Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.23 csütörtök, 22:29:19 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1124 1125 1126 1127 1128 1129 1130 [1131] 1132 1133 1134 1135 1136 1137 1138 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 20006147 alkalommal)
0 Felhasználó és 25 vendég van a témában
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #56500 Dátum: 2014.07.22 kedd, 15:05:29 »

Na várj 2 naponta vigyem hibakód olvasásra hogy kivegye ahiba üzenetet?

vegyél egy bluetooth-os ELM-et és töröld a telefonoddal  Wink
Naplózva
alabuka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


verda


E-mail
« Új hozzászólás #56501 Dátum: 2014.07.22 kedd, 15:05:56 »

De aza visszajelző máshibát is jelez nem?így egyesetleges másik hibát is elrejt ...
Naplózva

Ford mondeo          1993 1.6 benzin sedan 100km/11
 Ford mondeo ghia 2002 1.8 benzin sedan  100km/7,7
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #56502 Dátum: 2014.07.22 kedd, 15:06:55 »

De aza visszajelző máshibát is jelez nem?így egyesetleges másik hibát is elrejt ...

A hibakódot fogod látni amit törölsz...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alabuka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


verda


E-mail
« Új hozzászólás #56503 Dátum: 2014.07.22 kedd, 15:12:25 »

Én nem akkarok törölgetni akkor Egr tisztitása megoldja ezt a gondott vagy csere?vagy 160 nál ugyis elöbujik igyis ugyis. vigyor3
Naplózva

Ford mondeo          1993 1.6 benzin sedan 100km/11
 Ford mondeo ghia 2002 1.8 benzin sedan  100km/7,7
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26984


E-mail
« Új hozzászólás #56504 Dátum: 2014.07.22 kedd, 15:21:09 »

Én nem akkarok törölgetni akkor Egr tisztitása megoldja ezt a gondott vagy csere?vagy 160 nál ugyis elöbujik igyis ugyis. vigyor3

A motorvezérlő figyeli az EGR nyomást, ami most nem fog felépülni, mert ledugóztad. Tehát előbb vagy utóbb hibakód lesz belőle, ami viszont - mi tudjuk, szemben a motorvezérlővel - nem jelent semmit, hanyagolható.

Tenni ellene a vezérlő újraprogramozásával lehetne, de ilyenről nem tudok, hogy valakinek lenne ilyen megoldása.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #56505 Dátum: 2014.07.22 kedd, 16:43:33 »

Főtengely ékszijtárcsa csere macerás, vagy nem problémás házilag is megoldható ?
Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #56506 Dátum: 2014.07.22 kedd, 16:55:17 »

Főtengely ékszijtárcsa csere macerás, vagy nem problémás házilag is megoldható ?
Tisztelt Fórumtárs!
Minden probléma nélkül otthon is cserélhető. Jobb eleje felemel, kerék és a takaró lemez le. Legjobb ha van légkulcs, ha nincs akkor a főtengelyt elfordulás ellen biztosítani kell. A tárcsa levétel 2 db csavar lelazít kivesz, a 3-ik meglazít, generátor szíj levesz. Felszerelés ellenkező sorrendben. Három tárcsa csere után, a csavarokat is cserélni kell az ETIS szerint. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2014.07.22 kedd, 17:00:39 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #56507 Dátum: 2014.07.22 kedd, 17:17:54 »

 
Tisztelt Fórumtárs!
Minden probléma nélkül otthon is cserélhető. Jobb eleje felemel, kerék és a takaró lemez le. Legjobb ha van légkulcs, ha nincs akkor a főtengelyt elfordulás ellen biztosítani kell. A tárcsa levétel 2 db csavar lelazít kivesz, a 3-ik meglazít, generátor szíj levesz. Felszerelés ellenkező sorrendben. Három tárcsa csere után, a csavarokat is cserélni kell az ETIS szerint. wave
Tisztelettel László!  :
Köszönöm a gyors választ !!
integet2 eljen wave worship
« Utoljára szerkesztve: 2014.07.22 kedd, 17:19:37 írta vomdeutsch » Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
siky
Vendég
« Új hozzászólás #56508 Dátum: 2014.07.23 szerda, 17:54:59 »

