Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.24 vasárnap, 09:55:13 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 166 167 168 169 170 171 172 [173] 174 175 176 177 178 179 180 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21920957 alkalommal)
0 Felhasználó és 152 vendég van a témában
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8600 Dátum: 2006.08.01 kedd, 23:18:00 »

Olyan mint a teherautók kétszer kell kuplungolni.
Ezt a módszer Angel-től tanultam. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8601 Dátum: 2006.08.01 kedd, 23:20:00 »

Na bebikáztuk járt egy kicsit, de miután leállítottuk és megittunk egy sört megint nem indult ezért elmentem autókázni. Több, mint 40 kilómétert tettem bele, remélem elég lesz.
Ha reggel nem tudom beindítani akkor bejátszik egy akkucsere, vagy próbáljam meg kivenni és feltölteni?
"megittunk egy sört megint nem indult ezért elmentem autókázni"
 
Ejnye!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #8602 Dátum: 2006.08.01 kedd, 23:36:00 »

A gyári motorcraft.
Valóban gyakorlatilag minden gyári cucc Motorcraft! Elbambultam.
Ezek szerint viszont volt már cserélve, tehát bírnia kell 1-2 lemerülést!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8603 Dátum: 2006.08.01 kedd, 23:40:00 »

"megittunk egy sört megint nem indult ezért elmentem autókázni"
 
Ejnye!
Neki az asszonykája vezette a verdáját, én meg alkoholmenteset iszom szinte mindig! Sad
Szlovákból 2 láda sört hozok minden alkalommal! Egy láda rendeset a vendégeknek (na jó néha nekem is), meg 1 láda alkoholmentest a forró napokra nekem meg sógornak!
Nem mondom volt már olyan, hogy a nealko pivót ittuk házipálinkával, mert az alkoholos mindig hamarabb fogy el! Smiley)
Bocs az offért!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8604 Dátum: 2006.08.02 szerda, 00:02:00 »

Ezt a módszer Angel-től tanultam. Smiley
Meg vagyok hatva...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8605 Dátum: 2006.08.02 szerda, 00:03:00 »

Neki az asszonykája vezette a verdáját, én meg alkoholmenteset iszom szinte mindig! Sad
Szlovákból 2 láda sört hozok minden alkalommal! Egy láda rendeset a vendégeknek (na jó néha nekem is), meg 1 láda alkoholmentest a forró napokra nekem meg sógornak!
Nem mondom volt már olyan, hogy a nealko pivót ittuk házipálinkával, mert az alkoholos mindig hamarabb fogy el! Smiley)
Bocs az offért!
Végre valaki, aki szereti az alkoholmentest. Én általában még itthos is alkoholmentest iszom. Hát ez van.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8606 Dátum: 2006.08.02 szerda, 00:05:00 »

Nekem is a gyári/eredeti Motorcraft, de egyre durvább ahogy a kapocsfeszt megrántja a ventillátor indulása - lehet ki fogom cserélni... Valami tipp?
Ha nem gyárit vennék, akkor Bosch. De én gyárit vennék. Pl az autofort boltban, váczi út. Tudod, félizével. Valami tizenegykettőbe jön így ki, legalábbis a fiestába ennyi volt. Lett volna, ha nem derül ki, hogy mégsem xar, hanem csak lemerült.
A nem gyárival vigyázni kell, nehogy magasabb legyen, oszt ne férjen be.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8607 Dátum: 2006.08.02 szerda, 00:08:00 »

Írtam már, hogy 4-be rakva, reccsen a váltóm. Kicsit ma próbálgattam, 3-ból 4-be tökéletes, viszont 5-ből 4-be reccsen kuplung felengedéskor. Ha ujra benyomom a kuplungot, és felengedem megint reccsen. De ha kidobom üresbe, kuplung ki, majd ujra be, 4., és kuplung ki, nincs hangja.
Nekem ez fura. A duplakuplung a szinkrongyűrű hibáját oldaná meg, de a te esetedben nem erről van szó. Vagy egy csapács, mondjuk a nyelestengelyen, vagy... azért én megnézném az olajszintet a váltóban. Meg ha régi, esetleg cserélném. Bár nem valószínű, hogy ez lenne.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8608 Dátum: 2006.08.02 szerda, 00:08:00 »

