Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 05:16:37 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1374 1375 1376 1377 1378 1379 1380 [1381] 1382 1383 1384 1385 1386 1387 1388 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21869556 alkalommal)
0 Felhasználó és 161 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #69000 Dátum: 2016.07.18 hétfő, 13:27:03 »

Van valakinek tapasztalata MKIII utangyartott elso lampakkal ?
Ki a beszallitoja a fjordnak ?

A bal oldali lamparol sikeresen letortem a tarto pockot. De az ha jol latom ra van csavarozva a lampatestre. Ezt az idomot vajon meg lehet kulon venni ?
a gyárihoz képest fhos az összes, a deposra merném mondani egyedül, hogy elviselhető minőségű.

a gyári beszállító már nem létezik, bosch-al volt a gyártó, ha jól rémlik ma az már a hella-é

olyan tartófület tudok adni gyárit, az utángyártott lámpákon semmi tartása sincs azoknak amit adnak vele
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #69001 Dátum: 2016.07.18 hétfő, 14:05:06 »

a gyárihoz képest fhos az összes, a deposra merném mondani egyedül, hogy elviselhető minőségű.

a gyári beszállító már nem létezik, bosch-al volt a gyártó, ha jól rémlik ma az már a hella-é

olyan tartófület tudok adni gyárit, az utángyártott lámpákon semmi tartása sincs azoknak amit adnak vele

Áruljátok már el, milyen fülről beszéltek!

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #69002 Dátum: 2016.07.18 hétfő, 14:08:27 »

Áruljátok már el, milyen fülről beszéltek!

AndyA
ami a hűtőmaszk alatti rögzítésnél van, 2db 30-as torx fogja
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #69003 Dátum: 2016.07.18 hétfő, 14:34:26 »

ami a hűtőmaszk alatti rögzítésnél van, 2db 30-as torx fogja

Jah. Lassan felfogom. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Waterminator
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 177


30-9333-485


E-mail
« Új hozzászólás #69004 Dátum: 2016.07.18 hétfő, 20:03:22 »

Sziasztok!
A kuplung pedálom nyikorog. Fehér zsír spray-vel lehet befújni?

Naplózva

2005.MK3. 2.0 TDCI Ghia. sedan FMBA 6 seb. 131 le 490.000Km
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #69005 Dátum: 2016.07.18 hétfő, 21:38:53 »

Sziasztok!
A kuplung pedálom nyikorog. Fehér zsír spray-vel lehet befújni?

A pedált ne, mert elég bosszantó lesz, meg veszélyes is lehet, ha folyton lecsúszik róla a lábad. Smiley

De a pedál tövében a stiftet, amin forog, azt jó lehet.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Waterminator
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 177


30-9333-485


E-mail
« Új hozzászólás #69006 Dátum: 2016.07.18 hétfő, 21:41:31 »

A pedált ne, mert elég bosszantó lesz, meg veszélyes is lehet, ha folyton lecsúszik róla a lábad. Smiley

De a pedál tövében a stiftet, amin forog, azt jó lehet.

AndyA

Köszi a válaszodat worship
Naplózva

2005.MK3. 2.0 TDCI Ghia. sedan FMBA 6 seb. 131 le 490.000Km
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #69007 Dátum: 2016.07.18 hétfő, 22:31:24 »

Sziasztok!
A kuplung pedálom nyikorog. Fehér zsír spray-vel lehet befújni?


Off.Az a 450 000  kilométer  mit takar a motor generál terén?
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
WildDaemon
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 143


E-mail
« Új hozzászólás #69008 Dátum: 2016.07.18 hétfő, 22:31:53 »


Sziasztok!

MK3 Kombi 2.2 TDCi 2005-ös autót mennyire szabad venni milyen hibái vannak mire kell figyelni, illetve mennyit érnek?
200000 km környékén ..