Úton a horvát tengerpart felé, tartós hegymenetben elkezdett melegedni a víz. Volt, hogy már majdnem elérte a piros mezőt a mutató. Nemrég valaki írta, hogy ugyanez a probléma jelentkezett nála is. Lett megoldás?
(egy hasznos tapasztalat: ha eléri a motor a 120 fokot, kikapcsol a tempomat)
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #56509 Dátum: 2014.07.23 szerda, 18:07:36 »

Úton a horvát tengerpart felé, tartós hegymenetben elkezdett melegedni a víz. Volt, hogy már majdnem elérte a piros mezőt a mutató. Nemrég valaki írta, hogy ugyanez a probléma jelentkezett nála is. Lett megoldás?
(egy hasznos tapasztalat: ha eléri a motor a 120 fokot, kikapcsol a tempomat)
Ez termosztát gond lesz főköri.Nézted most mennyi vized van,esetleg fogyott-e?tedd rá a fűtést akkor lekell neki menni.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #56510 Dátum: 2014.07.23 szerda, 18:46:10 »

Ez termosztát gond lesz főköri.Nézted most mennyi vized van,esetleg fogyott-e?tedd rá a fűtést akkor lekell neki menni.
Horvátba én is ugyanígy jártam.Mindkét termosztátom új pedig.Klímát kikapcsoltam,nekem már attól is visszahűlt.Hazafelé ugyanazon a hegyen(klímával,kevesebb súllyal)semmi melegedés nem volt.Azóta sem csinált hasonlót.
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #56511 Dátum: 2014.07.23 szerda, 19:02:29 »

Úton a horvát tengerpart felé, tartós hegymenetben elkezdett melegedni a víz. Volt, hogy már majdnem elérte a piros mezőt a mutató. Nemrég valaki írta, hogy ugyanez a probléma jelentkezett nála is. Lett megoldás?
(egy hasznos tapasztalat: ha eléri a motor a 120 fokot, kikapcsol a tempomat)

Nekünk volt ilyen, egy alapos hűtőtisztítás megoldotta, egy rakás kosz/föld/dzsuva jött ki belőlük.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48458



« Új hozzászólás #56512 Dátum: 2014.07.23 szerda, 19:04:02 »

Úton a horvát tengerpart felé, tartós hegymenetben elkezdett melegedni a víz. Volt, hogy már majdnem elérte a piros mezőt a mutató. Nemrég valaki írta, hogy ugyanez a probléma jelentkezett nála is. Lett megoldás?
(egy hasznos tapasztalat: ha eléri a motor a 120 fokot, kikapcsol a tempomat)
mosasd ki a hűtőt elöről nagynyomású mosóval,és ha nem szűnik meg vedd ki a főköri termót.elfér a kesztyűtartóban hazáig.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
malay
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 180


E-mail
« Új hozzászólás #56513 Dátum: 2014.07.23 szerda, 20:46:08 »

Úton a horvát tengerpart felé, tartós hegymenetben elkezdett melegedni a víz. Volt, hogy már majdnem elérte a piros mezőt a mutató. Nemrég valaki írta, hogy ugyanez a probléma jelentkezett nála is. Lett megoldás?
(egy hasznos tapasztalat: ha eléri a motor a 120 fokot, kikapcsol a tempomat)
Vess egy pillantást a ventillátorra is! Ha a klíma megy, akkor a venti is. Ha pörög a venti, akkor máshol keresd a hibát!
Naplózva

2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
malay
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 180


E-mail
« Új hozzászólás #56514 Dátum: 2014.07.23 szerda, 21:00:04 »

Ma kitisztítottam a turbót. Érdekes volt, néha idegesítő. Kosz az volt benne rendesen. A kipuffantós részét békén hagytam, csak a forgó, mozgó alkatrészeket vettem ki. A lapátok, és a tengely is könnyebben mozog a brigéciolos tusfürdőzés után. Persze nem felejtettem el a kosz és zsírtalanítás után egy kis friss olajjal megkínálni a csapágyaknál. A visszarakásnál persze imádkoztam, hogy a távtartók a helyükön maradjanak. És áldom az eszem, hogy szétszerelésnél tettem alá rongyot, hogy felfogja, ha valami kihullik. Egy távtartó hiányozna. A kocsi erősebb nem lett, de egyenletesebb a gyorsulás. Kezdőként 4,5 ó, igaz egy berohadt csavarral elvoltam egy órát. Ervin rekordját sosem fogom megdönteni, de nem is célom... Szép estét!
Naplózva

2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
tamasia
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101



