Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.05 szombat, 22:01:25 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1326 1327 1328 1329 1330 1331 1332 [1333] 1334 1335 1336 1337 1338 1339 1340 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21477908 alkalommal)
0 Felhasználó és 202 vendég van a témában
AgressoR
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 180


E-mail
« Új hozzászólás #66600 Dátum: 2016.01.18 hétfő, 16:53:08 »

Én minden olajcserénél szoktam. Azon az 1-2 ezer ft-on ne múljon.

Nem is az árával van a gond,hanem azzal hogy hol van Smiley
Nehezen hozzáférhető kicsit, szerintem.
Naplózva

Ford Mondeo 2004 Trend 1.8
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #66601 Dátum: 2016.01.18 hétfő, 17:02:34 »

Nem is az árával van a gond,hanem azzal hogy hol van Smiley
Nehezen hozzáférhető kicsit, szerintem.
http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Pollen_-_Odour_Filter_Change
Mivel Angol ezért te inkább a másik oldalon keresd. vigyor3
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
colika0418
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


« Új hozzászólás #66602 Dátum: 2016.01.18 hétfő, 17:05:18 »

Sziasztok!

Első hozzászólásom eme fórumban, és rögtön pár kérdéssel FORDulnék a nálamnál többet látott és tapasztalt mondeósokhoz. A kérdések jellege és témája vegyes, ezért is választottam az Általános topic-ot. remélem ebből nem lesz baj:
- központi záram érdekesen viselkedik. kénytelen vagyok a kettős zárást használni, ugyan is az egyszeri gombnyomásra csak az anyósoldali ajtót zárja be, a többit nem hajlandó, csak a másodikra. Ötlet?
- alapjáraton a belső világítás (ha pl nyitva van az ajtó), vagy a műszerfal, illetve a tompított is villog/pislog/vibrál 1000 ford/perc felett már nem. Generátor? Ötlet?
- szintén alapjáraton vagy egy minimális kopogása a motornak, viszont benyomott kuplungnál semmi. Ötlet?
- féklámpa (!) jel a műszerfalon fel-felvillan menet közben de csak hideg motornál. Fékolaj  igaz nem éri el a max-ot, de még bőven a min jel felett van.

Hirtelen ennyi. Próbáltam rákeresni a problémáim megoldására, de rengeteg hozzászólást kellene átnyálaznom, hogy jussak valamire. A leendő válaszokat előre is megköszönöm.
Naplózva

Mondeo 1.8 Turnier 125 LE, 2001
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #66603 Dátum: 2016.01.18 hétfő, 17:22:01 »

Sziasztok!

Első hozzászólásom eme fórumban, és rögtön pár kérdéssel FORDulnék a nálamnál többet látott és tapasztalt mondeósokhoz. A kérdések jellege és témája vegyes, ezért is választottam az Általános topic-ot. remélem ebből nem lesz baj:
- központi záram érdekesen viselkedik. kénytelen vagyok a kettős zárást használni, ugyan is az egyszeri gombnyomásra csak az anyósoldali ajtót zárja be, a többit nem hajlandó, csak a másodikra. Ötlet?
- alapjáraton a belső világítás (ha pl nyitva van az ajtó), vagy a műszerfal, illetve a tompított is villog/pislog/vibrál 1000 ford/perc felett már nem. Generátor? Ötlet?
- szintén alapjáraton vagy egy minimális kopogása a motornak, viszont benyomott kuplungnál semmi. Ötlet?
- féklámpa (!) jel a műszerfalon fel-felvillan menet közben de csak hideg motornál. Fékolaj  igaz nem éri el a max-ot, de még bőven a min jel felett van.

Hirtelen ennyi. Próbáltam rákeresni a problémáim megoldására, de rengeteg hozzászólást kellene átnyálaznom, hogy jussak valamire. A leendő válaszokat előre is megköszönöm.

Szia!

Központi zár típushiba facelift előtti autóknál. Cserélni kell vagy újra, vagy bontott facelift utáni zárakra őket.
Vibrálás az általában valami a generátorban (kefék, feszszabályzó stb.).
Kopogás talán lendkerék, de lehet más is.
Féklámpa jele lehet az alacsony szint miatt, vagy lehet a mikrokapcsoló rossz a kéziféknél. Ezeket kell ellenőrizni / kizárni.
Naplózva
colika0418
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


« Új hozzászólás #66604 Dátum: 2016.01.18 hétfő, 17:24:31 »

Szia!

