Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.28 csütörtök, 04:18:37 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 165 166 167 168 169 170 171 [172] 173 174 175 176 177 178 179 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21956766 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #8550 Dátum: 2006.07.31 hétfő, 12:29:00 »

Csak egyféle méretben van?
Tehát a boltban azt mondom: Tungsram műszerfalizzót, 1.3W-osat de ízibe', akkor pont azt kapom ami kell?
nem a tungsram alényeg, hanem az, h üveglábas.
1,3 w os csak egy méretben van.
A nygaból meg van 5 és 3 w-os. de az 5w-os az a helyzetjelzőbe kell. Műszerfalba CSAK 3 W-ost tegyél!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8551 Dátum: 2006.07.31 hétfő, 16:12:00 »

Szerintem nem lehet vele kizárni magad. Ha már bejuttattad a kulcsot, tehát kinyitottad az ajtót, akkor már nem zár vissza
Pontosan! Az a lényeg, hogy ha véletlenül, vagy akármiért kinyitod, de el kell még menned valahova, vagy bármi másért nem szálsz be, akkor visszazárja a kocsit. Ha ajtót nyitsz, vagy indítasz stb, akkor már nem zár be. Legalábbis a gépkönyv szerint, az enyém meg sehogy sem. Smiley
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8552 Dátum: 2006.07.31 hétfő, 16:23:00 »

Milyen izzókat vettél? Tuti hogy jók? Én sem bánnám ha ELŐRE meg tudnám venni...
Esetleg ma v. holnap délután össznépi műszerfalizzók cseréje?
Bementem a Nagyautóhoz és Ők adták. Van 4 db 3W-os és 6db picike. Foglalattal együtt adták az összeset.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #8553 Dátum: 2006.07.31 hétfő, 16:31:00 »

Bementem a Nagyautóhoz és Ők adták. Van 4 db 3W-os és 6db picike. Foglalattal együtt adták az összeset.
Ma veszek aftermarketeket, foglalat nélkül, majd meglátjuk...
Mennyi volt amúgy a Nagyautónál a gyári "szett"?
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8554 Dátum: 2006.07.31 hétfő, 16:34:00 »

Ma veszek aftermarketeket, foglalat nélkül, majd meglátjuk...
Mennyi volt amúgy a Nagyautónál a gyári "szett"?
Na ez jó kérdés. Nem akarok nagy hülyeséget MONDani, de valami 800 vagy 1000 környéke volt. Vettem akkor mást is ezért nem is figyeltem.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8555 Dátum: 2006.07.31 hétfő, 16:35:00 »

Ma veszek aftermarketeket, foglalat nélkül, majd meglátjuk...
Mennyi volt amúgy a Nagyautónál a gyári "szett"?
Ja és ha eltörnél, elhagynál, elnopnák, megsemmisülne foglalat, akkor nálam lesznek pótok!
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8556 Dátum: 2006.07.31 hétfő, 20:06:00 »

Hát... Nekem azért nem 20 perces munka volt a műszerfal izzókat kicserélni. 1 órát elvoltam vele. De valóban másodszorra már felére csökkene ez az idő. Minden műxik és szép.
Köszönöm a háttértámogatást!
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8557 Dátum: 2006.07.31 hétfő, 21:30:00 »

Namost azt vettem eszre lehuzott ablaxnal, hogyha valtok es felengedem a kuplungot, akkor neha lehet hallani ilyen csattanast, mintha tapsolna a kuplung tarcsa vagymi
Szal olyan hangja van, mintha adna egy pacsit...Ez ugye noooormalis ? foleg akkor hallom, ha gyorsabban engedem fel a kuplungot. Jah, es csak lehuzott ablaxnal...kis sebessegnel, ahol meg nem nyomja el a gordulesi zaj az egyeb hangokat. Mondjuk ugy 30nal mar kepes vagyok tapsolni a kuplunggal
Mondjatok, hogy ugyes vagyok
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #8558 Dátum: 2006.07.31 hétfő, 22:14:00 »

