Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.24 vasárnap, 05:09:46 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 179 180 181 182 183 184 185 [186] 187 188 189 190 191 192 193 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21917176 alkalommal)
0 Felhasználó és 142 vendég van a témában
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9250 Dátum: 2006.10.03 kedd, 19:49:00 »

250e km
Ma azt mondta a szaki, hogy kimérték az adagolót is, és az elektronika szerinte rossz rajta. Valószinű a múltkori kigyulladáskor kapott túlfeszültséget.
Egyébként én is pont arra gondoltam, ha rossz egy pcsúcs, akkor füstöl, nehezebben indul, többet fogyaszt, de hogy egyáltalán ne induljon, az nem lehet.
Persze, ha azt kell cserélni, az sem olcsó.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #9251 Dátum: 2006.10.03 kedd, 21:17:00 »

250e km
Ma azt mondta a szaki, hogy kimérték az adagolót is, és az elektronika szerinte rossz rajta. Valószinű a múltkori kigyulladáskor kapott túlfeszültséget.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9252 Dátum: 2006.10.03 kedd, 21:29:00 »

Egyébként én is pont arra gondoltam, ha rossz egy pcsúcs, akkor füstöl, nehezebben indul, többet fogyaszt, de hogy egyáltalán ne induljon, az nem lehet.
Persze, ha azt kell cserélni, az sem olcsó.
A lerobbanás óta (múlthét hétfő), múlthét csütörtökön beindult elsőre, és tegnap, és ma is elsőre, igaz nem olyan erős, és egyenletlen a járása. Minden henger megy, de egyik nincs ütembe a többivel. (vezérlés probléma) Még nézegetik, holnap talán még több infó lesz. De azt mondja a szerelő, ha kész szerinte el kellene adni, mert sok benne a km, és egy fiatalabbat venni, mert mostmár csak a problémák fognak jönni.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #9253 Dátum: 2006.10.03 kedd, 21:31:00 »

Legközelebb benzinest kell venni, az tartósabb:-)
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9254 Dátum: 2006.10.03 kedd, 21:33:00 »

Legközelebb benzinest kell venni, az tartósabb:-)
Viccen kívül megfordult a fejembe...
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9255 Dátum: 2006.10.03 kedd, 21:37:00 »

Legközelebb benzinest kell venni, az tartósabb:-)
Ha kiszámolod, Balu, hogy te mennyit költöttél az autóra 100e km alatt (a garis javításokkal együtt), szerintem az több, mint a scratché, pedig ő már jó sok kilométerrel vette át.
A 250e kilométer alatt hozzád képest megspórolt vagy 3 millát az üzemanyagon.
A benzines tartósabb - ezt én vitatnám. Annál pl ott van a szelephézag-állítás (2,0) - az sem olcsó.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #9256 Dátum: 2006.10.03 kedd, 21:38:00 »

Ha kiszámolod, Balu, hogy te mennyit költöttél az autóra 100e km alatt (a garis javításokkal együtt), szerintem az több, mint a scratché, pedig ő már jó sok kilométerrel vette át.
A 250e kilométer alatt hozzád képest megspórolt vagy 3 millát az üzemanyagon.
A benzines tartósabb - ezt én vitatnám. Annál pl ott van a szelephézag-állítás (2,0) - az sem olcsó.
Szinte biztos voltam benne, hogy erre reagálni fogsz:)) Ez olyan, mint GZ:))
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9257 Dátum: 2006.10.03 kedd, 21:55:00 »

Angel,
 
Szelepallitas szervizben ha minden korongot cserelni kell, akkor kb. 50-70e-bol megall. Ezt elvileg 160e-nel kell ellenorizni illetve szukseg szerint allitani. Aztan megint 160e-ig jau.De legalabb nem romlik el benne a porlasztocsucs Cool Azert a 250e mar elfogadhato egy porlasztocsucs cserehez, nem ugy, mint 100-150e-nel...Mert ugye atlagban ennyit birnak a TDCI csucsok.
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9258 Dátum: 2006.10.03 kedd, 21:58:00 »

