Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.24 vasárnap, 11:58:43 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 158 159 160 161 162 163 164 [165] 166 167 168 169 170 171 172 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21922036 alkalommal)
0 Felhasználó és 116 vendég van a témában
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8200 Dátum: 2006.07.11 kedd, 12:09:00 »

Tegnap Mondeokombicivel tartottunk egy kis minitalit, ő is megnézte a csörgésem, szerinte szíjfeszítő lesz.
Ennek mennyibe kerül a cseréje? Meddig lehet így még járni vele? Vagy inkább ne nagyon használjam, ameddig nincs kicserélve?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8201 Dátum: 2006.07.11 kedd, 12:17:00 »

Scratch,
 
Nalam csorgo szijfeszitovel meg par honapot eljarkaltam, de relative keveset gurulok. A szijfeszito tenyleges alapotarol nem igen lehet megbizonyosodni. Ha mar csorog az baj, de hogy ezzel meg meddig tucc eljarni az kizart dolog mer nemtudom. Az viszont gaz, ha elhagyja magat a feszito, es leugrik a szij. Az sokkal dragabba fog kerulni, mintha most kicsereltetned. egyebkent nekem Fox kollega hozta asszem 20k-ert. Szerintem neked is kb. ennyibe fajna. Nekem meg 5k volt a csere, es igy lett 25 a vege. Botban olya 40k a szijfeszito. Utangyartott kb. 20k (SKF). Igy inkabb megvettem a gyarit. Legalabb nem er meglepetes. Azt ajanlom, ha lehetoseget van ra mielobb csereltesd ki. draga a trelerezes
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8202 Dátum: 2006.07.11 kedd, 12:49:00 »

Scratch,
 
Nalam csorgo szijfeszitovel meg par honapot eljarkaltam, de relative keveset gurulok. A szijfeszito tenyleges alapotarol nem igen lehet megbizonyosodni. Ha mar csorog az baj, de hogy ezzel meg meddig tucc eljarni az kizart dolog mer nemtudom. Az viszont gaz, ha elhagyja magat a feszito, es leugrik a szij. Az sokkal dragabba fog kerulni, mintha most kicsereltetned. egyebkent nekem Fox kollega hozta asszem 20k-ert. Szerintem neked is kb. ennyibe fajna. Nekem meg 5k volt a csere, es igy lett 25 a vege. Botban olya 40k a szijfeszito. Utangyartott kb. 20k (SKF). Igy inkabb megvettem a gyarit. Legalabb nem er meglepetes. Azt ajanlom, ha lehetoseget van ra mielobb csereltesd ki. draga a trelerezes
Ez a generátorszíj görgője. Mi kárt fog csinálni? nem lesz töltés? Lemerül az akksi? Majd észreveszi, ha már leállt a motor.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
REF100
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 376

gyulairobert@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8203 Dátum: 2006.07.11 kedd, 12:51:00 »

Tegnap Mondeokombicivel tartottunk egy kis minitalit, ő is megnézte a csörgésem, szerinte szíjfeszítő lesz.
Ennek mennyibe kerül a cseréje? Meddig lehet így még járni vele? Vagy inkább ne nagyon használjam, ameddig nincs kicserélve?
Nekem első hátsó fékbetét és első féktárcsa csere + a szíjfeszítő illetve a hozzá tartozó dolgok cseréje ford solymár 135000ft.
ebből a szíjfeszítős kellékek illetve munkadíj kb 55000ft
 
azóta nem csörög, viszont állandóan leáll
Naplózva

MKV 2.0 TDCi (180LE) Ruby red
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8204 Dátum: 2006.07.11 kedd, 12:57:00 »

Angel,
 
Jah, majd eszreveszi, ha felfort a viz, elmegy a szervo. Ugyanis a szij porgeti a vizpumpat is. Nade akkoris macerasabb a dolog, ha ut kozben rohad le.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #8205 Dátum: 2006.07.11 kedd, 13:52:00 »