Namost azt vettem eszre lehuzott ablaxnal, hogyha valtok es felengedem a kuplungot, akkor neha lehet hallani ilyen csattanast, mintha tapsolna a kuplung tarcsa vagymi
Szal olyan hangja van, mintha adna egy pacsit...Ez ugye noooormalis ? foleg akkor hallom, ha gyorsabban engedem fel a kuplungot. Jah, es csak lehuzott ablaxnal...kis sebessegnel, ahol meg nem nyomja el a gordulesi zaj az egyeb hangokat. Mondjuk ugy 30nal mar kepes vagyok tapsolni a kuplunggal
Mondjatok, hogy ugyes vagyok
Hello Zacci!  
Szerintem a féltengelycsuklo az enyém is csinálja néha.Föleg ha hirtelen eröhatás éri a hajtásláncot és én a csuklo felől hallom.Ja és azota miota gyorsultam a talin.Sajnáltam is  szegényt
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8559 Dátum: 2006.07.31 hétfő, 22:29:00 »

Namost azt vettem eszre lehuzott ablaxnal, hogyha valtok es felengedem a kuplungot, akkor neha lehet hallani ilyen csattanast, mintha tapsolna a kuplung tarcsa vagymi
Szal olyan hangja van, mintha adna egy pacsit...Ez ugye noooormalis ? foleg akkor hallom, ha gyorsabban engedem fel a kuplungot. Jah, es csak lehuzott ablaxnal...kis sebessegnel, ahol meg nem nyomja el a gordulesi zaj az egyeb hangokat. Mondjuk ugy 30nal mar kepes vagyok tapsolni a kuplunggal
Mondjatok, hogy ugyes vagyok
Szerintem a következő a megoldás: le kellene szigetelni a kerékdobot, akkor nem fogod hallani.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8560 Dátum: 2006.07.31 hétfő, 22:36:00 »

sopa007,
 
najo, de nalam nem eri ilyenkor nagy erohatas. ›Ecceruen gurulok 30-al 2-ben oszt felkapcsolok 3-ba. Semmi padlogaz meg ilyenek. De ha meghajtom a gepet, vagy nagyobb erohatasnak teszem ki, akkor nem hallani, asszem. Mintha a tarcsa meg az ellen darabja adna a hangot. Nem veszes, es mar regota hallom, csak most igy kivancsisagbol feldobtam mint tema...
Egyebkent mikor a zoldkartyat csinaltattam, a fax srac, aki a gazt kezelte, idiota modon megprobalta ugy csokkenteni a fordulatszamot, hogy picit felengedte a kuplungot, oszt leterhelodott a moci es ilyen csatt-csatt-csatt jott a kuplung felol, de nagyon hangosan. Jo, mondjuk azert, mert fel volt nyitva a motorhazteto. De ilyesmit mar regen is hallotam, pl. mikor tul alacsony fordulatszammal akarok elindulni, vagy pl. veletlenul 2esben hagyom es ugy akarom megmozdulni. De mivel ilyenkor ugye a kormany mogott ulok, es altalaban ilyenkor a moci hazteto is csukva, igy kevesbe hallani ezta fajta hangot. Nah, igazabol azt nemtom, hogy ez normalis-e vagy sem.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #8561 Dátum: 2006.07.31 hétfő, 23:25:00 »

sopa007,
 
najo, de nalam nem eri ilyenkor nagy erohatas. ›Ecceruen gurulok 30-al 2-ben oszt felkapcsolok 3-ba. Semmi padlogaz meg ilyenek. De ha meghajtom a gepet, vagy nagyobb erohatasnak teszem ki, akkor nem hallani, asszem. Mintha a tarcsa meg az ellen darabja adna a hangot. Nem veszes, es mar regota hallom, csak most igy kivancsisagbol feldobtam mint tema...
Egyebkent mikor a zoldkartyat csinaltattam, a fax srac, aki a gazt kezelte, idiota modon megprobalta ugy csokkenteni a fordulatszamot, hogy picit felengedte a kuplungot, oszt leterhelodott a moci es ilyen csatt-csatt-csatt jott a kuplung felol, de nagyon hangosan. Jo, mondjuk azert, mert fel volt nyitva a motorhazteto. De ilyesmit mar regen is hallotam, pl. mikor tul alacsony fordulatszammal akarok elindulni, vagy pl. veletlenul 2esben hagyom es ugy akarom megmozdulni. De mivel ilyenkor ugye a kormany mogott ulok, es altalaban ilyenkor a moci hazteto is csukva, igy kevesbe hallani ezta fajta hangot. Nah, igazabol azt nemtom, hogy ez normalis-e vagy sem.
Nyelestengelycsapágy??? Nem tom mi az, de szerelő haverom rögtön rávágta, mikor megmutattam neki a hasonló problémákkal küszködő rönyónkat... Semmi padlógáz, ha hirtelen eldobom a kuplungot akkor van hangja-igaz nálunk nyekken egyet-de azt jó hangosan:) A leírtakból ítélve az a baja, mint a mi OFFunknak
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8562 Dátum: 2006.07.31 hétfő, 23:28:00 »