Naplózva

MKIII 2.0 TDCi Ghia kombi 2006/10/30 (Machine Silver) Euro IV.
'96 MK2 1.8TD Turnier Ghia (benzinkék)
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #69009 Dátum: 2016.07.18 hétfő, 23:56:21 »

Sziasztok!

MK3 Kombi 2.2 TDCi 2005-ös autót mennyire szabad venni milyen hibái vannak mire kell figyelni, illetve mennyit érnek?
200000 km környékén ..


Ha ilyen kevés a kilométer benne akkor nem nagyon szabad ilyet venni.Egyébként ha valóban ismert a szerviz előélete és te is gondos gazdája leszel akkor nagybaj nem lehet.Ahibakra ,hogy mire kell figyelni itt megtalálod a választ (FAQ,Wiki )és azt is hogyan kell orvosoli dolgokat.
« Utoljára szerkesztve: 2016.07.18 hétfő, 23:59:27 írta coboy » Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #69010 Dátum: 2016.07.19 kedd, 08:04:11 »

Sziasztok!

MK3 Kombi 2.2 TDCi 2005-ös autót mennyire szabad venni milyen hibái vannak mire kell figyelni, illetve mennyit érnek?
200000 km környékén ..

Hacsak nem biztos forrásból igazolható a km, akkor ezt erős szekpticizmussal kezelném. Amúgy a 2.2-nek a tapasztalatok szerint tartósabb az adagolórendszere, mint a 2.0-é, ami jó pont. Az enyém 300 ezer fölött van, és még a gyári eredeti benne minden. És persze a 155 paci a 130 helyett sem mindegy. Smiley

Hogy mit ér, azt csak a konkrét autó pillanatnyi állapotának ismeretében lehet megmondani.

Azt azért tisztázd, hogy kettős tömegű lendkerék-kuplung csere volt-e, és ha igen, mikor, illetve nyúltak-e már az adagolórendszeréhez bármiért. Ezek azok a pontok, amik nagyon zsebbenyúlósak tudnak lenni, ha éppen rád szakadnak. Ha ezekről nincs pontos info, az már alap egy kis alkura, ill. nem baj, ha van tartalékban a vételáron túl 3-400 eFt, hogy az autóra lehessen költeni, ha muszáj.

Még a generátor szíjkör felújítást érdemes megkérdezni, az is közel 100 ezres tétel, ha éppen szétesőfélben van.

Az összes többi "filléres" dolog, és minimális műszaki érzékkel többnyire otthon is megoldható.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #69011 Dátum: 2016.07.19 kedd, 10:31:49 »

Ha ilyen kevés a kilométer benne akkor nem nagyon szabad ilyet venni.Egyébként ha valóban ismert a szerviz előélete és te is gondos gazdája leszel akkor nagybaj nem lehet.Ahibakra ,hogy mire kell figyelni itt megtalálod a választ (FAQ,Wiki )és azt is hogyan kell orvosoli dolgokat.
Ahogy nézem, lassan le lehet szűkíteni az ilyen "itt ez az autó, mi a véleményetek róla?" kérdésekre adott válaszokat ezekre:

1) ha sok a km benne, akkor a válasz az, hogy: ne vedd meg, mert sok benne a km, mindent cserélned kell rajta, full bukó az autó.

2) ha kevés a km benne, akkor a válasz az, hogy: ne vedd meg, mert kevés a km benne, tehát tekerték, azaz sok a km benne, és innentől automatikusan az 1) pont lép életbe...
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #69012 Dátum: 2016.07.19 kedd, 11:46:05 »

Ahogy nézem, lassan le lehet szűkíteni az ilyen "itt ez az autó, mi a véleményetek róla?" kérdésekre adott válaszokat ezekre:

1) ha sok a km benne, akkor a válasz az, hogy: ne vedd meg, mert sok benne a km, mindent cserélned kell rajta, full bukó az autó.

2) ha kevés a km benne, akkor a válasz az, hogy: ne vedd meg, mert kevés a km benne, tehát tekerték, azaz sok a km benne, és innentől automatikusan az 1) pont lép életbe...