Angel,
 
Szelepallitas szervizben ha minden korongot cserelni kell, akkor kb. 50-70e-bol megall. Ezt elvileg 160e-nel kell ellenorizni illetve szukseg szerint allitani. Aztan megint 160e-ig jau.De legalabb nem romlik el benne a porlasztocsucs Cool Azert a 250e mar elfogadhato egy porlasztocsucs cserehez, nem ugy, mint 100-150e-nel...Mert ugye atlagban ennyit birnak a TDCI csucsok.
Ezt már párszor lejátszottuk... mire eljut az ember a 250e-ig, addigra megspórolt annyit, amennyiből vehet egy másik autót.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9259 Dátum: 2006.10.03 kedd, 22:00:00 »

nuh, ma ranezett vik kollega a mocira es kb. 2sec alatt megallapitotta a hibat. A szivosoron kozepen van egy vakum cso, amit lehuzott es egybol elmult a csorompoles. Tehat valami abban a fekete muanyag szivocsonkban klattyog. Azt mondja van benne valami csappantyu izemicsoda es szerinte az a xar...Remelem lehet kulon kapni ilyen csappantyu izemicsodat, mert nem szeretnek komplett szivosort cserezni...
Ma itthon enis megneztem, mert a szervizben nem volt valami nagy csend, es tenyleg eza baja. Lehuztam a vakum csovet, es tokeletesen szepen jart a moci. nemi szelephezag biztos van, mert MondESU mocijahoz kepest morgosabb. De nincs semmi rendellenes kalapalas stb. Csutortokon szetszedetem a szivosort, oszt kiderul mi faradt el benne...Egyaltana mire jo aza vakum cso ? Es mi lehet aza csappantyu izemicsoda ? Nezegettem a FordTIS-t de nem irnak rola semmit...
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9260 Dátum: 2006.10.03 kedd, 22:03:00 »

Angel,
 
Igen, csak ott a bibi, hogy mire eljucc 250e-ig az aprankent sporolt piizbol nem lesz semmi, mert ugyis elfagyizod Tehat nesze semmi fogd meg jol...Mutass olyan embert, aki a fogyin megsporolt piizt felretette es vett belole egy masik verdat
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9261 Dátum: 2006.10.03 kedd, 22:04:00 »

nuh, ma ranezett vik kollega a mocira es kb. 2sec alatt megallapitotta a hibat. A szivosoron kozepen van egy vakum cso, amit lehuzott es egybol elmult a csorompoles. Tehat valami abban a fekete muanyag szivocsonkban klattyog. Azt mondja van benne valami csappantyu izemicsoda es szerinte az a xar...Remelem lehet kulon kapni ilyen csappantyu izemicsodat, mert nem szeretnek komplett szivosort cserezni...
Ma itthon enis megneztem, mert a szervizben nem volt valami nagy csend, es tenyleg eza baja. Lehuztam a vakum csovet, es tokeletesen szepen jart a moci. nemi szelephezag biztos van, mert MondESU mocijahoz kepest morgosabb. De nincs semmi rendellenes kalapalas stb. Csutortokon szetszedetem a szivosort, oszt kiderul mi faradt el benne...Egyaltana mire jo aza vakum cso ? Es mi lehet aza csappantyu izemicsoda ? Nezegettem a FordTIS-t de nem irnak rola semmit...
Felső-kartergáz-visszevezető cső! :-))
Vagy a Vákumos Fogyasztáscsökkentő-Lóerőnövelő Cső!
VFLC
Utóégetőmű.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9262 Dátum: 2006.10.03 kedd, 22:05:00 »

Angel,
 
Igen, csak ott a bibi, hogy mire eljucc 250e-ig az aprankent sporolt piizbol nem lesz semmi, mert ugyis elfagyizod Tehat nesze semmi fogd meg jol...Mutass olyan embert, aki a fogyin megsporolt piizt felretette es vett belole egy masik verdat
Pl én... lásd fiesta.
Ez komoly.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9263 Dátum: 2006.10.03 kedd, 22:08:00 »

Angel,
 
1. olyan nincs is Cool
2. Ebben lehet valami, mert a szivosorban vannak orvenylapok, amik bizonyos fordulatszam tartomanyban nyitna/zarnak vagymi, es ez elvileg okoz egy tusik a nyomatekgorben, illetve csokkenti a fogyit. De persze nem vakumos Fogyasztascsokkentonek hijjak Cool Egyik ismerosom v6-os MX-eben van ilyen cucli, csak ott 2db van belole 2 fele nyitasi ciklussal, ami a nyomigorben 2 tusit eredmenyez. Azert remelem nem ezek az orvenylapok pusztultak ki...
3. nemis rossz otlet, bar ahogy Scratch kiserleteit figyeltem, tan nem kene utolag megegetni a verdat Cool
Naplózva

blah blah blah
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9264 Dátum: 2006.10.03 kedd, 22:10:00 »