Központi zár típushiba facelift előtti autóknál. Cserélni kell vagy újra, vagy bontott facelift utáni zárakra őket.
Vibrálás az általában valami a generátorban (kefék, feszszabályzó stb.).
Kopogás talán lendkerék, de lehet más is.
Féklámpa jele lehet az alacsony szint miatt, vagy lehet a mikrokapcsoló rossz a kéziféknél. Ezeket kell ellenőrizni / kizárni.

köszönöm a gyors választ, legalább nem úgy viszem a márka/magán szervízbe, hogy nem tudok hozzászagolni sem Cheesy
Tovvábbi szép napot
Naplózva

Mondeo 1.8 Turnier 125 LE, 2001
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #66605 Dátum: 2016.01.18 hétfő, 17:28:59 »

köszönöm a gyors választ, legalább nem úgy viszem a márka/magán szervízbe, hogy nem tudok hozzászagolni sem Cheesy
Tovvábbi szép napot

Ebből a generátor és a kettőstömegű drága mulatság azzal vigyázz, főleg ha szervizbe mész.
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27020


E-mail
« Új hozzászólás #66606 Dátum: 2016.01.18 hétfő, 19:32:32 »

az igen.
nem drága csak azt hittem pl fel évente kell

Attól függ, mennyit mész az autóval. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HerrFriedrich
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23



E-mail
« Új hozzászólás #66607 Dátum: 2016.01.18 hétfő, 20:24:40 »

szerintem majdnem ugyan oda van felszerelve.a csatija is ott van. Roll Eyes a kipuffba is bekell csövezni,meg a hűtővízbe is.szerintem ott van mindenre lehetőség.
Köszönöm szépen a segítséget.
Naplózva

Mondeo V6 2003 Automatik.
Mondeo ST220 2002.
Héford
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 51



E-mail
« Új hozzászólás #66608 Dátum: 2016.01.19 kedd, 14:35:54 »

Sziasztok! Van egy egyszerűnek tűnő jelenség az autómnál:
Alacsonyfordulaton mindegy melyik sebességben ránt egyet intenzívebb gázadásra azután semmi és megy mint a itélet!
Gyertya csere megvolt ngk platinum asszem. Mi lehet a baj? Ha egyenletesen kis gázzal gyorsítok akkor nem ránt.
Köszönöm előre is a segítséget.  help
Naplózva

Ford mondeo mk3 2.0 Benzin /2004/ Ghia (sedan)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26668


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #66609 Dátum: 2016.01.19 kedd, 14:38:03 »

Sziasztok! Van egy egyszerűnek tűnő jelenség az autómnál:
Alacsonyfordulaton mindegy melyik sebességben ránt egyet intenzívebb gázadásra azután semmi és megy mint a itélet!
Gyertya csere megvolt ngk platinum asszem. Mi lehet a baj? Ha egyenletesen kis gázzal gyorsítok akkor nem ránt.
Köszönöm előre is a segítséget.  help

Trafó-kábel-gyertya...

Így nekifutásra, de egy benzinesen ezek sem romlanak el soha...  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #66610 Dátum: 2016.01.19 kedd, 14:45:21 »

Trafó-kábel-gyertya...

Így nekifutásra, de egy benzinesen ezek sem romlanak el soha...  hehe

Az enyémben egy H1 és egy H7 - es van
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Héford
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 51



E-mail
« Új hozzászólás #66611 Dátum: 2016.01.19 kedd, 14:50:31 »

Trafó-kábel-gyertya...

Így nekifutásra, de egy benzinesen ezek sem romlanak el soha...  hehe

Gyertya megvolt. Lehet hogy kiolvassa a kompúter ha rádugjuk?
Naplózva

Ford mondeo mk3 2.0 Benzin /2004/ Ghia (sedan)
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #66612 Dátum: 2016.01.19 kedd, 14:58:33 »

Gyertya megvolt. Lehet hogy kiolvassa a kompúter ha rádugjuk?

Computerben talán lesz egy pending hibakód, hogy égéskimaradás x. henger. Abból meg lófütty nem derül ki. De ártani nem árt.

Az enyémben egy H1 és egy H7 - es van

Ezt jó tudni  eljen
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #66613 Dátum: 2016.01.19 kedd, 15:07:49 »

Az enyémben egy H1 és egy H7 - es van


Hm..... mikor dugtad be magadnak? Nem fáj?   (El ne mond!  eplus2 )
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.19 kedd, 15:12:08 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Héford
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 51



E-mail
« Új hozzászólás #66614 Dátum: 2016.01.19 kedd, 15:11:26 »

Köszönöm megpróbálom.
Illetve lehet , hogy amit vettem gyertya az is rossz? Az opelomnál jártam igy.
Naplózva

Ford mondeo mk3 2.0 Benzin /2004/ Ghia (sedan)
Guarek01
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93



E-mail
« Új hozzászólás #66615 Dátum: 2016.01.19 kedd, 15:35:42 »

Sziasztok!