3) Vegyél inkább egy benzinest,és ha a gatyád nem ment rá benzinre akkor "megérkeztél".  vigyor3
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Waterminator
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 177


30-9333-485


E-mail
« Új hozzászólás #69013 Dátum: 2016.07.19 kedd, 12:05:45 »

Off.Az a 450 000  kilométer  mit takar a motor generál terén?

Hívj fel és elmesélem Wink
Naplózva

2005.MK3. 2.0 TDCI Ghia. sedan FMBA 6 seb. 131 le 490.000Km
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #69014 Dátum: 2016.07.19 kedd, 12:17:12 »

Hívj fel és elmesélem Wink

Írd meg, mást is érdekelhet. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #69015 Dátum: 2016.07.19 kedd, 13:13:51 »

Írd meg, mást is érdekelhet. Smiley

AndyA

Igen  eljen
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #69016 Dátum: 2016.07.19 kedd, 13:15:23 »


3) Vegyél inkább egy benzinest,és ha a gatyád nem ment rá benzinre akkor "megérkeztél".  vigyor3
4) de rámegy! vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #69017 Dátum: 2016.07.19 kedd, 13:17:42 »


3) Vegyél inkább egy benzinest,és ha a gatyád nem ment rá benzinre akkor "megérkeztél".  vigyor3
Tök mindegy, hogy benzines, vagy dízel. Mindenre ugyanezeket a válaszokat kapja mindenki.

A különbség annyi, hogy dízelnél olyan 300e km körül jön el az, hogy "sok lesz" a km benne, benzinesnél meg olyan 60e körül  eplus2
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #69018 Dátum: 2016.07.19 kedd, 14:07:54 »

Sziasztok!

MK3 Kombi 2.2 TDCi 2005-ös autót mennyire szabad venni milyen hibái vannak mire kell figyelni, illetve mennyit érnek?
200000 km környékén ..



Barmi, akarmi. A fel akarsz ulni a szhopo lollerre megveszed  vigyor3
Ha igazolhato a km, akkor csak a szokasos...(az sem keves  vigyor3 ) ha nem, akkor go to elso mondat  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #69019 Dátum: 2016.07.19 kedd, 15:57:00 »

Hacsak nem biztos forrásból igazolható a km, akkor ezt erős szekpticizmussal kezelném. Amúgy a 2.2-nek a tapasztalatok szerint tartósabb az adagolórendszere, mint a 2.0-é, ami jó pont. Az enyém 300 ezer fölött van, és még a gyári eredeti benne minden. És persze a 155 paci a 130 helyett sem mindegy. Smiley

Hogy mit ér, azt csak a konkrét autó pillanatnyi állapotának ismeretében lehet megmondani.

Azt azért tisztázd, hogy kettős tömegű lendkerék-kuplung csere volt-e, és ha igen, mikor, illetve nyúltak-e már az adagolórendszeréhez bármiért. Ezek azok a pontok, amik nagyon zsebbenyúlósak tudnak lenni, ha éppen rád szakadnak. Ha ezekről nincs pontos info, az már alap egy kis alkura, ill. nem baj, ha van tartalékban a vételáron túl 3-400 eFt, hogy az autóra lehessen költeni, ha muszáj.

Még a generátor szíjkör felújítást érdemes megkérdezni, az is közel 100 ezres tétel, ha éppen szétesőfélben van.

Az összes többi "filléres" dolog, és minimális műszaki érzékkel többnyire otthon is megoldható.

AndyA


"Még a generátor szíjkör felújítást érdemes megkérdezni, az is közel 100 ezres tétel, ha éppen szétesőfélben van."

