Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.24 vasárnap, 17:27:42 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 138 139 140 141 142 143 144 [145] 146 147 148 149 150 151 152 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21925190 alkalommal)
0 Felhasználó és 89 vendég van a témában
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7200 Dátum: 2006.05.16 kedd, 09:33:00 »

razsa,
 
Ha megnezed a nyomatek grafikonokat, akkor kb. egy picivel nagyobb alacsony fordulaton a tdci nyomateka, mint a benyase. De tenyleg az lehet, amit mondasz, hogy a nagy nyomatek kulonbseg miatt erzodik gyengebbnek a tdci. fene tudja, nekem picit gyengebbnek tunt 1800 alatt a tdci mint a benyas. De ez gondolom megintcsak a megszokas kerdese. Illetve lehet meg a valto miatt is, mert ugye nekem 5gang, a masiknak 6.
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7201 Dátum: 2006.05.16 kedd, 09:36:00 »

Csak a TDDi-nél tértek vissza a fix geo-s turbóra, egyébként minden 130 Le-s TDCi-n változó geometriás van.
Na ugye.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #7202 Dátum: 2006.05.16 kedd, 09:36:00 »

Ja és benyás motorkarakterisztika nekem is nagyon bejön, hogy egyenletesen épül fel, minél jobban pörgeted annál jobban megy..ez vhogy felhergeli az embert és akkor odanyomja a padlót
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7203 Dátum: 2006.05.16 kedd, 09:38:00 »

razsa,
 
Lehet igazad van... Nekem teccett a TDCI, jol megy, csak fura eza nagy nyomatek kulonbseg. Ezt tenyleg szokni kell. Egyebkent sok cikkben olvastam azt, hogy a TDCI annyira gyenge alul, hogy sokaknak az elejen gondot okozott az elindulas, mert allandoan lefulladt alattuk a vas. Gondolom nem hulyesegbol irtak ezt.
Totalcar facelift tesztben is felemlitettek, hogy ha nincs turbo nyomas, akkor el kell felejteni az erot es en pont ezt ereztem a talin is. Mindenesetre en a kiegyensulyozott de nagy nyomatek hive vagyok, fordulatszamtol fuggetlenul. Lehet nekem egy 3.0 v6 lenne a tokeletes valasztas
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #7204 Dátum: 2006.05.16 kedd, 09:38:00 »

TDDI-s kollégák,
 
Az a kérdésem, hogy a ti gépetekben is nagyon rövid a váltó 1-es és 2-es fokozata? Az 1-es gyakorlarilag csak az autó megmozdítására jó, 2-esben is legfeljebb 60-70-ig tudom kihuzatni. A 3-as már elég hosszú, de az első kettő rövidségét nem annyira szeretem.
Minden TDDI-é ilyen?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7205 Dátum: 2006.05.16 kedd, 09:40:00 »

Angel, ne akarj már rábeszélni, hogy van benne 150e km Cheesy
Szóval most 2.5 éves. 1 év alatt a mostani tulajdonos beletett 35e km-t. Ez biztos!
Tehát 1.5 év alatt szerinted mennyit lehet beletenni egy normál használatú autóra?! 100e-et? Cheesy
Ne vicceljünk már Cheesy
Az előző tulaj azt mondja, hogy azért vitte el 10e-es szervízbe, mert neki azt mondták, hogy az első olajcserét érdemes korábban megcsinálni... A második olajcsere már nyilván a 10e-es miatt 30-ra kellett tenni...
Gyanítom, hogy a 10e-es 20e-nél, illetve a 30e-es 40e-nél volt.
De még akkoris azt mondom, hogy reális...
 
Nah, de nem ez a lényeg, hanem az, hogy igazából akár 60-70e km-nél is megadhatja magát a porlasztócsúcs...
 
