Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 09:44:14 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1272 1273 1274 1275 1276 1277 1278 [1279] 1280 1281 1282 1283 1284 1285 1286 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21885703 alkalommal)
0 Felhasználó és 100 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #63900 Dátum: 2015.07.27 hétfő, 20:58:55 »

Köszönöm!  worship

Üdv: Tomi

Félig GSR-nek köszönd, ő súg nekem innen hátulról. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #63901 Dátum: 2015.07.27 hétfő, 21:08:29 »

Félig GSR-nek köszönd, ő súg nekem innen hátulról. Smiley

AndyA
pfff....és ilyen hagosan szuszog? hehe hehe hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #63902 Dátum: 2015.07.27 hétfő, 21:15:34 »

Udv
A tddi es tdci szervocsove ugyanaz e?
Ertem ezalatt ami a szervoszivattyutol megy hatra a kormanymuhoz?
Koszonom
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #63903 Dátum: 2015.07.27 hétfő, 22:38:30 »

Félig GSR-nek köszönd, ő súg nekem innen hátulról. Smiley

AndyA


 wow1 wow1
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #63904 Dátum: 2015.07.27 hétfő, 23:01:00 »

valaki nézzemármeg lécci hogy a bal lámpa mögött a klímacsövek környékén test kábel ami van az hová megy a kötegben..enyém rommá volt keményedve és feketedve..
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Dezsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222


E-mail
« Új hozzászólás #63905 Dátum: 2015.07.27 hétfő, 23:32:12 »

Sziasztok! Párhete a vizpumpám beadta az unalmast kilett cserélve ok. Minden vissza lett rakva helyere vagy tán mégse most meg a szervoolajom csöpörrészik ,de rendesen mi mehetet el?
Naplózva

2006.11.Tdci machine silver 115le 5ajtó 5gang mk3 itthol is,de többet külföldön vok./Győr-Bretten/ +36309487082, +4915144935048
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #63906 Dátum: 2015.07.28 kedd, 06:13:47 »

Sziasztok! Párhete a vizpumpám beadta az unalmast kilett cserélve ok. Minden vissza lett rakva helyere vagy tán mégse most meg a szervoolajom csöpörrészik ,de rendesen mi mehetet el?
a szervócső tömítése a csatlakozásnál.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bulba
Vendég
« Új hozzászólás #63907 Dátum: 2015.07.28 kedd, 07:38:39 »

Miért nem veszed meg ezt?

http://www.jofogas.hu/borsod_abauj_zemplen/Elado_Ules_szet_ford_mondeo_combi_2003_20114790.htm?first=1

Nem az enyém, csak pont szörfölök a jófogáson Smiley

Köszönöm, hogy utánanéztél, de kimondottan kárpit érdekelne.
Naplózva
Dezsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222


E-mail
« Új hozzászólás #63908 Dátum: 2015.07.28 kedd, 10:16:14 »

a szervócső tömítése a csatlakozásnál.
  köszönöm!
Naplózva

2006.11.Tdci machine silver 115le 5ajtó 5gang mk3 itthol is,de többet külföldön vok./Győr-Bretten/ +36309487082, +4915144935048
SzMagus87
Vendég
« Új hozzászólás #63909 Dátum: 2015.07.28 kedd, 13:37:38 »

Ha pesti vagy akkor őket tudom ajánlani: http://www.nyarifolia.hu/ (nem én vagyok, és nem is a haverjaim, de korrekt normális emberek, jó árakkal)
Köszi
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #63910 Dátum: 2015.07.28 kedd, 20:17:40 »

Sziasztok,

műszaki vizsga előtt kicseréltem a katalizátort (utángyártott bosal), mert folyamatosan dobta a hibakódot, ha kitöröltem párszáz km után visszajött. Csere után jónak tűnt, mentem vele kb 15ezer km-t. Tegnap kicseréltem a gyertyákat is, mert mintha enyhe rángatást véltem volna felfedezni, erre ma megint dobta a hibakódot, P0420. Eddig bírta volna a katalizátor, vagy esetleg a gyertya a rossz?(néha még mindig érzem a rángatást, bár ez nem is az a klasszikus trafó problémás rángatás, hanem inkább apró megtorpanások.)