Hát... Nekem azért nem 20 perces munka volt a műszerfal izzókat kicserélni. 1 órát elvoltam vele. De valóban másodszorra már felére csökkene ez az idő. Minden műxik és szép.
Köszönöm a háttértámogatást!
Örülök, hogy sikerrel jártál. HOlnap meg meghekkeljük  Totyamester vasát is!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8563 Dátum: 2006.08.01 kedd, 00:20:00 »

Örülök, hogy sikerrel jártál. HOlnap meg meghekkeljük  Totyamester vasát is!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8564 Dátum: 2006.08.01 kedd, 06:47:00 »

Hát... Nekem azért nem 20 perces munka volt a műszerfal izzókat kicserélni. 1 órát elvoltam vele. De valóban másodszorra már felére csökkene ez az idő. Minden műxik és szép.
Köszönöm a háttértámogatást!
Örülök, hogy segíthettem. Élvezd a fényözönt!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8565 Dátum: 2006.08.01 kedd, 07:53:00 »

lacika_osb,
 
Es ha tegyuk fel eza baja, akkor ez mennyire gaz ? Merhogy nemsoka utazunk L horvatkuba, oszt elotte mar nem maradt keret egy esetleges javitasra
Azert ma beviszem vik kollegahoz, hatha...
Mindennek a hulye bratyom az oka, mert allandoan azzal cukkol, hogy ugyis elromlik a verda, mert hogy Ford.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #8566 Dátum: 2006.08.01 kedd, 08:38:00 »

sopa007,
 
najo, de nalam nem eri ilyenkor nagy erohatas. ›Ecceruen gurulok 30-al 2-ben oszt felkapcsolok 3-ba. Semmi padlogaz meg ilyenek. De ha meghajtom a gepet, vagy nagyobb erohatasnak teszem ki, akkor nem hallani, asszem. Mintha a tarcsa meg az ellen darabja adna a hangot. Nem veszes, es mar regota hallom, csak most igy kivancsisagbol feldobtam mint tema...
Egyebkent mikor a zoldkartyat csinaltattam, a fax srac, aki a gazt kezelte, idiota modon megprobalta ugy csokkenteni a fordulatszamot, hogy picit felengedte a kuplungot, oszt leterhelodott a moci es ilyen csatt-csatt-csatt jott a kuplung felol, de nagyon hangosan. Jo, mondjuk azert, mert fel volt nyitva a motorhazteto. De ilyesmit mar regen is hallotam, pl. mikor tul alacsony fordulatszammal akarok elindulni, vagy pl. veletlenul 2esben hagyom es ugy akarom megmozdulni. De mivel ilyenkor ugye a kormany mogott ulok, es altalaban ilyenkor a moci hazteto is csukva, igy kevesbe hallani ezta fajta hangot. Nah, igazabol azt nemtom, hogy ez normalis-e vagy sem.
szia zacci!
nekem dizelem van szerintem nekem is hasonló hangot adott régen a kuplung szerintem a kéttömegű lendkerék volt az mert kotyogott és csere után már nem lehetett hallani a hangot. Azt nem tom hogy a benzinesben is ilyen lendkerék van e de az ára elég húzos olyan 60-70k
 
