Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 16:09:55 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 223 224 225 226 227 228 229 [230] 231 232 233 234 235 236 237 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21899839 alkalommal)
0 Felhasználó és 139 vendég van a témában
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11450 Dátum: 2007.02.24 szombat, 21:53:00 »

De honnan tudom, hogy elvetemedett a tarcsa ?
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #11451 Dátum: 2007.02.25 vasárnap, 00:55:00 »

Érdemes lenne összehasonlítani pár használtan vett mondeót, 100ekm körüli kilométerrel, a Scratch faterjának a 200e-et futott mondeójával. Azt hiszem, páran meglepődnének.
Ja, és nem rettennek vissza a kormánycserétől sem...
Az ember itt olvassa, hogy ez van az üléssel, meg az a lendkerékkel, meg futómű, zörgések, egyéb problémák, 1-2 éves autókkal: van rá egy fogadásom, hogy 250e+ km is megvan a többségben... annak ellenére, hogy mondjuk 2004-es, vagy 2005-ös. Vagy össze lehet vetni pl az enyémmel (70e) az olyanokat, amiben óra szerint csak ennyi van. Én megtettem... hát igen. Nem lehet elrejteni az összes dolgot.
Ez így igaz, az én (volt) gépemen most lesz esedékes a 180 ezres szerviz, és semmi látványos hiba (kivéve az anyaghibás szeleprugó törését), és a szokásos hátsó híd szilenteken kívül még kopó alkatrészt sem nagyon kellett cserélni. A V6-okon szokásos vízpumpacsere persze megvolt, de semmi lendkerék, meg ilyesmi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11452 Dátum: 2007.02.25 vasárnap, 01:00:00 »

Tegnap telirol haza jovet elegett a jobb hatso fekem Fust meg egett szag...
Meg nemtom mi lehet a baja, de ha a kezifekkotel, akkor nem kene mind2 hatso feknek elegnie ?
Es ilyenkor mire szamithatok ? Kapasbol cserelhetem mind2 hatso tarcsat, betetet ?
Mindkét oldalon külön kötél van. Nekem is cserélték kb. 2 éve, 9 pénz volt per darab.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11453 Dátum: 2007.02.25 vasárnap, 01:00:00 »

Sajnos nekem sincs rendesen felragasztva, de csak az én oldalamon. A másikon pl. teljesen jól fel van téve, az nem mozog. Ráadásul alatta berozsdásodhat.
Be a lófaxot. A normál festésre (lakkal együtt!) van ráragasztva. Az üléshuzatod előbb fog rozsdásodni, mint az:-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11454 Dátum: 2007.02.25 vasárnap, 01:03:00 »

Gabo,
 
Azt honnan tudom, hogy ut a hatso ? Mert az elsot erezni a kormanyon, ha ut, de a hatsot ?
Ha üt, akkor ráz, vagy elhúz az autó valamelyik irányba. Engem is szopatott egy fél évig, hátsó betétek kuka, plusz a kézifékkötelek cseréje oldotta meg. Én addig alig használtam a kéziféket, és berohadt. Azt mondták a szervizben, legalább hetente húzzam be, ha kell, ha nem.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11455 Dátum: 2007.02.25 vasárnap, 01:05:00 »

De honnan tudom, hogy elvetemedett a tarcsa ?
Onnan, hogy üt:-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11456 Dátum: 2007.02.25 vasárnap, 08:24:00 »

tomi3118,
 
THX ! Megkaptam. Most mar tudom mit kell nezni...Majd ala fexem, es megkerek valakit, hogy huzogassa a kezifeket fol-le, oszt vagy ram gurul a gep, vagy latni fogom a problemat...aztan gurul ram...Cool
Mivel tudom tisztitani a fek alkatreszeke
Szia!
Én a Brigeciol-t javasolnám, ( benya kutaknál is van ) szórófejes flakonból befújkálni, állni hagyni, és magas-nyomású lehetőleg melegvizes mosóval kinyomatni a koszt. Bő vizzel!
Üdv:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11457 Dátum: 2007.02.25 vasárnap, 08:38:00 »

