Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.01 hétfő, 08:51:27 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 [1056] 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 20600568 alkalommal)
0 Felhasználó és 95 vendég van a témában
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #52750 Dátum: 2014.02.18 kedd, 11:13:13 »

Ebben benne lennék én is! Nekem utoljára Vik nyitotta ki, aztán ki is kapta a zárat. Jelenleg csavarhúzóval nyitom...
Egy fém tengelyt vállalnék én is  integet2


szerintem pár db ezresből meg van csak kellene egy méretezett rajt hozzá,vagy valaki küld nekem egy mintát hozzá és megcsinálom!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #52751 Dátum: 2014.02.18 kedd, 11:24:08 »

szerintem pár db ezresből meg van csak kellene egy méretezett rajt hozzá,vagy valaki küld nekem egy mintát hozzá és megcsinálom!

miért? a tengely megy tönkre? nekem pl az adta meg magát, amibe a kulcsot kell tenni.
Naplózva
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #52752 Dátum: 2014.02.18 kedd, 11:27:38 »

miért? a tengely megy tönkre? nekem pl az adta meg magát, amibe a kulcsot kell tenni.
nekem is volt azzal gondom de a záras szaki szétszedte nem tudom mit csinált vele de azóta is jó!kemény 2 mátyást fizettem érte!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
farika84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #52753 Dátum: 2014.02.18 kedd, 11:59:16 »

Rossz üzemanyag? EGR-dugózva van? Szívósor tiszta?

Ez mind megvan, Bunyek ötletér most kiszedtük a szívosori légnyomás érzékelőt. Hát volt rajta olaj sár rendesen.
"megszűnt" a füstölés. THX Bunyek!   worship nyes   Most jön egy 200km-es padlős teszt, hogy megszűnik e ezzel egy időben a tiltás is!
Naplózva

2003'  Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
Ford IMI
Vendég
« Új hozzászólás #52754 Dátum: 2014.02.18 kedd, 12:17:30 »

Sziasztok.

Újabb problémàm akadt.A kocsimhoz egy ideje Màr csak egy kulcsom van.
Kicsit tartok tőle hogy egyszercsak valahol elhagyom aztàn utànna mi lesz.
Ugyhogy kellene egy potkulcs.
Jelenleg a 3gombos van immoval együtt.Magàt a kulcs szàrat azt tudom màsoltatni.Az nem gàz.
Règen olvastam hogy a tàvirànyítok taníthatok.Ez igaz ès ha igen hogy?
ès az immoval mi a helyzet.Azt ,hogy fogja felismerni a kocsi.
Mert ha ez jàrható dolog akkor èrdekel az összes megoldàs.

Naplózva
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #52755 Dátum: 2014.02.18 kedd, 12:21:57 »

Sziasztok.

Újabb problémàm akadt.A kocsimhoz egy ideje Màr csak egy kulcsom van.
Kicsit tartok tőle hogy egyszercsak valahol elhagyom aztàn utànna mi lesz.
Ugyhogy kellene egy potkulcs.
Jelenleg a 3gombos van immoval együtt.Magàt a kulcs szàrat azt tudom màsoltatni.Az nem gàz.
Règen olvastam hogy a tàvirànyítok taníthatok.Ez igaz ès ha igen hogy?
ès az immoval mi a helyzet.Azt ,hogy fogja felismerni a kocsi.
Mert ha ez jàrható dolog akkor èrdekel az összes megoldàs.


a gyári diggal hozzá lehet tanítani az immót!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #52756 Dátum: 2014.02.18 kedd, 12:36:32 »

a gyári diggal hozzá lehet tanítani az immót!
focom-mal is.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #52757 Dátum: 2014.02.18 kedd, 12:37:32 »

focom-mal is.

