Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.05 szombat, 13:15:35 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 245 246 247 248 249 250 251 [252] 253 254 255 256 257 258 259 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21469823 alkalommal)
0 Felhasználó és 329 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #12550 Dátum: 2007.06.08 péntek, 21:19:00 »

Megtaláltam egy régebbi beírásomban, hogy mi mennyibe fájt:
-első lökös bontott gyári 2005-ös 30e  
-hűtődíszrács kerettel új gyári 14e  
-alsó rács új gyári 6e  
-díszcsík 2db előre bontott gyári 2005-ös 4e  
-alsó koptató előre bontott gyári 2005-ös 4e  
-ködlámpák 2db bontott gyári(karc mentes) 14e  
-chróm díszléc előre gyári új 7e  
-hátsó alsó koptató gyári új 13e  
-a 2db prizma (nagy) hátra gyári új 5e  
-hátsó lámpák 2db gyári új(ott hagytam a két régit) 30e  
- minden festése 40e  
-munkadíj: a festésen kívül én csináltam mindent.  
Mind ezt összegezve:167 ezer HU
Még valami,melyik bontóban vetted a cuccokat?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12551 Dátum: 2007.06.08 péntek, 22:00:00 »

Még valami,melyik bontóban vetted a cuccokat?
Pesten az Üllői út végén, pontosabban már nem tudom, és a Sztárai M. téren. 20/9234-844
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12552 Dátum: 2007.06.08 péntek, 22:08:00 »

Pesten az Üllői út végén, pontosabban már nem tudom, és a Sztárai M. téren. 20/9234-844
köszi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12553 Dátum: 2007.06.08 péntek, 22:36:00 »

Bár kissé poros volt amikor fényképeztem,de azért látszanak a változások.(Ez egy 2001-es mondeo)kép 1
kép 2
kép 3
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #12554 Dátum: 2007.06.08 péntek, 23:36:00 »

Mindegy mert annyit nem tágul,hogy nagy lenne a különbség.
Kb. 0,5cm-t tágul magasságra ahogy figyelgettem az oldalán.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #12555 Dátum: 2007.06.08 péntek, 23:37:00 »

Ha precíz akarsz lenni akkkor hideg állapotban.
Oké, én is erre tippeltem, de így a biztos.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #12556 Dátum: 2007.06.09 szombat, 08:55:00 »

Bár kissé poros volt amikor fényképeztem,de azért látszanak a változások.(Ez egy 2001-es mondeo)kép 1
kép 2
kép 3
Szép!!!
Ezen a képen nem a legújabb a lökős alja, mert azon egy kicsit változtattak kinézetileg.Na meg a lökős és a hűtőrács találkozásánál még nem annyira ívelt.
De gratulálok a géphez!!!
Pöpec lett.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12557 Dátum: 2007.06.09 szombat, 09:06:00 »

Bár kissé poros volt amikor fényképeztem,de azért látszanak a változások.(Ez egy 2001-es mondeo)kép 1
kép 2
kép 3
Tényleg szép,gratulálok.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12558 Dátum: 2007.06.09 szombat, 09:41:00 »

Szép!!!
Ezen a képen nem a legújabb a lökős alja, mert azon egy kicsit változtattak kinézetileg.Na meg a lökős és a hűtőrács találkozásánál még nem annyira ívelt.
De gratulálok a géphez!!!
Pöpec lett.
A rács sem a legújabb, de már a chróm keretes, csak még a sűrűbb rácsos.
Az ívek passzolnak mert 2005-ös gyári bontott az első lökös.
Hátul viszont maradt az eredeti lökös, csak az alját cseréltem, meg színre fújattam a díszcsikot.
 
Ilyen volt:
Ilyen lett:
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12559 Dátum: 2007.06.09 szombat, 10:02:00 »

Tényleg szép,gratulálok.
Kösz!
Nagy örömömre sokaknak tetszik, többek közt nekem is.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12560 Dátum: 2007.06.09 szombat, 12:36:00 »

Ma nagy nehezen sikerult kicserelnem az elso lambda szondat. Nem volt ecceru, mert nincs aknam, igy le kellett szerelnem a leomlok hovedo lemezet. A regi szondat csak ugy tudtam kiszabaditani, hogy le kellett vagnom a vezeteket, mert csak ugy ment ra a 22-es hosszu krova dugo. Tapasztalatok, elotortenet:
 
