Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.24 vasárnap, 06:48:14 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 177 178 179 180 181 182 183 [184] 185 186 187 188 189 190 191 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21918292 alkalommal)
0 Felhasználó és 154 vendég van a témában
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9150 Dátum: 2006.09.22 péntek, 09:02:00 »

2001 Trend : manual
A faceliftről beszélünk. 2003-tól...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9151 Dátum: 2006.09.22 péntek, 09:03:00 »

szerintem is, az enyém 2001 Trend és manuális a klima.
2001 gyártási (alvázszám) vagy forgalombahelyezési?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9152 Dátum: 2006.09.22 péntek, 09:04:00 »

A faceliftről beszélünk. 2003-tól...
"... 2001-ben automata volt a Trendben.." Én meg erre reagáltam.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9153 Dátum: 2006.09.22 péntek, 09:08:00 »

Kozerdeku informacio:
 
Anno volt rola szo, hogy a hatso futomuben, egeszen pontosan a hatso hidban ha kimennek a szilentek, akkor azt kompletten hidastul lehet cserelni ami kb. 80 piiz, es felmerul ezen szilentek "utangyartasa" is. Namsot par honapja mar kaphato kulon gyari szilent is, igy nem kell az egesz hidat cserelni, aminek amugy sincs baja. A szilentek ara Mondeos kedvezmennyel kb. 4e/db piizbe kerul. Ebbol van 4db a hidban. Tehat rossz esetben is csak 4x4=16e az alkatresz szemben a 80e-res komplett hiddal. Ez azert jo hir, nem ?
Lehet, hogy paran mar tudtok errol, de en speciel csak msot ertesultem rola, mivel nalam most kezd szetesni az 1ik szilent.
Azt bírom benned, hogy annyira figyelsz. Már akkor írtam, hogy a probléma megoldva, mert nem kell egyben cserélni...
Ezt konkrétan egy 2001-es TDDI-ben cseréltük kb. 1,5 éve.
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9154 Dátum: 2006.09.22 péntek, 09:26:00 »

Joe,
 
1.5ev ? Ki emlexik mar arra
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #9155 Dátum: 2006.09.22 péntek, 11:22:00 »

szerintem is, az enyém 2001 Trend és manuális a klima.
Amiket az enyémmel egyidőben adtak át, Trend felszereltséggel, automaták voltak. Igaz, a modellév itt már 2002 (mivel novemberi autók voltak).
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9156 Dátum: 2006.09.22 péntek, 14:28:00 »

Amiket az enyémmel egyidőben adtak át, Trend felszereltséggel, automaták voltak. Igaz, a modellév itt már 2002 (mivel novemberi autók voltak).
Először azt akartam írni, hogy nem a modellév számít, de igazad van: tényleg az számít.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
drhf
Adminisztrátor
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2552


2003.12 MKIII TDCi kombi


« Új hozzászólás #9157 Dátum: 2006.09.22 péntek, 14:36:00 »

Nos kiderult mi a gond a motorkodokkal... A forgalmiban nem az van aminek lennie kellene... tudja valaki hogy lehet ezt a "kis" hibat kijavitani? van ennek mondjuk regisztracios ado vonzata? Hol lehet megnezni hogy a TDDi es TDCi milyen euro kategoriaban van?
Naplózva

Csak a Puffin lekvár adhat neki erőt, és mindent lebíró akaratot.
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9158 Dátum: 2006.09.22 péntek, 14:58:00 »

Nos kiderult mi a gond a motorkodokkal... A forgalmiban nem az van aminek lennie kellene... tudja valaki hogy lehet ezt a "kis" hibat kijavitani? van ennek mondjuk regisztracios ado vonzata? Hol lehet megnezni hogy a TDDi es TDCi milyen euro kategoriaban van?
A tddi mindenképpen eu3. A tdci elvileg 2003 szept 15 gyártás után euro 4. Előtte 3.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
drhf
Adminisztrátor
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2552


