Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 09:50:10 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1261 1262 1263 1264 1265 1266 1267 [1268] 1269 1270 1271 1272 1273 1274 1275 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21886106 alkalommal)
0 Felhasználó és 97 vendég van a témában
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #63350 Dátum: 2015.06.09 kedd, 14:03:39 »

Sziasztok!
Ha cserélem a rugós feszítőt, akkor kell, ajánlott még ezen kivül valami mást is cseréltetni rajta, amikor meg van bontva azon a részen a kocsi?

cserélni nem biztos, hogy kell, de érdemes megnézni a vezetőgörgőjét (elvileg annak a csapágya külön is cserélhető, a komplett is 4-5ezres tétel) és a generátor szabadonfutót is tudod csekkolni (ez a fontosabb, nálam is csak így derült ki, hogy már nem annyira szabadon fut Smiley, ez viszont tizenpárezres tétel).

a szerelés amúgy nem olyan bonyolult és időigényes, tehát egy későbbi alkalommal is lehet ezeket cserélni. a jobb első kereket kell levenni és az egyik műanyag dobbetétet, utána csak a szíjat le és mindenhez hozzáférsz. talán a wikin van is leírás hozzá.
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #63351 Dátum: 2015.06.09 kedd, 17:17:09 »

Üdv ismét  nyes

Kérdésem, mi a véleményetek a Liqui Moly Diesel system ápolóról?
Érdemes tankoláskor beleönteni?! Állítólag király módon használ az injektoroknak...mármint a leírás alapján használ  nyes
Vélemények?
Mostanában elég sok helyen látom a Liquid Moly termékeket...klímával kapcsolatban, és tisztítással kapcsolatban...
Naplózva
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #63352 Dátum: 2015.06.09 kedd, 17:20:10 »

cserélni nem biztos, hogy kell, de érdemes megnézni a vezetőgörgőjét (elvileg annak a csapágya külön is cserélhető, a komplett is 4-5ezres tétel) és a generátor szabadonfutót is tudod csekkolni (ez a fontosabb, nálam is csak így derült ki, hogy már nem annyira szabadon fut Smiley, ez viszont tizenpárezres tétel).

a szerelés amúgy nem olyan bonyolult és időigényes, tehát egy későbbi alkalommal is lehet ezeket cserélni. a jobb első kereket kell levenni és az egyik műanyag dobbetétet, utána csak a szíjat le és mindenhez hozzáférsz. talán a wikin van is leírás hozzá.

A vezetőgörgő rendben van, ami megállt az a szabadonfutó,
a feszítő beragadt, a szíjat is vitte.
Ez a három lesz cserés.
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #63353 Dátum: 2015.06.10 szerda, 00:03:39 »

Üdv ismét  nyes

Kérdésem, mi a véleményetek a Liqui Moly Diesel system ápolóról?
Érdemes tankoláskor beleönteni?! Állítólag király módon használ az injektoroknak...mármint a leírás alapján használ  nyes
Vélemények?
Mostanában elég sok helyen látom a Liquid Moly termékeket...klímával kapcsolatban, és tisztítással kapcsolatban...

Én az LM1973-at használtam, megelégedésemre. Fél tank alatt töltöd hozzá a GO-hoz, és eljárod a tankot nyomorjelzőig. Nem kell gyakran, 30-40 ezrenként elég egyszer egy ilyen tisztítókúra.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #63354 Dátum: 2015.06.10 szerda, 08:41:34 »

Én az LM1973-at használtam, megelégedésemre. Fél tank alatt töltöd hozzá a GO-hoz, és eljárod a tankot nyomorjelzőig. Nem kell gyakran, 30-40 ezrenként elég egyszer egy ilyen tisztítókúra.

AndyA

Ha beleöntöm simán a tankba az nem elég?
Mert ez a GO szűrőhöz kötés nem biztos menne nekem, nehogy nagyobb kárt tegyek az autóba.
De ha leírod részletesen hogy is van ( és mire jó, mit javít amúgy konkrétan) akkor megpróbálnám a manővert Smiley
Mert sok jót olvastam erről.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #63355 Dátum: 2015.06.10 szerda, 08:45:39 »

Ha beleöntöm simán a tankba az nem elég?
Mert ez a GO szűrőhöz kötés nem biztos menne nekem, nehogy nagyobb kárt tegyek az autóba.
De ha leírod részletesen hogy is van ( és mire jó, mit javít amúgy konkrétan) akkor megpróbálnám a manővert Smiley
Mert sok jót olvastam erről.

