Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.24 vasárnap, 19:55:14 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 135 136 137 138 139 140 141 [142] 143 144 145 146 147 148 149 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21926573 alkalommal)
0 Felhasználó és 92 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #7050 Dátum: 2006.05.10 szerda, 20:32:00 »

Srácok mi lehet az oka annak hogy  leállításnál olyan iszonyúan zakatol a motor mintha szét akarna esni,na meg hidegen indításnál,mintha egy 20 éves escort lenne úgy kerreg? 2 éves TDCI mondeó-ról van szó
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7051 Dátum: 2006.05.10 szerda, 20:33:00 »

Egyebkent a mult heten voltunk asszonnyal ilyen par napos nyaralason. Nyugis veetesi stilus mellett sikerult 1 tankkal 705km-t gurulnom. Ekkor mar hazafele menet voltunk a Hungarian jo nagy dugeszban, a compu meg azt mondta, hogy minnya vilagvege mindmeghalunk 16km mulva. Bealltam tankolni es ekkor toltam az 58literes tankba 52littyot. Tehat ez igy kb. 7.4es fogyi ami azert eleg barati. Palyan kb. 130, fouton 90el haladva, kb. 99%-ban tempomattal
Nem azé', de így haladva a V6 sem eszik többet:-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7052 Dátum: 2006.05.10 szerda, 20:35:00 »

Ez így nem igaz. Eleinte csak a ghiában volt compi, csak később jelent meg a trendben. Talán 2002-ben.
Inkább a 2004-es modellév lesz az (2003 aug.-tól). Nálam volt olyan trend 2003 júniusból, amiben nem volt comp.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7053 Dátum: 2006.05.10 szerda, 20:39:00 »

Én úgy tapasztaltam, hogy pont 30 km-rel kevesebbet mutat megtehető útként az átlagfogyasztás alapján, mint amennyit száraz tankig meg tudnál tenni. És ez jól is van így szerintem.
Ez a 30 km a hivatalos info is, és én is megerősíthetem, hogy a 0 km-es jelzés elérése után 10-et még biztosan lehet menni. Még utána is indult:-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7054 Dátum: 2006.05.10 szerda, 20:42:00 »

A tegnapi szervíz eredménye, hogy a következő olajcserekor egy első fékbetét + mind2 első féktárcsa csere játszik nálam. Gondolom a gyári Ford az ajánlott? Vagy van jobb?
 
Az normális, hogy 100e alatt kivállasodik a tárcsa
Francia márkáknál már 40-nél is gyakran kuka. 100 ezernél én is cseréltettem a tárcsákat, igaz, nem annyira a kímélő üzemmód a jellemző. Viszont keveset fékezek, úgyhogy nem tudom, sok-e vagy kevés, amit bírt.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7055 Dátum: 2006.05.10 szerda, 20:45:00 »

Nagyon kivancsi vagyok arra, hogy milyen erzes lehet egy kb. 30-50e km-t futott verdat vezetni az en 160e-ret futott kicsikemhez kepest. Remelem semmi kulonbseget nem fogok erezni...
Fogsz (az enyémben is 154 van már), de nem jelentős
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7056 Dátum: 2006.05.10 szerda, 20:46:00 »

nekem is csörögve áll le, 2003-as tdci kb 140 ezerrel
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7057 Dátum: 2006.05.10 szerda, 20:50:00 »

Srácok mi lehet az oka annak hogy  leállításnál olyan iszonyúan zakatol a motor mintha szét akarna esni,na meg hidegen indításnál,mintha egy 20 éves escort lenne úgy kerreg? 2 éves TDCI mondeó-ról van szó
Az az oka, hogy dízel :-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7058 Dátum: 2006.05.10 szerda, 21:18:00 »

Francia márkáknál már 40-nél is gyakran kuka. 100 ezernél én is cseréltettem a tárcsákat, igaz, nem annyira a kímélő üzemmód a jellemző. Viszont keveset fékezek, úgyhogy nem tudom, sok-e vagy kevés, amit bírt.
Azért ez a francia autós dolog nem mindig igaz(127000-et mentem el vele úgy, hogy még csak a 2/3-a kopott el), ugyan úgy mint az sem, hogy rengeteg TDCi mondiban porlasztócsúcsot kell cserélni.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #7059 Dátum: 2006.05.10 szerda, 21:27:00 »