Meg vagyok hatva...
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8609 Dátum: 2006.08.02 szerda, 00:08:00 »

Neki az asszonykája vezette a verdáját, én meg alkoholmenteset iszom szinte mindig! Sad
Szlovákból 2 láda sört hozok minden alkalommal! Egy láda rendeset a vendégeknek (na jó néha nekem is), meg 1 láda alkoholmentest a forró napokra nekem meg sógornak!
Nem mondom volt már olyan, hogy a nealko pivót ittuk házipálinkával, mert az alkoholos mindig hamarabb fogy el! Smiley)
Bocs az offért!
mleslie,
 
bocsi, dicséretes!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #8610 Dátum: 2006.08.02 szerda, 00:11:00 »

Ha nem gyárit vennék, akkor Bosch. De én gyárit vennék. Pl az autofort boltban, váczi út. Tudod, félizével. Valami tizenegykettőbe jön így ki, legalábbis a fiestába ennyi volt. Lett volna, ha nem derül ki, hogy mégsem xar, hanem csak lemerült.
A nem gyárival vigyázni kell, nehogy magasabb legyen, oszt ne férjen be.
Olyannyira, hogy a most betett Bosch sem méretes, de az előző tulaj igen erős lehetett, mert a műanyag tetőt sikerült rányomnia... persze szét is nyilt középen! Sad
Így nem is pattan a helyére, de azért gondolom el nem lehet hagyni, hiszen nincs annyi hely, hogy leessen menet közben.
Ha a töltés nem válik be én tutira gyárit veszek!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8611 Dátum: 2006.08.02 szerda, 06:19:00 »

Én és az ismerőseim sajnos elég sok akkut próbáltunk ki régi dízel kocsikban amik télen nem szerettek egyből beindulni.Csak 1 akku vált be igazán hosszabb távra,ez a HOPPECKE volt.Volt olyan is ami 1 évet bírt.És voltak jobb akkuk is Bosch, Varta stb.Legjobb a Hoppecke volt.Igaz,hogy ezek az újabb dízel Mondeók télen is pöcre indulnak,nem terhelik annyira az akkut.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8612 Dátum: 2006.08.02 szerda, 09:23:00 »

Na bebikáztuk járt egy kicsit, de miután leállítottuk és megittunk egy sört megint nem indult ezért elmentem autókázni. Több, mint 40 kilómétert tettem bele, remélem elég lesz.
Ha reggel nem tudom beindítani akkor bejátszik egy akkucsere, vagy próbáljam meg kivenni és feltölteni?
Csak egyet fogadj meg: Te soha senkinek ne ajánld fel, hogy a Te autódról bikázhat. Jöhet egy kósza áram, ami teljesen hazavágja a komputert, és akkor ...
 
És sztem 40km nem egyenlő egy akksitöltéssel. Sztem mindenkéépen tölteni kell, és akkor nagy eséllyel el is felejheted ezt au eseted egy darabig. De ez az akksi soha nem lesz már a régi. Ezek után jön a cellazárlat...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #8613 Dátum: 2006.08.02 szerda, 09:38:00 »

Olyannyira, hogy a most betett Bosch sem méretes, de az előző tulaj igen erős lehetett, mert a műanyag tetőt sikerült rányomnia... persze szét is nyilt középen! Sad
Így nem is pattan a helyére, de azért gondolom el nem lehet hagyni, hiszen nincs annyi hely, hogy leessen menet közben.
Ha a töltés nem válik be én tutira gyárit veszek!
A gyári akksi kb.2-2.5 centivel kisebb,mint a nem gyári.Mármint a magassága.Elég nehéz rátenni a védőburkolatot,de van erre is megoldás.Még az előző MKIII mondeomnál én úgy csináltam,hogy a védő burkolat hátsó részén,/ahol bepattan a két kis műanyag fülecske/2 kis alu magasító távtartót rögzítettem.
Ennek köszönhetően hátul sikerült erőlködés nélkül beakasztani,elöl pedíg simán bepattant a helyére a burkolat.
 