A másik,hogy csináltam járómotoros diagnosztikát, ott semmi hibát nem talált, viszont az álló motoros diagnál nem futott végig és a P1709-es hibakódot dobta. Ez mi lehet?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
gyandras
Vendég
« Új hozzászólás #63911 Dátum: 2015.07.28 kedd, 22:15:36 »

Üdv.
Minap hozzájutottam egy 2003-as faceliftes mondeohoz s egy csatlakozót találtam a középkonzolon a telefontartó mellett. Nem tudok rájönni mit lehet rá csatlakoztatni. 12 polusú csati. Valakinek ötlete?

Előre is kösz






Kösz
Naplózva
nagyzotya
Vendég
« Új hozzászólás #63912 Dátum: 2015.07.29 szerda, 00:26:20 »

Jo Reggel Mindenkinek!

Par napja irtam az alapjarattal kapcsolatban. Sajnos a hiba meg mindig fenn all.
Ha allo helyzetben jaro motornal hozzaer a labam a gaz pedalhoz, akkor magatol felporog 1500ig majd lemegy 900-ra (az alapjarat is magasabb lett egy kicsivel.
Menet kozben, ha benyomom a kuplungot, akkor is 1500-on marad. Keresztezodeshez kozeledve motorfekkel lassitok es mikor megallok uresbe teszem es akkor is kell par masodperc, mire 1500rol leengedi a fordulatot alapjaratra.
Mi lehet ez?
Par napja csereltem olajat, olajszurut es legszurut, de nem jelentkezett akkor azonnal a hiba, ugyhogy valoszinu nem azokkal lesz a gond.


Végül szerelő lett belőle. 1.5 órát volt bent mire kijott a szerelő és mondta, hogy a motor és a szívósor között van valami cső és azon a lyuk. Le kell szednie a szívósort, hogy ki tudja cserélni. Erre 2 órát számol kb azt mondta.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #63913 Dátum: 2015.07.29 szerda, 06:17:16 »

Üdv.
Minap hozzájutottam egy 2003-as faceliftes mondeohoz s egy csatlakozót találtam a középkonzolon a telefontartó mellett. Nem tudok rájönni mit lehet rá csatlakoztatni. 12 polusú csati. Valakinek ötlete?

Előre is kösz






Kösz
a telefont?! vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #63914 Dátum: 2015.07.29 szerda, 10:00:45 »

Üdv.
Minap hozzájutottam egy 2003-as faceliftes mondeohoz s egy csatlakozót találtam a középkonzolon a telefontartó mellett. Nem tudok rájönni mit lehet rá csatlakoztatni. 12 polusú csati. Valakinek ötlete?

Előre is kösz






Kösz
Nekem úgy rémlik a Samsung telefon töltője így nézett ki régen. nyes
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
gyandras
Vendég
« Új hozzászólás #63915 Dátum: 2015.07.29 szerda, 10:20:03 »

Nekem úgy rémlik a Samsung telefon töltője így nézett ki régen. nyes


Szerintem nem Samsung telóé ,mert az eggyik mobilos cimbi  azt mondta ilyet még nem látott.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #63916 Dátum: 2015.07.29 szerda, 10:20:54 »

Üdv.
Minap hozzájutottam egy 2003-as faceliftes mondeohoz s egy csatlakozót találtam a középkonzolon a telefontartó mellett. Nem tudok rájönni mit lehet rá csatlakoztatni. 12 polusú csati. Valakinek ötlete?