Inkább a 2004-es modellév lesz az (2003 aug.-tól). Nálam volt olyan trend 2003 júniusból, amiben nem volt comp.
Balu1st,
 
még 2004-be is külön lehetett rendelni Trend-be.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #7060 Dátum: 2006.05.10 szerda, 22:02:00 »

Nekem sincs benne computer (2003.okt), bar ez zavar legkevesbe. Akkor mar inkabb tempomat lenne benne, meg tolatoradar.
Szerelt mar be valaki tolatoradart kombiba? Nezegettem, hogy a gyari radar nem a lokharito sikjaban van, hanem  egy kicsit felfele nez. Akkor jottem ra, hogy a szedanok kopocsikja mennyivel magasabban van, mint a kombi lokharitoja. Szoval biztosan jogosan raktak be igy, de az utolagos szereles biztos macerasabb.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7061 Dátum: 2006.05.10 szerda, 22:21:00 »

Ikiss2!
Nekem utólag szerelték be.Nagyon kell figyelni a lökös mögött lévő kb.40x40-es zártszelvény szerű fém profilra.Ha alá fúrsz lefelé fog nézni az érzékelő,ha pont egyvonalban akkor nem fér be.Az én szakim pont elkapta a vasat.Én ezt a munkát amit végzett,gányolásnak hívom.Azóta nem szeretem szegény autó farát látni.Ja,a mester városunk elismert autóvill.szerelője.Volt.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7062 Dátum: 2006.05.10 szerda, 23:14:00 »

A gyarilag radaros lokharito zartszelvenyeben van 4 jo nagy lyuk vagva, amin atfer konnyen az erzekelo. Gondolom ehhez le kellene szerelni a lokharitot.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7063 Dátum: 2006.05.10 szerda, 23:47:00 »

Francia márkáknál már 40-nél is gyakran kuka. 100 ezernél én is cseréltettem a tárcsákat, igaz, nem annyira a kímélő üzemmód a jellemző. Viszont keveset fékezek, úgyhogy nem tudom, sok-e vagy kevés, amit bírt.
Mikó nyomod, mint süket a csengőt.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #7064 Dátum: 2006.05.11 csütörtök, 02:43:00 »

Mikó nyomod, mint süket a csengőt.
Lehet. A szerviz szerint teljesen rendben van a V6-on a tárcsák futásteljesítménye:-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7065 Dátum: 2006.05.11 csütörtök, 16:50:00 »

Enyém is zörög(csörög) leállításnál, 130 ezer van benne, sőt melegen indításnál is van 1 kis csörgő hangja:-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7066 Dátum: 2006.05.11 csütörtök, 21:55:00 »

Sajna automatánál ez egy sem működik. Mármint a necsipogjon.
De bárki rendelkezésére bocsátom a gépem a talin, hogy megoldja.
az enyém is durashift, mégsem csipog. majd megoldom.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7067 Dátum: 2006.05.12 péntek, 09:11:00 »

az enyém is durashift, mégsem csipog. majd megoldom.
Jóóóó
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7068 Dátum: 2006.05.12 péntek, 12:10:00 »

Srácok!
 
Be lehet valahogy úgy állítani a TDDI Trend digitklímáját, hogy CSAK a külső hőmérsékletet fújja be?
Mert nekem mindig megy a klíma (nem autó állásban, nem bekapcsolt ac gombbal is megy!) Sad(((
És ezt nem nagyon szeretem... Ha kinn 15 fok van, az autóban 30, akkor ne menjen már feleslegesen a klíma vazze Cheesy
Thx a helpet!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7069 Dátum: 2006.05.12 péntek, 12:58:00 »

Jóóóó
nekem már sikerült többször kikapcsolni és vissza kapcsolni a csipogást attól függően mennyire fájt a lelkiismeretem az övhasználat miatt. én a ráadott gyújtásnál a sebváltót direktbe teszem és utána játszom el a háromszori övdugogást, lámpa felkapcsolást stb és mindig sikerült.
sőt most arra jöttem rá, ha elkezd csipogni az öv nem használat jelző csipogó megnyomom az őv kikapcs gombját és elhalgat
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7070 Dátum: 2006.05.12 péntek, 13:03:00 »

Sarkani, hogy volt ez a gyújtásnál 3x övdugdosás, és lámpa felkapcsolás!
Írd le a teljes folyamatot pls Cheesy
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7071 Dátum: 2006.05.12 péntek, 13:08:00 »

