Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.24 vasárnap, 19:51:21 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 136 137 138 139 140 141 142 [143] 144 145 146 147 148 149 150 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21926536 alkalommal)
0 Felhasználó és 92 vendég van a témában
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7100 Dátum: 2006.05.15 hétfő, 09:06:00 »

erdekesseg...
A talin kiprobaltam egy tdci aszem kombi mkIII-at. 6gangos volt, tehat az enyemnel frissebb model. Azt vettemtuk eszre, hogy az en mondim jobban imbolyog, mint a tdci. Ez mitol lehet ? Lehet, hogy a faceliftes mondikon mar stabilabb a futomu ? Vagy lehet, hogy az evek mulasaval kevesbe lesz stabil a futomu ? Es ha igen, akkor az miert van ? A szerelom szerint a futomuvem jo, szilentek rendebn stb. Lehet, hogy ecceruen ilyen, es ez a normalis ?
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #7101 Dátum: 2006.05.15 hétfő, 09:12:00 »

Ha ilyen lesz az új mondeo,akkor teljesen elveszíti az exkluzívitását,mint nagy autó... A cikk szerint középkategóriás... Basszus a Mondeo a Ford zászlóshajója európában!! Vagy csak volt...? Így beállhat a tucat-verdák  közé
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #7102 Dátum: 2006.05.15 hétfő, 09:21:00 »

Itt van két kép az új mondiról:


A cikk szerint még idén bemutatják.
http://www.a5.hu/cikkek/1/15420.shtml
A kombi hátsó oszloplámpálya is a múlté?? Pont az tetszik nekem benne Smiley
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7103 Dátum: 2006.05.15 hétfő, 09:25:00 »

Suba,
 
Ebben nincs semmi meglepo. A Mondeo mindigis a felso-kozep kategoriaba tartozott. Vagy kozep, ki ahogy nevezi. Nekem aza bajom vele, hogy ezaz uj design inkabb hajaz (foleg az eleje) egy kokuszra. Csak eppen egy kancsal kacsa kokuszra.
Naplózva

blah blah blah
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #7104 Dátum: 2006.05.15 hétfő, 09:25:00 »

Meg ez a sunyi első kicsi lámpa.... Olyan volvos nekem ez nem teccik
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #7105 Dátum: 2006.05.15 hétfő, 10:10:00 »

Zacci,
 
Írtam mail-t
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7106 Dátum: 2006.05.15 hétfő, 10:10:00 »

Sziasztok,
Gondolom sokadikra kérdezem, de a TDCInél a 116 és a 130 LE-s között mi a külömbség? Programozás, vagy mintha a turbo különbözőségét is olvastam volna, vagy...? VAgy hol találok leírást
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #7107 Dátum: 2006.05.15 hétfő, 10:20:00 »

erdekesseg...
A talin kiprobaltam egy tdci aszem kombi mkIII-at. 6gangos volt, tehat az enyemnel frissebb model. Azt vettemtuk eszre, hogy az en mondim jobban imbolyog, mint a tdci. Ez mitol lehet ? Lehet, hogy a faceliftes mondikon mar stabilabb a futomu ? Vagy lehet, hogy az evek mulasaval kevesbe lesz stabil a futomu ? Es ha igen, akkor az miert van ? A szerelom szerint a futomuvem jo, szilentek rendebn stb. Lehet, hogy ecceruen ilyen, es ez a normalis ?
Én 2001-es TDDi-t, és 2004-es TDCi kombit próbáltam, de ott nem tapasztaltam ilyen imbolygási különbséget.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #7108 Dátum: 2006.05.15 hétfő, 10:22:00 »

Sziasztok,
Gondolom sokadikra kérdezem, de a TDCInél a 116 és a 130 LE-s között mi a külömbség? Programozás, vagy mintha a turbo különbözőségét is olvastam volna, vagy...? VAgy hol találok leírást
wandor,
 
