Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.05 szombat, 13:12:32 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 277 278 279 280 281 282 283 [284] 285 286 287 288 289 290 291 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21469611 alkalommal)
0 Felhasználó és 208 vendég van a témában
KaoszNagymester
Vendég
« Új hozzászólás #14150 Dátum: 2007.11.06 kedd, 09:16:45 »

Megtudná valaki mondani mi ez? mert a kesztyütartó mögött találtam rá.
Wyctor köszi megint a választ.
Sajna beigazolódot hogy a tel.kihangosító modulját kiszerelték ezértt eltávolítottam mindent.


Szerintem ez a kesztyűtartó műanyag teleszkópja.Nekem egyszer nem volt jó helyre beakadva, azért nézegettem.
Úgy rémlik ilyen volt.

Ilyen minden Mondeoban van? Nekem a kesztyütarto szabadesessel nyilik...igy vettem.
Naplózva
Szappy
Vendég
« Új hozzászólás #14151 Dátum: 2007.11.06 kedd, 09:49:19 »

Ilyen minden Mondeoban van? Nekem a kesztyütarto szabadesessel nyilik...igy vettem.
Szerintem igen. Én legalábbis nem láttam még olyat, amiben nem lett volna.
De mint mondtam, könnyen törik, lehet, hogy valamikor egy kesztyűtartó kiszedésnél eltört, és nem tart már neked sem.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #14152 Dátum: 2007.11.06 kedd, 10:22:32 »

Megtudná valaki mondani mi ez? mert a kesztyütartó mögött találtam rá.
Wyctor köszi megint a választ.
Sajna beigazolódot hogy a tel.kihangosító modulját kiszerelték ezértt eltávolítottam mindent.


Szerintem ez a kesztyűtartó műanyag teleszkópja.Nekem egyszer nem volt jó helyre beakadva, azért nézegettem.
Úgy rémlik ilyen volt.

Ilyen minden Mondeoban van? Nekem a kesztyütarto szabadesessel nyilik...igy vettem.

Csak megerositeni tudom Szappy kollega szavait. Minden MKIII-ban van eza froccsontott hulladek. Azert hulladek, mert torik, mint a ropi. eleg eccer kivenni a kesztutartot es hopsz, maris letort a kis bizgentyuje. Ha meg nem torik le elsore, akkor a veszegetes miatt a masodik alkalommal mar szinte 100%, hogy torik. Nalad is ez lesz a gond. Ha letorik a beakaszto bigyoka, akkor azonnal kiesik a helyerol, es mar nem fogja a kesztutartot, hanem mogotte lifeg.

A kepen a vastagabb henger vegen levo kis kiallo bigyo torik le, ami alapesetben a kesztutartohoz kapaszkodik.
Naplózva

blah blah blah
KaoszNagymester
Vendég
« Új hozzászólás #14153 Dátum: 2007.11.06 kedd, 15:12:29 »

Csak megerositeni tudom Szappy kollega szavait. Minden MKIII-ban van eza froccsontott hulladek. Azert hulladek, mert torik, mint a ropi. eleg eccer kivenni a kesztutartot es hopsz, maris letort a kis bizgentyuje. Ha meg nem torik le elsore, akkor a veszegetes miatt a masodik alkalommal mar szinte 100%, hogy torik. Nalad is ez lesz a gond. Ha letorik a beakaszto bigyoka, akkor azonnal kiesik a helyerol, es mar nem fogja a kesztutartot, hanem mogotte lifeg.

A kepen a vastagabb henger vegen levo kis kiallo bigyo torik le, ami alapesetben a kesztutartohoz kapaszkodik.

Hat most nagyon kivancsiva tettetek, hetvegen meg is nezem. (A heten meg sajnos nemetben vagyok) Egyebkent ez javithato, vagy beszerezhetö valahonnan?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #14154 Dátum: 2007.11.06 kedd, 15:19:58 »

Csak megerositeni tudom Szappy kollega szavait. Minden MKIII-ban van eza froccsontott hulladek. Azert hulladek, mert torik, mint a ropi. eleg eccer kivenni a kesztutartot es hopsz, maris letort a kis bizgentyuje. Ha meg nem torik le elsore, akkor a veszegetes miatt a masodik alkalommal mar szinte 100%, hogy torik. Nalad is ez lesz a gond. Ha letorik a beakaszto bigyoka, akkor azonnal kiesik a helyerol, es mar nem fogja a kesztutartot, hanem mogotte lifeg.

A kepen a vastagabb henger vegen levo kis kiallo bigyo torik le, ami alapesetben a kesztutartohoz kapaszkodik.

Hat most nagyon kivancsiva tettetek, hetvegen meg is nezem. (A heten meg sajnos nemetben vagyok) Egyebkent ez javithato, vagy beszerezhetö valahonnan?