Be a lófaxot. A normál festésre (lakkal együtt!) van ráragasztva. Az üléshuzatod előbb fog rozsdásodni, mint az:-)
Legyen igazad!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11458 Dátum: 2007.02.25 vasárnap, 09:11:00 »

Balu1st,
 
Aza fura, hogy en naponta min. 2x huzigalom, es ehhez kepest ugy beallt, mint a covek
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11459 Dátum: 2007.02.25 vasárnap, 09:12:00 »

MondESU,
 
Aham, szal brigeciollal adni a szajanak. Szerencsere van itthon ilyen lotyi. Majd kezelesbe veszem...THX !
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #11460 Dátum: 2007.02.25 vasárnap, 09:23:00 »

MondESU,
 
Aham, szal brigeciollal adni a szajanak. Szerencsere van itthon ilyen lotyi. Majd kezelesbe veszem...THX !
Szia Zacci!
Szerintem az jau lesz! Motorblokk-mosóként funktioniert egyebként. Lerakódott koszra elsőosztályú oldószer. Mi anno használtuk a mozdonyokra tavasszal a télen ráégett vas-oxid Ltűntetésére, sikerrel. Tapasztalat, hogy a bő vizet nem szabad sajnálni öblítéskor!  
Üdv:
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #11461 Dátum: 2007.02.25 vasárnap, 22:12:00 »

MondESU,
 
Aham, szal brigeciollal adni a szajanak. Szerencsere van itthon ilyen lotyi. Majd kezelesbe veszem...THX !
Féktisztítóval tisztítsd a féket, mással ne!
Én minden parkolásnál behúzom a kéziféket, soha nem ragadt be, tessék használni, nem dísznek van az! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11462 Dátum: 2007.02.26 hétfő, 00:02:00 »

Féktisztítóval tisztítsd a féket, mással ne!
Én minden parkolásnál behúzom a kéziféket, soha nem ragadt be, tessék használni, nem dísznek van az! Smiley
A kézifék csak dísz... ha berakod sebességbe, az is megfogja az autót. Én csak akkor húzom be, ha a műszaki van.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11463 Dátum: 2007.02.26 hétfő, 00:06:00 »

Ha a kötél már beragadt... az nem sárral megy tele, hanem berozsdásodott. Ugye az lenne jó, hogy szépen beáztatod olajba, csak annál azért fennál az a veszély, hogy bemegy a fékbe, ami nem jó. Ha nagyon vaczak, lehet, hogy inkább cserélném.
Ja, meg szőrösödik a kötél belül. Azzal sok mindent nem lehet csinálni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11464 Dátum: 2007.02.26 hétfő, 00:06:00 »

MondESU,
 
Aham, szal brigeciollal adni a szajanak. Szerencsere van itthon ilyen lotyi. Majd kezelesbe veszem...THX !
Ha a kötél már beragadt... az nem sárral megy tele, hanem berozsdásodott. Ugye az lenne jó, hogy szépen beáztatod olajba, csak annál azért fennál az a veszély, hogy bemegy a fékbe, ami nem jó. Ha nagyon vaczak, lehet, hogy inkább cserélném.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #11465 Dátum: 2007.02.26 hétfő, 00:39:00 »

A kézifék csak dísz... ha berakod sebességbe, az is megfogja az autót. Én csak akkor húzom be, ha a műszaki van.
De én hegyen lakok! Smiley 11 év alatt 1x fagyott be egy télen az MK1 jobb hátós kereke a kézifék miatt, de az meg dobfékes volt.
A sebességben hagyásról van még egy élményem, P.e.t.i szomszédomnak is Mondeója volt, ő is mindig csak simán sebességben hagyta, mikor parkolt. Egy nyári napon az úttal párhuzamos parkolóban egy teherautó hátulról eltalálta a parkoló autót, a hátulja összetört, de az miatt vette a biztosító toltálkárra, hogy a motorja is károsodott, hogy sebességben volt, és úgy tolta előre a teherautó egy darabon.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11466 Dátum: 2007.02.26 hétfő, 08:03:00 »