Sarkani, hogy volt ez a gyújtásnál 3x övdugdosás, és lámpa felkapcsolás!
Írd le a teljes folyamatot pls Cheesy
2006. február 08., szerda
 
 
Csukjuk be az ajtókat, fényszoró kikapcsolva, váltó üresbe. Adjuk rá a gyújtást, várjnuk meg, hogy minden kijelző fénye elaludjon. 3x kapcsoljuk be a biztonsági övet, majd ki. Utána a tompított fényszorót bekapcsoljuk, majd ki, utána újból az övet 3x ki-be kapcsoljuk, majd mégegyszer az övet be, és ki, aztán a gyújtást levesszük, és kész!  
 
Ez a módszer csak kb. a 2002. 06. után gyártotott Mondeo-knál müködik. Az ez előttieknél csak WDS segítségével lehet a figyelmeztetőt ki/be kapcsolni. De a 2001. 10. előttiekben eleve nincs benne a figyelmeztető.
 
érdemes a főoldalon látható szervíz menüben a programozás alodalt elovasni mert több érdekes dolog is található még ott.
 
ja és az automataváltót is üresbe kell rakni nem direktbe!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7072 Dátum: 2006.05.12 péntek, 13:20:00 »

sarkani,
 
az enyime 2001.06havi es benne van a figyelmezteto. De csak a WDS segitsegevel lehetett eletre kelteni
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #7073 Dátum: 2006.05.12 péntek, 13:35:00 »

sarkani,
 
az enyime 2001.06havi es benne van a figyelmezteto. De csak a WDS segitsegevel lehetett eletre kelteni
a leírást nem én írtam én csak bemásoltam a szervíz-programozás oldalról
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7074 Dátum: 2006.05.12 péntek, 13:45:00 »

2006. február 08., szerda
 
 
Csukjuk be az ajtókat, fényszoró kikapcsolva, váltó üresbe. Adjuk rá a gyújtást, várjnuk meg, hogy minden kijelző fénye elaludjon. 3x kapcsoljuk be a biztonsági övet, majd ki. Utána a tompított fényszorót bekapcsoljuk, majd ki, utána újból az övet 3x ki-be kapcsoljuk, majd mégegyszer az övet be, és ki, aztán a gyújtást levesszük, és kész!  
 
Ez a módszer csak kb. a 2002. 06. után gyártotott Mondeo-knál müködik. Az ez előttieknél csak WDS segítségével lehet a figyelmeztetőt ki/be kapcsolni. De a 2001. 10. előttiekben eleve nincs benne a figyelmeztető.
 
érdemes a főoldalon látható szervíz menüben a programozás alodalt elovasni mert több érdekes dolog is található még ott.
 
ja és az automataváltót is üresbe kell rakni nem direktbe!
Thx...!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7075 Dátum: 2006.05.12 péntek, 14:26:00 »

2006. február 08., szerda
 
 
Csukjuk be az ajtókat, fényszoró kikapcsolva, váltó üresbe. Adjuk rá a gyújtást, várjnuk meg, hogy minden kijelző fénye elaludjon. 3x kapcsoljuk be a biztonsági övet, majd ki. Utána a tompított fényszorót bekapcsoljuk, majd ki, utána újból az övet 3x ki-be kapcsoljuk, majd mégegyszer az övet be, és ki, aztán a gyújtást levesszük, és kész!  
 
Ez a módszer csak kb. a 2002. 06. után gyártotott Mondeo-knál müködik. Az ez előttieknél csak WDS segítségével lehet a figyelmeztetőt ki/be kapcsolni. De a 2001. 10. előttiekben eleve nincs benne a figyelmeztető.
 
