Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 02:01:51 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1371 1372 1373 1374 1375 1376 1377 [1378] 1379 1380 1381 1382 1383 1384 1385 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21949224 alkalommal)
0 Felhasználó és 101 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #68850 Dátum: 2016.07.07 csütörtök, 07:47:40 »

eljen taps

Tudom én, hogy neked is kellene egy jó kis kazi Marianntól és Györgyitől Cheesy

Még valamikor 2008-ban utaztam velük együtt Londonba egy Wizzair gépen. De még egy fia autogrammot sem kértem tőlük... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #68851 Dátum: 2016.07.07 csütörtök, 07:48:40 »

Sziasztok,


Ma cseréltem az ablakmosó fúvókát mert el volt dugulva, és akárhogy piszkáltam tűvel nem jött rende. A "cserefúvókáról" le volt vágva a csatlakozó, ezért forrasztani kellett, aminek ugye 2 vezetéke van. Az mindegy hogy hogyan forrasztom össze a csatlakozóval? Ha rosszul, mi történik, zárlatos lesz? Tudom valahogy tesztelni? Mondjuk már megcsináltam, be is kapcsoltam az ablakfűtést, de nem történt semmi rendellenes. vigyor3

A zárlatot ki tudod mérni előre, a fűtésnek meg mindegy a polaritás. Vagy arra gondolsz, hogy ha fordítva kötöd be, fagyasztani fog...? vigyor3

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #68852 Dátum: 2016.07.07 csütörtök, 08:31:12 »

mind1 hogy melyik melyik

spricni fűtés gyújtásról megy, nincs köze a szélvédőhöz

Nem akkor kapcsol be (egyidejűleg az oldalsó visszapillantó tükrökkel) amikor ráadom a szélvédőfűtést?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #68853 Dátum: 2016.07.07 csütörtök, 08:31:53 »

A zárlatot ki tudod mérni előre, a fűtésnek meg mindegy a polaritás. Vagy arra gondolsz, hogy ha fordítva kötöd be, fagyasztani fog...? vigyor3

AndyA

Igen, arra! Gondoltam ilyenkor nyáron jól jönne egy kis extra hűtés. vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #68854 Dátum: 2016.07.07 csütörtök, 09:06:19 »

Nem akkor kapcsol be (egyidejűleg az oldalsó visszapillantó tükrökkel) amikor ráadom a szélvédőfűtést?
nem. gyújtás ráadástól megy
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Balázs01
Vendég
« Új hozzászólás #68855 Dátum: 2016.07.07 csütörtök, 09:45:45 »

Sziasztok!

Teljesen új vagyok még a fórumon. Ennél jobb topikot nem találtam és előre is bocsi mindenkitől. Valószínűleg már nagyon sokan nagyon sokszor feltették ezt a kérdést. Tervezek vásárolni egy MK3 Mondeot ezzel kapcsolatban szeretném megkérdezni, hogy mik az általános tapasztalatok? (1.8-as 125LE változat) Mire kell jobban odafigyelnem amikor megyek autót nézni? Mik a típusnak az általános hibái? Ma délután megyek meglesek egyet, a tulajjal beszéltem bíztatónak is tűnik csak fogalmam sincs, hogy mire kell jobban odafigyelnem. Ha kapnék valakitől egy gyorstalpalót azt nagyon tudnám értékelni! Smiley Köszi előre is!
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #68856 Dátum: 2016.07.07 csütörtök, 10:11:30 »

Sziasztok!

Teljesen új vagyok még a fórumon. Ennél jobb topikot nem találtam és előre is bocsi mindenkitől. Valószínűleg már nagyon sokan nagyon sokszor feltették ezt a kérdést. Tervezek vásárolni egy MK3 Mondeot ezzel kapcsolatban szeretném megkérdezni, hogy mik az általános tapasztalatok? (1.8-as 125LE változat) Mire kell jobban odafigyelnem amikor megyek autót nézni? Mik a típusnak az általános hibái? Ma délután megyek meglesek egyet, a tulajjal beszéltem bíztatónak is tűnik csak fogalmam sincs, hogy mire kell jobban odafigyelnem. Ha kapnék valakitől egy gyorstalpalót azt nagyon tudnám értékelni! Smiley Köszi előre is!

http://mondeo.hu/index.php?page=93
http://mondeo.hu/index.php?page=134
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #68857 Dátum: 2016.07.07 csütörtök, 10:24:38 »

Sziasztok!

Teljesen új vagyok még a fórumon. Ennél jobb topikot nem találtam és előre is bocsi mindenkitől. Valószínűleg már nagyon sokan nagyon sokszor feltették ezt a kérdést. Tervezek vásárolni egy MK3 Mondeot ezzel kapcsolatban szeretném megkérdezni, hogy mik az általános tapasztalatok? (1.8-as 125LE változat) Mire kell jobban odafigyelnem amikor megyek autót nézni? Mik a típusnak az általános hibái? Ma délután megyek meglesek egyet, a tulajjal beszéltem bíztatónak is tűnik csak fogalmam sincs, hogy mire kell jobban odafigyelnem. Ha kapnék valakitől egy gyorstalpalót azt nagyon tudnám értékelni! Smiley Köszi előre is!
arra, hogy nehogy aláírj bármit is, hogy utána ráfogják, hogy a tied vigyor3 . 1.8 benzint én nem eröltetném, csak nagyon alapos motorátnézés után
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #68858 Dátum: 2016.07.07 csütörtök, 10:41:37 »

Sziasztok!