Nem azt ìrta?   vigyor3
"Fèl tank alatt töltöd hozzá...."
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #63356 Dátum: 2015.06.10 szerda, 08:51:47 »

Ha beleöntöm simán a tankba az nem elég?
Mert ez a GO szűrőhöz kötés nem biztos menne nekem, nehogy nagyobb kárt tegyek az autóba.
De ha leírod részletesen hogy is van ( és mire jó, mit javít amúgy konkrétan) akkor megpróbálnám a manővert Smiley
Mert sok jót olvastam erről.

Értő olvasás  eplus2 eplus2
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #63357 Dátum: 2015.06.10 szerda, 10:43:28 »

Értő olvasás  eplus2 eplus2


Mert te olyan okos vagy ember...
Azért kérdeztem, mert láttam egy videót a wiki-ben, hogy teljesen külön van egy kis üvegben anyag, és műanyag csővel a két ágból bele van vezetve.
És úgy jár a motor.
És a GO nekem az üzemanyagszűrőt jelenti, hogy azzal kell valamit csinálni, de bocs, te olyan okos vagy és sérthetetlen, hogy nem lehet kérdésed...eszetlen!  levele
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #63358 Dátum: 2015.06.10 szerda, 10:55:34 »

Mert te olyan okos vagy ember...
Azért kérdeztem, mert láttam egy videót a wiki-ben, hogy teljesen külön van egy kis üvegben anyag, és műanyag csővel a két ágból bele van vezetve.
És úgy jár a motor.
És a GO nekem az üzemanyagszűrőt jelenti, hogy azzal kell valamit csinálni, de bocs, te olyan okos vagy és sérthetetlen, hogy nem lehet kérdésed...eszetlen!  levele

Már bocsi, de beidézel egy hozzászólást, ahol leírják, hogy fél tank GO-hoz öntik hozzá. Erre megkérdezed, hogy jó-e az, ha a tankba öntöd...

Videóról, wiki cikkről pedig sehol nem beszélsz, nem linkelted. Honnan a pékfa..ából tudjuk, hogy te éppen mire gondolsz és mit láttál a neten?
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #63359 Dátum: 2015.06.10 szerda, 14:06:57 »

Mert te olyan okos vagy ember...
Azért kérdeztem, mert láttam egy videót a wiki-ben, hogy teljesen külön van egy kis üvegben anyag, és műanyag csővel a két ágból bele van vezetve.
És úgy jár a motor.
És a GO nekem az üzemanyagszűrőt jelenti, hogy azzal kell valamit csinálni, de bocs, te olyan okos vagy és sérthetetlen, hogy nem lehet kérdésed...eszetlen!  levele

Nahhh.... megint kezdődik!
Szerintem nincs értelme itt sem a civakodásnak, hiszen egy a cél,hogy segítsünk egymásnak,ha tudunk.
Bár nekem benyás az autóm, de én is használok LM-it.
Tankba öntve használom,ki tudja,hátha segít, illetve még szokott kapni Spurit is.
Ezekben hiszek, de úgysem látok bele,igy tényleg csak a hit marad,hogy jót teszek vele.
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 349


E-mail
« Új hozzászólás #63360 Dátum: 2015.06.10 szerda, 19:47:34 »



    Sziasztok!

Már egy ideje elhagytam az alufelniből a középső kis kupakot és gondoltam ma egyet, és hogy csinálok hozzá
A felíratott még nem tettem rá a kupak nagyon erős műanyagból (Corian) ból készült.
Arra gondoltam, hogy rozsdamenetes anyagból csinálok rá egy kis lemezt és majd azt feliratozom.
Elfordulni nem tud ugyan úgy mint a gyári, csak annyiban fog változni, hogy két kicsi csavarral lehet rögzíteni majd.

http://gulivercnc.ucoz.com/_si/0/08648191.jpg

http://gulivercnc.ucoz.com/_si/0/96107971.jpg

 
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #63361 Dátum: 2015.06.10 szerda, 21:08:11 »


    Sziasztok!