érdemes a főoldalon látható szervíz menüben a programozás alodalt elovasni mert több érdekes dolog is található még ott.
 
ja és az automataváltót is üresbe kell rakni nem direktbe!
Az üres neked a "P", vagy az "N"???
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7076 Dátum: 2006.05.12 péntek, 14:27:00 »

Úgy értem te mit értesz "üres" alatt?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7077 Dátum: 2006.05.12 péntek, 15:29:00 »

Az üres neked a "P", vagy az "N"???
"N" = Neutral = Üres
"P" = Parking = Parkoló ( Olyan mintha sebességben lenne.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7078 Dátum: 2006.05.12 péntek, 15:30:00 »

De szerintem mindkét állásban megoldható a programozás.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7079 Dátum: 2006.05.12 péntek, 16:13:00 »

Úgy értem te mit értesz "üres" alatt?
ha jól emlékszem  N-be vagy D-be raktam a váltót, szégyellem magam, de nem emlékszem pontosan,azt tudom, hogy nem P-ben volt
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7080 Dátum: 2006.05.12 péntek, 17:07:00 »

Úgy értem te mit értesz "üres" alatt?
elég a "P", nem kell beindítani, csak gyújtás rá!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7081 Dátum: 2006.05.12 péntek, 22:50:00 »

ha azt akarod, hogy ne csipogjon az öv, akkor járó motornál benyomod a piros kicsatoló-gombot és voila-megszűnt a csipogás. Szal nem kell ki bekötögetned magad x másodpercen belül..
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7082 Dátum: 2006.05.14 vasárnap, 10:37:00 »

Le szeretném cserélni a hátsó rendszámtartó keretet. /Kombinál./ A csavar forog, le kellene szednem a belső burkolatot, hogy megfogjam a belülről elforgó anyát. Tudna valaki segíteni, hogy a burkolatot kevés patent/?/ töréssel hogyan lehet levenni? Tanácsaitokat előre is köszönöm.
Másik problémám, hogy a hátsó ajtó állításánál milyen lehetőségek vannak. /Nem csak a zárrészre gondolok, hanem a zsanérra is. Ugyanis a vizszintes élek nem egybevágóak, feljebb kellene vinnem 3-5 mm-rel./
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7083 Dátum: 2006.05.14 vasárnap, 12:17:00 »

Én tegnap a talin néztem agostonb TDCi automatáját és 7 volt az átlagfogyi. szerintem az teljesen rendben van.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #7084 Dátum: 2006.05.14 vasárnap, 15:39:00 »

Srácok!
 
Be lehet valahogy úgy állítani a TDDI Trend digitklímáját, hogy CSAK a külső hőmérsékletet fújja be?
Mert nekem mindig megy a klíma (nem autó állásban, nem bekapcsolt ac gombbal is megy!) Sad(((
És ezt nem nagyon szeretem... Ha kinn 15 fok van, az autóban 30, akkor ne menjen már feleslegesen a klíma vazze Cheesy
Thx a helpet!
Na ez engem is érdekelne..
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #7085 Dátum: 2006.05.14 vasárnap, 16:06:00 »

Le szeretném cserélni a hátsó rendszámtartó keretet. /Kombinál./ A csavar forog, le kellene szednem a belső burkolatot, hogy megfogjam a belülről elforgó anyát. Tudna valaki segíteni, hogy a burkolatot kevés patent/?/ töréssel hogyan lehet levenni? Tanácsaitokat előre is köszönöm.
Másik problémám, hogy a hátsó ajtó állításánál milyen lehetőségek vannak. /Nem csak a zárrészre gondolok, hanem a zsanérra is. Ugyanis a vizszintes élek nem egybevágóak, feljebb kellene vinnem 3-5 mm-rel./
Paja,
 
csak le kell pattintani, nincs semmi trükk, de vigyázz azért!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #7086 Dátum: 2006.05.14 vasárnap, 16:20:00 »

Srácok!
 
Be lehet valahogy úgy állítani a TDDI Trend digitklímáját, hogy CSAK a külső hőmérsékletet fújja be?
Mert nekem mindig megy a klíma (nem autó állásban, nem bekapcsolt ac gombbal is megy!) Sad(((
És ezt nem nagyon szeretem... Ha kinn 15 fok van, az autóban 30, akkor ne menjen már feleslegesen a klíma vazze Cheesy
Thx a helpet!
Kisbér,
 
Ha nem kapcsolod AUTO állásba, hanem a a ventillátor + vagy - gombokat nyomod meg az AC-t meg nem és úgy állítod a hőmérsékletet, akkor a LO állásban a kinti levegőt fújja. A könyv szerint legalábbis. Ilyenkor nem melegíti a beszívott levegőt, de nem is hűti, mivel az AC nincs bekapcsolva.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7087 Dátum: 2006.05.14 vasárnap, 16:49:00 »

Itt van két kép az új mondiról:


A cikk szerint még idén bemutatják.
http://www.a5.hu/cikkek/1/15420.shtml
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7088 Dátum: 2006.05.14 vasárnap, 16:52:00 »

Itt van két kép az új mondiról:


A cikk szerint még idén bemutatják.
http://www.a5.hu/cikkek/1/15420.shtml
szerintem gagyi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7089 Dátum: 2006.05.14 vasárnap, 16:58:00 »

a felni szép , de mi ez dévóóóóóó??
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7090 Dátum: 2006.05.14 vasárnap, 17:46:00 »

Öszintén szólva nekem sem tetszik az autó eleje..
Sőt, a kombinál még a hátulja sem nagyon...
Hátha csiszolnak még rajta...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7091 Dátum: 2006.05.14 vasárnap, 17:52:00 »

Ez ugye egy számítógépes rajz... élőben (mondjuk sötétkék metál) sokkal jobb lesz...
Szvsz ez hasonlít a legjobban a kémfotókhoz.
De ez biztosan nem végleges, én látok eltéréseket a kémfotóhoz képest.
Többen véleményezték a hátulját. Miért, látszik? Ha igaz, dupla lámpás, azaz a csomagtartón is van lámpa.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #7092 Dátum: 2006.05.14 vasárnap, 18:02:00 »

Ez ugye egy számítógépes rajz... élőben (mondjuk sötétkék metál) sokkal jobb lesz...
Szvsz ez hasonlít a legjobban a kémfotókhoz.
De ez biztosan nem végleges, én látok eltéréseket a kémfotóhoz képest.
Többen véleményezték a hátulját. Miért, látszik? Ha igaz, dupla lámpás, azaz a csomagtartón is van lámpa.
Ugye hogy a sötétkék milyen jól áll a Mondeoknak?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7093 Dátum: 2006.05.14 vasárnap, 18:03:00 »

Nekem valahogy tül rövidnek tünik a kombi hátulja...
A négy ajtósnak szerintem ok!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7094 Dátum: 2006.05.14 vasárnap, 18:09:00 »

Igazad van Totya nekem is az van de már bánom minden kossz meglátszik rajta,a párom ezüstmetál 206-át ha nem mosatom le 2 hónapig észre sem vevődik,amúgy ha így fog kinézni a mondeó inkább veszek Ssang Yong Kyron-t
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7095 Dátum: 2006.05.14 vasárnap, 18:16:00 »

Itt van két kép az új mondiról:


A cikk szerint még idén bemutatják.
http://www.a5.hu/cikkek/1/15420.shtml
egy picit olyan jellegtelen nem? szerintem elvesztette azt az igaz mondeos kiállását...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7096 Dátum: 2006.05.14 vasárnap, 18:55:00 »

Itt van két kép az új mondiról:


A cikk szerint még idén bemutatják.
http://www.a5.hu/cikkek/1/15420.shtml
Az első lámpa hasonlít a corolláéhoz.Nem?!
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #7097 Dátum: 2006.05.14 vasárnap, 21:23:00 »

Itt van két kép az új mondiról:


A cikk szerint még idén bemutatják.
http://www.a5.hu/cikkek/1/15420.shtml
taqi,
 
ez csúnya lenne így. :/
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #7098 Dátum: 2006.05.14 vasárnap, 22:14:00 »

Itt van két kép az új mondiról:


A cikk szerint még idén bemutatják.
http://www.a5.hu/cikkek/1/15420.shtml
Jaj, ez tényleg nem valami szép. Inkább a Focus-ra hasonlít. Remélem ez kép csak valamilyen félreértés volt. Na majd meglátjuk.  
Az eddigi képek teljesen mást mutattak.
Igaza van Angel-nek, a kémfotókhoz meg ez hasonlít a legjobban.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7099 Dátum: 2006.05.15 hétfő, 09:03:00 »

mondjuk a mondeo es a kokusz eddig is elegge hasonlitott egymasra. De meghatarozo volt az elso hutoracs merete. Ehhez kepest azt latom akepen, hogy kb. vagy pont ugyan akkora lesz az uj mondeo hutoracsa, mint a kokusze. De akkor mi lesz a kulonbseg ? Az ara ?
Naplózva

blah blah blah
Oldalak: 1 ... 135 136 137 138 139 140 141 [142] 143 144 145 146 147 148 149 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.083 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.