Jah, és a faszi folyamatosan a schell-nél tankol! Tehát még csak nem is pancsol a gázolajjal...
Kilométer: Én tudok olyan tdci-ről, amiben 140e km van, és még nincs 2 éves. Asszem a szkreccsék is belenyomtak 1 év alatt 100ezret.  
Német autókról beszélek. Ott simán elképzelhető az ilyesmi. Az, hogy egy tdci, amelyik 2,5 éves, német, és nincs benne 100e km, szvsz ritka, mint a fehér holló.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7206 Dátum: 2006.05.16 kedd, 09:41:00 »

razsa,
 
de az teny, hogy mikor meglodult a tdci kiult a vigyor az arcomra
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #7207 Dátum: 2006.05.16 kedd, 09:42:00 »

Kilométer: Én tudok olyan tdci-ről, amiben 140e km van, és még nincs 2 éves. Asszem a szkreccsék is belenyomtak 1 év alatt 100ezret.  
Német autókról beszélek. Ott simán elképzelhető az ilyesmi. Az, hogy egy tdci, amelyik 2,5 éves, német, és nincs benne 100e km, szvsz ritka, mint a fehér holló.
Nem kell ahhoz német autó! SGabó egy hónap alatt betesz a gépébe 7000-et. 2 havonta jár olajcserére.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7208 Dátum: 2006.05.16 kedd, 09:42:00 »

razsa,
 
Lehet igazad van... Nekem teccett a TDCI, jol megy, csak fura eza nagy nyomatek kulonbseg. Ezt tenyleg szokni kell. Egyebkent sok cikkben olvastam azt, hogy a TDCI annyira gyenge alul, hogy sokaknak az elejen gondot okozott az elindulas, mert allandoan lefulladt alattuk a vas. Gondolom nem hulyesegbol irtak ezt.
Totalcar facelift tesztben is felemlitettek, hogy ha nincs turbo nyomas, akkor el kell felejteni az erot es en pont ezt ereztem a talin is. Mindenesetre en a kiegyensulyozott de nagy nyomatek hive vagyok, fordulatszamtol fuggetlenul. Lehet nekem egy 3.0 v6 lenne a tokeletes valasztas
Igen ,de ez a lefulladás sztem nem azért van.Hanem mert a kuplung nagyon kis részen fog.Engeded engeded semmi aztán 1xcsak megfogja de ha egy picit is tovább engeded és nem tartod ott hopp már le is fulladtál.De nem azért mert nincs erő.Pont azért csinálták ilyenre,h a nagy nyomatékot elbírja ne lehessen szétcsúsztatni.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7209 Dátum: 2006.05.16 kedd, 09:43:00 »

razsa,
 
szerintem eza gyengeseg pont abbol fakad, hogy a turbos dieseleknel joval kisebb az alap kompresszio, mint egy szivo dieselnel. Ebbol is adodhat a nagy nyomatek kulonbseg.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7210 Dátum: 2006.05.16 kedd, 09:44:00 »

razsa,
 
"Pont azért csinálták ilyenre,h a nagy nyomatékot elbírja ne lehessen szétcsúsztatni."
 
van benne valami...
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #7211 Dátum: 2006.05.16 kedd, 09:54:00 »

TDDI-s kollégák,
 
Az a kérdésem, hogy a ti gépetekben is nagyon rövid a váltó 1-es és 2-es fokozata? Az 1-es gyakorlarilag csak az autó megmozdítására jó, 2-esben is legfeljebb 60-70-ig tudom kihuzatni. A 3-as már elég hosszú, de az első kettő rövidségét nem annyira szeretem.
Minden TDDI-é ilyen?
Hát nekem is TDDI-m van, és nekem is nagyon rövid az 1-2, viszont hosszú magasabb fokozatban...  
De már megszoktam...
 
A 6gangos új faceliftes már szépen el van osztva...
 
Ez még egy ilyen "gagyi" váltó
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7212 Dátum: 2006.05.16 kedd, 09:58:00 »