Már egy ideje elhagytam az alufelniből a középső kis kupakot és gondoltam ma egyet, és hogy csinálok hozzá
A felíratott még nem tettem rá a kupak nagyon erős műanyagból (Corian) ból készült.
Arra gondoltam, hogy rozsdamenetes anyagból csinálok rá egy kis lemezt és majd azt feliratozom.
Elfordulni nem tud ugyan úgy mint a gyári, csak annyiban fog változni, hogy két kicsi csavarral lehet rögzíteni majd.

http://gulivercnc.ucoz.com/_si/0/08648191.jpg

http://gulivercnc.ucoz.com/_si/0/96107971.jpg

 
Szia.
Tudsz csináltatni egy dekoros cégnél occóért olyan matricát,min a gyári,és nem kell fémlemez.
Ha csak egy kell: https://cromax.hu/80000000-futomu-kormanymu/81590000-kerek-szereles/81590232-kerekagy-takaro-diszfedel/287746-kerekagy-takaro-diszfedel-ford-mondeo-2000-2007-1_-tipus
« Utoljára szerkesztve: 2015.06.10 szerda, 21:14:53 írta vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 349


E-mail
« Új hozzászólás #63362 Dátum: 2015.06.10 szerda, 21:26:59 »

Szia.
Tudsz csináltatni egy dekoros cégnél occóért olyan matricát,min a gyári,és nem kell fémlemez.
Ha csak egy kell: https://cromax.hu/80000000-futomu-kormanymu/81590000-kerek-szereles/81590232-kerekagy-takaro-diszfedel/287746-kerekagy-takaro-diszfedel-ford-mondeo-2000-2007-1_-tipus

Köszi!

Olyat én is tudok csinálni az nagyon egyszerű lett volna, van is azt hiszem megmaradva olyan matricám, meg több más típus is.
Gyorsan feliratoztam.
De majd rozsdamenetes anyagból megcsinálom az jobban mutat majd.

http://gulivercnc.ucoz.com/_si/0/86814186.jpg





Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
key
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


E-mail
« Új hozzászólás #63363 Dátum: 2015.06.10 szerda, 21:27:43 »

Sziasztok

Tervben van egy mondeo vásárlása a következő időszakban.Mindenképpen benzinesben gondolkodom.A kérdés ,hogy 2.0 vagy 2.5 legyen.A megbízhatóságuk illetve a két motor közti erő nyomaték különbség érdekelne.Köszi előre is a válaszokat
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #63364 Dátum: 2015.06.10 szerda, 21:31:58 »

Ha beleöntöm simán a tankba az nem elég?
Mert ez a GO szűrőhöz kötés nem biztos menne nekem, nehogy nagyobb kárt tegyek az autóba.
De ha leírod részletesen hogy is van ( és mire jó, mit javít amúgy konkrétan) akkor megpróbálnám a manővert Smiley
Mert sok jót olvastam erről.

A tankba kell önteni, csak nem a ráírt adagolás szerint, hanem fél tankhoz az egész flakonnal, és nem rátölteni, amíg nagyjából el nem fogy.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
nagyzotya
Vendég
« Új hozzászólás #63365 Dátum: 2015.06.10 szerda, 22:03:10 »

Az en motorhazteto záramnak is annyi. Persze csukva van. Kattog, ahogy balra forditom a kucsot, de persze nem nyílik.  falbav
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #63366 Dátum: 2015.06.10 szerda, 22:09:57 »

Köszi!