üdv
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8567 Dátum: 2006.08.01 kedd, 08:39:00 »

nuh, megcsinaltam a kopogas/remeges viszgalatot meg a csuszasvizsgalatot a doksi szerint.
kopogas/remeges vizsgalat szerint 1200-1500fordulaton kell jaratni a gepet, 1est kapcsolni es lassan felengedni a kuplungot. A verda szepen elindult, nem kopogott nem remegett. Tehat ez igy jo.
Csuszasvizsgalatnal 4be kell tolni a valtot es kb. 2000-es fordulaton lassan fel kell engedni a kuplungot. Az a jo, ha lefullad a gep. Namost le is fulladt, csak eppen mikor mar a lefulladas hataran volt jott a csatt-csatt. Mintha beremegne az egesz motor valtostul mindenestul. Ez mondjuk ertheto is, csak nemtom, hogy ennek emrteke mekkora lehet. De legalabb mar biztosan tudom reprodukalni a jelenseget. Kivancsi vagyok, hogy mit szol hozza vik kollega...
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8568 Dátum: 2006.08.01 kedd, 08:42:00 »

Baranyai Balazs,
 
thx, ma megyek megnezetem...
Naplózva

blah blah blah
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8569 Dátum: 2006.08.01 kedd, 09:16:00 »

nuh, megcsinaltam a kopogas/remeges viszgalatot meg a csuszasvizsgalatot a doksi szerint.
kopogas/remeges vizsgalat szerint 1200-1500fordulaton kell jaratni a gepet, 1est kapcsolni es lassan felengedni a kuplungot. A verda szepen elindult, nem kopogott nem remegett. Tehat ez igy jo.
Csuszasvizsgalatnal 4be kell tolni a valtot es kb. 2000-es fordulaton lassan fel kell engedni a kuplungot. Az a jo, ha lefullad a gep. Namost le is fulladt, csak eppen mikor mar a lefulladas hataran volt jott a csatt-csatt. Mintha beremegne az egesz motor valtostul mindenestul. Ez mondjuk ertheto is, csak nemtom, hogy ennek emrteke mekkora lehet. De legalabb mar biztosan tudom reprodukalni a jelenseget. Kivancsi vagyok, hogy mit szol hozza vik kollega...
Motortartógumibakok milyen állapotban vannak? Nézzd meg nincs e kiszakadva valamelyik, mert az is tud hasonló meglepit csinálni.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8570 Dátum: 2006.08.01 kedd, 09:47:00 »

Szendre, zozi!
 
Had jegyezzem meg, hogy a rádió távirányítója a kormányoszlopon olyannyira precizen van megtervezve, hogy csak ámultam amikor visszatettem a helyére. Csak betolom és egy diszkrét kis klikkenés után úgy a helyén van, mint ha odaragsztották volna. Ellenben a kis foglalatok nagyon bénán jönnek ki a helyükről.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #8571 Dátum: 2006.08.01 kedd, 09:51:00 »

Szendre, zozi!
 
Had jegyezzem meg, hogy a rádió távirányítója a kormányoszlopon olyannyira precizen van megtervezve, hogy csak ámultam amikor visszatettem a helyére. Csak betolom és egy diszkrét kis klikkenés után úgy a helyén van, mint ha odaragsztották volna. Ellenben a kis foglalatok nagyon bénán jönnek ki a helyükről.
Jé!
Én a távirányítót sosem szedtem ki a műszerfal buheráláshoz. Elég volt a tetejét lekapni. De azért jó tudni!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8572 Dátum: 2006.08.01 kedd, 13:31:00 »

Sziasztok!
 
Riasztóproblémám van! Ma délelőtt az általam eddig sem használt riasztó egyszer csak beindult és azóta sem tudom leállítani.
Egy picit gondolkodva azt hiszem a sógornőm hagyta égve a hátsó olvasólámpát, és az lemerítve az aksit beindította a risztót, ami eddig ki volt kapcsolva. Hogyan lehetne az értésére adni annak a k...a risztónak, hogy ha kikapcsolom ne visítson többé, mert a szomszédok mindkettőnket szétvernek!!!
 
A másik, ha az aksit kiveszem feltölteni nem fog még jobban megbolondulni a kis szemét? (lehet, hogy saját aksis)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8573 Dátum: 2006.08.01 kedd, 13:41:00 »

Sziasztok!
 
