Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.26 szerda, 16:08:08 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1375 1376 1377 1378 1379 1380 1381 [1382] 1383 1384 1385 1386 1387 1388 1389 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 20539556 alkalommal)
0 Felhasználó és 52 vendég van a témában
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #69050 Dátum: 2016.07.20 szerda, 22:13:08 »

Válasz

De akkor csendben jár a motor ha nem kapcsolom be. Pöcre indul a verda. Meg ezt csak egyszer csinálta, hogy le állította a verdát mikkor vissza értem a szállásra akkor megpróbáltam megint akkor nem állt le csak recsegett ropogott. Szóval akkor most ne menjek az autóval csak max haza ? Mert most azért itt körbe jártuk volna a helyet.... rinya falbav

A másik kérdés ,hogy minek a csapágya hullót szét ? És mi köze van a töltésnek a klímához (hűtés/fűtés)

Azért mondja mert a benzinesnél, ha beáll a klímakompresszor, akkor nem lehet kiiktatni mint a dízelnél. Egy körön van a minden a generátorral együtt. Nem fogsz tudni hazajönni. Ne használd a klímát. Fateromnak olyan szintem beállt a kompresszor, hogy megfogta a motort, nem lehetett beindítani.
Bár azt nem tudom, lehet e rövidebb szíjat venni és kihagyni a klímát. Nincs előttem a kör. UI: Megnéztem, nem lehet. http://www.fordwiki.co.uk/index.php/Auxiliary_belt_tensioner_replacement
« Utoljára szerkesztve: 2016.07.20 szerda, 22:19:08 írta Bleky » Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Maarki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 280



E-mail
« Új hozzászólás #69051 Dátum: 2016.07.20 szerda, 22:18:26 »

Azért mondja mert a benzinesnél, ha beáll a klímakompresszor, akkor nem lehet kiiktatni mint a dízelnél. Egy körön van a minden a generátorral együtt. Nem fogsz tudni hazajönni. Ne használd a klímát.
Bár azt nem tudom, lehet e rövidebb szíjat venni és kihagyni a klímát. Nincs előttem a kör.

De jóó és mennyibe kerül ez a mutatvány ?

Most már tényleg ott tartok ,hogy eladom a .... mert ezt nem hiszem el ha hosszabb útra megyek mindig van valami.... nincs kedvem megint 350k rá költeni...
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, Kombi
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #69052 Dátum: 2016.07.20 szerda, 22:24:25 »

De jóó és mennyibe kerül ez a mutatvány ?

Most már tényleg ott tartok ,hogy eladom a .... mert ezt nem hiszem el ha hosszabb útra megyek mindig van valami.... nincs kedvem megint 350k rá költeni...

Nem tudom, nagy a szórás. Szerintem 60 ezerért már lehet venni egy jó márkát, vadi újonnan. Nissens, Hella, NRF vagy akár Lucas
https://cromax.hu/legkondicionalo_rendszer/legkondicionalo_alkatreszei/klima_alkatreszei/legkondicionalo_kompresszor_ford_mondeo_2000-2007_benzines_2_20316
http://www.autoalkatreszonline24.hu/ford/mondeo-iii-lepcsoshatu-b4y/15444/10454/kompresszor_alkatreszek
A szárítót se árt cserélni ilyenkor, az kb 10
http://www.autoalkatreszonline24.hu/ford/mondeo-iii-lepcsoshatu-b4y/15444/10457/szaritoe

Nekem NRF van. Tökéletesen működik.
« Utoljára szerkesztve: 2016.07.20 szerda, 22:25:57 írta Bleky » Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Maarki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 280



E-mail
« Új hozzászólás #69053 Dátum: 2016.07.20 szerda, 22:27:00 »


jó hogy lehet kapni.... na lassan amennyit rá költök vehetek egy másikat is Cheesy
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, Kombi
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #69054 Dátum: 2016.07.20 szerda, 22:32:12 »

jó hogy lehet kapni.... na lassan amennyit rá költök vehetek egy másikat is Cheesy

Szinte mindanyiunk túl van már ezeken, csak neked kissé csomósan produkálja a bajt a gépsárkány.  vigyor3
Hagyhatna kicsit lélegezni  hehe
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3363



« Új hozzászólás #69055 Dátum: 2016.07.20 szerda, 22:34:57 »


De akkor csendben jár a motor ha nem kapcsolom be. Pöcre indul a verda.