2003.12 MKIII TDCi kombi


« Új hozzászólás #9159 Dátum: 2006.09.22 péntek, 15:04:00 »

angel
ezek szerint elofordulhat az a vicc, hogy nekem visszaadnak lovet?
Naplózva

Csak a Puffin lekvár adhat neki erőt, és mindent lebíró akaratot.
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9160 Dátum: 2006.09.22 péntek, 16:11:00 »

angel
ezek szerint elofordulhat az a vicc, hogy nekem visszaadnak lovet?
Ha akkor, amikor a te autód hozták be, volt különbség az eu3 és 4 között, és aki behozta, ki is fizette a drágább regadót, elméletileg visszajár. Hogy vissza tudod-e szerezni, hát nem tudom. Ha sikerül, hívj meg egy gyertyafényes vacsorára.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9161 Dátum: 2006.09.25 hétfő, 18:56:00 »

Ma megint lerobbantam. Sad
Kb. 2 hete hidegebb első indításkor furcsa hangon járt a motor, de csak alapjáraton. Mintha akadozott volna, vagy ki maradozott volna. De ahogy bemelegetett meg is szünt a hang, tényleg csak beindítás után alapjáraton hallatszott pár percig. Meg is akartam nézetni, csak itt nincs a helyzet magaslatán a helyi Ford szervíz, a jó szerelőm meg csak 7végén tudta volna elvinni.
Na és akkor a lényeg, ma mentem le, minden oké, jöttem haza kb. olyan 2km-re voltam otthontól, amikor gyorsításkor berángott, hátul a kipuff fehéres/kékes füstöket puffantott ki, első gondolatom az volt, hogy megint valami takony anyagot sikerült tankolni, és abból kapott fel valamit. De aztán elment az ereje, gázadásra csak a füst jött, és le akart fulladni, rángatott, nem ment, kimaradozott a motor járása. Viszont alapjáraton normálisan ment. Sikerült még a ház elé felküzdenem magam. Kicsit hagytam pihenni, majd próbáltam beindítani, de csak önindítózik, a motor nem indul be.
Mi lehet ez, porlasztó? TDDi-nél volt valakinek ilyen problémája? Mennyibe kerülnek ebbe a csúcsok? Vagy adagoló? Sad
Mostanába szegény többet van szervízbe, mint velem Sad Mi lehet vele, szinte 2 hetente 6 számjegyű összegetek hagyok a szervízbe, mert mindig előjön valami. 250e km, és itt az autó vége? Sad
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #9162 Dátum: 2006.09.25 hétfő, 19:06:00 »

Ma megint lerobbantam. Sad
Kb. 2 hete hidegebb első indításkor furcsa hangon járt a motor, de csak alapjáraton. Mintha akadozott volna, vagy ki maradozott volna. De ahogy bemelegetett meg is szünt a hang, tényleg csak beindítás után alapjáraton hallatszott pár percig. Meg is akartam nézetni, csak itt nincs a helyzet magaslatán a helyi Ford szervíz, a jó szerelőm meg csak 7végén tudta volna elvinni.
Na és akkor a lényeg, ma mentem le, minden oké, jöttem haza kb. olyan 2km-re voltam otthontól, amikor gyorsításkor berángott, hátul a kipuff fehéres/kékes füstöket puffantott ki, első gondolatom az volt, hogy megint valami takony anyagot sikerült tankolni, és abból kapott fel valamit. De aztán elment az ereje, gázadásra csak a füst jött, és le akart fulladni, rángatott, nem ment, kimaradozott a motor járása. Viszont alapjáraton normálisan ment. Sikerült még a ház elé felküzdenem magam. Kicsit hagytam pihenni, majd próbáltam beindítani, de csak önindítózik, a motor nem indul be.
Mi lehet ez, porlasztó? TDDi-nél volt valakinek ilyen problémája? Mennyibe kerülnek ebbe a csúcsok? Vagy adagoló? Sad
Mostanába szegény többet van szervízbe, mint velem Sad Mi lehet vele, szinte 2 hetente 6 számjegyű összegetek hagyok a szervízbe, mert mindig előjön valami. 250e km, és itt az autó vége? Sad
Nekem amikot a tddi erőtlenné vált,gázadásra nem reagált,szinte alíg gyorsult,stb...,akkor az a kis turbócső volt elrepedve,és onnan farslevegőt szívott.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9163 Dátum: 2006.09.25 hétfő, 19:09:00 »

