

Meg egy uj hibajelenseg az alapjarati problemaimhoz...
Ugye eddig az volt a gond, hogy a fordulat nem esett vissza magatol, egy ujjabb szerelosem tudott a hibara rajonni az eltelt egy hetben, viszont most merseklodott a hiba,de...
Leesik a fordulat, viszont olyan 1000-1100 as fordulaton porog a motor, es ha leis esik 800 korulre amint a kormanyhoz vagy gazhoz erek ingadozik kicsit vagy epp marad 1000 korul...
Mit csereljek/csereltessek meg ki?!
Feladom...
Naplózva

2002.9. Havi
1.8 125 Le Mondeo
Gepetto
Vendég
« Új hozzászólás #50740 Dátum: 2013.12.09 hétfő, 16:15:31 »

Sziasztok!

MK3 facelift előtti változathoz van bármilyen gyári megoldás arra, hogy csatlakoztatni tudjak USB-t, vagy Jack-et a rádióhoz? A Sony mp3 lejátszós gyári rádiót néztem  először, de aztán olvastam, hogy csak facelift utánihoz jó. Csak olyan megoldás érdekelne ami mellett megmarad a kormány melletti vezérlés.  Roll Eyes

Szerintem beépítő kerettel bámelyik 2 DIN-es fejegységet tudná vezérelni a távirányító, és sokkal jobb minőségűek vannak
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #50741 Dátum: 2013.12.09 hétfő, 17:31:18 »

Szerintem beépítő kerettel bámelyik 2 DIN-es fejegységet tudná vezérelni a távirányító, és sokkal jobb minőségűek vannak
várjuk a facelift előttihez a 2din-es beépítő keret linkjét nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
decline
Vendég
« Új hozzászólás #50742 Dátum: 2013.12.09 hétfő, 17:33:52 »

Kedves fórumtársak!
tavasszal vettem mondit 2.0TDCI 2004es évjárat. hamarosan indulko osztrákba, új akksit dobtam bele. épp furikázok mikor el kezd villogni az izzitás visszajelző, sárgán kivillan a motor a visszajelző. nem voltam messze otthonrol, hazasiettem. nyomni nem mertem neki, de kétezer fölé nem nagyon tudtam vinni a fordulatszámot. rendszer tilotta le a turbot, vagy sikerült megsütnöm? remélem valaki tud valami biztató mondani, most megyek elájulni. várom segítőkész válaszaitok és kérdéseitek a körülményeket illetően.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #50743 Dátum: 2013.12.09 hétfő, 18:08:18 »

Kedves fórumtársak!
tavasszal vettem mondit 2.0TDCI 2004es évjárat. hamarosan indulko osztrákba, új akksit dobtam bele. épp furikázok mikor el kezd villogni az izzitás visszajelző, sárgán kivillan a motor a visszajelző. nem voltam messze otthonrol, hazasiettem. nyomni nem mertem neki, de kétezer fölé nem nagyon tudtam vinni a fordulatszámot. rendszer tilotta le a turbot, vagy sikerült megsütnöm? remélem valaki tud valami biztató mondani, most megyek elájulni. várom segítőkész válaszaitok és kérdéseitek a körülményeket illetően.

Hibakódolvasás, utána lehet mit mondani.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
decline
Vendég
« Új hozzászólás #50744 Dátum: 2013.12.09 hétfő, 18:31:33 »

Hibakódolvasás, utána lehet mit mondani.

AndyA

köszönöm, sejtettem hogy ez lenne a legjobb, de mivel teljesen pánikban vagyok, reméltem hogy valaki tud bármit mondani. persze tudom hogy senki sem tud szerelni interneten keresztül, de azért reménykedek.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #50745 Dátum: 2013.12.09 hétfő, 18:44:48 »

köszönöm, sejtettem hogy ez lenne a legjobb, de mivel teljesen pánikban vagyok, reméltem hogy valaki tud bármit mondani. persze tudom hogy senki sem tud szerelni interneten keresztül, de azért reménykedek.

Ha van kód, többen is, becsukott szemmel és hátratett kézzel. De amíg ki nem olvastattad, bármi is lehet.

Merre laksz? Keress a közelben valakit, a kódolvasás nem nagy ügy, elég sokan meg tudják csinálni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
decline
Vendég
« Új hozzászólás #50746 Dátum: 2013.12.09 hétfő, 18:50:47 »

Ha van kód, többen is, becsukott szemmel és hátratett kézzel. De amíg ki nem olvastattad, bármi is lehet.

Merre laksz? Keress a közelben valakit, a kódolvasás nem nagy ügy, elég sokan meg tudják csinálni.

AndyA

keszthelyi vagyok, találtam már helyet ahol ki tudják ovlasni. beszéltem ismerőssel, azt mondta nagy valószínüséggel gyertya lesz a gond, ezért villogott az izzítás jelző, a motor meg amiatt mert levette az elektronika a teljesítményt amig nincs orvosolva. nekem logikusnak tünik, remélem tényleg csak gyertya.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #50747 Dátum: 2013.12.09 hétfő, 18:59:32 »

keszthelyi vagyok, találtam már helyet ahol ki tudják ovlasni. beszéltem ismerőssel, azt mondta nagy valószínüséggel gyertya lesz a gond, ezért villogott az izzítás jelző, a motor meg amiatt mert levette az elektronika a teljesítményt amig nincs orvosolva. nekem logikusnak tünik, remélem tényleg csak gyertya.

Ilyen létezik, de ezeknél a motoroknál nincs ilyen. Az izzításhoz nem kell semmi köze legyen, hogy az izzítás lámpa villogjon-világítson.


De amíg ki nem olvastattad, bármi is lehet.


AndyA

Az lehet, de mindig érdemes ijesztgetni, hogy 4 porlasztó, nagynyomású, de 'izibe!

Naplózva
decline
Vendég
« Új hozzászólás #50748 Dátum: 2013.12.09 hétfő, 19:15:40 »

Ilyen létezik, de ezeknél a motoroknál nincs ilyen. Az izzításhoz nem kell semmi köze legyen, hogy az izzítás lámpa villogjon-világítson.

Az lehet, de mindig érdemes ijesztgetni, hogy 4 porlasztó, nagynyomású, de 'izibe!



tehát az izzításnak semmi köze az izzítás lámpához? köszönöm az ijesztgetést is, már így is padlón vagyok, de a hátamnak jól esett még egy rúgás.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #50749 Dátum: 2013.12.09 hétfő, 19:25:12 »

tehát az izzításnak semmi köze az izzítás lámpához? köszönöm az ijesztgetést is, már így is padlón vagyok, de a hátamnak jól esett még egy rúgás.

Van, a gyújtás ráadásánál. De ilyenkor csak azt jelzi, hogy komoly gond van, és vészüzem.

A komplett üzemanyagrendszer-cserés dolgot nem kell komolyan venni, ahogy már írták, bármi lehet  wave
Naplózva
Oldalak: 1 ... 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 [1015] 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.128 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.