razsa,
 
Lehet igazad van... Nekem teccett a TDCI, jol megy, csak fura eza nagy nyomatek kulonbseg. Ezt tenyleg szokni kell. Egyebkent sok cikkben olvastam azt, hogy a TDCI annyira gyenge alul, hogy sokaknak az elejen gondot okozott az elindulas, mert allandoan lefulladt alattuk a vas. Gondolom nem hulyesegbol irtak ezt.
Totalcar facelift tesztben is felemlitettek, hogy ha nincs turbo nyomas, akkor el kell felejteni az erot es en pont ezt ereztem a talin is. Mindenesetre en a kiegyensulyozott de nagy nyomatek hive vagyok, fordulatszamtol fuggetlenul. Lehet nekem egy 3.0 v6 lenne a tokeletes valasztas
Amennyire én ismerlek, te még a 2.0-át sem használod ki, szvsz neked tök felesleges a 3.0.
Egyébként az már jóval többet fogyaszt.
A TDCi tényleg hajlamos a lefulladásra, 1500 alatt elég gyengus. Figyelni kell rá. Érdekességképpen: amikor jöttünk haza, tankoltam, lennulláztam. 4.0-ás fogyi jött ki. Bocsi... nyomaték, turbónyomás, meg ilyesmi: ez a lényeg.
Meg az is igaz, hogy mindkettő 2.0-ás (benzin-dízel) 9,8 alatt van 100-on, de a tdci jóval jobban startol, így folyamatosan vagy fél autóval a benzines előtt van. Kipróbáltuk.
De nem is ez a fontos, hanem a rugalmasság. Ami egy tipikus előzési feladat. Na ebben a tdci veri az st220-at is.
A fordnál 50-100-at mértek.
1,8(125): 14,3s
2.0(145): 12,6s
2,5(170): 10,9s
3,0(226): 9,5s
TDDi(115): 8,9s
TDCi(130): 8,7s
Eszerint még a tddi is veri az st-t rugalmasságban. Ugyi a nyomaték.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7213 Dátum: 2006.05.16 kedd, 10:01:00 »

Szvsz a lefulladáshoz mindhárom dolog közrejátszik. A kuplung is, meg az is, hogy a szívódízelnél egy kicsivel magasabb a kompresszió, és a sok levegőt a tdci a turbóval éri el, ami kis fordulaton alig megy. A harmadik meg az, hogy míg nagyobb fordulaton megy mint az állat, ahhoz képest viszont elég gyenge. A szívódízel végig olyan, amilyen.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #7214 Dátum: 2006.05.16 kedd, 10:24:00 »

Én 2001/7 gépet vettem 162 ezer km-vel, és semmi gond vele.
Én is 2001, és most 243e szintén motorikus gond nélkül.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7215 Dátum: 2006.05.16 kedd, 10:29:00 »

Angel,
 
jaja, rugalmassag odaver rendesen a tdci
Naplózva

blah blah blah
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #7216 Dátum: 2006.05.16 kedd, 10:36:00 »

TDDI-s kollégák,
 
Az a kérdésem, hogy a ti gépetekben is nagyon rövid a váltó 1-es és 2-es fokozata? Az 1-es gyakorlarilag csak az autó megmozdítására jó, 2-esben is legfeljebb 60-70-ig tudom kihuzatni. A 3-as már elég hosszú, de az első kettő rövidségét nem annyira szeretem.
Minden TDDI-é ilyen?
Az 1-es valóban csak elindulni jó, 2 se sok, lassan tempóhoz ideális.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #7217 Dátum: 2006.05.16 kedd, 10:49:00 »

wandor,
 
de ha ennyi erő kell, akkor inkább miért nem 2.5 V6? Ott nem kell szórakozni chip meg ilyesmi dolgokkal.
Scratch,
Elsősorban fogyasztás, másrészt egy benzines után ültem a jelenlegibe, és nagyon-nagyon-nagyon.....-szóval élvezem a nyomatékot. Párom kanizsai, elég okat járunk, sajna számít a fogyasztás. Ha nem lenne gond, én is gondolkoznék a benzinesen. Ezért is szórakoztam annyit a hatos váltóval, és cserélném el az mostanit, amúgy eszembe nem jutna embert engedni az autóm közelébe. (gondolom ezt nem kell ecsetelnem)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7218 Dátum: 2006.05.16 kedd, 11:17:00 »

Angel,
 
jaja, rugalmassag odaver rendesen a tdci
Ha autót kéne összerakni, akkor a TDCI rugalmassága, az ST220 külalakja, és egy off honda v-tech/vti hangja Cheesy
Sajnos ebben a haver hondája brutális :DDD
Azt nem adja vissza 1 disel hangja sem - sajnos Cheesy
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7219 Dátum: 2006.05.16 kedd, 11:29:00 »