Scratch,
 
Nalam csorgo szijfeszitovel meg par honapot eljarkaltam, de relative keveset gurulok. A szijfeszito tenyleges alapotarol nem igen lehet megbizonyosodni. Ha mar csorog az baj, de hogy ezzel meg meddig tucc eljarni az kizart dolog mer nemtudom. Az viszont gaz, ha elhagyja magat a feszito, es leugrik a szij. Az sokkal dragabba fog kerulni, mintha most kicsereltetned. egyebkent nekem Fox kollega hozta asszem 20k-ert. Szerintem neked is kb. ennyibe fajna. Nekem meg 5k volt a csere, es igy lett 25 a vege. Botban olya 40k a szijfeszito. Utangyartott kb. 20k (SKF). Igy inkabb megvettem a gyarit. Legalabb nem er meglepetes. Azt ajanlom, ha lehetoseget van ra mielobb csereltesd ki. draga a trelerezes
Szerintem is érdemes cseréltetni.  
Azt már kevésbé hiszem, hogy ebben az esetben csak a gyári a jó. Egy SKF feszítő, ugyanilyen csapággyal kiváló, én off autókban már többet tetettem be, de még nem volt vele baj.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8206 Dátum: 2006.07.11 kedd, 14:04:00 »

Szerintem is érdemes cseréltetni.  
Azt már kevésbé hiszem, hogy ebben az esetben csak a gyári a jó. Egy SKF feszítő, ugyanilyen csapággyal kiváló, én off autókban már többet tetettem be, de még nem volt vele baj.
Az skf jobb/rosszabb is lehet, mint a gyári
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #8207 Dátum: 2006.07.11 kedd, 14:11:00 »

Az skf jobb/rosszabb is lehet, mint a gyári
Persze, mert már azt is csinálják Kínában (PRC). De azt el lehet olvasni általában a csapágy oldalán. Ha tényleg kínai, az gáz, mert néha a zsírt kispórolják belőle.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8208 Dátum: 2006.07.11 kedd, 15:02:00 »

Szerintem az SKF csinalja a Fordnak is a feszitot
A gyari es az utangyartott SKf kb. ugyan annyiba kerul, akko mee ne vegyem a gyarit ? Nekem 160e km-t birt es ha a mostani gyari is elmegy annyit, akkor az jau.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8209 Dátum: 2006.07.11 kedd, 15:03:00 »

A vezeto gorgo pedig NSK csapagyas vot. Made in japan. Bratyom meg is jegyezte, hogy vegre egy megbizhato alkatresz
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8210 Dátum: 2006.07.11 kedd, 15:05:00 »

Ma kerdeztem TMK-s kollegakat, hogy milyen az SKF. Azt mondtak, regen jobb vot.
Naplózva

blah blah blah
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8211 Dátum: 2006.07.11 kedd, 19:50:00 »

Scratch,
 
Nalam csorgo szijfeszitovel meg par honapot eljarkaltam, de relative keveset gurulok. A szijfeszito tenyleges alapotarol nem igen lehet megbizonyosodni. Ha mar csorog az baj, de hogy ezzel meg meddig tucc eljarni az kizart dolog mer nemtudom. Az viszont gaz, ha elhagyja magat a feszito, es leugrik a szij. Az sokkal dragabba fog kerulni, mintha most kicsereltetned. egyebkent nekem Fox kollega hozta asszem 20k-ert. Szerintem neked is kb. ennyibe fajna. Nekem meg 5k volt a csere, es igy lett 25 a vege. Botban olya 40k a szijfeszito. Utangyartott kb. 20k (SKF). Igy inkabb megvettem a gyarit. Legalabb nem er meglepetes. Azt ajanlom, ha lehetoseget van ra mielobb csereltesd ki. draga a trelerezes
Azért kérdeztem csak, hogy mindent hátrhagyva rohanjak-e a szervízbe, vagy még egy hetet kibír, mikor lesz olyan napom, hogy ráérek szervízelni.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8212 Dátum: 2006.07.11 kedd, 19:51:00 »