Ma megint lerobbantam. Sad
Kb. 2 hete hidegebb első indításkor furcsa hangon járt a motor, de csak alapjáraton. Mintha akadozott volna, vagy ki maradozott volna. De ahogy bemelegetett meg is szünt a hang, tényleg csak beindítás után alapjáraton hallatszott pár percig. Meg is akartam nézetni, csak itt nincs a helyzet magaslatán a helyi Ford szervíz, a jó szerelőm meg csak 7végén tudta volna elvinni.
Na és akkor a lényeg, ma mentem le, minden oké, jöttem haza kb. olyan 2km-re voltam otthontól, amikor gyorsításkor berángott, hátul a kipuff fehéres/kékes füstöket puffantott ki, első gondolatom az volt, hogy megint valami takony anyagot sikerült tankolni, és abból kapott fel valamit. De aztán elment az ereje, gázadásra csak a füst jött, és le akart fulladni, rángatott, nem ment, kimaradozott a motor járása. Viszont alapjáraton normálisan ment. Sikerült még a ház elé felküzdenem magam. Kicsit hagytam pihenni, majd próbáltam beindítani, de csak önindítózik, a motor nem indul be.
Mi lehet ez, porlasztó? TDDi-nél volt valakinek ilyen problémája? Mennyibe kerülnek ebbe a csúcsok? Vagy adagoló? Sad
Mostanába szegény többet van szervízbe, mint velem Sad Mi lehet vele, szinte 2 hetente 6 számjegyű összegetek hagyok a szervízbe, mert mindig előjön valami. 250e km, és itt az autó vége? Sad
Most voltam kint megnézni van-e hibakód, de azt irja, hogy: DTC None.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9164 Dátum: 2006.09.25 hétfő, 19:10:00 »

Nekem amikot a tddi erőtlenné vált,gázadásra nem reagált,szinte alíg gyorsult,stb...,akkor az a kis turbócső volt elrepedve,és onnan farslevegőt szívott.
A felső cső már volt benne cserélve, az alsó pontosan merre van?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #9165 Dátum: 2006.09.25 hétfő, 19:16:00 »

A felső cső már volt benne cserélve, az alsó pontosan merre van?
Azt sajna nem tudom.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9166 Dátum: 2006.09.25 hétfő, 21:25:00 »

Ma megint lerobbantam. Sad
Kb. 2 hete hidegebb első indításkor furcsa hangon járt a motor, de csak alapjáraton. Mintha akadozott volna, vagy ki maradozott volna. De ahogy bemelegetett meg is szünt a hang, tényleg csak beindítás után alapjáraton hallatszott pár percig. Meg is akartam nézetni, csak itt nincs a helyzet magaslatán a helyi Ford szervíz, a jó szerelőm meg csak 7végén tudta volna elvinni.
Na és akkor a lényeg, ma mentem le, minden oké, jöttem haza kb. olyan 2km-re voltam otthontól, amikor gyorsításkor berángott, hátul a kipuff fehéres/kékes füstöket puffantott ki, első gondolatom az volt, hogy megint valami takony anyagot sikerült tankolni, és abból kapott fel valamit. De aztán elment az ereje, gázadásra csak a füst jött, és le akart fulladni, rángatott, nem ment, kimaradozott a motor járása. Viszont alapjáraton normálisan ment. Sikerült még a ház elé felküzdenem magam. Kicsit hagytam pihenni, majd próbáltam beindítani, de csak önindítózik, a motor nem indul be.
Mi lehet ez, porlasztó? TDDi-nél volt valakinek ilyen problémája? Mennyibe kerülnek ebbe a csúcsok? Vagy adagoló? Sad
Mostanába szegény többet van szervízbe, mint velem Sad Mi lehet vele, szinte 2 hetente 6 számjegyű összegetek hagyok a szervízbe, mert mindig előjön valami. 250e km, és itt az autó vége? Sad
Ez szomorú. Már a TDDI is...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9167 Dátum: 2006.09.25 hétfő, 21:39:00 »

