Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 09:57:20 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1427 1428 1429 1430 1431 1432 1433 [1434] 1435 1436 1437 1438 1439 1440 1441 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21886654 alkalommal)
0 Felhasználó és 131 vendég van a témában
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #71650 Dátum: 2017.03.25 szombat, 16:20:12 »

Holnap mennék Szolnokra elindulhatok vele így,nem csinálok vele kárt? Attól még, hogy áll a gyertya az olajban megy a henger?
Ha nem tudod, nem hallod, hogy megy-e az összes henger a motorban akkor ne kockáztass!
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


« Új hozzászólás #71651 Dátum: 2017.03.25 szombat, 18:05:45 »

Ha nem tudod, nem hallod, hogy megy-e az összes henger a motorban akkor ne kockáztass!

Van egyértelmű jele? Fogyasztás növekedés? 13l  varosban elég sok ugye?
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #71652 Dátum: 2017.03.25 szombat, 20:08:52 »

Van egyértelmű jele? Fogyasztás növekedés? 13l  varosban elég sok ugye?
Ne vedd zokon, de ha nekem bármelyik autóm 13-at fogyasztana százon, egyszer, másodszor is rá szánnám a 13 litert de a tetejére egy szál gyufával együtt.  taps  Ehhez azért hozzátartozik, hogy tizen sokéve olajkályhával járok.  nyes A kérdésedre a válasz persze hogy van jele, pl ami a legegyszerűbb, a megszokotthoz képest megváltozott a motor hangja, azt azért kis odafigyeléssel lehet hallani, hogy nem megy minden henger. Egyenlőtlenül jár, nem megy úgy mint szokott, nagy fogyasztás... Roll Eyes És  végképp nem derül ki semmi, akkor a régi gyertyapipa lehúzgálós fülelős módszer. Bár ez lehet ma már nem "divat".
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #71653 Dátum: 2017.03.25 szombat, 21:22:39 »

Ne vedd zokon, de ha nekem bármelyik autóm 13-at fogyasztana százon, egyszer, másodszor is rá szánnám a 13 litert de a tetejére egy szál gyufával együtt.  taps  Ehhez azért hozzátartozik, hogy tizen sokéve olajkályhával járok.  nyes A kérdésedre a válasz persze hogy van jele, pl ami a legegyszerűbb, a megszokotthoz képest megváltozott a motor hangja, azt azért kis odafigyeléssel lehet hallani, hogy nem megy minden henger. Egyenlőtlenül jár, nem megy úgy mint szokott, nagy fogyasztás... Roll Eyes És  végképp nem derül ki semmi, akkor a régi gyertyapipa lehúzgálós fülelős módszer. Bár ez lehet ma már nem "divat".
divat vagy sem, az efféle diagnosztikával szétütöd a trafó szigetelését
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


« Új hozzászólás #71654 Dátum: 2017.03.25 szombat, 21:50:35 »

Ne vedd zokon, de ha nekem bármelyik autóm 13-at fogyasztana százon, egyszer, másodszor is rá szánnám a 13 litert de a tetejére egy szál gyufával együtt.  taps  Ehhez azért hozzátartozik, hogy tizen sokéve olajkályhával járok.  nyes A kérdésedre a válasz persze hogy van jele, pl ami a legegyszerűbb, a megszokotthoz képest megváltozott a motor hangja, azt azért kis odafigyeléssel lehet hallani, hogy nem megy minden henger. Egyenlőtlenül jár, nem megy úgy mint szokott, nagy fogyasztás... Roll Eyes És  végképp nem derül ki semmi, akkor a régi gyertyapipa lehúzgálós fülelős módszer. Bár ez lehet ma már nem "divat".