Nekem első hátsó fékbetét és első féktárcsa csere + a szíjfeszítő illetve a hozzá tartozó dolgok cseréje ford solymár 135000ft.
ebből a szíjfeszítős kellékek illetve munkadíj kb 55000ft
 
azóta nem csörög, viszont állandóan leáll
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8213 Dátum: 2006.07.11 kedd, 20:04:00 »

Azért kérdeztem csak, hogy mindent hátrhagyva rohanjak-e a szervízbe, vagy még egy hetet kibír, mikor lesz olyan napom, hogy ráérek szervízelni.
Szerintem akár hónapokat is kibír.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8214 Dátum: 2006.07.11 kedd, 20:48:00 »

Angel,
 
vagy nem.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8215 Dátum: 2006.07.11 kedd, 20:52:00 »

Scratch,
 
Az, hogy mennyi ideje van meg hatra a feszitonek az kizart dolog, mer nemtudom, de jobb felni, mint megijedni alapon, en mihamarabb kicserltetnem. En csak azert huztam ennyi ideig, mert nem tudtam, hogy eza baja. Azt hittem, hogy a generator csapagy szabadonfutoja szalt el, de Gatfalvi kollega maharjaban kideritette, hogy nem. Azon a heten mar meg is volt az uj szijfeszito, es hetvegen indultunk egy cirka 700km-es turara. Nem hianyzot volna, ha akkor adja meg magat... Tehat ha tuti, hogy szijfeszito, akkor keresd fox kollegat, es mihamarabb csereltesd ki !
Vagy valald a kockazatot es esetleg meguszod, vagy valahol rerohadsz, mert eltort a rugo, es leugrott a szij. Az viszont dragabb mulatsag lesz, ha a treler arat is hozza szamitjuk a mokahoz.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8216 Dátum: 2006.07.11 kedd, 20:53:00 »

Scratch,
 
Gatfalvi mestertol kerdeztem, hogy meddig birja meg igy csorogve, es azt mondta, hogy fingja nincs, pedig asszem 16evig volt ford szerelo. Tehat lutri az egesz. Azt tanacsolta, hogy csereltessem ki mihamarabb.
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8217 Dátum: 2006.07.11 kedd, 21:41:00 »

Scratch,
 
Az, hogy mennyi ideje van meg hatra a feszitonek az kizart dolog, mer nemtudom, de jobb felni, mint megijedni alapon, en mihamarabb kicserltetnem. En csak azert huztam ennyi ideig, mert nem tudtam, hogy eza baja. Azt hittem, hogy a generator csapagy szabadonfutoja szalt el, de Gatfalvi kollega maharjaban kideritette, hogy nem. Azon a heten mar meg is volt az uj szijfeszito, es hetvegen indultunk egy cirka 700km-es turara. Nem hianyzot volna, ha akkor adja meg magat... Tehat ha tuti, hogy szijfeszito, akkor keresd fox kollegat, es mihamarabb csereltesd ki !
Vagy valald a kockazatot es esetleg meguszod, vagy valahol rerohadsz, mert eltort a rugo, es leugrott a szij. Az viszont dragabb mulatsag lesz, ha a treler arat is hozza szamitjuk a mokahoz.
Túlmisztifikálod.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8218 Dátum: 2006.07.11 kedd, 21:43:00 »