Szeretnék valamit kérdezni, bár lehet már elkéstem vele. Újból elszakadt a hosszbordás szíjam. Már másodszor 2 hónap alatt. Legutóbb azt a tanácsot kaptam valakitől, hogy lehetséges a rugós feszítő a hibás. Lehetséges ez? Most cserélik benne a szervizben ezt az alkatrészt, ami úgy néz ki eléggé időigényes, ugyanis a komplett jobb oldalát le kellett bontani a motortérnek, illetve a generátor is lekerült, mert nem tudták máshogy kiszedni a feszítő csavarját. Talán még a blokkot is mozdítani kellett, hogy kiférjen jobb felé a rögzítő csavar. Lett volna ennek egyszerűbb módja is, hogy ezt kiszedjék?

Illetve okozhatta ez a problémát immár másodszor 2 hónap alatt?

Várom a válaszotokat nagyon és előre is köszönök minden építő jellegű javaslatot!

Üdv
Naplózva

Mondeo MK III. 2.0 TDDI Trend, 2001. Kombi 115 LE
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #66616 Dátum: 2016.01.19 kedd, 15:45:18 »

Sziasztok!

Szeretnék valamit kérdezni, bár lehet már elkéstem vele. Újból elszakadt a hosszbordás szíjam. Már másodszor 2 hónap alatt. Legutóbb azt a tanácsot kaptam valakitől, hogy lehetséges a rugós feszítő a hibás. Lehetséges ez? Most cserélik benne a szervizben ezt az alkatrészt, ami úgy néz ki eléggé időigényes, ugyanis a komplett jobb oldalát le kellett bontani a motortérnek, illetve a generátor is lekerült, mert nem tudták máshogy kiszedni a feszítő csavarját. Talán még a blokkot is mozdítani kellett, hogy kiférjen jobb felé a rögzítő csavar. Lett volna ennek egyszerűbb módja is, hogy ezt kiszedjék?

Illetve okozhatta ez a problémát immár másodszor 2 hónap alatt?

Várom a válaszotokat nagyon és előre is köszönök minden építő jellegű javaslatot!

Üdv

Ja, elég nagy copás lebontani hozzá mindent, kb azokat kell hivatalosan is, amiket leírtál. Ha szét van szedve, akkor a rendszer összes elemét le kell ellenőrizni. Görgők, klíma, generátor csapágyát, főtengely szíjtárcsát.
Nekünk akkor sem szakadt a szíj, amikor teljesen legatyásodott a feszítő, és úgy csattogott a rendszer, mintha az egész autó akarna szétesni.
Naplózva
Guarek01
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93



E-mail
« Új hozzászólás #66617 Dátum: 2016.01.19 kedd, 15:55:26 »

Ja, elég nagy copás lebontani hozzá mindent, kb azokat kell hivatalosan is, amiket leírtál. Ha szét van szedve, akkor a rendszer összes elemét le kell ellenőrizni. Görgők, klíma, generátor csapágyát, főtengely szíjtárcsát.
Nekünk akkor sem szakadt a szíj, amikor teljesen legatyásodott a feszítő, és úgy csattogott a rendszer, mintha az egész autó akarna szétesni.

Köszönöm. Nem értem én sem hogy mi lehet a probléma,de összességében már a harmadik szíjat szaggatja le, csak az első után eltelt legalább 8 hónap. Az még valamikor év elején volt tavaly.
Naplózva

Mondeo MK III. 2.0 TDDI Trend, 2001. Kombi 115 LE
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #66618 Dátum: 2016.01.19 kedd, 16:05:58 »

Köszönöm megpróbálom.
Illetve lehet , hogy amit vettem gyertya az is rossz? Az opelomnál jártam igy.

Nem hinném, első körben a gyertyákat szokták cserélni, aztán a kábeleket. Ha még mindig csinálja akkor trafó. Vagy kimérni pontosan hol a bibi.
Mikor nekem volt ez, akkor én fogtam azt kicseréltem mind a hármat egyszerre.  nyes Azóta sincs rángatás és nem is érdekel mi volt a hibás. Az egyik.  vigyor3
A gyertya már esedékes volt, a kábelek 13 évesek, kemény ropogósak szinte, a trafó is 13 éves. Mit vacakoljak?
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
AgressoR
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 180


E-mail
« Új hozzászólás #66619 Dátum: 2016.01.19 kedd, 16:42:59 »

Sziasztok! Van egy egyszerűnek tűnő jelenség az autómnál:
Alacsonyfordulaton mindegy melyik sebességben ránt egyet intenzívebb gázadásra azután semmi és megy mint a itélet!
Gyertya csere megvolt ngk platinum asszem. Mi lehet a baj? Ha egyenletesen kis gázzal gyorsítok akkor nem ránt.
Köszönöm előre is a segítséget.  help

Úgyan ez a problémám volt pár hete,rángatott.Nekem a gyertyacsere megoldotta a dolgot ,azóta tökéletes.

