Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.26 szerda, 15:28:36 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1361 1362 1363 1364 1365 1366 1367 [1368] 1369 1370 1371 1372 1373 1374 1375 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 20539050 alkalommal)
0 Felhasználó és 66 vendég van a témában
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #68350 Dátum: 2016.05.22 vasárnap, 09:54:41 »

Huuhhh , igazad van ezt át sem gondoltam.
... esetleg van valakinek használható leírása,tapasztalata a km alapú de buta fedkomp és az okos de mérföldes órák ötvözésére!
/ állítólag 1/2 órás, nem túl bonyolult művelet /
A kijelzőket nem tudod mph- ről kmh- ra átállítani.
szerk.: a napi és az összmegtett km-t nem tudod.
« Utoljára szerkesztve: 2016.05.22 vasárnap, 09:59:32 írta Ferqo » Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
yartam
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 377



E-mail
« Új hozzászólás #68351 Dátum: 2016.05.22 vasárnap, 10:51:06 »

Fedkompos egységben előlap cserére van valakinek használható leírása vagy linkje? /mérföld/km verziót cserélném csak km-re/
Gondolván itt főként a mutatók eltávolítása-visszahelyezése anomáliára..... Visszahelyezés után kell újra kalibrálni?...... stb.
Köszönöm

Szia!

A feladat nagyon egyszerű.

A komplett műszeregységet négy részre lehet szedni.
1. a hajlított átlátszó plexi a fekete előlappal, amin a két kis luk és a két nagy luk van az óráknak
2. a komplett számlap mutatókkal
3. a panel
4. a fehér hátlap
Ha így szétszedted, kidobod a régi panel és beleteszed az újat és van egy új műszercsoportod.
A fedcompos részén mindent át lehet állítani az európai mértékegységekre. A másiknál nem. Természetesen a hozott mérföldet fogja mutatni.

Eztán GPS-el leellenőrízheted, hogy csal-e valamennyit. (nekem 130 környékén teljesen pontos)

Van egy másik lehetőség is. De ott a panelon kell forrasztani, de azt nem ismerem részletesen.

Ottó
Naplózva

2008.01. C-max 2.0 16V Titanium 146 LE
ex: 2002.12. MK3 2.0 16V GHIA 146 LE [B4Y]
kellaz64
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13



E-mail
« Új hozzászólás #68352 Dátum: 2016.05.22 vasárnap, 11:01:35 »



nagyon köszönöm Ottó,értékes volt !!!!
Naplózva

2001 MONDEO MK3 2.0 TDDI/   EGR  +  144LE (http://www.jokkatdi.hu)
+36703838217
kellaz64
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13



E-mail
« Új hozzászólás #68353 Dátum: 2016.05.22 vasárnap, 11:36:12 »

 Esetleg valaki aki a "chiptunig"-gal , cserével kapcsolatban rendelkezik némi infóval? /természetesen nem a summa-km adatot  szeretném megváltoztatni !!!!! /

/nem vagyok egyszerű tudom,csak hát azt szeretném ha a fedkompom sem lenne az .... bocs/
« Utoljára szerkesztve: 2016.05.22 vasárnap, 13:02:14 írta kellaz64 » Naplózva

2001 MONDEO MK3 2.0 TDDI/   EGR  +  144LE (http://www.jokkatdi.hu)
+36703838217
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #68354 Dátum: 2016.05.22 vasárnap, 12:33:41 »

A motor bal oldalából honnan jöhet ütemes, nyekergő hang? Szíjra gondoltam, de az a jobb oldalon van.
Általában hidegen a leghangosabb, amikor az automata szívató 1500-ról kezdi visszaejteni a fordulatot és 1100-1200 között van. Ilyenkor kissé rázkódik is az autó. Ha 1000 alá leesik, akkor megszűnik. Aztán indulás után, menet közben is hallom, de van hogy nem. Ez teljesen kiszámíthatatlan, hogy éppen hallatszik e, vagy nem.
A hangon kívül semmi rendelleneset nem tapasztalok, jól megy, nincs hibakód, azonnal indul.

Van valami ötletetek, mi lehet, merre keressük a hibát?
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
kellaz64
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13



E-mail
« Új hozzászólás #68355 Dátum: 2016.05.22 vasárnap, 13:12:15 »

A motor bal oldalából honnan jöhet ütemes, nyekergő hang? Szíjra gondoltam, de az a jobb oldalon van.
Általában hidegen a leghangosabb, amikor az automata szívató 1500-ról kezdi visszaejteni a fordulatot és 1100-1200 között van. Ilyenkor kissé rázkódik is az autó. Ha 1000 alá leesik, akkor megszűnik. Aztán indulás után, menet közben is hallom, de van hogy nem. Ez teljesen kiszámíthatatlan, hogy éppen hallatszik e, vagy nem.
A hangon kívül semmi rendelleneset nem tapasztalok, jól megy, nincs hibakód, azonnal indul.