Ha autót kéne összerakni, akkor a TDCI rugalmassága, az ST220 külalakja, és egy off honda v-tech/vti hangja Cheesy
Sajnos ebben a haver hondája brutális :DDD
Azt nem adja vissza 1 disel hangja sem - sajnos Cheesy
Ezt többé kevésbé meg lehet oldani: van ST TDCi! A 2.2-est lehet ST kivitelben is kérni.
De az igazi a 2,7d lesz.
Beraksz egy honda CD-t, oszt jól van.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7220 Dátum: 2006.05.16 kedd, 11:30:00 »

Ha autót kéne összerakni, akkor a TDCI rugalmassága, az ST220 külalakja, és egy off honda v-tech/vti hangja Cheesy
Sajnos ebben a haver hondája brutális :DDD
Azt nem adja vissza 1 disel hangja sem - sajnos Cheesy
Azért az ST egészen más, mint egy kormos. Az egy más világ, amikor az ember 4500-nál nem elvált, hanem kól rálép a gázra. Amikor a v6-osok (Curtissel az élen) pörgétték start előtt a gépet, az nem volt egy rossz élmény!
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #7221 Dátum: 2006.05.16 kedd, 11:37:00 »

De 6e-nél már az ST-t is váltani kell Cheesy
Egy honda 6e-nél kel életre, és el tudod pörgetni 8500-ig Cheesy
 
6e-nél egyébként olyasmi érzésem van, mint a mondimba 2e-nél Cheesy
Hogy megindul... A különbség az, hogy míg az enyém hangja morrrr Cheesy, addig a hondájé ííííí Cheesy
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7222 Dátum: 2006.05.16 kedd, 11:45:00 »

De 6e-nél már az ST-t is váltani kell Cheesy
Egy honda 6e-nél kel életre, és el tudod pörgetni 8500-ig Cheesy
 
6e-nél egyébként olyasmi érzésem van, mint a mondimba 2e-nél Cheesy
Hogy megindul... A különbség az, hogy míg az enyém hangja morrrr Cheesy, addig a hondájé ííííí Cheesy
hát a hoonda csak 4 henger neem? 6hengert nemtod annyira pörgetni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7223 Dátum: 2006.05.16 kedd, 11:50:00 »

hát a hoonda csak 4 henger neem? 6hengert nemtod annyira pörgetni.
Jah, csak 4... 140 Nm Cheesy
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7224 Dátum: 2006.05.16 kedd, 13:18:00 »

Üdv,
 
volt valaki itt a fórumon, aki képes volt az autók külföldi előéletét (szervizmúltját) is lekérdezni. Emélkeztek ki az?
Egyik barátom venne egy német eredetű autót.
Köszönöm
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7225 Dátum: 2006.05.16 kedd, 13:28:00 »

Üdv,
 
volt valaki itt a fórumon, aki képes volt az autók külföldi előéletét (szervizmúltját) is lekérdezni. Emélkeztek ki az?
Egyik barátom venne egy német eredetű autót.
Köszönöm
Igen lkiss tudott utánna nézni ha jól emlékszem.
Üdv
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7226 Dátum: 2006.05.16 kedd, 13:36:00 »

A honda 8500-as fordulata kell a kutyának. Nyomatéka meg akkora van, hogy az érdi emelkedő kifog rajta. Fűnyíró hangja van.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7227 Dátum: 2006.05.16 kedd, 13:38:00 »

hát a hoonda csak 4 henger neem? 6hengert nemtod annyira pörgetni.
Miért ne tudnád a 6 hengert pörgetni? Csak nincs rá szükség, ennyi.
Nézd csak meg a forma 1-et, ott van egy csomó henger, és nagy fordulat.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #7228 Dátum: 2006.05.16 kedd, 13:41:00 »

Miért ne tudnád a 6 hengert pörgetni? Csak nincs rá szükség, ennyi.
Nézd csak meg a forma 1-et, ott van egy csomó henger, és nagy fordulat.
Jó példa az F1. A mostani V8-asok többet pörögnek, mint a tavaji V10-esek... Gondolom nem véletlenül... Cheesy
Persze nem tudom, hogy miért - nem értek hozzá
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7229 Dátum: 2006.05.16 kedd, 14:53:00 »