Olyat én is tudok csinálni az nagyon egyszerű lett volna, van is azt hiszem megmaradva olyan matricám, meg több más típus is.
Gyorsan feliratoztam.
De majd rozsdamenetes anyagból megcsinálom az jobban mutat majd.

eljen Az egyedi dolgok nagyon jók.  worship
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #63367 Dátum: 2015.06.10 szerda, 22:10:55 »

1. angol csere
2. ha a hollandi,akkor csere ilyenre: https://cromax.hu/80000000-futomu-kormanymu/80230000-kormany-mechanika-hidraulika/80230070-szervocso-es-alkatreszei/1994-kormany-csatlakozo-ford-transit-1985-hollandi-szivattyura
ha a cső, nekem az volt a lúdas. Nyakban a hollandinál megrepedt. vagy cseréled egy bontott balkormányos szervócsőre, v elviszed olyan hidraulikás helyre,ahol megjavítják és újrakúpozzák,peremezik a csövet. Mind2 megoldás 5-10.000ft közöttt mozog.
De ismerős cucc  Wink
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #63368 Dátum: 2015.06.10 szerda, 22:17:23 »

Az en motorhazteto záramnak is annyi. Persze csukva van. Kattog, ahogy balra forditom a kucsot, de persze nem nyílik.  falbav

A kattogás már jó, mert akkor nem a belső zár halt meg. Lefúrod a külsőt és simán nyílik.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #63369 Dátum: 2015.06.10 szerda, 22:22:26 »

Sziasztok

Tervben van egy mondeo vásárlása a következő időszakban.Mindenképpen benzinesben gondolkodom.A kérdés ,hogy 2.0 vagy 2.5 legyen.A megbízhatóságuk illetve a két motor közti erő nyomaték különbség érdekelne.Köszi előre is a válaszokat
Ha engem kérdeznél,akkor az arany középút: 2.0  taps semmi elfogultság. eplus2 eplus2 eplus2
2.5-tel még nem találkoztam,de a sajátomról csak jót tudok mondani(csak az olajcsere és egyéb apróságok,inkább kényelmi dolgokra költöttem.)
De te döntesz vigyor3
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
nagyzotya
Vendég
« Új hozzászólás #63370 Dátum: 2015.06.10 szerda, 22:28:36 »

A kattogás már jó, mert akkor nem a belső zár halt meg. Lefúrod a külsőt és simán nyílik.

AndyA

Huhh! Ez nagy megkönnyebbülés.
Meg tudom én ezt csinálni magam?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #63371 Dátum: 2015.06.10 szerda, 22:38:10 »

Huhh! Ez nagy megkönnyebbülés.
Meg tudom én ezt csinálni magam?

Minden bizonnyal. Pár szerszám kell hozzá.

Hőlégfúvóval (erősre állított hajszárítóval) megpuhítod a műanyagot a kulcslyuk körül, utána egy schnitzerrel kivágod a teljes ovális részt úgy, hogy utána vissza tudd ragasztani.

Azután fogsz egy pontozót, és amennyire pontosan csak lehet, jól megjelölöd vele a két törőfejes csavar közepét, hogy ott tudd elkezdeni fúrni. Előbb pici fúróval, 3-4 mm-essel, majd egyre nagyobbal 8-as körülig, míg a csavarok feje le nem esik. Akkor Dremellel hornyot kell vágni a maradék csavarba, és megpróbálni kitekerni. Befelé is lehet, hátul is kiesik a menetből a maradék csavar, de ehhez a fejét teljesen le kell fúrni, hogy ne akadjon el.

Utána a külső zár sima úgy. A kattogás jó eséllyel attól van, hogy a két zár közötti átvezető műanyag eltört a külső zár felőli végén. Vagy bontósoktól szerzel másikat, vagy egy kellően kicsi AWAB-bilinccsel összehúzod a törött véget, és örökre vasalva.

Beleteszel két M6-os imbusz csavart a kifúrtak helyére, és ennyi.

Ha a lefúrt fejű csavarok nem jönnek ki, akkor egy kicsit bonyolultabb. Akkor 10-11-es fúróig fellépkedve ki kell fúrni a teljes, műanyagba ágyazott anya részt a beleragadt csavarral együtt. Utána egy M6-os toldóanyát (ez egy kb. 15 mm hosszú M6-os anya) kell kívülről akkorára köszörülni, hogy passzos legyen a gyári helyére. Ha visszalapozol, kb. 3 hónapja megcsináltam ezt, képet is postoltam róla.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #63372 Dátum: 2015.06.10 szerda, 22:54:18 »

Minden bizonnyal. Pár szerszám kell hozzá.