Nálunk a BOSH szervízben vagy egy kis kéziműszere a főnöknek,rámér az akksira,és már mutatja is annak állapotát.Sőt egy kis centire ki is tudja nyomtatni az alapadatokat.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8614 Dátum: 2006.08.02 szerda, 09:45:00 »

Én és az ismerőseim sajnos elég sok akkut próbáltunk ki régi dízel kocsikban amik télen nem szerettek egyből beindulni.Csak 1 akku vált be igazán hosszabb távra,ez a HOPPECKE volt.Volt olyan is ami 1 évet bírt.És voltak jobb akkuk is Bosch, Varta stb.Legjobb a Hoppecke volt.Igaz,hogy ezek az újabb dízel Mondeók télen is pöcre indulnak,nem terhelik annyira az akkut.
Bárdinál kaphato Exide márkát ajánlanám, van rá clubkedvezmény és méretre is megfelelő a mondiba. Érdemes a neten utánaolvasni, teljesen gondozásmentes bepillantós állapotkijelzővel a Dieselbe való valamivel 20K alatt érhető el.
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #8615 Dátum: 2006.08.02 szerda, 09:46:00 »

A gyári akksi kb.2-2.5 centivel kisebb,mint a nem gyári.Mármint a magassága.Elég nehéz rátenni a védőburkolatot,de van erre is megoldás.Még az előző MKIII mondeomnál én úgy csináltam,hogy a védő burkolat hátsó részén,/ahol bepattan a két kis műanyag fülecske/2 kis alu magasító távtartót rögzítettem.
Ennek köszönhetően hátul sikerült erőlködés nélkül beakasztani,elöl pedíg simán bepattant a helyére a burkolat.
 
Nálunk a BOSH szervízben vagy egy kis kéziműszere a főnöknek,rámér az akksira,és már mutatja is annak állapotát.Sőt egy kis centire ki is tudja nyomtatni az alapadatokat.
Alu magasítót ?!?!? Nem is króm volt?
 
Múlthéten vettem olyan kerékpucigálót, tényleg jó, de nekem nagyon jön a szorófejből, egy csomó kárbavész... Te átszoktad törölni, vagy csak ráfújod és kész?
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #8616 Dátum: 2006.08.02 szerda, 10:14:00 »

Alu magasítót ?!?!? Nem is króm volt?
 
Múlthéten vettem olyan kerékpucigálót, tényleg jó, de nekem nagyon jön a szorófejből, egy csomó kárbavész... Te átszoktad törölni, vagy csak ráfújod és kész?
A felnitisztítóra gondolsz vagy a gumiápolóra?
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #8617 Dátum: 2006.08.02 szerda, 10:15:00 »

A felnitisztítóra gondolsz vagy a gumiápolóra?
A gumiápolóra
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8618 Dátum: 2006.08.02 szerda, 10:17:00 »

A gumiápolóra
Még jó, hogy nem guminőre.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8619 Dátum: 2006.08.02 szerda, 10:17:00 »

Bárdinál kaphato Exide márkát ajánlanám, van rá clubkedvezmény és méretre is megfelelő a mondiba. Érdemes a neten utánaolvasni, teljesen gondozásmentes bepillantós állapotkijelzővel a Dieselbe való valamivel 20K alatt érhető el.
Az exide indiai, nem? Nekem az volt az UPS-ben.
 
Én meg simán gyárit vennék, és hagynám a francba a többit. Akkor nem kell ügyeskedni. Vannak trükkök, hogyan lehet olcsón venni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #8620 Dátum: 2006.08.02 szerda, 10:25:00 »

Az exide indiai, nem? Nekem az volt az UPS-ben.
 
Én meg simán gyárit vennék, és hagynám a francba a többit. Akkor nem kell ügyeskedni. Vannak trükkök, hogyan lehet olcsón venni.
Őőőőőőő - hogyan is?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8621 Dátum: 2006.08.02 szerda, 10:26:00 »

A gumiápolóra
Egy picit tartsd közelebb a gumihoz amikor spriccelsz!-:)
 
Az egyenletesség kedvéért áttörlöm.
 