2 hete csináltattam kb: https://alkatreszek.hu/skf_vkma34030_p

Minden benne volt, maga a feszítő egység is, vezetőgörgők ill. szíj. 41 ezer. Nekem 50-be megállt munkadíjjal együtt.
 integet2
« Utoljára szerkesztve: 2016.07.19 kedd, 17:29:16 írta balkal » Naplózva
WildDaemon
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 143


E-mail
« Új hozzászólás #69020 Dátum: 2016.07.19 kedd, 17:22:28 »

Esetleg valaki ismeri ezt az autót?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.2_tdci_ghia-10332472
« Utoljára szerkesztve: 2016.07.19 kedd, 20:09:01 írta AndyA » Naplózva

MKIII 2.0 TDCi Ghia kombi 2006/10/30 (Machine Silver) Euro IV.
'96 MK2 1.8TD Turnier Ghia (benzinkék)
Waterminator
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 177


30-9333-485


E-mail
« Új hozzászólás #69021 Dátum: 2016.07.19 kedd, 19:22:41 »

Írd meg, mást is érdekelhet. Smiley

AndyA

Igazad van, bocsi worship Utána nekem is eszembe jutott. Ma este összefoglalom.
Naplózva

2005.MK3. 2.0 TDCI Ghia. sedan FMBA 6 seb. 131 le 490.000Km
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #69022 Dátum: 2016.07.19 kedd, 20:08:14 »

"Még a generátor szíjkör felújítást érdemes megkérdezni, az is közel 100 ezres tétel, ha éppen szétesőfélben van."

2 hete csináltattam kb: https://alkatreszek.hu/skf_vkma34030_p

Minden benne volt, maga a feszítő egység is, vezetőgörgők ill. szíj. 41 ezer. Nekem 50-be megállt munkadíjjal együtt.
 integet2

Meg még 27 (kedvezménnyel) a főtengely szíjtárcsa... És olcsón dolgoztattál. Szóval az a 100-as tipp nem jár azért elvetemülten messze a valóságtól.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #69023 Dátum: 2016.07.19 kedd, 20:10:36 »

pic=2.msg1067905#msg1067905 date=1468941748]
Esetleg valaki ismerős ezt az autót?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.2_tdci_ghia-10332472

[/quote]


A videon behaltam.Jó kis autó ez úgygondolja,úgyhiszi.Sok a km,ja kevés,az àra sok. Wink
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #69024 Dátum: 2016.07.19 kedd, 20:57:01 »

vettünk innen anno autót az nem annyira volt kerek...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #69025 Dátum: 2016.07.19 kedd, 21:33:50 »

Meg még 27 (kedvezménnyel) a főtengely szíjtárcsa... És olcsón dolgoztattál. Szóval az a 100-as tipp nem jár azért elvetemülten messze a valóságtól.

AndyA

Azért döbbenet, milyen ára van a főtengó szíjtárcsának aztán ha megnézzük mi anyag van benne... egy kis darab *** az egész... semmi csapágy semmi ...
Naplózva
Waterminator
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 177


30-9333-485


E-mail
« Új hozzászólás #69026 Dátum: 2016.07.19 kedd, 21:45:08 »

Off.Az a 450 000  kilométer  mit takar a motor generál terén?

Sziasztok!
400.000 és 450.000Km között szinte"minden" cserére szorult. Mintha minden alkatrésze erre a futásmennyiségre lett volna megtervezve. Sorolom:
- hűtőventilátor (gyári új) 158.000Ft
- szervószivattyú (utángyártott, nem emlékszem a márkájára) az ékszíjfeszítője is lett cserélve (62.000Ft)
- vízpumpa (SKF)
- kopogásérzékelő
- toronycsapágyak
- lengéscsillapítók (4db)
- generátor ékszíj (+ rugós feszítő (skf) főtengely ékszíjtárcsa, vezetőgörgők, generátor szabadonfutó, generátor felújítás,
- klímakompresszor (Hella)
- klíma szárítótartály
- klímahűtő (a hűtők átmosása Brigéciolos nagynyomású vízzel)
- befecskendezők fejújítása (4db 116.000Ft) a nagynyomású szivattyú rendben volt. Ez a javítás 425.000Km-nél volt.
- perdület érzékelő szenzor csere
- 410.000Km-nél a vezérműlánc és minden feszítőjének cseréje (szigorúan gyári alkatrészekkel) az olajszivattyú láca is lett cserélve és a feszítője is. A felső két lánckerék is cserélve lett. Ez a javítás anyag+munkadíjjal 420.000Ft magasságában volt. A olajszivattyú szűrője is ki lett takarítva, és az olajteknő is lekerült és ki lett mosva.
- kettőstömegű és a kuplungszett 250.000Km-nél lett cserélve, azóta megy a második és még nincs hangja:) A z első féktárcsák még az eredetiek a hátsó már lett egyszer cserélve.
 