A facod-dal is?  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #52758 Dátum: 2014.02.18 kedd, 12:39:42 »

A facod-dal is?  vigyor3
neked egyik sincs.... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #52759 Dátum: 2014.02.18 kedd, 12:41:44 »

neked egyik sincs.... eplus2

Váááááááááááá, azt te honnan tudod?  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #52760 Dátum: 2014.02.18 kedd, 13:00:10 »

A facod-dal is?  vigyor3
hogy te mindenről a fac-ra asszociálsz
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #52761 Dátum: 2014.02.18 kedd, 13:04:35 »

Mi a fac van?  Cheesy
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #52762 Dátum: 2014.02.18 kedd, 13:05:17 »

hogy te mindenről a fac-ra asszociálsz
Mindenki arra, ami a leggyengébb! integet2
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #52763 Dátum: 2014.02.18 kedd, 13:05:51 »

Váááááááááááá, azt te honnan tudod?  eplus2
az csikló ami neked van. eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
lipoka
Vendég
« Új hozzászólás #52764 Dátum: 2014.02.18 kedd, 13:10:27 »

Haliho!

Olyan gondom, bajom lenne kedves klubtarsak hogy:

A hőfokjelzom lassan de biztosan eleri a neki szant helyet (ha nem megyek tul gyorsan) de amint felmegyek az autopalyara azonnal visszahul. Gondolom valami termosztat hiba lehet.

Kerdesem volt e valakiknek ilyen baja es ha igen hogy orvosolta?
Vagy csak csereljem ki a termosztatot es kalap?

Szep napot!!!!

MK3-as 2002-es 1.8 duratech



Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #52765 Dátum: 2014.02.18 kedd, 13:15:12 »

Haliho!

Olyan gondom, bajom lenne kedves klubtarsak hogy:

A hőfokjelzom lassan de biztosan eleri a neki szant helyet (ha nem megyek tul gyorsan) de amint felmegyek az autopalyara azonnal visszahul. Gondolom valami termosztat hiba lehet.

Kerdesem volt e valakiknek ilyen baja es ha igen hogy orvosolta?
Vagy csak csereljem ki a termosztatot es kalap?

Szep napot!!!!

MK3-as 2002-es 1.8 duratech




Szerintem termosztátcsere megoldja a problémámat. Én is így jártam. A cserét ne halogasd, mert több baj lehet belőle, ha nem cseréled idejében. A termosztát egy házban van, külön nem kapsz, csak egyben, ezért nem olcsó, viszont drága. Cirka 30 ruppó. Az enyémben Vernet termosztát van kb. két éve és hibátlanul teszi a dolgát.
Naplózva
lipoka
Vendég
« Új hozzászólás #52766 Dátum: 2014.02.18 kedd, 13:30:01 »

Szerintem termosztátcsere megoldja a problémámat. Én is így jártam. A cserét ne halogasd, mert több baj lehet belőle, ha nem cseréled idejében. A termosztát egy házban van, külön nem kapsz, csak egyben, ezért nem olcsó, viszont drága. Cirka 30 ruppó. Az enyémben Vernet termosztát van kb. két éve és hibátlanul teszi a dolgát.

Koszi a valaszt. Már meg is rendeltem.
Naplózva
farika84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #52767 Dátum: 2014.02.18 kedd, 14:59:46 »

Ez mind megvan, Bunyek ötletér most kiszedtük a szívosori légnyomás érzékelőt. Hát volt rajta olaj sár rendesen.
"megszűnt" a füstölés. THX Bunyek!   worship nyes   Most jön egy 200km-es padlős teszt, hogy megszűnik e ezzel egy időben a tiltás is!


Teszt meg volt!
Füstölt is mint a Zill sajnos megint!
Hogyan tovább?
 falbav rinya
Naplózva

2003'  Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #52768 Dátum: 2014.02.18 kedd, 15:11:27 »

Teszt meg volt!
Füstölt is mint a Zill sajnos megint!
Hogyan tovább?
 falbav rinya
lehet a turbód döglődik !ha leveszed a csövet róla meg tudod nézni hogy a lapát esztergálja-e a házat.ha nem akkor más gond lesz!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Leflee
Vendég
« Új hozzászólás #52769 Dátum: 2014.02.18 kedd, 15:37:08 »

Sziasztok!

