Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 03:00:31 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1365 1366 1367 1368 1369 1370 1371 [1372] 1373 1374 1375 1376 1377 1378 1379 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21949729 alkalommal)
0 Felhasználó és 13 vendég van a témában
adam0723
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172



« Új hozzászólás #68550 Dátum: 2016.06.06 hétfő, 18:39:48 »

fotózd le milyen kéne, nekem van egy, apróért vihető, ha jó bele

A tetejét bírtam csak le fényképezni, nem sok hely van körülötte, nincs kiszedve. Képet hogy bírnék küldeni?
Naplózva

2004 Ghia 2.0 107kw 4 door.
White Angel
adam0723
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172



« Új hozzászólás #68551 Dátum: 2016.06.06 hétfő, 18:44:57 »

fotózd le milyen kéne, nekem van egy, apróért vihető, ha jó bele

Tálaltam róla képet. https://cromax.hu/img/P0481071.JPG
Naplózva

2004 Ghia 2.0 107kw 4 door.
White Angel
kcs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172


« Új hozzászólás #68552 Dátum: 2016.06.06 hétfő, 18:58:33 »

A közelben már kettő helyen kerestem, de egyiknek se volt.

Nem tudom merre laksz, nekem is van. Lásd apróhirdetések Smiley
Naplózva

MK3 - 1.8 Trend - 2006
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #68553 Dátum: 2016.06.06 hétfő, 20:24:17 »

Akkor van gáz mikor 4en ülünk a kocsiban...  vigyor3 vigyor3

Mire jo a csomagtarto ?  vigyor3 Na ugye !  taps
Naplózva

blah blah blah
ocsi248
Vendég
« Új hozzászólás #68554 Dátum: 2016.06.06 hétfő, 21:12:02 »

Sziasztok. Olyat vettem észre a kocsimon hogy ha benyomom a kuplungot egy fémes csattanó hangot hallok. Tökéletesen veszi a sebességet a kuplung is tökéletesnek tűnik csak zavar ez a hang. Van ötletek mi lehet.
Előre is köszönöm.
Naplózva
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #68555 Dátum: 2016.06.06 hétfő, 22:35:05 »

Udv
Amikor beinditom az autot akkor az uzemanyag mutato visszaesik nullara majd visszaall !
Mi lehet a gond?
Akksi?
Vagy?
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #68556 Dátum: 2016.06.07 kedd, 06:52:56 »

Sziasztok. Olyat vettem észre a kocsimon hogy ha benyomom a kuplungot egy fémes csattanó hangot hallok. Tökéletesen veszi a sebességet a kuplung is tökéletesnek tűnik csak zavar ez a hang. Van ötletek mi lehet.
Előre is köszönöm.

Próbálj fékfolyadékot cserélni, és utána légteleníteni a féket és a kuplungot is, nekem ez segített. A jelenség ugyan az volt kinyomóra gondoltam, de vadi uj van benne és a szerelőm mondta, hogy cseréljünk folyadékot hátha azóta benyomott kuplungnál nem hallok semmit  integet2

ui: Ha nem volt cserélve a kinyomó akkor ez annak a hibája! De én esetemben ez új volt és a folyadék (olaj) segített  integet2
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
Mazsi1972
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86


E-mail
« Új hozzászólás #68557 Dátum: 2016.06.07 kedd, 07:10:35 »

a legvékonyabb osztókörmodosító 25mm-es. tehát, hogy az 52,5-es gyári et összejöjjön, minimum 77,5-es et-vel kéne rendelkezzen a kiszemelt felni

Köszi Andy!
Naplózva

2005 Ford Mondeo 2.0 TDCI SE 130 LE kombi (MK3)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #68558 Dátum: 2016.06.07 kedd, 07:46:58 »

Köszi Andy!