Eddig vegyes fogyasztást láttam csak  az 9 körül volt,mostanában nullaztam, és városban rövid tavokkal ennyit ír ki nem tudom ez normális vagy sok.
Menni megy csak ez a rángatàs van ami nem volt eddig.
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #71655 Dátum: 2017.03.25 szombat, 22:31:33 »

divat vagy sem, az efféle diagnosztikával szétütöd a trafó szigetelését
Ha a hozzászólásom  első része nem kézenfekvő akkor ezt a 30 éve kihalt módszert nem hiszem hogy ismeri a fórumtárs. Egyébként ennyire sz@r aláméretezett trafó van bennük, hogy egy 3 másodperces lehúzástól elszáll? Vagyis ha egy gyújtógyertya vagy gyújtókábel szakadt lesz elszáll a trafó is?   wow1
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #71656 Dátum: 2017.03.25 szombat, 23:49:17 »

Ne vedd zokon, de ha nekem bármelyik autóm 13-at fogyasztana százon, egyszer, másodszor is rá szánnám a 13 litert de a tetejére egy szál gyufával együtt.  taps  Ehhez azért hozzátartozik, hogy tizen sokéve olajkályhával járok.  nyes A kérdésedre a válasz persze hogy van jele, pl ami a legegyszerűbb, a megszokotthoz képest megváltozott a motor hangja, azt azért kis odafigyeléssel lehet hallani, hogy nem megy minden henger. Egyenlőtlenül jár, nem megy úgy mint szokott, nagy fogyasztás... Roll Eyes És  végképp nem derül ki semmi, akkor a régi gyertyapipa lehúzgálós fülelős módszer. Bár ez lehet ma már nem "divat".
nálunk dízelből is van ami annyit eszik, ha bántva van vigyor3 most akkor gyújtsam meg? uglystupid2 uglystupid2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #71657 Dátum: 2017.03.26 vasárnap, 01:06:51 »

nálunk dízelből is van ami annyit eszik, ha bántva van vigyor3 most akkor gyújtsam meg? uglystupid2 uglystupid2
Ahogy érzed! eplus2 Gyufa kell? taps
Viccet félretéve.
Nem hiszem hogy belemegy  közúton egy 2000cm3 dizli Mondeoba a 13 liter.  Hacsak nem tréleren húzol magaddal még egy Mondeot mondjuk erősss 100-as tempóval, szélben, ami szemből féltelibe fúj.

Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #71658 Dátum: 2017.03.26 vasárnap, 01:58:41 »

Ahogy érzed! eplus2 Gyufa kell? taps
Viccet félretéve.
Nem hiszem hogy belemegy  közúton egy 2000cm3 dizli Mondeoba a 13 liter.  Hacsak nem tréleren húzol magaddal még egy Mondeot mondjuk erősss 100-as tempóval, szélben, ami szemből féltelibe fúj.


tddi-vel is sikerült városban 15ös átlagot csinálni. mk4 is tudja városban a 10et, erőlködés nélkül vigyor3 bmw-ben utoljára 17,3at mutatott a fedélzeti amikor néztem. mondjuk nem is igazán érdekel, haladáshoz üzemanyag kell hehe
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #71659 Dátum: 2017.03.26 vasárnap, 06:42:14 »

Ha a hozzászólásom  első része nem kézenfekvő akkor ezt a 30 éve kihalt módszert nem hiszem hogy ismeri a fórumtárs. Egyébként ennyire sz@r aláméretezett trafó van bennük, hogy egy 3 másodperces lehúzástól elszáll? Vagyis ha egy gyújtógyertya vagy gyújtókábel szakadt lesz elszáll a trafó is?   wow1
Nem száll el. Pusztán hamarabb megy tönkre. A képződött energiának vhol ki kell sülnie. Gyertya hiányában a trafón belül fog megtörténni átütve a szigetelést. Előbb utóbb olyan lesz a szigetelés mint a sajt. A rendeltetésszerű használat alatt is. Szóval tönkre nem megy azonnal de gyorsítható. És pl egy tizenéves trafónak hozhatja a végét.
Egyébként aki nem érzi az autóján hogy 3hengermegy az nagyon szőke...
A Tddivel télen városban rövidtávokon én is 10 literrel járok. De gyufa ennek is érik, csak más okból
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #71660 Dátum: 2017.03.26 vasárnap, 08:20:25 »

Eddig vegyes fogyasztást láttam csak  az 9 körül volt,mostanában nullaztam, és városban rövid tavokkal ennyit ír ki nem tudom ez normális vagy sok.
Menni megy csak ez a rángatàs van ami nem volt eddig.

