Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.24 vasárnap, 04:56:07 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 180 181 182 183 184 185 186 [187] 188 189 190 191 192 193 194 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21916981 alkalommal)
0 Felhasználó és 182 vendég van a témában
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9300 Dátum: 2006.10.05 csütörtök, 11:59:00 »

Joe,
 
"Te melyiket választod? "
 
valasz: tok mind1, mert a lenyegen nem valtoztat. Mindenkeppen a pluszbol kell elvenni...  
 
De persze jo, ha keveset eszik a verda es kevesebbet kell kolteni uzemanyagra. En egyedul azzal az ervvel nem ertek 1et, hogy sporolsz 3millat az uzemanyagon, amibol vehecc egy masik verdat, mert ez nem eletszagu nah.
 
"És mit értesz azon, hogy elfogult???
"Leírja a kettő költségeit is, akkor mi az az elfogultság? (ez olyan politikai vakítás)"
 
az, hogy nem irta le a 2 koltsegeit, csak annyit irt, hogy sporolsz 3 milkat es a banyasnal szelephezagot kell allitani 70k-ert. Ez minden csak nem objektiv koltsegleiras. De ezt majd annak kell magyaraznia, aki ez alapjan vesz egy dieselt mondjuk hasznaltan es par het mulva porlasztokat kell cserelnie. Mert sajnos ez teny
angel emleete akkor lenne helyenvalo, ha uj autot venne az user es a tankolasbol szarmazo megtakaritast beledobna a malacba, es meg mielott elojonnenek az elso hibak eladna a verdat. Igy trmeszetesen lehet sporolni akar 3 milkat is, de abbol nem veszel meg 1x egy uj TDCI-t. Soot, meg benyasat sem. Alap Ambient 5.8milka ujjonan. Es az teny, hogy aki hasznaltan vesz autot, annak szamolnai kell koltsegekkel...Benyasnal kevesebb, dieselnel (TDCI) tobb koltseggel, szerintem...Mert ezezk a tenyek.
Naplózva

blah blah blah
Janika
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 383


E-mail
« Új hozzászólás #9301 Dátum: 2006.10.05 csütörtök, 12:00:00 »

Anger-el eszem ágában sincs vitázni, de a TDDI nem 5.9-et eszik.. Legalábbis az enyém nem Smiley
7 literrel lehet számolni simán...
TDCI az már kevesebbet eszik...  
Bár gyanítom a 2.5-ös sem 9,9-et enne olyan hajtás alatt, ahogy én használom, hanem mondjuk 12-őt.
Tehát mondjuka TDCI, meg a 2.5ös között van kb 5-6 liter.. Ami azért 1k km-en 16 rugó körül van.
Mekem 6,5 l alatt van az idei átlagfogyim. 5,9-et csak egyszer sikerült, de nekem még nincs tempomatom!
Naplózva

2002 MKIII 2.0 TDDi
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9302 Dátum: 2006.10.05 csütörtök, 12:00:00 »

joe,
 
"Lehet, hogy elmentek otthonról? "
 
Igen, ugy reggel 7 korul...
Naplózva

blah blah blah
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9303 Dátum: 2006.10.05 csütörtök, 12:01:00 »

Bárhogyan is dönt valaki, km-ekre vetítve a legnagyobb költség az üzemanyag. Ez tény.
3 liternyi üzemanyag költség kölömbség 100 km-en  több mint 6 szorosa 4 db porlasztócsúcsnak( kb 150e km élettartam), ha levetíted 1 km-re a dolgokat.
1 km-en számolva kb 4 db új porlasztócsúcs 1,3.- Ft. Míg egy 8literes fogyasztás 100-on: 22.-Ft!
Na abba hagyom mert begolyózok. Aki sokat megy vegyen dízlet, aki meg nem az benzinest
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Janika
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 383


E-mail
« Új hozzászólás #9304 Dátum: 2006.10.05 csütörtök, 12:02:00 »