Konkrétan HZsolt92, de majdnem. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mazsi1972
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86


E-mail
« Új hozzászólás #68559 Dátum: 2016.06.07 kedd, 08:49:54 »

Konkrétan HZsolt92, de majdnem. Smiley

AndyA

Igen, bocs! Köszi HZsolt92 a segítséget!....Le kéne állnom a reggeli röviddel...Smiley
Naplózva

2005 Ford Mondeo 2.0 TDCI SE 130 LE kombi (MK3)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #68560 Dátum: 2016.06.07 kedd, 09:16:08 »

Igen, bocs! Köszi HZsolt92 a segítséget!....Le kéne állnom a reggeli röviddel...Smiley

Vagy inkább nem elfelejteni... eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #68561 Dátum: 2016.06.07 kedd, 14:34:43 »

Sziasztok.

Kérdésem:
A klímakompresszor klímakuplung külső része eltávozott valamikor. ( az a 3-szög alakú).
Szereztem egy másik klímát ( ennek az illesztésnél enged középen...nem tudom miért. kaptam 2 klímát, mindkettőnél ugyanott engedett. ),
Ezt a külső részt át lehet tenni a jó szerkezetbe?
Magyarul én otthon simán le tudom csavarni a külső részt és áttenni abba ahonnan leesett? Ránézésre olyan mint ha csak 1 csavar fogná ezt a részt.
Várom megtisztelő válaszotok.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #68562 Dátum: 2016.06.07 kedd, 15:30:43 »

Sziasztok.

Kérdésem:
A klímakompresszor klímakuplung külső része eltávozott valamikor. ( az a 3-szög alakú).
Szereztem egy másik klímát ( ennek az illesztésnél enged középen...nem tudom miért. kaptam 2 klímát, mindkettőnél ugyanott engedett. ),
Ezt a külső részt át lehet tenni a jó szerkezetbe?
Magyarul én otthon simán le tudom csavarni a külső részt és áttenni abba ahonnan leesett? Ránézésre olyan mint ha csak 1 csavar fogná ezt a részt.
Várom megtisztelő válaszotok.

Elvileg egy bordás tengely meg egy csavar, de azért ez nem jelenti azt, hogy "gyere, gombóc, hamm, bekaplak!", és már kész is. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #68563 Dátum: 2016.06.07 kedd, 15:47:55 »

Elvileg egy bordás tengely meg egy csavar, de azért ez nem jelenti azt, hogy "gyere, gombóc, hamm, bekaplak!", és már kész is. Smiley

AndyA

egy csapágylehúzó kell hozzá. meg némi akarat, de a helyén úgyse férni hozzá a bolcsőtől/nyulványtól
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #68564 Dátum: 2016.06.07 kedd, 15:58:48 »

egy csapágylehúzó kell hozzá. meg némi akarat, de a helyén úgyse férni hozzá a bolcsőtől/nyulványtól

Ha lecsavarozod, hozzá lehet férni (nőgyógyász módszerekkel, de éppen), hogy le tudd venni a tárcsát anélkül, hogy le kéne szivattyúzni a gázt és ki kellene kötni a csövezést.

Ha már van új, érdemes abban megnézni a csapágyat, hátha érdemes cserélni, mielőtt a helyére megy. Nagy méreg, ha tízezer km múlva meg amiatt kell újra szétszedni... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #68565 Dátum: 2016.06.07 kedd, 16:27:27 »

Ha lecsavarozod, hozzá lehet férni (nőgyógyász módszerekkel, de éppen), hogy le tudd venni a tárcsát anélkül, hogy le kéne szivattyúzni a gázt és ki kellene kötni a csövezést.

Ha már van új, érdemes abban megnézni a csapágyat, hátha érdemes cserélni, mielőtt a helyére megy. Nagy méreg, ha tízezer km múlva meg amiatt kell újra szétszedni... Smiley

AndyA

Jelenleg van nálam 3 kompresszor...1 kint van a csomagtartóban ami eredetileg bent volt az autóban, ez jó, itt csak leesett a külső kuplung ( lehet a csavar középen beadta az unalmast. )
Van 1 másik a csomagtartóban ami komplett kompresszor csak a közepénél az illesztésnél engedett nyomáspróbakor. Mert ez be volt szerelve már 1szer...majd kaptam helyette egy másikat, most az lett beszerelve, de ez is enged középen az illesztésnél... falbav falbav
Tehát ami a csomagtartóban van kompresszor, az egyikről csak leszedném a kuplung részt, és áttenném arra amiről ez leesett.
Nem beszerelt állapotában raknám rá.
Könnyen kivitelezhető? hogy értsétek. erről van szó.
1 kép. Erről esett le a külső rész.
http://kepfeltoltes.hu/view/160607/20160607_161224_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