Valami biztos nem kerek. Ugyanolyan autónk van, nekem városi használat, 10km-es távokkal, AUTO-ra kapcsolva (vagyis megy a klíma is, ha kell), 9.1 L max.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #71661 Dátum: 2017.03.26 vasárnap, 09:15:38 »

Egyébként aki nem érzi az autóján hogy 3hengermegy az nagyon szőke...
Igen ez a mondat megállja a helyét  nyes
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #71662 Dátum: 2017.03.26 vasárnap, 09:32:20 »

Igen ez a mondat megállja a helyét  nyes
Viszont itt szeretném tisztázni, hogy nem jani vagyok fórumtársra írtam, hanem általánosságban

Egyébként nála a rángatást a szokásos trafó/gyertya/kábel mizéria okozhatja, szerintem. Az olajban álló gyertya lehet ok, bár a fene tudja.
Ki kell takarítani, és úgy megpróbálni.
Érdemes  lenne megnézni az olajban álló gyertya pipáját belülről, vannak-e benne szürkés nyomok, amik átütésre utalnak, gyertyán a porcelánon szintén.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


« Új hozzászólás #71663 Dátum: 2017.03.26 vasárnap, 11:34:05 »

Valami biztos nem kerek. Ugyanolyan autónk van, nekem városi használat, 10km-es távokkal, AUTO-ra kapcsolva (vagyis megy a klíma is, ha kell), 9.1 L max.

Akkor, ha ez a hiba megoldódot ,erre majd rá kell állni,azért ez elég  nagy különbség .
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


« Új hozzászólás #71664 Dátum: 2017.03.26 vasárnap, 11:41:55 »

Viszont itt szeretném tisztázni, hogy nem jani vagyok fórumtársra írtam, hanem általánosságban

Egyébként nála a rángatást a szokásos trafó/gyertya/kábel mizéria okozhatja, szerintem. Az olajban álló gyertya lehet ok, bár a fene tudja.
Ki kell takarítani, és úgy megpróbálni.
Érdemes  lenne megnézni az olajban álló gyertya pipáját belülről, vannak-e benne szürkés nyomok, amik átütésre utalnak, gyertyán a porcelánon szintén.

Kábel gyertya 1 éves,trafó új. Egy szerelő javasolta, hogy a rángatás kapcsán nézzem meg a gyertyànàl nincs e olaj mert "sokan nem tudják de ez is szokott rángatást okozni "Hétfőn megpróbálom kicserèltetni a szelepfedél tömítést  hátha megoldodik.
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #71665 Dátum: 2017.03.26 vasárnap, 12:19:00 »

Kábel gyertya 1 éves,trafó új. Egy szerelő javasolta, hogy a rángatás kapcsán nézzem meg a gyertyànàl nincs e olaj mert "sokan nem tudják de ez is szokott rángatást okozni "Hétfőn megpróbálom kicserèltetni a szelepfedél tömítést  hátha megoldodik.

Kábel, gyertya 1 éves...... tehát simán benne van, hogy bármelyik rossz.
Ha olajos a gyertyánál (tömítés probléma), akkor nem az olaj miatt rángathat, hanem a rossz gyertya miatt inkább. A kábel csatlakozásait ellenőrizni kell, hogy tiszták-e.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #71666 Dátum: 2017.03.26 vasárnap, 15:18:58 »

Viszont itt szeretném tisztázni, hogy nem jani vagyok fórumtársra írtam, hanem általánosságban

Egyébként nála a rángatást a szokásos trafó/gyertya/kábel mizéria okozhatja, szerintem. Az olajban álló gyertya lehet ok, bár a fene tudja.
Ki kell takarítani, és úgy megpróbálni.
Érdemes  lenne megnézni az olajban álló gyertya pipáját belülről, vannak-e benne szürkés nyomok, amik átütésre utalnak, gyertyán a porcelánon szintén.
Személyeskedni én se akartam senkivel. Az autókhoz  sokan nem értenek csak vezetik.  Úgy gondolom hogy amit  a 3 henger diaggal kapcsolatban írtam az a nagy általánosságba belefér.
A gyertya ha olajban áll az nem egészséges, a porcelánon viszont szerintem csak akkor tud áthúzni ha repedt vagy  sérült valahol. Ahogy írtam rég diesellel járok nem tudom milyenek mostanság a gyertyapipák, régen volt bennük zavarszűrő ellenállás az is tudott csodát művelni.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #71667 Dátum: 2017.03.26 vasárnap, 18:27:14 »

Egyébként, ezek szerint kábel szakadás vagy törèsem van akkor, hogy oldja meg a csere?A zàrban van a kábel  megtörve?