Haat javitani nem lehet, ellenben konnyen megoldhato, hogy ne pottyanjon le a teleszpok a kesztyutartorol. Beszerezni tuti lehet, kerdes mennyiert ? Megeri-e ?
Naplózva

blah blah blah
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #14155 Dátum: 2007.11.07 szerda, 09:34:32 »

Megnézném, milyen állapotban van a Mondeom levegőszűrője.
Mivel nem vagyok nagy szerelő és ez az első Mondeom, egyszerűen csak csavarok ki, ház leszed és kész? Vagy van valami, amira nem árt figyelni?

u.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14156 Dátum: 2007.11.07 szerda, 11:30:55 »

Megnézném, milyen állapotban van a Mondeom levegőszűrője.
Mivel nem vagyok nagy szerelő és ez az első Mondeom, egyszerűen csak csavarok ki, ház leszed és kész? Vagy van valami, amira nem árt figyelni?

u.
Meg lepattintós. Ha kiszedted a szűrőt, porszívózd ki a helyét, mert jó eséllyel a por vissza fog potyogni.
Szerintem kompresszorral ne fúkáld át, elég ha lerázod róla a vackokat.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #14157 Dátum: 2007.11.07 szerda, 12:00:14 »

Megnézném, milyen állapotban van a Mondeom levegőszűrője.
Mivel nem vagyok nagy szerelő és ez az első Mondeom, egyszerűen csak csavarok ki, ház leszed és kész? Vagy van valami, amira nem árt figyelni?

u.
Meg lepattintós. Ha kiszedted a szűrőt, porszívózd ki a helyét, mert jó eséllyel a por vissza fog potyogni.
Szerintem kompresszorral ne fúkáld át, elég ha lerázod róla a vackokat.
ok
köszi
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
szendre
Vendég
« Új hozzászólás #14158 Dátum: 2007.11.07 szerda, 15:44:44 »

Természetesen a kivágósablont eltettem. A lámpa a gyömrői úti bontóban 3000Ft volt. (csomagtér lámpa) Máshol is max 4000. Nem éri meg újat venni.
Keretet meg nem tettem be. Szűkre vágtam és megáll, mint Katiban az a bizonyos gyerek. (Gravitydave tanácsai alapján)

monnyuk én pontosan olyan lámpát akarok középre (kombi hátsó ülés felé) mint amilyen elől is van. ma megyek villamosságis haverhoz, és köti be nekem a csomagtartó pótvilágítást. a roló alá kerül a műanyag kárpitba, mivel engem nagyon idegesít, h ha este csak vlmi kis dolgot akarok kiszedni akkor is ki kell akasztani a rolót ahoz, h lássak alatta.

Annak viszont más az alakja (keskenyebb és hosszabb), így ahhoz nincs sablonom. Szerintem ezt egyszerűbb betenni.
A bontókból meg kinézem, hoyg az elsőt csak teljes kerettel, szemüvegtartóval együtt adják oda.
Mindegy! a Te döntésed!
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #14159 Dátum: 2007.11.07 szerda, 19:07:33 »

Annak viszont más az alakja (keskenyebb és hosszabb), így ahhoz nincs sablonom. Szerintem ezt egyszerűbb betenni.
A bontókból meg kinézem, hoyg az elsőt csak teljes kerettel, szemüvegtartóval együtt adják oda.
Mindegy! a Te döntésed!

közbe ma szemügyre vettem a Bazsa autójában, h h is néz ki ez a dolog gyári beépítésnél. szal se nem olyan mint az első, és se nem olyan mint a kombi utolsója (roló feletti). a hátsó szék feletti lámpa valahol az arany középutat valósítja meg. így aztán a labda fel van dobva ... pontosan olyan lámpa beszerzése a cél Smiley itthon bontósokkal vagyok olyan jó viszonyba, h meg fogják szerezni nekem jutányos áron Smiley
bekerült tegnap a csomagtérbe a kiegészítő fény. eddig aki látta nagyon tetszett neki Smiley villamosságis haverom azt mondta szerényen, h a gyárba se tudták volna szebben megoldani  Grin erre azéé válaszoltam neki, h az 5letgazda én vok, szal majd fordék velem 1ezkedhetnek a licenszéé Smiley
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Dodi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 592



E-mail
« Új hozzászólás #14160 Dátum: 2007.11.07 szerda, 19:47:38 »

Annak viszont más az alakja (keskenyebb és hosszabb), így ahhoz nincs sablonom. Szerintem ezt egyszerűbb betenni.
A bontókból meg kinézem, hoyg az elsőt csak teljes kerettel, szemüvegtartóval együtt adják oda.
Mindegy! a Te döntésed!