Van valami ötletetek, mi lehet, merre keressük a hibát?

Ugyan ilyen jelenséggel találkoztam az MK1 - Automata -2.0 ZETEC-nél volt ilyenem, nálam a rugós feszítőgörgőt kellett cserélni./ persze hogy a motor szemből bal oldalán /
Ha már odáig lebontottátok,akkor érdemes a szíjat is.
Nálam megoldódott.
Naplózva

2001 MONDEO MK3 2.0 TDDI/   EGR  +  144LE (http://www.jokkatdi.hu)
+36703838217
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #68356 Dátum: 2016.05.22 vasárnap, 13:21:19 »

Ugyan ilyen jelenséggel találkoztam az MK1 - Automata -2.0 ZETEC-nél volt ilyenem, nálam a rugós feszítőgörgőt kellett cserélni./ persze hogy a motor szemből bal oldalán /
Ha már odáig lebontottátok,akkor érdemes a szíjat is.
Nálam megoldódott.

De nekem szemből a jobb oldala. Ott szerintem nincs szíj. Menetirány szerinti bal oldal.
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
kellaz64
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13



E-mail
« Új hozzászólás #68357 Dátum: 2016.05.22 vasárnap, 16:16:15 »

Értettem, azért írtam hogy nálam a bal oldal
 !!!
Naplózva

2001 MONDEO MK3 2.0 TDDI/   EGR  +  144LE (http://www.jokkatdi.hu)
+36703838217
Zoli83
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 149



E-mail
« Új hozzászólás #68358 Dátum: 2016.05.22 vasárnap, 16:32:17 »

De nekem szemből a jobb oldala. Ott szerintem nincs szíj. Menetirány szerinti bal oldal.

De van, a vízpumpáé.
Naplózva

2.0 TDCi Turnier Ghia Executive (2005)
ex:MK1-96' 2.5 v6 Mondeo kombi
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #68359 Dátum: 2016.05.22 vasárnap, 16:37:16 »

A motor bal oldalából honnan jöhet ütemes, nyekergő hang? Szíjra gondoltam, de az a jobb oldalon van.
Általában hidegen a leghangosabb, amikor az automata szívató 1500-ról kezdi visszaejteni a fordulatot és 1100-1200 között van. Ilyenkor kissé rázkódik is az autó. Ha 1000 alá leesik, akkor megszűnik. Aztán indulás után, menet közben is hallom, de van hogy nem. Ez teljesen kiszámíthatatlan, hogy éppen hallatszik e, vagy nem.
A hangon kívül semmi rendelleneset nem tapasztalok, jól megy, nincs hibakód, azonnal indul.

Van valami ötletetek, mi lehet, merre keressük a hibát?

A motortartó műanyag alatt van egy szíj.
Ha jól tudom a vízpumpát ez a szíj hajtja. Azt kellene cserélni!!
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #68360 Dátum: 2016.05.22 vasárnap, 18:10:55 »

2006-os évjárat:
2006   
Típus Európai (T1)
Pozitív átmérő: 19,5 mm
Negatív átmérő: 17,9 mm
Magasság: 18 mm
Jobb plusz (-+)   12V   70 A/h   670 А-740 A   
Magasság: 175 mm
Hossz: 278 mm
Szélesség: 175 mm
Köszönöm.
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
barnab
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 71


E-mail
« Új hozzászólás #68361 Dátum: 2016.05.22 vasárnap, 20:02:44 »

Sziasztok.

Köszönöm az eddigi válaszokat worship, de most megint s.o.s. kellene valami megoldás a klímára:

jelenség:
klíma bekapcsolás után hűtő ventillátor indul (lassú fokozatban szerintem) hűt de nemfagyok bele az autóba még menet közbe se. Motor felmelegszik (üzemi hőfokra) vantillátor maxon pörög (gondolom maxra emeli) és jéghideget fúj !!!

mi kapcsolhatja maxra a ventillátort már az elején, hogy alapjáraton is hideget fújjon? A vezérlője az ovális csatlakozós ,1 ventillátoros.

kipróbáltam: a ventillátor elektronikára ráadtam 12 voltot és maxon pörög, de ha visszakötöm a rendszerbe ( csatlakozóval ) máris csak kb feleannyira pörög. van olyan jelenség is hogy menet közben néha ránt a motoron eggyet mintha be-ki kapcsolgatna a klíma (mintha felmelegedne a gáz és letiltana a klíma, volmár példa rá nálam hogy a ventillátor nemindult el és letoltott a klíma álló autónál és állandóan ki-be kapcsolt a kompresszor)

pedig a vezérlő beállítása: ECO , LOV ,  4-5-os fokozat beállításon van a vezérlő,  az AUTO módot nemigen használom (a vezérlőbe hiba nincs a tesztben).

előre köszi.
Naplózva

FORD 2.0 MONDEO TDCI 130LE 2005
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #68362 Dátum: 2016.05.22 vasárnap, 20:10:49 »

A motor bal oldalából honnan jöhet ütemes, nyekergő hang? Szíjra gondoltam, de az a jobb oldalon van.
Általában hidegen a leghangosabb, amikor az automata szívató 1500-ról kezdi visszaejteni a fordulatot és 1100-1200 között van. Ilyenkor kissé rázkódik is az autó. Ha 1000 alá leesik, akkor megszűnik. Aztán indulás után, menet közben is hallom, de van hogy nem. Ez teljesen kiszámíthatatlan, hogy éppen hallatszik e, vagy nem.
A hangon kívül semmi rendelleneset nem tapasztalok, jól megy, nincs hibakód, azonnal indul.