Ha kiszámolod, Balu, hogy te mennyit költöttél az autóra 100e km alatt (a garis javításokkal együtt), szerintem az több, mint a scratché, pedig ő már jó sok kilométerrel vette át.
A 250e kilométer alatt hozzád képest megspórolt vagy 3 millát az üzemanyagon.
A benzines tartósabb - ezt én vitatnám. Annál pl ott van a szelephézag-állítás (2,0) - az sem olcsó.
Pont ezzel vigasztalom magam, hogy most hiába drága, de eddig jól szolgált, és jól fogyasztott.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9265 Dátum: 2006.10.03 kedd, 22:11:00 »

Angel,
 
bar ennek a kozepen elhelyezett vakumcsonek elvileg semmi koze az orvenylapok vezerlesehez...Ami fura, hogyha befogom a csonkot, akkor picit leesik a fordulatszam. Mintha picit lefojtana a mocit. Azon gondolkoztam, hogy ecceruen le kene huzni azta csovet oszt jovan, csak mivel ott azon a csonkon keresztul szivolazik a moci, felo, hogy beszippantana valamit, mondjuk halott nemet katonat stb. Ammeg nemjau.
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9266 Dátum: 2006.10.03 kedd, 22:12:00 »

Angel,
 
1. olyan nincs is Cool
2. Ebben lehet valami, mert a szivosorban vannak orvenylapok, amik bizonyos fordulatszam tartomanyban nyitna/zarnak vagymi, es ez elvileg okoz egy tusik a nyomatekgorben, illetve csokkenti a fogyit. De persze nem vakumos Fogyasztascsokkentonek hijjak Cool Egyik ismerosom v6-os MX-eben van ilyen cucli, csak ott 2db van belole 2 fele nyitasi ciklussal, ami a nyomigorben 2 tusit eredmenyez. Azert remelem nem ezek az orvenylapok pusztultak ki...
3. nemis rossz otlet, bar ahogy Scratch kiserleteit figyeltem, tan nem kene utolag megegetni a verdat Cool
Egyébként tudom, mi az, de nem mondom meg!
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9267 Dátum: 2006.10.03 kedd, 22:13:00 »

Angel,
 
koszi Cool
 
nah, monca mijaz ?
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9268 Dátum: 2006.10.04 szerda, 14:50:00 »

Latott mar valaki szetszedve szivosort ? Mi lakik belul, es hogy nez ki ? A helyzet a kov.
2002utani szivosorhoz lehet rendelni ilyen tolattyu izemicsodat, ami elvileg klattyog nalam. Viszont az en szivosoromhoz nem rendelheto ilyen biszbasz. Ez szivas...De vajon azert nem rendelheto, mert a nagy Ford aztat mondja, vagy mert nem is lehetne kicserelni a az en tolattyubizgentyuimet a 2002-es bizgentyuire ? Jo lenne latni a 2 fele szivosort, hgoy mennyire compatible egymassal a 2. Mert ha szivosort kell cserelnem, akkor inkabb olyanra cserelnem, amihez kesobb kaphato ilyen apro alkatresz.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #9269 Dátum: 2006.10.04 szerda, 17:32:00 »

Az én kis drágaságom az esküvőmön Cheesy
Ugye milyen szép?!
(bár az asszony sem csúnya azért... Smiley)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9270 Dátum: 2006.10.04 szerda, 17:33:00 »

Nem tudom miért nem linkelte be... mind1, álljon itt manuálisan:  
 
http://kepfeltoltes.hu/view/061004/k_p_0132_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9271 Dátum: 2006.10.04 szerda, 18:32:00 »

Két ilyen csábítás!!! Gratulálok :-)
Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #9272 Dátum: 2006.10.04 szerda, 20:38:00 »

Sziasztok!
 
Első kerékcsapágyakat kellene cserélnem, de nem tudom milyen márkát és hol érdemes venni.
 
Van ötletetek?
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Vendég
« Új hozzászólás #9273 Dátum: 2006.10.04 szerda, 20:49:00 »

Nem tudom miért nem linkelte be... mind1, álljon itt manuálisan:  
 
http://kepfeltoltes.hu/view/061004/k_p_0132_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Gratulálok,most már jöhetnek a babák!-:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9274 Dátum: 2006.10.04 szerda, 21:25:00 »

Ha kiszámolod, Balu, hogy te mennyit költöttél az autóra 100e km alatt (a garis javításokkal együtt), szerintem az több, mint a scratché, pedig ő már jó sok kilométerrel vette át.
A 250e kilométer alatt hozzád képest megspórolt vagy 3 millát az üzemanyagon.
A benzines tartósabb - ezt én vitatnám. Annál pl ott van a szelephézag-állítás (2,0) - az sem olcsó.
A V6-on nem kell, és egyébként sem drága. Nem tudom, miben különböznek, de nekem a Hondán félóra munkadíjat számoltak rá.
 