BERU-t vettem (5200FT/db) Nekem a gyújtáselosztóm is ilyen márkájú.
Naplózva

Ford Mondeo 2004 Trend 1.8
kirki
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


E-mail
« Új hozzászólás #66620 Dátum: 2016.01.19 kedd, 17:57:56 »

Sziasztok!
Új emberke vagyok itt és március óta vagyok boldog tulajdonosa egy mondeonak.

A kérdésem az lenne, hogy a telefonfunkcióval rendelkező gyári rádió telefonfunkciója az működik-e egy 2002-es 1,8 110LE sedanban is? Amiben szintén gyári rádió van viszont az nem telefonos. Vagy kell hozzá vmi plussz cuccot beszerelni vagy beszerezni?

Köszönöm a válaszokat előre is.

Üdv.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #66621 Dátum: 2016.01.19 kedd, 18:21:05 »

Sziasztok!
Új emberke vagyok itt és március óta vagyok boldog tulajdonosa egy mondeonak.

A kérdésem az lenne, hogy a telefonfunkcióval rendelkező gyári rádió telefonfunkciója az működik-e egy 2002-es 1,8 110LE sedanban is? Amiben szintén gyári rádió van viszont az nem telefonos. Vagy kell hozzá vmi plussz cuccot beszerelni vagy beszerezni?

Köszönöm a válaszokat előre is.

Üdv.

A rádió "tudása" egy dolog, ha nincs kiépítve a többi periféria (Bluetooth modul, mikrofon), akkor értelemszerűen nem fog működni a telefon kihangosítása. Hiába van "telefonos" fejegység az autóban.
Jobban, olcsóbban jársz, ha veszel egy Bluetooth-os kihangosító szettet és beszereled.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kirki
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


E-mail
« Új hozzászólás #66622 Dátum: 2016.01.19 kedd, 19:24:56 »

A rádió "tudása" egy dolog, ha nincs kiépítve a többi periféria (Bluetooth modul, mikrofon), akkor értelemszerűen nem fog működni a telefon kihangosítása. Hiába van "telefonos" fejegység az autóban.
Jobban, olcsóbban jársz, ha veszel egy Bluetooth-os kihangosító szettet és beszereled.

Köszi a választ.
És azt honnan tudom kideríteni,hogy beépítették-e a bluetooth modult és a mikrofont a kocsiba?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23826


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #66623 Dátum: 2016.01.19 kedd, 19:29:24 »

A rádió "tudása" egy dolog, ha nincs kiépítve a többi periféria (Bluetooth modul, mikrofon), akkor értelemszerűen nem fog működni a telefon kihangosítása. Hiába van "telefonos" fejegység az autóban.
Jobban, olcsóbban jársz, ha veszel egy Bluetooth-os kihangosító szettet és beszereled.
facelift előtt tuti nem volt bluetooth. csak olyan 2005 körül jött
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #66624 Dátum: 2016.01.19 kedd, 20:47:58 »

Sziasztok!

Szeretnék valamit kérdezni, bár lehet már elkéstem vele. Újból elszakadt a hosszbordás szíjam. Már másodszor 2 hónap alatt. Legutóbb azt a tanácsot kaptam valakitől, hogy lehetséges a rugós feszítő a hibás. Lehetséges ez? Most cserélik benne a szervizben ezt az alkatrészt, ami úgy néz ki eléggé időigényes, ugyanis a komplett jobb oldalát le kellett bontani a motortérnek, illetve a generátor is lekerült, mert nem tudták máshogy kiszedni a feszítő csavarját. Talán még a blokkot is mozdítani kellett, hogy kiférjen jobb felé a rögzítő csavar. Lett volna ennek egyszerűbb módja is, hogy ezt kiszedjék?

Illetve okozhatta ez a problémát immár másodszor 2 hónap alatt?

Várom a válaszotokat nagyon és előre is köszönök minden építő jellegű javaslatot!

Üdv
nekem ez afolyamat kb 3 órát vett igénybe  sörözés mellet.megjegyzem én nem vagyok profi autószerelő.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #66625 Dátum: 2016.01.19 kedd, 20:51:35 »

Sziasztok!