Ma megint lerobbantam. Sad
Kb. 2 hete hidegebb első indításkor furcsa hangon járt a motor, de csak alapjáraton. Mintha akadozott volna, vagy ki maradozott volna. De ahogy bemelegetett meg is szünt a hang, tényleg csak beindítás után alapjáraton hallatszott pár percig. Meg is akartam nézetni, csak itt nincs a helyzet magaslatán a helyi Ford szervíz, a jó szerelőm meg csak 7végén tudta volna elvinni.
Na és akkor a lényeg, ma mentem le, minden oké, jöttem haza kb. olyan 2km-re voltam otthontól, amikor gyorsításkor berángott, hátul a kipuff fehéres/kékes füstöket puffantott ki, első gondolatom az volt, hogy megint valami takony anyagot sikerült tankolni, és abból kapott fel valamit. De aztán elment az ereje, gázadásra csak a füst jött, és le akart fulladni, rángatott, nem ment, kimaradozott a motor járása. Viszont alapjáraton normálisan ment. Sikerült még a ház elé felküzdenem magam. Kicsit hagytam pihenni, majd próbáltam beindítani, de csak önindítózik, a motor nem indul be.
Mi lehet ez, porlasztó? TDDi-nél volt valakinek ilyen problémája? Mennyibe kerülnek ebbe a csúcsok? Vagy adagoló? Sad
Mostanába szegény többet van szervízbe, mint velem Sad Mi lehet vele, szinte 2 hetente 6 számjegyű összegetek hagyok a szervízbe, mert mindig előjön valami. 250e km, és itt az autó vége? Sad
Ha turbócső lenne, akkor beindulna, és gázadásra fulladna.
Szerintem nem kap üzemanyagot, vagy szűrő, vagy ilyesmi, de jó eséllyel van valami köze a múltkori kalandodhoz (üaszűrő).
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9168 Dátum: 2006.09.25 hétfő, 22:17:00 »

Ha turbócső lenne, akkor beindulna, és gázadásra fulladna.
Szerintem nem kap üzemanyagot, vagy szűrő, vagy ilyesmi, de jó eséllyel van valami köze a múltkori kalandodhoz (üaszűrő).
Új szűrő van benne.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9169 Dátum: 2006.09.26 kedd, 09:54:00 »

Új szűrő van benne.
Akkor a PDAzáshoz van köze...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9170 Dátum: 2006.09.26 kedd, 10:21:00 »

Ma megint lerobbantam. Sad
Kb. 2 hete hidegebb első indításkor furcsa hangon járt a motor, de csak alapjáraton. Mintha akadozott volna, vagy ki maradozott volna. De ahogy bemelegetett meg is szünt a hang, tényleg csak beindítás után alapjáraton hallatszott pár percig. Meg is akartam nézetni, csak itt nincs a helyzet magaslatán a helyi Ford szervíz, a jó szerelőm meg csak 7végén tudta volna elvinni.
Na és akkor a lényeg, ma mentem le, minden oké, jöttem haza kb. olyan 2km-re voltam otthontól, amikor gyorsításkor berángott, hátul a kipuff fehéres/kékes füstöket puffantott ki, első gondolatom az volt, hogy megint valami takony anyagot sikerült tankolni, és abból kapott fel valamit. De aztán elment az ereje, gázadásra csak a füst jött, és le akart fulladni, rángatott, nem ment, kimaradozott a motor járása. Viszont alapjáraton normálisan ment. Sikerült még a ház elé felküzdenem magam. Kicsit hagytam pihenni, majd próbáltam beindítani, de csak önindítózik, a motor nem indul be.
Mi lehet ez, porlasztó? TDDi-nél volt valakinek ilyen problémája? Mennyibe kerülnek ebbe a csúcsok? Vagy adagoló? Sad
Mostanába szegény többet van szervízbe, mint velem Sad Mi lehet vele, szinte 2 hetente 6 számjegyű összegetek hagyok a szervízbe, mert mindig előjön valami. 250e km, és itt az autó vége? Sad
A kékes/fehéres füst valószínűleg többletüzemanyag vagy nem rendesen elégett üzemanyag jele. Porlasztó hibánál szerintem bevillogna a TDDi is. És azt ugyebár nem teszi.
Na az adagolóhoz már nem nagyon értek. Meg kellene vizsgálni, ahogy Angel is mondja az üzemanyagot, csöveket és hogy egyáltalán kap e naftát.
A szokott helyen tankoltál esetleg valami újon?
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #9171 Dátum: 2006.09.26 kedd, 10:50:00 »