2. kép: a jelölt helyen eresztett nyomáspróba alatt...2 kompresszor is...Sad
http://kepfeltoltes.hu/view/160607/kl_ma2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
« Utoljára szerkesztve: 2016.06.07 kedd, 16:31:51 írta Petike86 » Naplózva
ocsi248
Vendég
« Új hozzászólás #68566 Dátum: 2016.06.07 kedd, 23:00:55 »

Próbálj fékfolyadékot cserélni, és utána légteleníteni a féket és a kuplungot is, nekem ez segített. A jelenség ugyan az volt kinyomóra gondoltam, de vadi uj van benne és a szerelőm mondta, hogy cseréljünk folyadékot hátha azóta benyomott kuplungnál nem hallok semmit  integet2

ui: Ha nem volt cserélve a kinyomó akkor ez annak a hibája! De én esetemben ez új volt és a folyadék (olaj) segített  integet2
Elég hihetetlen egy halandónak mint nekem hogy a kuplungolásnál halható hang a fékolajtól van. De nem vagyok szerelő, én nem értek hozzá. De köszi a választ.
Naplózva
ocsi248
Vendég
« Új hozzászólás #68567 Dátum: 2016.06.07 kedd, 23:05:14 »

Lenne még egy kérdésem. Kaptam egy kavicsot a szélvédőre. Megkérdeztem egy olyan embert aki ezeket javítja hogy ha megfúrja az üveget nem megy e tönkre a fűthető szélvédő. Ö azt mondta amikor megnézte hogy egy szálat sajna el fog fúrni de ettől csak az az egy szál nem fog működni. Ez igaz? Kicsit félek tőle mert már egy hete kaptam és nem repedt tovább. Érdemes megcsináltatni?
Naplózva
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #68568 Dátum: 2016.06.08 szerda, 06:22:11 »

Elég hihetetlen egy halandónak mint nekem hogy a kuplungolásnál halható hang a fékolajtól van. De nem vagyok szerelő, én nem értek hozzá. De köszi a választ.

Egy tartály használ működik a fék és a kuplung is! Habár a kuplungpedál maga hidraulikus  wave
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #68569 Dátum: 2016.06.08 szerda, 11:47:25 »

Lenne még egy kérdésem. Kaptam egy kavicsot a szélvédőre. Megkérdeztem egy olyan embert aki ezeket javítja hogy ha megfúrja az üveget nem megy e tönkre a fűthető szélvédő. Ö azt mondta amikor megnézte hogy egy szálat sajna el fog fúrni de ettől csak az az egy szál nem fog működni. Ez igaz? Kicsit félek tőle mert már egy hete kaptam és nem repedt tovább. Érdemes megcsináltatni?
Mindenképpen csináltasd meg,minél hamarabb,mert annál kevésbé látható lesz a helye.(ne kocogtasd belülről a szélvédőt a felverődésnél  eplus2 )
Alapból az idők folyamán több szál is "elromlik"nem fog fűteni,de attól még működik a többi fűtőszál.Persze vannak,akiknek soha nem romlik el ....
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
MrMonkey
Vendég
« Új hozzászólás #68570 Dátum: 2016.06.08 szerda, 15:08:09 »

Mindenképpen csináltasd meg,minél hamarabb,mert annál kevésbé látható lesz a helye.(ne kocogtasd belülről a szélvédőt a felverődésnél  eplus2 )
Alapból az idők folyamán több szál is "elromlik"nem fog fűteni,de attól még működik a többi fűtőszál.Persze vannak,akiknek soha nem romlik el ....

eplus2
Naplózva
bajo70
Vendég
« Új hozzászólás #68571 Dátum: 2016.06.08 szerda, 18:43:14 »

Kedves fórumtársak!