Hőlégfúvóval (erősre állított hajszárítóval) megpuhítod a műanyagot a kulcslyuk körül, utána egy schnitzerrel kivágod a teljes ovális részt úgy, hogy utána vissza tudd ragasztani.

Azután fogsz egy pontozót, és amennyire pontosan csak lehet, jól megjelölöd vele a két törőfejes csavar közepét, hogy ott tudd elkezdeni fúrni. Előbb pici fúróval, 3-4 mm-essel, majd egyre nagyobbal 8-as körülig, míg a csavarok feje le nem esik. Akkor Dremellel hornyot kell vágni a maradék csavarba, és megpróbálni kitekerni. Befelé is lehet, hátul is kiesik a menetből a maradék csavar, de ehhez a fejét teljesen le kell fúrni, hogy ne akadjon el.

Utána a külső zár sima úgy. A kattogás jó eséllyel attól van, hogy a két zár közötti átvezető műanyag eltört a külső zár felőli végén. Vagy bontósoktól szerzel másikat, vagy egy kellően kicsi AWAB-bilinccsel összehúzod a törött véget, és örökre vasalva.

Beleteszel két M6-os imbusz csavart a kifúrtak helyére, és ennyi.

Ha a lefúrt fejű csavarok nem jönnek ki, akkor egy kicsit bonyolultabb. Akkor 10-11-es fúróig fellépkedve ki kell fúrni a teljes, műanyagba ágyazott anya részt a beleragadt csavarral együtt. Utána egy M6-os toldóanyát (ez egy kb. 15 mm hosszú M6-os anya) kell kívülről akkorára köszörülni, hogy passzos legyen a gyári helyére. Ha visszalapozol, kb. 3 hónapja megcsináltam ezt, képet is postoltam róla.

AndyA


Mielőtt elkezdi fúrni, nem árt befújkálni pl wd40-el.

Nekem így kinyílt, majd kiszerelve a zárat alaposan megzsíroztam és azóta is tökéletesen üzemel(kb 3 éve).
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #63373 Dátum: 2015.06.10 szerda, 23:13:22 »

Kesztyutartot hogy tudom kinyitni ha eltort a nyitoja???
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #63374 Dátum: 2015.06.10 szerda, 23:20:27 »

Kesztyutartot hogy tudom kinyitni ha eltort a nyitoja???

Én kitörtem egy fogóval az egész nyitófület, így könnyen hozzá lehetett férni ahhoz a kis fém izéhez amit mozgat. De szerintem nem ez a szakszerű megoldás. vigyor3

Ha a zártól kb 2-3cm-re jobbra benyúlsz egy lapos szerszámmal (spakli pl.) akkor lehet le tudod nyomni annyira hogy kinyíljon.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
nagyzotya
Vendég
« Új hozzászólás #63375 Dátum: 2015.06.10 szerda, 23:28:49 »

Minden bizonnyal. Pár szerszám kell hozzá.

Hőlégfúvóval (erősre állított hajszárítóval) megpuhítod a műanyagot a kulcslyuk körül, utána egy schnitzerrel kivágod a teljes ovális részt úgy, hogy utána vissza tudd ragasztani.

Azután fogsz egy pontozót, és amennyire pontosan csak lehet, jól megjelölöd vele a két törőfejes csavar közepét, hogy ott tudd elkezdeni fúrni. Előbb pici fúróval, 3-4 mm-essel, majd egyre nagyobbal 8-as körülig, míg a csavarok feje le nem esik. Akkor Dremellel hornyot kell vágni a maradék csavarba, és megpróbálni kitekerni. Befelé is lehet, hátul is kiesik a menetből a maradék csavar, de ehhez a fejét teljesen le kell fúrni, hogy ne akadjon el.

Utána a külső zár sima úgy. A kattogás jó eséllyel attól van, hogy a két zár közötti átvezető műanyag eltört a külső zár felőli végén. Vagy bontósoktól szerzel másikat, vagy egy kellően kicsi AWAB-bilinccsel összehúzod a törött véget, és örökre vasalva.

Beleteszel két M6-os imbusz csavart a kifúrtak helyére, és ennyi.