Ezesetben szerintem nem a szíjtárcsája halt meg a kompresszornak, hanem valami "belül", mikor behúz a kuplung.

Szóval ha légkondi nélkül szépen jár a motor, szerintem simán tudod használni. Legalábbis amíg hazaérsz.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Maarki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 280



E-mail
« Új hozzászólás #69056 Dátum: 2016.07.20 szerda, 22:42:29 »

Ezesetben szerintem nem a szíjtárcsája halt meg a kompresszornak, hanem valami "belül", mikor behúz a kuplung.

Szóval ha légkondi nélkül szépen jár a motor, szerintem simán tudod használni. Legalábbis amíg hazaérsz.

Így van ha ki van kapcsolva minden akkor szépen jár ahogy kell. Csak most az a gáz ,hogy Debrecen mellet vagyok nyaralok és párommal pénteken mentünk volna Nyíregyházára az állatkertbe de így nem merek vele elmenni... még azt a majd 400km ki kell bírnia mire haza érek vele....
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, Kombi
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3363



« Új hozzászólás #69057 Dátum: 2016.07.20 szerda, 22:45:44 »

Így van ha ki van kapcsolva minden akkor szépen jár ahogy kell. Csak most az a gáz ,hogy Debrecen mellet vagyok nyaralok és párommal pénteken mentünk volna Nyíregyházára az állatkertbe de így nem merek vele elmenni... még azt a majd 400km ki kell bírnia mire haza érek vele....

Szóval ha ki van kapcsolva a klíma, de a "sima" szelőztetés megy, akkor is produkálja a daráló, recsegő hangot? Mert ezesetben lehet nem is a klímakompresszor a rossz, viszont a motor lefulladását nem nagyon tudom hova tenni...

Lehet jobban járnál ha holnap elmennél egy szervízbe hogy mi is a zaj forrása.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Maarki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 280



E-mail
« Új hozzászólás #69058 Dátum: 2016.07.20 szerda, 22:50:38 »

Szóval ha ki van kapcsolva a klíma, de a "sima" szelőztetés megy, akkor is produkálja a daráló, recsegő hangot? Mert ezesetben lehet nem is a klímakompresszor a rossz, viszont a motor lefulladását nem nagyon tudom hova tenni...

Lehet jobban járnál ha holnap elmennél egy szervízbe hogy mi is a zaj forrása.

Szóval ha ki van kapcsolva a klíma, de a "sima" szelőztetés megy, akkor is produkálja a daráló, recsegő hangot?   Igen, ahogy ki kapcsolok mindent úgy csend van.

A lefuladás piros lámpánál volt meleg volt gondoltam be kapcsolom és ahogy a szelőztetést be kapcsoltam (nem tudom ,hogy a klima is be volt-e) fordulat szám le és le fuladt az autó. rá inditotam és okés volt. Utána mikkor a szálásra vissza értünk ugyan ezt megcsináltam és akkor ilyen para nem volt.
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, Kombi
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3363



« Új hozzászólás #69059 Dátum: 2016.07.20 szerda, 22:53:43 »

Szóval ha ki van kapcsolva a klíma, de a "sima" szelőztetés megy, akkor is produkálja a daráló, recsegő hangot?   Igen, ahogy ki kapcsolok mindent úgy csend van.

A lefuladás piros lámpánál volt meleg volt gondoltam be kapcsolom és ahogy a szelőztetést be kapcsoltam (nem tudom ,hogy a klima is be volt-e) fordulat szám le és le fuladt az autó. rá inditotam és okés volt. Utána mikkor a szálásra vissza értünk ugyan ezt megcsináltam és akkor ilyen para nem volt.


Jó, de azt kellene megtudni, hogy csak klímával csinálja, vagy akkor is ha klíma nélkül, csak a szellőztetés megy?