Előre is kösz



[imghttp://kepfeltoltes.hu/thumb/150728/20150728_161038_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]http://[imghttp://kepfeltoltes.hu/thumb/150728/20150728_161036_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img[imghttp://kepfeltoltes.hu/thumb/150728/20150728_161040_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]

Kösz

Ilyen picurka képekből nehéz lesz megmondani Sad
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
gyandras
Vendég
« Új hozzászólás #63917 Dátum: 2015.07.29 szerda, 10:28:20 »

Ilyen picurka képekből nehéz lesz megmondani Sad

Itt a kép nagyban is.
http://kepfeltoltes.hu/view/150728/20150728_161040_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/150728/20150728_161036_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/150729/20150728_161002_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Előre is kösz
Naplózva
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #63918 Dátum: 2015.07.29 szerda, 11:45:34 »


Szerintem nem Samsung telóé ,mert az eggyik mobilos cimbi  azt mondta ilyet még nem látott.
Nagyképen  megnézve igazad van nem samsungé.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Dezsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222


E-mail
« Új hozzászólás #63919 Dátum: 2015.07.29 szerda, 12:22:41 »

a szervócső tömítése a csatlakozásnál.
  Sajnos nem. Valahol olvastam a vizpumpa meg a szervoszivatyut egyszere szokták /kell/ cseréni mert most a szivatyu adta meg magát és néztem az unix,bárdi oldalt 58e-nél kezdödnek!!? Valaki tud olcsobban ? Ki milyen szervoolajat használ zöld v piros?
Naplózva

2006.11.Tdci machine silver 115le 5ajtó 5gang mk3 itthol is,de többet külföldön vok./Győr-Bretten/ +36309487082, +4915144935048
Dezsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222


E-mail
« Új hozzászólás #63920 Dátum: 2015.07.29 szerda, 12:29:22 »

Nokia sem . Nekem nokiám van csak hasonlit ehhez.
Naplózva

2006.11.Tdci machine silver 115le 5ajtó 5gang mk3 itthol is,de többet külföldön vok./Győr-Bretten/ +36309487082, +4915144935048
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #63921 Dátum: 2015.07.29 szerda, 12:58:32 »

  Sajnos nem. Valahol olvastam a vizpumpa meg a szervoszivatyut egyszere szokták /kell/ cseréni mert most a szivatyu adta meg magát és néztem az unix,bárdi oldalt 58e-nél kezdödnek!!? Valaki tud olcsobban ? Ki milyen szervoolajat használ zöld v piros?

Ennyi az ára sajna (és ezek betétdíjasok általában). Bontottal lehet kísérletezni, de én nem tenném.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
zeix
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 318



E-mail
« Új hozzászólás #63922 Dátum: 2015.07.29 szerda, 13:01:53 »

Sziasztok!

Ezt a fajta bilincset hogyan lehet meglazítani?


Köszi!
Naplózva

ST220, EBC BRAKES, BILSTEIN B8 futómű, 2004, B4Y, ESP, tempomat stb. Smiley
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #63923 Dátum: 2015.07.29 szerda, 13:25:45 »

Sziasztok!

Ezt a fajta bilincset hogyan lehet meglazítani?
[img]http://www.kephost.com/images/2015/07/29/Clipboard01.jpg[/img

Köszi!
Egyszer használatos, csak roncsolással.
« Utoljára szerkesztve: 2015.07.29 szerda, 13:47:09 írta AndyA » Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #63924 Dátum: 2015.07.29 szerda, 13:28:06 »

Sziasztok!

Ezt a fajta bilincset hogyan lehet meglazítani?
url=http://www.kephost.com/image/Sp8I][imghttp://www.kephost.com/images/2015/07/29/Clipboard01.jpg[/img][/url]

Köszi!

A legjobban kiemelkedő részénél kis csavarhúzóval alányúlsz és szét lehet akasztani.
Összerakásnál vagy lecseréled normál bilincsre vagy pl harapófogóval és kis csavarhúzóval össze lehet húzni újra. Persze van ehhez célszerszám is Wink
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
LOS
Vendég
« Új hozzászólás #63925 Dátum: 2015.07.29 szerda, 13:36:09 »

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy 2002-es, facelift előtti modellhez (kombi) jó-e a faceliftes első szélvédő?