Mar enis eszrevettem es a ford majalison a cromaxos srac is, hogy egyenetlenul jar a moci. Neha be-be dadog alapjaraton. Mikor radugta a WDS-t azt lattuk, hogy az elso szonda alapjaraton nemigen akar mukodni, illetve bizonytalan a mukodese. Emlitette meg az EGR szelepet, de azon mar tul vagyok, es annak semmi baja, ki van pucolva rendesen, szepen jar, nem akad stb. Lgurultam vik bacsihoz, es elso korben O is azt mondta, hogy a lambda picit lassu. Alapjaraton volt is pici kormany remegesem...Nos hat kicsereltem...Ami mas lett:
Ugy tunik megszunt a kormany remeges. Egyaltalan nem erezni, hogy jar a moci. Bemelegedes utan nem dadog a gep, nagyon szepen ketyeg alapjaraton. Mivel leszedtem az aksisarut, igy a teljesitmenyrol meg nemtok nyilatkoyni, de mintha picit gyengebben muzsikalna a verda. Gondolom, mig nem mutatott erteket a szonda, addig tuldusitott az ECU es valceg ezert volt egyenetlen az alapjarat is. Osszesegeben jobb lett a gep, de egyelore a teljesitmenye picit visszafogottabbnak tunik. Mar nem merek most autokazni, mert lejart a muszakim, es penteken mar lehuzott a rendor bacsi , de hetfon viszem muszakiztatni, es utana picit kimegyek a palyara rendesen beidomitani a gepet.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #12561 Dátum: 2007.06.09 szombat, 12:38:00 »

kisbeka=zacci
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #12562 Dátum: 2007.06.09 szombat, 14:22:00 »

Ma nagy nehezen sikerult kicserelnem az elso lambda szondat. Nem volt ecceru, mert nincs aknam, igy le kellett szerelnem a leomlok hovedo lemezet. A regi szondat csak ugy tudtam kiszabaditani, hogy le kellett vagnom a vezeteket, mert csak ugy ment ra a 22-es hosszu krova dugo. Tapasztalatok, elotortenet:
 
Mar enis eszrevettem es a ford majalison a cromaxos srac is, hogy egyenetlenul jar a moci. Neha be-be dadog alapjaraton. Mikor radugta a WDS-t azt lattuk, hogy az elso szonda alapjaraton nemigen akar mukodni, illetve bizonytalan a mukodese. Emlitette meg az EGR szelepet, de azon mar tul vagyok, es annak semmi baja, ki van pucolva rendesen, szepen jar, nem akad stb. Lgurultam vik bacsihoz, es elso korben O is azt mondta, hogy a lambda picit lassu. Alapjaraton volt is pici kormany remegesem...Nos hat kicsereltem...Ami mas lett:
Ugy tunik megszunt a kormany remeges. Egyaltalan nem erezni, hogy jar a moci. Bemelegedes utan nem dadog a gep, nagyon szepen ketyeg alapjaraton. Mivel leszedtem az aksisarut, igy a teljesitmenyrol meg nemtok nyilatkoyni, de mintha picit gyengebben muzsikalna a verda. Gondolom, mig nem mutatott erteket a szonda, addig tuldusitott az ECU es valceg ezert volt egyenetlen az alapjarat is. Osszesegeben jobb lett a gep, de egyelore a teljesitmenye picit visszafogottabbnak tunik. Mar nem merek most autokazni, mert lejart a muszakim, es penteken mar lehuzott a rendor bacsi , de hetfon viszem muszakiztatni, es utana picit kimegyek a palyara rendesen beidomitani a gepet.
Fel kell áldozni egy 22es crowafejet és felnyitni flexel a kábel miatt;)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12563 Dátum: 2007.06.10 vasárnap, 19:07:00 »

kisbeka=zacci
Zacci, gratula 1 gonddal akkor kevesebb. :-)
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #12564 Dátum: 2007.06.10 vasárnap, 20:24:00 »

Angyal,
 
Hat remelem...Holnap viszem muszakiztatni es akkor lesz alkalmam meg egy picit probalgatni. Ha nem javult az indulaskor meghalunk sztori, akkor megy vik bacsihoz diagra...Kivancsi vagyok, hogy az uj lambdaval hogy alakul a fogyi.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #12565 Dátum: 2007.06.10 vasárnap, 22:23:00 »

Hol ban a klíma kondenzvíz kivezető csöve az MKIII-on? Hol kellene a víznek elfolynia? Ha van valakinek erről képe, megköszönném!!
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #12566 Dátum: 2007.06.11 hétfő, 11:43:00 »