Mekem 6,5 l alatt van az idei átlagfogyim. 5,9-et csak egyszer sikerült, de nekem még nincs tempomatom!
Ja 2002-es TDDI
Naplózva

2002 MKIII 2.0 TDDi
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9305 Dátum: 2006.10.05 csütörtök, 12:06:00 »

Ticu,
 
Es aki uj autot vesz, vegyen dieselt...Aki nem, az benyasat Cool Bar ha elorre meg tudja finnanszirozni a 4 csucs koltsegeit, akkor lelke rajta.
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9306 Dátum: 2006.10.05 csütörtök, 12:16:00 »


Lenne nekem 2 tuti tippem:  
1 ezt a vitát zárjuk le, olyan végeredménnyel, hogy kinek a papné, kinek meg a lánya,  
2 próbáljuk meg minimálisra csökkenteni a melyikajobb vitát (aki itt van, az már többnyire eldöntötte, hiszen már megvette az autóját). Próbáljuk meg tisztelni társaink döntését (ez persze nekem is szó). Próbáljuk meg nem piszkálni a másik tábort.  
Ezt most vegyük komolyan. Majdnem olyan komolyan, mint hogy itt nincs politika.  
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #9307 Dátum: 2006.10.05 csütörtök, 12:17:00 »

Vmit nem értessz!
Nem a gázolaj ára, és a benzin ára közti különbség a lényeg, hanem, hogy a dízel 2,0 9,5l körül tol be Pesten, míg a tiéd 7-et, de egy jó TDDI 6,5-öt. A haveré ennyit eszik. Ez 2,5-3l. Nekem ez számítana(650-780HUF/100km). Ez 100ekm alatt 700eHUF körül mozog. És egy használt dízel 15-20%-al drágább, mint a benzines, és még így is sokkal eladhatóbb!!!!
Joe!
Kicsit túlzásba viszed a dolgokat...
Az én autómmal nincs semmi baj. Ennyit fogyaszt... 7-7,5...
Kiváncsi lennék, ha Te is Budapesteznél, és pesten kívül 170-el mennél a pályán, ahogy én közlekedek, akkor mennyit fogasztana a verdád. Mert 10 liter alatt biztosan nem...
A 2.5-ös meg főleg nem...
 
Nekem is volt már 5.8 a fogyasztásom Horvátokhoz lefele... Tehát tudja a papírformát a verda Smiley
 
Én annó kiszoltam, hogy mi éri meg (disel vs benzines). Mindent beleszámoltam. Az árát, az értékcsökkenést, a szervízköltséget, stb, stb... Tényleg mindent kamatokkal, mindennel...
 
Az jött ki, hogy durván éves szinten 30e km-nél lesz egálban a 2 autó.
 
Afölött diesel, az alatt benzines (2.0 TDDI vs 2.0 benya). TDCI-nél kicsit kevesebb lenne, de az meg kicsit igényesebb a TDDI-nél, így az költségpluszt is ad, magyarul kb egálban vannak.
 
Szóval ha 1k km-t mész egy hónapban, akkor ne vegyél diselt, míg ha havi 5k-t mész, akkor azt vegyél.
 
Ilyen egyszerű Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9308 Dátum: 2006.10.05 csütörtök, 12:21:00 »

És persze erre még rájönnek a plusz szubjektív dolgok...
 
(olajkályha, nyomatékgörbe, 6-7e-es fordulat miatti hanghatások, traktorhang, lopakodó üzemmód, stb, stb Smiley)
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9309 Dátum: 2006.10.05 csütörtök, 12:22:00 »

Ticu,
 
Es aki uj autot vesz, vegyen dieselt...Aki nem, az benyasat Cool Bar ha elorre meg tudja finnanszirozni a 4 csucs koltsegeit, akkor lelke rajta.
Szívemből beszélsz.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #9310 Dátum: 2006.10.05 csütörtök, 12:30:00 »