Nah, még 1 gyanúm volt a hűtővíz-parámmal kapcsolatban, és az a hőgomba. Ezek 1 állásúak csak? Mert megnéztem, és ha jól láttam, akkor csak 2 drót jött ki belőle (ha szemben állok az autóval és ahogy felülről ránézek, akkor a jobb alsó sarokban van?).
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7230 Dátum: 2006.05.16 kedd, 20:07:00 »

Angel, ne akarj már rábeszélni, hogy van benne 150e km Cheesy
Szóval most 2.5 éves. 1 év alatt a mostani tulajdonos beletett 35e km-t. Ez biztos!
Tehát 1.5 év alatt szerinted mennyit lehet beletenni egy normál használatú autóra?! 100e-et? Cheesy
Ne vicceljünk már Cheesy
Az előző tulaj azt mondja, hogy azért vitte el 10e-es szervízbe, mert neki azt mondták, hogy az első olajcserét érdemes korábban megcsinálni... A második olajcsere már nyilván a 10e-es miatt 30-ra kellett tenni...
Gyanítom, hogy a 10e-es 20e-nél, illetve a 30e-es 40e-nél volt.
De még akkoris azt mondom, hogy reális...
 
Nah, de nem ez a lényeg, hanem az, hogy igazából akár 60-70e km-nél is megadhatja magát a porlasztócsúcs...
 
Jah, és a faszi folyamatosan a schell-nél tankol! Tehát még csak nem is pancsol a gázolajjal...
Erre küldök egy képet holnap.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7231 Dátum: 2006.05.16 kedd, 22:39:00 »

A hátsó szilenteket cseréje csöndesebbé teszi a futóművet? Eléggé hangosak a hátsó kerekek az út egyenetlenségein. A neve után azt hiszem, nagyobb szilenciónak kellene lenni ott hátul.
Egyáltalán, mire valók a szilentek?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7232 Dátum: 2006.05.16 kedd, 22:43:00 »

A hátsó szilenteket cseréje csöndesebbé teszi a futóművet? Eléggé hangosak a hátsó kerekek az út egyenetlenségein. A neve után azt hiszem, nagyobb szilenciónak kellene lenni ott hátul.
Egyáltalán, mire valók a szilentek?
A futómű stabilitását biztosítják a tartásukkal és rugalmasságukkal, meg azzal, hogy a megfelelő helyen tartják az odavaló alkatrészeket, leginkább stabilizátor rudakat, lengőkarokat...stb
Ha hangja van a fut.műnek silent miatt akkor az kopogás. az megszűnhet csere után, ill. kötelező neki megszűnni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7233 Dátum: 2006.05.16 kedd, 22:44:00 »

A futómű stabilitását biztosítják a tartásukkal és rugalmasságukkal, meg azzal, hogy a megfelelő helyen tartják az odavaló alkatrészeket, leginkább stabilizátor rudakat, lengőkarokat...stb
Ha hangja van a fut.műnek silent miatt akkor az kopogás. az megszűnhet csere után, ill. kötelező neki megszűnni.
Kösssssz!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7234 Dátum: 2006.05.16 kedd, 22:46:00 »

Kösssssz!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7235 Dátum: 2006.05.16 kedd, 22:48:00 »

Huh, köszönöm a sok hozzászólást, nagyon tanulságos volt a 2.0 benzines vs. 2.0 TDDI-TDCI eszmefuttatásotok.
Számomra az jött ki belőle, hogy mivel 2001-es lenne az évjárat egy 2.0 benyással járok a legjobban. Utána a 2.0 TDCI, és a végére helyeztem a 2.0 TDDI-t. Erről nem is nagyon irtatok.
Viszont, ha lenne még 1 millióm akkor 2.0 TDCI lenne a nyerő a facelift utáni sorozatból!
És akkor elméletileg egy 100-150e km között reális talán a futott km.
A GHIA felszereltségnél nem érdemes lejjebb menni ugye? Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7236 Dátum: 2006.05.16 kedd, 22:51:00 »