Az a tapasztalatom,hogy az első kezelés után egy kicsit jobban összeszedi a port.
Viszont ha 1 hét múlva újra lemosod,akkor még mindíg szép fekete marad a gumi,és ilyenkor nem kell a gumiápoló.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8622 Dátum: 2006.08.02 szerda, 10:38:00 »

Nekem ez fura. A duplakuplung a szinkrongyűrű hibáját oldaná meg, de a te esetedben nem erről van szó. Vagy egy csapács, mondjuk a nyelestengelyen, vagy... azért én megnézném az olajszintet a váltóban. Meg ha régi, esetleg cserélném. Bár nem valószínű, hogy ez lenne.
Érdekes, hogy nem mindig csinálja.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8623 Dátum: 2006.08.02 szerda, 10:39:00 »

Olyannyira, hogy a most betett Bosch sem méretes, de az előző tulaj igen erős lehetett, mert a műanyag tetőt sikerült rányomnia... persze szét is nyilt középen! Sad
Így nem is pattan a helyére, de azért gondolom el nem lehet hagyni, hiszen nincs annyi hely, hogy leessen menet közben.
Ha a töltés nem válik be én tutira gyárit veszek!
mleslie,
 
én is így törtem el az enyémet. :/ Vedd le, az a tuti.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #8624 Dátum: 2006.08.02 szerda, 10:50:00 »

Ha nem gyárit vennék, akkor Bosch. De én gyárit vennék. Pl az autofort boltban, váczi út. Tudod, félizével. Valami tizenegykettőbe jön így ki, legalábbis a fiestába ennyi volt. Lett volna, ha nem derül ki, hogy mégsem xar, hanem csak lemerült.
A nem gyárival vigyázni kell, nehogy magasabb legyen, oszt ne férjen be.
Mi ez a fél izé???
Csak nem valami kedvezmény vagy mi?!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8625 Dátum: 2006.08.02 szerda, 11:04:00 »

Sziasztok
 
Segítségre, vagy inkább tanácsra van szükségem, van egy szép 130 LE TDCi Mondeom 2002 gyártású kb. 1.5 éve vásároltam , elégedett vagyok vele, sőt egy kicsit még szeretem is, de az év elején kint voltam Erdélyben és hazafelé jövet kint tankoltam, átléptem a határt és az autó félig meddig kifeküdt, elektronika letiltotta a , másnap szerviz, M1 autócentrum Kft., ítélet : rossz üzemanyag ,porlasztócsúcs csere = 360.000 Ft.
Tegnapelőtt ugyan az a jelenség, Érden az Autoland Kft. (Ford ) azt mondták hogy újból kéne cserélni a porlasztócsúcsokat, mert biztos megint rossz üzemanyagot tankoltam, hívtam a másik szervizt  mivel az év eleji porlasztok még garanciálisak, és azt mondták hogy ők majd megvizsgálják de ha rossz volt az anyag, akkor arra nem vonatkozik a garancia.
Létezik, hogy ilyen hamar kifeküdnek a porlasztócsúcsok? Tanács?
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #8626 Dátum: 2006.08.02 szerda, 11:16:00 »

Sziasztok
 
Segítségre, vagy inkább tanácsra van szükségem, van egy szép 130 LE TDCi Mondeom 2002 gyártású kb. 1.5 éve vásároltam , elégedett vagyok vele, sőt egy kicsit még szeretem is, de az év elején kint voltam Erdélyben és hazafelé jövet kint tankoltam, átléptem a határt és az autó félig meddig kifeküdt, elektronika letiltotta a , másnap szerviz, M1 autócentrum Kft., ítélet : rossz üzemanyag ,porlasztócsúcs csere = 360.000 Ft.
Tegnapelőtt ugyan az a jelenség, Érden az Autoland Kft. (Ford ) azt mondták hogy újból kéne cserélni a porlasztócsúcsokat, mert biztos megint rossz üzemanyagot tankoltam, hívtam a másik szervizt  mivel az év eleji porlasztok még garanciálisak, és azt mondták hogy ők majd megvizsgálják de ha rossz volt az anyag, akkor arra nem vonatkozik a garancia.
Létezik, hogy ilyen hamar kifeküdnek a porlasztócsúcsok? Tanács?
Az biztos, hogy jól behintáztattak a csúcsokkal, mert feléből is megúszhatad volna. Az üzemanyagra valóban kényes az autó.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8627 Dátum: 2006.08.02 szerda, 11:16:00 »

Egy picit tartsd közelebb a gumihoz amikor spriccelsz!-:)
 
Az egyenletesség kedvéért áttörlöm.
 