Teljesen új vagyok még a fórumon. Ennél jobb topikot nem találtam és előre is bocsi mindenkitől. Valószínűleg már nagyon sokan nagyon sokszor feltették ezt a kérdést. Tervezek vásárolni egy MK3 Mondeot ezzel kapcsolatban szeretném megkérdezni, hogy mik az általános tapasztalatok? (1.8-as 125LE változat) Mire kell jobban odafigyelnem amikor megyek autót nézni? Mik a típusnak az általános hibái? Ma délután megyek meglesek egyet, a tulajjal beszéltem bíztatónak is tűnik csak fogalmam sincs, hogy mire kell jobban odafigyelnem. Ha kapnék valakitől egy gyorstalpalót azt nagyon tudnám értékelni! Smiley Köszi előre is!

Arra figyelj, hogy ha nem legalább 2 literes, akkor ne vedd meg. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Balázs01
Vendég
« Új hozzászólás #68859 Dátum: 2016.07.07 csütörtök, 10:58:19 »

Köszi az eddigi válaszokat! Ennyire gyenge lenne az 1.8as? Az az igazság, hogy jelenleg egy 1.4es Focusom van és ahhoz képest az MK3 Mondeo szerintem elég nagy kategóriaugrás lenne/lesz.. Cheesy Annyit tudok a kinézett autóról, hogy 99.600km van benne (leinformálható) 2. tulajdonostól (12 éve) vezetett szervizkönyves, Ghia felszereltség. Szóval az eddigiek alapján jónak tűnik de látnom is kell mindenképp.

(szerk.: azt elfelejtettem írni, hogy benzinesről van szó)
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #68860 Dátum: 2016.07.07 csütörtök, 11:13:57 »

Köszi az eddigi válaszokat! Ennyire gyenge lenne az 1.8as? Az az igazság, hogy jelenleg egy 1.4es Focusom van és ahhoz képest az MK3 Mondeo szerintem elég nagy kategóriaugrás lenne/lesz.. Cheesy Annyit tudok a kinézett autóról, hogy 99.600km van benne (leinformálható) 2. tulajdonostól (12 éve) vezetett szervizkönyves, Ghia felszereltség. Szóval az eddigiek alapján jónak tűnik de látnom is kell mindenképp.

(szerk.: azt elfelejtettem írni, hogy benzinesről van szó)
Olvass bele a benzines topikba, ha van időd egy jó 10 oldalnyit vissza. Kb 3-4-5 olyan kartársról fogsz olvasni, akinek magas olajfogyasztás miatt motorcsere vagy motorgenerál lett a "móka" vége. Jellemzően 1,8-as motornál. A keveset futott bontott motor sztem egyre kevesebb, elfogynak Angliából is, hiszen 9-15 éves technikáról beszélünk. A felújítás meg eseti. Olyan, hogy összerakják és patent minden, hát én itt még olyat nem olvastam, vagy nem voltam elég figyelmes.
Ha 1,8-at veszel, legyen zsebben, (de leginkább fejben eldöntve) az autó vételárának még kb a fele.
A 2,0 liter stabilabb, a hahu-n kevesebb is kínálat ezekből, és drágábban mennek.
Üdv. Ferqó
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #68861 Dátum: 2016.07.07 csütörtök, 11:27:13 »


(szerk.: azt elfelejtettem írni, hogy benzinesről van szó)
mk3-ban 1.8asból csak benzines van. ha van hirdetés akkor dobd be, hátha látszik rajta valami
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #68862 Dátum: 2016.07.07 csütörtök, 11:29:56 »

Köszi az eddigi válaszokat! Ennyire gyenge lenne az 1.8as? Az az igazság, hogy jelenleg egy 1.4es Focusom van és ahhoz képest az MK3 Mondeo szerintem elég nagy kategóriaugrás lenne/lesz.. Cheesy Annyit tudok a kinézett autóról, hogy 99.600km van benne (leinformálható) 2. tulajdonostól (12 éve) vezetett szervizkönyves, Ghia felszereltség. Szóval az eddigiek alapján jónak tűnik de látnom is kell mindenképp.

(szerk.: azt elfelejtettem írni, hogy benzinesről van szó)
gondolom ő az
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_ghia_mo-i._99.600_km._toresmentes_r-10336611

arra rákérdeznék miért van faceliftes orra...lehet jönni,hogy ez tetszett neki, de ne mondja senki, hogy a krómos hátsó lámpa vagy a fehér oldalindex nem tetszett volna, és azok árban még olcsóbbak is mint az elejét lecserélni...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Balázs01
Vendég
« Új hozzászólás #68863 Dátum: 2016.07.07 csütörtök, 11:30:18 »

mk3-ban 1.8asból csak benzines van. ha van hirdetés akkor dobd be, hátha látszik rajta valami

Itt is van:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_ghia_mo-i._99.600_km._toresmentes_r-10336611
Így hátha Ti is jobban látjátok, nekem személy szerint úgy tűnik, hogy nincs az autónak titkolnivalója (alvázszám is meg van adva + a hivatalos km óra állásokról is van kép) Én meg közben olvasom visszafele a benzines topikot.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #68864 Dátum: 2016.07.07 csütörtök, 11:34:07 »

Köszi az eddigi válaszokat! Ennyire gyenge lenne az 1.8as? Az az igazság, hogy jelenleg egy 1.4es Focusom van és ahhoz képest az MK3 Mondeo szerintem elég nagy kategóriaugrás lenne/lesz.. Cheesy Annyit tudok a kinézett autóról, hogy 99.600km van benne (leinformálható) 2. tulajdonostól (12 éve) vezetett szervizkönyves, Ghia felszereltség. Szóval az eddigiek alapján jónak tűnik de látnom is kell mindenképp.