Ma nagy nehezen sikerult kicserelnem az elso lambda szondat. Nem volt ecceru, mert nincs aknam, igy le kellett szerelnem a leomlok hovedo lemezet. A regi szondat csak ugy tudtam kiszabaditani, hogy le kellett vagnom a vezeteket, mert csak ugy ment ra a 22-es hosszu krova dugo. Tapasztalatok, elotortenet:
 
Mar enis eszrevettem es a ford majalison a cromaxos srac is, hogy egyenetlenul jar a moci. Neha be-be dadog alapjaraton. Mikor radugta a WDS-t azt lattuk, hogy az elso szonda alapjaraton nemigen akar mukodni, illetve bizonytalan a mukodese. Emlitette meg az EGR szelepet, de azon mar tul vagyok, es annak semmi baja, ki van pucolva rendesen, szepen jar, nem akad stb. Lgurultam vik bacsihoz, es elso korben O is azt mondta, hogy a lambda picit lassu. Alapjaraton volt is pici kormany remegesem...Nos hat kicsereltem...Ami mas lett:
Ugy tunik megszunt a kormany remeges. Egyaltalan nem erezni, hogy jar a moci. Bemelegedes utan nem dadog a gep, nagyon szepen ketyeg alapjaraton. Mivel leszedtem az aksisarut, igy a teljesitmenyrol meg nemtok nyilatkoyni, de mintha picit gyengebben muzsikalna a verda. Gondolom, mig nem mutatott erteket a szonda, addig tuldusitott az ECU es valceg ezert volt egyenetlen az alapjarat is. Osszesegeben jobb lett a gep, de egyelore a teljesitmenye picit visszafogottabbnak tunik. Mar nem merek most autokazni, mert lejart a muszakim, es penteken mar lehuzott a rendor bacsi , de hetfon viszem muszakiztatni, es utana picit kimegyek a palyara rendesen beidomitani a gepet.
Ne várj nagyobb teljesítményt, mivel a lambda miatt már meg volt. Dús keveréket adott, ezért korábban jobban ment. Most az a normális, hogy visszaesett a teljesítmény...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #12567 Dátum: 2007.06.11 hétfő, 11:44:00 »

Ma nagy nehezen sikerult kicserelnem az elso lambda szondat. Nem volt ecceru, mert nincs aknam, igy le kellett szerelnem a leomlok hovedo lemezet. A regi szondat csak ugy tudtam kiszabaditani, hogy le kellett vagnom a vezeteket, mert csak ugy ment ra a 22-es hosszu krova dugo. Tapasztalatok, elotortenet:
 
Mar enis eszrevettem es a ford majalison a cromaxos srac is, hogy egyenetlenul jar a moci. Neha be-be dadog alapjaraton. Mikor radugta a WDS-t azt lattuk, hogy az elso szonda alapjaraton nemigen akar mukodni, illetve bizonytalan a mukodese. Emlitette meg az EGR szelepet, de azon mar tul vagyok, es annak semmi baja, ki van pucolva rendesen, szepen jar, nem akad stb. Lgurultam vik bacsihoz, es elso korben O is azt mondta, hogy a lambda picit lassu. Alapjaraton volt is pici kormany remegesem...Nos hat kicsereltem...Ami mas lett:
Ugy tunik megszunt a kormany remeges. Egyaltalan nem erezni, hogy jar a moci. Bemelegedes utan nem dadog a gep, nagyon szepen ketyeg alapjaraton. Mivel leszedtem az aksisarut, igy a teljesitmenyrol meg nemtok nyilatkoyni, de mintha picit gyengebben muzsikalna a verda. Gondolom, mig nem mutatott erteket a szonda, addig tuldusitott az ECU es valceg ezert volt egyenetlen az alapjarat is. Osszesegeben jobb lett a gep, de egyelore a teljesitmenye picit visszafogottabbnak tunik. Mar nem merek most autokazni, mert lejart a muszakim, es penteken mar lehuzott a rendor bacsi , de hetfon viszem muszakiztatni, es utana picit kimegyek a palyara rendesen beidomitani a gepet.
Ne várj nagyobb teljesítményt, mivel a lambda miatt már meg volt. Dús keveréket adott, ezért korábban jobban ment. Most az a normális, hogy visszaesett a teljesítmény...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #12568 Dátum: 2007.06.11 hétfő, 11:46:00 »

Ma nagy nehezen sikerult kicserelnem az elso lambda szondat. Nem volt ecceru, mert nincs aknam, igy le kellett szerelnem a leomlok hovedo lemezet. A regi szondat csak ugy tudtam kiszabaditani, hogy le kellett vagnom a vezeteket, mert csak ugy ment ra a 22-es hosszu krova dugo. Tapasztalatok, elotortenet:
 
