Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.06 vasárnap, 08:35:17 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 182 183 184 185 186 187 188 [189] 190 191 192 193 194 195 196 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21492408 alkalommal)
0 Felhasználó és 383 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #9400 Dátum: 2006.10.09 hétfő, 11:24:00 »

Kisbér: a belső tükör.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9401 Dátum: 2006.10.09 hétfő, 11:38:00 »

Kisbér: a belső tükör.
És hol mozog? A ragasztásnál, vagy a műanyag-műanyag találkozásánál?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9402 Dátum: 2006.10.09 hétfő, 11:54:00 »

A TIS-ben benne van a kábelcsere, ott azt írják, hogy alulról lehet kicserélni a kézifék kötelet. Sajnos csak addig látni, amíg az equalizerből ki kell akasztani a két(jobb és baloldali) bowdent. Ezt az equalizert(kábel elosztó) húzza  a kézifékkar, és a két bowden ebbe van beakasztva.
Sajnos nem tudom, hogy a TIS-t honnét lehet most beszerezni, én meg tudom oldani neked, pl. kiírom CD-re aztán találkozunk és odaadom. De szerintem lesz itt valakinek on-line ötlete is.
Le kell szedni ezek szerint a kipufogórendszert, meg az alu-borítást? és csak úgy lehet hozzáférni? Ezt is mutatja a progi?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9403 Dátum: 2006.10.09 hétfő, 11:59:00 »

Kisber,
 
Ennek azert van egy hatranya is. Ha pl. nem indulsz el egybol, csak potyog a moci a kertben alapjaraton, akkor kvazi hidegen porog a moci, ami nagyobb foku kopast okoz. Szerintem...
Naplózva

blah blah blah
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9404 Dátum: 2006.10.09 hétfő, 12:02:00 »

Kisber,
 
Ennek azert van egy hatranya is. Ha pl. nem indulsz el egybol, csak potyog a moci a kertben alapjaraton, akkor kvazi hidegen porog a moci, ami nagyobb foku kopast okoz. Szerintem...
Akkor nincs terhelés sem...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #9405 Dátum: 2006.10.09 hétfő, 12:48:00 »

Kisber,
 
Ennek azert van egy hatranya is. Ha pl. nem indulsz el egybol, csak potyog a moci a kertben alapjaraton, akkor kvazi hidegen porog a moci, ami nagyobb foku kopast okoz. Szerintem...
Nyilván nem azt mondtam, hogy amint beindítasz, máris kuplungolj...
Csak azt, hogy nem kell - szerintem - fél órán át járatni az udvaron...
Meg fokozottan kell vigyázni az első pár km-en...
Én legalábbis így szoktam..
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9406 Dátum: 2006.10.09 hétfő, 12:52:00 »

Kisber,
 
Enis igy gondolom, sot csinazom. Csak arra akrtam celozni ezzel, hogy ezexerint nem erdemes jaratni a mocit, mert igy nagy hidegben nem eri el az uzemi hofokot, ergo ha alapjaraton hideg marad a moci, az nagyobb foku kopashoz vezet. Tehat jobb, ha rogton elindulunk, mert azzal talan kevesbe artunk a mocinak. Persze ensem azt mondom, hogy rogton tapossuk ki a belet.
Nalam mondjuk mas a szokas, mert ugye en benyas vagyok. Ma reggel indulas elott 2-3perccel beroffentettem a verdat es mikor beultunk mar elmozdult a mutato es fujdogalt a meleg...Ezexerint ez a reggeli bemelegites csak a benyas mociknal lehet hasznos.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #9407 Dátum: 2006.10.09 hétfő, 12:57:00 »