Riasztóproblémám van! Ma délelőtt az általam eddig sem használt riasztó egyszer csak beindult és azóta sem tudom leállítani.
Egy picit gondolkodva azt hiszem a sógornőm hagyta égve a hátsó olvasólámpát, és az lemerítve az aksit beindította a risztót, ami eddig ki volt kapcsolva. Hogyan lehetne az értésére adni annak a k...a risztónak, hogy ha kikapcsolom ne visítson többé, mert a szomszédok mindkettőnket szétvernek!!!
 
A másik, ha az aksit kiveszem feltölteni nem fog még jobban megbolondulni a kis szemét? (lehet, hogy saját aksis)
A riasztót - elvileg - kulccsal ki lehet kapcsoln. Ha megvan a kulcs...
Ha az aksi lemerülőben van, ez beindíthatja a rikácsot.
És ha csak simán feltöltenéd töltővel?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #8574 Dátum: 2006.08.01 kedd, 13:44:00 »

Na ez az, hogy a saját kulcsával volt kikapcsolva, és úgy kezdett visítani. Most bekapcsoltam és fél órája csendben van. A kontroll lámpája viszont nem szépen ütemesen villog, hanem négyet villan gyorsan majd pici szünet, és újra.
 
Az utolsót hogy gondoltad?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8575 Dátum: 2006.08.01 kedd, 13:57:00 »

Na ez az, hogy a saját kulcsával volt kikapcsolva, és úgy kezdett visítani. Most bekapcsoltam és fél órája csendben van. A kontroll lámpája viszont nem szépen ütemesen villog, hanem négyet villan gyorsan majd pici szünet, és újra.
 
Az utolsót hogy gondoltad?
A 4 villanás valószínűleg annak a kódja, hogy mi indította be a riasztást - jelen esetben az "akkufesz alacsony", de ez csak tipp.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8576 Dátum: 2006.08.01 kedd, 13:59:00 »

Ok, de miért nem tudom leállítani???
 
Se a távirányítójával se a kulcsával, ha kikapcsolom.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8577 Dátum: 2006.08.01 kedd, 14:00:00 »

Sziasztok!
 
Riasztóproblémám van! Ma délelőtt az általam eddig sem használt riasztó egyszer csak beindult és azóta sem tudom leállítani.
Egy picit gondolkodva azt hiszem a sógornőm hagyta égve a hátsó olvasólámpát, és az lemerítve az aksit beindította a risztót, ami eddig ki volt kapcsolva. Hogyan lehetne az értésére adni annak a k...a risztónak, hogy ha kikapcsolom ne visítson többé, mert a szomszédok mindkettőnket szétvernek!!!
 
A másik, ha az aksit kiveszem feltölteni nem fog még jobban megbolondulni a kis szemét? (lehet, hogy saját aksis)
A riasztót - elvileg - kulccsal ki lehet kapcsolni a motortérben. A saját kulcsával.
 
Az akksit persze csak úgy lehet tölteni, ha kinyitod a motorháztetőt. Azt meg ugye, rikács nélkül nem lehet.
Ha kinyitod az ajtót, már riaszt is? Nem tudok kikapcsolni sehogy sem? A motort be tudod indítani? Hátha akkor abbahagyja.
 
Vagy húzd le az akkut, egyszer csak abbahagyja a sikítozást.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8578 Dátum: 2006.08.01 kedd, 14:17:00 »

A riasztót - elvileg - kulccsal ki lehet kapcsolni a motortérben. A saját kulcsával.
 
Az akksit persze csak úgy lehet tölteni, ha kinyitod a motorháztetőt. Azt meg ugye, rikács nélkül nem lehet.
Ha kinyitod az ajtót, már riaszt is? Nem tudok kikapcsolni sehogy sem? A motort be tudod indítani? Hátha akkor abbahagyja.
 
Vagy húzd le az akkut, egyszer csak abbahagyja a sikítozást.
Egyszerű: nyitásérzékelő kicsavaroz, és direktbe összeköt...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8579 Dátum: 2006.08.01 kedd, 14:17:00 »

Sziasztok!
 
Riasztóproblémám van! Ma délelőtt az általam eddig sem használt riasztó egyszer csak beindult és azóta sem tudom leállítani.
Egy picit gondolkodva azt hiszem a sógornőm hagyta égve a hátsó olvasólámpát, és az lemerítve az aksit beindította a risztót, ami eddig ki volt kapcsolva. Hogyan lehetne az értésére adni annak a k...a risztónak, hogy ha kikapcsolom ne visítson többé, mert a szomszédok mindkettőnket szétvernek!!!
 