A 3 milla meg hülyeség, a TDDi kb. 2 literrel fogyaszt kevesebbet, mint az enyém. Az 100 ezer kilométeren 2000 liter üzemanyag (mai áron kb. 530 rugó). 250e km alatt is "csak" 1,3 milla, nem pedig 3. Ráadásul - legalábbis az MKIII Mondeo esetében - kevesebb is vele a baj, és a szerviz is olcsóbb.  
 
Összességében drágább a benzinest fenntartani, de annyival nyújt is többet. Mindenesetre a 3 millás lázálom durva csúsztatás volt tőled. Amúgy az enyémben is mindjárt 170K lesz, nem mondhatod, hogy nem mértem elég ideig a fogyasztást.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9275 Dátum: 2006.10.04 szerda, 21:32:00 »

Ezt már párszor lejátszottuk... mire eljut az ember a 250e-ig, addigra megspórolt annyit, amennyiből vehet egy másik autót.
Ja. 6 éves Suzuki rulez.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9276 Dátum: 2006.10.04 szerda, 21:41:00 »

Sziasztok!
 
Keresnék valakit aki segítene megoldani utólagos tempomatot 2001-es 1.8B mondimba.
Nemtudom mi a menete. Segítsetek please !
 
Köszi!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9277 Dátum: 2006.10.04 szerda, 22:17:00 »

Sziasztok!
 
Keresnék valakit aki segítene megoldani utólagos tempomatot 2001-es 1.8B mondimba.
Nemtudom mi a menete. Segítsetek please !
 
Köszi!
carel, ha sikerül majd beszerelni, kérlek írd meg nekem, hogy hogy, és mennyiért, és ki Cheesy
Mert ha nem nagy gány, lehet én is igénybe venném...
Sokat megyek pályán... Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9278 Dátum: 2006.10.04 szerda, 22:21:00 »

carel, ha sikerül majd beszerelni, kérlek írd meg nekem, hogy hogy, és mennyiért, és ki Cheesy
Mert ha nem nagy gány, lehet én is igénybe venném...
Sokat megyek pályán... Smiley
OKÉ !
Remélem sikerül, én is hasonló cipőben járok. Sajna házvásárlás miatt nemtudok cserélni jobbra amiben bennevan gyárilag ezért próbálkozok egyéb megoldáson! Amint van esemény írok!
 
Üdv: Carel
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9279 Dátum: 2006.10.04 szerda, 22:23:00 »

Kisbér, Carel+ Zacci és Vik a ti emberetek.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9280 Dátum: 2006.10.04 szerda, 22:43:00 »

A V6-on nem kell, és egyébként sem drága. Nem tudom, miben különböznek, de nekem a Hondán félóra munkadíjat számoltak rá.
 
A 3 milla meg hülyeség, a TDDi kb. 2 literrel fogyaszt kevesebbet, mint az enyém. Az 100 ezer kilométeren 2000 liter üzemanyag (mai áron kb. 530 rugó). 250e km alatt is "csak" 1,3 milla, nem pedig 3. Ráadásul - legalábbis az MKIII Mondeo esetében - kevesebb is vele a baj, és a szerviz is olcsóbb.  
 
Összességében drágább a benzinest fenntartani, de annyival nyújt is többet. Mindenesetre a 3 millás lázálom durva csúsztatás volt tőled. Amúgy az enyémben is mindjárt 170K lesz, nem mondhatod, hogy nem mértem elég ideig a fogyasztást.
Na, Balu, irkálsz mindenfélét... a 2,5 és a 2.0 benzines között van 2 liter...
A 2.5-re az átlagfogyi 9,9, míg a tddi-re 5,9 (véltlenül megvan a régi katalógus). Aztán ltalában kb 10 forinttal olcsóbb a dizil, szóval megvan az a 3 milla.
A 2.0 benzinesnél sajna kell állítani a hézagot, és a zacci elmondása szerint kb 70k (szerintem ez nem olcsó).
Ebből a 3 millából vehetsz egy v6-ot, szórakozásnak.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9281 Dátum: 2006.10.04 szerda, 22:53:00 »