Tudnátok ajánlani egy hozzáértő klímás szakembert Fót közelében?
Emlékeim szerint itt olvastam valamikor egy dunakeszi illetőségű szerelőről,
de nem találom a hozzászólást.

Köszönettel: bajo
Naplózva
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #68572 Dátum: 2016.06.08 szerda, 19:47:58 »

Sziasztok !

Szegeden vagy vonzáskörzetében valaki aki klímával foglalkozik ? Smiley

Klíma csapágyának egész szép hangja van. Kuplungja működik, de kikapcsolt állapotba is van hangja, ha bekapcsolom akkor meg egészen szép csörgő hangot ad, olyan mintha benne a csapágy golyók kockásra lennének kopva vagy valami hasonló.

Melyik opciót ajánljátok ? Cserélhető -e a csapágy ? (klíma 1 hete volt töltve)

1: Keressek egy szervizt aki csapágyat vagy kuplungot cserél a klímán ha lehet. (Amúgy a klíma hűt fújja a hideget)
2: Vegyek egy bontott működő klímát és egészben cseréljem az egészet (De akkor a benne lévő gáznak KO. és tölthetem újra a kétes bontott kompresszort).
3: Új alkatrészekbe nem tudok gondolkozni, mert hosszbordás szíj csere is aktuális sajnos mind a 3 görgő a feszítő is cserés így 42 ezer Ft mellé nem szeretnék még vadi új klímakompresszort... így a legésszerűbb legköltséghatékonyabb megoldás kellene, ami azért húzná is egy darabig..

 worship
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #68573 Dátum: 2016.06.08 szerda, 19:51:00 »

Sziasztok !

Szegeden vagy vonzáskörzetében valaki aki klímával foglalkozik ? Smiley

Klíma csapágyának egész szép hangja van. Kuplungja működik, de kikapcsolt állapotba is van hangja, ha bekapcsolom akkor meg egészen szép csörgő hangot ad, olyan mintha benne a csapágy golyók kockásra lennének kopva vagy valami hasonló.

Melyik opciót ajánljátok ? Cserélhető -e a csapágy ? (klíma 1 hete volt töltve)

1: Keressek egy szervizt aki csapágyat vagy kuplungot cserél a klímán ha lehet. (Amúgy a klíma hűt fújja a hideget)
2: Vegyek egy bontott működő klímát és egészben cseréljem az egészet (De akkor a benne lévő gáznak KO. és tölthetem újra a kétes bontott kompresszort).
3: Új alkatrészekbe nem tudok gondolkozni, mert hosszbordás szíj csere is aktuális sajnos mind a 3 görgő a feszítő is cserés így 42 ezer Ft mellé nem szeretnék még vadi új klímakompresszort... így a legésszerűbb legköltséghatékonyabb megoldás kellene, ami azért húzná is egy darabig..

 worship

1. Lehet csapágyat cserélni. Nekem van is éppen fölösben egy csapágyam hozzá, olcsón megszámítom. Smiley
2. A gázt le kell fejteni, majd utóbb visszatölteni. Ezt minden rendesebb klímás meg tudja csinálni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #68574 Dátum: 2016.06.08 szerda, 19:57:39 »

1. Lehet csapágyat cserélni. Nekem van is éppen fölösben egy csapágyam hozzá, olcsón megszámítom. Smiley
2. A gázt le kell fejteni, majd utóbb visszatölteni. Ezt minden rendesebb klímás meg tudja csinálni.

AndyA

Erősítsetek meg, hogy csapágybaj (igen így látatlanba:D ) A klíma effektív működik... kuplungja kapcsol ki-be. Fújja is a hideget a kompresszor, volt nyomáspróbázva töltéskor, nincs szivárgás. Meglazítottam a szíjat leszedtem és forgattam elég szép fémes hangja van... kikapcsolt klímával is van hangja, na de ha bekapcsolom akkor van csak igazán.

Akkor csapágy cseréhez gondolom eleve le kell szedni a klímát és lehet újra tölteni ?