(szerk.: azt elfelejtettem írni, hogy benzinesről van szó)

Az 1.4 fókához képest kétségkívül jobban fog menni. De az még nem jelenti azt, hogy tényleg jól megy... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #68865 Dátum: 2016.07.07 csütörtök, 11:54:47 »

Köszi az eddigi válaszokat! Ennyire gyenge lenne az 1.8as? Az az igazság, hogy jelenleg egy 1.4es Focusom van és ahhoz képest az MK3 Mondeo szerintem elég nagy kategóriaugrás lenne/lesz.. Cheesy Annyit tudok a kinézett autóról, hogy 99.600km van benne (leinformálható) 2. tulajdonostól (12 éve) vezetett szervizkönyves, Ghia felszereltség. Szóval az eddigiek alapján jónak tűnik de látnom is kell mindenképp.

(szerk.: azt elfelejtettem írni, hogy benzinesről van szó)
NINCS 12éves autó,ami 100at futott.illetve már néhányszor. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #68866 Dátum: 2016.07.07 csütörtök, 11:58:36 »

NINCS 12éves autó,ami 100at futott.illetve már néhányszor. nyes
Azért vannak kivételek. wow1
Legyünk oprimisták.de havi 5-600 km azért kicsit elgondolkodtató. Roll Eyes
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #68867 Dátum: 2016.07.07 csütörtök, 12:05:38 »

Azért vannak kivételek. wow1
Legyünk oprimisták.de havi 5-600 km azért kicsit elgondolkodtató. Roll Eyes
vannak.a feleségem autójában 7évesen van 50e km.de az nem mondeó. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #68868 Dátum: 2016.07.07 csütörtök, 12:48:47 »

Na meg ha ilyen kevés km van benne, annak lennie kell valami okának is. Mondjuk az, hogy valamiért állt pár évet, de miért?  Roll Eyes

Amúgy benzines Mondeo vásárlásánál egy dologra kell figyelni: - nehogy rábeszéljenek a dízelre  hehe
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Balázs01
Vendég
« Új hozzászólás #68869 Dátum: 2016.07.07 csütörtök, 13:15:02 »

Igen a km az tényleg feltünően kevés a hasonló korú autókhoz képest. Tegnap már nézte valaki, el is akarta vinni de foglaló hiányában nem adta oda neki a faszi, így én ma mindenképpen ránézek. Most a képek alapján a km még reális is lehet (szerintem) az alapján hogy a KEKKH rendszeréből le is van kérve az állás. (aztán franc se tudja, lehet már azt is manipulálják)

Amit még tudok és közben eszembejutott:
- az egyik feszítőgörgő üzemmelegen hülye hangot ad (aki tegnap nézte állítólag nem is hallotta)
- eladás oka: aki most árulja egy szalonban dolgozik a tulaj kedvezménnyel vett egy új autót és ezt meg szeretné eladni. Jelenleg a szalonos árulja

dízelre nem lehet rábeszélni mert abszolút nem érdekel, nekem teljesen jó a benzines.. Cheesy

Illetve egy kérdés: a faceliftes orr miben nyilvánul meg illetve ha nem így, akkor hogy kellene kinéznie "eredetileg"? Ebben abszolút nem vagyok képben.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #68870 Dátum: 2016.07.07 csütörtök, 13:25:46 »

Igen a km az tényleg feltünően kevés a hasonló korú autókhoz képest. Tegnap már nézte valaki, el is akarta vinni de foglaló hiányában nem adta oda neki a faszi, így én ma mindenképpen ránézek. Most a képek alapján a km még reális is lehet (szerintem) az alapján hogy a KEKKH rendszeréből le is van kérve az állás. (aztán franc se tudja, lehet már azt is manipulálják)

Amit még tudok és közben eszembejutott:
- az egyik feszítőgörgő üzemmelegen hülye hangot ad (aki tegnap nézte állítólag nem is hallotta)
- eladás oka: aki most árulja egy szalonban dolgozik a tulaj kedvezménnyel vett egy új autót és ezt meg szeretné eladni. Jelenleg a szalonos árulja

dízelre nem lehet rábeszélni mert abszolút nem érdekel, nekem teljesen jó a benzines.. Cheesy

Illetve egy kérdés: a faceliftes orr miben nyilvánul meg illetve ha nem így, akkor hogy kellene kinéznie "eredetileg"? Ebben abszolút nem vagyok képben.

