Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 06:46:40 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1434 1435 1436 1437 1438 1439 1440 [1441] 1442 1443 1444 1445 1446 1447 1448 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21875793 alkalommal)
0 Felhasználó és 91 vendég van a témában
key
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


E-mail
« Új hozzászólás #72000 Dátum: 2017.04.26 szerda, 21:13:45 »

Sziasztok.

Mondeo vásárlása előtt állok...
Mindenképp benzinesben gondolkodom..A kérdésem melyiket...Pár szóban ha valaki leirná a 2.0 és a 2.5 és a 3.0 motor előnyeit hátrányait...Fogyasztást.....Azt megköszönném Smiley
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #72001 Dátum: 2017.04.26 szerda, 21:20:56 »

Sziasztok.

Mondeo vásárlása előtt állok...
Mindenképp benzinesben gondolkodom..A kérdésem melyiket...Pár szóban ha valaki leirná a 2.0 és a 2.5 és a 3.0 motor előnyeit hátrányait...Fogyasztást.....Azt megköszönném Smiley

2.0 - jó
2.5 - még jobb
3.0 - ász!

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #72002 Dátum: 2017.04.26 szerda, 21:24:23 »

Lehet, hogy már más is megtalálta ezt a netes alkatrészkatalógust, de ha még nem, akkor ajánlom figyelmetekbe: https://www.catcar.info/ford/?lang=en
ez mire jó?
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #72003 Dátum: 2017.04.26 szerda, 21:25:58 »

ez mire jó?
alkatrész beazonosításra.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
key
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


E-mail
« Új hozzászólás #72004 Dátum: 2017.04.26 szerda, 21:36:09 »

2.0 - jó
2.5 - még jobb
3.0 - ász!

AndyA


Fogyasztások ,megbízhatóság?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #72005 Dátum: 2017.04.26 szerda, 21:42:33 »


Fogyasztások ,megbízhatóság?

Az aláírásomban megtalálod...  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
yartam
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 377



E-mail
« Új hozzászólás #72006 Dátum: 2017.04.27 csütörtök, 08:10:38 »

Sziasztok.

Mondeo vásárlása előtt állok...
Mindenképp benzinesben gondolkodom..A kérdésem melyiket...Pár szóban ha valaki leirná a 2.0 és a 2.5 és a 3.0 motor előnyeit hátrányait...Fogyasztást.....Azt megköszönném Smiley

Szia.

Nekem 2.0-ás van. Nagyon szeretem. Jól ugrik, ha szükséges. Autópályán kényelmesen tartom a 140-es tempót és még van benne tartalék (egy erősebb taposással gyorsan megvan a 160-180). Fogyasztás 8,0 és 9,5 között van használattól (klíma, város, országút, sebesség) függően.

Hátrányai: szívósor, olajfogyasztás
De itt olvassgass: http://mondeo.hu/index.php?topic=1453.0

Ottó
« Utoljára szerkesztve: 2017.04.27 csütörtök, 08:13:24 írta yartam » Naplózva

2008.01. C-max 2.0 16V Titanium 146 LE
ex: 2002.12. MK3 2.0 16V GHIA 146 LE [B4Y]
yartam
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 377



E-mail
« Új hozzászólás #72007 Dátum: 2017.04.27 csütörtök, 08:11:18 »

Az aláírásomban megtalálod...  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA

Már megint dízelt ajánlasz benzinesnek.... nyes

Ottó
Naplózva

2008.01. C-max 2.0 16V Titanium 146 LE
ex: 2002.12. MK3 2.0 16V GHIA 146 LE [B4Y]
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #72008 Dátum: 2017.04.27 csütörtök, 08:12:08 »

Már megint dízelt ajánlasz benzinesnek.... nyes

Ottó

Csak finom célzás volt, hogy nálam rossz helyen kopogtat válaszért. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #72009 Dátum: 2017.04.27 csütörtök, 10:15:49 »

Sziasztok.