E-mail
« Új hozzászólás #56515 Dátum: 2014.07.23 szerda, 22:08:48 »

Nem tudjátok, hogy Vik szabin van-e? Próbáltam hívni, de ki volt kapcsolva...
Pénteken voltam nála, szabin van, már pénteken sem doglozott (a munkahelyén), azt sajnos nem tudom, hogy meddig, családdal ment.
Naplózva

Mondeo Turnier MKIII f2 2006/11
2.0 TDCi 96 kW N7BA
18" | Llumar | DLD 500+ | Flipkey | EGR off | tempomat
malay
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 180


E-mail
« Új hozzászólás #56516 Dátum: 2014.07.24 csütörtök, 05:37:36 »

Pénteken voltam nála, szabin van, már pénteken sem doglozott (a munkahelyén), azt sajnos nem tudom, hogy meddig, családdal ment.
Köszönöm az infót. Mindenkinek kell egy kis pihenés. Csak a kuplungomat szerettem vopna megmutatni neki, mert kinyomott kuplungnál elkezdett ciceregni, és érdekes módon néha indítás után pár másodpercig kerreg. Lehet a kettőstömegű, de akár az önindító is. No sebaj, addig biztos kihúzza a gép, amég visszaér Vik a szabiról.
Naplózva

2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #56517 Dátum: 2014.07.24 csütörtök, 12:54:20 »

Megadta magát a klima az MKIII-asban. Bizti Ok. Klímateszt lefut hibakód nélkül . Ha bekapcsolom az A/C-t akkor a felirat megjelenik de nem húzza be a klimakuplungot (néztem közben diagnosztikával is) nem jön visszajelzés a klimakuplung működéséről. Ez kompreszor csere kompletten ? vagy lehet valamit varázsolni a klimakuplungon?
Na végre kedden eljutott az asszony MKIII-asa a klimáshoz. Mint kiderült egyszerű volt az ok ami miatt nem volt klima , simán kettér tőrt az egyik aluminimum klimacső. Ilyenről még nem hallottam eddig de úgy látszik ez is van.
Így most már Ok nyomja +3 fokot.
Viszont volt egy másik gond is , mintha egy wastegate szelep lett volna az autóban mert egy hirtelen gázadás után egy lefújás hang volt mindig. Annyi plusz jelenség volt hogy a motor beindulásakor egy -két másodpercig egy picit mélyebb volt a motor hangja. Vasárnap alámásztam az autónak és ezt láttam  wow1


teljesen el volt tőrve nyakba az első kupufogcsonk a kompenzátor előtt. ha már a klimásnál amúgy is hegesztették a klima csövet akkor megvarták az első kipufogócsonkot is. A klima cső hegesztés (szinesfémhegesztés) + klima feltöltés meg kipufogó csonk hegesztés volt összesen 25eFt  eljen

Tanulság kipufogoval se sokkal hangosabbak a TDCi-k  vigyor3
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26984


E-mail
« Új hozzászólás #56518 Dátum: 2014.07.24 csütörtök, 13:19:50 »

Na végre kedden eljutott az asszony MKIII-asa a klimáshoz. Mint kiderült egyszerű volt az ok ami miatt nem volt klima , simán kettér tőrt az egyik aluminimum klimacső. Ilyenről még nem hallottam eddig de úgy látszik ez is van.
Így most már Ok nyomja +3 fokot.
Viszont volt egy másik gond is , mintha egy wastegate szelep lett volna az autóban mert egy hirtelen gázadás után egy lefújás hang volt mindig. Annyi plusz jelenség volt hogy a motor beindulásakor egy -két másodpercig egy picit mélyebb volt a motor hangja. Vasárnap alámásztam az autónak és ezt láttam  wow1

[img width=389 height=600]https://dl.dropboxusercontent.com/u/13223208/auto/kipuf.JPG[/img
teljesen el volt tőrve nyakba az első kupufogcsonk a kompenzátor előtt. ha már a klimásnál amúgy is hegesztették a klima csövet akkor megvarták az első kipufogócsonkot is. A klima cső hegesztés (szinesfémhegesztés) + klima feltöltés meg kipufogó csonk hegesztés volt összesen 25eFt  eljen

Tanulság kipufogoval se sokkal hangosabbak a TDCi-k  vigyor3

A flexicsőnél már a katalizátor után vagy. Szerelj be egy iktatót, és utána próbáld ki ugyanott. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Palermo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90


« Új hozzászólás #56519 Dátum: 2014.07.24 csütörtök, 19:36:24 »

Üdvözlet!
Ahol van a szivargyújtó stb annak a fedelét takaró elemet hogy tudok cserélni? Az újabbra szeretném cserélni.
Naplózva

2001.12  2.0 TDDI 116 Le
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #56520 Dátum: 2014.07.24 csütörtök, 19:42:45 »

Üdvözlet!
Ahol van a szivargyújtó stb annak a fedelét takaró elemet hogy tudok cserélni? Az újabbra szeretném cserélni.