Szjani arrafelé lakik. Kérd meg, vigyen oda a Dömperrel. Azt meglátja a kereskedő, rögvest elmegy a kedve bármi gonoszkodástól, ügyeskedéstől...  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #68871 Dátum: 2016.07.07 csütörtök, 13:34:38 »

Na meg ha ilyen kevés km van benne, annak lennie kell valami okának is. Mondjuk az, hogy valamiért állt pár évet, de miért?  Roll Eyes

Amúgy benzines Mondeo vásárlásánál egy dologra kell figyelni: - nehogy rábeszéljenek a dízelre  hehe
meg zsebben 5kilónak a motorfelújításra! vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #68872 Dátum: 2016.07.07 csütörtök, 13:35:55 »

Igen a km az tényleg feltünően kevés a hasonló korú autókhoz képest. Tegnap már nézte valaki, el is akarta vinni de foglaló hiányában nem adta oda neki a faszi, így én ma mindenképpen ránézek. Most a képek alapján a km még reális is lehet (szerintem) az alapján hogy a KEKKH rendszeréből le is van kérve az állás. (aztán franc se tudja, lehet már azt is manipulálják)

Amit még tudok és közben eszembejutott:
- az egyik feszítőgörgő üzemmelegen hülye hangot ad (aki tegnap nézte állítólag nem is hallotta)
- eladás oka: aki most árulja egy szalonban dolgozik a tulaj kedvezménnyel vett egy új autót és ezt meg szeretné eladni. Jelenleg a szalonos árulja

dízelre nem lehet rábeszélni mert abszolút nem érdekel, nekem teljesen jó a benzines.. Cheesy

Illetve egy kérdés: a faceliftes orr miben nyilvánul meg illetve ha nem így, akkor hogy kellene kinéznie "eredetileg"? Ebben abszolút nem vagyok képben.
a legegyszerűbb:
fl előtti kerek ködlámpa.
fl után szögletes ködlámpa.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #68873 Dátum: 2016.07.07 csütörtök, 13:37:13 »

a legegyszerűbb:
fl előtti kerek ködlámpa.
fl után szögletes ködlámpa.

FL1-FL2 megkülönböztetésre mi a tutti? Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #68874 Dátum: 2016.07.07 csütörtök, 13:38:42 »

FL1-FL2 megkülönböztetésre mi a tutti? Smiley

AndyA
a grillrács,és az fl 2-n nincs oldalléc az ajtókon
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #68875 Dátum: 2016.07.07 csütörtök, 13:41:31 »

Hi,

Valaki valahol irt MKIII klima kompresszor beszerzesrol...
Ha jol emlekszem valami 70k az uj vagymi.
Tud errol valaki infot ?
ugy nez ki a kompressozrt kene felujitani. Also hangon 35-40k a tomites csere, de ha csapagyat is kell cserelni, vagy kuplungot, akkor mar nem eri meg vele vacakolni. Szerintem...
Naplózva

blah blah blah
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #68876 Dátum: 2016.07.07 csütörtök, 13:41:41 »

Igen a km az tényleg feltünően kevés a hasonló korú autókhoz képest. Tegnap már nézte valaki, el is akarta vinni de foglaló hiányában nem adta oda neki a faszi, így én ma mindenképpen ránézek. Most a képek alapján a km még reális is lehet (szerintem) az alapján hogy a KEKKH rendszeréből le is van kérve az állás. (aztán franc se tudja, lehet már azt is manipulálják)

Amit még tudok és közben eszembejutott:
- az egyik feszítőgörgő üzemmelegen hülye hangot ad (aki tegnap nézte állítólag nem is hallotta)
- eladás oka: aki most árulja egy szalonban dolgozik a tulaj kedvezménnyel vett egy új autót és ezt meg szeretné eladni. Jelenleg a szalonos árulja

dízelre nem lehet rábeszélni mert abszolút nem érdekel, nekem teljesen jó a benzines.. Cheesy

Illetve egy kérdés: a faceliftes orr miben nyilvánul meg illetve ha nem így, akkor hogy kellene kinéznie "eredetileg"? Ebben abszolút nem vagyok képben.

Ez biztosan FL1-es csak, a koránál fogva.

Ennél még gond volt az ajtók alsó szélének rozsdálása. Befolyik az esővíz az ablak mellett, alul meg kifolyik az ajtóból, eddig OK, csak az ajtó alsó szélének a lemezeit úgy hajtogattűk össze, hogy nem tudott rendesen közéjük folyni az üregvédő. Ezt csak FL2-nél orvosolták.

Úgyhogy vigyél egy kis matracot vagy szőnyeget magaddal, és ne légy rest mind a négy ajtót kinyitni és aláfeküdni, megnézni a belső szélét, hátha találsz hólyagzó festéket, esetleg rozsdát. Pár tizest ez is érhet, alkualapnak nem rossz. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Balázs01
Vendég
« Új hozzászólás #68877 Dátum: 2016.07.07 csütörtök, 13:55:00 »

Ez biztosan FL1-es csak, a koránál fogva.

Ennél még gond volt az ajtók alsó szélének rozsdálása. Befolyik az esővíz az ablak mellett, alul meg kifolyik az ajtóból, eddig OK, csak az ajtó alsó szélének a lemezeit úgy hajtogattűk össze, hogy nem tudott rendesen közéjük folyni az üregvédő. Ezt csak FL2-nél orvosolták.