Van valami ötletetek, mi lehet, merre keressük a hibát?

Bal oldalon is van, a kis szíjkör. A váltó és a motor között felül.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #68363 Dátum: 2016.05.22 vasárnap, 20:11:40 »

A motortartó műanyag alatt van egy szíj.
Ha jól tudom a vízpumpát ez a szíj hajtja. Azt kellene cserélni!!

Mármint nem (csak) a szíjat, hanem a görgőt is (csapágyra, a FAQ cikk szerint).

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #68364 Dátum: 2016.05.22 vasárnap, 20:58:13 »

A motortartó műanyag alatt van egy szíj.
Ha jól tudom a vízpumpát ez a szíj hajtja. Azt kellene cserélni!!

Köszönöm, akkor ebben az irányban indulok el. worship
Lényegében akkor egy vízpumpa szíjra + görgőre lehet szükségem. Mennyire komplikált a cseréje? Felülről hozzá lehet férni, vagy fel kell emelni?
« Utoljára szerkesztve: 2016.05.22 vasárnap, 21:10:29 írta Matyas1978 » Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1126


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #68365 Dátum: 2016.05.22 vasárnap, 21:31:07 »

Köszönöm, akkor ebben az irányban indulok el. worship
Lényegében akkor egy vízpumpa szíjra + görgőre lehet szükségem. Mennyire komplikált a cseréje? Felülről hozzá lehet férni, vagy fel kell emelni?

Felülről simán hozzáférsz

Most cseréltem én is és nekem elsőre 30 perc volt csapágyasítással együtt, amelyből a megfelelő alátét keresés volt a legtöbb idő
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #68366 Dátum: 2016.05.22 vasárnap, 22:00:40 »

Mármint nem (csak) a szíjat, hanem a görgőt is (csapágyra, a FAQ cikk szerint).

AndyA

Felülről simán hozzáférsz

Most cseréltem én is és nekem elsőre 30 perc volt csapágyasítással együtt, amelyből a megfelelő alátét keresés volt a legtöbb idő


V6 ! Wink 
.....nem olyan a dolog mint a dizlinél.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #68367 Dátum: 2016.05.22 vasárnap, 22:35:57 »



V6 ! Wink 
.....nem olyan a dolog mint a dizlinél.

Akkor milyen a dolog? Remélem nem kell kiemelni a blokkot. Roll Eyes
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #68368 Dátum: 2016.05.23 hétfő, 13:54:45 »

Sziasztok!
Sajnos a klímakompresszor a rossz Sad
A külső része leesett...talán a kuplung része.
Tehát keresnem kell egy klímakompresszort.  
Erről is elég sok rosszat mondott a klimás, hogy veszélyes mulatság, mert ha sokáig volt a szabadban, simán előfordulhat, hogy nem jó Sad
Vélemények erről?
Vagy kompresszor újítanak fel autóvillamossági helyen?Huh? vagy bárhol?

Valakinek van egy használt, bontott kompresszora? Én vevő lennék rá, sürgős lenne.
Korrekt áron Smiley
Az újak 140-160 ezer körül vannak...ezek meg vannak bolondulva... wow1 wow1
« Utoljára szerkesztve: 2016.05.23 hétfő, 13:57:43 írta Petike86 » Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #68369 Dátum: 2016.05.23 hétfő, 14:04:57 »

Sziasztok!
Sajnos a klímakompresszor a rossz Sad
A külső része leesett...talán a kuplung része.
Tehát keresnem kell egy klímakompresszort.  
Erről is elég sok rosszat mondott a klimás, hogy veszélyes mulatság, mert ha sokáig volt a szabadban, simán előfordulhat, hogy nem jó Sad
Vélemények erről?
Vagy kompresszor újítanak fel autóvillamossági helyen?Huh? vagy bárhol?