Huh, köszönöm a sok hozzászólást, nagyon tanulságos volt a 2.0 benzines vs. 2.0 TDDI-TDCI eszmefuttatásotok.
Számomra az jött ki belőle, hogy mivel 2001-es lenne az évjárat egy 2.0 benyással járok a legjobban. Utána a 2.0 TDCI, és a végére helyeztem a 2.0 TDDI-t. Erről nem is nagyon irtatok.
Viszont, ha lenne még 1 millióm akkor 2.0 TDCI lenne a nyerő a facelift utáni sorozatból!
És akkor elméletileg egy 100-150e km között reális talán a futott km.
A GHIA felszereltségnél nem érdemes lejjebb menni ugye? Smiley
Szerintem említettük páran  TDDI-k nyerő tulajdonságait!
Szerintem remek, és kiválóan működik.
Ha benzines mellett döntesz akkor nem tudod meg, hogy milyen az a bizonyos nyomaték....ami mindig ott van.
üdv,
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7237 Dátum: 2006.05.16 kedd, 23:03:00 »

Bocsánat, nem akartam én megbántani a TDDI tulajokat, de erről most viszonylag kevesebbet olvastam.
Az az igazság, hogy még sosem próbáltam dizel autót. Ezek szerint rámférne! Smiley
A cikket elolvastam a főoldalon, de a gyakorlati tapasztalatok mit mutatnak mi a különbség a TDDI és a TDCI között?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7238 Dátum: 2006.05.16 kedd, 23:06:00 »

Bocsánat, nem akartam én megbántani a TDDI tulajokat, de erről most viszonylag kevesebbet olvastam.
Az az igazság, hogy még sosem próbáltam dizel autót. Ezek szerint rámférne! Smiley
A cikket elolvastam a főoldalon, de a gyakorlati tapasztalatok mit mutatnak mi a különbség a TDDI és a TDCI között?
Gyakorlatban: a TDCI csendesebb,erősebb azaz jobban megy és kevesebbet fogyaszt.Kb ennyi.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7239 Dátum: 2006.05.16 kedd, 23:10:00 »

Bocsánat, nem akartam én megbántani a TDDI tulajokat, de erről most viszonylag kevesebbet olvastam.
Az az igazság, hogy még sosem próbáltam dizel autót. Ezek szerint rámférne! Smiley
A cikket elolvastam a főoldalon, de a gyakorlati tapasztalatok mit mutatnak mi a különbség a TDDI és a TDCI között?
Félreértés ne legyen! Megbántásról szó sincs!
Csak szerintem a TDDI-k ről is legalább ugyan annyi szó esett mint a TDCI-kről.
Ha van időd akkor tekerj jól vissza a dízel topicban.
Amúgy a lényeg, hogy mondit vegyél! Az már fél siker!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7240 Dátum: 2006.05.16 kedd, 23:12:00 »

Gyakorlatban: a TDCI csendesebb,erősebb azaz jobban megy és kevesebbet fogyaszt.Kb ennyi.
viszont egy 2001-es modellnél ha nem tudod mennyit ment előtte akkor talán nyugodtabb lehetsz egy TDDI vel. Az egy stabil, jól bejáratott konstrukció. DE ez nem azt jelenti, hogy nem lehet kifogni egy szuper, megbízható TDCI-t. Olyan is van.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7241 Dátum: 2006.05.16 kedd, 23:13:00 »

Huh, köszönöm a sok hozzászólást, nagyon tanulságos volt a 2.0 benzines vs. 2.0 TDDI-TDCI eszmefuttatásotok.
Számomra az jött ki belőle, hogy mivel 2001-es lenne az évjárat egy 2.0 benyással járok a legjobban. Utána a 2.0 TDCI, és a végére helyeztem a 2.0 TDDI-t. Erről nem is nagyon irtatok.
Viszont, ha lenne még 1 millióm akkor 2.0 TDCI lenne a nyerő a facelift utáni sorozatból!
És akkor elméletileg egy 100-150e km között reális talán a futott km.
A GHIA felszereltségnél nem érdemes lejjebb menni ugye? Smiley
Hát neked mennyire fontosak az apróságok és az elegancia? Mert már a Trend-ben is vannak ilyenek alapból,h 4 légzsák, 4el ablakemelő,el ülés,el tükrök,ködlámpa,légkondi stb.Az ambiente meg az alap.De kifoghatsz Trendekből is jól felszerelt változatokat.Belülről(trend) a különbség,h alumínium betét van a középkonzolon és szövet kárpitos ülések .A ghiában fabetét van ugye,aut.légkoni,plüss kárpit.cd-s rádió,első ablakfűtés,hátsó belső világítás, 16"os felnik,fed.comp stb. De persze opcióként még egy csomó midnen lehet benne.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7242 Dátum: 2006.05.16 kedd, 23:14:00 »