Scratch,
 
Az, hogy mennyi ideje van meg hatra a feszitonek az kizart dolog, mer nemtudom, de jobb felni, mint megijedni alapon, en mihamarabb kicserltetnem. En csak azert huztam ennyi ideig, mert nem tudtam, hogy eza baja. Azt hittem, hogy a generator csapagy szabadonfutoja szalt el, de Gatfalvi kollega maharjaban kideritette, hogy nem. Azon a heten mar meg is volt az uj szijfeszito, es hetvegen indultunk egy cirka 700km-es turara. Nem hianyzot volna, ha akkor adja meg magat... Tehat ha tuti, hogy szijfeszito, akkor keresd fox kollegat, es mihamarabb csereltesd ki !
Vagy valald a kockazatot es esetleg meguszod, vagy valahol rerohadsz, mert eltort a rugo, es leugrott a szij. Az viszont dragabb mulatsag lesz, ha a treler arat is hozza szamitjuk a mokahoz.
Tréler? Az meg mi? Nekem még sohasem kellett.
Amikor belejöttek az orionomba, inkább vontattuk. Én sajnáltam a pénzt trélerre.
Speciel ez most is így van.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8219 Dátum: 2006.07.11 kedd, 23:01:00 »

Köszönöm az infókat!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8220 Dátum: 2006.07.12 szerda, 08:05:00 »

Angel,
 
Vontatas, vagy trelerezes, vegulis tok mind1. En inkabb kicsereltettem, mert nem kockaztattam meg egy esetleges rugo toresbol adodo vontatast/trelerezest Ratkarol...
Egyebkent nem misztifikalom tul, csak az MKI es mondimnal mar tortent ilyesmi, csak ott nem volt elojele, ecceruen eltort a feszitoben a rugo oszt lehuppant az ekszij. Mindez a Moriczon tortent...Pont jottunk el szerelo sractol, aztan nyekk. Szervo rogton elment, gep leparkol, masnap szerelo srac visszavontatta, en elrobogtam egy bontott feszitoert, beszerelte, minden ok, csak hat maceras vot az egesz
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #8221 Dátum: 2006.07.12 szerda, 08:47:00 »

Ha már feszítőcsere...
 
Mostanság lecserélem mind2 szíjat a talicskában. Görgők/feszítők milyen-hány_darab-milyen_árban? Mi az amit kifelejthet az ember? Nem szeretnék sem kétszer szerelni, sem motort megsütni...
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8222 Dátum: 2006.07.12 szerda, 09:00:00 »

Totya,
 
TDDI-ben 2db szij van ?
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #8223 Dátum: 2006.07.12 szerda, 09:12:00 »

Totya,
 
TDDI-ben 2db szij van ?
Tudtommal 2db: egy a motor jobboldalán, meg a másik a baloldalán (az egyik a generátort meg a szervót, a másik a klímát meg a vízpunpát tekeri asszem)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8224 Dátum: 2006.07.12 szerda, 09:41:00 »

Tudtommal 2db: egy a motor jobboldalán, meg a másik a baloldalán (az egyik a generátort meg a szervót, a másik a klímát meg a vízpunpát tekeri asszem)
Na. Akkor nem is forrna fel a víz? Maximum lemerül az akksi?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #8225 Dátum: 2006.07.12 szerda, 09:48:00 »

Na. Akkor nem is forrna fel a víz? Maximum lemerül az akksi?
Őőőőő - írtam hogy asszem, mert most hirtelen nem emléxem, melyik mivel van egy szíjon... De asszem a generátor meg a vízpunpa nem egy oldalon van...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8226 Dátum: 2006.07.12 szerda, 09:54:00 »

Angel,
 
Jah, majd eszreveszi, ha felfort a viz, elmegy a szervo. Ugyanis a szij porgeti a vizpumpat is. Nade akkoris macerasabb a dolog, ha ut kozben rohad le.
TDCi-nél a másik oldalt van a szervóhajtás. Persze ott is van szíjfeszítő.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8227 Dátum: 2006.07.12 szerda, 09:58:00 »

Őőőőő - írtam hogy asszem, mert most hirtelen nem emléxem, melyik mivel van egy szíjon... De asszem a generátor meg a vízpunpa nem egy oldalon van...
Te punpa... mindig a punán jár az eszed.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #8228 Dátum: 2006.07.12 szerda, 10:47:00 »