Kiveszed az egész műanyag elemet....a pohártartóval van egyben.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
octavia1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 256



E-mail
« Új hozzászólás #56521 Dátum: 2014.07.24 csütörtök, 23:18:42 »

Szevasztok szakik.

Tegnap bekerült a járgányba egy cr powerbox mal w52.  Egyenlőre próba jelleggel.
Az lenne a kérdésem, hogy volt e már ilyenje valakinek, esetleg valami tanács, tapasztalat, és hogy biztos nem e árt a paripának, mert azért nem MINDEN ÁRONN kell ez nekem.

 Előre is köszi
Üdv Bandi
Naplózva

2004 nov. Mondeo turnier 2.0 TDCI 96kW autom. fekete "gyöngy" EGR Újra ON
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26984


E-mail
« Új hozzászólás #56522 Dátum: 2014.07.24 csütörtök, 23:24:32 »

Szevasztok szakik.

Tegnap bekerült a járgányba egy cr powerbox mal w52.  Egyenlőre próba jelleggel.
Az lenne a kérdésem, hogy volt e már ilyenje valakinek, esetleg valami tanács, tapasztalat, és hogy biztos nem e árt a paripának, mert azért nem MINDEN ÁRONN kell ez nekem.

 Előre is köszi
Üdv Bandi

Azmiaz?

Ha tuning box, akkor inkább felejtsd el.

Bunyeket keresd, ők csinálnak rendes chiptuningot, ami nem eszi meg a géped idő előtt.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
octavia1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 256



E-mail
« Új hozzászólás #56523 Dátum: 2014.07.25 péntek, 13:09:54 »

Azmiaz?

Ha tuning box, akkor inkább felejtsd el.

Bunyeket keresd, ők csinálnak rendes chiptuningot, ami nem eszi meg a géped idő előtt.

AndyA

A főnyomócső /ahonnan a porlasztókra lecsatlakoznak a csövek/ végén levő csati le, a dobozka  egyik csatijára rá, a levett csatlakozó pedig a dobozka másik csatijával össze. Kész.
Az mit takar, hogy megeszi a gépet?
Az olvasgatás közben kiderült, hogy a chiptuningnak is van elég jelentős ellentábora.

Bandi
« Utoljára szerkesztve: 2014.07.25 péntek, 13:17:20 írta octavia1 » Naplózva

2004 nov. Mondeo turnier 2.0 TDCI 96kW autom. fekete "gyöngy" EGR Újra ON
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26984


E-mail
« Új hozzászólás #56524 Dátum: 2014.07.25 péntek, 13:20:34 »

A főnyomócső /ahonnan a porlasztókra lecsatlakoznak a csövek/ végén levő csati le, a dobozka  egyik csatijára rá, a levett csatlakozó pedig a dobozka másik csatijával össze. Kész.
Az mit takar, hogy megeszi a gépet?
Az olvasgatás közben kiderült, hogy a chiptuningnak is van elég jelentős ellentábora.

Bandi


Meghamisít egy jelet, becsapja a számítógépet, így azután ki tudja, mi történik a motorban, pláne hosszú távon.

Ennél sokkal jobb, ha személyre szabottan írják át a teljes paramétertáblát. Az is egy picivel hamarabb elfogyasztja a motort, de alig valamivel.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #56525 Dátum: 2014.07.25 péntek, 13:56:38 »

Meghamisít egy jelet, becsapja a számítógépet, így azután ki tudja, mi történik a motorban, pláne hosszú távon.

Ennél sokkal jobb, ha személyre szabottan írják át a teljes paramétertáblát. Az is egy picivel hamarabb elfogyasztja a motort, de alig valamivel.

AndyA

Na most ugye azt tudjuk, hogy ott sem a teljes paramétert írják át...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #56526 Dátum: 2014.07.25 péntek, 15:22:25 »

Hali!