ST220-as, gázzal :DDD Az legalább óccsó Cheesy
 
Wyktor, amit írtál 9402-ben az a tempomat volt?
Nem tudod mennyiért csinálja Vik, és hogy mi kell hozzá (felszereltség, motor, előkészítés?!)?
Csak, hogy hamarabb válaszhoz juss: 15 ezer volt a munkadíj, mert be kellett minden kábelt nyomni. (Ha szerencséd van, akkor be van kábelezve gyárilag és akkor ez a része olcsóbb. Nekem nem volt, hiába Ghia...) Az anyagdíj cca. 17ezer. Korrekt srác, bátran ajánlom, nekem is ő csinálta.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9311 Dátum: 2006.10.05 csütörtök, 12:36:00 »

Csak, hogy hamarabb válaszhoz juss: 15 ezer volt a munkadíj, mert be kellett minden kábelt nyomni. (Ha szerencséd van, akkor be van kábelezve gyárilag és akkor ez a része olcsóbb. Nekem nem volt, hiába Ghia...) Az anyagdíj cca. 17ezer. Korrekt srác, bátran ajánlom, nekem is ő csinálta.
Köszi Szuszu!
Hmm... Tehát durván 30-35 rugóból megvan?
És ennek a vezérlése olyan, mint a gyári tempomat? Tehát ilyen kis karos?
 
Thx!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9312 Dátum: 2006.10.05 csütörtök, 13:34:00 »

Ameddig tudtam venni 150-180-ért gázolajat jó volt (természetesen jó minőségi, kútról valót) Cheesy
De mióta nincs, azóta nem sokkal jövök ki olcsóbban...
Tehát ha most vennék autót, benzineset vennék én is...
 
Amúgy kicsit sántít abban a dolog, hogy ugyan többe kerül a disel, de többért is tudod eladni, tehát nem a vételi árkülönbözetet kell nézni...
A Ghia TDCi, meg a Ghia benyás közt CSAK 150ezer péz a különbség! Ez semmi 7 milliós árnál. Viszont 3 évesen 500ezerrel többér el tudod adni a TDCi-t, ami már 3 éves korára 350ezer előny és nem 150 hátrány.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9313 Dátum: 2006.10.05 csütörtök, 13:36:00 »

Köszi Szuszu!
Hmm... Tehát durván 30-35 rugóból megvan?
És ennek a vezérlése olyan, mint a gyári tempomat? Tehát ilyen kis karos?
 
Thx!
Nem. Nem karos a Tempomat. Kizárólag  akormányközépen lévő + gombokkal vezérelhető. Az általad említett bajuszkapcsoló a rádiót vezérli nem a tempomatot.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9314 Dátum: 2006.10.05 csütörtök, 13:43:00 »

agostonb,
 
nemaaa Furcsaltam is, hogy hiaba nyomom a pluszt, nem tartja a sebesseget a verda, ellenben egyre hangosabb lett a zene #idiota]
Akko man tom meee
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #9315 Dátum: 2006.10.05 csütörtök, 13:44:00 »

Köszi Szuszu!
Hmm... Tehát durván 30-35 rugóból megvan?
És ennek a vezérlése olyan, mint a gyári tempomat? Tehát ilyen kis karos?
 
Thx!
Nekem is Vik csinálta a tempomatot és benne volt minden gyárilag szinte.
A kapcsolók 17e volt és a munka díj és programozás.Amikor elösször megbeszéltük akkor azt mondta, hogy anyag 17e+ munka 5-15e-ig.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9316 Dátum: 2006.10.05 csütörtök, 13:49:00 »

Nekem is Vik csinálta a tempomatot és benne volt minden gyárilag szinte.
A kapcsolók 17e volt és a munka díj és programozás.Amikor elösször megbeszéltük akkor azt mondta, hogy anyag 17e+ munka 5-15e-ig.
Nekem meg össz 12-be volt. 8+2+2
Zacci+Én+Vik csinálta, de az első kettő nem kért munkadíjat. A Vik meg korrekt volt.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9317 Dátum: 2006.10.05 csütörtök, 13:51:00 »

Joe,
 
"Te melyiket választod? "
 
valasz: tok mind1, mert a lenyegen nem valtoztat. Mindenkeppen a pluszbol kell elvenni...  
 