Írd már meg priviben mennyi az a csapágy Cheesy  eplus2
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #68575 Dátum: 2016.06.08 szerda, 19:59:36 »

Erősítsetek meg, hogy csapágybaj (igen így látatlanba:D ) A klíma effektív működik... kuplungja kapcsol ki-be. Fújja is a hideget a kompresszor, volt nyomáspróbázva töltéskor, nincs szivárgás. Meglazítottam a szíjat leszedtem és forgattam elég szép fémes hangja van... kikapcsolt klímával is van hangja, na de ha bekapcsolom akkor van csak igazán.

Akkor csapágy cseréhez gondolom eleve le kell szedni a klímát és lehet újra tölteni ?

Írd már meg priviben mennyi az a csapágy Cheesy  eplus2
melyik részét forgattad meg? a közepét? az elég nehezen jár ahhoz, hogy megforgasd csak úgy, hogy pörögjön, vagy azt a részt, amit a hosszbordás hajt?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #68576 Dátum: 2016.06.08 szerda, 20:04:10 »

melyik részét forgattad meg? a közepét? az elég nehezen jár ahhoz, hogy megforgasd csak úgy, hogy pörögjön, vagy azt a részt, amit a hosszbordás hajt?

Amit a hosszbordás hajt, de kikapcsolt klímánál is van egy kis tipikus csapágy hangja... bekapcsolt klímánál mikor a kuplung kapcsol.. na akkor nagyon durván.. :S

A sztorihoz, hozzátartozik, hogy volt klímatöltésen az autó.
Még töltés előtt ózonnal tisztították, bekapcsolt klímával állóhelyben járatták. És valami durván elfüstölt. (Generátorra gondoltak, de nem az lett)
Én ahogy nézegettem, a klímakompresszor szíjtárcsájánál mintha valami kifolyt kiolvadt volna... ott van valami gumi vagy ilyesmi ?

Azóta van ez...arra gondolok, hogy szorult már a csapágy esetleg nehezen forgott...felizzott a csapágy vagy valami és nulla menetszél miatt valami gumi vagy műanyag alkatrész vagy valami elfüstölt...
« Utoljára szerkesztve: 2016.06.08 szerda, 20:07:15 írta balkal » Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #68577 Dátum: 2016.06.08 szerda, 20:05:15 »

Amit a hosszbordás hajt, de kikapcsolt klímánál is van egy kis tipikus csapágy hangja... bekapcsolt klímánál mikor a kuplung kapcsol.. na akkor nagyon durván.. :S
szerintem akkor kuplung baja lesz
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #68578 Dátum: 2016.06.08 szerda, 20:07:49 »

szerintem akkor kuplung baja lesz

De kapcsol ki be a kuplung. (Fentebb még hozzáírtam a sztorihoz)
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #68579 Dátum: 2016.06.08 szerda, 20:09:56 »

De kapcsol ki be a kuplung. (Fentebb még hozzáírtam a sztorihoz)
attól még lehet rossz
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ocsi248
Vendég
« Új hozzászólás #68580 Dátum: 2016.06.08 szerda, 20:11:09 »

Mindenképpen csináltasd meg,minél hamarabb,mert annál kevésbé látható lesz a helye.(ne kocogtasd belülről a szélvédőt a felverődésnél  eplus2 )
Alapból az idők folyamán több szál is "elromlik"nem fog fűteni,de attól még működik a többi fűtőszál.Persze vannak,akiknek soha nem romlik el ....

Köszönöm a választ.
Naplózva
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #68581 Dátum: 2016.06.08 szerda, 20:36:37 »

attól még lehet rossz

Köszi !
Még egy fontos kérdés.

Attól tönkre mehet e a klímakompresszor, hogy úgy járatták bekapcsolt klímával az autót, hogy előtte nem töltötték fel gázzal.

400 gramm gázt fejtettek le a rendszerből és 700 grammot töltöttek bele. Ők töltés előtt bekapcsolt klímával álló helyben járatták 45 percig (ezekszerint 400 gramm gázzal...)
Naplózva
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #68582 Dátum: 2016.06.08 szerda, 21:33:26 »

Köszi !
Még egy fontos kérdés.