Szeretnék valamit kérdezni, bár lehet már elkéstem vele. Újból elszakadt a hosszbordás szíjam. Már másodszor 2 hónap alatt. Legutóbb azt a tanácsot kaptam valakitől, hogy lehetséges a rugós feszítő a hibás. Lehetséges ez? Most cserélik benne a szervizben ezt az alkatrészt, ami úgy néz ki eléggé időigényes, ugyanis a komplett jobb oldalát le kellett bontani a motortérnek, illetve a generátor is lekerült, mert nem tudták máshogy kiszedni a feszítő csavarját. Talán még a blokkot is mozdítani kellett, hogy kiférjen jobb felé a rögzítő csavar. Lett volna ennek egyszerűbb módja is, hogy ezt kiszedjék?

Illetve okozhatta ez a problémát immár másodszor 2 hónap alatt?

Várom a válaszotokat nagyon és előre is köszönök minden építő jellegű javaslatot!

Üdv
valamelyik csapágy bevan állva.generátor,klímakompresszor.ezek széttépik a szíjat.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #66626 Dátum: 2016.01.20 szerda, 04:25:47 »

facelift előtt tuti nem volt bluetooth. csak olyan 2005 körül jött
Helló!
Honnét lehet megtudni van-e Bluetooth?
Trend a kocsi, 2006-os és ilyen rádió van : http://www.caraudio-service.ru/Ford_6000-CD_RADIO-SINGLE-CD-6000-CD_4M5T-18C815-AE_FDC2005.jpg
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #66627 Dátum: 2016.01.20 szerda, 06:09:50 »

Helló!
Honnét lehet megtudni van-e Bluetooth?
Trend a kocsi, 2006-os és ilyen rádió van : http://www.caraudio-service.ru/Ford_6000-CD_RADIO-SINGLE-CD-6000-CD_4M5T-18C815-AE_FDC2005.jpg

www.etis.ford.com
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #66628 Dátum: 2016.01.20 szerda, 06:10:05 »

Helló!
Honnét lehet megtudni van-e Bluetooth?
Trend a kocsi, 2006-os és ilyen rádió van : http://www.caraudio-service.ru/Ford_6000-CD_RADIO-SINGLE-CD-6000-CD_4M5T-18C815-AE_FDC2005.jpg


Onnan, hogy találni kellene egy mikrofont is, amibe beszélhetsz, ha az nincs, akkor nincs bt se
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #66629 Dátum: 2016.01.20 szerda, 07:23:48 »

Sokszor mikor beindítom az autót akkor a beindulás pillanatában olyat érzek mintha valaki alulról az ülésbe rúgna.
Utána semmi rendelleneset nem tapasztalok. Motor tartó bakok? Vagy más?
Megnéztem, senki nem kapaszkodik az alvázba.   hehe
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #66630 Dátum: 2016.01.20 szerda, 08:00:59 »

Sokszor mikor beindítom az autót akkor a beindulás pillanatában olyat érzek mintha valaki alulról az ülésbe rúgna.
Utána semmi rendelleneset nem tapasztalok. Motor tartó bakok? Vagy más?
Megnéztem, senki nem kapaszkodik az alvázba.   hehe

Kipufogó beleérhet valahova alul. Ez lehet kipufogó (rögzítő) hiba vagy bak, ami miatt nagyobbat mozdul a kipufogó rendszer.

Esetleg még kettős tömegű, porlasztó csúcs, turbó, nagynyomású, motorgenerál....  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Guarek01
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93



E-mail
« Új hozzászólás #66631 Dátum: 2016.01.20 szerda, 08:05:14 »

valamelyik csapágy bevan állva.generátor,klímakompresszor.ezek széttépik a szíjat.

Köszönöm. Megnézetem.
Naplózva

Mondeo MK III. 2.0 TDDI Trend, 2001. Kombi 115 LE
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #66632 Dátum: 2016.01.20 szerda, 08:10:26 »

Kipufogó beleérhet valahova alul. Ez lehet kipufogó (rögzítő) hiba vagy bak, ami miatt nagyobbat mozdul a kipufogó rendszer.

Esetleg még kettős tömegű, porlasztó csúcs, turbó, nagynyomású, motorgenerál....  eplus2

Köszi bakker, nem hagytál ki valamit?  hehe
Annyira nem éles rúgás, hogy hozzá érne valamihez. Koppanás nincs. Inkább olyan mintha egy pillanatra le akarna szakadni a motor, amit az alvázon keresztül lehet érezni, de ha beindult akkor gyönyörű simán jár. Gázfröccsökre sem bòlogat a motor, nagyon. A kipufogó bakokat majd végignézem. Motortartó bakból gondolom inkább a hátsó rosszalkodhat. Kettős tömegű? Ez komoly? Vagy csak vicc?
A turbót átvizsgálom. Motorgenerál már tervezve van.  hehe
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.20 szerda, 11:15:17 írta Bleky » Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Laci 78
Vendég
« Új hozzászólás #66633 Dátum: 2016.01.20 szerda, 13:01:02 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni Tőletek!