Oda írtam csak összeget amelyikre fejből emlékszem. Tudom, hogy csak a motorgenerálra kérdeztél rá, de gondoltam leírom, hogy ennyi km után nekem miket kellett cserélnem.

Üdv: István
Ja igen: autób...zi vagyok, mert ezt "épeszű" ember nem költi rá az autójára. de, ha utánaszámolsz (számoltok) nincs hitelem az autón és ami már ki lett cserélve azóta nem romlott el. Így már nem olyan sok az összeg.(szerintem) A következő 200.000Km-ben biztos nem lesz szükségem nagyobb költséggel járó javításra.

Bocs, ha egy kicsit Off voltam, de jöttek a gondolataim.
Naplózva

2005.MK3. 2.0 TDCI Ghia. sedan FMBA 6 seb. 131 le 490.000Km
Dezsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222


E-mail
« Új hozzászólás #69027 Dátum: 2016.07.19 kedd, 23:01:19 »

Sziasztok!  GHP 957 ha jól emlékszem fekete kombi mondi hátsó szélvédö bal sarkába Fordos  matrica volt?
Naplózva

2006.11.Tdci machine silver 115le 5ajtó 5gang mk3 itthol is,de többet külföldön vok./Győr-Bretten/ +36309487082, +4915144935048
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #69028 Dátum: 2016.07.20 szerda, 08:37:34 »

Azért döbbenet, milyen ára van a főtengó szíjtárcsának aztán ha megnézzük mi anyag van benne... egy kis darab *** az egész... semmi csapágy semmi ...

Csak a kettős kialakítás, közte a gumi csillapítással. Nem annyira egyszerű kis vacak az...

Azután hogy erre mi szükség van, az is másik kérdés.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #69029 Dátum: 2016.07.20 szerda, 09:18:14 »

Csak a kettős kialakítás, közte a gumi csillapítással. Nem annyira egyszerű kis vacak az...

Azután hogy erre mi szükség van, az is másik kérdés.

AndyA
bmw-knél van aki kihagyja, aztán csodálkozik ha törik a főtengely vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #69030 Dátum: 2016.07.20 szerda, 09:24:28 »

Csak a kettős kialakítás, közte a gumi csillapítással. Nem annyira egyszerű kis vacak az...

Azután hogy erre mi szükség van, az is másik kérdés.

AndyA

Értem én, hogy a fémre rá van vulkanizálva a gumi, gondolom rezgéscsillapítás szempontjából lényeges, hogy ne rezegjen. Csak aztán ha elválik a rávulkanizált gumi a fémről akkor majd szépen elforog a fémen a gumi, és nem hűt a klíma, nem tölt a generátor... 27 ezerért... vicc az ára tényleg.
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #69031 Dátum: 2016.07.20 szerda, 09:27:36 »

A z első féktárcsák még az eredetiek a hátsó már lett egyszer cserélve.
Ha egy 450e km-es autóról beszélünk, akkor azért gyanítom, hogy ez már nem a gyári féktárcsa  Wink