Kisbér,
 
Nem a ragasztásnál (szerintem), hanem a tükör "háza", vagy minek lehet azt hívni. Ha csak megérintem az ujjammal, akkor elmúlik, amíg fogom, de hát ez értelemszerű Smiley
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9408 Dátum: 2006.10.09 hétfő, 12:58:00 »

mostansag sokat gondolkodtam ezen a hideginditason...Jo lenne valami olyan szerkezet, ami meg a moci beinditasa elotti pillanatban ossze-vissza frocskoli olajjal a moci belsejet, hogy az elso kritikus fordulatoknal ne szarazon ketyegjen a moci. Szerintem ezzel nagyon sokat lehetne javitani egy motor elettartaman. Ugy kepzelem el, mint amikor gyujtasra rakod a gepet es a benya pumpa feltolti magat. Ezzel 1 idoben egy szippantyu felszivhatna nemi nemu olajat es szanaszejjel permetezne. Vagy ez hulye otlet ?
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #9409 Dátum: 2006.10.09 hétfő, 12:58:00 »

Kisber,
 
Enis igy gondolom, sot csinazom. Csak arra akrtam celozni ezzel, hogy ezexerint nem erdemes jaratni a mocit, mert igy nagy hidegben nem eri el az uzemi hofokot, ergo ha alapjaraton hideg marad a moci, az nagyobb foku kopashoz vezet. Tehat jobb, ha rogton elindulunk, mert azzal talan kevesbe artunk a mocinak. Persze ensem azt mondom, hogy rogton tapossuk ki a belet.
Nalam mondjuk mas a szokas, mert ugye en benyas vagyok. Ma reggel indulas elott 2-3perccel beroffentettem a verdat es mikor beultunk mar elmozdult a mutato es fujdogalt a meleg...Ezexerint ez a reggeli bemelegites csak a benyas mociknal lehet hasznos.
Bocs, akkor félreértelmeztem az előző bejegyzésed...
Sorry érte... Smiley
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #9410 Dátum: 2006.10.09 hétfő, 12:59:00 »

Kisber,
 
Enis igy gondolom, sot csinazom. Csak arra akrtam celozni ezzel, hogy ezexerint nem erdemes jaratni a mocit, mert igy nagy hidegben nem eri el az uzemi hofokot, ergo ha alapjaraton hideg marad a moci, az nagyobb foku kopashoz vezet. Tehat jobb, ha rogton elindulunk, mert azzal talan kevesbe artunk a mocinak. Persze ensem azt mondom, hogy rogton tapossuk ki a belet.
Nalam mondjuk mas a szokas, mert ugye en benyas vagyok. Ma reggel indulas elott 2-3perccel beroffentettem a verdat es mikor beultunk mar elmozdult a mutato es fujdogalt a meleg...Ezexerint ez a reggeli bemelegites csak a benyas mociknal lehet hasznos.
Állófűtés kell és kész Zacci milyen lámpáid vannak? Világit, mint állat....
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9411 Dátum: 2006.10.09 hétfő, 13:00:00 »

kahuna,
 
Ezen mar enis filoztam...Lehet a ragasztoval van gond...Pl. tul vastag a ragaszto reteg es ott alakul ki egy fajta rugalmassag, amit aztan berezonal a tukor. Engem is zavar neha a remeges, mikor zenet hallgatok. Mas esetekben nem remeg.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9412 Dátum: 2006.10.09 hétfő, 13:03:00 »

wyctor,
 
Nade az allofutes pl. nem oldana meg a szarazon futast...En pl. tudok egy jo allo futest. Allsz a hoban es ha meleg kell, ecceruen csak osszepisalod magad...Egy darabig meleg lesz Ezt persze lehet ulve is, es akkor ulofutesed van
 
Lampa ? hol egettem ki a szemed ?
Egyebkent ilyen all xenonos izzoim vannak. Egesz jau, es meg nem egett ki, pedig megvan mar lassan 1 eve. Valahol a moricz kornyeken vettem...
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #9413 Dátum: 2006.10.09 hétfő, 13:06:00 »

wyctor,
 
Nade az allofutes pl. nem oldana meg a szarazon futast...En pl. tudok egy jo allo futest. Allsz a hoban es ha meleg kell, ecceruen csak osszepisalod magad...Egy darabig meleg lesz Ezt persze lehet ulve is, es akkor ulofutesed van
 