Angel,
 
Megneztem mar ezta kotel dolgot, es ha tele fujnam olajjal, akkor sem lenne gond a fekkel. Nem megy be a fekbe az olaj. Ma begurulok szervizbe es megkerem, hogy emeljek fel a verdat, es akasszak ki a kotelet. Igy rogton kiderul, hogy maga a szerkezet szorul, vagy a kotel. Hetvegen megbutykoltem csavarhuzoval, igy nem er hozza a betet a tarcsahoz, es nem huzom be a kezifeket, bar nagyon szokatlan...Ma reggel mikor beertem a meloba langyos volt a tarcsa, ami jot jelent. Tehat nem maga a fek szerkezet szorult.
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11467 Dátum: 2007.02.26 hétfő, 09:06:00 »

De én hegyen lakok! Smiley 11 év alatt 1x fagyott be egy télen az MK1 jobb hátós kereke a kézifék miatt, de az meg dobfékes volt.
A sebességben hagyásról van még egy élményem, P.e.t.i szomszédomnak is Mondeója volt, ő is mindig csak simán sebességben hagyta, mikor parkolt. Egy nyári napon az úttal párhuzamos parkolóban egy teherautó hátulról eltalálta a parkoló autót, a hátulja összetört, de az miatt vette a biztosító toltálkárra, hogy a motorja is károsodott, hogy sebességben volt, és úgy tolta előre a teherautó egy darabon.
Nem semmi.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #11468 Dátum: 2007.02.26 hétfő, 09:32:00 »

A kézifék csak dísz... ha berakod sebességbe, az is megfogja az autót. Én csak akkor húzom be, ha a műszaki van.
Ja, persze ha csak az "Alföld-ön" laksz. Próbáld itt meg északon. Ha hegyen laksz akkor meg pláne.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11469 Dátum: 2007.02.26 hétfő, 10:23:00 »

Ja, persze ha csak az "Alföld-ön" laksz. Próbáld itt meg északon. Ha hegyen laksz akkor meg pláne.
Hegyen persze sebességben hagyom ÉS behúzom a kéziféket.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #11470 Dátum: 2007.02.26 hétfő, 10:34:00 »

Hegyen persze sebességben hagyom ÉS behúzom a kéziféket.
Én mindig így csinálom, (még gödörben is). Azt meg nem is értem, hogy kuplung nélkül indítózik valaki. A búcsúban vették a jogsijukat?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11471 Dátum: 2007.02.26 hétfő, 10:44:00 »

És leállítás közben nyomod a kuplungot?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11472 Dátum: 2007.02.26 hétfő, 11:19:00 »

És leállítás közben nyomod a kuplungot?
Igen, vagy csak leállítás után rakom sebességbe.
Nem jobb, mint a sima kézifékes, csak így szoktam meg (a teherautóknál volt szokás).
Aki a kéziféket szokta meg, annak nyilván az a jobb.
 
A kuplungot azért érdemes benyomni indítózáskor, hogy ne tekere a váltót is. Ez főleg hideg motornál-olajnál fontos. Meg nehezen induló dízelnél.
 
Te Ssanya! Neked nincs is kuplungod!!! Mit nyomsz? Te ugracc engem...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #11473 Dátum: 2007.02.26 hétfő, 12:42:00 »

Igen, vagy csak leállítás után rakom sebességbe.
Nem jobb, mint a sima kézifékes, csak így szoktam meg (a teherautóknál volt szokás).
Aki a kéziféket szokta meg, annak nyilván az a jobb.
 
A kuplungot azért érdemes benyomni indítózáskor, hogy ne tekere a váltót is. Ez főleg hideg motornál-olajnál fontos. Meg nehezen induló dízelnél.
 