közbe ma szemügyre vettem a Bazsa autójában, h h is néz ki ez a dolog gyári beépítésnél. szal se nem olyan mint az első, és se nem olyan mint a kombi utolsója (roló feletti). a hátsó szék feletti lámpa valahol az arany középutat valósítja meg. így aztán a labda fel van dobva ... pontosan olyan lámpa beszerzése a cél Smiley itthon bontósokkal vagyok olyan jó viszonyba, h meg fogják szerezni nekem jutányos áron Smiley
bekerült tegnap a csomagtérbe a kiegészítő fény. eddig aki látta nagyon tetszett neki Smiley villamosságis haverom azt mondta szerényen, h a gyárba se tudták volna szebben megoldani  Grin erre azéé válaszoltam neki, h az 5letgazda én vok, szal majd fordék velem 1ezkedhetnek a licenszéé Smiley

Melyiket szeretnéd??
Bármelyik a tied két
http://www.fordalkatresz.com/index.php?main=26956221&action=alkat&open=26979053&autotipus=M&termek_al_id=16781
ilyenért. Jutányos?
Naplózva

2010.11. 2.0 TDCI TITANIUM FACELIFT WEBASTO
2002.10. TDCI GHIA, 130Le, bőr, két pedál
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #14161 Dátum: 2007.11.07 szerda, 20:00:31 »


előző írásom töröltem mert benéztem Cheesy
én a felsőt szeretném, mert az a gyári háccsószékes lámpa. az indexéé cserébe sztem jutányos Smiley csak ezt a balaton-miskolc dolgot kellene leküzdeni Smiley
monnyuk posta megoldja ha minden kötél szakad.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Dodi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 592



E-mail
« Új hozzászólás #14162 Dátum: 2007.11.07 szerda, 20:02:48 »



előző írásom töröltem mert benéztem Cheesy
én a felsőt szeretném, mert az a gyári háccsószékes lámpa. az indexéé cserébe sztem jutányos Smiley csak ezt a balaton-miskolc dolgot kellene leküzdeni Smiley
monnyuk posta megoldja ha minden kötél szakad.

Ha írsz egy címet privibe akkor elküldöm postán.
« Utoljára szerkesztve: 2007.11.07 szerda, 20:08:42 írta Dodi » Naplózva

2010.11. 2.0 TDCI TITANIUM FACELIFT WEBASTO
2002.10. TDCI GHIA, 130Le, bőr, két pedál
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #14163 Dátum: 2007.11.07 szerda, 20:14:26 »

Ha írsz egy címet privibe akkor elküldöm postán.

cím ment! reggel futok bevásárolni cromaxba Smiley
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
go strada go
Vendég
« Új hozzászólás #14164 Dátum: 2007.11.08 csütörtök, 12:56:01 »

Hi!Ez a harmadik telem a mondimmal.emlékeim szerint a vizhöfok mutatonak stabilan középen kell állni,de mostanában rendszeresen lekuszik az elsö vonalig és vissza,terep visszonyoktól függöen.ausztriában hegyröl le 0-ig lemegy a mutató!Kicseréltem a termosztátot,de semmi javulás.szerintem ez nem tesz jót a motornak,és szeretném orvosolni!!!Valahol mintha azt olvastam volna hogy több termosztát van a tdci-be!Tud erröl valaki valamit? ???Hol van a vizhö gomba? ???A müszerfal onnan kapja a jelet? ???Fogyasztásom 3dc emelkedett! :rinya:És néha 1200 felemeli az alapjáratot! :falbav:Mindezt nem hidegen,hanem több órás használat közben produkálja!Ja és arrol a zizegö vákum elosztó dobozról már ne is beszéljek. :taps:Minden tanácsot tapasztalatot szivesen veszek . email üdv
Naplózva
szendre
Vendég
« Új hozzászólás #14165 Dátum: 2007.11.08 csütörtök, 15:57:20 »

Annak viszont más az alakja (keskenyebb és hosszabb), így ahhoz nincs sablonom. Szerintem ezt egyszerűbb betenni.
A bontókból meg kinézem, hoyg az elsőt csak teljes kerettel, szemüvegtartóval együtt adják oda.
Mindegy! a Te döntésed!

közbe ma szemügyre vettem a Bazsa autójában, h h is néz ki ez a dolog gyári beépítésnél. szal se nem olyan mint az első, és se nem olyan mint a kombi utolsója (roló feletti). a hátsó szék feletti lámpa valahol az arany középutat valósítja meg. így aztán a labda fel van dobva ... pontosan olyan lámpa beszerzése a cél Smiley itthon bontósokkal vagyok olyan jó viszonyba, h meg fogják szerezni nekem jutányos áron Smiley
bekerült tegnap a csomagtérbe a kiegészítő fény. eddig aki látta nagyon tetszett neki Smiley villamosságis haverom azt mondta szerényen, h a gyárba se tudták volna szebben megoldani  Grin erre azéé válaszoltam neki, h az 5letgazda én vok, szal majd fordék velem 1ezkedhetnek a licenszéé Smiley