Ha a lefúrt fejű csavarok nem jönnek ki, akkor egy kicsit bonyolultabb. Akkor 10-11-es fúróig fellépkedve ki kell fúrni a teljes, műanyagba ágyazott anya részt a beleragadt csavarral együtt. Utána egy M6-os toldóanyát (ez egy kb. 15 mm hosszú M6-os anya) kell kívülről akkorára köszörülni, hogy passzos legyen a gyári helyére. Ha visszalapozol, kb. 3 hónapja megcsináltam ezt, képet is postoltam róla.

AndyA


És ha új zárat akarok venni bele, akkor a facelift-nel már ez a hiba ugye ki van küszöbölve.
Honnan tudom megállapítani, hogy a zár az új fajta már?
Naplózva
DJK111
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 325



E-mail
« Új hozzászólás #63376 Dátum: 2015.06.10 szerda, 23:54:27 »

Hát szivárog a szervófolyadék, hamarabb is megnézhettem volna. falbav falbav

Nagy eséllyel szervószivattyú cserés lesz...

A cromaxban lehet kapni jó drágán..  szomoru1

Vagy van jobb megoldás: ebay  Wink

http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-MK3-POWER-STEERING-PUMP-2-0-TDCi-2-2-TDCI-2001-2007-24MTHS-GUARNT-/200911130200?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Model%3AMondeo%7CPlat_Gen%3AMK+III&hash=item2ec73c8e58
Naplózva

2012 MK4 2.0 TDCi 163LE PowerShift Titanium-Luxury
Gyga
Vendég
« Új hozzászólás #63377 Dátum: 2015.06.11 csütörtök, 11:02:59 »

Urak. A kérdés az, hogy lehet-e az aláírásomban levő verdából csővel üzemanyagot vételezni (lopni)? Furcsa dolgokat tapasztalok.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #63378 Dátum: 2015.06.11 csütörtök, 12:16:54 »

Urak. A kérdés az, hogy lehet-e az aláírásomban levő verdából csővel üzemanyagot vételezni (lopni)? Furcsa dolgokat tapasztalok.
sokat zabál a verda?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Gyga
Vendég
« Új hozzászólás #63379 Dátum: 2015.06.11 csütörtök, 12:48:30 »

sokat zabál a verda?
nyitva találtam a tank fedelet...
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #63380 Dátum: 2015.06.11 csütörtök, 14:14:25 »

Ha engem kérdeznél,akkor az arany középút: 2.0  taps semmi elfogultság. eplus2 eplus2 eplus2
De te döntesz vigyor3

Urak, látom pont felvetődött egy ilyen kérdés, én is elgondolkoztam a hetekben, hogy le kellene cserélni a verdát egy benzines kombi mk3-asra.
Nézegettem külföldi autókat is, szerintetek mennyire kell félni a nagy futásteljesítménytől? Nyilván nem sok tizenéves autó szaladgál 100e-150e km táján, ami meg igen az 90%-ban tekert, a maradék meg mázli kérdése.
Mondjuk egy 250-300e km-t futottban lehet még tartalék? Nyilván függ a korábbi tulajoktól, de ha feltételezzük, hogy vigyáztak rá, hogy látjátok, motorikusan tartós a gépezet? Smiley Mind a benzines mind a diesel kettős tömegű lendkerékkel szereltek?
MK1-2-ből emlékszem korábban volt itt kollega, akinek bőven 500e felett futott már a gépe.
Köszi az infót! Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2015.06.11 csütörtök, 15:02:15 írta Pumukli23 » Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #63381 Dátum: 2015.06.11 csütörtök, 15:43:14 »

Urak, látom pont felvetődött egy ilyen kérdés, én is elgondolkoztam a hetekben, hogy le kellene cserélni a verdát egy benzines kombi mk3-asra.
Nézegettem külföldi autókat is, szerintetek mennyire kell félni a nagy futásteljesítménytől? Nyilván nem sok tizenéves autó szaladgál 100e-150e km táján, ami meg igen az 90%-ban tekert, a maradék meg mázli kérdése.
Mondjuk egy 250-300e km-t futottban lehet még tartalék? Nyilván függ a korábbi tulajoktól, de ha feltételezzük, hogy vigyáztak rá, hogy látjátok, motorikusan tartós a gépezet? Smiley Mind a benzines mind a diesel kettős tömegű lendkerékkel szereltek?
MK1-2-ből emlékszem korábban volt itt kollega, akinek bőven 500e felett futott már a gépe.
Köszi az infót! Smiley
4-5-600e km is elfutnak az mk3-ak.csak 2 tömegűvel szerelték őket.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #63382 Dátum: 2015.06.11 csütörtök, 16:09:49 »