116 nincs, csak 115. Különbség a vezérlés, és a némely esetben a turbo. A 115 sima, a 130-as változó geometriás. De egyre többet találkozni olyan 130-as változatokkal is, amin sima van.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #7109 Dátum: 2006.05.15 hétfő, 10:40:00 »

erdekesseg...
A talin kiprobaltam egy tdci aszem kombi mkIII-at. 6gangos volt, tehat az enyemnel frissebb model. Azt vettemtuk eszre, hogy az en mondim jobban imbolyog, mint a tdci. Ez mitol lehet ? Lehet, hogy a faceliftes mondikon mar stabilabb a futomu ? Vagy lehet, hogy az evek mulasaval kevesbe lesz stabil a futomu ? Es ha igen, akkor az miert van ? A szerelom szerint a futomuvem jo, szilentek rendebn stb. Lehet, hogy ecceruen ilyen, es ez a normalis ?
Kombi vs 4/5 ajtós különbséget vetted te észre, nem?! Más a tömege...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7110 Dátum: 2006.05.15 hétfő, 10:42:00 »

Kombi vs 4/5 ajtós különbséget vetted te észre, nem?! Más a tömege...
Izé... súlya. Az van oda írva, csak más tájszólásban.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7111 Dátum: 2006.05.15 hétfő, 10:43:00 »

vmivel talan közelebb az igazsaghoz, de meg ez sem teljesen olyan mint az uj:
 
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7112 Dátum: 2006.05.15 hétfő, 10:44:00 »

wandor,
 
116 nincs, csak 115. Különbség a vezérlés, és a némely esetben a turbo. A 115 sima, a 130-as változó geometriás. De egyre többet találkozni olyan 130-as változatokkal is, amin sima van.
Scratch,
Tehát, ha veszek egy 115 pacisat, akkor nem valószínű, hogy olcsó lenne a 130assá tétele. Chip tuninggal nem számolok, mert azt a 130asra szeretném még plusszba rátenni, hogy a 130 az alap legyen.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7113 Dátum: 2006.05.15 hétfő, 10:45:00 »

Kisbér,
 
Ha nem kapcsolod AUTO állásba, hanem a a ventillátor + vagy - gombokat nyomod meg az AC-t meg nem és úgy állítod a hőmérsékletet, akkor a LO állásban a kinti levegőt fújja. A könyv szerint legalábbis. Ilyenkor nem melegíti a beszívott levegőt, de nem is hűti, mivel az AC nincs bekapcsolva.
Hát ezaz... Autó állással nem is foglalkozok...
Szóval leveszem lo állásba a hőfokot, benn az autóban 40 fok, kinn 25 fok. Fújja a kvázi hideget, tehát szerintem mindenképpen hidegebbet, mint a külső 25 fok. Aztán benyomom az Ac gombot, elkezd világítani (magyarul akkor már tuti, hogy megy a klíma). Hangján semmilyen különbség (magyarul nem indul be a klíma), és a hőfok ugyanúgy annyi pár perc elteltével is, mint előtte.
Tehát mindenképpen ment a klíma már előtte is.
Magyarul: Nem tudom úgy beállítani a légbefúvást, hogy ne használjon klímát...
 
Abből is erre következtetek, ha off állásból nyomok egy < jelet, azaz hogy kisebb fordulaton menjen a szellőztetés, úgy elkezd morogni a motor, hogy tuti, hogy már akkor bekapcsol a klíma Sad
 
Szóval gáz... lehet el kéne vinnem valami szervízbe, hogy nézessék meg, megaztán lehet, hogy gázt is kéne tölteni bele (azt én nem tudom csekkolni?), mert nem fúj valami hideget (ergo nem fagy le a kezem Cheesy)
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7114 Dátum: 2006.05.15 hétfő, 10:51:00 »

rimchy,
 
Ez mar viszont jol nez ki !
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #7115 Dátum: 2006.05.15 hétfő, 10:54:00 »

az uj meg ennel is jobban fog kinezni:) - legalabb is egy kölni designer szerint
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7116 Dátum: 2006.05.15 hétfő, 10:55:00 »