Megint villogott a légzsákvisszajelző,és megszámoltuk: 8*3at villog,után pedig égve marad. Mi lehet akkor a baja?

Üdv.: Nika
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #56527 Dátum: 2014.07.25 péntek, 18:43:38 »

Hali!

Megint villogott a légzsákvisszajelző,és megszámoltuk: 8*3at villog,után pedig égve marad. Mi lehet akkor a baja?

Üdv.: Nika

33-at villogott 4-szer, az elvileg vezető oldali övfeszítőnek (vagy a vezetékeinek) valami kínja (alacsony ellenállás, szakadás, testzárlat, +12-re zár).
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #56528 Dátum: 2014.07.26 szombat, 11:45:28 »

Sziasztok.
Most  hétvégén cserélném a tetősíneket ,hogy jön le könnyen a tetőkárpit ill van e valami trükk.
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #56529 Dátum: 2014.07.26 szombat, 11:51:08 »

Sziasztok.
Most  hétvégén cserélném a tetősíneket ,hogy jön le könnyen a tetőkárpit ill van e valami trükk.
Tönkrement?  wow1


Cheesy
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #56530 Dátum: 2014.07.26 szombat, 12:15:23 »

Sziasztok.
Most  hétvégén cserélném a tetősíneket ,hogy jön le könnyen a tetőkárpit ill van e valami trükk.
4 kapakodó, 2 napellenző le, hátul 2 patent ki és csak le kell engedni a fejtámlákra, nem kell kivenni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #56531 Dátum: 2014.07.26 szombat, 15:10:35 »

Tönkrement?  wow1


Cheesy
Nem csak 1 kis tatarozás hehe,csak most van rá időm kicserélni ezüstre,utána alkantara börgari be ,cromos küszöbléc fel kb ennyi.
« Utoljára szerkesztve: 2014.07.26 szombat, 15:14:28 írta H. Balázs » Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #56532 Dátum: 2014.07.26 szombat, 15:12:16 »

4 kapakodó, 2 napellenző le, hátul 2 patent ki és csak le kell engedni a fejtámlákra, nem kell kivenni
Köszönöm úgy lesz.
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
4levi17
Vendég
« Új hozzászólás #56533 Dátum: 2014.07.26 szombat, 17:26:40 »

Sziasztok.olyasmit hogy auton levo festekszamot hol keressem az auton hogy ne usson el az uj festes...koszi
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #56534 Dátum: 2014.07.26 szombat, 17:28:51 »

Sziasztok.olyasmit hogy auton levo festekszamot hol keressem az auton hogy ne usson el az uj festes...koszi

Jobb első ajtónál van egy tábla. Ott. Kis segítség: http://mondeo.hu/index.php?topic=5305.0
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #56535 Dátum: 2014.07.26 szombat, 17:30:48 »

Sziasztok.olyasmit hogy auton levo festekszamot hol keressem az auton hogy ne usson el az uj festes...koszi

A színkód a jobb oldali B oszlopon található....http://fordpaintcodes.wikidot.com/ford-mondeo-2000-2007
De egy rendes fényező az nem ez alapján fog színt keverni.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Michael91
Vendég
« Új hozzászólás #56536 Dátum: 2014.07.26 szombat, 17:51:55 »

Sziasztok !

Még régebben írtam az ablakmosó motorral kapcsolatban, azóta a mondim volt szerelőnél, megcsinálták.
Amikor ott a szerelő megmutatta működött is, de most rá 2 napra nem ment...
Addig addig tesztelgettem amíg rájöttem, hogy működik az, de csak akkor ha a kart magamfelé húzom és közben nyomom meg a spriccelő gombját.
Valaki már tapasztalt ilyet, hogy húznia kellett a kart is hozzá ? valami érintkezési hiba lehet ?
Nehéz kiszerelni az ablakmosó kart a kormányról ?

Hétfőn műszakira viszem, ezért lenne fontos Smiley

Köszi !

Miki
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #56537 Dátum: 2014.07.26 szombat, 18:03:25 »

Sziasztok !