Bár valószínű a klímánál lesz a baj.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Maarki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 280



E-mail
« Új hozzászólás #69060 Dátum: 2016.07.20 szerda, 22:56:07 »

Jó, de azt kellene megtudni, hogy csak klímával csinálja, vagy akkor is ha klíma nélkül, csak a szellőztetés megy?

Bár valószínű a klímánál lesz a baj.

Mit a le fulladást vagy a daráló hangot ? Mert a daráló recsegó hang az mindig van ha kikapcsolok mindent szelőztetést klimát akkor okés csend van
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, Kombi
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3363



« Új hozzászólás #69061 Dátum: 2016.07.20 szerda, 22:59:08 »


Nézegetve ezeket, mindenhol azt írják hogy olaj feltöltési mennyiség 200ml. Ez meg mi? Nem túl sok az egy kicsit? vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3363



« Új hozzászólás #69062 Dátum: 2016.07.20 szerda, 23:01:29 »

Mit a le fulladást vagy a daráló hangot ? Mert a daráló recsegó hang az mindig van ha kikapcsolok mindent szelőztetést klimát akkor okés csend van

A daráló hangot.

De ha csak a klímát kapcsolod ki, viszont a szellőztetés megy tovább, akkor mi történik? Akkor is csend lesz?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Maarki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 280



E-mail
« Új hozzászólás #69063 Dátum: 2016.07.20 szerda, 23:03:46 »

A daráló hangot.

De ha csak a klímát kapcsolod ki, viszont a szellőztetés megy tovább, akkor mi történik? Akkor is csend lesz?

Akkor sem. Csak akkor lesz csend ha minden ki van kapcsolva klima, szelőztetés
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, Kombi
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3363



« Új hozzászólás #69064 Dátum: 2016.07.20 szerda, 23:08:56 »

Akkor sem. Csak akkor lesz csend ha minden ki van kapcsolva klima, szelőztetés

Ez érdekes (számomra). Mivel ha nem megy a klíma, de a zaj megmarad, akkor nincs köze a kompresszorhoz. Mert ha köze lenne, akkor viszont nem szűnne meg a zaj akkor se, ha a szellőztetést kikapcsolod. Nem lehet hogy a szellőztető motor halt meg a kesztyűtartó alatt?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Maarki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 280



E-mail
« Új hozzászólás #69065 Dátum: 2016.07.20 szerda, 23:12:01 »

Ez érdekes (számomra). Mivel ha nem megy a klíma, de a zaj megmarad, akkor nincs köze a kompresszorhoz. Mert ha köze lenne, akkor viszont nem szűnne meg a zaj akkor se, ha a szellőztetést kikapcsolod. Nem lehet hogy a szellőztető motor halt meg a kesztyűtartó alatt?

Azt ,hogy lehet ki kötni ? Mert akkor megnézem tesztet meg ér. A másik ,hogy akkor holnap csinálok videot feltőltőm és akkor meg tudjátok hallgatni mert én szerintem a motor térből jön a zaj. De akkor holnap majd többet tudunk.
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, Kombi
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3363



« Új hozzászólás #69066 Dátum: 2016.07.20 szerda, 23:15:56 »

Azt ,hogy lehet ki kötni ? Mert akkor megnézem tesztet meg ér. A másik ,hogy akkor holnap csinálok videot feltőltőm és akkor meg tudjátok hallgatni mert én szerintem a motor térből jön a zaj. De akkor holnap majd többet tudunk.

A kesztyűtartó alatt van pár patent, amit ha lefeszítesz lejön a kárpit. Az alatt van maga a motor, valószínű ott tudod lehúzni róla a vezetéket.

Azért ha nagyon daráló hangja van, ne nagyon kisérletezz vele, mert még a végén tányleg nem érsz vele haza.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #69067 Dátum: 2016.07.21 csütörtök, 08:16:50 »

Sziasztok,

a szervószivattyú (benzines) szíjtárcsájánál mennyire szabályos ha leszerelt hosszbordásszíjnál oldalirányba 1-2mm-t mozog a tárcsa? Minimális olajfolyást is látok körülötte. Hangja viszont nincs

Üdv: Zoli

Semennyire. Azt nézd meg alaposabban, alighanem valami baja van.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #69068 Dátum: 2016.07.21 csütörtök, 08:29:03 »

Azt ,hogy lehet ki kötni ? Mert akkor megnézem tesztet meg ér. A másik ,hogy akkor holnap csinálok videot feltőltőm és akkor meg tudjátok hallgatni mert én szerintem a motor térből jön a zaj. De akkor holnap majd többet tudunk.