Lampa ? hol egettem ki a szemed ?
Egyebkent ilyen all xenonos izzoim vannak. Egesz jau, es meg nem egett ki, pedig megvan mar lassan 1 eve. Valahol a moricz kornyeken vettem...
Zacci, azt is meg tudod oldani.. A lényeg, hogy folyamatosan menjen az autó, nem szabad leállítani...
Egyedül az olajcserénél lehet gond...Smiley
 
Kiváncsi lennék akkor mit bírna egy ilyen moci, ha csak olajcserénél kapcsolnák le, és járatnák folyamatosan olyan 2.2k környékén Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9414 Dátum: 2006.10.09 hétfő, 13:09:00 »

Hello Zacci... A talin egy tempomat kapcsolóbeépítés megoldható?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9415 Dátum: 2006.10.09 hétfő, 13:13:00 »

r911,
 
igen.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #9416 Dátum: 2006.10.09 hétfő, 13:17:00 »

nem tudom mi a manó van...már két hozzászólást is írtam ide, de egyet se jelenít meg...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9417 Dátum: 2006.10.09 hétfő, 13:18:00 »

Na talán most... Azt kérdezném : kell-e valami spec szerszám a beszereléshez?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9418 Dátum: 2006.10.09 hétfő, 13:19:00 »

Ha már beépítés... A fedcomp kábelezettségét meg tudja nézni nekem valaki? Az nagyon érdekelne...
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9419 Dátum: 2006.10.09 hétfő, 14:04:00 »

911,
 
Szerszamot viszek. Gondolom a kapcsolo megvan ugye ? Csavarok kellenek, de majd aztis viszek...remelem
Naplózva

blah blah blah
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #9420 Dátum: 2006.10.09 hétfő, 14:10:00 »

wyctor,
 
Nade az allofutes pl. nem oldana meg a szarazon futast...En pl. tudok egy jo allo futest. Allsz a hoban es ha meleg kell, ecceruen csak osszepisalod magad...Egy darabig meleg lesz Ezt persze lehet ulve is, es akkor ulofutesed van
 
Lampa ? hol egettem ki a szemed ?
Egyebkent ilyen all xenonos izzoim vannak. Egesz jau, es meg nem egett ki, pedig megvan mar lassan 1 eve. Valahol a moricz kornyeken vettem...
A Könyves Kálmánon futottunk össze, dudáltam egy off Caddyvel, és még be is engedtél. Vagy ha tudod, hogy Én vagyok az, akkor be sem engedsz
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9421 Dátum: 2006.10.09 hétfő, 14:12:00 »

wyctor,
 
jaaah, igen tenyleg
Akkor nem engedtelek volna be, ha tudom, hogy nem TE vagy
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9422 Dátum: 2006.10.09 hétfő, 14:13:00 »

911,
 
Szal hozzal kapcsolot, mert azt nem adok Cool
Jah, meg legyen valami jelentektelen osszeg is megjelolve. Mondjuk 2e huf jo lesz ?
Naplózva

blah blah blah
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #9423 Dátum: 2006.10.09 hétfő, 15:18:00 »

911,
 
Szal hozzal kapcsolot, mert azt nem adok Cool
Jah, meg legyen valami jelentektelen osszeg is megjelolve. Mondjuk 2e huf jo lesz ?
És már programozni is tudsz?
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9424 Dátum: 2006.10.09 hétfő, 15:26:00 »

wyctor,
 
De az ablaxemelkoket mar be tom progizni
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9425 Dátum: 2006.10.09 hétfő, 15:26:00 »

wyctor,
 
ahh, ahhoz sajna kell wds gep, ami sajna nincs 8(
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #9426 Dátum: 2006.10.09 hétfő, 15:43:00 »

wyctor,
 
De az ablaxemelkoket mar be tom progizni
Meg az ajtózárást...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9427 Dátum: 2006.10.09 hétfő, 16:45:00 »