Ja igen: autób...zi vagyok, mert ezt "épeszű" ember nem költi rá az autójára. de, ha utánaszámolsz (számoltok) nincs hitelem az autón és ami már ki lett cserélve azóta nem romlott el. Így már nem olyan sok az összeg.(szerintem) A következő 200.000Km-ben biztos nem lesz szükségem nagyobb költséggel járó javításra.
Nyugi, nem te viszed a pálmát. Van egy fórumtárs, aki egy hasonló futásteljesítményű benzines 2001-est vett, aztán motort cserélt benne (gyári, 0km-es újat rendelt!!!), új ajtók, új futómű, telibefényezve az autó, majd szépen összerakta az egészet. Azért ez se egy mindennapos tett!  Shocked
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #69032 Dátum: 2016.07.20 szerda, 09:30:41 »

Ha egy 450e km-es autóról beszélünk, akkor azért gyanítom, hogy ez már nem a gyári féktárcsa  Wink

Nyugi, nem te viszed a pálmát. Van egy fórumtárs, aki egy hasonló futásteljesítményű benzines 2001-est vett, aztán motort cserélt benne (gyári, 0km-es újat rendelt!!!), új ajtók, új futómű, telibefényezve az autó, majd szépen összerakta az egészet. Azért ez se egy mindennapos tett!  Shocked
a 450 se olyan hűdesok, tudok bőven 600fölött futott dízel mk3akat
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #69033 Dátum: 2016.07.20 szerda, 09:31:30 »

Értem én, hogy a fémre rá van vulkanizálva a gumi, gondolom rezgéscsillapítás szempontjából lényeges, hogy ne rezegjen. Csak aztán ha elválik a rávulkanizált gumi a fémről akkor majd szépen elforog a fémen a gumi, és nem hűt a klíma, nem tölt a generátor... 27 ezerért... vicc az ára tényleg.
200ekm-t egy normális minőségű azért vígan kibír
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #69034 Dátum: 2016.07.20 szerda, 09:35:18 »

Ha egy 450e km-es autóról beszélünk, akkor azért gyanítom, hogy ez már nem a gyári féktárcsa  Wink

Nyugi, nem te viszed a pálmát. Van egy fórumtárs, aki egy hasonló futásteljesítményű benzines 2001-est vett, aztán motort cserélt benne (gyári, 0km-es újat rendelt!!!), új ajtók, új futómű, telibefényezve az autó, majd szépen összerakta az egészet. Azért ez se egy mindennapos tett!  Shocked
kiaz a marha? Cheesy
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #69035 Dátum: 2016.07.20 szerda, 09:41:51 »

a 450 se olyan hűdesok, tudok bőven 600fölött futott dízel mk3akat
Nem a 450e a vészesen sok. Csak a gyári féktárcsa fura Smiley

Abban a benzinesben meg nem kellett volna motort cserélni, csak a tulaj akart egy zsír új autót csinálni az MK3-ból.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #69036 Dátum: 2016.07.20 szerda, 09:44:10 »

kiaz a marha? Cheesy
Gyere minire, oszt' ott majd meglátod, a KASZA-2 rendszámú autót Cheesy

De komolyan, minden cserélve lett rajta. Új motor, ajtók, sárvédő ívek cserélve a rohadás miatt, fényezés, lámpák, talán szélvédő is, kormány, stb. Gyakorlatilag újjá lett építve.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #69037 Dátum: 2016.07.20 szerda, 10:01:06 »

Nem a 450e a vészesen sok. Csak a gyári féktárcsa fura Smiley

Abban a benzinesben meg nem kellett volna motort cserélni, csak a tulaj akart egy zsír új autót csinálni az MK3-ból.
ja azt a gyári tárcsát én se hiszem vigyor3 tuti nem azzal jött le a gyártósorról
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mondeo Fox
Vendég
« Új hozzászólás #69038 Dátum: 2016.07.20 szerda, 11:26:34 »

Ha van Cascód, akkor nulla Ft.

Ha nincs, akkor drágább... Smiley

AndyA

Szia

most cseréltem Nord Glass - 40.000 HUF .