Nem vezeték szakadás, hanem egy mikrokapcsoló. A csere úgy oldja meg, hogy a FL utáni zárban ezt a "betegséget" kiküszöbölték. A javításával már megy a próbálkozás, eddig eléggé kevés sikerrel. (olvass vissza)
Naplózva
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #71668 Dátum: 2017.03.26 vasárnap, 18:34:20 »

Sziasztok!

Szeretnék egy kis felvilágosítást kérni vízpumpa ügyben. Egy hete németből hazafelé pályán egyszer csak szépen kiakadt a hőfok jelzőm, egyből leállósáv majd kis várakozás után az első benzinkútig elaraszoltam végül tréler hozott haza.  Itthon derült ki, miután már rá tudtam nézni a gépre úgy, hogy ne kerülgessen az idegbaj, hogy a vízpumpa állt meg. Kiszerelés után a várt elkopott borda, esetleges lapát elforgás helyett a tengely van eltörve. A kérdés hogy ezt mi okozhatta? Most néztem vissza a számlákat múlt év februárban lett cserélve a vízpumpa Febi márkájúra. Gyári zsírral összerakva, azóta hibátlan volt.
Ha valakit érdekel egy kép:
http://www.***/view.php?filename=110P1090482.jpg

Kérdés még, hogy milyen vízpumpát vegyek most, ami nem egy évig bírja?
Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #71669 Dátum: 2017.03.26 vasárnap, 18:39:53 »

Sziasztok!

Szeretnék egy kis felvilágosítást kérni vízpumpa ügyben. Egy hete németből hazafelé pályán egyszer csak szépen kiakadt a hőfok jelzőm, egyből leállósáv majd kis várakozás után az első benzinkútig elaraszoltam végül tréler hozott haza.  Itthon derült ki, miután már rá tudtam nézni a gépre úgy, hogy ne kerülgessen az idegbaj, hogy a vízpumpa állt meg. Kiszerelés után a várt elkopott borda, esetleges lapát elforgás helyett a tengely van eltörve. A kérdés hogy ezt mi okozhatta? Most néztem vissza a számlákat múlt év februárban lett cserélve a vízpumpa Febi márkájúra. Gyári zsírral összerakva, azóta hibátlan volt.
Ha valakit érdekel egy kép:
http://www.***/view.php?filename=110P1090482.jpg

Kérdés még, hogy milyen vízpumpát vegyek most, ami nem egy évig bírja?
a Dolz jó.

https://cromax.hu/hutorendszer/vizpumpa/vizpumpa/vizpumpa_transit2000-2006_mondeo2000-2007_7570
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #71670 Dátum: 2017.03.26 vasárnap, 18:43:51 »

Még december elején javítottam az olajköri termosztátot László fórumtárs iránymutatása alapján. Azóta olvastam hogy többeknek nem működött ez a megoldás, mert levált az "O" gyűrű. Nálam azóta rendben működött a termosztát és mivel most ki lett szerelve a vízpumpa ránéztem erre is és még mindig hibátlan. Így ezúton is köszönet László úrnak a segítségért és csak ajánlani tudom ezt a módszert.  worship
Két kép az állapotról:
http://www.***/view.php?filename=864P1090476.jpg

http://www.***/view.php?filename=481P1090480.jpg
Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #71671 Dátum: 2017.03.26 vasárnap, 19:10:21 »


Eddig a Febit is annak hittem. Az viszont még nem teljesen tiszta, hogy ezt most valami okozta, vagy sima anyagfáradás lenne?
Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #71672 Dátum: 2017.03.26 vasárnap, 19:23:58 »

Eddig a Febit is annak hittem. Az viszont még nem teljesen tiszta, hogy ezt most valami okozta, vagy sima anyagfáradás lenne?
A kép alapján fáradásos törésnek látszik, hajszálrepedéssel indul és utána jön a kagylós törés. Jelen esetben anyaghiba miatt, ritkán de megtörténhet..