Nem tudom miért nem linkelte be... mind1, álljon itt manuálisan:  
 
http://kepfeltoltes.hu/view/061004/k_p_0132_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #9282 Dátum: 2006.10.05 csütörtök, 08:12:00 »

Kisbér, Carel+ Zacci és Vik a ti emberetek.
Vik megcsinálja az egészet kivágással, mindennel
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9283 Dátum: 2006.10.05 csütörtök, 08:18:00 »

Angel,
 
Nem ertem...Mi koze ennek az egesznek a szelephezag allitashoz ?
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9284 Dátum: 2006.10.05 csütörtök, 09:30:00 »

Angel,
 
Nem ertem...Mi koze ennek az egesznek a szelephezag allitashoz ?
Nem neked írtam.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9285 Dátum: 2006.10.05 csütörtök, 09:39:00 »

Angel,
 
Attol meg elmagyarazhatnad, hogy mi koze a szeelphezag allitasnak ehhez a tortenethez ? Cool
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9286 Dátum: 2006.10.05 csütörtök, 10:07:00 »

Carel,
 
Dobj mailt. Vagy Te irtal minap nekem ?  
 
zaccikukacamigaponthu
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9287 Dátum: 2006.10.05 csütörtök, 10:46:00 »

Angel,
 
Attol meg elmagyarazhatnad, hogy mi koze a szeelphezag allitasnak ehhez a tortenethez ? Cool
A költségekről beszéltünk. Összehasonlítottuk a benzinest a dízellel.
 
Válasz gomb?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #9288 Dátum: 2006.10.05 csütörtök, 10:51:00 »

ST220-as, gázzal :DDD Az legalább óccsó Cheesy
 
Wyktor, amit írtál 9402-ben az a tempomat volt?
Nem tudod mennyiért csinálja Vik, és hogy mi kell hozzá (felszereltség, motor, előkészítés?!)?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9289 Dátum: 2006.10.05 csütörtök, 10:52:00 »

Na, Balu, irkálsz mindenfélét... a 2,5 és a 2.0 benzines között van 2 liter...
A 2.5-re az átlagfogyi 9,9, míg a tddi-re 5,9 (véltlenül megvan a régi katalógus). Aztán ltalában kb 10 forinttal olcsóbb a dizil, szóval megvan az a 3 milla.
A 2.0 benzinesnél sajna kell állítani a hézagot, és a zacci elmondása szerint kb 70k (szerintem ez nem olcsó).
Ebből a 3 millából vehetsz egy v6-ot, szórakozásnak.
Baluval nem érdemes vitázni. Sztem is csak össze vissza írkál. Ne sértődj meg Balu, de a 2l után...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #9290 Dátum: 2006.10.05 csütörtök, 10:56:00 »

Na, Balu, irkálsz mindenfélét... a 2,5 és a 2.0 benzines között van 2 liter...
A 2.5-re az átlagfogyi 9,9, míg a tddi-re 5,9 (véltlenül megvan a régi katalógus). Aztán ltalában kb 10 forinttal olcsóbb a dizil, szóval megvan az a 3 milla.
A 2.0 benzinesnél sajna kell állítani a hézagot, és a zacci elmondása szerint kb 70k (szerintem ez nem olcsó).
Ebből a 3 millából vehetsz egy v6-ot, szórakozásnak.
Anger-el eszem ágában sincs vitázni, de a TDDI nem 5.9-et eszik.. Legalábbis az enyém nem Smiley
7 literrel lehet számolni simán...
TDCI az már kevesebbet eszik...  
Bár gyanítom a 2.5-ös sem 9,9-et enne olyan hajtás alatt, ahogy én használom, hanem mondjuk 12-őt.
Tehát mondjuka TDCI, meg a 2.5ös között van kb 5-6 liter.. Ami azért 1k km-en 16 rugó körül van.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9291 Dátum: 2006.10.05 csütörtök, 11:03:00 »

A költségekről beszéltünk. Összehasonlítottuk a benzinest a dízellel.
 