A másik, ha az aksit kiveszem feltölteni nem fog még jobban megbolondulni a kis szemét? (lehet, hogy saját aksis)
Ha az akksisarut leszeded, akkor abba kell hogy hagyja. Ha nem, akkor akksis a hangjelződ is, akkor csak ki kell kötni azt a motortérben. Amikor visszarakod az akksisarut szintén meg fog szólalni. Véletlenül nem azóta hallgatott el amióta észrevetted, hogy fel van kapcsolva a belső világítás? Egyébként minden zárad műxik, és mindegyik ajtó be van csukva?(hátha nem nézted még...)
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8580 Dátum: 2006.08.01 kedd, 14:47:00 »

Egyszerű: nyitásérzékelő kicsavaroz, és direktbe összeköt...
Láttad már, milyen a nyitásérzékelő az MKIII-ban? Nem ilyen egyszerű...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8581 Dátum: 2006.08.01 kedd, 15:09:00 »

Láttad már, milyen a nyitásérzékelő az MKIII-ban? Nem ilyen egyszerű...
Bevallom még nem figyeltem, de akkor pattintsd ki.
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8582 Dátum: 2006.08.01 kedd, 15:12:00 »

Bevallom még nem figyeltem... ez jellemző.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8583 Dátum: 2006.08.01 kedd, 15:16:00 »

Bevallom még nem figyeltem... ez jellemző.
Nem hiszem, hogy ez a lényeg a #8689-ben...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8584 Dátum: 2006.08.01 kedd, 16:33:00 »

nuh, ma voltam vik kolleganal. Semmi baja a kicsikemnek, csak bebeszeltem magamnak...
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #8585 Dátum: 2006.08.01 kedd, 16:34:00 »

Na végre sikerült kikapcsolni, de most nem tudom, hogy kivegyem-e az aksit vagy inkább megpróbáljuk bebikázni.
Mennyire macerás újraprogramozni mindent aksilevétel után?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8586 Dátum: 2006.08.01 kedd, 16:54:00 »

Na végre sikerült kikapcsolni, de most nem tudom, hogy kivegyem-e az aksit vagy inkább megpróbáljuk bebikázni.
Mennyire macerás újraprogramozni mindent aksilevétel után?
Nyugodtan bebikázhatod, persze a pólusokra vigyázni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #8587 Dátum: 2006.08.01 kedd, 16:57:00 »

Nyugodtan bebikázhatod, persze a pólusokra vigyázni.
Ok, én is úgy gondolom, hogy egy próbát megér! Ha mégsem akkor viszont muszáj kivenni az aksit és feltölteni. Az újraprogramozás macerás nagyon?
 
Egyébként ilyen bebikázás után kb. mennyit autókázzak, hogy a következő indításom is biztos legyen? (persze a lámpákra már figyelek!)
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #8588 Dátum: 2006.08.01 kedd, 17:00:00 »

Nyugodtan bebikázhatod, persze a pólusokra vigyázni.
Erről jut eszembe, ki hogy bikázik? A negatív végét a negatív lemerült akksihoz, vagy a motorhoz teszitek? Még senkit nem láttam, hogy a negatívot a motorhoz érintették volna, és nem a sarura, pedig mindenhol azt írják. Most akkor hogy is kéne?
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #8589 Dátum: 2006.08.01 kedd, 17:02:00 »

Erről jut eszembe, ki hogy bikázik? A negatív végét a negatív lemerült akksihoz, vagy a motorhoz teszitek? Még senkit nem láttam, hogy a negatívot a motorhoz érintették volna, és nem a sarura, pedig mindenhol azt írják. Most akkor hogy is kéne?
Igen ez azért érdekes, mert a kábel leírása az aksira írja, míg a Mondi leírása pedig a motorra.
Mi a tuti megoldás?
Én most sajna ki is fogom próbálni! Sad
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8590 Dátum: 2006.08.01 kedd, 17:15:00 »