Hátsó ablakot hogyan lehet levàlasztani az emelőmechanizmusról? Màr le van bontba a vízàlló cucc...csak nem találom a rögzítő pontot hogy mit kéne kiakasztani

Leflee
 worship
Naplózva
farika84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #52770 Dátum: 2014.02.18 kedd, 15:41:07 »

lehet a turbód döglődik !ha leveszed a csövet róla meg tudod nézni hogy a lapát esztergálja-e a házat.ha nem akkor más gond lesz!
de akkor a diag nem mutatna valamit? Neztem a turbo nyomast es az rendben volt. =/
Naplózva

2003'  Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #52771 Dátum: 2014.02.18 kedd, 15:49:25 »

de akkor a diag nem mutatna valamit? Neztem a turbo nyomast es az rendben volt. =/

tuti hogy nem lyukas a turbócsöved?van hogy valaki elsiklik felette
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #52772 Dátum: 2014.02.18 kedd, 15:54:03 »

Sziasztok!

Hátsó ablakot hogyan lehet levàlasztani az emelőmechanizmusról? Màr le van bontba a vízàlló cucc...csak nem találom a rögzítő pontot hogy mit kéne kiakasztani

Leflee
 worship

Az üveg aljánál középen egy fehér műanyag tartja az üveget. (az üvegben egy lyuk van)
Csak akkor tudod kiakasztani, ha a megfelelő (hozzáférhető) pozícióba engeded az ablakot....az ajtóborításon vannak direkt "szerelő lyukak" azokon keresztül próbálkozz.     Csak óvatosan.  vigyor3

(ha nagyon nem megy akkor hagyd a picsbe....majd holnap megnézzük azt is  Wink)
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #52773 Dátum: 2014.02.18 kedd, 16:16:57 »

de akkor a diag nem mutatna valamit? Neztem a turbo nyomast es az rendben volt. =/

rendben volt......mennyi volt? és hogyan mérted?

Csak menetközbeni diagot érdemes készíteni,mert a max turbónyomást csak terhelésen adja le.ez egészen pontosan 2,5bar a diagműszer szerint.2,4 és alatta már gyanakodhatsz,hogy valami nincs rendben.Ezt a füst is igazolja.Légszűrőt megnézted?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #52774 Dátum: 2014.02.18 kedd, 18:11:26 »

Szerintem termosztátcsere megoldja a problémámat. Én is így jártam. A cserét ne halogasd, mert több baj lehet belőle, ha nem cseréled idejében. A termosztát egy házban van, külön nem kapsz, csak egyben, ezért nem olcsó, viszont drága. Cirka 30 ruppó. Az enyémben Vernet termosztát van kb. két éve és hibátlanul teszi a dolgát.
Mért nem kap külön? mind a 2 van külön és egyszerre cserélje a 2-t.VÍzköri és olajköri.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #52775 Dátum: 2014.02.18 kedd, 18:12:56 »

Szerintem termosztátcsere megoldja a problémámat. Én is így jártam. A cserét ne halogasd, mert több baj lehet belőle, ha nem cseréled idejében. A termosztát egy házban van, külön nem kapsz, csak egyben, ezért nem olcsó, viszont drága. Cirka 30 ruppó. Az enyémben Vernet termosztát van kb. két éve és hibátlanul teszi a dolgát.
http://www.nagyauto.hu/alkatresz-termosztat-a63.html
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #52776 Dátum: 2014.02.18 kedd, 18:15:01 »

Mért nem kap külön? mind a 2 van külön és egyszerre cserélje a 2-t.VÍzköri és olajköri.

Mert benzinese van. Ott csak 1 van.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Balci
Vendég
« Új hozzászólás #52777 Dátum: 2014.02.18 kedd, 18:41:01 »

Sziasztok!
Lenne egy fontos kérdésem!
A kocsimba kinyiltak a légzsákok és arra lennék kiváncsi hogy a müszerfalhéj a régi mk3as és a faceliftesnél ugyanaz???
Esetleg nem tudtok tanácsod adni mire figyeljek?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #52778 Dátum: 2014.02.18 kedd, 18:48:10 »

Sziasztok!
Lenne egy fontos kérdésem!
A kocsimba kinyiltak a légzsákok és arra lennék kiváncsi hogy a müszerfalhéj a régi mk3as és a faceliftesnél ugyanaz???
Esetleg nem tudtok tanácsod adni mire figyeljek?

Más a facelift előtti és a faceliftes műszerfalpárna.  A középkonzolnál (alul) biztos van különbség...
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #52779 Dátum: 2014.02.18 kedd, 18:50:55 »

Más a facelift előtti és a faceliftes műszerfalpárna.  A középkonzolnál (alul) biztos van különbség...