Kisber,
 
Ha megnyomod az AUTO-t, akkor az elektronika donti L , hogy mikor muxik a klima. Ha melegebb van bent, mint a beallitott homerseklet, akkor bekapcsolja a klimat. Tovabba, ha LOW-ra allitod, akkor folyamatosan megy a klima. Tehat allits be egy hofokot. Mondjuk 23C. Aztan kapcsold be az AUTO-t. Atan nyomd meg az AC gombot 2x. Eloszor direktbe kapcsolja, ilyenkor ha kell ha nem muxik a klima. A masodik megnyomasra direkte kikapcsolod a klimat. Mar az elso megnyomaskor eltunik az AUTO felirat. Tehat ebben az esetben csak fujja a szelet, de nem kapcsolja a klimat. Varj par percet, aztan nyomd meg ismet az AUTO gombot. 1 klattyanast kell hallanod es a moci alapjarat is meginog kisse. Nah, ilyenkor azt erzekeli az elektronika, hogy melegebb van bent, mint 23C, es termeszetesen bekapcsolja a klima kompresszort. Ha igy muxik nalad, akkor minden ok. Ha gyanusan tul gyakran kapcsolgat ki-be, ami azt jelenti, hogy 2-3sec-enkent, akkor valceg keves a gaz nyomas es ezert eloszor bekapcsol, aztan leesik a nyomas, es kikapcsol.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #7117 Dátum: 2006.05.15 hétfő, 10:58:00 »

a kephez kepest vmelyest mas lökös, a fenyszoro es a tetövonal. szoval azert egypar dolog, de! es most a lenyeg a leendö szeriavaltozatnal ,mindez lenyegesen jobb!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7118 Dátum: 2006.05.15 hétfő, 11:00:00 »

talan ilyen???
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7119 Dátum: 2006.05.15 hétfő, 11:24:00 »

De lehetséges, hogy ilyen lesz:
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7120 Dátum: 2006.05.15 hétfő, 11:25:00 »

Hoppá, elcsesztem, szóval ilyen:
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7121 Dátum: 2006.05.15 hétfő, 11:33:00 »

Hoppá, elcsesztem, szóval ilyen:

Na, akkor marad a tddi, meg ha lyukasra is rohadnak az ajtajaim...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7122 Dátum: 2006.05.15 hétfő, 12:14:00 »

wandor,
 
116 nincs, csak 115. Különbség a vezérlés, és a némely esetben a turbo. A 115 sima, a 130-as változó geometriás. De egyre többet találkozni olyan 130-as változatokkal is, amin sima van.
Te láttál már 130-ast fix turbóval? Én még olyanról nem is hallottam.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #7123 Dátum: 2006.05.15 hétfő, 12:23:00 »

Te láttál már 130-ast fix turbóval? Én még olyanról nem is hallottam.
Állítólag vissza szoktak rá!
Logikus is lenne, ha jól belegondolunk. Épp szerdán beszélgettem róla Zoli haverommal. Fix turbósnak kisebb (valamelyik) károsanyag kibocsájtása, mert nem tud olyan hirtelen felpörögni... Gondolom, amit mechanikus butítással elérhetnek, azt nem bonyolítják elektronikával!?
Asszem, Petya mondta, hogy visszatértek a fix geometriás turbóhoz.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7124 Dátum: 2006.05.15 hétfő, 12:28:00 »

vmivel talan közelebb az igazsaghoz, de meg ez sem teljesen olyan mint az uj:
 

Nem tudom. Nekem ez sokkal jobban tetszik, mint az A5-ös változat (#7188). Ha összehasonlítom a kémfotókkal, akkor a tükör, a ködlámpa, a kilincsek pozíciója inkább a zöldet sejteti, de tulajdonképpen a lökös formája is. A másik inkább egy fóka virtuáltuningjának tűnik - de a fene se tudja. Én mindenesetre inkább a zöld formájára szavazok. Meg azt mondták, elég merész lesz, az is a zöldet sejteti... meglátjuk.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #7125 Dátum: 2006.05.15 hétfő, 12:46:00 »

Nem tudom. Nekem ez sokkal jobban tetszik, mint az A5-ös változat (#7188). Ha összehasonlítom a kémfotókkal, akkor a tükör, a ködlámpa, a kilincsek pozíciója inkább a zöldet sejteti, de tulajdonképpen a lökös formája is. A másik inkább egy fóka virtuáltuningjának tűnik - de a fene se tudja. Én mindenesetre inkább a zöld formájára szavazok. Meg azt mondták, elég merész lesz, az is a zöldet sejteti... meglátjuk.
És az általam szerzett kék kémfotó hogy tetszik? Cheesy
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7126 Dátum: 2006.05.15 hétfő, 12:48:00 »