Tempomat kapcsolót ki tud egyébként legolcsóbban ?  
Vagy FORD szervízbe rendeljek ?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9428 Dátum: 2006.10.09 hétfő, 20:01:00 »

911,
 
Szal hozzal kapcsolot, mert azt nem adok Cool
Jah, meg legyen valami jelentektelen osszeg is megjelolve. Mondjuk 2e huf jo lesz ?
OK.....
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9429 Dátum: 2006.10.09 hétfő, 20:04:00 »

Meg az ajtózárást...
Nos, én ma megpróbáltam - nem sikerült az ajtókat automatice bezáratnom indulás után...
Az csak faceliftesnél megy?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9430 Dátum: 2006.10.09 hétfő, 20:11:00 »

Nos, én ma megpróbáltam - nem sikerült az ajtókat automatice bezáratnom indulás után...
Az csak faceliftesnél megy?
Nem. Az enyém 2001-es, és megy. Valamit elkúrtál, te böszme:-)))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9431 Dátum: 2006.10.09 hétfő, 20:22:00 »

Nem. Az enyém 2001-es, és megy. Valamit elkúrtál, te böszme:-)))
De bevallottam, így nem számít
Naszóval még1x hogyan is?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9432 Dátum: 2006.10.09 hétfő, 20:28:00 »

ma előjött a szokásos zár mizéria a hidegtől! akkor mostantól májusig megint nehezen nyílik a csomagtér ajtóm!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9433 Dátum: 2006.10.09 hétfő, 21:37:00 »

Nos, én ma megpróbáltam - nem sikerült az ajtókat automatice bezáratnom indulás után...
Az csak faceliftesnél megy?
Valahol a cikkek között van leírás. Én aszerint csináltam (szintén 2001-es) és azóta is műkszik!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9434 Dátum: 2006.10.09 hétfő, 21:38:00 »

Tudna valaki segíteni, hogy hogyan lehet megtanítani az ablakokat, hogy bezáráskor felhúzzanak?
MK III 2002 TDCI 2.0
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9435 Dátum: 2006.10.09 hétfő, 21:43:00 »

De bevallottam, így nem számít
Naszóval még1x hogyan is?
Főoldal,szervíz/programozások szerint:
 
 
"Az autó indulás után 3km/h elérésekor bezárja automatikusan a központi zárat. (Csak Mondeo III)  
 
- Adjuk rá a gyújtást.  
- Az ajtónyitó kar melletti gombbal háromszor egymás után zárjuk be és nyissuk ki az ajtót.  
- Vegyük le a gyújtást.  
- A gombbal ismételjük meg az elöbbi műveletet újra háromszor.  
- Adjuk rá gyújtást (egy rövid sípolást hallunk).  
- A gombbal egyszer zárjuk be és nyissuk ki az ajtót (egy hosszú sípolást hallunk).  
 
Amennyiben ez mégis zavar minket, a fenti műveletsort újra elvégezve a szolgáltatás kikapcsolható. "
 
HAMMOND!
Az ablak programozás ugyanott található!  
 
Üdv,
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9436 Dátum: 2006.10.09 hétfő, 21:45:00 »

Főoldal,szervíz/programozások szerint:
 
 
"Az autó indulás után 3km/h elérésekor bezárja automatikusan a központi zárat. (Csak Mondeo III)  
 
- Adjuk rá a gyújtást.  
- Az ajtónyitó kar melletti gombbal háromszor egymás után zárjuk be és nyissuk ki az ajtót.  
- Vegyük le a gyújtást.  
- A gombbal ismételjük meg az elöbbi műveletet újra háromszor.  
- Adjuk rá gyújtást (egy rövid sípolást hallunk).  
- A gombbal egyszer zárjuk be és nyissuk ki az ajtót (egy hosszú sípolást hallunk).  
 