Üdv
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #69039 Dátum: 2016.07.20 szerda, 13:04:00 »

Értem én, hogy a fémre rá van vulkanizálva a gumi, gondolom rezgéscsillapítás szempontjából lényeges, hogy ne rezegjen. Csak aztán ha elválik a rávulkanizált gumi a fémről akkor majd szépen elforog a fémen a gumi, és nem hűt a klíma, nem tölt a generátor... 27 ezerért... vicc az ára tényleg.

48 ezer listaáron, ez már a kedvezményes ár...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
adam0723
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172



« Új hozzászólás #69040 Dátum: 2016.07.20 szerda, 14:27:59 »

Fémlapátost keress. Az SKF emlékeim szerint pont nem az.

AndyA

Már lebeszéltek róla. Köszi wave
Naplózva

2004 Ghia 2.0 107kw 4 door.
White Angel
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #69041 Dátum: 2016.07.20 szerda, 17:14:13 »

Sziasztok,

a szervószivattyú (benzines) szíjtárcsájánál mennyire szabályos ha leszerelt hosszbordásszíjnál oldalirányba 1-2mm-t mozog a tárcsa? Minimális olajfolyást is látok körülötte. Hangja viszont nincs

Üdv: Zoli
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Waterminator
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 177


30-9333-485


E-mail
« Új hozzászólás #69042 Dátum: 2016.07.20 szerda, 18:49:27 »

Ha egy 450e km-es autóról beszélünk, akkor azért gyanítom, hogy ez már nem a gyári féktárcsa  Wink

Nyugi, nem te viszed a pálmát. Van egy fórumtárs, aki egy hasonló futásteljesítményű benzines 2001-est vett, aztán motort cserélt benne (gyári, 0km-es újat rendelt!!!), új ajtók, új futómű, telibefényezve az autó, majd szépen összerakta az egészet. Azért ez se egy mindennapos tett!  Shocked

Miután sokat megyek pályán, ezért nem kell csodálkozni az első tárcsákon wave Igazi szervizmúltja van.
Naplózva

2005.MK3. 2.0 TDCI Ghia. sedan FMBA 6 seb. 131 le 490.000Km
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #69043 Dátum: 2016.07.20 szerda, 18:52:22 »

Miután sokat megyek pályán, ezért nem kell csodálkozni az első tárcsákon wave Igazi szervizmúltja van.
ha teherautó tempóban mész, még akkor se hiszem el, pályán egyfolytában kiugrálnak az ember elé a 80-110 között kölekedők, szóval kell ott is bőven fékezgetni. amikor én mentem sokat pályán, akkor valami 40ekm után dobós volt a tárcsa meg a betét
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #69044 Dátum: 2016.07.20 szerda, 20:00:11 »

Meg még 27 (kedvezménnyel) a főtengely szíjtárcsa... És olcsón dolgoztattál. Szóval az a 100-as tipp nem jár azért elvetemülten messze a valóságtól.

AndyA

Andy még a szabadonfutót kihagytad és esetleg a klíma kuplunghézag beállítás. Így már 100 fölött van. Jól tippeltél!
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #69045 Dátum: 2016.07.20 szerda, 21:00:52 »

Andy még a szabadonfutót kihagytad és esetleg a klíma kuplunghézag beállítás. Így már 100 fölött van. Jól tippeltél!

Igen és ha a klímakompresszor kuplungja beszarik, vagy a generátor is behány akkor meg 200... ez mind feltételes mód eplus2
Ezekről nem volt szó, pusztán a szíjkörről. Főtengő szíjtárcsa, klíma, generátor minden nélkül.. Az meg kijön 50-ből.
Az viszont tény, hogy át kell nézetni, és rá kell kérdezni.
 wave
Naplózva
Maarki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 280



E-mail
« Új hozzászólás #69046 Dátum: 2016.07.20 szerda, 21:32:46 »

Sziasztok !