Az a tapasztalatom,hogy az első kezelés után egy kicsit jobban összeszedi a port.
Viszont ha 1 hét múlva újra lemosod,akkor még mindíg szép fekete marad a gumi,és ilyenkor nem kell a gumiápoló.
Én ezt máshogy szoktam, de hagyjuk...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8628 Dátum: 2006.08.02 szerda, 11:17:00 »

Sziasztok
 
Segítségre, vagy inkább tanácsra van szükségem, van egy szép 130 LE TDCi Mondeom 2002 gyártású kb. 1.5 éve vásároltam , elégedett vagyok vele, sőt egy kicsit még szeretem is, de az év elején kint voltam Erdélyben és hazafelé jövet kint tankoltam, átléptem a határt és az autó félig meddig kifeküdt, elektronika letiltotta a , másnap szerviz, M1 autócentrum Kft., ítélet : rossz üzemanyag ,porlasztócsúcs csere = 360.000 Ft.
Tegnapelőtt ugyan az a jelenség, Érden az Autoland Kft. (Ford ) azt mondták hogy újból kéne cserélni a porlasztócsúcsokat, mert biztos megint rossz üzemanyagot tankoltam, hívtam a másik szervizt  mivel az év eleji porlasztok még garanciálisak, és azt mondták hogy ők majd megvizsgálják de ha rossz volt az anyag, akkor arra nem vonatkozik a garancia.
Létezik, hogy ilyen hamar kifeküdnek a porlasztócsúcsok? Tanács?
Bizonyítság be, hogy rossz volt az üzemanyag! Úgy sem tudják. Harcolj nyugodtan a garidért...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #8629 Dátum: 2006.08.02 szerda, 11:20:00 »

Sziasztok
 
Segítségre, vagy inkább tanácsra van szükségem, van egy szép 130 LE TDCi Mondeom 2002 gyártású kb. 1.5 éve vásároltam , elégedett vagyok vele, sőt egy kicsit még szeretem is, de az év elején kint voltam Erdélyben és hazafelé jövet kint tankoltam, átléptem a határt és az autó félig meddig kifeküdt, elektronika letiltotta a , másnap szerviz, M1 autócentrum Kft., ítélet : rossz üzemanyag ,porlasztócsúcs csere = 360.000 Ft.
Tegnapelőtt ugyan az a jelenség, Érden az Autoland Kft. (Ford ) azt mondták hogy újból kéne cserélni a porlasztócsúcsokat, mert biztos megint rossz üzemanyagot tankoltam, hívtam a másik szervizt  mivel az év eleji porlasztok még garanciálisak, és azt mondták hogy ők majd megvizsgálják de ha rossz volt az anyag, akkor arra nem vonatkozik a garancia.
Létezik, hogy ilyen hamar kifeküdnek a porlasztócsúcsok? Tanács?
Hát nekem benyás mocim van, és pont az ilyen történetek miatt.
Itt a fórumon láttam olyan belinkelt képeket, hogy mit szedtek ki a dízel verda tankjából egy jól sikerült itthoni (márkás) kúton történő tankolás után. Nos leírhatatlan látvány volt. (sűrű massza valami trutymákkal keveredve) Nem is csodáltam, hogy a porlasztócsúcsok leadták a szerelést.
Szóval szerintem simán elképzelhető a dolog. Bár a Dizel Mondeók topicban biztos okosabbakat mondanak majd nálam.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8630 Dátum: 2006.08.02 szerda, 11:21:00 »

nem tudom mi a fenenek van uzemanyagszuro a kocsiban ha a trutyi eljut a porlasztopcsucsig...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8631 Dátum: 2006.08.02 szerda, 11:23:00 »

nem tudom mi a fenenek van uzemanyagszuro a kocsiban ha a trutyi eljut a porlasztopcsucsig...
Gondolom ezek direkt olyan Rambó-Trutyik, amik erre vannak kiképezve! Smiley
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8632 Dátum: 2006.08.02 szerda, 11:35:00 »