Használt szélvédő vásárlásánál mire érdemes figyelni? (azon kívül, hogy sértetlen-e az üveg)

Thx,
LOS
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #63926 Dátum: 2015.07.29 szerda, 13:41:55 »

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy 2002-es, facelift előtti modellhez (kombi) jó-e a faceliftes első szélvédő?

Használt szélvédő vásárlásánál mire érdemes figyelni? (azon kívül, hogy sértetlen-e az üveg)

Thx,
LOS

Jó hozzá.
Esőszenzoros/nem esőszenzoros az autó, fűtött/nem fűtött szélvédő, erre figyelj mindenképp.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
LOS
Vendég
« Új hozzászólás #63927 Dátum: 2015.07.29 szerda, 13:43:24 »

Jó hozzá.
Esőszenzoros/nem esőszenzoros az autó, fűtött/nem fűtött szélvédő, erre figyelj mindenképp.

Köszi!

Most csak sima van, de fűthetőt szeretnék és beköttetem.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #63928 Dátum: 2015.07.29 szerda, 13:57:53 »

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy 2002-es, facelift előtti modellhez (kombi) jó-e a faceliftes első szélvédő?

Használt szélvédő vásárlásánál mire érdemes figyelni? (azon kívül, hogy sértetlen-e az üveg)

Thx,
LOS
Legyenek meg a környező műanyagok, az ablaktörlő körül levő műanyagot rögzítő, a szélvédő alsó élen levő bepattintós sín ép legyen.
A tükör felfogatása és a környező műanyagok eltérőek lehetnek. Ha fűthető és vagy szenzoros, kellhet hozzátetőkábel (szenzorhoz) ill a motortéri kötegből bizonyos szálak. Kell még relé, bizti és egy másik középkonzol kapcsoló. A legjobb az, ha elő van készítve gyárilag. Előfordulhat, hogy a GEMben engedélyezni kell a funkciót.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #63929 Dátum: 2015.07.29 szerda, 14:09:57 »

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy 2002-es, facelift előtti modellhez (kombi) jó-e a faceliftes első szélvédő?

Használt szélvédő vásárlásánál mire érdemes figyelni? (azon kívül, hogy sértetlen-e az üveg)

Thx,
LOS
+még:
* érdemes megnézni a TIS-ben a csere menetét, mert abból kiderül, mit kell kötelezően cserélni a beépítés során
* kellhet spéci csavar a ffűtőszálak földeléséhez, ezt érdemes a szélvédővel együtt megpróbálni megszerezni.
* ha nincs előkészítve, érdemes a gyári megoldást utólagosan beépíteni, nem pedig valami gányolást.
* a szélvédő kéderek gyáriban drágák, utángyártott valószínűleg csak üveggel együtt van, viszont a kiszedésnél nem biztos, hogy roncsolásmentesen kijönnek.
* érdemes mindent előkészíteni és csak akkor megvenni az üveget, ha egyből tudod vinni beépíteni, nem érdemes sokat tárolni/autóztatni.
* figyelni kell, milyen színű szélvédőd van, és a csere is olyan legyen, különben nem néz ki valami szépen.
* előre egyeztetni kell a beépítőkkel, hogy bontott, angol/magyar szélvédőt viszel beépíteni, ne a helyszínen derüljön ki, hogy valami nyűgjük van vele.

(én MK4-nél járom ezt az utat, a szélvédő már bent van a helyén február óta, de azóta sincs bekötve, mert nagyon szét kell borítani hozzá a biztosítéktáblát, új jelvezetéket kell behúzni a GEM és a biztosítéktábla közé, stb).
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
zeix
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 318



E-mail
« Új hozzászólás #63930 Dátum: 2015.07.29 szerda, 14:37:38 »

Egyszer használatos, csak roncsolással.
Valahogy éreztem.  worship
A fojtószelepet akarom majd kitisztítani, ahhoz pedig jó lenne levenni a csövet.
Naplózva