HZsolt92 ott van Debrecen környékén, ha jól tudom. Írj neki, hátha tud segíteni.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #69069 Dátum: 2016.07.21 csütörtök, 08:48:27 »

Miután sokat megyek pályán, ezért nem kell csodálkozni az első tárcsákon wave Igazi szervizmúltja van.
Most komoly, hogy 11 év, és 450e km után még az az első féktárcsa van elől a kocsin, amivel legördült a gyártósorról???  wow1
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Maarki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 280



E-mail
« Új hozzászólás #69070 Dátum: 2016.07.21 csütörtök, 10:10:28 »

HZsolt92 ott van Debrecen környékén, ha jól tudom. Írj neki, hátha tud segíteni.

Rendben köszönöm!
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, Kombi
Poison The Well
Vendég
« Új hozzászólás #69071 Dátum: 2016.07.21 csütörtök, 11:01:24 »

Nem tudom (még) hová "eső" téma, ezért kezdetnek ide raknám.
Pár hete a parkolón találtam a kocsi alatt egy kicsi, pirosas tócsát (kupaknyi) egy mélyedésben, illetve az adott helyig is volt egy cseppek által hagyott nyom. nem fotóztam le, nem szagoltam meg, mivel csak azután vettem észre, hogy átálltam a kocsival, az új helyen pedig nem volt egy csepp sem, se az aszfalton, sem a kocsi alján. Azóta mentem sok-sok kilométert és hétfőig nem ismétlődött meg a jelenség.
Hétfőn viszont megint ott volt egy ilyen kis tócsa, 2 kilométeres városi közlekedés után. megint nem volt nálam telefon és mivel mások is voltak velem, most sem szagoltam meg.  Átálltam, az új helyen megint nem volt semmi. Másfél kilométeres hazaút után, a kocsi alatt szintén nem volt semmi.
Viszont akkor már fotóztam, két helyen vettem észre szivárgást.
1. vezetőoldalon a féltengely környéke olajsáros, inkább a féltengely fölött mint alatt/körül
2. az olajteknő egyik sarkán is van valami folyadék
Sajnos nem tudtam tüzetesen átnézni, majd hétvégén letörlöm és átnézem, figyelem. Lehet két különálló problémáról van szó.
Érdekes, hogy a folyadékszintekben (kivéve váltóolaj amit nem ellenőriztem) nincs szemmel észrevehető változás, illetve hogy a kb 1000 kilométer alatt amit megtettem amióta megvan a kocsi, csak kétszer találtam foltot a kocsi alatt.
Találkoztatok már hasonlóval? Tippek?

http://kepfeltoltes.hu/view/160721/IMG_3905_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/160721/IMG_3908_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/160721/IMG_3910_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/160721/IMG_3918_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #69072 Dátum: 2016.07.21 csütörtök, 13:08:16 »

Nem tudom (még) hová "eső" téma, ezért kezdetnek ide raknám.
Pár hete a parkolón találtam a kocsi alatt egy kicsi, pirosas tócsát (kupaknyi) egy mélyedésben, illetve az adott helyig is volt egy cseppek által hagyott nyom. nem fotóztam le, nem szagoltam meg, mivel csak azután vettem észre, hogy átálltam a kocsival, az új helyen pedig nem volt egy csepp sem, se az aszfalton, sem a kocsi alján. Azóta mentem sok-sok kilométert és hétfőig nem ismétlődött meg a jelenség.
Hétfőn viszont megint ott volt egy ilyen kis tócsa, 2 kilométeres városi közlekedés után. megint nem volt nálam telefon és mivel mások is voltak velem, most sem szagoltam meg.  Átálltam, az új helyen megint nem volt semmi. Másfél kilométeres hazaút után, a kocsi alatt szintén nem volt semmi.
Viszont akkor már fotóztam, két helyen vettem észre szivárgást.
1. vezetőoldalon a féltengely környéke olajsáros, inkább a féltengely fölött mint alatt/körül
2. az olajteknő egyik sarkán is van valami folyadék
Sajnos nem tudtam tüzetesen átnézni, majd hétvégén letörlöm és átnézem, figyelem. Lehet két különálló problémáról van szó.
Érdekes, hogy a folyadékszintekben (kivéve váltóolaj amit nem ellenőriztem) nincs szemmel észrevehető változás, illetve hogy a kb 1000 kilométer alatt amit megtettem amióta megvan a kocsi, csak kétszer találtam foltot a kocsi alatt.
Találkoztatok már hasonlóval? Tippek?