Mar enis eszrevettem es a ford majalison a cromaxos srac is, hogy egyenetlenul jar a moci. Neha be-be dadog alapjaraton. Mikor radugta a WDS-t azt lattuk, hogy az elso szonda alapjaraton nemigen akar mukodni, illetve bizonytalan a mukodese. Emlitette meg az EGR szelepet, de azon mar tul vagyok, es annak semmi baja, ki van pucolva rendesen, szepen jar, nem akad stb. Lgurultam vik bacsihoz, es elso korben O is azt mondta, hogy a lambda picit lassu. Alapjaraton volt is pici kormany remegesem...Nos hat kicsereltem...Ami mas lett:
Ugy tunik megszunt a kormany remeges. Egyaltalan nem erezni, hogy jar a moci. Bemelegedes utan nem dadog a gep, nagyon szepen ketyeg alapjaraton. Mivel leszedtem az aksisarut, igy a teljesitmenyrol meg nemtok nyilatkoyni, de mintha picit gyengebben muzsikalna a verda. Gondolom, mig nem mutatott erteket a szonda, addig tuldusitott az ECU es valceg ezert volt egyenetlen az alapjarat is. Osszesegeben jobb lett a gep, de egyelore a teljesitmenye picit visszafogottabbnak tunik. Mar nem merek most autokazni, mert lejart a muszakim, es penteken mar lehuzott a rendor bacsi , de hetfon viszem muszakiztatni, es utana picit kimegyek a palyara rendesen beidomitani a gepet.
Tényleg: a villással mi a helyzet? Kevés hely? Én azt szoktam, hogy megemelem, és alámegyek ilyenkor. Vagy emelővel, vagy ráállok két téglára. Mostanság a krokodilemelő a sláger, érdemes venni ilyen esetekere egyet, alig több 3eHUF-nál...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #12569 Dátum: 2007.06.11 hétfő, 19:36:00 »

Joe,
 
Aza gond, hogy hiaba emelede meg, ha ala is tucc fekudni, ecceruen olyan helyzetben nagyon nehez erot kifejteni (foleg nekem a hab testemmel), szal ez felejto. Igyis meg kellett hosszabitani az erokart, mert nagyon be vot tekerve a regi. kb. 1meter hosszu karral indult meg. 1 meter meg nem lett volna lefele, csak ha aknam van. Ammeg nincs ugye  
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #12570 Dátum: 2007.06.11 hétfő, 19:37:00 »

Joe,
 
Jah, krokogyik vasarlasat mar tervezgetem egy ideje, de nem akarok tul gagyit venni, nehogy eccer ramomoljon a verda
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #12571 Dátum: 2007.06.11 hétfő, 19:47:00 »

Fel kell áldozni egy 22es crowafejet és felnyitni flexel a kábel miatt;)
bizony bizony
kb.1eHUF inkább mint kábelvágás
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12572 Dátum: 2007.06.11 hétfő, 20:16:00 »

Joe,
 
Jah, krokogyik vasarlasat mar tervezgetem egy ideje, de nem akarok tul gagyit venni, nehogy eccer ramomoljon a verda
Eszedbe ne jusson akár a legprofibb krokival emelt autó alá befeküdni!!!
Felemeled, kibakolod. Erre jó a tescos cucc is.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #12573 Dátum: 2007.06.12 kedd, 07:56:00 »

bizony bizony
kb.1eHUF inkább mint kábelvágás
agostonb_OFF,
 
Azert egy kemeny anyagbol keszitett szerszamot nem ecceru megbarkacsolni. A regi lambdanak meg ugyis mind1, mert xar, es furesszel mar igyis belevagtunk, csak a kozepeben valami atom kemeny anyag van, igy elkopott a fureszlap
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #12574 Dátum: 2007.06.12 kedd, 07:57:00 »

sakos,
 
ok, asszem megfogadom a tanacsod
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #12575 Dátum: 2007.06.12 kedd, 07:59:00 »

jah, egyebkent a lambda szonda made in japan. Ennyit a japan minosegrol. Jah, es a szjvezeto gorogok csapagya is made in japan.
Naplózva

blah blah blah
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #12576 Dátum: 2007.06.12 kedd, 21:26:00 »