ST220, EBC BRAKES, BILSTEIN B8 futómű, 2004, B4Y, ESP, tempomat stb. Smiley
LOS
Vendég
« Új hozzászólás #63931 Dátum: 2015.07.29 szerda, 14:38:39 »

+még:
* érdemes megnézni a TIS-ben a csere menetét, mert abból kiderül, mit kell kötelezően cserélni a beépítés során
* kellhet spéci csavar a ffűtőszálak földeléséhez, ezt érdemes a szélvédővel együtt megpróbálni megszerezni.
* ha nincs előkészítve, érdemes a gyári megoldást utólagosan beépíteni, nem pedig valami gányolást.
* a szélvédő kéderek gyáriban drágák, utángyártott valószínűleg csak üveggel együtt van, viszont a kiszedésnél nem biztos, hogy roncsolásmentesen kijönnek.
* érdemes mindent előkészíteni és csak akkor megvenni az üveget, ha egyből tudod vinni beépíteni, nem érdemes sokat tárolni/autóztatni.
* figyelni kell, milyen színű szélvédőd van, és a csere is olyan legyen, különben nem néz ki valami szépen.
* előre egyeztetni kell a beépítőkkel, hogy bontott, angol/magyar szélvédőt viszel beépíteni, ne a helyszínen derüljön ki, hogy valami nyűgjük van vele.

(én MK4-nél járom ezt az utat, a szélvédő már bent van a helyén február óta, de azóta sincs bekötve, mert nagyon szét kell borítani hozzá a biztosítéktáblát, új jelvezetéket kell behúzni a GEM és a biztosítéktábla közé, stb).

Köszi a részletes infót!

Elsőre nem hangzik egyszerűnek az átalakítás...
Bp-n csináltatod?
Megkérdezhetem, hogy a műhely mennyiért vállalta a bekötést?
Nekem felmérés nélkül 20.000-t mondtak a kábelezésre kapcsolóval együtt, de nem hiszem, hogy mindent végig gondoltak (csavarok, programozás)

Thx,
LOS
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #63932 Dátum: 2015.07.29 szerda, 14:47:17 »

Valahogy éreztem.  worship
A fojtószelepet akarom majd kitisztítani, ahhoz pedig jó lenne levenni a csövet.
Én egy párszor nyitottam meg zártam ilyet, ez nem egyszer használatos.
-vagy egy csavarhúzóval kipattintod a fület
-vagy egy klasszikus harapófogóval tudod kinyitni, és visszarakni is ezzel lehet a legegyszerűbben
ha kell lefotózom a hogyant
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #63933 Dátum: 2015.07.29 szerda, 15:44:22 »

Én egy párszor nyitottam meg zártam ilyet, ez nem egyszer használatos.
-vagy egy csavarhúzóval kipattintod a fület
-vagy egy klasszikus harapófogóval tudod kinyitni, és visszarakni is ezzel lehet a legegyszerűbben
ha kell lefotózom a hogyant

Maradjunk abban, hogy hivatalosan egyszer használatos, még akkor is, ha valóban vissza lehet tenni 1-2-3 leszedés után is... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Butcher88
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305827718


E-mail
« Új hozzászólás #63934 Dátum: 2015.07.29 szerda, 19:16:39 »

Sziasztok!
Hátul középen meg se moccan a biztonsági övem.
Mit lehet ez ügyben tenni?
A válaszokat előre is köszönöm!
Naplózva

Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #63935 Dátum: 2015.07.29 szerda, 19:22:04 »

Sziasztok!
Hátul középen meg se moccan a biztonsági övem.
Mit lehet ez ügyben tenni?
A válaszokat előre is köszönöm!