Mondjuk nálam nem az volt a cél, hogy oylan legyen, mint gyárilag csak legyen fény és kész! Ezt sikerült elérnem! Szép világos van este is. végre látok! nyes
Naplózva
Billy
Vendég
« Új hozzászólás #14166 Dátum: 2007.11.08 csütörtök, 18:47:32 »

Zacci látom ma már voltál. Mi a véleményed a dugóimról készült képről (lsd. előző oldal), meg a hibáról?

Tyuuha, hat ez nem semmi tortenet. Remelem olcsobol meguszod. De biztos csak a csavar tartja a tengelyen a lanckereket ?
Azt eddig is tudta, hogy az MKIII benyas mocik eleg strapabiroak, nemigen kopnak, de eza lanckerek dolog ez eleg aggaszto. Tenyleg, kb. mennyibe faj majd az operacio ?
Hát az alkatrészek( vezérműlánc feszítő, vezető, főtengelycsavar. hengerfejtömcsi persze gyáriak) egy 20-asból megvan. Aztán a hengerfejfelújítás összegét talán szerdán meg tudom már mondani.
A dugattyúban lévő szelepek helye szerinted gyári vagy a beverődés okozta?
Egyébként semmi más nem rögzíti a fogaskereket. (felhívtam a soproni ford szervítz)Vagy visszalazult, vagy nem megfelelő nyomatékkal volt meghúzva.
Na úgy néz ki tudok egy megközelítő árat mondani: 200 K  egész óccsó rinya
de ami még ennél is rosszabb, hogy nincs rohadt szelep magyarországon sehol, így rendelni kell, ami jövő csütörtökre van itt. Utána tudják becsiszolni ezeket. Vagyis örülök, ha 2 hét múlva lesz autóm. Egyébként mind a 8 szívószelepemet hazavágta, meg 2 kipufogót is. ezek szimmeringel együtt 50K, a vezérmű dolgok lánc, feszítő, vezető, feszítő hidraulikus himbilimbi, hengerfejtömcsi további 50 píz, meg olaj, szűrő, gyertyák, hengerfejmarás meg a mukadíjak további 100 píz. nagyon fáj. rinya
Naplózva
Bigzotya
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 597


MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury


WWW E-mail
« Új hozzászólás #14167 Dátum: 2007.11.08 csütörtök, 18:57:22 »

Zacci látom ma már voltál. Mi a véleményed a dugóimról készült képről (lsd. előző oldal), meg a hibáról?

Tyuuha, hat ez nem semmi tortenet. Remelem olcsobol meguszod. De biztos csak a csavar tartja a tengelyen a lanckereket ?
Azt eddig is tudta, hogy az MKIII benyas mocik eleg strapabiroak, nemigen kopnak, de eza lanckerek dolog ez eleg aggaszto. Tenyleg, kb. mennyibe faj majd az operacio ?
Hát az alkatrészek( vezérműlánc feszítő, vezető, főtengelycsavar. hengerfejtömcsi persze gyáriak) egy 20-asból megvan. Aztán a hengerfejfelújítás összegét talán szerdán meg tudom már mondani.
A dugattyúban lévő szelepek helye szerinted gyári vagy a beverődés okozta?
Egyébként semmi más nem rögzíti a fogaskereket. (felhívtam a soproni ford szervítz)Vagy visszalazult, vagy nem megfelelő nyomatékkal volt meghúzva.
Na úgy néz ki tudok egy megközelítő árat mondani: 200 K  egész óccsó rinya
de ami még ennél is rosszabb, hogy nincs rohadt szelep magyarországon sehol, így rendelni kell, ami jövő csütörtökre van itt. Utána tudják becsiszolni ezeket. Vagyis örülök, ha 2 hét múlva lesz autóm. Egyébként mind a 8 szívószelepemet hazavágta, meg 2 kipufogót is. ezek szimmeringel együtt 50K, a vezérmű dolgok lánc, feszítő, vezető, feszítő hidraulikus himbilimbi, hengerfejtömcsi további 50 píz, meg olaj, szűrő, gyertyák, hengerfejmarás meg a mukadíjak további 100 píz. nagyon fáj. rinya
Sajnos ebbe belenyultál de ne keseredj el mert sokkal több lessz majd az öröm ha tudod már használni.
Mondeóval járni felemelő érzés !!!
Naplózva

Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4945



E-mail
« Új hozzászólás #14168 Dátum: 2007.11.08 csütörtök, 18:59:03 »

nagyon fáj. rinya

Nemrég vetted az autót, nem? Ráadásul megvan a szerviz is, aki piszkálta.
Minden alapod megvan, hogy kártérítést kapj. Szavatosság!
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14169 Dátum: 2007.11.08 csütörtök, 19:24:26 »

Hi!Ez a harmadik telem a mondimmal.emlékeim szerint a vizhöfok mutatonak stabilan középen kell állni,de mostanában rendszeresen lekuszik az elsö vonalig és vissza,terep visszonyoktól függöen.ausztriában hegyröl le 0-ig lemegy a mutató!Kicseréltem a termosztátot,de semmi javulás.szerintem ez nem tesz jót a motornak,és szeretném orvosolni!!!Valahol mintha azt olvastam volna hogy több termosztát van a tdci-be!Tud erröl valaki valamit? ???Hol van a vizhö gomba? ???A müszerfal onnan kapja a jelet? ???Fogyasztásom 3dc emelkedett! :rinya:És néha 1200 felemeli az alapjáratot! :falbav:Mindezt nem hidegen,hanem több órás használat közben produkálja!Ja és arrol a zizegö vákum elosztó dobozról már ne is beszéljek. :taps:Minden tanácsot tapasztalatot szivesen veszek . email üdv
Márpedig ez akkor is termosztát. Gyárit vettél? Tényleg van benne még egy. Az 1200-as fordulat a hideg motort feltételezi.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Billy
Vendég
« Új hozzászólás #14170 Dátum: 2007.11.08 csütörtök, 20:08:04 »

nagyon fáj. rinya

Nemrég vetted az autót, nem? Ráadásul megvan a szerviz is, aki piszkálta.
Minden alapod megvan, hogy kártérítést kapj. Szavatosság!
Hál' Istennek van rá egyfajta mechanikus és elektronikus meghibásodásra szóló biztosítás, amit az autókereskedő köt minden autóra. Talán Ők kihúznak a ganalyból.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4945



E-mail
« Új hozzászólás #14171 Dátum: 2007.11.08 csütörtök, 20:09:45 »

Hál' Istennek van rá egyfajta mechanikus és elektronikus meghibásodásra szóló biztosítás, amit az autókereskedő köt minden autóra. Talán Ők kihúznak a ganalyból.
Akkor nyert ügy, de anélkül sem lenne reménytelen.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Billy
Vendég
« Új hozzászólás #14172 Dátum: 2007.11.08 csütörtök, 20:12:04 »

Hál' Istennek van rá egyfajta mechanikus és elektronikus meghibásodásra szóló biztosítás, amit az autókereskedő köt minden autóra. Talán Ők kihúznak a ganalyból.
Akkor nyert ügy, de anélkül sem lenne reménytelen.
Csak ne kéne 3 hetet várni. Ebbe beleőrülök. 3 napot használtam a mondit, ennek lassan két hete, már azt sem tudom milyen érzés volt vezetni.
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #14173 Dátum: 2007.11.08 csütörtök, 20:17:02 »

Mondjuk nálam nem az volt a cél, hogy oylan legyen, mint gyárilag csak legyen fény és kész! Ezt sikerült elérnem! Szép világos van este is. végre látok! nyes

nincs ezzel semmi probléma Smiley de nekem már le is lett zsírozva itt klubbon belül a gyári háccsószéklámpa Smiley amit ezúton is megköszönök Dodinak. gyorsan reagált, és az ár jutányos Smiley
téged viszont szeretnélek megkérni, h mégis küldd át lécci a kivágósablont, mert a gyári mérete ugyanaz Smiley emilcímem publikus szal nem lesz baj Smiley köszi!
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Bigzotya
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 597


MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury


WWW E-mail
« Új hozzászólás #14174 Dátum: 2007.11.08 csütörtök, 21:12:15 »

Sziasztok szerintetek lehetséges ez??
A napi számláló 597.8  80 nál és 600.5  240 nél.
Az az elérte a 240 et 2.7 km alatt??
http://www.youtube.com/watch?v=dWr8pS3ZGLU
Naplózva

st krisz
Vendég
« Új hozzászólás #14175 Dátum: 2007.11.08 csütörtök, 21:21:14 »

Sziasztok szerintetek lehetséges ez??
A napi számláló 597.8  80 nál és 600.5  240 nél.
Az az elérte a 240 et 2.7 km alatt??
http://www.youtube.com/watch?v=dWr8pS3ZGLU
Persze de csak ha meg van chipelve.
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #14176 Dátum: 2007.11.08 csütörtök, 21:36:41 »