Valakinek van egy használt, bontott kompresszora? Én vevő lennék rá, sürgős lenne.
Korrekt áron Smiley
Az újak 140-160 ezer körül vannak...ezek meg vannak bolondulva... wow1 wow1


Igaza van a klímásnak. Nem tesz jót, ha állnak ezek a kompresszorok. Azért kell télen is járatni kicsit. A gázban van a kenéshez szükséges olaj.
Van gyári felújított kb 120-ért (cromax), de fele ennyiért tudsz jó minőségű utángyártottat + szárítót. Turkálj kicsit alkatrész boltokban.
Én annak idején ezeket vettem, erről a veboldalról, azóta is hibátlanul megy:
http://www.autoalkatreszonline24.hu/nrf/2387896
http://www.autoalkatreszonline24.hu/nrf/2388400
Én tanácsolom, hogy a szárítót is cseréld ha már kompresszort is cseréltetsz.
« Utoljára szerkesztve: 2016.05.23 hétfő, 14:09:04 írta Bleky » Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #68370 Dátum: 2016.05.23 hétfő, 15:24:29 »

Igaza van a klímásnak. Nem tesz jót, ha állnak ezek a kompresszorok. Azért kell télen is járatni kicsit. A gázban van a kenéshez szükséges olaj.
Van gyári felújított kb 120-ért (cromax), de fele ennyiért tudsz jó minőségű utángyártottat + szárítót. Turkálj kicsit alkatrész boltokban.
Én annak idején ezeket vettem, erről a veboldalról, azóta is hibátlanul megy:
http://www.autoalkatreszonline24.hu/nrf/2387896
http://www.autoalkatreszonline24.hu/nrf/2388400
Én tanácsolom, hogy a szárítót is cseréld ha már kompresszort is cseréltetsz.


Unixtól (megfelelő kedvezménnyel persze) 55 ezer volt a Nissens gyári új kompresszor (a Ford is Nissens), a szárítószűrővel együtt 68 lett a vége.

Fordtól csak a mágnes-kuplung-szíjtárcsa lett volna némi baráti kedvezménnyel 55 ezer... Sad

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #68371 Dátum: 2016.05.23 hétfő, 15:58:06 »

FIGYELEM!

Kollégák,
felmérést végzünk a nagytalikkal szemben támasztott igényeinket illetően.
Légy szíves elsőnek szavazzatok ennek az oldalnak a tetején, hogy anyagilag kb mi fér bele.

http://mondeo.hu/index.php?topic=23534.0

Később lehet lesz majd még szavazás a programokra való igényfelmérésre is.
Ha figyelitek ezt a nagytalis topikot, akkor láthattok ötleteket a következő találkozókra vonatkozóan.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #68372 Dátum: 2016.05.23 hétfő, 16:40:10 »

Unixtól (megfelelő kedvezménnyel persze) 55 ezer volt a Nissens gyári új kompresszor (a Ford is Nissens), a szárítószűrővel együtt 68 lett a vége.

Fordtól csak a mágnes-kuplung-szíjtárcsa lett volna némi baráti kedvezménnyel 55 ezer... Sad

AndyA

A Visteon az Nissens? Azt hittem az 2 külön cég.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #68373 Dátum: 2016.05.23 hétfő, 21:11:49 »

Unixtól (megfelelő kedvezménnyel persze) 55 ezer volt a Nissens gyári új kompresszor (a Ford is Nissens), a szárítószűrővel együtt 68 lett a vége.

Fordtól csak a mágnes-kuplung-szíjtárcsa lett volna némi baráti kedvezménnyel 55 ezer... Sad

AndyA

Nekem tiszta trutyi a kompresszor es kornyeke. Gondolom valahol "ereszt". Elvileg mas baja nincs, mert kapcsol rendesen (csak nyaron szoktam hasznalni).
Mivel most nem hasznalom, igy egyelore nem gond, hogy kiment belole a gaz, amig nem huz be a kuplung nincs baj Cool De jon a meleg es szeretnem rendbe rakatni.
Vajon mennyibe fajhat a felujitasa ?
Naplózva

blah blah blah
ocsi248
Vendég
« Új hozzászólás #68374 Dátum: 2016.05.23 hétfő, 21:23:57 »

Sziasztok. Olyan kérdésem van hogy egy 210E km futott mondeoba érdemes 5W30-as olajat tölteni? Nekem ezt írja a könyve, de azt  hallottam hogy ha ennyi km van benne akkor csak megeszi ezt az olajat. Igaz ez?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #68375 Dátum: 2016.05.23 hétfő, 21:26:40 »

Sziasztok. Olyan kérdésem van hogy egy 210E km futott mondeoba érdemes 5W30-as olajat tölteni? Nekem ezt írja a könyve, de azt  hallottam hogy ha ennyi km van benne akkor csak megeszi ezt az olajat. Igaz ez?
5w30 kell bele, ha 500ekm van benne akkor is
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #68376 Dátum: 2016.05.24 kedd, 07:21:50 »