A háttámlát előre hajtod, majd izomból a helyére vágod. vigyor3 (nem vicc, így kell)
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Butcher88
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305827718


E-mail
« Új hozzászólás #63936 Dátum: 2015.07.29 szerda, 19:23:35 »

A háttámlát előre hajtod, majd izomból a helyére vágod. vigyor3 (nem vicc, így kell)

A hátulját püföltem de akkor kipróbálom a felcsapós módszert is! :-)
Naplózva

Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
laza
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 176



E-mail
« Új hozzászólás #63937 Dátum: 2015.07.29 szerda, 19:27:25 »

A hátulját püföltem de akkor kipróbálom a felcsapós módszert is! :-)
Bezony ettől tényleg helyre jön,saját tapasztalat nyes
Naplózva

2004 Ford Mondeo 2,0 tdci bvy kombi 6 seb. 130 Le Machine Silver (met) EGR off
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #63938 Dátum: 2015.07.29 szerda, 19:45:23 »

Maradjunk abban, hogy hivatalosan egyszer használatos, még akkor is, ha valóban vissza lehet tenni 1-2-3 leszedés után is... Smiley

AndyA
Akkor ma is tanultam vmit.  worship
Üdv,Ferqo
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #63939 Dátum: 2015.07.29 szerda, 20:42:42 »

Köszi a részletes infót!

Elsőre nem hangzik egyszerűnek az átalakítás...
Bp-n csináltatod?
Megkérdezhetem, hogy a műhely mennyiért vállalta a bekötést?
Nekem felmérés nélkül 20.000-t mondtak a kábelezésre kapcsolóval együtt, de nem hiszem, hogy mindent végig gondoltak (csavarok, programozás)

Thx,
LOS
A 20e reális lehet, de nem tudok pontos árat, mert a terv az, hogy magam csinálom. Vikkel beszéltem róla, ő azt mondta, hogy az előkészítettség mértéke határozza meg a munka (szívás) mennyiségét, úgyhogy látnia kell(ett) volna, mielőtt árról beszélünk.
Én azért magam intézem, mert több dolog is folyamatban van (fűthető ablakmosó, kiegészítő fűtő, fényszóró mosó) ami a biztosítéktáblát érinti, és nincs még minden együtt és valamit csak előkészíteni kell, valamit pedig teljesen készre kötni.
Kb. 4-6 órára becsülöm a vezetékelés beépítésének időigényét. Az utastér oldali rész egyszerű, ott a szélvédő közepén van a testelés pont, amit az első csillár fölötti testelési ponthoz kell csavarozni. A közékonzol-GEM közötti vezeték általában benne van a kötegben (1 szál), tehát a középoknzoli kapcsoló csak cserés. A GEM-EJB összeköttetés macerás, mert ott a tűzfalon kell átvinni 1 vékony vezetéket, védetten.
A fűtőktől a biztosítéktábláig viszonylag egyszerű az út, ott az ablaktörlő rudazat környéki munka a nehézkes (elvileg le kellene venni a karokat + takarókat).
Az orbitális cumi a biztosítéktábla szétszerelése, a relé tápok biztosítása és összerakása (az új vezetékek végén lévő érintkezők bepattintása gyerekjáték). Nagyon fontos, hogy a gyári csatlakozók meglegyenek  a vezeték oldalakon is. Bontóból várhatóan csak vágottat tudsz venni, (csati +10-20cm vezeték), így vezetékek is kellhetnek + a motortéri biztosítéktábla érintkezői.
Én ezt úgy oldottam meg, hogy vettem a szélvédő mellé egy teljes motortéri köteget biztitáblával együtt, abból bontottam ki a szükséges vezetékeket, érintkezővel, csatlakozóva.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
nino666
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 295


E-mail
« Új hozzászólás #63940 Dátum: 2015.07.30 csütörtök, 07:37:32 »

Sziasztok!

Van valakinek véleménye/tapasztalata Denso márkájú gyújtó gyertyákról?
Érdemes olyat venni vagy inkább NGK/Bosch...?
Üdv.:
Nino666
Naplózva
laza
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 176



E-mail
« Új hozzászólás #63941 Dátum: 2015.07.30 csütörtök, 09:03:47 »

Sziasztok!