TDCi-nél a másik oldalt van a szervóhajtás. Persze ott is van szíjfeszítő.
Azt tudja valaki, hogy hány darab és milyen szíjfeszítő van a TDDi-ben (és uszjve mennyiért)? Lehet azokat is kicserélem, aztán egy darabig azzal sem lesz gondom...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8229 Dátum: 2006.07.12 szerda, 10:53:00 »

Azt tudja valaki, hogy hány darab és milyen szíjfeszítő van a TDDi-ben (és uszjve mennyiért)? Lehet azokat is kicserélem, aztán egy darabig azzal sem lesz gondom...
Szerintem kár lenne. Lehet, hogy sokkal többet bír, mint ez.
Ezzel az erővel az összes alkatrészt kicserélheted, mert már 4 éves.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #8230 Dátum: 2006.07.12 szerda, 11:01:00 »

Szerintem kár lenne. Lehet, hogy sokkal többet bír, mint ez.
Ezzel az erővel az összes alkatrészt kicserélheted, mert már 4 éves.
"Lehet, hogy sokkal többet bír, mint ez"
 
Na ezt nem értem. Az új többet bír mint a régi, ezért ne cseréljem?
Másrészt én eddig majd' minden autómban szíjakat+feszítőket azonnal cseréltem, mert abból baj nem lehet... Ez láncos, így a vezérlés nem fog elszállni, de (szemből állva) a baloldali szíj nagyon gatya. Akkor meg már mindkettőt lecserélem (valami 4 meg 7 ezer a gyári szíj), de ha megáll a feszítő, az sem használ. 2x szerelni meg utálok
Amúgy 131e van most a kocsiban, lehet hogy a szíjat még nem cserélték - asszem 120e-nél kellett volna, de nem úgy tűnik.
Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #8231 Dátum: 2006.07.13 csütörtök, 05:49:00 »

Tiszelt egybegyültek, barátaim, ismerőseim, topilakók!
 
Örömmel tájékoztatlak benneteket, arról a tényről hogy  hosszú hónapokig tartó keresgélés után megvásároltam életem első normális autóját egy 2002 Ford Mondeo 2.0 TDCI kombi Ghia fekete metál személyében.
 
Vigyorgok, mint a tejbetök...:-)
 
Szeretném egyben megköszönni a hasznos tanácsokat, amit tőletek kaptam a sok "hülye" kérdésemre.
 
Szép napot mindenkinek!
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #8232 Dátum: 2006.07.13 csütörtök, 07:22:00 »

Tiszelt egybegyültek, barátaim, ismerőseim, topilakók!
 
Örömmel tájékoztatlak benneteket, arról a tényről hogy  hosszú hónapokig tartó keresgélés után megvásároltam életem első normális autóját egy 2002 Ford Mondeo 2.0 TDCI kombi Ghia fekete metál személyében.
 
Vigyorgok, mint a tejbetök...:-)
 
Szeretném egyben megköszönni a hasznos tanácsokat, amit tőletek kaptam a sok "hülye" kérdésemre.
 
Szép napot mindenkinek!
Üdv a csapatban, gratulálok az autóhoz.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #8233 Dátum: 2006.07.13 csütörtök, 09:01:00 »

Tiszelt egybegyültek, barátaim, ismerőseim, topilakók!
 
Örömmel tájékoztatlak benneteket, arról a tényről hogy  hosszú hónapokig tartó keresgélés után megvásároltam életem első normális autóját egy 2002 Ford Mondeo 2.0 TDCI kombi Ghia fekete metál személyében.
 
Vigyorgok, mint a tejbetök...:-)
 
Szeretném egyben megköszönni a hasznos tanácsokat, amit tőletek kaptam a sok "hülye" kérdésemre.
 
Szép napot mindenkinek!
GRATULA!!!
 