Mondjuk, ha normalis porlaszto csucsokat gyartananak, es nem ilyen xarokat, akkor nem lenne ennyi gond veluk. Kicsit kezd mar nevetsegesse valni ezaz orokos "biztos xar helyen taknyoltal" c. tortenet. Ez azt jelenti, xar az egesz porlasztocsucs konstrukcio.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #8633 Dátum: 2006.08.02 szerda, 11:39:00 »

zacci
csak a tdci porlasztocsucsaival van bak vagy a tddi meg a regebbi dieselekevel is?
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8634 Dátum: 2006.08.02 szerda, 11:42:00 »

Porlasztócsúcs témába ajánlom mindenkinek a www.ford-alkatreszek.hu -t. 20% kedvezményt kaptam a Mondeo Clubra. Így egy felújított csúcs, szálával és szállítással no meg persze ugyan olyan garival mint az új, 44K! Szomszédomnak veszem mert szegénynek hibája van.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #8635 Dátum: 2006.08.02 szerda, 11:45:00 »

zacci
csak a tdci porlasztocsucsaival van bak vagy a tddi meg a regebbi dieselekevel is?
A tdci az kényesebb, mert ott közösnyomócsöves a rendszer, más tecnológia.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8636 Dátum: 2006.08.02 szerda, 11:45:00 »

Porlasztócsúcs témába ajánlom mindenkinek a www.ford-alkatreszek.hu -t. 20% kedvezményt kaptam a Mondeo Clubra. Így egy felújított csúcs, szálával és szállítással no meg persze ugyan olyan garival mint az új, 44K! Szomszédomnak veszem mert szegénynek hibája van.
szálával=számlával és a szállítás=futár házhoz (2K)
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #8637 Dátum: 2006.08.02 szerda, 11:47:00 »

Beírom a dízeles topikba is, de elégé le vagyok törve, mert ez egy ördögi körforgásnak tartom, hogy a szerviz az üzemanyagra fogja, ha a kúthoz mennék akkor valószínű hogy tagadnák az egészet nehezen vagy lehetetlen bizonyítani, én meg fizessek mind a katonatiszt ha kell az autó.
Joe mire gondolsz, amikor azt írtad, hogy te „máshogy szoktad „?
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #8638 Dátum: 2006.08.02 szerda, 11:49:00 »

Beírom a dízeles topikba is, de elégé le vagyok törve, mert ez egy ördögi körforgásnak tartom, hogy a szerviz az üzemanyagra fogja, ha a kúthoz mennék akkor valószínű hogy tagadnák az egészet nehezen vagy lehetetlen bizonyítani, én meg fizessek mind a katonatiszt ha kell az autó.
Joe mire gondolsz, amikor azt írtad, hogy te „máshogy szoktad „?
Az egy másik üzenethez kapcsolódik, a névvel egy vonalban, ha a válaszgombot megnyomod, akkor válaszolsz annak akinek szeretnél. Jelen esetben Zsoelnek válaszolt
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8639 Dátum: 2006.08.02 szerda, 11:57:00 »

Beírom a dízeles topikba is, de elégé le vagyok törve, mert ez egy ördögi körforgásnak tartom, hogy a szerviz az üzemanyagra fogja, ha a kúthoz mennék akkor valószínű hogy tagadnák az egészet nehezen vagy lehetetlen bizonyítani, én meg fizessek mind a katonatiszt ha kell az autó.
Joe mire gondolsz, amikor azt írtad, hogy te „máshogy szoktad „?
A benzinkút valszeg semmit nem vállal garit, de a csúcsokra 100% hogy van. Ilyen hamar kizárt hogy tönkremehet. Csak keményen, csapj az asztalra. Szerintem szerzünk neked visszamenőleg akármilyen dízel számlát, ha az kell.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #8640 Dátum: 2006.08.02 szerda, 11:59:00 »

A benzinkút valszeg semmit nem vállal garit, de a csúcsokra 100% hogy van. Ilyen hamar kizárt hogy tönkremehet. Csak keményen, csapj az asztalra. Szerintem szerzünk neked visszamenőleg akármilyen dízel számlát, ha az kell.
köszi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8641 Dátum: 2006.08.02 szerda, 12:08:00 »