Sziasztok szerintetek lehetséges ez??
A napi számláló 597.8  80 nál és 600.5  240 nél.
Az az elérte a 240 et 2.7 km alatt??
http://www.youtube.com/watch?v=dWr8pS3ZGLU

azéé a 2,7km nem kevés. ha folyamatos 240km/h a sebesség akkor kb 41 másodperc alatt teszed meg. ülj szembe vlmivel, és nézd 41 másodpercig ... baromi sok Grin
a csippes TDCi sztem elérheti. ha megnézed több mint 50s alatt gyorsult fel. de az óra 100ról indult nem 80ról Smiley legalábbis innen élesedett ki a kép annyira, h a számok olvashatóak lettek.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #14177 Dátum: 2007.11.08 csütörtök, 21:40:11 »

azéé a 2,7km nem kevés. ha folyamatos 240km/h a sebesség akkor kb 41 másodperc alatt teszed meg. ülj szembe vlmivel, és nézd 41 másodpercig ... baromi sok Grin
a csippes TDCi sztem elérheti. ha megnézed több mint 50s alatt gyorsult fel. de az óra 100ról indult nem 80ról Smiley legalábbis innen élesedett ki a kép annyira, h a számok olvashatóak lettek.

Arról nem beszélve, hogy még csak köszönőviszonyban sem volt a mutató a 240 km/h  A szög amiből felvették az is csal...
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #14178 Dátum: 2007.11.08 csütörtök, 21:43:25 »

Arról nem beszélve, hogy még csak köszönőviszonyban sem volt a mutató a 240 km/h  A szög amiből felvették az is csal...

az is benne van persze ... nem kicsit! nagyon!  eplus2
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14179 Dátum: 2007.11.08 csütörtök, 21:45:40 »

Arról nem beszélve, hogy még csak köszönőviszonyban sem volt a mutató a 240 km/h  A szög amiből felvették az is csal...

az is benne van persze ... nem kicsit! nagyon!  eplus2

Meg a lejtő... a hátszél...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ifju Balázs
Vendég
« Új hozzászólás #14180 Dátum: 2007.11.08 csütörtök, 21:48:04 »

Ezt most nemtom hova tenni, de ugy tunik megjavult a lampa villodzasom. Hogy mitol ? Az kizart dolog mer nemtom, de amiota kicsereltem az EGR szelepet, azota az alapjarat simabb lett, nem remeg a kormany, es ami meglepo, hogy nem vibralnak a fenyek. wow1 fejvakaras
Ennyire erzekeny lenne a generator a moci jarasra ?

Zacci!

EGR szelepet honnan vettél és mennyiért?
Voltam ma IDS-en, és azt dobta ki, hogy rossz az EGR.
Naplózva
st krisz
Vendég
« Új hozzászólás #14181 Dátum: 2007.11.08 csütörtök, 21:51:58 »

Sziasztok szerintetek lehetséges ez??
A napi számláló 597.8  80 nál és 600.5  240 nél.
Az az elérte a 240 et 2.7 km alatt??
http://www.youtube.com/watch?v=dWr8pS3ZGLU

Ennél legalább nincs kétség!
http://www.youtube.com/watch?v=_6zO4WNlZME
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14182 Dátum: 2007.11.08 csütörtök, 22:00:43 »

Sziasztok szerintetek lehetséges ez??
A napi számláló 597.8  80 nál és 600.5  240 nél.
Az az elérte a 240 et 2.7 km alatt??
http://www.youtube.com/watch?v=dWr8pS3ZGLU

Ez kb 230 volt. Én már mentem az enyémmel több, mint 230-at. 220-ig szépen gyorsul, csak afölött kezd lomhává válni, de kb ugyanígy eléri bármelyik 2.0. Szerintem ehhez chip sem kell.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
go strada go
Vendég
« Új hozzászólás #14183 Dátum: 2007.11.09 péntek, 01:52:13 »

Hi!Ez a harmadik telem a mondimmal.emlékeim szerint a vizhöfok mutatonak stabilan középen kell állni,de mostanában rendszeresen lekuszik az elsö vonalig és vissza,terep visszonyoktól függöen.ausztriában hegyröl le 0-ig lemegy a mutató!Kicseréltem a termosztátot,de semmi javulás.szerintem ez nem tesz jót a motornak,és szeretném orvosolni!!!Valahol mintha azt olvastam volna hogy több termosztát van a tdci-be!Tud erröl valaki valamit? ???Hol van a vizhö gomba? ???A müszerfal onnan kapja a jelet? ???Fogyasztásom 3dc emelkedett! :rinya:És néha 1200 felemeli az alapjáratot! :falbav:Mindezt nem hidegen,hanem több órás használat közben produkálja!Ja és arrol a zizegö vákum elosztó dobozról már ne is beszéljek. :taps:Minden tanácsot tapasztalatot szivesen veszek . email üdv
Márpedig ez akkor is termosztát. Gyárit vettél? Tényleg van benne még egy. Az 1200-as fordulat a hideg motort feltételezi.
Igazából én arra a másik termosztátra gyanaakszom,bár az autóm 2002.02havi,nem faceliftes.Azt mondták hogy a két vonal között 10 celsius a külömbség.Egy biciglinek nem árt ez a hőingadozás,de egy preciz motornak biztos nem tesz jót.Hő gomba hol lehett?
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #14184 Dátum: 2007.11.09 péntek, 05:57:30 »