Attól tönkre mehet e a klímakompresszor, hogy úgy járatták bekapcsolt klímával az autót, hogy előtte nem töltötték fel gázzal.

400 gramm gázt fejtettek le a rendszerből és 700 grammot töltöttek bele. Ők töltés előtt bekapcsolt klímával álló helyben járatták 45 percig (ezekszerint 400 gramm gázzal...)

Nem a gáz mennyisége a fontos, hanem a benne levő olaj mennyisége
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


« Új hozzászólás #68583 Dátum: 2016.06.09 csütörtök, 07:55:22 »

Sziasztok!

Szervó olajat akartam utána tölteni de nem tudom, hogy zöld vagy piros van benne eredetileg mert jelenleg barnás fekete. Esetleg mindegy vagy csereltessem le? Annak mennyi lehet a munkadija? Egyébként az normális jelenség, hogy álló vagy lassan menő autónál sziszeges, súrlódás hang hallatszik?
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
Kata76
Vendég
« Új hozzászólás #68584 Dátum: 2016.06.09 csütörtök, 08:38:52 »

Sziasztok
Kezdö vagyok mondeos tèmàkban! Hàtha volt valakinek ilyen jelegü hibàja!
 Van egy tdci 2.0 elèg sok extràval felszerelt kombim!
Rèszecskeszürö problèmàm volt elvileg megoldva!(regeneràltàk)
Porlasztocsucs hiba is volt 2 jo 2 rosszvolt elvileg megoldva!  Javitottàk ! Kodoltàk!
Azota a következö problèmàm van!
 Menetközben eps jel kidobb vèszüzemmod majd kis idö mulva megàll!
 Az auto ujra indul mindig! De ujra csinàlja a hibàt!  2-3 inditàs utàn olyat csinàl mint aksi cserènèl!
A fordulat ès a sebessèg mutato megpördül a digit km mutato kijelzöje eltünik vagy vonalak!
Eps hiba nincs hibakod ban a szerelök nemèrtik mi lehet a hiba! Eddid mindig fèlre toltak hogy most elvannak havazva! Majd szolnak! Az autoval hosszabb tàvra nemtudok menni! Sajnos!
Hàtha van valami tip! Milehet a baj !
 
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #68585 Dátum: 2016.06.09 csütörtök, 09:02:17 »

Sziasztok
Kezdö vagyok mondeos tèmàkban! Hàtha volt valakinek ilyen jelegü hibàja!
 Van egy tdci 2.0 elèg sok extràval felszerelt kombim!
Rèszecskeszürö problèmàm volt elvileg megoldva!(regeneràltàk)
Porlasztocsucs hiba is volt 2 jo 2 rosszvolt elvileg megoldva!  Javitottàk ! Kodoltàk!
Azota a következö problèmàm van!
 Menetközben eps jel kidobb vèszüzemmod majd kis idö mulva megàll!
 Az auto ujra indul mindig! De ujra csinàlja a hibàt!  2-3 inditàs utàn olyat csinàl mint aksi cserènèl!
A fordulat ès a sebessèg mutato megpördül a digit km mutato kijelzöje eltünik vagy vonalak!
Eps hiba nincs hibakod ban a szerelök nemèrtik mi lehet a hiba! Eddid mindig fèlre toltak hogy most elvannak havazva! Majd szolnak! Az autoval hosszabb tàvra nemtudok menni! Sajnos!
Hàtha van valami tip! Milehet a baj !
 
a menet közbeni vészüzemet diaggal pontosan meglehet határozni,ha éppen a vészüzem alatt készül a diagnosztika.

a mutatók kilengése akku vagy generátor és vagy testhibára utal.villamossági szerelővel ellenőriztesd ezeket.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #68586 Dátum: 2016.06.09 csütörtök, 09:09:20 »

Köszi !
Még egy fontos kérdés.

Attól tönkre mehet e a klímakompresszor, hogy úgy járatták bekapcsolt klímával az autót, hogy előtte nem töltötték fel gázzal.

400 gramm gázt fejtettek le a rendszerből és 700 grammot töltöttek bele. Ők töltés előtt bekapcsolt klímával álló helyben járatták 45 percig (ezekszerint 400 gramm gázzal...)