Te Ssanya! Neked nincs is kuplungod!!! Mit nyomsz? Te ugracc engem...
Jó-jó, amíg még volt (scorpio), vagy ha az asszony fiesta-ját vezetem (tudod, olyat, mint a tiéd).
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11474 Dátum: 2007.02.26 hétfő, 13:04:00 »

Megvételre kínáltak nekem egy 2002 őszi darabot.
Állítólag Trend Plus a felszereltsége. Tudja valaki mit takar a plus? Én nem találtam sehol.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11475 Dátum: 2007.02.26 hétfő, 13:06:00 »

Megvételre kínáltak nekem egy 2002 őszi darabot.
Állítólag Trend Plus a felszereltsége. Tudja valaki mit takar a plus? Én nem találtam sehol.
trenden felül:  
alufelni, IVD-ESP, krómléc az ajtón belül, Sony hifi, Térérzékelős riaszt
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11476 Dátum: 2007.02.26 hétfő, 13:11:00 »

trenden felül:  
alufelni, IVD-ESP, krómléc az ajtón belül, Sony hifi, Térérzékelős riaszt
Biztos, hogy nem így van. Először is sony hifi a 2002-ben?
Szerintem annyit jelent, hogy trenden felül van ez-az.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #11477 Dátum: 2007.02.26 hétfő, 13:20:00 »

Biztos, hogy nem így van. Először is sony hifi a 2002-ben?
Szerintem annyit jelent, hogy trenden felül van ez-az.
És valyon megér 2100000-at 89000 kilóméterrel? 1.8 125 LE
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11478 Dátum: 2007.02.26 hétfő, 13:25:00 »

És valyon megér 2100000-at 89000 kilóméterrel? 1.8 125 LE
Hogy vajon megéri-e? Ez elképzelhető. Viszont az nehezen, hogy csak 89e km van benne... ezeket cégautónak, sok kilométerre veszik... Szerintem kicsi az esélye, hogy 200e alatt van... jól nézd meg.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #11479 Dátum: 2007.02.26 hétfő, 13:56:00 »

És valyon megér 2100000-at 89000 kilóméterrel? 1.8 125 LE
Angelnek igaza van (már megint). Német kocsik esetén nyugodtan lehet számolni évi 60-70ekm-rel. Szóval ez inkább 250-300ekm, ami volt. Javaslat: menj el, nézd meg, a szélvédő mögött ott van az alvázszám, azt írd le. Küldd el LKiss2 kollégának privbe, ő majd megmondja a frankót, ha szakszervízben szervizeltették. De ha csak a gari ideje alatt járt szakszervízbe, akkor meg tudsz következtetni a valós km-re időarányosan. Addig ne vedd meg, amíg az eladót nem szembesíted a 285ekm-rel. (Kiváncsi vagyok, mennyi lehet benne ténylegesen. Az enyémbe úgy 160-170 lehet, de én is "garantált" 85ekm-rel vettem)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11480 Dátum: 2007.02.26 hétfő, 14:14:00 »

Angelnek igaza van (már megint). Német kocsik esetén nyugodtan lehet számolni évi 60-70ekm-rel. Szóval ez inkább 250-300ekm, ami volt. Javaslat: menj el, nézd meg, a szélvédő mögött ott van az alvázszám, azt írd le. Küldd el LKiss2 kollégának privbe, ő majd megmondja a frankót, ha szakszervízben szervizeltették. De ha csak a gari ideje alatt járt szakszervízbe, akkor meg tudsz következtetni a valós km-re időarányosan. Addig ne vedd meg, amíg az eladót nem szembesíted a 285ekm-rel. (Kiváncsi vagyok, mennyi lehet benne ténylegesen. Az enyémbe úgy 160-170 lehet, de én is "garantált" 85ekm-rel vettem)
Köszi a tippeket, de az adatok valószínűleg valósak. Valóban cégautó, a tesóm kollegájának a szolgálatija volt, nem közös ló. Flottaszervizelve volt, és most volt nagyszervízen, mert ő maga akarta megvenni, de aztán meggondolta magát, és így kerülök én a képbe. Maholnap megkapom kipróbálásra. Ugyan én kisebb méretekben gondolkodtam, de ha nagyon megéri, akkor belevágok. Amit még tudok róla, hogy valami upgradelt hifi van benne, nem a gyári 6000-es.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11481 Dátum: 2007.02.26 hétfő, 14:30:00 »