Sziasztok. Olyan kérdésem van hogy egy 210E km futott mondeoba érdemes 5W30-as olajat tölteni? Nekem ezt írja a könyve, de azt  hallottam hogy ha ennyi km van benne akkor csak megeszi ezt az olajat. Igaz ez?
Tisztelt Fórumtárs!
A Duratorq motorok nem eszik az olajat. Még több 100 ezer megtett km után sem. Olajcserétől olajcseréig (10-15 ezer km figyelembe véve) sem eszik meg 0.5 l olajat. Én a gyári Ford Formula F 5W30 olaj használatát javaslom. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #68377 Dátum: 2016.05.24 kedd, 08:34:12 »

Tisztelt Fórumtárs!
A Duratorq motorok nem eszik az olajat. Még több 100 ezer megtett km után sem. Olajcserétől olajcseréig (10-15 ezer km figyelembe véve) sem eszik meg 0.5 l olajat. Én a gyári Ford Formula F 5W30 olaj használatát javaslom. wave
Tisztelettel László! worship

Igen, ez teljesen igaz dízelekre. Az 1.8-as benzineseknél viszont lehetséges típushiba az olajlehúzó gyűrűk letapadása és ez erősen megnövekedett olajhasználattal jár. Néhány embernek sikerült ezt megoldani parafin kezeléssel, de érdemben csak a gyűrűzés segít. Egyéb benzines modellek több százezer km után már elkezdik enni az olajat. Az enyém 1.5L-t eszik 2200km-en. A sűrűbb olajnak vitathatóak az előnyei. Én kipróbáltam az 5w40-et. Talán leheletnyivel kevesebb olaj fogyott, de megnőtt a fogyasztás. A precíziós olajcsatornákon illetve fúvókákon keresztül a sűrűbb olaj nem ugyanazzal a sebességgel halad. Nem éri meg.
Szumma szummárum, én is azt mondom kizárólag 5w 30 bele.
« Utoljára szerkesztve: 2016.05.24 kedd, 14:28:14 írta Bleky » Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #68378 Dátum: 2016.05.24 kedd, 08:36:57 »

Nekem tiszta trutyi a kompresszor es kornyeke. Gondolom valahol "ereszt". Elvileg mas baja nincs, mert kapcsol rendesen (csak nyaron szoktam hasznalni).
Mivel most nem hasznalom, igy egyelore nem gond, hogy kiment belole a gaz, amig nem huz be a kuplung nincs baj Cool De jon a meleg es szeretnem rendbe rakatni.
Vajon mennyibe fajhat a felujitasa ?

Ha a tárcsája jó, nekem nemsokára lesz egy bontott kompresszorom, amin csak azt kell kicserélni... Smiley

AndyA
« Utoljára szerkesztve: 2016.05.24 kedd, 14:18:55 írta AndyA » Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #68379 Dátum: 2016.05.24 kedd, 14:10:26 »

Igen, ez teljesen igaz dízelekre. Az 1.8-as benzineseknél viszont lehetséges típushiba az olajlehúzó gyűrűk letapadása és ez erősen megnövekedett olajhasználattal jár. Néhány embernek sikerült ezt megoldani parafin kezeléssel, de érdemben csak a gyűrűzés segít. Egyéb benzines modellek több százezer km után már elkezdik enni az olajat. Az enyém 1.5L-t eszik 2200km-en. A sűrűbb olajnak vitathatóak az előnyei. Én kipróbáltam az 5w40-et. Talán leheletnyivel kevesebb olaj fogyott, de megnőtt a fogyasztás. A precíziós olajcsatornákon illetve fúvókákon keresztül a sűrűbb olaj nem ugyanazzal a sebességgel halad.
Szumma szummárum, én is azt mondom kizárólag 5w 30 bele.
Tisztelt Fórumtárs!
Köszönöm a kiigazítást. Nem figyeltem az aláírást. rinya
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1126


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #68380 Dátum: 2016.05.24 kedd, 16:37:06 »

Igen, ez teljesen igaz dízelekre. Az 1.8-as benzineseknél viszont lehetséges típushiba az olajlehúzó gyűrűk letapadása és ez erősen megnövekedett olajhasználattal jár. Néhány embernek sikerült ezt megoldani parafin kezeléssel, de érdemben csak a gyűrűzés segít. Egyéb benzines modellek több százezer km után már elkezdik enni az olajat. Az enyém 1.5L-t eszik 2200km-en. A sűrűbb olajnak vitathatóak az előnyei. Én kipróbáltam az 5w40-et. Talán leheletnyivel kevesebb olaj fogyott, de megnőtt a fogyasztás. A precíziós olajcsatornákon illetve fúvókákon keresztül a sűrűbb olaj nem ugyanazzal a sebességgel halad. Nem éri meg.
Szumma szummárum, én is azt mondom kizárólag 5w 30 bele.