De persze jo, ha keveset eszik a verda es kevesebbet kell kolteni uzemanyagra. En egyedul azzal az ervvel nem ertek 1et, hogy sporolsz 3millat az uzemanyagon, amibol vehecc egy masik verdat, mert ez nem eletszagu nah.
 
"És mit értesz azon, hogy elfogult???
"Leírja a kettő költségeit is, akkor mi az az elfogultság? (ez olyan politikai vakítás)"
 
az, hogy nem irta le a 2 koltsegeit, csak annyit irt, hogy sporolsz 3 milkat es a banyasnal szelephezagot kell allitani 70k-ert. Ez minden csak nem objektiv koltsegleiras. De ezt majd annak kell magyaraznia, aki ez alapjan vesz egy dieselt mondjuk hasznaltan es par het mulva porlasztokat kell cserelnie. Mert sajnos ez teny
angel emleete akkor lenne helyenvalo, ha uj autot venne az user es a tankolasbol szarmazo megtakaritast beledobna a malacba, es meg mielott elojonnenek az elso hibak eladna a verdat. Igy trmeszetesen lehet sporolni akar 3 milkat is, de abbol nem veszel meg 1x egy uj TDCI-t. Soot, meg benyasat sem. Alap Ambient 5.8milka ujjonan. Es az teny, hogy aki hasznaltan vesz autot, annak szamolnai kell koltsegekkel...Benyasnal kevesebb, dieselnel (TDCI) tobb koltseggel, szerintem...Mert ezezk a tenyek.
Mondeot 4799000-ért lehet kapni újat!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9318 Dátum: 2006.10.05 csütörtök, 13:51:00 »

Nekem meg össz 12-be volt. 8+2+2
Zacci+Én+Vik csinálta, de az első kettő nem kért munkadíjat. A Vik meg korrekt volt.
Kormánykapcsolót hol találtál?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9319 Dátum: 2006.10.05 csütörtök, 13:54:00 »

Nekem meg össz 12-be volt. 8+2+2
Zacci+Én+Vik csinálta, de az első kettő nem kért munkadíjat. A Vik meg korrekt volt.
Teljesen korrekt volt Vik mikor beszerelte nekem az MKIII-ba(csak, hogy ne legyen OFF topic)a tempomatot.
Még szoftvert is frissítettünk a verdán.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9320 Dátum: 2006.10.05 csütörtök, 14:05:00 »

Joe,
 
"Te melyiket választod? "
 
valasz: tok mind1, mert a lenyegen nem valtoztat. Mindenkeppen a pluszbol kell elvenni...  
 
De persze jo, ha keveset eszik a verda es kevesebbet kell kolteni uzemanyagra. En egyedul azzal az ervvel nem ertek 1et, hogy sporolsz 3millat az uzemanyagon, amibol vehecc egy masik verdat, mert ez nem eletszagu nah.
 
"És mit értesz azon, hogy elfogult???
"Leírja a kettő költségeit is, akkor mi az az elfogultság? (ez olyan politikai vakítás)"
 
az, hogy nem irta le a 2 koltsegeit, csak annyit irt, hogy sporolsz 3 milkat es a banyasnal szelephezagot kell allitani 70k-ert. Ez minden csak nem objektiv koltsegleiras. De ezt majd annak kell magyaraznia, aki ez alapjan vesz egy dieselt mondjuk hasznaltan es par het mulva porlasztokat kell cserelnie. Mert sajnos ez teny
angel emleete akkor lenne helyenvalo, ha uj autot venne az user es a tankolasbol szarmazo megtakaritast beledobna a malacba, es meg mielott elojonnenek az elso hibak eladna a verdat. Igy trmeszetesen lehet sporolni akar 3 milkat is, de abbol nem veszel meg 1x egy uj TDCI-t. Soot, meg benyasat sem. Alap Ambient 5.8milka ujjonan. Es az teny, hogy aki hasznaltan vesz autot, annak szamolnai kell koltsegekkel...Benyasnal kevesebb, dieselnel (TDCI) tobb koltseggel, szerintem...Mert ezezk a tenyek.
"valasz: tok mind1, mert a lenyegen nem valtoztat. Mindenkeppen a pluszbol kell elvenni..."
KÉRNÉM A SPÓROLT PÉNZEDET!
Bankszámlaszámom:
164451561231564874651231231540546040048406408644040046804864048086464064
 