Igen ez azért érdekes, mert a kábel leírása az aksira írja, míg a Mondi leírása pedig a motorra.
Mi a tuti megoldás?
Én most sajna ki is fogom próbálni! Sad
Mind1. Tedd az akksira. És kb fél óra autókázás már elég.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #8591 Dátum: 2006.08.01 kedd, 17:34:00 »

Mind1. Tedd az akksira. És kb fél óra autókázás már elég.
Köszi! Csak jönne már a haver. Szörnyű ilyen mozgásképtelen állapotban látni a verdát! Sad
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8592 Dátum: 2006.08.01 kedd, 21:05:00 »

Írtam már, hogy 4-be rakva, reccsen a váltóm. Kicsit ma próbálgattam, 3-ból 4-be tökéletes, viszont 5-ből 4-be reccsen kuplung felengedéskor. Ha ujra benyomom a kuplungot, és felengedem megint reccsen. De ha kidobom üresbe, kuplung ki, majd ujra be, 4., és kuplung ki, nincs hangja.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #8593 Dátum: 2006.08.01 kedd, 22:29:00 »

Írtam már, hogy 4-be rakva, reccsen a váltóm. Kicsit ma próbálgattam, 3-ból 4-be tökéletes, viszont 5-ből 4-be reccsen kuplung felengedéskor. Ha ujra benyomom a kuplungot, és felengedem megint reccsen. De ha kidobom üresbe, kuplung ki, majd ujra be, 4., és kuplung ki, nincs hangja.
Olyan mint a teherautók kétszer kell kuplungolni.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #8594 Dátum: 2006.08.01 kedd, 22:34:00 »

Köszi! Csak jönne már a haver. Szörnyű ilyen mozgásképtelen állapotban látni a verdát! Sad
Na bebikáztuk járt egy kicsit, de miután leállítottuk és megittunk egy sört megint nem indult ezért elmentem autókázni. Több, mint 40 kilómétert tettem bele, remélem elég lesz.
Ha reggel nem tudom beindítani akkor bejátszik egy akkucsere, vagy próbáljam meg kivenni és feltölteni?
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #8595 Dátum: 2006.08.01 kedd, 22:44:00 »

Na bebikáztuk járt egy kicsit, de miután leállítottuk és megittunk egy sört megint nem indult ezért elmentem autókázni. Több, mint 40 kilómétert tettem bele, remélem elég lesz.
Ha reggel nem tudom beindítani akkor bejátszik egy akkucsere, vagy próbáljam meg kivenni és feltölteni?
Hát az sokat segítene szerintem
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #8596 Dátum: 2006.08.01 kedd, 22:53:00 »

Hát az sokat segítene szerintem
Csak a régi Fordomban is egy ilyen lemerülés után adta le a szerelést az öreg aksi.
Tölthettük mi már azt... csere lett a vége.
Ebben most Bosch aksi van, az a gyári, vagy már cserélt?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8597 Dátum: 2006.08.01 kedd, 23:07:00 »

Hali!
 
A műtét sikeres volt, ismét teljes fényében pompázik a műszerfalam, respect Szendre mesternek
Hazafelé viszont több mint 2 órát jöttem (~16km), és megúsztattam a Mondit (Dózsa Gy. út, a Vágány utca előtti mélyedésben), a lökös tetejéig állt a víz, de átgurultunk rajta
Namost viszont a tegnap cserélt ablakmosó-motoromról viszon leugrott a hátramenő cső, szedhetem szét az elejét megint .
Szóval műszerfalizzó-csere: ~800Ft, fél óra, meg utána kávézás, Mondeo-úsztatás
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8598 Dátum: 2006.08.01 kedd, 23:12:00 »

Csak a régi Fordomban is egy ilyen lemerülés után adta le a szerelést az öreg aksi.
Tölthettük mi már azt... csere lett a vége.
Ebben most Bosch aksi van, az a gyári, vagy már cserélt?
A gyári motorcraft.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #8599 Dátum: 2006.08.01 kedd, 23:18:00 »

A gyári motorcraft.
Nekem is a gyári/eredeti Motorcraft, de egyre durvább ahogy a kapocsfeszt megrántja a ventillátor indulása - lehet ki fogom cserélni... Valami tipp?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 165 166 167 168 169 170 171 [172] 173 174 175 176 177 178 179 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.123 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.