Kisber,
 
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7127 Dátum: 2006.05.15 hétfő, 12:49:00 »

nekem a zod begyun
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7128 Dátum: 2006.05.15 hétfő, 12:58:00 »

És az általam szerzett kék kémfotó hogy tetszik? Cheesy
Ilyet te vegyél... nekem nem kell.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #7129 Dátum: 2006.05.15 hétfő, 13:55:00 »

Egyébként a klimához annyit hogy most hallottam egy klimaszerelő haveromtol hogy a klimát még télen! is ajánlott bekapcsolni, mivel nem szeret lustálkodni!!
Persze télen nem kell vele lehűteni az utasteret, mehet a meleg levegő, az a lényeg hogy a klima forogjon!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7130 Dátum: 2006.05.15 hétfő, 13:57:00 »

Rebel,
 
naja, csak a leiras azt mondja, hogy 4C fok alatt a klima nem bekapcsolhato. Namost akkor mivan ?
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #7131 Dátum: 2006.05.15 hétfő, 14:00:00 »

Ez tényleg igy van!
El is felejtettem hogy 4 fok alatt ne kapcsold be!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7132 Dátum: 2006.05.15 hétfő, 14:20:00 »

Rebel,
 
naja, csak a leiras azt mondja, hogy 4C fok alatt a klima nem bekapcsolhato. Namost akkor mivan ?
Azért van olyan nap, mikor télen is 4 fok fölött van a hőmérséklet nem? Cheesy
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7133 Dátum: 2006.05.15 hétfő, 14:26:00 »

Sziasztok!
 
Egy röpke hónapig úgy nézett ki, hogy még sem lesz Mondeóm, de végre újra stimmel minden! Smiley
 
Szóval, ha esetleg valaki tud egy jó állapotú kombit, akkor írjon ide, mert érdekelne a dolog. 2001-es vagy max. 2002-est tudok megfizetni és úgy látom mindenképpen Ghia-t érdemes venni.
 
Arra meg most nem emlékszem, hogy a TDDI vagy a TDCI-nél fordul elő, hogy a 4 porlasztócsúcs kipurcan? Szóval melyiket érdemes(ebb) megvenni?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7134 Dátum: 2006.05.15 hétfő, 14:34:00 »

Sziasztok!
 
Egy röpke hónapig úgy nézett ki, hogy még sem lesz Mondeóm, de végre újra stimmel minden! Smiley
 
Szóval, ha esetleg valaki tud egy jó állapotú kombit, akkor írjon ide, mert érdekelne a dolog. 2001-es vagy max. 2002-est tudok megfizetni és úgy látom mindenképpen Ghia-t érdemes venni.
 
Arra meg most nem emlékszem, hogy a TDDI vagy a TDCI-nél fordul elő, hogy a 4 porlasztócsúcs kipurcan? Szóval melyiket érdemes(ebb) megvenni?
A TDDI igénytelenebb, a TDCI kicsit igényesebb a gázolajra (ennél a tipusnál fordul elő inkább a porlasztó-probléma)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7135 Dátum: 2006.05.15 hétfő, 14:44:00 »

Akkor maradok valószinűleg a TDDI-nél, legalább olcsóbban megúszom, ugye? Ennek van egyébként valami hasonló tipushibája?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7136 Dátum: 2006.05.15 hétfő, 14:49:00 »

Akkor maradok valószinűleg a TDDI-nél, legalább olcsóbban megúszom, ugye? Ennek van egyébként valami hasonló tipushibája?
Nemnagyon... Cheesy
Én ezt használok már 1 éve...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7137 Dátum: 2006.05.15 hétfő, 14:58:00 »

Privátba küldenél esetleg némi kis infót róla?
Tapasztalatok, személyes véleményed, ilyesmi!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7138 Dátum: 2006.05.15 hétfő, 16:14:00 »