Valaki le tudná nekem fényképezni, hogy a hamutartó tetejének a rugója, hogy van gyárilag a helyén? Én sikeresen kiakasztottam, és nem tudom visszarakni. Smiley
Tök könnyen a hamutartó a pohártartóval együtt felfelé húzásra kijön, és a középkonzol felöli részén van ez a rugós nyitó szerkezet, erről kellene a fotó. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #12577 Dátum: 2007.06.13 szerda, 02:05:00 »

Valaki le tudná nekem fényképezni, hogy a hamutartó tetejének a rugója, hogy van gyárilag a helyén? Én sikeresen kiakasztottam, és nem tudom visszarakni. Smiley
Tök könnyen a hamutartó a pohártartóval együtt felfelé húzásra kijön, és a középkonzol felöli részén van ez a rugós nyitó szerkezet, erről kellene a fotó. Smiley
Holnap, illetve ma megkapod a fotót.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #12578 Dátum: 2007.06.13 szerda, 15:19:00 »

Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #12579 Dátum: 2007.06.13 szerda, 15:23:00 »

Valaki le tudná nekem fényképezni, hogy a hamutartó tetejének a rugója, hogy van gyárilag a helyén? Én sikeresen kiakasztottam, és nem tudom visszarakni. Smiley
Tök könnyen a hamutartó a pohártartóval együtt felfelé húzásra kijön, és a középkonzol felöli részén van ez a rugós nyitó szerkezet, erről kellene a fotó. Smiley
A nagy PDA-zas közben szétugrott biztos
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #12580 Dátum: 2007.06.13 szerda, 15:57:00 »

A nagy PDA-zas közben szétugrott biztos
Neeem! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12581 Dátum: 2007.06.13 szerda, 16:05:00 »

Valaki lerúgta a tűsarokkal...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #12582 Dátum: 2007.06.13 szerda, 16:07:00 »

agostonb_OFF,
 
Azert egy kemeny anyagbol keszitett szerszamot nem ecceru megbarkacsolni. A regi lambdanak meg ugyis mind1, mert xar, es furesszel mar igyis belevagtunk, csak a kozepeben valami atom kemeny anyag van, igy elkopott a fureszlap
köszörűvel 1 perc
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #12583 Dátum: 2007.06.13 szerda, 17:07:00 »

Ma voltam boroztetni kecson. Hat mit mondjak, nagyon profin megcsinaltak Gyakorlatilag gyari uj minosegu lett a kormany, a valto szoknya es a gomb.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #12584 Dátum: 2007.06.13 szerda, 17:32:00 »

Ma voltam boroztetni kecson. Hat mit mondjak, nagyon profin megcsinaltak Gyakorlatilag gyari uj minosegu lett a kormany, a valto szoknya es a gomb.
Mennyibe fájt? A kormányodat ők szedték le?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #12585 Dátum: 2007.06.13 szerda, 17:37:00 »

Szendre,
 
A kormanyt, a valto szoknyat es a gombot is ok szedtek le, es raktak vissza. Mind2 esetben eppen ott voltam, es total korrekten szedtek le es tettek fel a cuccokat. 14e-be fajt a muvelet.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #12586 Dátum: 2007.06.13 szerda, 17:38:00 »

Szendre,
 
A kormanyt, a valto szoknyat es a gombot is ok szedtek le, es raktak vissza. Mind2 esetben eppen ott voltam, es total korrekten szedtek le es tettek fel a cuccokat. 14e-be fajt a muvelet.
Köszi a Zinfót. Mostanában úgyis egész gyakran járok Kecskeméten és gondoltam.....
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #12587 Dátum: 2007.06.13 szerda, 17:40:00 »

Szendre,
 
Szerintem megeri ! kb. 2-3oras muvelet. Lehet valasztani mindenfele tipusu borbol.
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12588 Dátum: 2007.06.13 szerda, 19:01:00 »

Szendre,
 
A kormanyt, a valto szoknyat es a gombot is ok szedtek le, es raktak vissza. Mind2 esetben eppen ott voltam, es total korrekten szedtek le es tettek fel a cuccokat. 14e-be fajt a muvelet.
14e volt összesen a 3 dolog? Az tök olcsó.
Szendere! Mikor mész legközelebb? Odaadnám a fiestáét...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2569



WWW
« Új hozzászólás #12589 Dátum: 2007.06.13 szerda, 19:13:00 »