http://kepfeltoltes.hu/view/160721/IMG_3905_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/160721/IMG_3908_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/160721/IMG_3910_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/160721/IMG_3918_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

A piros hűtőfolyadék lesz, másnak nemigen van olyan színe.

A féltengelynél nézd meg, nem szakadt-e szét a gumiharmonika.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3363



« Új hozzászólás #69073 Dátum: 2016.07.21 csütörtök, 13:09:30 »

A piros hűtőfolyadék lesz, másnak nemigen van olyan színe.

Szervóolaj is lehet.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #69074 Dátum: 2016.07.21 csütörtök, 13:44:48 »

Nem tudom (még) hová "eső" téma, ezért kezdetnek ide raknám.
Pár hete a parkolón találtam a kocsi alatt egy kicsi, pirosas tócsát (kupaknyi) egy mélyedésben, illetve az adott helyig is volt egy cseppek által hagyott nyom. nem fotóztam le, nem szagoltam meg, mivel csak azután vettem észre, hogy átálltam a kocsival, az új helyen pedig nem volt egy csepp sem, se az aszfalton, sem a kocsi alján. Azóta mentem sok-sok kilométert és hétfőig nem ismétlődött meg a jelenség.
Hétfőn viszont megint ott volt egy ilyen kis tócsa, 2 kilométeres városi közlekedés után. megint nem volt nálam telefon és mivel mások is voltak velem, most sem szagoltam meg.  Átálltam, az új helyen megint nem volt semmi. Másfél kilométeres hazaút után, a kocsi alatt szintén nem volt semmi.
Viszont akkor már fotóztam, két helyen vettem észre szivárgást.
1. vezetőoldalon a féltengely környéke olajsáros, inkább a féltengely fölött mint alatt/körül
2. az olajteknő egyik sarkán is van valami folyadék
Sajnos nem tudtam tüzetesen átnézni, majd hétvégén letörlöm és átnézem, figyelem. Lehet két különálló problémáról van szó.
Érdekes, hogy a folyadékszintekben (kivéve váltóolaj amit nem ellenőriztem) nincs szemmel észrevehető változás, illetve hogy a kb 1000 kilométer alatt amit megtettem amióta megvan a kocsi, csak kétszer találtam foltot a kocsi alatt.
Találkoztatok már hasonlóval? Tippek?

Elütöttél egy nyulat / nyestet / galambot / pokémont... vigyor3
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #69075 Dátum: 2016.07.21 csütörtök, 13:50:20 »

Szervóolaj is lehet.

Elobb-utobb elfogy es akkor kiderul melyik kanna ures  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #69076 Dátum: 2016.07.21 csütörtök, 13:50:35 »

Elütöttél egy nyulat / nyestet / galambot / pokémont... vigyor3

 taps
Naplózva

blah blah blah
Poison The Well
Vendég
« Új hozzászólás #69077 Dátum: 2016.07.21 csütörtök, 13:56:20 »

Elütöttél egy nyulat / nyestet / galambot / pokémont... vigyor3

Grin
Humorkirályok...

Holnapután rá/alá/belenézek Smiley
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #69078 Dátum: 2016.07.21 csütörtök, 15:30:15 »

Szervóolaj is lehet.