Mondeo vásárlása előtt állok...
Mindenképp benzinesben gondolkodom..A kérdésem melyiket...Pár szóban ha valaki leirná a 2.0 és a 2.5 és a 3.0 motor előnyeit hátrányait...Fogyasztást.....Azt megköszönném Smiley
2.0 de ha nem gond a + pár lityi bármelyiket választhatod.Használt autóról beszélünk,tehát a lényeg:állapotot nézzél és a legjobbat hozd el.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
key
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


E-mail
« Új hozzászólás #72010 Dátum: 2017.04.27 csütörtök, 12:18:01 »

2.0 de ha nem gond a + pár lityi bármelyiket választhatod.Használt autóról beszélünk,tehát a lényeg:állapotot nézzél és a legjobbat hozd el.

Köszi,bár nincs nagy választék Sad
Típus betegség nincs a motorok között?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #72011 Dátum: 2017.04.27 csütörtök, 12:34:11 »

Köszi,bár nincs nagy választék Sad
Típus betegség nincs a motorok között?
1.8-2.0 olajzabáló, 2.5-3.0 v6 meg szeret hengerfejesedni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #72012 Dátum: 2017.04.27 csütörtök, 12:36:37 »

1.8-2.0 olajzabáló, 2.5-3.0 v6 meg szeret hengerfejesedni

Kikérem magamnak! Az enyém csak csipegeti.  hehe  hehe

Komolyabban, az 1.8-asnak az olajlehúzó gyűrűje valami miatt szeret letapadni, de a 2.0-nak nincs ilyen kínja.
Az enyém csak 350 felett kezdte el csipegetni, de hát mit várunk őszintén? Olyat ami örökké jó? Olyan nincs.  wave
« Utoljára szerkesztve: 2017.04.27 csütörtök, 12:49:54 írta Bleky » Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
sempi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 88



E-mail
« Új hozzászólás #72013 Dátum: 2017.04.27 csütörtök, 12:59:39 »

Kikérem magamnak! Az enyém csak csipegeti.  hehe  hehe

Komolyabban, az 1.8-asnak az olajlehúzó gyűrűje valami miatt szeret letapadni, de a 2.0-nak nincs ilyen kínja.
Az enyém csak 350 felett kezdte el csipegetni, de hát mit várunk őszintén? Olyat ami örökké jó? Olyan nincs.  wave

Nekem 1.8 van, amikor elkezdte enni az olajat, azt megelőzően ment tönkre a termosztát. Talán az okozta.
Azért jó, hogy aki gázolajost hajt, így elkezdi minősíteni a benzinest. de még így, hogy gyűrűzni kellett a benzinest (~120 ezer Ft), lehet, hogy így sem kell annyit költeni rá, mint egy turbóra, befecskendező rendszerre. Nem akarok itt háborút szítani, de nem kellene így minősíteni azt ami, nem nekünk van...

Ha újra ott tartanék, hogy ezeket az autókat nézem vételi szándékkal, én is 2.0-t vennék és bármit, csak nem 4 ajtóst  Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2017.04.27 csütörtök, 13:01:30 írta sempi » Naplózva

MK3 Facelift 1 1.8 Benzin 2004.12 (6 kerék, 4 ajtó)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #72014 Dátum: 2017.04.27 csütörtök, 13:07:27 »

Kikérem magamnak! Az enyém csak csipegeti.  hehe  hehe

Komolyabban, az 1.8-asnak az olajlehúzó gyűrűje valami miatt szeret letapadni, de a 2.0-nak nincs ilyen kínja.
Az enyém csak 350 felett kezdte el csipegetni, de hát mit várunk őszintén? Olyat ami örökké jó? Olyan nincs.  wave
2.0 is szeret hordósra kopni ahogy az 1.8

nyílván semmi se tart örökké, meg mk3 mellett szól, hogy nagy kényelmes, biztonságos, a piacon bármi ami ezt tudja 1.5-2x esébe kerül
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #72015 Dátum: 2017.04.27 csütörtök, 13:12:04 »

Nekem 1.8 van, amikor elkezdte enni az olajat, azt megelőzően ment tönkre a termosztát. Talán az okozta.
Azért jó, hogy aki gázolajost hajt, így elkezdi minősíteni a benzinest. de még így, hogy gyűrűzni kellett a benzinest (~120 ezer Ft), lehet, hogy így sem kell annyit költeni rá, mint egy turbóra, befecskendező rendszerre. Nem akarok itt háborút szítani, de nem kellene így minősíteni azt ami, nem nekünk van...