Úgyhogy vigyél egy kis matracot vagy szőnyeget magaddal, és ne légy rest mind a négy ajtót kinyitni és aláfeküdni, megnézni a belső szélét, hátha találsz hólyagzó festéket, esetleg rozsdát. Pár tizest ez is érhet, alkualapnak nem rossz. Smiley

AndyA

Hát most már hallottam/olvastam hideget-meleget, de az a minimum, hogy részletesen átnézem az egész autót kívül belül + minden funkcióját tesztelni, hogy valóban működik-e, aztán próbakör stb. Elhamarkodottan amúgy sem akarok döntést hozni, vagy látszik rajta, hogy tényleg rendben van vagy nem. Plusz elviszem magammal még havert is akinek viszont volt Mondeoja úgyhogy biztosan jobban konyít hozzá mint én.. Smiley
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #68878 Dátum: 2016.07.07 csütörtök, 14:18:15 »

Hát most már hallottam/olvastam hideget-meleget, de az a minimum, hogy részletesen átnézem az egész autót kívül belül + minden funkcióját tesztelni, hogy valóban működik-e, aztán próbakör stb. Elhamarkodottan amúgy sem akarok döntést hozni, vagy látszik rajta, hogy tényleg rendben van vagy nem. Plusz elviszem magammal még havert is akinek viszont volt Mondeoja úgyhogy biztosan jobban konyít hozzá mint én.. Smiley

Plusz ELM327 és notebook. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
yartam
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 377



E-mail
« Új hozzászólás #68879 Dátum: 2016.07.07 csütörtök, 14:19:45 »

Hát most már hallottam/olvastam hideget-meleget, de az a minimum, hogy részletesen átnézem az egész autót kívül belül + minden funkcióját tesztelni, hogy valóban működik-e, aztán próbakör stb. Elhamarkodottan amúgy sem akarok döntést hozni, vagy látszik rajta, hogy tényleg rendben van vagy nem. Plusz elviszem magammal még havert is akinek viszont volt Mondeoja úgyhogy biztosan jobban konyít hozzá mint én.. Smiley

Etis szerint:


Előzetes jellemzők
Gyártás dátuma:      05.09.2002
Gépkocsi típus:      Mondeo 2001-2007
Karosszéria kialakítás:      4 ajtós limuzin
Változat:      50-es sorozat
Motor:      1.8L Duratec HE SFI (125PS)
Váltó:      5 fok kézi MTX75
Hajtás:      LHD FWD
Tengely áttétel:      4.06
Emisszió:      2000 EEC (EEC 7)
Légkondicionáló:      automatikus hőmérsékletszabályozás
Terület:      (+)"HU"
Fényezés:      Panther Black (metál)
Belső szín:      Világos Grafit
Belső anyag:      Kenzo

Kisebb jellemzők

     Genkben készült
     Marketing, 1. szint
     RSO díszítés nélkül
     (-) SVP
     Elect.stab.szabályozással
     VP homologizációs matricával
     Spare Wheel Warning Sticker
     Motoros elso abl. egy érintésre le
     Motoros hátsó abl egy érinté le/fel
     fűtött szélvédővel
     Belső elválasztó kutyarács
     Tetőcsomagtartó nélkül
     elektromos működtet.visszap.tükör
     Dupla Elektromos fűtött külső tükör
     karosszériaszínu külso tükörrel
     Vezetőülés hőm.vezérlés csökkentés
     Utasülés hőm.vezérlés csökkentés
     Integrált gyermekülés nélkül
     Vezetőü. 2 irányú elektr.állĺtóval
     Vonóhorog nélkül
     Fűtött mosó fúvókával
     Fényszóró-tisztító nélkül
     napfénytető nélkül
     Deployable Anti-W'Lash Restr
     Smart utasoldali légzsákkal
     intell.utas légzsák
     Oldallégzsákkal - vezetőoldali
     Oldallégzsákkal - utasoldali
     Acél pótkerékkel
     Standard hátsó lengéscsillapĺtókkal
     6.5 X 16" küllős könnyűfém kerék
     205/55VR-16 BSW Tyre
     With Conventional Spare Tyre
     Zárható kerékanyák
     Standard felfüggesztéssel
     Négy kerékre ható blokkolásgátlóval
     kipörgésgátló rendszerrel
     Szűrőbetét beszívott levegő - szag
     Sebességszabályozás nélkül
     Szimbolum tüzeloany.komputerrel
     Tolatási távolságérzékelo nélkül
     Külso riasztóval
     GCC rádiófrekvenciával
     Kiegészítő CD Lejátszó Nélkül
     6006 CD váltóval
     Ice Feature Pack 10
     Antenna nélkül
     CD Storage Box
     4 hangszóróval
     Telefon-előkész. csomaggal - A kiv.
     Multimedia/telematika rendsz.nélkül
     Szórakoztató rendszer nélkül
     Oszlopkapcsolós rádióvezérléssel
     Halogén fényszóróval
     Első ködlámpákkal
     Kézi fényszóró-állítással


Ottó

Naplózva

2008.01. C-max 2.0 16V Titanium 146 LE
ex: 2002.12. MK3 2.0 16V GHIA 146 LE [B4Y]
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #68880 Dátum: 2016.07.07 csütörtök, 14:20:36 »

Hi,

Valaki valahol irt MKIII klima kompresszor beszerzesrol...
Ha jol emlekszem valami 70k az uj vagymi.
Tud errol valaki infot ?
ugy nez ki a kompressozrt kene felujitani. Also hangon 35-40k a tomites csere, de ha csapagyat is kell cserelni, vagy kuplungot, akkor mar nem eri meg vele vacakolni. Szerintem...

Unixnál jó kedvezménnyel olcsóbb. Ha 35-40 ezerről van szó, akkor vegyél inkább újat. Szíjtárcsa + menesztőtárcsa + mágnestekercs egyben 23-55 ezerig, gyártótól függően. Sajnos nemigen lehet csak a szíjtárcsát cserélni, mert "összekopik" a menesztőtárcsával, leginkább csak együtt lehet/érdemes. Talán a tekercset nem muszáj.