Van egy 2001.-es  2000cm3, 90L-as TDDI motoros 3-as Mondeóm, amit imádok, de van vele baj és hátha tud itt valaki segíteni, mert már kezdek beleőrülni a dologba! falbav

A problémám a következő: Mióta bejöttek a hidegek, azóta reggelente, illetve, ha valamennyit áll az autó, akkor dadog.(fordulatszám: 0.5-1-ig megy föl), ja és van egy kis sípoló hangja is, de ha már bemelegedett a motor, akkor már nem csinálja. Ez az egyik baj. A másik, hogy a töltéslámpám, ha elindítom a kocsit, akkor ha égve marad, akkor nem engedi a motort fölpörögni és 30 mp után le is áll. Ilyenkor nincs is töltése a generátornak. Szoktam vele várni 5-10 percet és újra próbálkozom és van amikor hagyja, van amikor nem, hogy felpörögjön.

Infó: - Akkumulátor 2 hónapos
       - Izzítógyertyák újak
       - Mind a két termosztát ki lett cserélve
       - Üzemanyagszűrő cserélve volt
       - Porlasztócsúcsok jók
       - Adagolónál lévő kábeleket rendbe rakták
       - Generátortól lévő kábeleket ki lettek mérve

Szóval csak ennyi, de egyszerűen nem tudunk rájönni, hogy micsoda lehet a baja.
Az egyik komputer azt írta ki, hogy adagolónál lévő kábelek nem jók a másik azt, hogy az Egr szeleppel van baj, pedig az le van dugózva.

Ha valaki tudna segíteni, hogy tapasztalt-e már ilyet, vagy van ötlete, akkor írjon nekem, vagy ide.

Előre is köszönöm.

Laci
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #66634 Dátum: 2016.01.20 szerda, 14:06:54 »

Köszi bakker, nem hagytál ki valamit?  hehe
Annyira nem éles rúgás, hogy hozzá érne valamihez. Koppanás nincs. Inkább olyan mintha egy pillanatra le akarna szakadni a motor, amit az alvázon keresztül lehet érezni, de ha beindult akkor gyönyörű simán jár. Gázfröccsökre sem bòlogat a motor, nagyon. A kipufogó bakokat majd végignézem. Motortartó bakból gondolom inkább a hátsó rosszalkodhat. Kettős tömegű? Ez komoly? Vagy csak vicc?
A turbót átvizsgálom. Motorgenerál már tervezve van.  hehe
melyik turbót vizsgálod át? wow1 eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #66635 Dátum: 2016.01.20 szerda, 14:07:11 »

Kipufogó beleérhet valahova alul. Ez lehet kipufogó (rögzítő) hiba vagy bak, ami miatt nagyobbat mozdul a kipufogó rendszer.

Esetleg még kettős tömegű, porlasztó csúcs, turbó, nagynyomású, motorgenerál....  eplus2
taps eljen hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #66636 Dátum: 2016.01.20 szerda, 14:09:04 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni Tőletek!

Van egy 2001.-es  2000cm3, 90L-as TDDI motoros 3-as Mondeóm, amit imádok, de van vele baj és hátha tud itt valaki segíteni, mert már kezdek beleőrülni a dologba! falbav

A problémám a következő: Mióta bejöttek a hidegek, azóta reggelente, illetve, ha valamennyit áll az autó, akkor dadog.(fordulatszám: 0.5-1-ig megy föl), ja és van egy kis sípoló hangja is, de ha már bemelegedett a motor, akkor már nem csinálja. Ez az egyik baj. A másik, hogy a töltéslámpám, ha elindítom a kocsit, akkor ha égve marad, akkor nem engedi a motort fölpörögni és 30 mp után le is áll. Ilyenkor nincs is töltése a generátornak. Szoktam vele várni 5-10 percet és újra próbálkozom és van amikor hagyja, van amikor nem, hogy felpörögjön.

Infó: - Akkumulátor 2 hónapos
       - Izzítógyertyák újak
       - Mind a két termosztát ki lett cserélve
       - Üzemanyagszűrő cserélve volt
       - Porlasztócsúcsok jók
       - Adagolónál lévő kábeleket rendbe rakták
       - Generátortól lévő kábeleket ki lettek mérve

Szóval csak ennyi, de egyszerűen nem tudunk rájönni, hogy micsoda lehet a baja.
Az egyik komputer azt írta ki, hogy adagolónál lévő kábelek nem jók a másik azt, hogy az Egr szeleppel van baj, pedig az le van dugózva.