Ha újra ott tartanék, hogy ezeket az autókat nézem vételi szándékkal, én is 2.0-t vennék és bármit, csak nem 4 ajtóst  Smiley
most kezdjek köntörfalazni, meg szépíteni? vigyor3

volt szerencsém nem 1 benzineshez is. nem véletlen, hogy várólista van a bontott sor4 benzines motorokra.

egy dízelen is lehet költeni, arányosan még többet is, mert egy befecskendező rendszer a benzinesre nem kerül annyiba mint egy dízelre (kivéve az sci).
benyásokon meg nincs turbó, így ami nincs az tönkremenni se tud.

egyik se olyan egetverő összeg, megbízható bontóstól a 2 általád felsorolt hiba 150eft-ból hosszútávon gyógyítható
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
key
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


E-mail
« Új hozzászólás #72016 Dátum: 2017.04.27 csütörtök, 14:53:53 »

Szerintetek milyen árban mennek a jó 2.0 benzines mondeok?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #72017 Dátum: 2017.04.27 csütörtök, 15:07:46 »

Szerintetek milyen árban mennek a jó 2.0 benzines mondeok?
900-1mft alatt nem nagyon kapni jó mk3at
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #72018 Dátum: 2017.04.27 csütörtök, 17:09:18 »

Nekem 1.8 van, amikor elkezdte enni az olajat, azt megelőzően ment tönkre a termosztát. Talán az okozta.
Azért jó, hogy aki gázolajost hajt, így elkezdi minősíteni a benzinest. de még így, hogy gyűrűzni kellett a benzinest (~120 ezer Ft), lehet, hogy így sem kell annyit költeni rá, mint egy turbóra, befecskendező rendszerre. Nem akarok itt háborút szítani, de nem kellene így minősíteni azt ami, nem nekünk van...

Ha újra ott tartanék, hogy ezeket az autókat nézem vételi szándékkal, én is 2.0-t vennék és bármit, csak nem 4 ajtóst  Smiley
a arányok ugyan ott vannak.egy komplett motorfelújítás is 6kiló,és a másik oldal is annyi.Talán a másik oldal hibái később érkeznek.míg a benyások 150után már remegő kézzel nyúlnak a pohár után,a dizil 2x annyit elmegy komolyabb gond nélkül.Minden előélet,használat és karbantartás függő.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #72019 Dátum: 2017.04.27 csütörtök, 17:56:49 »

Válasz
Minden előélet,használat és karbantartás függő.

Ez nagyon így van. Könnyen tönkre lehet vágni egy motort, ha nem törődnek vele. Elég limlom olajat belerakni, tolni neki mint az állat hidegen, vagy nyomatékból vezetni és már nem éri meg a 100e km-t se.
Aki törődik vele, a világ végére elviszi. Én csak a benzinesekhez értek, de Zolibácsi autója 600+t ment mielőtt bekrepált, az enyém mindjárt 500e lesz, de pl. GSR autója is el fog menni minimum ennyit. Meghálálják a minőséget és az odafigyelést.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #72020 Dátum: 2017.04.27 csütörtök, 18:34:30 »

Sziasztok.

Mondeo vásárlása előtt állok...
Mindenképp benzinesben gondolkodom..A kérdésem melyiket...Pár szóban ha valaki leirná a 2.0 és a 2.5 és a 3.0 motor előnyeit hátrányait...Fogyasztást.....Azt megköszönném Smiley

Hát itt neked kell bevállalni, hogy mit is akarsz. Egyértelmű hogy a 2.0-ás nem eszik annyit mint a 2.5-es de ez meg kevesebbet eszik /na egy kicsivel /  mint a 3.0-es. Ha ki is választod, hogy hanyast akarsz, akkor nézz utána, hogy szerkezetileg mire kell oda figyelni.
Ha szereted a V6-ot és bevállalod a fogyasztást nem fogsz csalódni benne, természetesen ha bele találsz egy jóba ami mára igen ritka. wave
Naplózva

mondejó 2.5 V6
key
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


E-mail
« Új hozzászólás #72021 Dátum: 2017.04.27 csütörtök, 20:16:42 »