És mikor mennek haza?
 
By Angel: #9412
"a 2 csúcs meg egy százas..."
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9321 Dátum: 2006.10.05 csütörtök, 14:08:00 »

Joe!
Kicsit túlzásba viszed a dolgokat...
Az én autómmal nincs semmi baj. Ennyit fogyaszt... 7-7,5...
Kiváncsi lennék, ha Te is Budapesteznél, és pesten kívül 170-el mennél a pályán, ahogy én közlekedek, akkor mennyit fogasztana a verdád. Mert 10 liter alatt biztosan nem...
A 2.5-ös meg főleg nem...
 
Nekem is volt már 5.8 a fogyasztásom Horvátokhoz lefele... Tehát tudja a papírformát a verda Smiley
 
Én annó kiszoltam, hogy mi éri meg (disel vs benzines). Mindent beleszámoltam. Az árát, az értékcsökkenést, a szervízköltséget, stb, stb... Tényleg mindent kamatokkal, mindennel...
 
Az jött ki, hogy durván éves szinten 30e km-nél lesz egálban a 2 autó.
 
Afölött diesel, az alatt benzines (2.0 TDDI vs 2.0 benya). TDCI-nél kicsit kevesebb lenne, de az meg kicsit igényesebb a TDDI-nél, így az költségpluszt is ad, magyarul kb egálban vannak.
 
Szóval ha 1k km-t mész egy hónapban, akkor ne vegyél diselt, míg ha havi 5k-t mész, akkor azt vegyél.
 
Ilyen egyszerű Smiley
Ebben az esetben 8,0-t eszik. Gondolom, hogy az meg van, hogy nekem milyen autóm van?!
De a mostani használat mellett, azaz 50% város(nem Pest, mert ott ugye meleg motorral közlekedik az ember!): 9,4l... A másik 50% Pestre(10-esen, nem igen lehet tartósan 170-el menni:), de a 2-es 6000-es fordulat igen gyakran meg van, ugye itt többet eszik), illetve pesten.
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #9322 Dátum: 2006.10.05 csütörtök, 14:22:00 »

Ebben az esetben 8,0-t eszik. Gondolom, hogy az meg van, hogy nekem milyen autóm van?!
De a mostani használat mellett, azaz 50% város(nem Pest, mert ott ugye meleg motorral közlekedik az ember!): 9,4l... A másik 50% Pestre(10-esen, nem igen lehet tartósan 170-el menni:), de a 2-es 6000-es fordulat igen gyakran meg van, ugye itt többet eszik), illetve pesten.
Joe, megvan, hogy milyen autód van...:
Esztergom MKI '94 1,8 16V 5a GLX
Ez van az adatlapodon Cheesy
De most az MKIII-as 2.0-ás benzinről volt szó (szerintem).
Ha 120-al közlekedek vidéken, akkor nekem is 6,5 a fogyasztásom...  
Szóval ha nem tudod, hogy ki hogy közlekedik, csak annyit tudsz, hogy mennyi a fogyasztása, pls ne vonj le messzemenő téves konzekvenciát (pl *** a verdád)!
 