Szerény tudásom szerint és a google szerint

idézet

   Az 5W-30 és az 5W-40 között a meleg oldali viszkozitásban van különbség. Az 5W-40 melegen "vékonyabb", könnyebben folyik, mint az 5W-30, hidegen meg mindkettő ugyanolyan.
Hogy melyikkel lehet elviekben több kilométert megtenni? Ugyanannyit megy el mindkettővel a motor. Egy átlagos, nem versenycélra kihegyezett erőforrás olyan tűréssel épül, hogy az 5W-30 és az 5W-40 melegoldali viszkozitása közti különbség meg se kottyan neki, mindkettővel jó a kenés (feltéve, hogy mindkettő használható az adott motorban a gyári előírás szerint). Az élettartamot tehát nem befolyásolja a viszkozitás. Az olajcsere-periódus is független a viszkozitástól, ugyanannyi idő alatt savasodik el és telítődik kosszal az olaj. Kopott motor esetén viszont lehet különbség az olajfogyasztásban: a melegen kisebb viszkozitású 5W-40-est egy kopott erőforrás jobban fogja fogyasztani, mint az 5W-30-ast. Illetve ha különböző az alapolaj (ásványi és szintetikus), illetve más az adalékolás, akkor az olajok nem mérhetőek össze, mert nem csak a viszkozitásuk tér el.
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #68381 Dátum: 2016.05.24 kedd, 17:16:06 »

Szerény tudásom szerint és a google szerint

idézet

   Az 5W-30 és az 5W-40 között a meleg oldali viszkozitásban van különbség. Az 5W-40 melegen "vékonyabb", könnyebben folyik, mint az 5W-30, hidegen meg mindkettő ugyanolyan.
Hogy melyikkel lehet elviekben több kilométert megtenni? Ugyanannyit megy el mindkettővel a motor. Egy átlagos, nem versenycélra kihegyezett erőforrás olyan tűréssel épül, hogy az 5W-30 és az 5W-40 melegoldali viszkozitása közti különbség meg se kottyan neki, mindkettővel jó a kenés (feltéve, hogy mindkettő használható az adott motorban a gyári előírás szerint). Az élettartamot tehát nem befolyásolja a viszkozitás. Az olajcsere-periódus is független a viszkozitástól, ugyanannyi idő alatt savasodik el és telítődik kosszal az olaj. Kopott motor esetén viszont lehet különbség az olajfogyasztásban: a melegen kisebb viszkozitású 5W-40-est egy kopott erőforrás jobban fogja fogyasztani, mint az 5W-30-ast. Illetve ha különböző az alapolaj (ásványi és szintetikus), illetve más az adalékolás, akkor az olajok nem mérhetőek össze, mert nem csak a viszkozitásuk tér el.

Nem tudom, honnan szedted, de pont fordítva van a viszkozitás: http://www.viscopedia.com/viscosity-tables/substances/engine-oil/
Minél nagyobb a szám annál sűrűbb az olaj. Az 5w-20 olyan mint egy sűrűbb tej, de egy 20w-60-as már mint a méz. Azzal azért már eléggé kell dolgozni.
Itt szépen látni is (ez egy erősen lehűtött olajteszt, de a számokat szemlélteti. Kissebb szám, jobban folyik) https://www.youtube.com/watch?v=V5a4kP-5Jiw
Azt, hogy érezhető e a motornak a 30-40 közti különbség, vagy sem, az vitatható. Nekem 4dl-el megugrott a fogyasztás, csak miután kicseréltem az olajat. Mást nem csináltam.
Lehet, hogy más motor nem olyan érzékeny, mondjuk egy nyomatékos dízel.
« Utoljára szerkesztve: 2016.05.24 kedd, 17:29:42 írta Bleky » Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1126


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #68382 Dátum: 2016.05.24 kedd, 17:42:12 »

Nem tudom, honnan szedted, de pont fordítva van a viszkozitás: http://www.viscopedia.com/viscosity-tables/substances/engine-oil/
Minél nagyobb a szám annál sűrűbb az olaj. Az 5w-20 olyan mint egy sűrűbb tej, de egy 20w-60-as már mint a méz. Azzal azért már eléggé kell dolgozni.
Itt szépen látni is (ez egy erősen lehűtött olajteszt, de a számokat szemlélteti. Kissebb szám, jobban folyik) https://www.youtube.com/watch?v=V5a4kP-5Jiw
Azt, hogy érezhető e a motornak a 30-40 közti különbség, vagy sem, az vitatható. Nekem 4dl-el megugrott a fogyasztás, csak miután kicseréltem az olajat. Mást nem csináltam.
Lehet, hogy más motor nem olyan érzékeny, mondjuk egy nyomatékos dízel.

Én nem akarok vitát indítani belőle, de nem jól értelmezed, amit idéztem

igen a magasabb szám sűrűbbet jelent , igen az 5W-től sűrűbb a 10W vagy a 15W, csak hogy

Te 5W30 és 5W40 olajat említesz, akkor melyik 5W olaj a sűrűbb  ha az első szám jelenti az olaj sűrűséget??
« Utoljára szerkesztve: 2016.05.24 kedd, 17:45:14 írta rstwingo » Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #68383 Dátum: 2016.05.24 kedd, 17:46:47 »

Én nem akarok vitát indítani belőle, de nem jól értelmezed, amit idéztem

igen a magasabb szám sűrűbbet jelent , igen az 5W-től sűrűbb a 10W vagy a 15W, csak hogy

Te 5W30 és 5W40 olajat említesz, akkor melyik 5W olaj a sűrűbb ??