Köszi a tippeket, de az adatok valószínűleg valósak. Valóban cégautó, a tesóm kollegájának a szolgálatija volt, nem közös ló. Flottaszervizelve volt, és most volt nagyszervízen, mert ő maga akarta megvenni, de aztán meggondolta magát, és így kerülök én a képbe. Maholnap megkapom kipróbálásra. Ugyan én kisebb méretekben gondolkodtam, de ha nagyon megéri, akkor belevágok. Amit még tudok róla, hogy valami upgradelt hifi van benne, nem a gyári 6000-es.
Hát ha minden igaz, amit írtál, akkor valóban nem egy rossz vétel, de azért nézz utána a nagyszervíznek, hogy tényleg mindent megcsináltak. Bár a 2,1mFt-t nem tudom megítélni, hogy jó-e.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11482 Dátum: 2007.02.26 hétfő, 23:57:00 »

Köszi a tippeket, de az adatok valószínűleg valósak. Valóban cégautó, a tesóm kollegájának a szolgálatija volt, nem közös ló. Flottaszervizelve volt, és most volt nagyszervízen, mert ő maga akarta megvenni, de aztán meggondolta magát, és így kerülök én a képbe. Maholnap megkapom kipróbálásra. Ugyan én kisebb méretekben gondolkodtam, de ha nagyon megéri, akkor belevágok. Amit még tudok róla, hogy valami upgradelt hifi van benne, nem a gyári 6000-es.
Háát nem tudom, a flotta autokat elméletileg 150ekm-nél adják vissza (nálam volt egyszer amit amit 190ekm-nél vettek vissza). A másik ,hogy a flotta szervizeléssel nekem speciel nagyon rossz tapasztalataim voltak. Be kellett látnom, hogy a flotta kezelők is szeretik "költséghatékonyan " megúszni a karbantartást. Magánautóval még nem vertek át szervízben de anno flottással megesett, hogy a válto menetközben szétesett....
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11483 Dátum: 2007.02.27 kedd, 12:12:00 »

Háát nem tudom, a flotta autokat elméletileg 150ekm-nél adják vissza (nálam volt egyszer amit amit 190ekm-nél vettek vissza). A másik ,hogy a flotta szervizeléssel nekem speciel nagyon rossz tapasztalataim voltak. Be kellett látnom, hogy a flotta kezelők is szeretik "költséghatékonyan " megúszni a karbantartást. Magánautóval még nem vertek át szervízben de anno flottással megesett, hogy a válto menetközben szétesett....
A benzinesekkel nem biztos, hogy olyan sokat járnak.Vagy nem?!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11484 Dátum: 2007.02.27 kedd, 12:32:00 »

Sziasztok!
 
Szeretnék venni a Mondeomhoz első sárfogókat, szőnyeget, és a küszöbökre védőlécet. Ezeket egy Ford szalonban kell megvennem, vagy van olcsóbb megoldás is?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11485 Dátum: 2007.02.27 kedd, 12:53:00 »

Sziasztok!
 
Szeretnék venni a Mondeomhoz első sárfogókat, szőnyeget, és a küszöbökre védőlécet. Ezeket egy Ford szalonban kell megvennem, vagy van olcsóbb megoldás is?
Keresd fel a www.nagyauto.hu oldalt és kérj ajánlatot tőlük is mielőtt veszel szalonból.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11486 Dátum: 2007.02.27 kedd, 18:56:00 »

Sziasztok,
2.0 TDCI 2002-esnél van valakinek ötlete arra, hogy menet közben, meleg motornál elkezdett villogni az izzító lámpa, és villogott folyamatosan, a kocsi meg vesztett az erejéből, 2000-es fordulat fölött érezhetően gyengébben húzott, kb. 40-50 nm-t. 122000 km van benne. Előre is köszi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11487 Dátum: 2007.02.27 kedd, 19:08:00 »