henger nem lehet?
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9172 Dátum: 2006.09.26 kedd, 10:56:00 »

henger nem lehet?
Mire gondolsz?
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #9173 Dátum: 2006.09.26 kedd, 12:23:00 »

Ma megint lerobbantam. Sad
Kb. 2 hete hidegebb első indításkor furcsa hangon járt a motor, de csak alapjáraton. Mintha akadozott volna, vagy ki maradozott volna. De ahogy bemelegetett meg is szünt a hang, tényleg csak beindítás után alapjáraton hallatszott pár percig. Meg is akartam nézetni, csak itt nincs a helyzet magaslatán a helyi Ford szervíz, a jó szerelőm meg csak 7végén tudta volna elvinni.
Na és akkor a lényeg, ma mentem le, minden oké, jöttem haza kb. olyan 2km-re voltam otthontól, amikor gyorsításkor berángott, hátul a kipuff fehéres/kékes füstöket puffantott ki, első gondolatom az volt, hogy megint valami takony anyagot sikerült tankolni, és abból kapott fel valamit. De aztán elment az ereje, gázadásra csak a füst jött, és le akart fulladni, rángatott, nem ment, kimaradozott a motor járása. Viszont alapjáraton normálisan ment. Sikerült még a ház elé felküzdenem magam. Kicsit hagytam pihenni, majd próbáltam beindítani, de csak önindítózik, a motor nem indul be.
Mi lehet ez, porlasztó? TDDi-nél volt valakinek ilyen problémája? Mennyibe kerülnek ebbe a csúcsok? Vagy adagoló? Sad
Mostanába szegény többet van szervízbe, mint velem Sad Mi lehet vele, szinte 2 hetente 6 számjegyű összegetek hagyok a szervízbe, mert mindig előjön valami. 250e km, és itt az autó vége? Sad
Nekem is volt ilyen. Az előző autom TDDI volt. Csinált ilyesmit, elvittem a Nyírihez, Ő egy nagyon profi dieseles. Kivette az összes csúcsot és három pisilt belőle persze NEM égett a lámpa. A TDDI-ben az a jó hogy lehet csak a fejet cserélni és igy sokkal ólcsóbb!!!! Nekem az egész (anyag-4db+ mk.díj) 100e-be került. Azóta jó az autó, most apám jár vele.Ugyan ez a TDCI-nél mhh............ Ja, a hiba megéllapitása 15e. Ez tavaly okt-ban történt
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9174 Dátum: 2006.09.26 kedd, 13:09:00 »

Akkor a PDAzáshoz van köze...
Ááá, nem. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9175 Dátum: 2006.09.26 kedd, 13:11:00 »

A kékes/fehéres füst valószínűleg többletüzemanyag vagy nem rendesen elégett üzemanyag jele. Porlasztó hibánál szerintem bevillogna a TDDi is. És azt ugyebár nem teszi.
Na az adagolóhoz már nem nagyon értek. Meg kellene vizsgálni, ahogy Angel is mondja az üzemanyagot, csöveket és hogy egyáltalán kap e naftát.
A szokott helyen tankoltál esetleg valami újon?
Szokott Shell Diesel Extra.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9176 Dátum: 2006.09.26 kedd, 13:12:00 »