Más?? wow1  a középkonzol miatt???
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #52780 Dátum: 2014.02.18 kedd, 18:53:53 »

Mert benzinese van. Ott csak 1 van.
Bocs nem figyeltem.Azért volt furcsa,hogy egyben van.nem figyeltem. falbav
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #52781 Dátum: 2014.02.18 kedd, 18:57:36 »

Más?? wow1  a középkonzol miatt???

Igen....a váltó körüli résznél az oldalsó műanyagok magasabban vannak.....a faceliftes ezért magasabbra van vágva a héj.
 
Itt nem stimmel:


Ha a facelift előtti kocsiba raksz faceliftes középkonzolt akkor ez megoldható, de fordítva nem működik a dolog.

« Utoljára szerkesztve: 2014.02.18 kedd, 19:06:05 írta Zoleex » Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Leflee
Vendég
« Új hozzászólás #52782 Dátum: 2014.02.18 kedd, 19:17:04 »

Az üveg aljánál középen egy fehér műanyag tartja az üveget. (az üvegben egy lyuk van)
Csak akkor tudod kiakasztani, ha a megfelelő (hozzáférhető) pozícióba engeded az ablakot....az ajtóborításon vannak direkt "szerelő lyukak" azokon keresztül próbálkozz.     Csak óvatosan.  vigyor3

(ha nagyon nem megy akkor hagyd a picsbe....majd holnap megnézzük azt is  Wink)

Nem akart összejönni, de kib**tam vele  vigyor3 megoldottam anélkül, hogy bármit is csináltam volna a mechanizmus rögzítés környékén...leengedtem teljesen az ablakot és így is kijött egy kis forgatós játék után a háromszög-ablak. Smiley Csak közben rám sötétedett, így csak 90%-os lett az elkészültség  nyes
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #52783 Dátum: 2014.02.18 kedd, 19:18:27 »

Nem akart összejönni, de kib**tam vele  vigyor3 megoldottam anélkül, hogy bármit is csináltam volna a mechanizmus rögzítés környékén...leengedtem teljesen az ablakot és így is kijött egy kis forgatós játék után a háromszög-ablak. Smiley Csak közben rám sötétedett, így csak 90%-os lett az elkészültség  nyes

 eljen
Azért remélem, hogy nem hagytad üveg nélkül az autót...  eplus2
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Laci74
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #52784 Dátum: 2014.02.18 kedd, 21:57:21 »

Sziasztok!

Beázásos gondom van az autómmal.Mostanában kint éjszakázik és reggelre be vannak párásodva az ablakok.Átnéztem és az anyósülésnél a szőnyeg volt csupa víz.De csak ott a lábtérnél a műszerfal alatti rész már nem.Kiszárítgattam amennyire tudtam,de félő újra beázik.
Az alváznál lehet a probléma? Sajnos még nem tudtam alánézni és megvizsgálni.
Köszi az ötleteket!
Naplózva

2009 2.5T Titanium-X 220LE manual 5 ajtós
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #52785 Dátum: 2014.02.18 kedd, 22:00:17 »

Sziasztok!

Beázásos gondom van az autómmal.Mostanában kint éjszakázik és reggelre be vannak párásodva az ablakok.Átnéztem és az anyósülésnél a szőnyeg volt csupa víz.De csak ott a lábtérnél a műszerfal alatti rész már nem.Kiszárítgattam amennyire tudtam,de félő újra beázik.
Az alváznál lehet a probléma? Sajnos még nem tudtam alánézni és megvizsgálni.
Köszi az ötleteket!
A pollenszürőnél ázik be.nincs rendessen visszarakva nem zár a fedél.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #52786 Dátum: 2014.02.18 kedd, 22:09:11 »

Sziasztok!

Beázásos gondom van az autómmal.Mostanában kint éjszakázik és reggelre be vannak párásodva az ablakok.Átnéztem és az anyósülésnél a szőnyeg volt csupa víz.De csak ott a lábtérnél a műszerfal alatti rész már nem.Kiszárítgattam amennyire tudtam,de félő újra beázik.
Az alváznál lehet a probléma? Sajnos még nem tudtam alánézni és megvizsgálni.
Köszi az ötleteket!