Hát itt neked kell bevállalni, hogy mit is akarsz. Egyértelmű hogy a 2.0-ás nem eszik annyit mint a 2.5-es de ez meg kevesebbet eszik /na egy kicsivel /  mint a 3.0-es. Ha ki is választod, hogy hanyast akarsz, akkor nézz utána, hogy szerkezetileg mire kell oda figyelni.
Ha szereted a V6-ot és bevállalod a fogyasztást nem fogsz csalódni benne, természetesen ha bele találsz egy jóba ami mára igen ritka. wave

A fogyasztás nem gond,de a v6osok hengerfej problémája  elgondolkoztató ...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #72022 Dátum: 2017.04.27 csütörtök, 20:19:28 »

A fogyasztás nem gond,de a v6osok hengerfej problémája  elgondolkoztató ...
pedig az olcsóbban javítató, mint a 4hengeresek betegségei. v6-nál általában csak a tömítés ég át
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
key
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


E-mail
« Új hozzászólás #72023 Dátum: 2017.04.27 csütörtök, 20:35:37 »

pedig az olcsóbban javítató, mint a 4hengeresek betegségei. v6-nál általában csak a tömítés ég át

Akkor jöhetnek a v6osok is Smiley
Egyébként a 2.5 és a 2.0 között erőben nyomatekban érezhető a különbség?
Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #72024 Dátum: 2017.04.27 csütörtök, 20:41:33 »

Akkor jöhetnek a v6osok is Smiley
Egyébként a 2.5 és a 2.0 között erőben nyomatekban érezhető a különbség?

Áááá dehogy...  Roll Eyes  nyes
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
preludium75
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 85


E-mail
« Új hozzászólás #72025 Dátum: 2017.04.28 péntek, 07:31:32 »

Sziasztok! Tudja valaki hol van a mk3 mondeon a klíma kondenzvíz kivezető csőve?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #72026 Dátum: 2017.04.28 péntek, 07:54:53 »

Sziasztok! Tudja valaki hol van a mk3 mondeon a klíma kondenzvíz kivezető csőve?

Igen!

AndyA










































A kipufogó flexi csőtag fölött, arra csöpögteti rá a vizet, hogy elpárologjon.

 eplus2 taps taps taps taps taps
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #72027 Dátum: 2017.04.28 péntek, 11:00:28 »

Akkor jöhetnek a v6osok is Smiley
Egyébként a 2.5 és a 2.0 között erőben nyomatekban érezhető a különbség?

Háát van némi különbség, nem hiába 2.5-es V6 eplus2

« Utoljára szerkesztve: 2017.04.28 péntek, 11:02:50 írta brughom » Naplózva

mondejó 2.5 V6
preludium75
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 85


E-mail
« Új hozzászólás #72028 Dátum: 2017.04.28 péntek, 11:15:39 »

Háát van némi különbség, nem hiába 2.5-es V6 eplus2


Köszi!!! Akkor azért nem látok tócsát az autó alatt mert elpárolog...
« Utoljára szerkesztve: 2017.04.28 péntek, 11:20:11 írta Zsolteey » Naplózva
bihu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #72029 Dátum: 2017.04.28 péntek, 15:59:15 »

Köszi!!! Akkor azért nem látok tócsát az autó alatt mert elpárolog...