Nekem is volt ilyen. Az előző autom TDDI volt. Csinált ilyesmit, elvittem a Nyírihez, Ő egy nagyon profi dieseles. Kivette az összes csúcsot és három pisilt belőle persze NEM égett a lámpa. A TDDI-ben az a jó hogy lehet csak a fejet cserélni és igy sokkal ólcsóbb!!!! Nekem az egész (anyag-4db+ mk.díj) 100e-be került. Azóta jó az autó, most apám jár vele.Ugyan ez a TDCI-nél mhh............ Ja, a hiba megéllapitása 15e. Ez tavaly okt-ban történt
Még így se olcsó... Sad Remélem csak valami dugulás lesz, holnap tudják megnézni.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9177 Dátum: 2006.09.26 kedd, 13:52:00 »

Nekem is volt ilyen. Az előző autom TDDI volt. Csinált ilyesmit, elvittem a Nyírihez, Ő egy nagyon profi dieseles. Kivette az összes csúcsot és három pisilt belőle persze NEM égett a lámpa. A TDDI-ben az a jó hogy lehet csak a fejet cserélni és igy sokkal ólcsóbb!!!! Nekem az egész (anyag-4db+ mk.díj) 100e-be került. Azóta jó az autó, most apám jár vele.Ugyan ez a TDCI-nél mhh............ Ja, a hiba megéllapitása 15e. Ez tavaly okt-ban történt
TDCI-nél ez olyan 60eHUF.
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9178 Dátum: 2006.09.26 kedd, 16:36:00 »

Még így se olcsó... Sad Remélem csak valami dugulás lesz, holnap tudják megnézni.
Így elmondás alapján adagolóra tippelnek a szervízbe... Sad
Az MK2 is pont ennyi km körül lett adagolós, most jön az MK3? Sad Viszont az MK1-el soha nem volt ilyen probléma, pedig mind a Shell-nél evett.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9179 Dátum: 2006.09.26 kedd, 19:25:00 »

Így elmondás alapján adagolóra tippelnek a szervízbe... Sad
Az MK2 is pont ennyi km körül lett adagolós, most jön az MK3? Sad Viszont az MK1-el soha nem volt ilyen probléma, pedig mind a Shell-nél evett.
Én azért kipróbálnám a kannából való etetést.
Vagyis egy kannába gázolajat, és onnan szívja. Akár a gázolajszűrő megkerülésével.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9180 Dátum: 2006.09.26 kedd, 21:32:00 »

Én azért kipróbálnám a kannából való etetést.
Vagyis egy kannába gázolajat, és onnan szívja. Akár a gázolajszűrő megkerülésével.
Én nem akarom már még jobban elrontani, majd holnap jön a szerelő megnézni.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #9181 Dátum: 2006.09.26 kedd, 21:56:00 »

Most voltam kint megnézni van-e hibakód, de azt irja, hogy: DTC None.
Az a motort nem nézi ám teljeskörűen... szóval irány a diagnosztika, szerintem.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9182 Dátum: 2006.09.26 kedd, 21:58:00 »

Az a motort nem nézi ám teljeskörűen... szóval irány a diagnosztika, szerintem.
A tddi-nél a diag sokat nem fog mondani.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9183 Dátum: 2006.09.26 kedd, 22:09:00 »

A tddi-nél a diag sokat nem fog mondani.
DTC hibakód nincs.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #9184 Dátum: 2006.09.26 kedd, 22:35:00 »

A tddi-nél a diag sokat nem fog mondani.
Nekem a WDS megmutatta, hogy a 3. porlasztó már elkezdett vacakolni, kb, 10 - 15 000 km-re tippelte a hátralévő élettartamát - mondjuk az nekem egy év, úgyhogy majd jövő május talán, mikorra cserélni kell. Kíváncsi vagyok, mennyire volt igaza. De a diagramokon tisztán látszott, hogy valamiben magasabb értéket mutatott, mint a többi.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9185 Dátum: 2006.09.26 kedd, 22:36:00 »