Még régebben írtam az ablakmosó motorral kapcsolatban, azóta a mondim volt szerelőnél, megcsinálták.
Amikor ott a szerelő megmutatta működött is, de most rá 2 napra nem ment...
Addig addig tesztelgettem amíg rájöttem, hogy működik az, de csak akkor ha a kart magamfelé húzom és közben nyomom meg a spriccelő gombját.
Valaki már tapasztalt ilyet, hogy húznia kellett a kart is hozzá ? valami érintkezési hiba lehet ?
Nehéz kiszerelni az ablakmosó kart a kormányról ?

Hétfőn műszakira viszem, ezért lenne fontos Smiley

Köszi !

Miki


Nem. Leveszed a kormányburkolatot, a kapcsolón van egy kis pöcök, azt elnyomva felfelé kijön a kapcsoló.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #56538 Dátum: 2014.07.26 szombat, 18:04:41 »

Sziasztok !

Még régebben írtam az ablakmosó motorral kapcsolatban, azóta a mondim volt szerelőnél, megcsinálták.
Amikor ott a szerelő megmutatta működött is, de most rá 2 napra nem ment...
Addig addig tesztelgettem amíg rájöttem, hogy működik az, de csak akkor ha a kart magamfelé húzom és közben nyomom meg a spriccelő gombját.
Valaki már tapasztalt ilyet, hogy húznia kellett a kart is hozzá ? valami érintkezési hiba lehet ?
Nehéz kiszerelni az ablakmosó kart a kormányról ?

Hétfőn műszakira viszem, ezért lenne fontos Smiley

Köszi !

Miki


Ha húzom a kart akkor nekem a hátsó ablakot mossa.... Smiley
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Michael91
Vendég
« Új hozzászólás #56539 Dátum: 2014.07.26 szombat, 18:07:39 »



Ha húzom a kart akkor nekem a hátsó ablakot mossa.... Smiley

Ez lépcsőshátú kivitel, ennek nincs hátsó ablaktörlője, se mosója Smiley
Akkor megpróbálom szétkapni Cheesy

Köszi !
Naplózva
konczsanyi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


E-mail
« Új hozzászólás #56540 Dátum: 2014.07.26 szombat, 20:46:10 »

Kedves klubtársaim!! Újra a segítségeteket kérem. Mk3 hoz keresnék fényszóró mosó takaró műanyagot mert valakinek szüksége volt az enyéimre.. Előre is köszönöm.
Naplózva

Mk3 2.5 v6 ghia 10.0 l  de úgy megy
...
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #56541 Dátum: 2014.07.26 szombat, 23:13:08 »

Kedves klubtársaim!! Újra a segítségeteket kérem. Mk3 hoz keresnék fényszóró mosó takaró műanyagot mert valakinek szüksége volt az enyéimre.. Előre is köszönöm.

Keres-kínál topicban próbáld inkább.....bontottan sajnos ritka (nem nagyon adják el külön a kupakokat).
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
googman1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #56542 Dátum: 2014.07.27 vasárnap, 16:52:17 »

Helló Mindenkinek!

Egy kis segítségre lenne szükségem, hol és hogyan lehet a műszerfalat megbontani, hogy a lerakodott port és bogár maradványokat kitakaríthassam. Segítséget előre is köszönöm!

Üdv,

G.
Naplózva
Michael91
Vendég
« Új hozzászólás #56543 Dátum: 2014.07.27 vasárnap, 20:18:14 »

Sziasztok !

Műszaki vizsgán gondolom voltatok már páran a Monditokkal, volt valami extra amit megnéztek ? valami típusfüggő dolog ?
Mire kell figyelni ?
Valakit már vágtak meg, ha igen mi miatt ?

Köszi !

Miki
Naplózva
Michael91
Vendég
« Új hozzászólás #56544 Dátum: 2014.07.27 vasárnap, 20:19:30 »

Helló Mindenkinek!

Egy kis segítségre lenne szükségem, hol és hogyan lehet a műszerfalat megbontani, hogy a lerakodott port és bogár maradványokat kitakaríthassam. Segítséget előre is köszönöm!

Üdv,

G.

Szia !

Itt találsz leírásokat hogy hogyan bonthatod szét a kocsit:

http://workshop-manuals.com/ford/mondeo_2001_10.2000-02.2007/mechanical_repairs/5_body_and_paint/501_body_and_paint/501-05_interior_trim_and_ornamentation/description_and_operation/removal_and_installation/front_door_trim_panel/

Üdv,

Miki
Naplózva
Bounty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 217



E-mail
« Új hozzászólás #56545 Dátum: 2014.07.27 vasárnap, 20:45:59 »

Sziasztok !