Hallani viszont fogod, mikor szétrohad rinya
Naplózva

2002 130LE 2.0 TDCI Automata    6,42 l/100km
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #72030 Dátum: 2017.04.28 péntek, 16:19:15 »

Melyikőtök a Jabo68? És mit keresett az Infineonban?  hehe (a lökhárító kicsit avétos...  Cheesy Cheesyinteget2
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #72031 Dátum: 2017.04.28 péntek, 17:00:27 »


Hallani viszont fogod, mikor szétrohad rinya
Egy darab locsolótömlő+gyors kötöző és nem rohad szét..  nyes
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
bihu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #72032 Dátum: 2017.04.28 péntek, 18:48:01 »

Egy darab locsolótömlő+gyors kötöző és nem rohad szét..  nyes


Ha megcsinálja akkor nem fog Wink
Naplózva

2002 130LE 2.0 TDCI Automata    6,42 l/100km
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #72033 Dátum: 2017.04.28 péntek, 21:07:28 »


Ha megcsinálja akkor nem fog Wink
akkor meg mindig maga alá vizel majd a verda. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #72034 Dátum: 2017.04.28 péntek, 22:11:47 »


Ha megcsinálja akkor nem fog Wink
tizenpár évet kibír a rácsorgatós rendszerrel is. amikor üzemmeleg a kocsi hamarabb párolog el, minthogy a rozsdának eszébe jutna, hogy létezik a mondeoban egy flexi cső, amit megtámadhatna
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #72035 Dátum: 2017.04.28 péntek, 22:57:35 »

tizenpár évet kibír a rácsorgatós rendszerrel is. amikor üzemmeleg a kocsi hamarabb párolog el, minthogy a rozsdának eszébe jutna, hogy létezik a mondeoban egy flexi cső, amit megtámadhatna

Nekem egyszer már szétszakadt a flexi csőtag, de az biztos, hogy nem ettől volt. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #72036 Dátum: 2017.04.29 szombat, 08:56:50 »

Tisztelt Fórumtársak!
A flexicsőre csepegtetett klíma kondenzvízzel kapcsolatban, nekem más a véleményem. Természetesen nem jelenti azt, hogy igazam is van. Szerintem nem szerencsés egy felhevült rugalmas acél felületet hideg folyadékkal, periódikusan eltérő időtartamban locsolni. Ez a folyamat egy jelentős terhelést képvisel a fémfelület anyagszerkezetére nézve, ami mindenképp csökkenti a kérdéses alkatrész élettartamát. A flexicső teljes felületéhez képest egy kis kiterjedésű felületre korlátozódik a hőterhelés, ami előbb utóbb kilyukadáshoz vezethet. Én is a folyadék elvezetése mellett foglalok állást. Az elvezetést a kocsi megvétele után pár nappal megoldottam. Azóta sincs semmi gond vele. wave
Tisztelettel László! worship 
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #72037 Dátum: 2017.04.29 szombat, 09:03:16 »

Tisztelt Fórumtársak!
A flexicsőre csepegtetett klíma kondenzvízzel kapcsolatban, nekem más a véleményem. Természetesen nem jelenti azt, hogy igazam is van. Szerintem nem szerencsés egy felhevült rugalmas acél felületet hideg folyadékkal, periódikusan eltérő időtartamban locsolni. Ez a folyamat egy jelentős terhelést képvisel a fémfelület anyagszerkezetére nézve, ami mindenképp csökkenti a kérdéses alkatrész élettartamát. A flexicső teljes felületéhez képest egy kis kiterjedésű felületre korlátozódik a hőterhelés, ami előbb utóbb kilyukadáshoz vezethet. Én is a folyadék elvezetése mellett foglalok állást. Az elvezetést a kocsi megvétele után pár nappal megoldottam. Azóta sincs semmi gond vele. wave
Tisztelettel László! worship 
feleslegesen túl van lihegve, a drótszövet/flexi rész rozsdamentes anyagból van, csak a végevas, hogy hegeszthető legyen a csőhöz. nálunk van ~15év mk3 birtoklás, egyiken se volt ezzel probléma, pedig ebből 1 350ekm-es, 1 pedig vélhetően 400ekm-es példány volt
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #72038 Dátum: 2017.04.29 szombat, 10:49:39 »

feleslegesen túl van lihegve, a drótszövet/flexi rész rozsdamentes anyagból van, csak a végevas, hogy hegeszthető legyen a csőhöz. nálunk van ~15év mk3 birtoklás, egyiken se volt ezzel probléma, pedig ebből 1 350ekm-es, 1 pedig vélhetően 400ekm-es példány volt
Tisztelt Fórumtárs!
Ettől még nekem lehet más véleményem. worship A fizika törvényei meg vélemény függetlenek. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #72039 Dátum: 2017.04.29 szombat, 10:54:05 »