AndyA

P.s.: Az enyém TDCi, ezel az árak arra vonatkoznak.
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #68881 Dátum: 2016.07.07 csütörtök, 14:24:44 »

Unixnál jó kedvezménnyel olcsóbb. Ha 35-40 ezerről van szó, akkor vegyél inkább újat. Szíjtárcsa + menesztőtárcsa + mágnestekercs egyben 23-55 ezerig, gyártótól függően. Sajnos nemigen lehet csak a szíjtárcsát cserélni, mert "összekopik" a menesztőtárcsával, leginkább csak együtt lehet/érdemes. Talán a tekercset nem muszáj.

AndyA

P.s.: Az enyém TDCi, ezel az árak arra vonatkoznak.

elvileg mas baja nincs, csak folyik belole a napraforgo. De persze az igazsag akkor derul ki, ha leveszik, szetszedik...

Vajon ki lehet a gyari beszallitoja a Fordnak ? Mert aztan itt gyart mindenki MKIII-hoz kompresszort, a Nissens-től a Hella-ig
« Utoljára szerkesztve: 2016.07.07 csütörtök, 14:26:31 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
Balázs01
Vendég
« Új hozzászólás #68882 Dátum: 2016.07.07 csütörtök, 14:25:08 »

Plusz ELM327 és notebook. Smiley

AndyA

Laptop sajnos nincs nálam viszont az ELM327 az alap, itt is van. Nekem van telefonra (teljes verziós nem hekkelt) 2-3 diagnosztikai app Smiley
Naplózva
yartam
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 377



E-mail
« Új hozzászólás #68883 Dátum: 2016.07.07 csütörtök, 14:32:14 »

Laptop sajnos nincs nálam viszont az ELM327 az alap, itt is van. Nekem van telefonra (teljes verziós nem hekkelt) 2-3 diagnosztikai app Smiley

Javaslom még a forscan-t.

Ottó
Naplózva

2008.01. C-max 2.0 16V Titanium 146 LE
ex: 2002.12. MK3 2.0 16V GHIA 146 LE [B4Y]
Balázs01
Vendég
« Új hozzászólás #68884 Dátum: 2016.07.07 csütörtök, 14:35:20 »

Javaslom még a forscan-t.

Ottó

Köszi! Ezt nem ismertem 5eur nem vág földhöz már le is van töltve.. Smiley És köszi az előzetes jellemzőket is!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #68885 Dátum: 2016.07.07 csütörtök, 15:20:13 »

Tisztelt Fórumtárs!
A Duratorq motorok nem eszik az olajat. Még több 100 ezer megtett km után sem. Olajcserétől olajcseréig (10-15 ezer km figyelembe véve) sem eszik meg 0.5 l olajat. Én a gyári Ford Formula F 5W30 olaj használatát javaslom. wave
Tisztelettel László! worship

Azok mast esznek  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #68886 Dátum: 2016.07.07 csütörtök, 15:23:43 »

Klima ugy...

Talaltam Lucas kompresszort...

https://alkatreszek.hu/lce_acp218_be

De kijaza allat, aki megvesz egy lukas kompresszort ? Olyanom most is van  vigyor3 Jooo nem uj, de van es lukas  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #68887 Dátum: 2016.07.08 péntek, 09:54:13 »

Igen a km az tényleg feltünően kevés a hasonló korú autókhoz képest. Tegnap már nézte valaki, el is akarta vinni de foglaló hiányában nem adta oda neki a faszi, így én ma mindenképpen ránézek. Most a képek alapján a km még reális is lehet (szerintem) az alapján hogy a KEKKH rendszeréből le is van kérve az állás. (aztán franc se tudja, lehet már azt is manipulálják)

Amit még tudok és közben eszembejutott:
- az egyik feszítőgörgő üzemmelegen hülye hangot ad (aki tegnap nézte állítólag nem is hallotta)
- eladás oka: aki most árulja egy szalonban dolgozik a tulaj kedvezménnyel vett egy új autót és ezt meg szeretné eladni. Jelenleg a szalonos árulja

dízelre nem lehet rábeszélni mert abszolút nem érdekel, nekem teljesen jó a benzines.. Cheesy

Illetve egy kérdés: a faceliftes orr miben nyilvánul meg illetve ha nem így, akkor hogy kellene kinéznie "eredetileg"? Ebben abszolút nem vagyok képben.

A km-óra állásról annyit, hogy 2012.01.01-ben rögzítették először 66 ezer km-el.. Úgyhogy csak óvatosan. Ez csak annyit tesz, hogy 2012-2014 között nem volt tekerve valszeg. Azonban 2002-2012-ig nincs adat, szóval az autó első 10-évéről nincs. (még ugye nem is volt ilyen rendszer) Szóval simán lehet akár egy műszeregység csere, vagy egy tekeréssel, 2008-ban pl 180-ról visszarántották 66 ezerre... NEM állítom, hogy ez történt, de csak óvatosan és gyanakodni, gyanakodni, kérdezni...