Porlasztócsúcs témába ajánlom mindenkinek a www.ford-alkatreszek.hu -t. 20% kedvezményt kaptam a Mondeo Clubra. Így egy felújított csúcs, szálával és szállítással no meg persze ugyan olyan garival mint az új, 44K! Szomszédomnak veszem mert szegénynek hibája van.
1 db felújított 44K? Mintha az újat 40-ért szerezte volna valaki... Vagy rosszul tudom?
(nem vagyok ma formában...)
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8642 Dátum: 2006.08.02 szerda, 12:13:00 »

las,
 
hat igen, ez egy jo indok arra, hogy a ford kibujjon a felelosseg alol. Szokas szerint megy az ujjal mutogatas.
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8643 Dátum: 2006.08.02 szerda, 14:25:00 »

Hát nekem benyás mocim van, és pont az ilyen történetek miatt.
Itt a fórumon láttam olyan belinkelt képeket, hogy mit szedtek ki a dízel verda tankjából egy jól sikerült itthoni (márkás) kúton történő tankolás után. Nos leírhatatlan látvány volt. (sűrű massza valami trutymákkal keveredve) Nem is csodáltam, hogy a porlasztócsúcsok leadták a szerelést.
Szóval szerintem simán elképzelhető a dolog. Bár a Dizel Mondeók topicban biztos okosabbakat mondanak majd nálam.
Ilyen mit sikerült tankolni van a benzines fronton is. Kérdezd csak a Zaccit.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8644 Dátum: 2006.08.02 szerda, 14:26:00 »

Beírom a dízeles topikba is, de elégé le vagyok törve, mert ez egy ördögi körforgásnak tartom, hogy a szerviz az üzemanyagra fogja, ha a kúthoz mennék akkor valószínű hogy tagadnák az egészet nehezen vagy lehetetlen bizonyítani, én meg fizessek mind a katonatiszt ha kell az autó.
Joe mire gondolsz, amikor azt írtad, hogy te „máshogy szoktad „?
Szerintem ez nem üzemanyaghiba. Hanem ki se cserélték. Lásd dízel topic.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #8645 Dátum: 2006.08.02 szerda, 18:57:00 »

Ilyen mit sikerült tankolni van a benzines fronton is. Kérdezd csak a Zaccit.
Zacci mi történt? Szeretnék okulni!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8646 Dátum: 2006.08.02 szerda, 19:00:00 »

mleslie,
 
OMV-nel banya helyett valami trutyit sikerult taknyolnom. Tank mosas bejaccot. Es valceg e-miatt nyiffant ki a katalizatorom. De legalabb nem a porlasztocsucsok 360e helyett kerult kb. 30ba
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #8647 Dátum: 2006.08.02 szerda, 19:02:00 »

mleslie,
 
OMV-nel banya helyett valami trutyit sikerult taknyolnom. Tank mosas bejaccot. Es valceg e-miatt nyiffant ki a katalizatorom. De legalabb nem a porlasztocsucsok 360e helyett kerult kb. 30ba
Én mindig ugyanazon az ESSO kúton tankolok és eddig még sikerült elkerülnöm a Trutyit!
Bár az Escortom nem volt annyira háklis...
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8648 Dátum: 2006.08.02 szerda, 19:23:00 »

1 db felújított 44K? Mintha az újat 40-ért szerezte volna valaki... Vagy rosszul tudom?
(nem vagyok ma formában...)
Igen, jól tudod. Ez boltban ennyi és minőségre ugyen az + számlát is kapsz. No meg arra várni kellett nem keveset, de az volt a legjobb ár.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8649 Dátum: 2006.08.02 szerda, 20:25:00 »

mleslie,
 
OMV-nel banya helyett valami trutyit sikerult taknyolnom. Tank mosas bejaccot. Es valceg e-miatt nyiffant ki a katalizatorom. De legalabb nem a porlasztocsucsok 360e helyett kerult kb. 30ba
Mer a pcsúcs 360, mi? A jóindulat megvan benned...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak: 1 ... 166 167 168 169 170 171 172 [173] 174 175 176 177 178 179 180 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.092 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.