Kösz
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9323 Dátum: 2006.10.05 csütörtök, 14:25:00 »

Ball llábball, két ellell Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9324 Dátum: 2006.10.05 csütörtök, 14:25:00 »

Ebben az esetben 8,0-t eszik. Gondolom, hogy az meg van, hogy nekem milyen autóm van?!
De a mostani használat mellett, azaz 50% város(nem Pest, mert ott ugye meleg motorral közlekedik az ember!): 9,4l... A másik 50% Pestre(10-esen, nem igen lehet tartósan 170-el menni:), de a 2-es 6000-es fordulat igen gyakran meg van, ugye itt többet eszik), illetve pesten.
Joe, látom ball lábbal keltél fel ma reggel Smiley
 
Amúgy az adatlapodon ez van:
Esztergom MKI '94 1,8 16V 5a GLX
 
Tehát tudom milyen autód van! :DDDD
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9325 Dátum: 2006.10.05 csütörtök, 14:35:00 »

Joe!
Kicsit túlzásba viszed a dolgokat...
Az én autómmal nincs semmi baj. Ennyit fogyaszt... 7-7,5...
Kiváncsi lennék, ha Te is Budapesteznél, és pesten kívül 170-el mennél a pályán, ahogy én közlekedek, akkor mennyit fogasztana a verdád. Mert 10 liter alatt biztosan nem...
A 2.5-ös meg főleg nem...
 
Nekem is volt már 5.8 a fogyasztásom Horvátokhoz lefele... Tehát tudja a papírformát a verda Smiley
 
Én annó kiszoltam, hogy mi éri meg (disel vs benzines). Mindent beleszámoltam. Az árát, az értékcsökkenést, a szervízköltséget, stb, stb... Tényleg mindent kamatokkal, mindennel...
 
Az jött ki, hogy durván éves szinten 30e km-nél lesz egálban a 2 autó.
 
Afölött diesel, az alatt benzines (2.0 TDDI vs 2.0 benya). TDCI-nél kicsit kevesebb lenne, de az meg kicsit igényesebb a TDDI-nél, így az költségpluszt is ad, magyarul kb egálban vannak.
 
Szóval ha 1k km-t mész egy hónapban, akkor ne vegyél diselt, míg ha havi 5k-t mész, akkor azt vegyél.
 
Ilyen egyszerű Smiley
Elhiheted, hogy 10 liter alatt fogyaszt 170-él is. Nagyon gyakran gyorsításoknál 1-es 6000, utána 2 megint 6000 meg haramadikba is ha kell. Pl.: előzésnél visszakapcsolok rendesen.
Az enyém 2.0-ás és még az is meg van 9- 9,5 literből, ha Pestre megyek fel 100 km-t főúton, 60 km-t pályán egyik irányba. + Pest.  
Nem hagyom ellustulni az biztos. Elég sokszor padlógázzal közlekedek.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9326 Dátum: 2006.10.05 csütörtök, 14:36:00 »

Kormánykapcsolót hol találtál?
Bocs. Majd kifelejtettem. Wyctor kollégát aki épp a kormánykapcsolót szervírozta. Ez volt a 8rugó
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9327 Dátum: 2006.10.05 csütörtök, 15:33:00 »

Elhiheted, hogy 10 liter alatt fogyaszt 170-él is. Nagyon gyakran gyorsításoknál 1-es 6000, utána 2 megint 6000 meg haramadikba is ha kell. Pl.: előzésnél visszakapcsolok rendesen.
Az enyém 2.0-ás és még az is meg van 9- 9,5 literből, ha Pestre megyek fel 100 km-t főúton, 60 km-t pályán egyik irányba. + Pest.  
Nem hagyom ellustulni az biztos. Elég sokszor padlógázzal közlekedek.
Elhiszem.. Smiley
Én már csak ilyen naiv gyerek vagyok Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9328 Dátum: 2006.10.05 csütörtök, 15:35:00 »

Teljesen korrekt volt Vik mikor beszerelte nekem az MKIII-ba(csak, hogy ne legyen OFF topic)a tempomatot.
Még szoftvert is frissítettünk a verdán.
Zoli, nekem a kormányom normál kormány...
http://www.sch.bme.hu/~kisber/mondeo.html.
Arra is fel lehet rakni a tempomatot? Kicserélik a kormányburkolatot? Vagy kap egy kis kütyüt rá?
 