Ennyi gáz simán elszökhet a rendszerből, és ettől még nem szabad tönkremennie. Meg nem is a gáz keni a kompresszort, hanem az olaj. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #68587 Dátum: 2016.06.09 csütörtök, 09:15:04 »

Sziasztok!

Szervó olajat akartam utána tölteni de nem tudom, hogy zöld vagy piros van benne eredetileg mert jelenleg barnás fekete. Esetleg mindegy vagy csereltessem le? Annak mennyi lehet a munkadija? Egyébként az normális jelenség, hogy álló vagy lassan menő autónál sziszeges, súrlódás hang hallatszik?

Cseréld le magadnak, nem nagy ügy.

A hűtő előtt keresztbe menő alucső végénél kell megbontani, ahonnan a tartályba megy vissza egy gumicsővel. Ott le tudod ereszteni szinte az egészet. Egy literes-másfeles PET palakcot végj méretre, amit alá tudsz tenni, be tudsz dugni a hűtő elé, különben minden olajos lesz. Olaj nélkül ne indítd be, mert nagyon nem tesz jót a szivattyúnak!

Utána friss olaj maxig töltve, picit beindít, utántölt. Azután egy fél napig még habzani fog, meg fura hangja lesz tekerés közben, de lassan kijárja a levegőt magából. Azután végső szint-utántöltés. Tegyél bele megfelelő Xado adalékot is. Ártani nem használ. Smiley Viszont ha ettől mindtől sem műlik el a sziszegés, akkor baj van. Csak végállásban lehet valami hangja, amikor felkoppan, és kinyit a szelep.

Ha komolyabban nekidurálod magad, érdemes a szervoolajszűrőt is beépíteni, lásd FAQ cikk László fórumtárstól.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #68588 Dátum: 2016.06.09 csütörtök, 09:27:57 »

Sziasztok
Kezdö vagyok mondeos tèmàkban! Hàtha volt valakinek ilyen jelegü hibàja!
 Van egy tdci 2.0 elèg sok extràval felszerelt kombim!
Rèszecskeszürö problèmàm volt elvileg megoldva!(regeneràltàk)
Porlasztocsucs hiba is volt 2 jo 2 rosszvolt elvileg megoldva!  Javitottàk ! Kodoltàk!
Azota a következö problèmàm van!
 Menetközben eps jel kidobb vèszüzemmod majd kis idö mulva megàll!
 Az auto ujra indul mindig! De ujra csinàlja a hibàt!  2-3 inditàs utàn olyat csinàl mint aksi cserènèl!
A fordulat ès a sebessèg mutato megpördül a digit km mutato kijelzöje eltünik vagy vonalak!
Eps hiba nincs hibakod ban a szerelök nemèrtik mi lehet a hiba! Eddid mindig fèlre toltak hogy most elvannak havazva! Majd szolnak! Az autoval hosszabb tàvra nemtudok menni! Sajnos!
Hàtha van valami tip! Milehet a baj !
 

Amikor vészüzem van, hibakód olvasás (motor leállítása ill. gyújtás levétele nélkül). Be tudsz szerezni aprópénzért Bluetooth-os diag kütyüt, amivel a kódot egy Androidos telefonnal ki tudod olvasni.

A pörgő órák stb. akksi hibára utalnak. Mikori a példány az autóban? Meg kellene próbálni egy másikkal is, ha tudsz kölcsön szerezni egyet.

Az akksi doboza alatt van a testkábel a kasztnihoz csavarozva. Azt is érdemes alaposabban megnézni, megpucolni, hogy rendes érintkezés legyen. Annak a korrodálódása is tud ilyen problémát okozni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #68589 Dátum: 2016.06.09 csütörtök, 11:56:38 »

Angol autóból bontott klímakompresszor jó lehet nekem ? Van különbség valamiben az angol autókból bontott kompresszor között ?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #68590 Dátum: 2016.06.09 csütörtök, 12:30:58 »

Angol autóból bontott klímakompresszor jó lehet nekem ? Van különbség valamiben az angol autókból bontott kompresszor között ?

ugyan az
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


« Új hozzászólás #68591 Dátum: 2016.06.09 csütörtök, 12:44:19 »

Cseréld le magadnak, nem nagy ügy.