Van valakinek véleménye/tapasztalata Denso márkájú gyújtó gyertyákról?
Érdemes olyat venni vagy inkább NGK/Bosch...?
Üdv.:
Nino666

Egy kicsit a gyújtógyertyákról: http://totalcar.hu/szotar/gyujtogyertya_tuning/ Talán hasznos lesz vagy sem azt majd te eldöntöd. Wink
Naplózva

2004 Ford Mondeo 2,0 tdci bvy kombi 6 seb. 130 Le Machine Silver (met) EGR off
breakbeat
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



E-mail
« Új hozzászólás #63942 Dátum: 2015.07.30 csütörtök, 12:48:27 »

Sziasztok!

Van valakinek véleménye/tapasztalata Denso márkájú gyújtó gyertyákról?
Érdemes olyat venni vagy inkább NGK/Bosch...?
Üdv.:
Nino666
NGK, abból is a zavarszűrő nélküli változatok. Üdv.
Naplózva

2002/04 Mondeo  Tournier Trend TDDI/85KW
Roli
Vendég
« Új hozzászólás #63943 Dátum: 2015.07.30 csütörtök, 17:53:14 »

Sziasztok!

Nagy bajban vagyok!
Reggel elindultunk horvátba, Klíma jól működött egy darabig.
Ki lett kapcsolva, utána hallottam hogy valami csörög, ki be kapcsoltam.
Ha be van kapcsoltam megszünt a csörgés, ha ki kapcsoltam lehetett hallani.
Gondoltam nem lesz gond de lett.
A kuplung nem old le, folyamatosan forgatja a kompresszórt.
Most ott tartunk hogy a kompresszor beállt vagy akkora a nyomás hogy nem tudja rendesen átforgatni.
Szóval látszik hogy a szíj megcsúszik a kompresszor nagyon lassan forog csak.
A szíj forró mint a marha.
Csőbe vagyok mert kb 650km-re vagyok otthonról és valahogy meg kellene oldani ezt a problémát.
Így itt sem tudunk mozogni, és haza se tudok majd menni, mert kétlem hogy a hosszbordás szíj szakadás nélkül kibírná.
Ha valakinek van valami ötlete írja meg.
Köszönöm!
« Utoljára szerkesztve: 2015.07.30 csütörtök, 17:58:12 írta Roli » Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #63944 Dátum: 2015.07.30 csütörtök, 17:56:27 »

Sziasztok!

Nagy bajban vagyok!
Reggel elindultunk horvátba, Klíma jól működött egy darabig.
Ki lett kapcsolva, utána hallottam hogy valami csörög, ki be kapcsoltam.
Ha be van kapcsoltam megszünt a csörgés, ha ki kapcsoltam lehetett hallani.
Gondoltam nem lesz gond de lett.
A kuplung nem old le, folyamatosan forgatja a kompresszórt.
Most ott tartunk hogy a kompresszor beállt vagy akkora a nyomás hogy nem tudja rendesen átforgatni.
Szóval látszik hogy a szíj megcsúszik a kompresszor nagyon lassan forog csak.
A szíj forró mint a marha.
Csőbe vagyok mert kb 650km-re vagyok otthonról és valahogy meg kellene oldani ezt a problémát.
Így itt sem tudunk mozogni, és haza se tudok majd menni, mert kétlem hogy a hosszbordás szíj szakadás nélkül kibírná.
Ha valakinek van valami ötlete írja meg.
Köszönöm!

A gázt el tudod engedni - ha a nyomás a gond, ez megoldja. De ha a kuplung szorul, akkor egy töltés gázzal szegényebb lettél, és mégsincs megoldva a dolog.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alabuka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


verda


E-mail
« Új hozzászólás #63945 Dátum: 2015.07.30 csütörtök, 18:40:11 »

Sziasztok miért van az ha nem megy a fütés,és valamikor meleget fúj .?
Naplózva

Ford mondeo          1993 1.6 benzin sedan 100km/11
 Ford mondeo ghia 2002 1.8 benzin sedan  100km/7,7
Edy18
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35


E-mail
« Új hozzászólás #63946 Dátum: 2015.07.30 csütörtök, 19:02:22 »

Sziasztok!