Nekem a WDS megmutatta, hogy a 3. porlasztó már elkezdett vacakolni, kb, 10 - 15 000 km-re tippelte a hátralévő élettartamát - mondjuk az nekem egy év, úgyhogy majd jövő május talán, mikorra cserélni kell. Kíváncsi vagyok, mennyire volt igaza. De a diagramokon tisztán látszott, hogy valamiben magasabb értéket mutatott, mint a többi.
Természetesen a fordos szerelő tippelt... Nem a WDS.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9186 Dátum: 2006.09.27 szerda, 20:46:00 »

Sziasztok Mindenkinek!
Köszönöm a gumis tippeket!
Most, hogy az aktív olvasóból kérdezővé lettem engedjétek meg, hogy memutatkozzam. Nem én, hanem az autóm. 2002/12 TDDI Ghia Kombi, kintról behozott, órában 101k km. Nem kiröhögni, leparasztozni, Székesfehérváron vettem egy kis dealertől. Ha hinnék benne, még az is jelenthetne valamit, hogy 2006 06.06.-án. Egy 10 és féléves - írhatom, hogy Punto I -ből ültem át ebbe a csodába. Budán laktam és a városban tökéletesen megfelelt, de kiköltöztem Érdre és kellett egy komfortosabb gép, hát ez az.
üdv: sam
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9187 Dátum: 2006.09.27 szerda, 21:14:00 »

Sziasztok Mindenkinek!
Köszönöm a gumis tippeket!
Most, hogy az aktív olvasóból kérdezővé lettem engedjétek meg, hogy memutatkozzam. Nem én, hanem az autóm. 2002/12 TDDI Ghia Kombi, kintról behozott, órában 101k km. Nem kiröhögni, leparasztozni, Székesfehérváron vettem egy kis dealertől. Ha hinnék benne, még az is jelenthetne valamit, hogy 2006 06.06.-án. Egy 10 és féléves - írhatom, hogy Punto I -ből ültem át ebbe a csodába. Budán laktam és a városban tökéletesen megfelelt, de kiköltöztem Érdre és kellett egy komfortosabb gép, hát ez az.
üdv: sam
Gratula a jó választáshoz! Üdvözlünk köreinkben.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #9188 Dátum: 2006.09.27 szerda, 21:52:00 »

Gratula a jó választáshoz! Üdvözlünk köreinkben.
Köszönöm Angel!
De jót ne várjatok, mert csak kérdezni fogok. Mint például: a kettős zárásból miért csak úgy tudom kihozni a távirányítóval, hogy ki - be ki?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9189 Dátum: 2006.09.27 szerda, 22:01:00 »

Köszönöm Angel!
De jót ne várjatok, mert csak kérdezni fogok. Mint például: a kettős zárásból miért csak úgy tudom kihozni a távirányítóval, hogy ki - be ki?
Az baj. Szerintem úkra kéne progizni.
Vagy rossz az egyik zárad.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9190 Dátum: 2006.09.27 szerda, 22:24:00 »

Sziasztok Mindenkinek!
Köszönöm a gumis tippeket!
Most, hogy az aktív olvasóból kérdezővé lettem engedjétek meg, hogy memutatkozzam. Nem én, hanem az autóm. 2002/12 TDDI Ghia Kombi, kintról behozott, órában 101k km. Nem kiröhögni, leparasztozni, Székesfehérváron vettem egy kis dealertől. Ha hinnék benne, még az is jelenthetne valamit, hogy 2006 06.06.-án. Egy 10 és féléves - írhatom, hogy Punto I -ből ültem át ebbe a csodába. Budán laktam és a városban tökéletesen megfelelt, de kiköltöztem Érdre és kellett egy komfortosabb gép, hát ez az.
üdv: sam
Grat., és üdv. itt. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #9191 Dátum: 2006.09.27 szerda, 22:27:00 »