Nézd meg azt is, hogy a jobb első ajtón az ajtókárpit mögötti vízzáró szivacs nem vált-e el az ajtótól.
Naplózva
Laci74
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #52787 Dátum: 2014.02.18 kedd, 22:47:42 »

Nézd meg azt is, hogy a jobb első ajtón az ajtókárpit mögötti vízzáró szivacs nem vált-e el az ajtótól.
Köszönöm a válaszokat,át fogom nézni ezeket a dolgokat.
Naplózva

2009 2.5T Titanium-X 220LE manual 5 ajtós
farika84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #52788 Dátum: 2014.02.18 kedd, 23:28:20 »

tuti hogy nem lyukas a turbócsöved?van hogy valaki elsiklik felette
2 szerelővel is megnézettem! de semmi  falbav
Naplózva

2003'  Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #52789 Dátum: 2014.02.19 szerda, 09:25:24 »

Azt vettem észre, hogy elfolyik az ablakmosó folyadékom. Csöpög az autó alatt.
Járt már így valaki, hol lehet a gond?
Nem törtem az autót, nem hinném, hogy megsérült a tartály.
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #52790 Dátum: 2014.02.19 szerda, 09:31:02 »

Azt vettem észre, hogy elfolyik az ablakmosó folyadékom. Csöpög az autó alatt.
Járt már így valaki, hol lehet a gond?
Nem törtem az autót, nem hinném, hogy megsérült a tartály.

Cserélj O-gyűrűt a szivattyúnál.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #52791 Dátum: 2014.02.19 szerda, 09:32:24 »

Azt vettem észre, hogy elfolyik az ablakmosó folyadékom. Csöpög az autó alatt.
Járt már így valaki, hol lehet a gond?
Nem törtem az autót, nem hinném, hogy megsérült a tartály.

a szivattyú gumitömítését kellene meglesni, ahol be van dugva a tartályba.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #52792 Dátum: 2014.02.19 szerda, 10:03:04 »

a szivattyú gumitömítését kellene meglesni, ahol be van dugva a tartályba.

Merre találom? Hozzáférhető, vagy emelni kell?
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #52793 Dátum: 2014.02.19 szerda, 10:14:50 »

Merre találom? Hozzáférhető, vagy emelni kell?

az ablakmosó tartályt a jobb első keréknél a műanyag burkolat mögött találod.Lekell venned a burkolatot és úgy tudsz hozzá férni sajnos
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #52794 Dátum: 2014.02.19 szerda, 10:21:31 »

Merre találom? Hozzáférhető, vagy emelni kell?



Jobb elöl a lökháritó alatt a váznyúlvänyra felcsavarozva lakik.Az alsó hütövëdö müanyagot levéve hozzáférsz ügyesen kijön a motor a tartäjból.Lehet a motor megrepedt és azërt ereszt.
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
farika84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #52795 Dátum: 2014.02.19 szerda, 11:39:33 »

rendben volt......mennyi volt? és hogyan mérted?

Csak menetközbeni diagot érdemes készíteni,mert a max turbónyomást csak terhelésen adja le.ez egészen pontosan 2,5bar a diagműszer szerint.2,4 és alatta már gyanakodhatsz,hogy valami nincs rendben.Ezt a füst is igazolja.Légszűrőt megnézted?

Na ma terhelés mellett mértem, 2.49 bar ír a diag terhelés közben.
Csak az a furcsa hogy nem mindig füstöl annyira mint egy Zill.
Na mindegy 10.-ére kaptam időpontot hogy kimérjék a csúcsokat. Addig keresgélek vagy tö..öm tudja.
 szomoru1 szomoru1 szomoru1
Naplózva

2003'  Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #52796 Dátum: 2014.02.19 szerda, 15:07:02 »

Na ma terhelés mellett mértem, 2.49 bar ír a diag terhelés közben.
Csak az a furcsa hogy nem mindig füstöl annyira mint egy Zill.
Na mindegy 10.-ére kaptam időpontot hogy kimérjék a csúcsokat. Addig keresgélek vagy tö..öm tudja.
 szomoru1 szomoru1 szomoru1

Volt a csúcsokra utaló hibakód? Fölöslegesen nem vetetném ki őket....
EGR-ed dugózva van? Katalizátorod van?
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #52797 Dátum: 2014.02.19 szerda, 16:47:49 »