Tisztelt Fórumtárs!
Ettől még nekem lehet más véleményem. worship A fizika törvényei meg vélemény függetlenek. wave
Tisztelettel László! worship
mivel az a része a kipufogónak nem olyan meleg, így nagy károsodást nem tud benne tenni. nyílván más lenne, ha izzana, vagy olyan meleg lenne, hogy gőzölögve el is illanna róla, de ilyenről szó sincs.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #72040 Dátum: 2017.04.29 szombat, 12:27:52 »

mivel az a része a kipufogónak nem olyan meleg, így nagy károsodást nem tud benne tenni. nyílván más lenne, ha izzana, vagy olyan meleg lenne, hogy gőzölögve el is illanna róla, de ilyenről szó sincs.

Autópályázás után tud azért sziszegni amikor csöpög rá vigyor3
De amúgy itt is a dízelen a gyári flexicső van, nincs semmi elvezetés kiépítve a kondenzvíznek, és nincs jele annak hogy el akarna rohadni. Pedig már nincs messze a fél millió kilométer.
Naplózva
preludium75
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 85


E-mail
« Új hozzászólás #72041 Dátum: 2017.04.29 szombat, 14:42:42 »

Klímatisztító spray-el hogy tudom a leg hatékonyabban a klíma elpárologtatóját, és a harmatvíz gyüjtő csatornát megtakarítani?
Naplózva
nzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 201


E-mail
« Új hozzászólás #72042 Dátum: 2017.04.29 szombat, 16:41:43 »

Sziasztok!

A gyári hangszórókat szeretném lecserélni és arra lennék kíváncsi hogy elméletileg a gyári méret 6x8"/15x20cm ovál. A kérdésem 6x9" ovál bele megy?
Naplózva

2008 Ford Mondeo mk4 ba7 sedan 107kw 2.0 145 le
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #72043 Dátum: 2017.04.29 szombat, 17:12:08 »

Klímatisztító spray-el hogy tudom a leg hatékonyabban a klíma elpárologtatóját, és a harmatvíz gyüjtő csatornát megtakarítani?

A lényeg, hogy eszedbe ne jusson semmit a fúvónyílásokba fújni, ami nem gáz halmazállapotú! Pláne a rádió fölöttibe tilos habot és hasonlót. Elmúlik a habzása, folyadékként lecsapódik, és van rá esély, hogy belefolyik a rádióba, aminek ez nem fog tetszeni.

Vegyél olyan Loctite fertőtlenítőt, amit be kell rakni az utastérbe, gázt nyom ki magából, negyedóra max fokozatra állított járatás, és kész van. (Mérgező, ilyenkor ne ülj az autóban!) Nekem eddig bevált. Szezon végén beletolom, amikor már nem használom többet rendszeresen, és kész. A következő klíma-szezon végéig okés.

A másik lehetőség apró darabokra szedni mindent, és fizikailag kipucolni. De ezt nem akarod, hidd el nekem. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #72044 Dátum: 2017.04.29 szombat, 17:24:45 »

Sziasztok!

A gyári hangszórókat szeretném lecserélni és arra lennék kíváncsi hogy elméletileg a gyári méret 6x8"/15x20cm ovál. A kérdésem 6x9" ovál bele megy?

6x8 bele megy gond nélkül, de ritka méret, nincs belőle választék. Sok esetben a 6x8 valójában 5x7 csak a felfogatások szélesebbek. 5x7 a gyári méret. Kerekből 6.5 vagy 165mm kell +átalakító fogalalat.
A 6x9 kalaptartóba való, nem ajtóba. Ha mégis beleerölteted, akkor sincs elég hely a mágnes mögött, hogy megfelelően szóljon.
« Utoljára szerkesztve: 2017.04.29 szombat, 17:27:34 írta Bleky » Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
nzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 201


E-mail
« Új hozzászólás #72045 Dátum: 2017.04.29 szombat, 17:27:00 »

6x8 bele megy gond nélkül, de ritka méret, nincs belőle választék. Sok esetben a 6x8 valójában 5x7 csak a felfogatások szélesebbek. 5x7 a gyári méret. Kerekből 6.5 vagy 165mm kell.
A 6x9 kalaptartóba való, nem ajtóba. Ha mégis belerölteted, akkor sincs elég hely a mágnes mögött, hogy megfelelően szóljon.