Nem tudom, hogy mit tudnék írni...
Szerintem ár/teljesítményben nem tudja überelni egyik autó sem... Azt tudom, ha esetleg meg kell válnom az autómtól, a következő is mondeo lesz.
Asszem ezzel elmondtam mindent Cheesy
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7139 Dátum: 2006.05.15 hétfő, 16:21:00 »

Akkor maradok valószinűleg a TDDI-nél, legalább olcsóbban megúszom, ugye? Ennek van egyébként valami hasonló tipushibája?
A TDCI-nél sem típushiba, néhány nem fecaliftes példánynál fordult eddig elő, de nem lehet általánosítani.A TDCI kevesebbet fogyaszt,erősebb és csendesebb.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #7140 Dátum: 2006.05.15 hétfő, 16:25:00 »

vmivel talan közelebb az igazsaghoz, de meg ez sem teljesen olyan mint az uj:
 

timchy,
 
ez szerintem így nagyon szép lenne.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #7141 Dátum: 2006.05.15 hétfő, 16:27:00 »

Scratch,
Tehát, ha veszek egy 115 pacisat, akkor nem valószínű, hogy olcsó lenne a 130assá tétele. Chip tuninggal nem számolok, mert azt a 130asra szeretném még plusszba rátenni, hogy a 130 az alap legyen.
wandor,
 
de ha ennyi erő kell, akkor inkább miért nem 2.5 V6? Ott nem kell szórakozni chip meg ilyesmi dolgokkal.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #7142 Dátum: 2006.05.15 hétfő, 16:33:00 »

talan ilyen???

timchy,
 
a zöld lököse nekem jobban tetszik.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #7143 Dátum: 2006.05.15 hétfő, 16:34:00 »

Hoppá, elcsesztem, szóval ilyen:

Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #7144 Dátum: 2006.05.15 hétfő, 16:35:00 »

A TDCI-nél sem típushiba, néhány nem fecaliftes példánynál fordult eddig elő, de nem lehet általánosítani.A TDCI kevesebbet fogyaszt,erősebb és csendesebb.
Hát ezt azért cáfolnám, mert 2003.09-es mondija vna egyik ismerősömnek, és 65e km-el a verdában már túl van egy porlasztócserén Sad
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #7145 Dátum: 2006.05.15 hétfő, 16:35:00 »

Te láttál már 130-ast fix turbóval? Én még olyanról nem is hallottam.
Itt a fórumon írták...
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #7146 Dátum: 2006.05.15 hétfő, 17:01:00 »

Szívás! Lehet,h abban már 65 e van ha mondjuk külföldi..Ja és akkor ez már típushiba és lehet általánosítani..ok :
tehát már NEM 65e van ha mondjuk külföldi..
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7147 Dátum: 2006.05.15 hétfő, 17:01:00 »

Hát ezt azért cáfolnám, mert 2003.09-es mondija vna egyik ismerősömnek, és 65e km-el a verdában már túl van egy porlasztócserén Sad
Szívás! Lehet,h abban már 65 e van ha mondjuk külföldi..Ja és akkor ez már típushiba és lehet általánosítani..ok :
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7148 Dátum: 2006.05.15 hétfő, 17:10:00 »

tehát már NEM 65e van ha mondjuk külföldi..
Lehet, hogy valamennyivel több van benne, de max 80e lehet benne...  
Ismerősömé. 1,5 évesen vette 35e km-el. És akkor be volt pecsételve már a 10e-es, meg a 30e-es szervíz. Túl sokat nem csalhattak, mert még az eredeti fékek vannak rajta, és az orrán is látszik, hogy közel nincs annyi kőfelverődés, mint pl az enyémen (125e km).
Szóval maximum 80e lehet benne...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7149 Dátum: 2006.05.15 hétfő, 18:58:00 »

talan ilyen???

Én ugy tudom hogy ez a Ford Iosis tipusú autó. Legalábbis a ford katalógusban ezen a  néven szerepel. De szerintem a mondeo sem lesz olyan csúnya mint azt sokan hiszitek....
Naplózva
Oldalak: 1 ... 136 137 138 139 140 141 142 [143] 144 145 146 147 148 149 150 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.087 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.