Hát nekem, cégesbe( flotta) mindeggyik benzines volt.... A flottakezelőt nem érdekli hogy a gatyádat fizeted rá az üzemanyagra. Neki a bérleti vagy lizing dij kell havonta.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11488 Dátum: 2007.02.27 kedd, 19:19:00 »

A benzinesekkel nem biztos, hogy olyan sokat járnak.Vagy nem?!
Szia Zoli!
Van azokban is Km bőven! Amitől megfiatalodnak, azt úgy hívják használtautó-kereskedő.
Üdv:)
- Mikor jársz mifelénk?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11489 Dátum: 2007.02.27 kedd, 19:44:00 »

Szia Zoli!
Van azokban is Km bőven! Amitől megfiatalodnak, azt úgy hívják használtautó-kereskedő.
Üdv:)
- Mikor jársz mifelénk?
Szia Mondesu,
 
Egy elvi kérdés merült fel bennem: Vajon ha az asszonyt adnám le használtató kereskedésbe akkor az őt is megtudnák fiatalítani (3-5 év egyelőre elég lenne)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11490 Dátum: 2007.02.27 kedd, 19:48:00 »

Sziasztok,
2.0 TDCI 2002-esnél van valakinek ötlete arra, hogy menet közben, meleg motornál elkezdett villogni az izzító lámpa, és villogott folyamatosan, a kocsi meg vesztett az erejéből, 2000-es fordulat fölött érezhetően gyengébben húzott, kb. 40-50 nm-t. 122000 km van benne. Előre is köszi
A számítógép hibát érzékelt.Valószínűleg üzemanyagnyomásveszteséget.Ilyenkor kigyullad az izzitás jelző lámpa,és az autó visszavesz a tempóból.
Ún.vészüzemmódra kapcsol.
Szakszervízben kiolvassák a hibát,és akkor többet megtudsz.
 
Itt valószinűleg többen a porlasztócsúcsra gyanakodnának,de a számitógép megmondja a frankót.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11491 Dátum: 2007.02.27 kedd, 20:27:00 »

Szia Mondesu,
 
Egy elvi kérdés merült fel bennem: Vajon ha az asszonyt adnám le használtató kereskedésbe akkor az őt is megtudnák fiatalítani (3-5 év egyelőre elég lenne)
Szia Druszám!
Egy elvi válasz. Időnként áldozz a meghittség oltárán kettesben a frauval, - az MKII asban - és már nem fog érdekelni az évjárat...
És nehogy oda add a kereskedőnek, hogy fiatalítsa meg! Mert képesek rá...Hogy megpróbálják!
Üdv:
- Ígértél motorkopogásról anyagot, megvan még?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11492 Dátum: 2007.02.27 kedd, 20:42:00 »

Szia Druszám!
Egy elvi válasz. Időnként áldozz a meghittség oltárán kettesben a frauval, - az MKII asban - és már nem fog érdekelni az évjárat...
És nehogy oda add a kereskedőnek, hogy fiatalítsa meg! Mert képesek rá...Hogy megpróbálják!
Üdv:
- Ígértél motorkopogásról anyagot, megvan még?
MKIII-asban, egy vonal Lmaradt...
Üdv:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11493 Dátum: 2007.02.27 kedd, 21:03:00 »

MKIII-asban, egy vonal Lmaradt...
Üdv:)
Szia
Jó hogy emlékeztettél. Most egy kicsit strapás vagyok (a héten eddig összesen 5 órát sikerült aludnom) Átnyomtam. Lehet hogy le fogsz mert 10mega pppt. Szerintem teljesen rendben van (ezt a mérnök énem mondja) Könnyen megérhető belőle a kopogás jelensége stb.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11494 Dátum: 2007.02.27 kedd, 21:08:00 »