Válasz gomb?
Angel,
 
mellik dizellel ? Mert a TDDI szerintem nem eszik 5.9-et atlagban. Inkabb olyan 7 lityi, mint ahogy Kisber irta. De szerintem a userek tobbsegenel tobbet szamit a megbizhatosag, mint a 2littoyval kevesebb fogyi, mert mint ahogy emlitettem, rajtad kivul nemigen van olyan user, aki azta piizt amit a fogyasztason megsporol bedobja a malacba, hogy majd a porlasztocsucsokat abbol vegye meg. De ha igen, akkor meg ott tartunk, hogy hiaba eszik kevesebbet, ha a megsporlt piizt (mihez kepest megsporolt ugye) fel re kell rakni porlasztokra...
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9292 Dátum: 2006.10.05 csütörtök, 11:19:00 »

Olvassátok már el rendesen, amit írtam.
A 2.5-re az átlagfogyi 9,9, míg a tddi-re 5,9 (véltlenül megvan a régi katalógus).
Tehát a katalógus adatai szerint. Ha a tddi 7-et eszik, akkor a 2,5 11-12-őt.
Zacci: a megspórolt pénzt fel kell rakni a porlasztókra? Ha a porlasztó csak 150e-et bír ki, addigra legalább 1 millát megspóroltál, a 2 csúcs meg egy százas...
Mind1, ezt már párszor lejátszottuk.
Érdekes módon csak pár benyás ragaszkodik benzinest jobban megéri elmélethez, aztán ha megnézed, a klubban alig van 2.0-ás mkIII... tddi meg tdci pedig rengeteg...
Megbízhatóság... Zacci, ebbe most ne menjünk bele, mert tisztellek, kedvellek annyira, hogy ne mondjak neked rossz dolgokat.
 
Lenne nekem 2 tuti tippem:
1 ezt a vitát zárjuk le, olyan végeredménnyel, hogy kinek a papné, kinek meg a lánya,
2 próbáljuk meg minimálisra csökkenteni a melyikajobb vitát (aki itt van, az már többnyire eldöntötte, hiszen már megvette az autóját). Próbáljuk meg tisztelni társaink döntését (ez persze nekem is szó). Próbáljuk meg nem piszkálni a másik tábort.
Ezt most vegyük komolyan. Majdnem olyan komolyan, mint hogy itt nincs politika.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #9293 Dátum: 2006.10.05 csütörtök, 11:20:00 »

Ameddig tudtam venni 150-180-ért gázolajat jó volt (természetesen jó minőségi, kútról valót) Cheesy
De mióta nincs, azóta nem sokkal jövök ki olcsóbban...
Tehát ha most vennék autót, benzineset vennék én is...
 
Amúgy kicsit sántít abban a dolog, hogy ugyan többe kerül a disel, de többért is tudod eladni, tehát nem a vételi árkülönbözetet kell nézni...
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9294 Dátum: 2006.10.05 csütörtök, 11:36:00 »

Ameddig tudtam venni 150-180-ért gázolajat jó volt (természetesen jó minőségi, kútról valót) Cheesy
De mióta nincs, azóta nem sokkal jövök ki olcsóbban...
Tehát ha most vennék autót, benzineset vennék én is...
 
Amúgy kicsit sántít abban a dolog, hogy ugyan többe kerül a disel, de többért is tudod eladni, tehát nem a vételi árkülönbözetet kell nézni...
Ja, és ne csodálkozz, hogy ég az izzító lámpád...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9295 Dátum: 2006.10.05 csütörtök, 11:36:00 »

Ameddig tudtam venni 150-180-ért gázolajat jó volt (természetesen jó minőségi, kútról valót) Cheesy
De mióta nincs, azóta nem sokkal jövök ki olcsóbban...
Tehát ha most vennék autót, benzineset vennék én is...
 
Amúgy kicsit sántít abban a dolog, hogy ugyan többe kerül a disel, de többért is tudod eladni, tehát nem a vételi árkülönbözetet kell nézni...
Vmit nem értessz!
Nem a gázolaj ára, és a benzin ára közti különbség a lényeg, hanem, hogy a dízel 2,0 9,5l körül tol be Pesten, míg a tiéd 7-et, de egy jó TDDI 6,5-öt. A haveré ennyit eszik. Ez 2,5-3l. Nekem ez számítana(650-780HUF/100km). Ez 100ekm alatt 700eHUF körül mozog. És egy használt dízel 15-20%-al drágább, mint a benzines, és még így is sokkal eladhatóbb!!!!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9296 Dátum: 2006.10.05 csütörtök, 11:38:00 »