Igaz. Akkor csak a mintavétel segít. Meg azért lehet ellenőrizni a folyadékszinteket a biztonság kedvéért. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #69079 Dátum: 2016.07.21 csütörtök, 16:00:28 »

Szervóolaj is lehet.

Ha jól sejtem a váltó olaj is piros(as)
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #69080 Dátum: 2016.07.21 csütörtök, 18:17:32 »

Ha jól sejtem a váltó olaj is piros(as)

A GM (Opel váltóolaja piros) A mondiba nemrég cseréltem, nekem sima "olajszín dereng"  eplus2
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #69081 Dátum: 2016.07.21 csütörtök, 18:41:08 »

A GM (Opel váltóolaja piros) A mondiba nemrég cseréltem, nekem sima "olajszín dereng"  eplus2

Mnsjuk úgy, hogy amikor betöltöd, akkor még piros...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Ferike20
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81


E-mail
« Új hozzászólás #69082 Dátum: 2016.07.21 csütörtök, 20:02:05 »

Sziasztok! Olyan gondom lenne, h múlthét szombaton indításnál úgy maradt a motor jel a műszerfalon, addig indítgattam míg eltünt a jel. Semmi gondot nem tapasztaltam, nem is hallottam fura hangot. Ma viszont mentem Pestre és megint kigyulladt a jel, aztán megint eltünt. Mi lehet a gond?
Másik kérdésem tegnap levettem az aksit a kocsiról, miután visszatettem fogyasztás mérőm megzavarodott radióm leblokkolt. Rádiót vissza hoztam a gyári kóddal. Ma levezettem Miskolc-Pest távolságot és a 4.8 l mutat 100-on. Hétvégén még 6.2 volt. Visszafog állni?
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2005 2.0 TDCI Ghia
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #69083 Dátum: 2016.07.21 csütörtök, 20:22:47 »

Sziasztok! Olyan gondom lenne, h múlthét szombaton indításnál úgy maradt a motor jel a műszerfalon, addig indítgattam míg eltünt a jel. Semmi gondot nem tapasztaltam, nem is hallottam fura hangot. Ma viszont mentem Pestre és megint kigyulladt a jel, aztán megint eltünt. Mi lehet a gond?
Másik kérdésem tegnap levettem az aksit a kocsiról, miután visszatettem fogyasztás mérőm megzavarodott radióm leblokkolt. Rádiót vissza hoztam a gyári kóddal. Ma levezettem Miskolc-Pest távolságot és a 4.8 l mutat 100-on. Hétvégén még 6.2 volt. Visszafog állni?
Kb. a világ minden baja lehet a kocsiddal. Amiről egyébként azt se tudjuk, hogy milyen. Írd be az aláírásodba a típust, ahogy többünknél látod, és akkor ezt a kört nem kell minden kérdésnél lefutni.

Egyébként meg hibakódolvasás kell. A check engine lámpa felvillanása csak azt jelzi, hogy hoba van, de hogy mi az, azt csak a kódolvasás mond(hat)ja meg.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48468



« Új hozzászólás #69084 Dátum: 2016.07.21 csütörtök, 20:40:14 »

Kb. a világ minden baja lehet a kocsiddal. Amiről egyébként azt se tudjuk, hogy milyen. Írd be az aláírásodba a típust, ahogy többünknél látod, és akkor ezt a kört nem kell minden kérdésnél lefutni.

Egyébként meg hibakódolvasás kell. A check engine lámpa felvillanása csak azt jelzi, hogy hoba van, de hogy mi az, azt csak a kódolvasás mond(hat)ja meg.
ott esik szerinted a ho? eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #69085 Dátum: 2016.07.21 csütörtök, 20:43:41 »

ott esik szerinted a ho? eplus2
Hébe-hóba  duhos2 vigyor3
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #69086 Dátum: 2016.07.21 csütörtök, 21:04:04 »

Mnsjuk úgy, hogy amikor betöltöd, akkor még piros...