Az első rendszámon olyan mintha az I betű és az egyik szám kicsit hullámos lenne...(Nyilván nem tört nagyot) Az is lehet, hogy csak egy parkolós kaland, egy rossz parkolás, egy kis koccanás miatt. Lehet elpattant a lökös vagy bármi, és azért lett fl eleje. De ha már ilyet nem ír le ezt elhallgatja, kérdéses, hogy ezekután mi az amit még elhallgathat... (Ami egy ilyen idős autónál ha csak ennyi baja lenne, szó nélkül leírnám a hirdetésbe mintegy dicsekvés képpen is, hogy 14év alatt egyetlen kocc volt csak az elejével..)
« Utoljára szerkesztve: 2016.07.08 péntek, 10:00:44 írta balkal » Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #68888 Dátum: 2016.07.08 péntek, 10:02:06 »

a grillrács,és az fl 2-n nincs oldalléc az ajtókon
meg első hátsó koptató
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Balázs01
Vendég
« Új hozzászólás #68889 Dátum: 2016.07.08 péntek, 11:13:54 »

A km-óra állásról annyit, hogy 2012.01.01-ben rögzítették először 66 ezer km-el.. Úgyhogy csak óvatosan. Ez csak annyit tesz, hogy 2012-2014 között nem volt tekerve valszeg. Azonban 2002-2012-ig nincs adat, szóval az autó első 10-évéről nincs. (még ugye nem is volt ilyen rendszer) Szóval simán lehet akár egy műszeregység csere, vagy egy tekeréssel, 2008-ban pl 180-ról visszarántották 66 ezerre... NEM állítom, hogy ez történt, de csak óvatosan és gyanakodni, gyanakodni, kérdezni...

Az első rendszámon olyan mintha az I betű és az egyik szám kicsit hullámos lenne...(Nyilván nem tört nagyot) Az is lehet, hogy csak egy parkolós kaland, egy rossz parkolás, egy kis koccanás miatt. Lehet elpattant a lökös vagy bármi, és azért lett fl eleje. De ha már ilyet nem ír le ezt elhallgatja, kérdéses, hogy ezekután mi az amit még elhallgathat... (Ami egy ilyen idős autónál ha csak ennyi baja lenne, szó nélkül leírnám a hirdetésbe mintegy dicsekvés képpen is, hogy 14év alatt egyetlen kocc volt csak az elejével..)

Megnéztük tegnap, végül ott is hagytuk. A képek szépen mutatnak tényleg és a valóságban is bíztató volt, viszont rá kéne még locsolni egy "kevés" pénzt biztosan. A hátsó lökhárító telibe van fújva végig + nem is illeszkedik rendesen, próbaút közben valami zörgött is hátulról de hogy mi.. arra nem jöttünk rá. (oké, mondjuk erről mutattak képet hogy volt egy parkolási sérülés és azért van ez így) Csomagtér ajtó picit be volt horpadva. Valószínű tényleg sokat állt az autó mert ELM327 is dobta az aksira vonatkozó kódot, meg volt olyan is, hogy indításnál tekert azért rendesen. Aknából is meglestük, féltengely szimering biztos, hogy cserés. Az elejével kapcsolatban meg annyi derült ki, hogy a tulajnak nem tetszett ezért lecserélte a faceliftesre mert az szebb. Hát mi inkább törésre gyanakodtunk.
Naplózva
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #68890 Dátum: 2016.07.08 péntek, 12:56:16 »

Megnéztük tegnap, végül ott is hagytuk. A képek szépen mutatnak tényleg és a valóságban is bíztató volt, viszont rá kéne még locsolni egy "kevés" pénzt biztosan. A hátsó lökhárító telibe van fújva végig + nem is illeszkedik rendesen, próbaút közben valami zörgött is hátulról de hogy mi.. arra nem jöttünk rá. (oké, mondjuk erről mutattak képet hogy volt egy parkolási sérülés és azért van ez így) Csomagtér ajtó picit be volt horpadva. Valószínű tényleg sokat állt az autó mert ELM327 is dobta az aksira vonatkozó kódot, meg volt olyan is, hogy indításnál tekert azért rendesen. Aknából is meglestük, féltengely szimering biztos, hogy cserés. Az elejével kapcsolatban meg annyi derült ki, hogy a tulajnak nem tetszett ezért lecserélte a faceliftesre mert az szebb. Hát mi inkább törésre gyanakodtunk.

Az ilyenbe csak az a bosszantó ha messzebb van az autó és elutazik érte XXX km-ert és ott derülnek ki a dolgok...

A másik ha rendes I-s magyar zászlós horpadás mentes rendszám van az autón is lehetett rommá tört... bejelenti, hogy elhagyta az elsőt és kap egy újat ugyebár...mármint a régi rendes I-s rendszámot, így már az se kikalapált lesz.

Nagyon oda kell figyelni, haverral pl, úgy néztünk autót, hogy a 100% szervizkönyves törésmentes autóban az anyósülésnél a kesztyűtartó alá nézve a légzák modul bontott volt...  falbav rá volt írva alkoholos filcel a típusa a kocsinak.

Aztán az öv felől lentről furcsa zaj jött... lent az öv nem az övfeszítő patronnal vagy bármi mással találkozott hanem egy szép nagy csavarral volt keresztbe az ülés alá bekókányolva ami lötyögött Cheesy Anya volt ugyan rajta leesni nem bírt... de hát na...
(Nem írom melyik kereskedés Szegeden...)

Naplózva
Mondeo2004
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12



« Új hozzászólás #68891 Dátum: 2016.07.08 péntek, 13:03:20 »

Sziasztok.