Az 5W-t felejtsd el. Az a hideg viszkozitás, az mindkettőnek ugyanaz. Az 5W-40 meleg motorban sűrűbb mint az 5W-30.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
ocsi248
Vendég
« Új hozzászólás #68384 Dátum: 2016.05.24 kedd, 19:45:32 »

Tisztelt Fórumtárs!
A Duratorq motorok nem eszik az olajat. Még több 100 ezer megtett km után sem. Olajcserétől olajcseréig (10-15 ezer km figyelembe véve) sem eszik meg 0.5 l olajat. Én a gyári Ford Formula F 5W30 olaj használatát javaslom. wave
Tisztelettel László! worship
Köszönöm a válaszokat. Blekynek is. Akkor én is azt rakok bele.
Naplózva
ocsi248
Vendég
« Új hozzászólás #68385 Dátum: 2016.05.24 kedd, 19:55:18 »

Köszönöm a válaszokat. Blekynek is. Akkor én is azt rakok bele.
Köszönöm mindenkinek.
Naplózva
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #68386 Dátum: 2016.05.24 kedd, 22:18:16 »

Sziasztok !
Segitséget kérnék : korábban láttam egy cikket itt a fórumon az alábbi turbócső rögzitő átalakitásról, ha valaki tudja hol találom kérem küldje el  számomra

köszi   worship
http://www.kephost.com/images/2016/05/24/mondi.jpg

...megtaláltam ..

http://www.kephost.com/images/2016/05/24/rezonator.jpg
« Utoljára szerkesztve: 2016.05.24 kedd, 22:28:27 írta vomdeutsch » Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #68387 Dátum: 2016.05.26 csütörtök, 09:42:32 »

Ismerősöm mondeojan futómű állítás utan azt tapasztalja,hogy balra áll a kormány nem vízszintes a közepe viszont nem húz félre.Kérdés az hogyan lehet azt visszaállítani vízszintes allapotba ?ESP van benne.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #68388 Dátum: 2016.05.26 csütörtök, 09:56:54 »

Ismerősöm mondeojan futómű állítás utan azt tapasztalja,hogy balra áll a kormány nem vízszintes a közepe viszont nem húz félre.Kérdés az hogyan lehet azt visszaállítani vízszintes allapotba ?ESP van benne.

Visszaviszi oda, ahol a futóművet állították, hogy nem csinálták meg rendesen.

A kormányösszekötő gombfejeket kell mindkét oldalon egyenlő mértékben odébb csavarni, míg egyenesbe nem áll a kormány, de ez nem otthoni játék, műszer kell hozzá. Nagyon könnyű közben elállítani a futóművet, nem elég jó az, hogy "kb. 3,5-et tekertem az egyik oldalon, a másikon is annyit tekerek, és rendben lesz".

AndyA
« Utoljára szerkesztve: 2016.05.26 csütörtök, 12:29:31 írta AndyA » Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #68389 Dátum: 2016.05.26 csütörtök, 12:21:59 »

Ismerősöm mondeojan futómű állítás utan azt tapasztalja,hogy balra áll a kormány nem vízszintes a közepe viszont nem húz félre.Kérdés az hogyan lehet azt visszaállítani vízszintes allapotba ?ESP van benne.

Vidd normális szervizbe, ahol a futómű állítást úgy kezdik, hogy középállásban lefixálják a kormányt és utána kezdenek bármit állítgatni.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #68390 Dátum: 2016.05.26 csütörtök, 22:10:04 »

Visszaviszi oda, ahol a futóművet állították, hogy nem csinálták meg rendesen.

A kormányösszekötő gombfejeket kell mindkét oldalon egyenlő mértékben odébb csavarni, míg egyenesbe nem áll a kormány, de ez nem otthoni játék, műszer kell hozzá. Nagyon könnyű közben elállítani a futóművet, nem elég jó az, hogy "kb. 3,5-et tekertem az egyik oldalon, a másikon is annyit tekerek, és rendben lesz".

AndyA
Lengőkaron cseréltetett gömbfejet majd elvitte beallittatni utána lett ferde előtte nem volt.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #68391 Dátum: 2016.05.26 csütörtök, 22:20:20 »

Alapjárati léptetőmotor csere kellett. Az adta ki a fura ütemes hangot.
Még jó, hogy a vízpumpát vissza tudtam vinni...
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #68392 Dátum: 2016.05.27 péntek, 11:00:02 »

Nekem tiszta trutyi a kompresszor es kornyeke. Gondolom valahol "ereszt". Elvileg mas baja nincs, mert kapcsol rendesen (csak nyaron szoktam hasznalni).
Mivel most nem hasznalom, igy egyelore nem gond, hogy kiment belole a gaz, amig nem huz be a kuplung nincs baj Cool De jon a meleg es szeretnem rendbe rakatni.
Vajon mennyibe fajhat a felujitasa ?