A hűtő előtt keresztbe menő alucső végénél kell megbontani, ahonnan a tartályba megy vissza egy gumicsővel. Ott le tudod ereszteni szinte az egészet. Egy literes-másfeles PET palakcot végj méretre, amit alá tudsz tenni, be tudsz dugni a hűtő elé, különben minden olajos lesz. Olaj nélkül ne indítd be, mert nagyon nem tesz jót a szivattyúnak!

Utána friss olaj maxig töltve, picit beindít, utántölt. Azután egy fél napig még habzani fog, meg fura hangja lesz tekerés közben, de lassan kijárja a levegőt magából. Azután végső szint-utántöltés. Tegyél bele megfelelő Xado adalékot is. Ártani nem használ. Smiley Viszont ha ettől mindtől sem műlik el a sziszegés, akkor baj van. Csak végállásban lehet valami hangja, amikor felkoppan, és kinyit a szelep.

Ha komolyabban nekidurálod magad, érdemes a szervoolajszűrőt is beépíteni, lásd FAQ cikk László fórumtárstól.

AndyA


Köszi a segítséget  jövő héten neki esek de  csak simán lecserelem nem bonyolitom túl.
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #68592 Dátum: 2016.06.09 csütörtök, 13:29:47 »

Köszi a segítséget  jövő héten neki esek de  csak simán lecserelem nem bonyolitom túl.

Gyárilag piros van benne neked, de ha minden igaz, jó a zöld is mert visszafelé kompatibilis.
És ne zavarjon meg ha autómata sebváltó olajat adnak, az jó.  Wink
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #68593 Dátum: 2016.06.09 csütörtök, 13:48:46 »

Angol autóból bontott klímakompresszor jó lehet nekem ? Van különbség valamiben az angol autókból bontott kompresszor között ?


Persze. Neked balkormányos kell.  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #68594 Dátum: 2016.06.09 csütörtök, 14:26:59 »

Persze. Neked balkormányos kell.  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA

 worship eplus2 beka3
Naplózva
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


« Új hozzászólás #68595 Dátum: 2016.06.09 csütörtök, 15:20:29 »

Gyárilag piros van benne neked, de ha minden igaz, jó a zöld is mert visszafelé kompatibilis.
És ne zavarjon meg ha autómata sebváltó olajat adnak, az jó.  Wink

Köszi akkor pirosat veszek.
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #68596 Dátum: 2016.06.09 csütörtök, 15:51:03 »

Köszi akkor pirosat veszek.

Ez az egyik, ami biztosan jó:

http://www.msds.ford.com/cpc/productDetails.asp?pgn=8&FIRNo=178018

Van másféle is, úgyhogy ha nem ilyet kapsz, attól még ne aggódj. Meg a zöld is jó, össze szabad önteni. Cserénél meg majdnem mindegy is.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #68597 Dátum: 2016.06.09 csütörtök, 20:21:23 »

Sziasztok!

Teljes kulcsot (ház, elektronika, immo, nyers szár) hol érdemes venni BP-n?

Köszi!
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #68598 Dátum: 2016.06.09 csütörtök, 23:30:47 »

Sziasztok!

Teljes kulcsot (ház, elektronika, immo, nyers szár) hol érdemes venni BP-n?

Köszi!
8 ezerért árul egy srác
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #68599 Dátum: 2016.06.10 péntek, 09:05:04 »

8 ezerért árul egy srác

Kicsit pontosabban? Cheesy
MK3 kínálban nézelődtem, de csak üres bicskakulcsház biszniszeket találtam.

Az immo chip feltanítására van valami házilagos megoldás vagy az mindenképp immo másolós kulcsos cég?
« Utoljára szerkesztve: 2016.06.10 péntek, 10:30:20 írta Zsolteey » Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Oldalak: 1 ... 1365 1366 1367 1368 1369 1370 1371 [1372] 1373 1374 1375 1376 1377 1378 1379 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.113 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.