AndyA

Hát a H astrába 160-ezer után lett váltó olaj cserélve. Ott sokkal macerásabb mint a Mondiba, ott konkrétan le kell szedni a váltó alatti deklit amit emlékeim szerint vagy 10-12 csavar tart körbe..(mint egy teknős páncélja olyan alakja van.) Ha elkezded kilazítani elkezd orrán-száján csorogni az olaj... utána természetesen lehet a tömítést is cserélni, vagy valami jóféle "ragasztóval" megkened miután visszarakod a deklit.
A lényeg az, hogy 160 ezer után sem volt fekete olaj színe Cheesy bármilyen hihetetlen sötét bársony volt  eplus2 eplus2 Felfedezhető volt benne a piros egy árnyalata ! Cheesy

A mondiba "olaj" színű olaj ment, de leeresztéskor ez inkább volt sötét, feketés mint az opelé.  eplus2

(Amúgy fordítva érdekes lenne, hogy mikor betöltöd fekete és mikor leengeded piros Cheesy)
« Utoljára szerkesztve: 2016.07.21 csütörtök, 21:08:54 írta balkal » Naplózva
Ferike20
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81


E-mail
« Új hozzászólás #69087 Dátum: 2016.07.21 csütörtök, 21:41:25 »

Milyen árban van egy hibaolvasás?
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2005 2.0 TDCI Ghia
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #69088 Dátum: 2016.07.21 csütörtök, 22:33:43 »

Milyen árban van egy hibaolvasás?

ELM-el XI. ker Savoya parktól nem messze karitatíve Smiley
(H-CS este 6 után).
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #69089 Dátum: 2016.07.22 péntek, 08:46:10 »

Milyen árban van egy hibaolvasás?

Kb. 2000-3000 Ft-nak megfelelő dollárért kapsz kütyüt hozzá.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Intruder007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 244


E-mail
« Új hozzászólás #69090 Dátum: 2016.07.22 péntek, 08:59:56 »

Sziasztok!

Kormányszervóba milyen olaj kell? és hány liter?
Naplózva

2006 MK3 2.0 TDCI Turnier Ghia Executive
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #69091 Dátum: 2016.07.22 péntek, 09:39:10 »

Sziasztok!

Kormányszervóba milyen olaj kell? és hány liter?


C-ML5 a Fordnál, de vannak olcsóbb alternatívák is. WSS-M2C938-A specifikációt kell tudjon.

http://www.mindenamiford.hu/ford_olaj_folyadek_kenoanyag/automata_valto_es_szervo_olaj_1776431

Ha nagyon biztosra akarsz menni, akkor 2 liter veszel. Azzal kétszer át tudod mosni, és utána feltölteni, és még marad annyi, hogy után tudd tölteni. Alternatív megoldás, ha a 2 liter olaj árából (kb. 15 ezer Ft) beépítesz egy szervóolajszűrőt (FAQ-ban a módszer), és utána fél liter elég utántölteni, meg átmosogatni sem kell. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Ferike20
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81


E-mail
« Új hozzászólás #69092 Dátum: 2016.07.22 péntek, 11:25:08 »

Sziasztok! Motor jel miatt ma elvittem hibakód olvasásra, szívócső vákumot mutatot a gép a pali megnézte a csöveket semmit nem talált, nem tudja 3 ezret elvette és semmivel nem lettem okosabb.
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2005 2.0 TDCI Ghia
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #69093 Dátum: 2016.07.22 péntek, 12:56:53 »

Sziasztok! Motor jel miatt ma elvittem hibakód olvasásra, szívócső vákumot mutatot a gép a pali megnézte a csöveket semmit nem talált, nem tudja 3 ezret elvette és semmivel nem lettem okosabb.

Pontos hibakód?
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #69094 Dátum: 2016.07.22 péntek, 13:13:57 »

Sziasztok! Motor jel miatt ma elvittem hibakód olvasásra, szívócső vákumot mutatot a gép a pali megnézte a csöveket semmit nem talált, nem tudja 3 ezret elvette és semmivel nem lettem okosabb.