Köszönöm sokat segítettél!
Naplózva

2008 Ford Mondeo mk4 ba7 sedan 107kw 2.0 145 le
preludium75
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 85


E-mail
« Új hozzászólás #72046 Dátum: 2017.04.29 szombat, 21:18:16 »

A lényeg, hogy eszedbe ne jusson semmit a fúvónyílásokba fújni, ami nem gáz halmazállapotú! Pláne a rádió fölöttibe tilos habot és hasonlót. Elmúlik a habzása, folyadékként lecsapódik, és van rá esély, hogy belefolyik a rádióba, aminek ez nem fog tetszeni.

Vegyél olyan Loctite fertőtlenítőt, amit be kell rakni az utastérbe, gázt nyom ki magából, negyedóra max fokozatra állított járatás, és kész van. (Mérgező, ilyenkor ne ülj az autóban!) Nekem eddig bevált. Szezon végén beletolom, amikor már nem használom többet rendszeresen, és kész. A következő klíma-szezon végéig okés.

A másik lehetőség apró darabokra szedni mindent, és fizikailag kipucolni. De ezt nem akarod, hidd el nekem. Smiley

AndyA
Leszereltem a kesztyűtartót, tényleg elég bonyolult lenne fizikailag kipucolni. Viszont így alkoholos klímatisztító spray-vel a hozzáadott műanyag hosszabbító csővel viszonylag közel az elpárhoz be lehetett juttatni a szert. Szerintem jó lett...
« Utoljára szerkesztve: 2017.04.29 szombat, 21:24:26 írta Zsolteey » Naplózva
razsa
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 360


« Új hozzászólás #72047 Dátum: 2017.04.29 szombat, 21:58:22 »

Sziasztok! egy olyan kérdésem lenne, hogy a fed comp.ból valahogy elő lehet csalogatni azt, hogy pillanatnyi fogyasztást is mutassa?
Naplózva

MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #72048 Dátum: 2017.04.30 vasárnap, 09:00:03 »

Sziasztok! egy olyan kérdésem lenne, hogy a fed comp.ból valahogy elő lehet csalogatni azt, hogy pillanatnyi fogyasztást is mutassa?

Ha alkalmas a műszeregység, akkor igen
kell egy ELM327-s diag kütyü és a forscan progi és már be is kapcsoltad
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #72049 Dátum: 2017.04.30 vasárnap, 09:14:01 »

Leszereltem a kesztyűtartót, tényleg elég bonyolult lenne fizikailag kipucolni. Viszont így alkoholos klímatisztító spray-vel a hozzáadott műanyag hosszabbító csővel viszonylag közel az elpárhoz be lehetett juttatni a szert. Szerintem jó lett...

Biztos jó lett ??

hol tudtad bejuttatni azt a szert, mikor szinte teljesen zárt a rendszer  Huh?  + hol távozott vagy ott lötyög + a folyadék tönkre teszi a szivacs szigetelést de lehet a lamellák záró gumiját is meg tudja betegíteni, ami levegő szökést jelent, nem ugy fogja keverni a levegőt, meg nem teljesen oda ahova állítva van

Én nemrég szedtem szét a fütőboxot lamella törés miatt, láttam a belsejét, teljesen tiszta volt mindét borda, pedig  12 éve megy
mikor szétszedtük azt vettük észre, hogy valami folyadékkal volt tisztítva ez is (folyásnyom látszott) és a gumi szó szerint megolvadt és ráragadt a belső záró peremre és ezért tudta eltörni a motor
Hidd el nem jó fütőboxot javítani, inkább kifizetem azt a kevés pénzt egy ózonos tisztításért
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Oldalak: 1 ... 1434 1435 1436 1437 1438 1439 1440 [1441] 1442 1443 1444 1445 1446 1447 1448 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.104 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.