Üdv.: László
Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #71673 Dátum: 2017.03.26 vasárnap, 20:25:41 »

Eddig a Febit is annak hittem. Az viszont még nem teljesen tiszta, hogy ezt most valami okozta, vagy sima anyagfáradás lenne?
nézd meg a lapátokat.ha nincs rajta sérülés,akkor simán eltört a tengely.Ha sérütek,akkor valamiben elakadt a járókerék.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #71674 Dátum: 2017.03.26 vasárnap, 20:39:12 »

Sziasztok!

Szeretnék egy kis felvilágosítást kérni vízpumpa ügyben. Egy hete németből hazafelé pályán egyszer csak szépen kiakadt a hőfok jelzőm, egyből leállósáv majd kis várakozás után az első benzinkútig elaraszoltam végül tréler hozott haza.  Itthon derült ki, miután már rá tudtam nézni a gépre úgy, hogy ne kerülgessen az idegbaj, hogy a vízpumpa állt meg. Kiszerelés után a várt elkopott borda, esetleges lapát elforgás helyett a tengely van eltörve. A kérdés hogy ezt mi okozhatta? Most néztem vissza a számlákat múlt év februárban lett cserélve a vízpumpa Febi márkájúra. Gyári zsírral összerakva, azóta hibátlan volt.
Ha valakit érdekel egy kép:
http://www.***/view.php?filename=110P1090482.jpg

Kérdés még, hogy milyen vízpumpát vegyek most, ami nem egy évig bírja?

A vízpumpa könnyen, szépen forog? Nem ér bele semmibe? A tengely csapágyazása jó? (Mert nem írod a vízpumpa állapotát....)
A törés a szervó szivattyú oldalán van, tehát a szervó szivattyú axiális elmozdulásának a hibája is törhette a tengelyt....
Ha valami nincs rendben, akkor a következő vízpumpa sem lesz sokáig megoldás, bár most a tengely cserés lett. Így annak a hibája kizáródik.
« Utoljára szerkesztve: 2017.03.26 vasárnap, 20:49:25 írta GSR™ » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #71675 Dátum: 2017.03.26 vasárnap, 20:40:15 »

nézd meg a lapátokat.ha nincs rajta sérülés,akkor simán eltört a tengely.Ha sérütek,akkor valamiben elakadt a járókerék.

Természetesen én is egyből megnéztem, illetve megforgattam, de semmi sérülés nincs rajta, illetve simán lehet forgatni. Így én is csak arra tudok gondolni, hogy ekkora "szerencsém" volt. Az egy év gari is lejárt már, plusz ugye nincs papírom sem a beépítésről, hacsak nem írok egyet magamnak.  vigyor3
A héten még megrágom hogy most milyet vegyek, majd a hétvégén beépítésre kerül. remélem hogy a vízforralás és a keringetés nélküli kb. 2 km araszolás nem okozott más gondot.  szomoru1
Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #71676 Dátum: 2017.03.26 vasárnap, 20:43:56 »

Természetesen én is egyből megnéztem, illetve megforgattam, de semmi sérülés nincs rajta, illetve simán lehet forgatni. Így én is csak arra tudok gondolni, hogy ekkora "szerencsém" volt. Az egy év gari is lejárt már, plusz ugye nincs papírom sem a beépítésről, hacsak nem írok egyet magamnak.  vigyor3
A héten még megrágom hogy most milyet vegyek, majd a hétvégén beépítésre kerül. remélem hogy a vízforralás és a keringetés nélküli kb. 2 km araszolás nem okozott más gondot.  szomoru1

Ha nincs probléma a vízpumpával, akkor miért azt kiáltod ki egyből és egyértelműen a hibásnak? Mikor most sem az....
Ezek után nem is értem, hogy hogyan kerül szóba a vízpumpa garancia, az egy év és bármi a vízpumpával kapcsolatosan.  fejvakaras

Jelen esetben az csak megállt, mert nem forgatta a tengely..... Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #71677 Dátum: 2017.03.26 vasárnap, 20:45:28 »