Szia Mondesu,
 
Egy elvi kérdés merült fel bennem: Vajon ha az asszonyt adnám le használtató kereskedésbe akkor az őt is megtudnák fiatalítani (3-5 év egyelőre elég lenne)
ha az asszonyt adnám le használtató kereskedésbe akkor az őt is megtudnák fiatalítani = ha az asszonyt adnám le használtnő kereskedésbe akkor az őt is megtudnák fiatalítani = válás = A TE HALÁLOD  
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11495 Dátum: 2007.02.27 kedd, 21:22:00 »

ha az asszonyt adnám le használtató kereskedésbe akkor az őt is megtudnák fiatalítani = ha az asszonyt adnám le használtnő kereskedésbe akkor az őt is megtudnák fiatalítani = válás = A TE HALÁLOD  
Jó van na, meggyőztél, mégse tekertetem vissza az asszonyt......
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11496 Dátum: 2007.02.27 kedd, 22:35:00 »

A számítógép hibát érzékelt.Valószínűleg üzemanyagnyomásveszteséget.Ilyenkor kigyullad az izzitás jelző lámpa,és az autó visszavesz a tempóból.
Ún.vészüzemmódra kapcsol.
Szakszervízben kiolvassák a hibát,és akkor többet megtudsz.
 
Itt valószinűleg többen a porlasztócsúcsra gyanakodnának,de a számitógép megmondja a frankót.
Köszi Zsoel, de nem kigyullad, és ég, hanem villog. Az nem különbség? Persze megyek szervízbe, csak gondoltam hátha valaki belefutott már ilyenbe
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11497 Dátum: 2007.02.28 szerda, 15:04:00 »

helo mindenki!sziasztok.javitas előtt vagyok kérdesem,illetve problémam:hogyan győződhetek meg arrol hogy a lendkeréktől rángat az auto,vagy mástol,szűrő,vagy kábel-e esetleg./gyertya uj/rangatás 1800ford-nál gázadásra,2000felett semmi.alapjáraton nem rángat.előre is kőszi.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11498 Dátum: 2007.02.28 szerda, 16:21:00 »

helo mindenki!sziasztok.javitas előtt vagyok kérdesem,illetve problémam:hogyan győződhetek meg arrol hogy a lendkeréktől rángat az auto,vagy mástol,szűrő,vagy kábel-e esetleg./gyertya uj/rangatás 1800ford-nál gázadásra,2000felett semmi.alapjáraton nem rángat.előre is kőszi.
Szia!
Gyertyát kábellel együtt kell cserélni, nem külön-külön!
Jó lenne tudni, milyen a Mondeód, évjárat/moci/Km mert az adatlapodon nem szerepel!  
Mivel gyertyát írsz, ezért arra gondolok, hogy benzines a verda.
Ugye benne a pakliban még az üzemanyag-szűrő. Esetleg elkoszolódott, a tartályt sem árt ekkor kitisztítani, ehhez le kellene szerelni.
Lendkerék is lehetne elveg, de ezt a végére hagynám. Jó lenne a Km adat...
De ebben a rángatásos diagnosztikában Zacci rendelkezik nagy tapasztalattal, hátha jár erre.
Te javítanád otthon, vagy szervíz/szerelő?
Üdv:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11499 Dátum: 2007.02.28 szerda, 17:17:00 »

já,já benzines jo ráéreztél.helo!na itvagyok,kőszi a gyors választ.amit tudok.2003 1.8 110le.km csak saccolt,mert trükköztek kb:165e.+-keves.azert nem irtam a km-et ez ne tévesszen meg senkit.computer nem mutat hibat.érdekesség gy.csere utan a rangatás ideig megszűnt,majd megint rángat.nem én javitok hanem autoszerelő a kőzelben.ami zavar reggel /hidegmotor/nem rángat mikor tőbb benzint kap.rőviden.kőszi megint.wofer
Naplózva
Oldalak: 1 ... 223 224 225 226 227 228 229 [230] 231 232 233 234 235 236 237 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.1 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.