Nekem is ilyen, de nem igazán jelentős az gázfogyás.
2010-ben töltettem fel, majd tavaly, nagyon kevés gáz hiányzott.

Azt mondták, csere segít csak.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #68393 Dátum: 2016.05.27 péntek, 11:03:43 »

Lengőkaron cseréltetett gömbfejet majd elvitte beallittatni utána lett ferde előtte nem volt.

Ahol állították, ott reklamáljon. Ez így selejt munka.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #68394 Dátum: 2016.05.27 péntek, 15:29:11 »

Ahol állították, ott reklamáljon. Ez így selejt munka.

AndyA
Továbbítom bár 5 ezért nem érdemes patariat rendezni még a végén laza marad valami csavar
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #68395 Dátum: 2016.05.27 péntek, 15:51:57 »

Továbbítom bár 5 ezért nem érdemes patariat rendezni még a végén laza marad valami csavar

Az az előre megfontolt szándékkal elkövetett gyilkossági kísérlet kategóriája, de minimum közúti baleset szándékos okozása. Mindkettő bűncselekmény, BTK-s ügylet, ami sok évet ér egy túlságosan is kényelmes helyen. Nem hiszem, hogy megkockáztatnák.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #68396 Dátum: 2016.05.27 péntek, 18:46:50 »

Véleményt szeretnék kérni...
Olvasgatom az internetet és láttam egy terméket, amit az emberek többsége halálra dícsér.
Ez pedig a XADO GÉL!
Ebből létezik a motorolajba való, kormányszervóhoz való,stb...
Engem ez a kettő érdekelne.
Valakinek van véleménye? Tényleg olyan jó és hatásos mint ahogy írják?
Érdemes beruházni 10-ezret? Talán a motorba való 8-ezer, a kormányszervóba való 3 ezer...
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #68397 Dátum: 2016.05.27 péntek, 19:36:46 »

Véleményt szeretnék kérni...
Olvasgatom az internetet és láttam egy terméket, amit az emberek többsége halálra dícsér.
Ez pedig a XADO GÉL!
Ebből létezik a motorolajba való, kormányszervóhoz való,stb...
Engem ez a kettő érdekelne.
Valakinek van véleménye? Tényleg olyan jó és hatásos mint ahogy írják?
Érdemes beruházni 10-ezret? Talán a motorba való 8-ezer, a kormányszervóba való 3 ezer...
Szia.
A kormányszervósról csak azt tudom,nekem bevált eddig.A sziv. full kitekerésnél sírt,de ez elég hamar elhagyta a gél beöntése után.Biztosabbat csak pár hónap múlva tudok mondani.Azért függ a szervósziv.állapotától is,mert csodák itt nincsenek.(max véletlenek) eplus2
Az ár szervóhoz 2000 Ft körül.
http://mondeo.hu/index.php?topic=19525.msg1059935#msg1059935
« Utoljára szerkesztve: 2016.05.27 péntek, 19:46:46 írta Vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Cabrio
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 61



E-mail
« Új hozzászólás #68398 Dátum: 2016.05.28 szombat, 09:25:14 »

Véleményt szeretnék kérni...
Olvasgatom az internetet és láttam egy terméket, amit az emberek többsége halálra dícsér.
Ez pedig a XADO GÉL!
Ebből létezik a motorolajba való, kormányszervóhoz való,stb...
Engem ez a kettő érdekelne.
Valakinek van véleménye? Tényleg olyan jó és hatásos mint ahogy írják?
Érdemes beruházni 10-ezret? Talán a motorba való 8-ezer, a kormányszervóba való 3 ezer...

Tervezem én is ezek használatát, eddig csak jókat olvastam róla, pedig én sem vagyok híve az adalékoknak
Naplózva

Mk3 Ghia Turnier 2.0 16V 2003/11
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #68399 Dátum: 2016.05.28 szombat, 10:11:52 »

Véleményt szeretnék kérni...
Olvasgatom az internetet és láttam egy terméket, amit az emberek többsége halálra dícsér.
Ez pedig a XADO GÉL!
Ebből létezik a motorolajba való, kormányszervóhoz való,stb...
Engem ez a kettő érdekelne.
Valakinek van véleménye? Tényleg olyan jó és hatásos mint ahogy írják?
Érdemes beruházni 10-ezret? Talán a motorba való 8-ezer, a kormányszervóba való 3 ezer...

Kormányszervóba tettem én is, előtte elment a szervó, átmostuk a rendszert, kapott Xado-t, azóta tökéletes.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Oldalak: 1 ... 1361 1362 1363 1364 1365 1366 1367 [1368] 1369 1370 1371 1372 1373 1374 1375 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.111 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.