És regisztrálj a fórumon, külöben sosem leszel klubtag (de legalábbis nehezen)
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8234 Dátum: 2006.07.13 csütörtök, 09:04:00 »

Tiszelt egybegyültek, barátaim, ismerőseim, topilakók!
 
Örömmel tájékoztatlak benneteket, arról a tényről hogy  hosszú hónapokig tartó keresgélés után megvásároltam életem első normális autóját egy 2002 Ford Mondeo 2.0 TDCI kombi Ghia fekete metál személyében.
 
Vigyorgok, mint a tejbetök...:-)
 
Szeretném egyben megköszönni a hasznos tanácsokat, amit tőletek kaptam a sok "hülye" kérdésemre.
 
Szép napot mindenkinek!
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8235 Dátum: 2006.07.13 csütörtök, 09:39:00 »

Tiszelt egybegyültek, barátaim, ismerőseim, topilakók!
 
Örömmel tájékoztatlak benneteket, arról a tényről hogy  hosszú hónapokig tartó keresgélés után megvásároltam életem első normális autóját egy 2002 Ford Mondeo 2.0 TDCI kombi Ghia fekete metál személyében.
 
Vigyorgok, mint a tejbetök...:-)
 
Szeretném egyben megköszönni a hasznos tanácsokat, amit tőletek kaptam a sok "hülye" kérdésemre.
 
Szép napot mindenkinek!
Gratula.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8236 Dátum: 2006.07.13 csütörtök, 09:39:00 »

"Lehet, hogy sokkal többet bír, mint ez"
 
Na ezt nem értem. Az új többet bír mint a régi, ezért ne cseréljem?
Másrészt én eddig majd' minden autómban szíjakat+feszítőket azonnal cseréltem, mert abból baj nem lehet... Ez láncos, így a vezérlés nem fog elszállni, de (szemből állva) a baloldali szíj nagyon gatya. Akkor meg már mindkettőt lecserélem (valami 4 meg 7 ezer a gyári szíj), de ha megáll a feszítő, az sem használ. 2x szerelni meg utálok
Amúgy 131e van most a kocsiban, lehet hogy a szíjat még nem cserélték - asszem 120e-nél kellett volna, de nem úgy tűnik.
A jobboldali többet bír, mint a baloldali. Pofikám...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8237 Dátum: 2006.07.13 csütörtök, 09:50:00 »

koniman,
 
Gratula a gepsarkanyhoz ! Kepet mikor tolsz fel ?
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #8238 Dátum: 2006.07.13 csütörtök, 09:51:00 »

Tiszelt egybegyültek, barátaim, ismerőseim, topilakók!
 
Örömmel tájékoztatlak benneteket, arról a tényről hogy  hosszú hónapokig tartó keresgélés után megvásároltam életem első normális autóját egy 2002 Ford Mondeo 2.0 TDCI kombi Ghia fekete metál személyében.
 
Vigyorgok, mint a tejbetök...:-)
 
Szeretném egyben megköszönni a hasznos tanácsokat, amit tőletek kaptam a sok "hülye" kérdésemre.
 
Szép napot mindenkinek!
Kívánom, hogy sok örömödet leld a friss Mondidban! Mikor jössz el egy minitalira megmutatni a kocsit?
 
(most pénteken Lurdy-ház 17:00)
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #8239 Dátum: 2006.07.13 csütörtök, 11:17:00 »

koniman,
 
Gratula a gepsarkanyhoz ! Kepet mikor tolsz fel ?
Én már 1 hónapja elküldtem pár képet, azóta sesemmi Smiley
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #8240 Dátum: 2006.07.13 csütörtök, 12:11:00 »

A jobboldali többet bír, mint a baloldali. Pofikám...
Cserébe -ránézésre- a baloldalit nagyobb xopás kicserélni...
Mindegy, emberem aszonta belefér az is (előre fizettem: kapott egy kocka Borsodit )
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8241 Dátum: 2006.07.13 csütörtök, 12:16:00 »

Cserébe -ránézésre- a baloldalit nagyobb xopás kicserélni...
Mindegy, emberem aszonta belefér az is (előre fizettem: kapott egy kocka Borsodit )
Így könnyű.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8242 Dátum: 2006.07.13 csütörtök, 12:32:00 »

Tiszelt egybegyültek, barátaim, ismerőseim, topilakók!
 