Angel,
 
Ez szoval nem mondtam, hogy a benyas jobban megeri mint a diesel. Es igen, kinek a papne, kinek a lanya...De vakljuk be sok esetben elfogultan nyilatkozol a TDCI javara, amit meg is ertek, hisz abban ulsz nap mint nap. De koltsegekrol ennyire egyoldaluan nem kene irni. En csak arra reagaltam elsosorban, hogy ha mar a megbizhatosagot es a koltsegeket is nezzuk, akkor ne felkezzunk meg nehany tenyrol, mint pl. porlasztocsucs, ha mar szoba kerult a szelephezag allitas. Arrol nemis beszelve, hogy a 2tomegu lendkereket hamarabb kell cserelni egy TDCI-ben, mint egy benyasban. Ezt onnan tudom, hogy aki hozza az alkatreszt foleg dieselekhez hozott eddig. Na nem azert, mert abbol van tobb, hanem azert, mert hamarabb kipurcan a nagyobb igenybevetel miatt. Es az meg nem 2 filler, hanem kb. 60-100e-res nagysagrend, fuggoen attol, hogy honna van a cucc. De ez csak 1 pelda...Ha mar ossze kell hasonlitani a 2 fele mocival epitett gep koltsegeit, akkor ne csak az uzemanyagsporolast emeljuk ki meg a benyas szelepallitasat, mert ez igy nem fer, nah...
Abban 1et ertek veled, hogy nyilvan sok piizt lehet sporolni az uzemanyagon, de tapasztalat, hogy ha valami gaz van, pl. porlasztocsucs, akkor jon a siras, hogy hu de draga, van-e occsobb, mert nem fer bele a koltsegvetesbe stb. Ebbol kiindulva valceg a tobbseg nem abba a bizonyos malacba tolja a megsporolt forintokat es igencsak megrazza az mikor porlasztocsucs cserere kerul sor. Ezzel csak azt akartam mondani, hogy en szeemely szerint inkabb fizetek aprankent kicsit tobbet benyara, mint 1 szuszra kiadja harmincharomszazezret porlasztokra, mert tudom maagmrol, hogy 1e-forintjaval nem fogom osszegyujteni a ravalot. Inkabb eliszom stb. Cool
De ez nyilvan az en veredenyem, amivel lehet 1et erteni es nem 1et erteni. Tehat osszegezven a dolgot, hiaba sporolsz 1millat, hogyha porlasztocserere kerul a sor, akkor nincs belole egy petak sem. Ez persze nem az auto hiabaja, es nemis a usere. De tovabbra is azt mondom, hogy mind2 megeri, a lenyeg, hogy Mondejo legyen Cool
Naplózva

blah blah blah
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9297 Dátum: 2006.10.05 csütörtök, 11:46:00 »

Angel,
 
Ez szoval nem mondtam, hogy a benyas jobban megeri mint a diesel. Es igen, kinek a papne, kinek a lanya...De vakljuk be sok esetben elfogultan nyilatkozol a TDCI javara, amit meg is ertek, hisz abban ulsz nap mint nap. De koltsegekrol ennyire egyoldaluan nem kene irni. En csak arra reagaltam elsosorban, hogy ha mar a megbizhatosagot es a koltsegeket is nezzuk, akkor ne felkezzunk meg nehany tenyrol, mint pl. porlasztocsucs, ha mar szoba kerult a szelephezag allitas. Arrol nemis beszelve, hogy a 2tomegu lendkereket hamarabb kell cserelni egy TDCI-ben, mint egy benyasban. Ezt onnan tudom, hogy aki hozza az alkatreszt foleg dieselekhez hozott eddig. Na nem azert, mert abbol van tobb, hanem azert, mert hamarabb kipurcan a nagyobb igenybevetel miatt. Es az meg nem 2 filler, hanem kb. 60-100e-res nagysagrend, fuggoen attol, hogy honna van a cucc. De ez csak 1 pelda...Ha mar ossze kell hasonlitani a 2 fele mocival epitett gep koltsegeit, akkor ne csak az uzemanyagsporolast emeljuk ki meg a benyas szelepallitasat, mert ez igy nem fer, nah...
Abban 1et ertek veled, hogy nyilvan sok piizt lehet sporolni az uzemanyagon, de tapasztalat, hogy ha valami gaz van, pl. porlasztocsucs, akkor jon a siras, hogy hu de draga, van-e occsobb, mert nem fer bele a koltsegvetesbe stb. Ebbol kiindulva valceg a tobbseg nem abba a bizonyos malacba tolja a megsporolt forintokat es igencsak megrazza az mikor porlasztocsucs cserere kerul sor. Ezzel csak azt akartam mondani, hogy en szeemely szerint inkabb fizetek aprankent kicsit tobbet benyara, mint 1 szuszra kiadja harmincharomszazezret porlasztokra, mert tudom maagmrol, hogy 1e-forintjaval nem fogom osszegyujteni a ravalot. Inkabb eliszom stb. Cool
De ez nyilvan az en veredenyem, amivel lehet 1et erteni es nem 1et erteni. Tehat osszegezven a dolgot, hiaba sporolsz 1millat, hogyha porlasztocserere kerul a sor, akkor nincs belole egy petak sem. Ez persze nem az auto hiabaja, es nemis a usere. De tovabbra is azt mondom, hogy mind2 megeri, a lenyeg, hogy Mondejo legyen Cool
Bárhogyan is dönt valaki, km-ekre vetítve a legnagyobb költség az üzemanyag. Ez tény.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9298 Dátum: 2006.10.05 csütörtök, 11:49:00 »