Megint a segítségeteket szeretném kérni.... éppen nyaralás közepén vagyok és ide felé jövet egyszer csak a klíma nagyon hangosan elkezdet kattogni recsegni ropogni de hűt ha kikapcsolom a klímát és csak a "hűtés" megy akkor is ezt produkálja, ha kikapcsolom az egész hűtés/ fűtést akkor szép csend van (remélem érthetően fogalmaztam). Viszont észrevétel ma pl a városban állva gondoltam kicsit be kapcsolom ,hogy le hűtse a kocsit abban a pillanatban le fulladt az autó  wow1 falbav
Mondom jó ezzel nem szórakozok mert 400km vagyok otthonról és ha végleg megáll *** úgy lesz haza vitetni....

Szóval valakinek ötlet ?


Előre is köszönöm!

Üdv.: Márk worship
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, Kombi
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #69047 Dátum: 2016.07.20 szerda, 21:39:58 »

Sziasztok !


Megint a segítségeteket szeretném kérni.... éppen nyaralás közepén vagyok és ide felé jövet egyszer csak a klíma nagyon hangosan elkezdet kattogni recsegni ropogni de hűt ha kikapcsolom a klímát és csak a "hűtés" megy akkor is ezt produkálja, ha kikapcsolom az egész hűtés/ fűtést akkor szép csend van (remélem érthetően fogalmaztam). Viszont észrevétel ma pl a városban állva gondoltam kicsit be kapcsolom ,hogy le hűtse a kocsit abban a pillanatban le fulladt az autó  wow1 falbav
Mondom jó ezzel nem szórakozok mert 400km vagyok otthonról és ha végleg megáll *** úgy lesz haza vitetni....

Szóval valakinek ötlet ?


Előre is köszönöm!

Üdv.: Márk worship

valószínű széthullott a csapágya. Ha mákod van, hazérsz vele. Ha megszorul, ledarálja a hosszbordásszíjat, és nem lesz töltésed.









« Utoljára szerkesztve: 2016.07.20 szerda, 21:45:22 írta Cs12 » Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Maarki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 280



E-mail
« Új hozzászólás #69048 Dátum: 2016.07.20 szerda, 21:56:51 »

valószínű széthullott a csapágya. Ha mákod van, hazérsz vele. Ha megszorul, ledarálja a hosszbordásszíjat, és nem lesz töltésed.



De akkor csendben jár a motor ha nem kapcsolom be. Pöcre indul a verda. Meg ezt csak egyszer csinálta, hogy le állította a verdát mikkor vissza értem a szállásra akkor megpróbáltam megint akkor nem állt le csak recsegett ropogott. Szóval akkor most ne menjek az autóval csak max haza ? Mert most azért itt körbe jártuk volna a helyet.... rinya falbav

A másik kérdés ,hogy minek a csapágya hullót szét ? És mi köze van a töltésnek a klímához (hűtés/fűtés)
« Utoljára szerkesztve: 2016.07.21 csütörtök, 20:17:03 írta Domi » Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, Kombi
e_david
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19



E-mail
« Új hozzászólás #69049 Dátum: 2016.07.20 szerda, 22:06:22 »

Sziasztok!

A napokban vettem egy MK3-as Mondeot. Eddig nagyon meg vagyok elégedve vele, nagy hajó és megindul ha kell (2.0 benzin)  Smiley
Annyi szépséghiba van, hogy kerékőr van az alufelnin, de nincs hozzá leszedőm. A kereskedő, akitől vettem azt mondta, hogy a 3-as Mondeohoz 4 féle gyári kerékőr van, és ez az egyik, és könnyű lesz hozzá leszedőt taláni.
Szóval, van valakinek a képen látható csavarhoz leszedője? Akár eladásra, akár kölcsön annyi időre, amíg leszedem a 4 csavart.
http://www.kephost.com/image/ciHu
« Utoljára szerkesztve: 2016.07.20 szerda, 22:08:30 írta e_david » Naplózva

MK3 Futura 2.0i (2003) pre-FL -- 5 doors --  Moondust Silver -- 146 LE
Oldalak: 1 ... 1374 1375 1376 1377 1378 1379 1380 [1381] 1382 1383 1384 1385 1386 1387 1388 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.093 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.