Igazából én arra a másik termosztátra gyanaakszom,bár az autóm 2002.02havi,nem faceliftes.Azt mondták hogy a két vonal között 10 celsius a külömbség.Egy biciglinek nem árt ez a hőingadozás,de egy preciz motornak biztos nem tesz jót.Hő gomba hol lehett?

amit leírsz az sztem kifejezetten termosztát hiba. ha a hőgomba rossz az másképp jelentkezik (ugrál a mutató, fexik a mutató vlmelyik irányba már gyújtáson is). amit kicseréltél az valszeg az akku és a hengerfej közötti termo. végülis én is ezzel kezdtem volna a műveletet, de van  még1 termo a rendszerben, és mint Vik írásából kiderült, nem a faceliftel került be. szal nálad is van. én se régen cseréltem, és ITT! ezt el is meséltem elég részletesen. van 2 képem a termok pontos helyének megjelölésével.
KÉP_1  ;  KÉP_2
cseréld ki sztem a másikat is, azt csak gyárit lehet venni, és 4800Ft az ára. a motornak télleg nem tesz jót az alacsony hőmérsékleten járás.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
somi
Vendég
« Új hozzászólás #14185 Dátum: 2007.11.09 péntek, 13:41:02 »

Sziasztok szerintetek lehetséges ez??
A napi számláló 597.8  80 nál és 600.5  240 nél.
Az az elérte a 240 et 2.7 km alatt??
http://www.youtube.com/watch?v=dWr8pS3ZGLU

Ez kb 230 volt. Én már mentem az enyémmel több, mint 230-at. 220-ig szépen gyorsul, csak afölött kezd lomhává válni, de kb ugyanígy eléri bármelyik 2.0. Szerintem ehhez chip sem kell.

de ugye ez csak a km ora szerinti 230,mert azért 130le-nek kicsit sok lenne az a 230....
Naplózva
Szappy
Vendég
« Új hozzászólás #14186 Dátum: 2007.11.09 péntek, 14:32:21 »

de ugye ez csak a km ora szerinti 230,mert azért 130le-nek kicsit sok lenne az a 230....
annak talán igen, de ez nem is annyi Wink

"2005 Ford Mondeo TDCi, 100-240km/h acceleration...
Chipped at 168hp and 395NM..."
Naplózva
somi
Vendég
« Új hozzászólás #14187 Dátum: 2007.11.09 péntek, 15:17:13 »

hát azér én elég nehezen hiszem,mert a 330d bimernek ami alapbol 230le+500nm annak a végsebessége 240...
szal szük170 lo,akkor hogy megy 240-t Huh?
Naplózva
Szappy
Vendég
« Új hozzászólás #14188 Dátum: 2007.11.09 péntek, 15:39:45 »

hát azér én elég nehezen hiszem,mert a 330d bimernek ami alapbol 230le+500nm annak a végsebessége 240...
szal szük170 lo,akkor hogy megy 240-t Huh?
Nézd, óra szerint én is megyek 220-at, akkor az a 30 ló, plusz egy sebességfokozat elég lehet további 20-ra...
Amúgy a bimmer az nem érv, más áttétel, más kasztni, légellenállás, stb. Almát a körtével...
Naplózva
somi
Vendég
« Új hozzászólás #14189 Dátum: 2007.11.09 péntek, 16:14:52 »

hát azér én elég nehezen hiszem,mert a 330d bimernek ami alapbol 230le+500nm annak a végsebessége 240...
szal szük170 lo,akkor hogy megy 240-t Huh?
Nézd, óra szerint én is megyek 220-at, akkor az a 30 ló, plusz egy sebességfokozat elég lehet további 20-ra...
Amúgy a bimmer az nem érv, más áttétel, más kasztni, légellenállás, stb. Almát a körtével...