Ha valaki tudna segíteni, hogy tapasztalt-e már ilyet, vagy van ötlete, akkor írjon nekem, vagy ide.

Előre is köszönöm.

Laci
a generátorod nem tölt.javíttasd a Kertész utcában.
Az AC -t kellene még ellenőrizni,esetleg levegősödést ha van megszűntetni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #66637 Dátum: 2016.01.20 szerda, 14:11:48 »

melyik turbót vizsgálod át? wow1 eplus2

Mind a kettőt. Az enyém biturbós. És befújom filofaxos sprével.  Wink
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Sn4k3
Vendég
« Új hozzászólás #66638 Dátum: 2016.01.20 szerda, 14:41:24 »

vagyis a problémám az hogy meleg motornál álló helyzetbe éppenhogy csak langyosat fúj.
viszont ha elindulok akkor akkor tolja rendesen.

(Hosszabb pirosnál is érezhető)

Ez normális

ui: Bocs a sok kérdésekért több témában de 2 hete van meg az autó és van még pár kérdés

Kicsit késve de megoldódott a fűtési problémám!
Kevés volt a hűtővíz mikor ellenőriztem száraz volt a tágulási ment bele 1 liter fagyáló+1 liter deszt víz. most jó a fűtés.

Márcsak az a kérdés hogy hova tünt? Mivel most vettem nem tudom mikor lett ellenőrizve utoljára (De hétvégén megkérdem)
Olajba nincs, és nem okádja a fehér füstöt melegen. Remélem hogy csak valami szivárgás vagy a túl régi elenőrzés okozzta az elfogyást
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26668


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #66639 Dátum: 2016.01.20 szerda, 14:56:48 »

Kicsit késve de megoldódott a fűtési problémám!
Kevés volt a hűtővíz mikor ellenőriztem száraz volt a tágulási ment bele 1 liter fagyáló+1 liter deszt víz. most jó a fűtés.

Márcsak az a kérdés hogy hova tünt? Mivel most vettem nem tudom mikor lett ellenőrizve utoljára (De hétvégén megkérdem)
Olajba nincs, és nem okádja a fehér füstöt melegen. Remélem hogy csak valami szivárgás vagy a túl régi elenőrzés okozzta az elfogyást

Ja, hogy benzines? Mindent értek...  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27020


E-mail
« Új hozzászólás #66640 Dátum: 2016.01.20 szerda, 14:59:33 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni Tőletek!

Van egy 2001.-es  2000cm3, 90L-as TDDI motoros 3-as Mondeóm, amit imádok, de van vele baj és hátha tud itt valaki segíteni, mert már kezdek beleőrülni a dologba! falbav

A problémám a következő: Mióta bejöttek a hidegek, azóta reggelente, illetve, ha valamennyit áll az autó, akkor dadog.(fordulatszám: 0.5-1-ig megy föl), ja és van egy kis sípoló hangja is, de ha már bemelegedett a motor, akkor már nem csinálja. Ez az egyik baj. A másik, hogy a töltéslámpám, ha elindítom a kocsit, akkor ha égve marad, akkor nem engedi a motort fölpörögni és 30 mp után le is áll. Ilyenkor nincs is töltése a generátornak. Szoktam vele várni 5-10 percet és újra próbálkozom és van amikor hagyja, van amikor nem, hogy felpörögjön.

Infó: - Akkumulátor 2 hónapos
       - Izzítógyertyák újak
       - Mind a két termosztát ki lett cserélve
       - Üzemanyagszűrő cserélve volt
       - Porlasztócsúcsok jók
       - Adagolónál lévő kábeleket rendbe rakták
       - Generátortól lévő kábeleket ki lettek mérve

Szóval csak ennyi, de egyszerűen nem tudunk rájönni, hogy micsoda lehet a baja.
Az egyik komputer azt írta ki, hogy adagolónál lévő kábelek nem jók a másik azt, hogy az Egr szeleppel van baj, pedig az le van dugózva.

Ha valaki tudna segíteni, hogy tapasztalt-e már ilyet, vagy van ötlete, akkor írjon nekem, vagy ide.

Előre is köszönöm.

Laci

Nekem akkor dadogott hidegen, amikor az egyik csúcs kicsit leragadt, és hidegen, alapjáraton nem nagyon akart GO-t szállítani. Az volt a jelenség, hogy nagyon óvatosan, lassan nyomva a gázpedált emelkedett lassan a fordulatszám, majd amikor elérte a nyomás azt az értéket, hogy nyitott ez a csúcs is, hirtelen felpörgött a motor anélkül, hogy tovább nyomtam volna a pedált.

Egy tisztító adalékkal végzett kúra (2 alkalom) segített rajta.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
bihu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #66641 Dátum: 2016.01.20 szerda, 15:50:51 »

Sziasztok!