Szendre,
 
A kormanyt, a valto szoknyat es a gombot is ok szedtek le, es raktak vissza. Mind2 esetben eppen ott voltam, es total korrekten szedtek le es tettek fel a cuccokat. 14e-be fajt a muvelet.
Asszem ezt Én is megjátszom. Ennyiért ez nagyon megéri. Ugyanazt a bőrt választottad aminek a multkor feltetted a képét?
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #12590 Dátum: 2007.06.13 szerda, 21:07:00 »

Koniman,
 
Igazabul nemtom, de itt van nehany kep:
 
kormany1
kormany2
valto
szoknya
gomb
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #12591 Dátum: 2007.06.13 szerda, 21:38:00 »

Koniman,
 
Igazabul nemtom, de itt van nehany kep:
 
kormany1
kormany2
valto
szoknya
gomb
Ez a bőrözés kifogástalan!
Viszont jól megnéztem a tempomat beépítésedet is, és az is szép, úgyhogy rövidesen jelentkezem Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12592 Dátum: 2007.06.13 szerda, 21:40:00 »

helló mindenkinek!!
name is: Roby.

vonóhorgot raktam ma a mondimra (2.0 TDDI 2001.)
minden sikerült,
de a visszajelző bekötésénél már elfáradtam..(chivasregal)
ha valaki tudja, kérem írja meg hogy van-e valami spec. módja, vagy sima bekötés a  
bizt. tábláról?
elöre is köszi, és üdv. mindenkinek..
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #12593 Dátum: 2007.06.13 szerda, 21:48:00 »

Koniman,
 
Igazabul nemtom, de itt van nehany kep:
 
kormany1
kormany2
valto
szoknya
gomb
A kézifékkart is betudnák bőrözni
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #12594 Dátum: 2007.06.13 szerda, 22:08:00 »

helló mindenkinek!!
name is: Roby.

vonóhorgot raktam ma a mondimra (2.0 TDDI 2001.)
minden sikerült,
de a visszajelző bekötésénél már elfáradtam..(chivasregal)
ha valaki tudja, kérem írja meg hogy van-e valami spec. módja, vagy sima bekötés a  
bizt. tábláról?
elöre is köszi, és üdv. mindenkinek..
Van valami trükk, hogy a gyári visszajelzőre, egy modullal lehet kötni.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12595 Dátum: 2007.06.13 szerda, 22:12:00 »

helló mindenkinek!!
name is: Roby.

vonóhorgot raktam ma a mondimra (2.0 TDDI 2001.)
minden sikerült,
de a visszajelző bekötésénél már elfáradtam..(chivasregal)
ha valaki tudja, kérem írja meg hogy van-e valami spec. módja, vagy sima bekötés a  
bizt. tábláról?
elöre is köszi, és üdv. mindenkinek..
Vigyázat, buszos az elektromos hálózat, azaz mennek más adatok is. Azaz speciális a bekötés, nem elég csak megcsapolni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2569



WWW
« Új hozzászólás #12596 Dátum: 2007.06.13 szerda, 22:36:00 »

helló mindenkinek!!
name is: Roby.

vonóhorgot raktam ma a mondimra (2.0 TDDI 2001.)
minden sikerült,
de a visszajelző bekötésénél már elfáradtam..(chivasregal)
ha valaki tudja, kérem írja meg hogy van-e valami spec. módja, vagy sima bekötés a  
bizt. tábláról?
elöre is köszi, és üdv. mindenkinek..
Ujat vettél vagy bontottat?
Mennyiért vesztegetik mostanában?
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Vendég
« Új hozzászólás #12597 Dátum: 2007.06.13 szerda, 22:47:00 »

Vigyázat, buszos az elektromos hálózat, azaz mennek más adatok is. Azaz speciális a bekötés, nem elég csak megcsapolni.
Buszos hálózat csak a faceliftesekben van nem?Vagy a sima Mk3-ban is?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12598 Dátum: 2007.06.13 szerda, 23:14:00 »

Van valami trükk, hogy a gyári visszajelzőre, egy modullal lehet kötni.
HI!
Nem tudnál esetleg bővebbet írni a vissz. jelző bekötésről?
picit megijedtem mert ha nem fáradok le,akkor biztos a bizt.táblába kötöm csak úgy simán..
esetleg egy hely ahonnan letölthetem..?
köszi elöre is.
üdv: Roby
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #12599 Dátum: 2007.06.13 szerda, 23:20:00 »

Koniman,
 
Igazabul nemtom, de itt van nehany kep:
 
kormany1
kormany2
valto
szoknya
gomb
Nagyon baba lett!
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Oldalak: 1 ... 245 246 247 248 249 250 251 [252] 253 254 255 256 257 258 259 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.255 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.