Urak, látom pont felvetődött egy ilyen kérdés, én is elgondolkoztam a hetekben, hogy le kellene cserélni a verdát egy benzines kombi mk3-asra.
Nézegettem külföldi autókat is, szerintetek mennyire kell félni a nagy futásteljesítménytől? Nyilván nem sok tizenéves autó szaladgál 100e-150e km táján, ami meg igen az 90%-ban tekert, a maradék meg mázli kérdése.
Mondjuk egy 250-300e km-t futottban lehet még tartalék? Nyilván függ a korábbi tulajoktól, de ha feltételezzük, hogy vigyáztak rá, hogy látjátok, motorikusan tartós a gépezet? Smiley Mind a benzines mind a diesel kettős tömegű lendkerékkel szereltek?
MK1-2-ből emlékszem korábban volt itt kollega, akinek bőven 500e felett futott már a gépe.
Köszi az infót! Smiley
Szia.
A 300+ is ki lehet fogni mk3-ból is. vigyor3 De nagy valószínűséggel sokkal több futkozik az utakon,csak nem tudnak róla. nyes
Tuti tipp nincs sajna,de elég részletes utánjárással lehet csökkenteni a mellényúlás esélyeit.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #63383 Dátum: 2015.06.11 csütörtök, 16:12:55 »

Szia.
A 300+ is ki lehet fogni mk3-ból is. vigyor3 De nagy valószínűséggel sokkal több futkozik az utakon,csak nem tudnak róla. nyes
Tuti tipp nincs sajna,de elég részletes utánjárással lehet csökkenteni a mellényúlás esélyeit.
4-5-600e km is elfutnak az mk3-ak.csak 2 tömegűvel szerelték őket.
Köszi a válaszokat! A kettős tömegűről mindig csak rémmeséket hallottam. Miből lehet észrevenni ha már haldoklik?
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #63384 Dátum: 2015.06.11 csütörtök, 16:18:20 »

Köszi a válaszokat! A kettős tömegűről mindig csak rémmeséket hallottam. Miből lehet észrevenni ha már haldoklik?

leállításnál csattog.
Ha ráteszed a lábad a kuplungra, (nem nyomod be, csak ráteszed) és érzel bárminemű pulzálást, akkor kezd haldokolni. Minél erősebb vibrálást érzel, természetesen annál szharabb állapotban van.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #63385 Dátum: 2015.06.11 csütörtök, 20:04:51 »

leállításnál csattog.
Ha ráteszed a lábad a kuplungra, (nem nyomod be, csak ráteszed) és érzel bárminemű pulzálást, akkor kezd haldokolni. Minél erősebb vibrálást érzel, természetesen annál szharabb állapotban van.

Köszi az infót! Smiley
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #63386 Dátum: 2015.06.11 csütörtök, 20:12:27 »

Köszi!

Olyat én is tudok csinálni az nagyon egyszerű lett volna, van is azt hiszem megmaradva olyan matricám, meg több más típus is.
Gyorsan feliratoztam.
De majd rozsdamenetes anyagból megcsinálom az jobban mutat majd.

http://gulivercnc.ucoz.com/_si/0/86814186.jpg

[img]http://gulivercnc.ucoz.com/_si/0/s86814186.jpg[/img

[img]http://gulivercnc.ucoz.com/_si/0/s19536239.jpg[/img


Tiszta meglepetés  nyes Grat ügyes munka  beka3
« Utoljára szerkesztve: 2015.06.11 csütörtök, 22:40:35 írta AndyA » Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
key
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


E-mail
« Új hozzászólás #63387 Dátum: 2015.06.11 csütörtök, 21:17:18 »

Sziasztok

Erről mondanátok valamit?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_ghia-9066353
vagy erről:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_ghia_executive_ujszeru-9041054


Köszi
« Utoljára szerkesztve: 2015.06.11 csütörtök, 21:26:27 írta key » Naplózva
milos2000
Vendég
« Új hozzászólás #63388 Dátum: 2015.06.11 csütörtök, 21:26:23 »

Sziasztok!