Vettem egy OBDII, de sajnos nem látja az autót, ha tudnátok abban segíteni, hogy hol érdemes venni, ami tudja a FORD-ot, megköszönném. worship
Naplózva

2002 130LE 2.0 TDCI Automata    6,42 l/100km
Laci 78
Vendég
« Új hozzászólás #66642 Dátum: 2016.01.20 szerda, 17:25:45 »

Nekem akkor dadogott hidegen, amikor az egyik csúcs kicsit leragadt, és hidegen, alapjáraton nem nagyon akart GO-t szállítani. Az volt a jelenség, hogy nagyon óvatosan, lassan nyomva a gázpedált emelkedett lassan a fordulatszám, majd amikor elérte a nyomás azt az értéket, hogy nyitott ez a csúcs is, hirtelen felpörgött a motor anélkül, hogy tovább nyomtam volna a pedált.

Egy tisztító adalékkal végzett kúra (2 alkalom) segített rajta.

AndyA

Köszönöm a hozzászólást, de nálam ilyen jelenség, hogy akkor pörög fel hirtelen a motor, amikor leveszem a gázról a lábam.

Egyébként milyen tisztító adalék használt neked?

Laci
Naplózva
Laci 78
Vendég
« Új hozzászólás #66643 Dátum: 2016.01.20 szerda, 17:34:55 »

a generátorod nem tölt.javíttasd a Kertész utcában.
Az AC -t kellene még ellenőrizni,esetleg levegősödést ha van megszűntetni.

A Kertész utcában hol van helyileg? Tudsz egy pontos címet adni?

A generátor egyébként, ha nem világít a töltéslámpám, akkor van rendesen töltésem 14.2.

Simán elmegyek az autóval akár 100-200km is ha nem ég a töltéslámpám, ezért nem hiszem, hogy a generátor lenne, de az Ac megnézetem.

Köszi. Esetleg valami más tipp?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #66644 Dátum: 2016.01.20 szerda, 18:00:11 »

A Kertész utcában hol van helyileg? Tudsz egy pontos címet adni?

A generátor egyébként, ha nem világít a töltéslámpám, akkor van rendesen töltésem 14.2.

Simán elmegyek az autóval akár 100-200km is ha nem ég a töltéslámpám, ezért nem hiszem, hogy a generátor lenne, de az Ac megnézetem.

Köszi. Esetleg valami más tipp?
Az hogy nem ég mindig, nem jelenti azt,hogy rendben van a töltés.De ezt egy multiméterrel meglehet határozni.


Web: www.oninditogenerator.hu
E-mail: provillkft@t-online.hu

Tel: 06-1-3210-555
Mobil: 06-30-9755-609
Cím: 1073 Budapest, Kertész u. 38-40.
Nyitva tartás: H-P: 08:00 – 17:00"
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27020


E-mail
« Új hozzászólás #66645 Dátum: 2016.01.20 szerda, 18:44:46 »

Köszönöm a hozzászólást, de nálam ilyen jelenség, hogy akkor pörög fel hirtelen a motor, amikor leveszem a gázról a lábam.

Egyébként milyen tisztító adalék használt neked?

Laci

Konkrétan Liqui Moly, mert az volt a Bárdiban kedvezményesen. LM1973, ha jól emlékszem.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #66646 Dátum: 2016.01.20 szerda, 18:57:31 »

Köszönöm a hozzászólást, de nálam ilyen jelenség, hogy akkor pörög fel hirtelen a motor, amikor leveszem a gázról a lábam.

Egyébként milyen tisztító adalék használt neked?

Laci
ezt a generátor okozza.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Jenő
Vendég
« Új hozzászólás #66647 Dátum: 2016.01.20 szerda, 19:27:53 »

Sziasztok! Mk 3-som van Tdci 2000 cm és a kérdésem valaki tudja hogy utólag beszerelhető a tempomat? Köszönöm a válaszokat
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #66648 Dátum: 2016.01.20 szerda, 19:33:15 »

Sziasztok! Mk 3-som van Tdci 2000 cm és a kérdésem valaki tudja hogy utólag beszerelhető a tempomat? Köszönöm a válaszokat

Be.

http://mondeo.hu/index.php?topic=5073.0
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #66649 Dátum: 2016.01.20 szerda, 19:33:25 »

Sziasztok! Mk 3-som van Tdci 2000 cm és a kérdésem valaki tudja hogy utólag beszerelhető a tempomat? Köszönöm a válaszokat
persze.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 1326 1327 1328 1329 1330 1331 1332 [1333] 1334 1335 1336 1337 1338 1339 1340 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.252 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.