Amennyiben ez mégis zavar minket, a fenti műveletsort újra elvégezve a szolgáltatás kikapcsolható. "
 
HAMMOND!
Az ablak programozás ugyanott található!  
 
Üdv,

köszi!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9437 Dátum: 2006.10.09 hétfő, 21:59:00 »

Főoldal,szervíz/programozások szerint:
 
 
"Az autó indulás után 3km/h elérésekor bezárja automatikusan a központi zárat. (Csak Mondeo III)  
 
- Adjuk rá a gyújtást.  
- Az ajtónyitó kar melletti gombbal háromszor egymás után zárjuk be és nyissuk ki az ajtót.  
- Vegyük le a gyújtást.  
- A gombbal ismételjük meg az elöbbi műveletet újra háromszor.  
- Adjuk rá gyújtást (egy rövid sípolást hallunk).  
- A gombbal egyszer zárjuk be és nyissuk ki az ajtót (egy hosszú sípolást hallunk).  
 
Amennyiben ez mégis zavar minket, a fenti műveletsort újra elvégezve a szolgáltatás kikapcsolható. "
 
HAMMOND!
Az ablak programozás ugyanott található!  
 
Üdv,

most olvasom ezt a leírást, de szerintem félreértettük egymást. Én arra gondoltam, hogy a riasztókapcsolóval, bezárás után fel lehet-e automatikusan "húzatni" az ablakokat.
a dupla kattintásos felhúzás működik mind a 4 ablakon.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9438 Dátum: 2006.10.09 hétfő, 22:02:00 »

Főoldal,szervíz/programozások szerint:
 
 
"Az autó indulás után 3km/h elérésekor bezárja automatikusan a központi zárat. (Csak Mondeo III)  
 
- Adjuk rá a gyújtást.  
- Az ajtónyitó kar melletti gombbal háromszor egymás után zárjuk be és nyissuk ki az ajtót.  
- Vegyük le a gyújtást.  
- A gombbal ismételjük meg az elöbbi műveletet újra háromszor.  
- Adjuk rá gyújtást (egy rövid sípolást hallunk).  
- A gombbal egyszer zárjuk be és nyissuk ki az ajtót (egy hosszú sípolást hallunk).  
 
Amennyiben ez mégis zavar minket, a fenti műveletsort újra elvégezve a szolgáltatás kikapcsolható. "
 
HAMMOND!
Az ablak programozás ugyanott található!  
 
Üdv,

Ma már mondtam 1x itt a fórumon: hihetetlen ellustultam - ... Köszi Szendre mester!
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #9439 Dátum: 2006.10.09 hétfő, 22:05:00 »

most olvasom ezt a leírást, de szerintem félreértettük egymást. Én arra gondoltam, hogy a riasztókapcsolóval, bezárás után fel lehet-e automatikusan "húzatni" az ablakokat.
a dupla kattintásos felhúzás működik mind a 4 ablakon.
A dupla lakat 2. nyomására tartsd lenyomva a gombot.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #9440 Dátum: 2006.10.09 hétfő, 22:05:00 »

most olvasom ezt a leírást, de szerintem félreértettük egymást. Én arra gondoltam, hogy a riasztókapcsolóval, bezárás után fel lehet-e automatikusan "húzatni" az ablakokat.
a dupla kattintásos felhúzás működik mind a 4 ablakon.
Az meg olyan, hogy ráadod a gyújtást, felhúzod az ablakot, és a felhúzás után még 10 mp-ig tartod a gombot.
Ja, és ha az megvan, a nyitógomb (kulcson!) nyomvatartásával LEFELÉ is húzza mind a 4 ablakot (minitalin tudtam meg én is).
Erről beszélt Szendre mester, hogy az is ott van a nyitólapon (azt már olvastam, én is annak alapján csináltam anno - még a lustaságom előtt )
Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2569



WWW
« Új hozzászólás #9441 Dátum: 2006.10.10 kedd, 06:19:00 »

Első kerékcsapágyakat kellene cserélnem. Tudtok tanácsot adni, hogy milyen márkájú csapágyat érdemes megvenni és hogy kábé mibe kerül?
 