Nagy bajban vagyok!
Reggel elindultunk horvátba, Klíma jól működött egy darabig.
Ki lett kapcsolva, utána hallottam hogy valami csörög, ki be kapcsoltam.
Ha be van kapcsoltam megszünt a csörgés, ha ki kapcsoltam lehetett hallani.
Gondoltam nem lesz gond de lett.
A kuplung nem old le, folyamatosan forgatja a kompresszórt.
Most ott tartunk hogy a kompresszor beállt vagy akkora a nyomás hogy nem tudja rendesen átforgatni.
Szóval látszik hogy a szíj megcsúszik a kompresszor nagyon lassan forog csak.
A szíj forró mint a marha.
Csőbe vagyok mert kb 650km-re vagyok otthonról és valahogy meg kellene oldani ezt a problémát.
Így itt sem tudunk mozogni, és haza se tudok majd menni, mert kétlem hogy a hosszbordás szíj szakadás nélkül kibírná.
Ha valakinek van valami ötlete írja meg.
Köszönöm!

Szia,

vágd el a szíjat, és nappal gyere haza spórolva a világítással.
Én egy hétig jártam generátor nélkül, leszigetelt kábelekkel, felkötegelt szíjjal.
De csak ha jó állapotba van az akkud.

Naplózva
Butcher88
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305827718


E-mail
« Új hozzászólás #63947 Dátum: 2015.07.30 csütörtök, 19:24:42 »

A hátulját püföltem de akkor kipróbálom a felcsapós módszert is! :-)

A hátsó öv hibátlanul működik az izomból felcsapós módszernek hála!
Alakul a piros Recaro belső :-)
Naplózva

Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
laza
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 176



E-mail
« Új hozzászólás #63948 Dátum: 2015.07.30 csütörtök, 19:28:00 »

A hátsó öv hibátlanul működik az izomból felcsapós módszernek hála!
Alakul a piros Recaro belső :-)

 eljen
Naplózva

2004 Ford Mondeo 2,0 tdci bvy kombi 6 seb. 130 Le Machine Silver (met) EGR off
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #63949 Dátum: 2015.07.30 csütörtök, 19:32:44 »

Sziasztok!

Nagy bajban vagyok!
Reggel elindultunk horvátba, Klíma jól működött egy darabig.
Ki lett kapcsolva, utána hallottam hogy valami csörög, ki be kapcsoltam.
Ha be van kapcsoltam megszünt a csörgés, ha ki kapcsoltam lehetett hallani.
Gondoltam nem lesz gond de lett.
A kuplung nem old le, folyamatosan forgatja a kompresszórt.
Most ott tartunk hogy a kompresszor beállt vagy akkora a nyomás hogy nem tudja rendesen átforgatni.
Szóval látszik hogy a szíj megcsúszik a kompresszor nagyon lassan forog csak.
A szíj forró mint a marha.
Csőbe vagyok mert kb 650km-re vagyok otthonról és valahogy meg kellene oldani ezt a problémát.
Így itt sem tudunk mozogni, és haza se tudok majd menni, mert kétlem hogy a hosszbordás szíj szakadás nélkül kibírná.
Ha valakinek van valami ötlete írja meg.
Köszönöm!
Nekem a ganerátorom állt be pont mire megtaláltuk a szállásunkat. Igaz az még másik márkájú diesel kocsi volt.
Persze pánik, hogy jutunk haza. A kinti szervizek nagyon nagy pénzt kértek volna a cseréért, javítás szóba se jött náluk. Végül vettem egy akksi töltőt kint este töltés nappal kirándulás, és végül nappal világítás nélkül jöttem haza. Lassan hogy az elektromos ventillátor ne kapcsoljon be. A szíj ha megcsúszott a klímakompresszoron annak úgyis vége jobb ha levágod.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Oldalak: 1 ... 1272 1273 1274 1275 1276 1277 1278 [1279] 1280 1281 1282 1283 1284 1285 1286 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.084 másodperc alatt készült el 26 lekéréssel.