Dehogynem, csak meg kell nehanyszor 3e hogy tudatosuljon...
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #69095 Dátum: 2016.07.22 péntek, 13:16:47 »


(Amúgy fordítva érdekes lenne, hogy mikor betöltöd fekete és mikor leengeded piros Cheesy)

Az a nigga  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #69096 Dátum: 2016.07.22 péntek, 13:22:03 »

Sziasztok! Olyan gondom lenne, h múlthét szombaton indításnál úgy maradt a motor jel a műszerfalon, addig indítgattam míg eltünt a jel. Semmi gondot nem tapasztaltam, nem is hallottam fura hangot. Ma viszont mentem Pestre és megint kigyulladt a jel, aztán megint eltünt. Mi lehet a gond?
Másik kérdésem tegnap levettem az aksit a kocsiról, miután visszatettem fogyasztás mérőm megzavarodott radióm leblokkolt. Rádiót vissza hoztam a gyári kóddal. Ma levezettem Miskolc-Pest távolságot és a 4.8 l mutat 100-on. Hétvégén még 6.2 volt. Visszafog állni?

Most ezt komolyan kerdezed ? Attol, hogy vilagit az altalanos hibajelzo (check engine) lampa majd kisujjunkbol kiszopjuk, hogy mi a baja ? Vidd be egy ford szervizbe es kiolvassak a hibakodot, vagy ha eljutsz egyszer egy minitalira, es megkersz valakit, biztos kiolvassa neked.

Masodsorban miert csodlakozol azon, hogy szerinted "megzavarodott" a fogyi jelzo es a radio is leblokkolt ? Megmondom az okat: Hozza nyultal es nem ertesz hozza es aztan csodalkozol.  falbav
Ebbol mar jo esellyel rajohettel, hogy az akksi levetel miatt resetelodott a fogyi mero, es a radio bekeri a biztonsagi kodot.
Igen, vissza fog allni. Tudod gyorsitani a folyamatot azzal, ha palyan 3-asban mesz 130-al. Akkor Hamarabb visszaall a 6.2-re. Csak arra figyelj, hogy ha elerted a 6.2-ot, akkor valts fel 5-be.  szomoru1
Miert vetted le az akksit ?  Huh?

« Utoljára szerkesztve: 2016.07.22 péntek, 13:25:18 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #69097 Dátum: 2016.07.22 péntek, 13:32:20 »

Most ezt komolyan kerdezed ? Attol, hogy vilagit az altalanos hibajelzo (check engine) lampa majd kisujjunkbol kiszopjuk, hogy mi a baja ? Vidd be egy ford szervizbe es kiolvassak a hibakodot, vagy ha eljutsz egyszer egy minitalira, es megkersz valakit, biztos kiolvassa neked.

Masodsorban miert csodlakozol azon, hogy szerinted "megzavarodott" a fogyi jelzo es a radio is leblokkolt ? Megmondom az okat: Hozza nyultal es nem ertesz hozza es aztan csodalkozol.  falbav
Ebbol mar jo esellyel rajohettel, hogy az akksi levetel miatt resetelodott a fogyi mero, es a radio bekeri a biztonsagi kodot.
Igen, vissza fog allni. Tudod gyorsitani a folyamatot azzal, ha palyan 3-asban mesz 130-al. Akkor Hamarabb visszaall a 6.2-re. Csak arra figyelj, hogy ha elerted a 6.2-ot, akkor valts fel 5-be.  szomoru1
Miert vetted le az akksit ?  Huh?
Mert rajta volt a kocsin Cheesy

Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #69098 Dátum: 2016.07.22 péntek, 13:35:48 »

Mert rajta volt a kocsin Cheesy



Cheesy
Naplózva

blah blah blah
Ferike20
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81


E-mail
« Új hozzászólás #69099 Dátum: 2016.07.22 péntek, 13:37:21 »

Látom mindenki vicces kedvébe van, aksi cserénél talán le kell venni az aksit. Gondolom te megtehetted h ilyen kocsikba ülj h van fogyasztás mérő. Én egy 97es kocsiból ültem át mk3 és újdonság nekem. Ezért nem értettem a megzavarodást. Ha vissza olvasol ma voltam hibakód olvasáson.
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2005 2.0 TDCI Ghia
Oldalak: 1 ... 1375 1376 1377 1378 1379 1380 1381 [1382] 1383 1384 1385 1386 1387 1388 1389 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.15 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.