Természetesen én is egyből megnéztem, illetve megforgattam, de semmi sérülés nincs rajta, illetve simán lehet forgatni. Így én is csak arra tudok gondolni, hogy ekkora "szerencsém" volt. Az egy év gari is lejárt már, plusz ugye nincs papírom sem a beépítésről, hacsak nem írok egyet magamnak.  vigyor3
A héten még megrágom hogy most milyet vegyek, majd a hétvégén beépítésre kerül. remélem hogy a vízforralás és a keringetés nélküli kb. 2 km araszolás nem okozott más gondot.  szomoru1
Az alf® által említett Dolzból Unixnál volt low budget verzió, abban a vízpumpa fedele nem volt benne, de azt a sajátodról át tudod tenni.
Kérdezz utána hátha van nekik most is, hátha olcsóbb.
Tapasztalatom nincs róla, még dobozban van.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #71678 Dátum: 2017.03.26 vasárnap, 20:54:30 »

Ha nincs probléma a vízpumpával, akkor miért azt kiáltod ki egyből és egyértelműen a hibásnak? Mikor most sem az....
Ezek után nem is értem, hogy hogyan kerül szóba a vízpumpa garancia, az egy év és bármi a vízpumpával kapcsolatosan.  fejvakaras

Jelen esetben az csak megállt, mert nem forgatta a tengely..... Cool

El van törve a vízpumpa tengelye, nekem ez elég hiba. Bár az még nekem sem világos mitől törött el. Anyagfáradásra gyanakodnék. A szervószivattyú elmozdulását hogy tudnám kiszűrni? Bár nem tudom az hogyan mozdulhatott el. Egyik csavar sem volt laza vagy ilyesmi kiszereléskor, hogy mocorogni tudjon.
Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #71679 Dátum: 2017.03.26 vasárnap, 20:54:56 »

Az alf® által említett Dolzból Unixnál volt low budget verzió, abban a vízpumpa fedele nem volt benne, de azt a sajátodról át tudod tenni.
Kérdezz utána hátha van nekik most is, hátha olcsóbb.
Tapasztalatom nincs róla, még dobozban van.

Köszönöm a tippet, utána nézek!  worship
Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #71680 Dátum: 2017.03.26 vasárnap, 21:02:07 »

El van törve a vízpumpa tengelye, nekem ez elég hiba. Bár az még nekem sem világos mitől törött el. Anyagfáradásra gyanakodnék. A szervószivattyú elmozdulását hogy tudnám kiszűrni? Bár nem tudom az hogyan mozdulhatott el. Egyik csavar sem volt laza vagy ilyesmi kiszereléskor, hogy mocorogni tudjon.

u.i:
Mármint értem hogy mire szeretnél kilyukadni, szerinted a szervópumpa oldalon lehet a gond, nem fut egyenesen a tengely vagy ilyesmi?
Hogyan tudnám ezt tesztelni? Én sem szeretném, ha berakok egy újat és újra eltörik.
Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
Johny
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #71681 Dátum: 2017.03.27 hétfő, 16:03:23 »

Üdv,mindenkinek,eladtam a régi kocsimat  (polo IV 1.4 Pd Tdi) mert már kicsi volt nekünk,és egy MK3 ra gondoltunk kombi változatban. Olvastam sok jót és rosszat erről a típusról,szóval mennyire "jó" az autó,esetleg dizeles vagy benzines? Értékhatár 1.5M  Köszönöm az esetleges válaszokat.
« Utoljára szerkesztve: 2017.03.27 hétfő, 16:05:27 írta Johny » Naplózva
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


« Új hozzászólás #71682 Dátum: 2017.03.27 hétfő, 16:32:31 »

Sziasztok!