Egy benzines 1.8-as MK3-as Mondeóm van és 1-2 hete az autóban 100 kmh fölötti tempónál vibrációt lehet érezni ill. a gázpedálon és a kuplung pedálon is vibrációt érzek. A gázpedál konkrétan tácot jár a talpam alatt és hasonlót érzek a kuplungon is ha ráteszem a pedálra a lábam.
Ráadásul hangos dübögés is hallatszik szerintem a kocsi elejéből.

Szerintetek mi lehet ez?
Naplózva
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 349


E-mail
« Új hozzászólás #63389 Dátum: 2015.06.11 csütörtök, 21:57:54 »

Tiszta meglepetés  nyes Grat ügyes munka  beka3

Köszönöm!
Lényegében bármilyet meg tudok csinálni, ha van saját elképzelésed.
Legyen az domború vagy homorú, nem csak a betűket tudom beleírni.
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #63390 Dátum: 2015.06.11 csütörtök, 22:31:35 »

a kettő közül a másodikat nézném meg. Úgy tűnik nincs takargatnivalója. könyve is van.

Az elsőnél azt hitte a "kereskedő" h a hibák megszűnnek ha agyon kontrasztozza a képeket.  úgy ahogy van nem szímpatikus
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #63391 Dátum: 2015.06.11 csütörtök, 22:45:08 »


Az elsővel ne foglalkozz, a második megérne egy megnézést.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #63392 Dátum: 2015.06.11 csütörtök, 23:46:12 »

Az elsővel ne foglalkozz, a második megérne egy megnézést.

Az már el is fogyott. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #63393 Dátum: 2015.06.12 péntek, 11:11:04 »

Az elsővel ne foglalkozz, a második megérne egy megnézést.
A másodikat akartam megvenni tegnap, de elkapkodták.  szomoru1
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #63394 Dátum: 2015.06.13 szombat, 08:16:36 »

Sziasztok!

A hátsó-középső biztonsági öv beragadt (visszahúzta és úgy maradt)
Mit lehetne ezzel kezdeni?

Köszi
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #63395 Dátum: 2015.06.13 szombat, 10:24:42 »

Sziasztok!

A hátsó-középső biztonsági öv beragadt (visszahúzta és úgy maradt)
Mit lehetne ezzel kezdeni?

Köszi
hajtsd előre az ülés,és izomból csapd hátra.megjavul.komolyan.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #63396 Dátum: 2015.06.13 szombat, 11:46:56 »

Sziasztok!

A hátsó-középső biztonsági öv beragadt (visszahúzta és úgy maradt)
Mit lehetne ezzel kezdeni?

Köszi

Tényleg izomból, Alf nem viccelt. Ha elsőre nem jön össze, akkor nem volt elég határozott a mozdulat.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #63397 Dátum: 2015.06.13 szombat, 13:21:51 »

hajtsd előre az ülés,és izomból csapd hátra.megjavul.komolyan.

Nagyon szépen köszönöm mindenkinek a javaslatot!  worship
Csak annyit mondok, hogy megjavult.
Most mehetek az üvegeshez, akkora volt a slungja  nyes
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #63398 Dátum: 2015.06.13 szombat, 13:40:44 »

Nagyon szépen köszönöm mindenkinek a javaslatot!  worship
Csak annyit mondok, hogy megjavult.
Most mehetek az üvegeshez, akkora volt a slungja  nyes
nyes eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #63399 Dátum: 2015.06.13 szombat, 14:38:10 »

Nagyon szépen köszönöm mindenkinek a javaslatot!  worship
Csak annyit mondok, hogy megjavult.
Most mehetek az üvegeshez, akkora volt a slungja  nyes

Der Schwung, azaz lendület - svung.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak: 1 ... 1261 1262 1263 1264 1265 1266 1267 [1268] 1269 1270 1271 1272 1273 1274 1275 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.126 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.