Muti már egy képet Smiley
Thx Cheesy
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9329 Dátum: 2006.10.05 csütörtök, 15:41:00 »

Kisber,
 
majd ha hazaertem mutatok neked olyan kormanyt amit en csinaztam...Akkor latni fogod kb. hogy nez ki (utolagosan)
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #9330 Dátum: 2006.10.05 csütörtök, 15:42:00 »

Kisber,
 
majd ha hazaertem mutatok neked olyan kormanyt amit en csinaztam...Akkor latni fogod kb. hogy nez ki (utolagosan)
Merrefele lakx? Cheesy
Lehet megnézném inkább Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9331 Dátum: 2006.10.05 csütörtök, 15:42:00 »

Zoli, nekem a kormányom normál kormány...
http://www.sch.bme.hu/~kisber/mondeo.html.
Arra is fel lehet rakni a tempomatot? Kicserélik a kormányburkolatot? Vagy kap egy kis kütyüt rá?
 
Muti már egy képet Smiley
Thx Cheesy
A kormányom nekem is normális volt, de Vik kivágta a kapcsolóknak a helyét és berakta a kapsolókat.
Most úgy néz ki mint egy gyári tempomatos kormány!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9332 Dátum: 2006.10.05 csütörtök, 15:49:00 »

Elhiszem.. Smiley
Én már csak ilyen naiv gyerek vagyok Smiley
Oké.
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #9333 Dátum: 2006.10.05 csütörtök, 17:14:00 »

Merrefele lakx? Cheesy
Lehet megnézném inkább Smiley
Na mire ideértem addig mindenki válaszolt neked Smiley Ha Pesten jársz magnézheted az enyémet is.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #9334 Dátum: 2006.10.05 csütörtök, 17:24:00 »

helló, ki az a vik kolléga, akiről beszéltek, hogy beszerelte a tempomatot? Én is szeretnék egyet!
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #9335 Dátum: 2006.10.05 csütörtök, 17:25:00 »

helló, ki az a vik kolléga, akiről beszéltek, hogy beszerelte a tempomatot? Én is szeretnék egyet!
Vik egy ford szerelő pesten praktizál. És itt a végeredmény.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #9336 Dátum: 2006.10.05 csütörtök, 18:12:00 »

Vik egy ford szerelő pesten praktizál. És itt a végeredmény.
Wyctor, ez állat :d
Az az on/off az mit csinál? Cheesy Azzal indítod, meg állítod le az autót? Cheesy
(nyilván vicc volt)
Ez amúgy gyári cucc? És simán cserélhető egy normál kormányborítással?
 
Kisbér
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #9337 Dátum: 2006.10.05 csütörtök, 19:30:00 »

Wyctor, ez állat :d
Az az on/off az mit csinál? Cheesy Azzal indítod, meg állítod le az autót? Cheesy
(nyilván vicc volt)
Ez amúgy gyári cucc? És simán cserélhető egy normál kormányborítással?
 
Kisbér
Teljesen gyári, és simán cserélhető.A kézikönyvben benne van a  használata.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #9338 Dátum: 2006.10.05 csütörtök, 19:35:00 »

Nekem is Vik tempomatolt.
Rendes, korrekt, meghallgatta a hüjjeségeimet.
17 kapcsoló, 5 munkadíj, kábelezni nem kellett, programozni igen.
Utána 30-40 km-ig teljesen meg volt buggyanva a kocsi, de betanult és azóta jól megy.
Ajánlom!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9339 Dátum: 2006.10.05 csütörtök, 20:30:00 »

Gondoltam, hogy autószerelő, igazából az elérhetőségére vagyok kiváncsi. Kérem, ha valaki tud telefonszámot, magánban is szívesen fogadom!
p
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #9340 Dátum: 2006.10.05 csütörtök, 20:54:00 »