Beszéltem egy szerelovel telefonon és azt mondta a rángatàst okozhatja az is, ha olajos a gyertya mert pl.a szelepfedél tömítés cserére szorul. Ma kivettem 2 gyertyát abból az egyik olajos,(azért csak 2t mert gagyi kulcsom van és nem akartam eltörni)akkor valóban tömítés probléma lehet?Nehéz ki cserélni? Ez okozhat többlet fogyasztást? (13l város )

Ki van cserélve de a rángatás továbbra is fenn áll. Trafó jó gyertya hézag 1.3, kábelt is jónak látta a szerelő. Javasolta, hogy mèressek üzemanyag nyomàst.Tudnátok ajánlani egy helyet, ahol rá mérnek?
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #71683 Dátum: 2017.03.27 hétfő, 16:42:25 »

Ki van cserélve de a rángatás továbbra is fenn áll. Trafó jó gyertya hézag 1.3, kábelt is jónak látta a szerelő. Javasolta, hogy mèressek üzemanyag nyomàst.Tudnátok ajánlani egy helyet, ahol rá mérnek?

Honnan lehet tudni hogy trafó jó? Kábelt mi alapján látta jónak a szerelő?
Naplózva
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


« Új hozzászólás #71684 Dátum: 2017.03.27 hétfő, 17:37:17 »

Honnan lehet tudni hogy trafó jó? Kábelt mi alapján látta jónak a szerelő?

Trafót már kicseréltem de a hiba megmaradt. A kábelen megnezte a pipakat azt mondta az jó.
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #71685 Dátum: 2017.03.27 hétfő, 17:47:22 »

Trafót már kicseréltem de a hiba megmaradt. A kábelen megnezte a pipakat azt mondta az jó.
Sötétben kábelnézegetés. eplus2 eplus2 eplus2
Járó motor mellett sötétben figyeld meg a kábeleket. A sérült részeknél kisebb-nagyobb kékes szikrák ugrálnak a közeli fém részekre. Ha a gyanús területre kevés vizet permetezel, (nem locsolni! permetezni például virág permetezővel) egyértelműbbek lesznek a szikrák. Ha nem szikrákat lát, hanem a kábel felszínén kékes-lilás "köd" látszik, az általában nem jelenti a kábel hibáját.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


« Új hozzászólás #71686 Dátum: 2017.03.27 hétfő, 18:02:44 »

Sötétben kábelnézegetés. eplus2 eplus2 eplus2
Járó motor mellett sötétben figyeld meg a kábeleket. A sérült részeknél kisebb-nagyobb kékes szikrák ugrálnak a közeli fém részekre. Ha a gyanús területre kevés vizet permetezel, (nem locsolni! permetezni például virág permetezővel) egyértelműbbek lesznek a szikrák. Ha nem szikrákat lát, hanem a kábel felszínén kékes-lilás "köd" látszik, az általában nem jelenti a kábel hibáját.


Köszi ezt kipróbalom.
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #71687 Dátum: 2017.03.27 hétfő, 18:09:29 »

Köszi ezt kipróbalom.
Csodát azért ne várj,de néha ez is elég egy ilyen hiba megoldásához.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Ferike20
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81


E-mail
« Új hozzászólás #71688 Dátum: 2017.03.27 hétfő, 20:18:23 »

Sziasztok. Elektromos tükröket akarok feltenni. Tudnék is venni de csak a belsejét akarom átpakolni csak mivel a borítása törött. Megoldható az átalakitás elektromossá?
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2005 2.0 TDCI Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #71689 Dátum: 2017.03.27 hétfő, 20:21:42 »

Sziasztok. Elektromos tükröket akarok feltenni. Tudnék is venni de csak a belsejét akarom átpakolni csak mivel a borítása törött. Megoldható az átalakitás elektromossá?
nem 1xűbb ha veszel elektromos tükröket?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ferike20
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81


E-mail
« Új hozzászólás #71690 Dátum: 2017.03.27 hétfő, 20:38:24 »

De arulnak elektromos tukrot de annak torott a boritasa nem az enyemnek.
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2005 2.0 TDCI Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #71691 Dátum: 2017.03.27 hétfő, 20:55:53 »

De arulnak elektromos tukrot de annak torott a boritasa nem az enyemnek.
úgy értem,nem 1xűbb jó tükröket venni? Kb 5-10e ft bontottan...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #71692 Dátum: 2017.03.27 hétfő, 23:23:10 »

Sziasztok. Elektromos tükröket akarok feltenni. Tudnék is venni de csak a belsejét akarom átpakolni csak mivel a borítása törött. Megoldható az átalakitás elektromossá?
ha mind2 faceliftes, akkor igen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #71693 Dátum: 2017.03.27 hétfő, 23:51:07 »

Üdv,mindenkinek,eladtam a régi kocsimat  (polo IV 1.4 Pd Tdi) mert már kicsi volt nekünk,és egy MK3 ra gondoltunk kombi változatban. Olvastam sok jót és rosszat erről a típusról,szóval mennyire "jó" az autó,esetleg dizeles vagy benzines? Értékhatár 1.5M  Köszönöm az esetleges válaszokat.