Az baj. Szerintem úkra kéne progizni.
Vagy rossz az egyik zárad.
A ki-re kinyitja, csak a riasztót nem kaspcsoljs ki és ha kinyitom az ajtót elkezd kiabálni. Ha visszazárom és ujra nyitom villan az index és a hang is jelzi, hogy kijött, akkor jó. Kerestem a laírásban, de nem találtam semmit ezzel kapcsolatban. A riasztó szerintem gyári
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9192 Dátum: 2006.09.27 szerda, 22:36:00 »

Grat., és üdv. itt. Smiley
Köszönöm!
üdv: sam
Naplózva
Janika
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 383


E-mail
« Új hozzászólás #9193 Dátum: 2006.09.27 szerda, 22:44:00 »

Sziasztok Mindenkinek!
Köszönöm a gumis tippeket!
Most, hogy az aktív olvasóból kérdezővé lettem engedjétek meg, hogy memutatkozzam. Nem én, hanem az autóm. 2002/12 TDDI Ghia Kombi, kintról behozott, órában 101k km. Nem kiröhögni, leparasztozni, Székesfehérváron vettem egy kis dealertől. Ha hinnék benne, még az is jelenthetne valamit, hogy 2006 06.06.-án. Egy 10 és féléves - írhatom, hogy Punto I -ből ültem át ebbe a csodába. Budán laktam és a városban tökéletesen megfelelt, de kiköltöztem Érdre és kellett egy komfortosabb gép, hát ez az.
üdv: sam
Üdv az érdiek között! Lassan már érdi találkozót is tarthatunk!
Naplózva

2002 MKIII 2.0 TDDi
Vendég
« Új hozzászólás #9194 Dátum: 2006.09.27 szerda, 22:50:00 »

Üdv az érdiek között! Lassan már érdi találkozót is tarthatunk!
Te is? Már kérdezni akartam, ki van a környékről.
Naplózva
Janika
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 383


E-mail
« Új hozzászólás #9195 Dátum: 2006.09.27 szerda, 22:52:00 »

Te is? Már kérdezni akartam, ki van a környékről.
Igen
Naplózva

2002 MKIII 2.0 TDDi
Vendég
« Új hozzászólás #9196 Dátum: 2006.09.27 szerda, 22:58:00 »

Alszanak a gyerkőcök?Smiley))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9197 Dátum: 2006.09.27 szerda, 22:59:00 »

Igen
Megbeszéljük.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9198 Dátum: 2006.09.28 csütörtök, 09:38:00 »

Sziasztok Mindenkinek!
Köszönöm a gumis tippeket!
Most, hogy az aktív olvasóból kérdezővé lettem engedjétek meg, hogy memutatkozzam. Nem én, hanem az autóm. 2002/12 TDDI Ghia Kombi, kintról behozott, órában 101k km. Nem kiröhögni, leparasztozni, Székesfehérváron vettem egy kis dealertől. Ha hinnék benne, még az is jelenthetne valamit, hogy 2006 06.06.-án. Egy 10 és féléves - írhatom, hogy Punto I -ből ültem át ebbe a csodába. Budán laktam és a városban tökéletesen megfelelt, de kiköltöztem Érdre és kellett egy komfortosabb gép, hát ez az.
üdv: sam
Szia sam47, üdv közöttünk!
Én is Fehérváron vettem az enyémet ( HÉ autóudvar, Budai út), és bár az óra nem egyezett, ezt a kereskedő hamar elismerte, és korrekt volt. Amikor kiderült, hogy rossz az egyik hátsó lengéscsillapító, utólag első szóra kifizette a cserét.  
Én elégedett vagyok vele is és az autóval is.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9199 Dátum: 2006.09.28 csütörtök, 10:41:00 »

Köszönöm Angel!
De jót ne várjatok, mert csak kérdezni fogok. Mint például: a kettős zárásból miért csak úgy tudom kihozni a távirányítóval, hogy ki - be ki?
És ha rögtön kétszer nyomod a nyitó gombot? Próbáld ki!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Oldalak: 1 ... 177 178 179 180 181 182 183 [184] 185 186 187 188 189 190 191 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.088 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.