Tudna valaki segíteni abban hogy honnan tudom hogy fedélzetis e az óracsoport az autóban ha nem az infós irányjelző kar van benne?Beletettem az infósat de nem ír semmit csak csipog.
Naplózva

Ford Mondeo Mk3 kombi 2004.12 havi fekete külső fekete belső 6 sebességes 1998ccm 96kw 130Le Tdci motor./N7BA/
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #68892 Dátum: 2016.07.08 péntek, 13:06:21 »

Sziasztok.

Tudna valaki segíteni abban hogy honnan tudom hogy fedélzetis e az óracsoport az autóban ha nem az infós irányjelző kar van benne?Beletettem az infósat de nem ír semmit csak csipog.

Ha beletetted az infos kart és nyomkodásra csak csipog akkor nem fedkompos az óracsoport.
Naplózva
Mondeo2004
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12



« Új hozzászólás #68893 Dátum: 2016.07.08 péntek, 13:40:30 »

Gondolom a benzines óracsoportja nem jó a dieselbe.
Naplózva

Ford Mondeo Mk3 kombi 2004.12 havi fekete külső fekete belső 6 sebességes 1998ccm 96kw 130Le Tdci motor./N7BA/
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #68894 Dátum: 2016.07.08 péntek, 14:58:38 »

Gondolom a benzines óracsoportja nem jó a dieselbe.

Gondolom fizikailag betehető, azt nemtudom, hogy mit csinálna vagy mit nem. De már csak a fordulatszám különbségek miatt sem gondolom, hogy a gyakorlatban használható lenne.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #68895 Dátum: 2016.07.08 péntek, 17:27:57 »

Gondolom a benzines óracsoportja nem jó a dieselbe.
nem
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #68896 Dátum: 2016.07.08 péntek, 21:59:06 »

Sziasztok .
Mi a külömbség a benyás- dizli generátor között,töltőarám stb.
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
jessy
Vendég
« Új hozzászólás #68897 Dátum: 2016.07.09 szombat, 07:57:39 »

Sziasztok!

Van egy 2001-es MK3-as mondeom, amit csutortokon sikeresen megtortem. En okoztam a balesetet, igy nem fog fizetni a biztosito. Jelenleg azt terveznem, hogy kivonatom a forgalombol, es szepen lassan bontva eladom az alkatreszeket. Jelenleg eleg sokba kerulne a javitasa.

Egyebkent jarokepes, a jobb ajtok es a jobb kuszob van megtorve. Egyben eladva nem latom ertelmet, viszont alkatreszenkent jocskan behozna az arat ahogy nezem.

Forgalombol valo vegleges kivonas mellett sajat kezu bontasra hogyan van lehetosegemn? Milyen papirokkal kell/lehet ezt igazolni?

15-ig van KGFB, es nem terveztem hosszabbitani, addig kellene megoldanom a dolgot, kulonben eleg tetemes biztositasi osszegre szamithatok.

Minden javaslatot, tapasztalatot megkoszonok!

Gabor
« Utoljára szerkesztve: 2016.07.09 szombat, 07:59:33 írta jessy » Naplózva
adam0723
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172



« Új hozzászólás #68898 Dátum: 2016.07.09 szombat, 14:42:10 »

Sziasztok!

Írtam már kb egy hónapja, hogy ventilátor megy maxon mindig, műszerteszten 103 fokos volt víz. A hűtők eléggé el voltak koszolódva külsőleg, ki lettek takarítva, most 101 fölé nem megy a víz. Esetleg termosztát lehet a baj? Csak úgy lehet megtudni, hogy veszek másikat, nincs rá valami megoldás? Egybe van a házzal, külön nem lehet kiszedni? Amúgy a víz nem fogy belőle, fogyasztás normális.
Naplózva

2004 Ghia 2.0 107kw 4 door.
White Angel
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #68899 Dátum: 2016.07.09 szombat, 15:56:36 »

Sziasztok!

Van egy 2001-es MK3-as mondeom, amit csutortokon sikeresen megtortem. En okoztam a balesetet, igy nem fog fizetni a biztosito. Jelenleg azt terveznem, hogy kivonatom a forgalombol, es szepen lassan bontva eladom az alkatreszeket. Jelenleg eleg sokba kerulne a javitasa.

Egyebkent jarokepes, a jobb ajtok es a jobb kuszob van megtorve. Egyben eladva nem latom ertelmet, viszont alkatreszenkent jocskan behozna az arat ahogy nezem.

Forgalombol valo vegleges kivonas mellett sajat kezu bontasra hogyan van lehetosegemn? Milyen papirokkal kell/lehet ezt igazolni?

15-ig van KGFB, es nem terveztem hosszabbitani, addig kellene megoldanom a dolgot, kulonben eleg tetemes biztositasi osszegre szamithatok.

Minden javaslatot, tapasztalatot megkoszonok!

Gabor

A biztosításnál ha előre kifizeted a köv negyedévet és közben megszünteted a biztosítást, akkor naparányosan visszautalja a biztosító a különbözetet.

Tudtommal a saját kezű bontás hivatalosan nem lehetséges. Véglegesen kivonatni csak rendes bontó által kiadott igazolással lehet. Persze ha beszélsz 1-2 bontóssal, akkor biztos fognak tudni megoldást mondani Wink
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Oldalak: 1 ... 1371 1372 1373 1374 1375 1376 1377 [1378] 1379 1380 1381 1382 1383 1384 1385 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.111 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.