Műszaki vizsgán gondolom voltatok már páran a Monditokkal, volt valami extra amit megnéztek ? valami típusfüggő dolog ?
Mire kell figyelni ?
Valakit már vágtak meg, ha igen mi miatt ?

Köszi !

Miki
szia hátsó lengéscsillapító 29%-os volt, balkézifék hatástalan nyes, csere és kész, de a műszakin áttment eplus2
Naplózva

Mk3 benzin 2002
Michael91
Vendég
« Új hozzászólás #56546 Dátum: 2014.07.27 vasárnap, 20:49:48 »

szia hátsó lengéscsillapító 29%-os volt, balkézifék hatástalan nyes, csere és kész, de a műszakin áttment eplus2

Kellett fizetni pluszba ? Cheesy v megígérted h kicseréled azt annyi ? Smiley
Naplózva
Bounty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 217



E-mail
« Új hozzászólás #56547 Dátum: 2014.07.28 hétfő, 14:23:16 »

Kellett fizetni pluszba ? Cheesy v megígérted h kicseréled azt annyi ? Smiley
azt nem tudom 20e kértek, de velük cseréltettem ki a lengéscsillapítót is eplus2
Naplózva

Mk3 benzin 2002
rugo82
Vendég
« Új hozzászólás #56548 Dátum: 2014.07.28 hétfő, 18:15:26 »

Sziasztok! Egy kis segitséget szeretnék kérni!Pár hete volt villamossági szerelönél a mondeom.Nem müködött a klimám,az esöcsatornánál voltak szétrohadva a vezetékek.Kicserélték a vezetékeket,klima most tökéletesen müködik.Viszont azota kétszer beázott az auto,kiados esö után,csak most vettem észre hogy a kesztyütarto alatti ventillátor boritása tiszta viz volt,szinte folyt belöle a viz,tehát valoszinü hogy valamit nem jol rakhattak vissza,vagy nem tudom,mert tuti ezmiatt ázik be.Héten pont szabadságon vannak,mégcsak rá se tudok kérdezni,mi lehet az oka.Esetleg valakinek ötlete hol lehet a baj?
Próbáltam kivülröl leszedni a müanyag boritást ami az esöcsatorna fölött van,hogy rálássak a dolgokra,de nem sikerült.Lehet hogy csak oldalrol lehet lehuzni,ha leszerelem az elsö sárvédöt?
Ha valaki már találkozott hasonlo esettel,megköszönném a segitséget,nem örülnék ha a héten még párszor beázna!
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #56549 Dátum: 2014.07.28 hétfő, 18:34:00 »

Sziasztok! Egy kis segitséget szeretnék kérni!Pár hete volt villamossági szerelönél a mondeom.Nem müködött a klimám,az esöcsatornánál voltak szétrohadva a vezetékek.Kicserélték a vezetékeket,klima most tökéletesen müködik.Viszont azota kétszer beázott az auto,kiados esö után,csak most vettem észre hogy a kesztyütarto alatti ventillátor boritása tiszta viz volt,szinte folyt belöle a viz,tehát valoszinü hogy valamit nem jol rakhattak vissza,vagy nem tudom,mert tuti ezmiatt ázik be.Héten pont szabadságon vannak,mégcsak rá se tudok kérdezni,mi lehet az oka.Esetleg valakinek ötlete hol lehet a baj?
Próbáltam kivülröl leszedni a müanyag boritást ami az esöcsatorna fölött van,hogy rálássak a dolgokra,de nem sikerült.Lehet hogy csak oldalrol lehet lehuzni,ha leszerelem az elsö sárvédöt?
Ha valaki már találkozott hasonlo esettel,megköszönném a segitséget,nem örülnék ha a héten még párszor beázna!

Valószínű a pollenszűrő fedelénél ázik....nem jól rakták a helyére vagy nem takarították ki a szélvédő alján lévő műanyagot (nútot) ahová bepattan.  Ezt otthon is meg lehet csinálni....a műanyagot a motortér felé eső részen 2-3db torx csavar (középen a két műanyag találkozásánál egy lemez is) rögzíti, azokat kiveszed és utána már csak a szélvédő aljából kell kipattintani.     
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Oldalak: 1 ... 1124 1125 1126 1127 1128 1129 1130 [1131] 1132 1133 1134 1135 1136 1137 1138 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.092 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.