Hát neked mennyire fontosak az apróságok és az elegancia? Mert már a Trend-ben is vannak ilyenek alapból,h 4 légzsák, 4el ablakemelő,el ülés,el tükrök,ködlámpa,légkondi stb.Az ambiente meg az alap.De kifoghatsz Trendekből is jól felszerelt változatokat.Belülről(trend) a különbség,h alumínium betét van a középkonzolon és szövet kárpitos ülések .A ghiában fabetét van ugye,aut.légkoni,plüss kárpit.cd-s rádió,első ablakfűtés,hátsó belső világítás, 16"os felnik,fed.comp stb. De persze opcióként még egy csomó midnen lehet benne.
Ja szval a Trend az a sportosabb vonalat követi az elubetétekkel, a Ghia meg elegánsabb, jobban felszerelt.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7243 Dátum: 2006.05.16 kedd, 23:14:00 »

Félreértés ne legyen! Megbántásról szó sincs!
Csak szerintem a TDDI-k ről is legalább ugyan annyi szó esett mint a TDCI-kről.
Ha van időd akkor tekerj jól vissza a dízel topicban.
Amúgy a lényeg, hogy mondit vegyél! Az már fél siker!
Helyes a bőgés!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7244 Dátum: 2006.05.16 kedd, 23:16:00 »

Bocsánat, nem akartam én megbántani a TDDI tulajokat, de erről most viszonylag kevesebbet olvastam.
Az az igazság, hogy még sosem próbáltam dizel autót. Ezek szerint rámférne! Smiley
A cikket elolvastam a főoldalon, de a gyakorlati tapasztalatok mit mutatnak mi a különbség a TDDI és a TDCI között?
DE ez tény,h mondiból mindig a Ghia a legszebb:) (leszámítva az ilyen "torzszüleményeket" mint Titanium meg ST )
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7245 Dátum: 2006.05.16 kedd, 23:17:00 »

Ja szval a Trend az a sportosabb vonalat követi az elubetétekkel, a Ghia meg elegánsabb, jobban felszerelt.
Szerintem az, hogy mi van alapból az egyes kategóriákban az országonként változik.
De ugye lehet pluszban rendelni bármit.
Az enyém pl. trend +CD+szélvédő fűtés+tempomat+8 lufi ellenben manuális a klíma....én ilyet fogtam ki.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7246 Dátum: 2006.05.16 kedd, 23:18:00 »

DE ez tény,h mondiból mindig a Ghia a legszebb:) (leszámítva az ilyen "torzszüleményeket" mint Titanium meg ST )
Nekem az alu középkonzol jobban tetszik. Jól megy a telefonomhoz...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7247 Dátum: 2006.05.16 kedd, 23:18:00 »

Ja szval a Trend az a sportosabb vonalat követi az elubetétekkel, a Ghia meg elegánsabb, jobban felszerelt.
elu=alu
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7248 Dátum: 2006.05.16 kedd, 23:20:00 »

Szerintem az, hogy mi van alapból az egyes kategóriákban az országonként változik.
De ugye lehet pluszban rendelni bármit.
Az enyém pl. trend +CD+szélvédő fűtés+tempomat+8 lufi ellenben manuális a klíma....én ilyet fogtam ki.
Nem, az Ambiente,Trend ,Ghia mindehol ugyanazt jelenti.Egyedül az ESP-vel szoktak variálni országonként.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7249 Dátum: 2006.05.16 kedd, 23:25:00 »

Nem, az Ambiente,Trend ,Ghia mindehol ugyanazt jelenti.Egyedül az ESP-vel szoktak variálni országonként.
Ez tuti? Akkor rosszul tudom.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 138 139 140 141 142 143 144 [145] 146 147 148 149 150 151 152 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.087 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.