Hallottam, hogy az SKF már nem a régi...
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9442 Dátum: 2006.10.10 kedd, 08:32:00 »

Koniman,
 
Szerintem gyarit vegyel...Mennyi km van a verdaban ? Nekem 170e es elvileg meg a gyari csapagyakon gurulok...Csak azert kerdem, hogy mire szamitsak
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9443 Dátum: 2006.10.10 kedd, 08:33:00 »

Koniman,
 
Es valoban, az SKF mar nem a regi...Ezt nalunk a TMK-sok mondtak.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9444 Dátum: 2006.10.10 kedd, 08:42:00 »

Az mitol van, hogyha allo helyzetben nyomok egy  hirtelen gazfroccsot es utana visszaesik a fordulatszam, kozben puffog a kipufogo ?
Valahogy igy: Vroooommmmm....puffpuffpuff
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #9445 Dátum: 2006.10.10 kedd, 08:56:00 »

Koniman,
 
Es valoban, az SKF mar nem a regi...Ezt nalunk a TMK-sok mondtak.
Csak halkan jegyzem meg, hogy a gyáriban skf csapágy van
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #9446 Dátum: 2006.10.10 kedd, 09:08:00 »

Az mitol van, hogyha allo helyzetben nyomok egy  hirtelen gazfroccsot es utana visszaesik a fordulatszam, kozben puffog a kipufogo ?
Valahogy igy: Vroooommmmm....puffpuffpuff
Tuning kipufogód van.Nekem egy off akkor csinálta ezt amikor a tűzkarika ment tönkre.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #9447 Dátum: 2006.10.10 kedd, 09:41:00 »

Az mitol van, hogyha allo helyzetben nyomok egy  hirtelen gazfroccsot es utana visszaesik a fordulatszam, kozben puffog a kipufogo ?
Valahogy igy: Vroooommmmm....puffpuffpuff
Szerintem nem megy üresen ( olaj nélkül ) az autó indítás után, csak akkor, ha előtte úgy járattad, hogy nem volt benne olaj, vagy elromlott az olajpumpa. A motor többi részéről lecsorog az olaj, de onnan, ahová csak nyomással jut be, nem folyik ki, mert ott csak vékony olajfilm van, ami megáll magától, ha nincs nyomás. Indulás után meg azonnal munkálkodik a szivattyú. Pont azért kell olyan vékony olaj, ami hidegben is azonnal elkezd kúszni, hogy ne menjen olaj nélkül.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9448 Dátum: 2006.10.10 kedd, 10:15:00 »

Az meg olyan, hogy ráadod a gyújtást, felhúzod az ablakot, és a felhúzás után még 10 mp-ig tartod a gombot.
Ja, és ha az megvan, a nyitógomb (kulcson!) nyomvatartásával LEFELÉ is húzza mind a 4 ablakot (minitalin tudtam meg én is).
Erről beszélt Szendre mester, hogy az is ott van a nyitólapon (azt már olvastam, én is annak alapján csináltam anno - még a lustaságom előtt )
Totya, nekem ez a felhúzom, 10mp-ig tartom nem működött...
Nem kell olyan sokáig tartani... Felhúzod az ablakot gyújtáson, és még egyszer rányomsz a felfele gombra. Elvileg hallasz egy kattanást az ablak felől. Ha ez megvan, akkor fasza, már mehetsz is a másik ablakra.
 
Mindez a 4 ablakra kb 15mp Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9449 Dátum: 2006.10.10 kedd, 10:26:00 »

Koniman,
 
Es valoban, az SKF mar nem a regi...Ezt nalunk a TMK-sok mondtak.
A kipufogó szelep is szokta csináni,ha beég és nem tömít rendesen.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 182 183 184 185 186 187 188 [189] 190 191 192 193 194 195 196 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.236 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.