Na ma terhelés mellett mértem, 2.49 bar ír a diag terhelés közben.
Csak az a furcsa hogy nem mindig füstöl annyira mint egy Zill.
Na mindegy 10.-ére kaptam időpontot hogy kimérjék a csúcsokat. Addig keresgélek vagy tö..öm tudja.
 szomoru1 szomoru1 szomoru1
levegőszűrőt megnézted?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Laki László
Vendég
« Új hozzászólás #52798 Dátum: 2014.02.20 csütörtök, 13:53:52 »

Tisztelt Ford Mondeo MK3 közösség!
Kérem segítségeteket!
Sajnos 6 évvel ezelőtt vásároltunk a családdal egy gyönyörű 2004-es évjáratú, Németországból behozott Ford Mondeo 2000cm3-es, 96 kW-os dízel kombi személygépkocsit 83 ekm óra állással. Úgy 5-6 ekm-t mentünk vele és elkezdett világítani az izzítógyertya kontrollámpa. Győrzámolyban kötött ki az autó a 2M+T Kft-nél, injektorcsere 250 eFt. 40 ekm múlva ismétlődött világít az izzítógyertya kontrollámpa. Ismét a 2M+T Kft-nél, injektorcsere, ismét 250 eFt. Most 220 ekm van benne és ismét világít az izzítógyertya kontrollámpa: hibakód 2263. A szerelőnk most a turbóra kezdett gyanakodni. A mechanika szépen működik, nem szorul. Szétszedte az elektromos vezérlőjét, s a vezérlő spirált csorbultnak találta. Sikerült kicseréltetni a spirált és a vezérlőmotort. Sajnos a hibakód:2263 visszaíródik, valószínűleg az elektronikát is cserélni kellene, de nem tudjuk, hol lehetne venni, rendelni ilyent, mert mindenhol csak a komplett turbót akarják eladni, az elektromos vezérlőt külön nem. Ha valaki tudna segíteni abban hogy hol kaphatnék csak vezérlőt, nagyon megköszönném.
Előre is köszönve segítségeteket! Laki László +36309986624
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #52799 Dátum: 2014.02.20 csütörtök, 14:07:03 »

Tisztelt Ford Mondeo MK3 közösség!
Kérem segítségeteket!
Sajnos 6 évvel ezelőtt vásároltunk a családdal egy gyönyörű 2004-es évjáratú, Németországból behozott Ford Mondeo 2000cm3-es, 96 kW-os dízel kombi személygépkocsit 83 ekm óra állással. Úgy 5-6 ekm-t mentünk vele és elkezdett világítani az izzítógyertya kontrollámpa. Győrzámolyban kötött ki az autó a 2M+T Kft-nél, injektorcsere 250 eFt. 40 ekm múlva ismétlődött világít az izzítógyertya kontrollámpa. Ismét a 2M+T Kft-nél, injektorcsere, ismét 250 eFt. Most 220 ekm van benne és ismét világít az izzítógyertya kontrollámpa: hibakód 2263. A szerelőnk most a turbóra kezdett gyanakodni. A mechanika szépen működik, nem szorul. Szétszedte az elektromos vezérlőjét, s a vezérlő spirált csorbultnak találta. Sikerült kicseréltetni a spirált és a vezérlőmotort. Sajnos a hibakód:2263 visszaíródik, valószínűleg az elektronikát is cserélni kellene, de nem tudjuk, hol lehetne venni, rendelni ilyent, mert mindenhol csak a komplett turbót akarják eladni, az elektromos vezérlőt külön nem. Ha valaki tudna segíteni abban hogy hol kaphatnék csak vezérlőt, nagyon megköszönném.
Előre is köszönve segítségeteket! Laki László +36309986624

Ha csak 40ezret bírt a felújítás után, akkor vagy szarul csinálták vagy az injektor már csak következmény volt. Ezért szokták ilyen esetben az egész üzemanyagrendszert bevizsgálni, rendberakni (tankpucolás, magasnyomású rendbetétel, injektorok, stb.)
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Oldalak: 1 ... 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 [1056] 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.098 másodperc alatt készült el 20 lekéréssel.