Mennyit használnád évente? Dízelt sok futásre érdemes csak venni (vagy ha kimondottan olyat akarsz, mert azt szereted).

Facelifet 2-est keress, ez kb. 2004. év közepe utáni autók. Annál sok gyerekbetegséget kijavított a Ford.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


« Új hozzászólás #71694 Dátum: 2017.03.28 kedd, 04:58:50 »

Sötétben kábelnézegetés. eplus2 eplus2 eplus2
Járó motor mellett sötétben figyeld meg a kábeleket. A sérült részeknél kisebb-nagyobb kékes szikrák ugrálnak a közeli fém részekre. Ha a gyanús területre kevés vizet permetezel, (nem locsolni! permetezni például virág permetezővel) egyértelműbbek lesznek a szikrák. Ha nem szikrákat lát, hanem a kábel felszínén kékes-lilás "köd" látszik, az általában nem jelenti a kábel hibáját.



Kipróbáltam  se szikra se kék fény.
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
V6.Bandita
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



E-mail
« Új hozzászólás #71695 Dátum: 2017.03.28 kedd, 14:56:10 »

Sziasztok!

Tudja esetleg valaki, hogy a képen pirossal jelölt műanyag részeket miként lehet eltávolítani?

http://kephost.com/image/wgVI

Előre is köszönöm!

Üdv
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #71696 Dátum: 2017.03.28 kedd, 14:58:22 »

Sziasztok!

Tudja esetleg valaki, hogy a képen pirossal jelölt műanyag részeket miként lehet eltávolítani?

http://kephost.com/image/wgVI

Előre is köszönöm!

Üdv

Ha megnézed a műszerfal felőli oldalról, látni fogod, hol az illesztés. Ott kell szétpattintani egy egyenes csavarhúzóval, amire rongyot tettél, esetleg mobil szétszedésére való műanyag szerszámokkal, hogy ne baxd össze. Utána vérmérséklet szerint lehet pl. újrafesteni, de a FordWikin vagy a Talkfordon volt olyan megoldás is, hogy vinil fóliával húzta be valaki.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
V6.Bandita
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



E-mail
« Új hozzászólás #71697 Dátum: 2017.03.28 kedd, 15:01:40 »

Ha megnézed a műszerfal felőli oldalról, látni fogod, hol az illesztés. Ott kell szétpattintani egy egyenes csavarhúzóval, amire rongyot tettél, esetleg mobil szétszedésére való műanyag szerszámokkal, hogy ne baxd össze. Utána vérmérséklet szerint lehet pl. újrafesteni, de a FordWikin vagy a Talkfordon volt olyan megoldás is, hogy vinil fóliával húzta be valaki.

AndyA

Igen nekem is a fóliázás a terv, mivel belül semmi más nincs ami ezüst színű Smiley

Köszönöm AndyA ismét a segítséget!  worship
Naplózva
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


« Új hozzászólás #71698 Dátum: 2017.03.30 csütörtök, 10:40:27 »

Üzemanyagszűrő tud rángatást produkálni?Esetleg ac pumpa vagy alapjaratimotor?
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #71699 Dátum: 2017.03.30 csütörtök, 11:14:28 »

Üzemanyagszűrő tud rángatást produkálni?Esetleg ac pumpa vagy alapjaratimotor?

Ha eldugult a kosztól, persze, simán. A másik kettő is, de a szűrőt a legegyszerűbb és legolcsóbb kicserélni, azután lehet reménykedni. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak: 1 ... 1427 1428 1429 1430 1431 1432 1433 [1434] 1435 1436 1437 1438 1439 1440 1441 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.103 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.