Gondoltam, hogy autószerelő, igazából az elérhetőségére vagyok kiváncsi. Kérem, ha valaki tud telefonszámot, magánban is szívesen fogadom!
p
Vik elérhetősége: vikords@freestart.hu
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9341 Dátum: 2006.10.05 csütörtök, 22:08:00 »

250e km
Ma azt mondta a szaki, hogy kimérték az adagolót is, és az elektronika szerinte rossz rajta. Valószinű a múltkori kigyulladáskor kapott túlfeszültséget.
380K az adagoló Cromax-nál. Sad
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9342 Dátum: 2006.10.05 csütörtök, 22:30:00 »

380K az adagoló Cromax-nál. Sad
Csak nem venned kell?
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9343 Dátum: 2006.10.05 csütörtök, 22:50:00 »

380K az adagoló Cromax-nál. Sad
Ha csak az elektronika a rossz, van pesten t0bb bosch szervíz. Vagy lehetne újat venni, vagy javítani. Szerintem a bontott is szóba jöhet.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9344 Dátum: 2006.10.05 csütörtök, 23:01:00 »

Csak nem venned kell?
Remélem nem...
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9345 Dátum: 2006.10.05 csütörtök, 23:02:00 »

Ha csak az elektronika a rossz, van pesten t0bb bosch szervíz. Vagy lehetne újat venni, vagy javítani. Szerintem a bontott is szóba jöhet.
Még gondolkoznak a szakik a megoldáson...
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #9346 Dátum: 2006.10.06 péntek, 07:08:00 »

Még gondolkoznak a szakik a megoldáson...
Remélem nem a Gyöngyösiek....
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9347 Dátum: 2006.10.06 péntek, 08:45:00 »

nuh, tegnap hoztam el doktor bacsitol a verdat. Kicsereltek a hatso hidban az osszes (4db) szilentet, az elso feltengely segedcsapagyat+1 szimeringet es megoldottak a klattyogast ami mint kiderult a szivosorbol ered.
Ami meg jobb hir, hogy lemerettem a szelephezagokat. Namost 170e van a verdaban es a meresek alapjan a szelephezagok a gyari turesi tartomanyon belul vannak ! Nah, ez azert jo hir. Nem kell szelephezagot allitani kb. 70k-ert. Hat hogy oszinte legyek nem erre szamitottam...A szelepeknel betoltak egy 0,25-os meroket, de a 0.3-as mar sehova nem fert be.
Egyebkent a gyari tures szivonal : 0,22-0,28
kipufnal: 0,27-0,33
Ezexerint tenyleg igaz, amit a Ford allit, miszerint a kopas annyira elhanyagolhato, hogy csak nagy futasteljesitmenyu autoknal a bovitett szerviz alkalmaval kell merni es szukseg szerint allitani a szeelphezagot. Megtortent...nem kell...
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #9348 Dátum: 2006.10.06 péntek, 09:28:00 »

És mind a 4 szilent gázos volt, vagy csak nem tudtátok melyik kopog ? Smiley
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9349 Dátum: 2006.10.06 péntek, 10:04:00 »

Carel,
 
nemreg mikor szerelo bacsinal jartam mutatta, hogy az 1ik kivan fingva. Az 1ik mindenkeppen...De nem innentol nemis foglalakoztam vele, kicsereltettem mind a 4et. Asszem olyan 3e huf kornyeken tudtam szerezni darabjat...170e km zotykolodes volt azokban a szilentekben. Ha csak 1et csereltetek ki, akkor kov. heten jott volna a masik es igy tovabb, mig ki nem csrelodik mind a 4. A meg anyagilag gazosabb, mert 4x le es fel kell szerelni a hatso futomuvet, ami ugye 4x annyi melo, piiz, mintha 1x-re kivan cserelve mind a 4.
Naplózva

blah blah blah
Oldalak: 1 ... 180 181 182 183 184 185 186 [187] 188 189 190 191 192 193 194 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.095 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.