Örömmel tájékoztatlak benneteket, arról a tényről hogy  hosszú hónapokig tartó keresgélés után megvásároltam életem első normális autóját egy 2002 Ford Mondeo 2.0 TDCI kombi Ghia fekete metál személyében.
 
Vigyorgok, mint a tejbetök...:-)
 
Szeretném egyben megköszönni a hasznos tanácsokat, amit tőletek kaptam a sok "hülye" kérdésemre.
 
Szép napot mindenkinek!
koniman,
 
üdv. a csapatba, legyen sok örömöd benne!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #8243 Dátum: 2006.07.13 csütörtök, 12:51:00 »

Így könnyű.
Na jah - bár a tegnapi olaj+szűrők cseréje elmaradt, mert nem ért haza az ember - ennyi hátulütője van azért ennek is Cheesy
Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #8244 Dátum: 2006.07.14 péntek, 07:29:00 »

Köszönöm a gratulációkat!
Volt alkalmam egy hosszabb utat tennem az autóval.(390KM) Ez az autó egy lenyűgöző szerkezet! Ennél jobb autóm soha ne legyen, de miért is cserélném le?
 
A pénteki mini talin sajnos nem valószinű, hogy ott tudok lenni, de a nagytalin mindenképp ott leszek! Képek feltöltése elött még le kell mosni a Mondit, mert a piszok az nem illik egy Mondeóhoz, ezért ilyen képet nem készítek!
 
Kellemes gurulást
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #8245 Dátum: 2006.07.14 péntek, 08:03:00 »

Köszönöm a gratulációkat!
Volt alkalmam egy hosszabb utat tennem az autóval.(390KM) Ez az autó egy lenyűgöző szerkezet! Ennél jobb autóm soha ne legyen, de miért is cserélném le?
 
A pénteki mini talin sajnos nem valószinű, hogy ott tudok lenni, de a nagytalin mindenképp ott leszek! Képek feltöltése elött még le kell mosni a Mondit, mert a piszok az nem illik egy Mondeóhoz, ezért ilyen képet nem készítek!
 
Kellemes gurulást
Látom a tiédbe már van tempomat a +tempomat felirat akiknél van, azért van, mert utólagosan került bele.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #8246 Dátum: 2006.07.14 péntek, 08:04:00 »

Cserébe -ránézésre- a baloldalit nagyobb xopás kicserélni...
Mindegy, emberem aszonta belefér az is (előre fizettem: kapott egy kocka Borsodit )
Vigyázz mert mindenképp kell a szíjfeszítő kiakasztó (a hosszú szíjhoz bal oldalon) ami elég speciális, mert különben nemtom hogy lehet szétkapni.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8247 Dátum: 2006.07.14 péntek, 08:15:00 »

Vigyázz mert mindenképp kell a szíjfeszítő kiakasztó (a hosszú szíjhoz bal oldalon) ami elég speciális, mert különben nemtom hogy lehet szétkapni.
Szinte sehogy.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #8248 Dátum: 2006.07.14 péntek, 08:35:00 »

Szinte sehogy.
Én is Vik segítségével (fényképek alapján)csináltam, és így ment könnyedén. Legalábbis a kiakasztás.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8249 Dátum: 2006.07.14 péntek, 08:36:00 »

Én is Vik segítségével (fényképek alapján)csináltam, és így ment könnyedén. Legalábbis a kiakasztás.
Azaz, Vik lefényképezte a célszerszámot, én meg legyártottam.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 158 159 160 161 162 163 164 [165] 166 167 168 169 170 171 172 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.074 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.