Angel,
 
Ez szoval nem mondtam, hogy a benyas jobban megeri mint a diesel. Es igen, kinek a papne, kinek a lanya...De vakljuk be sok esetben elfogultan nyilatkozol a TDCI javara, amit meg is ertek, hisz abban ulsz nap mint nap. De koltsegekrol ennyire egyoldaluan nem kene irni. En csak arra reagaltam elsosorban, hogy ha mar a megbizhatosagot es a koltsegeket is nezzuk, akkor ne felkezzunk meg nehany tenyrol, mint pl. porlasztocsucs, ha mar szoba kerult a szelephezag allitas. Arrol nemis beszelve, hogy a 2tomegu lendkereket hamarabb kell cserelni egy TDCI-ben, mint egy benyasban. Ezt onnan tudom, hogy aki hozza az alkatreszt foleg dieselekhez hozott eddig. Na nem azert, mert abbol van tobb, hanem azert, mert hamarabb kipurcan a nagyobb igenybevetel miatt. Es az meg nem 2 filler, hanem kb. 60-100e-res nagysagrend, fuggoen attol, hogy honna van a cucc. De ez csak 1 pelda...Ha mar ossze kell hasonlitani a 2 fele mocival epitett gep koltsegeit, akkor ne csak az uzemanyagsporolast emeljuk ki meg a benyas szelepallitasat, mert ez igy nem fer, nah...
Abban 1et ertek veled, hogy nyilvan sok piizt lehet sporolni az uzemanyagon, de tapasztalat, hogy ha valami gaz van, pl. porlasztocsucs, akkor jon a siras, hogy hu de draga, van-e occsobb, mert nem fer bele a koltsegvetesbe stb. Ebbol kiindulva valceg a tobbseg nem abba a bizonyos malacba tolja a megsporolt forintokat es igencsak megrazza az mikor porlasztocsucs cserere kerul sor. Ezzel csak azt akartam mondani, hogy en szeemely szerint inkabb fizetek aprankent kicsit tobbet benyara, mint 1 szuszra kiadja harmincharomszazezret porlasztokra, mert tudom maagmrol, hogy 1e-forintjaval nem fogom osszegyujteni a ravalot. Inkabb eliszom stb. Cool
De ez nyilvan az en veredenyem, amivel lehet 1et erteni es nem 1et erteni. Tehat osszegezven a dolgot, hiaba sporolsz 1millat, hogyha porlasztocserere kerul a sor, akkor nincs belole egy petak sem. Ez persze nem az auto hiabaja, es nemis a usere. De tovabbra is azt mondom, hogy mind2 megeri, a lenyeg, hogy Mondejo legyen Cool
Lehet, hogy elmentek otthonról?
 
Ha vki vesz egy dízelt, majd spórol 1millát x ezer km alatt. Ez alatt nem tesz félre egy fillért sem, de az 1 millát elkölti, ami már extra pénz. Majd jönnek a hibák, és a pluszból kell megjavítani.
 
Egy másik vesz egy benzinest, nem spórol semmit, és nincs is mit elköltenie, majd jönnek a problémák, és a pluszból költ.
 
Te melyiket választod?
 
Persze, hogy több lendkereket hoz az ismerősöd a dízelnek, mivel több van belőle!!!
 
És mit értesz azon, hogy elfogult???
Leírja a kettő költségeit is, akkor mi az az elfogultság? (ez olyan politikai vakítás)
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #9299 Dátum: 2006.10.05 csütörtök, 11:58:00 »

Ti nem unjátok már ezt a dízel-benzines eszmecserét?  
Öreg korotokban majd ülni fogtok a padon a kapu előtt és még akkor is erről vitáztok
Naplózva
Oldalak: 1 ... 179 180 181 182 183 184 185 [186] 187 188 189 190 191 192 193 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.105 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.