naaa ez azért nem teljesen igy van bimmer ugyanaz a kategoria mint a mondeo(mert azért nem az 5 szériához tartozik,ezt elismered te is igaz?)mennyi a sulya 3-s mondeonak tdci motorral?kb 1500kg igaz?a 3bimmer meg a 3lityos diesel mocival 1700kg.én csak viszonyitásként irom,hogy egy 2lityos dieselnek sok a 230.meg hát te is irod,hogy ORA SZERINT.valoságba az mennyi lehet kb 200 körül,hisz a gyárilag megadott v max is 210...
Naplózva
somi
Vendég
« Új hozzászólás #14190 Dátum: 2007.11.09 péntek, 16:31:19 »

meg a másik dolog,hogy a 2.2tdci-nek is 223 a vége gyárilag...
Naplózva
Szappy
Vendég
« Új hozzászólás #14191 Dátum: 2007.11.09 péntek, 16:43:17 »

naaa ez azért nem teljesen igy van bimmer ugyanaz a kategoria mint a mondeo(mert azért nem az 5 szériához tartozik,ezt elismered te is igaz?)mennyi a sulya 3-s mondeonak tdci motorral?kb 1500kg igaz?a 3bimmer meg a 3lityos diesel mocival 1700kg.én csak viszonyitásként irom,hogy egy 2lityos dieselnek sok a 230.meg hát te is irod,hogy ORA SZERINT.valoságba az mennyi lehet kb 200 körül,hisz a gyárilag megadott v max is 210...
Az óra szerint-et pont azért írtam, mert itt is csak az órát látjuk, tehát ez is csak óra szerint ment 240-et.
Amúgy múltkor Nürnbergbe menet mentem a 220-at (hazai utakon, vezetéskultúrálatlanság mellett nem merek) és a GPS tanusága szerint a óra 220 az bizony 209 és nem 200.
Ötösben. És nem ez volt a vége, csak nem nyomtam tovább. Plusz egy sebesség, és néhány lóerő szerintem simán képessé teheti a 240-re.
Meg aztán, ha már felhoztad, nem biztos, hogy az említett bimmernek tényleg 240 a vége.
Naplózva
somi
Vendég
« Új hozzászólás #14192 Dátum: 2007.11.09 péntek, 17:15:48 »

azért irtam 330d mert azt probáltam,na nem itthon hanem kint a németeknél.s a gps 240 mutatott az ora 250-n állt mint a cövek.onnan nem mozdult egy 2002 bimmer volt nem a legujabb...
a 209 meg már majdnem a vége a 2.0tdcinek gyárilag.sztem 200 felett az a plussz loerö már nem sok mindent ér mert iszonyatos légellenállás van már
Naplózva
Szappy
Vendég
« Új hozzászólás #14193 Dátum: 2007.11.09 péntek, 17:40:04 »

azért irtam 330d mert azt probáltam,na nem itthon hanem kint a németeknél.s a gps 240 mutatott az ora 250-n állt mint a cövek.onnan nem mozdult egy 2002 bimmer volt nem a legujabb...
a 209 meg már majdnem a vége a 2.0tdcinek gyárilag.sztem 200 felett az a plussz loerö már nem sok mindent ér mert iszonyatos légellenállás van már
Na, most megerősítettél abban a hitemben, hogy annak a bimmernek nem 240(250 óra szerint) volt a végsebessége. Szerintem pontosan az volt, amit szinte mindenhol alkalmaznak, hogy az elektronika nem enged tovább, leszabályoz.
A 250 túl szép kerek szám ahhoz, hogy véletlenül pont annyi legyen a vége. Szerintem ez mesterségesen volt a vége.
De te vezetted, mondd el te a véleményed, úgy érzed a motorban nem volt több erő?
Naplózva
somi
Vendég
« Új hozzászólás #14194 Dátum: 2007.11.09 péntek, 18:00:19 »

huzz mint egy barom állat.röviden tömören. nyes nyes nyes
de 0-100ig több idö kellett mint 100-200ig.én még nem ültem ilyen bivaly erös autoba.gyorsba meg agilisbe szerintem az opel speedster-el nem sok veszi fel a versenyt pedig az nem valami erös gép,de mégis 5mp kell neki csak 100ig.eröt meg nem tudom meghatározni a bimmer esetébe,mert egyszerüen nem forgott tovább.az eröre vissza térve az m5 bimmer-nek is "csak"250 a vége de azt meg futja 18%emelkedön is szal van tartalék ereje ;)tudom,hogy a nagyobb auto gyártok megállapodtak a 250be,hogy ne menjenek többet.
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #14195 Dátum: 2007.11.09 péntek, 19:35:44 »

tudom,hogy a nagyobb auto gyártok megállapodtak a 250be,hogy ne menjenek többet.

ha nincsenek kicsippelve akkor 250nél bepofáz az elektronika és jól letilt ... természetesen órával mér nem gépéessel. aztán kinek, h csal az órája úgy járt.
emléxem mikor M5be bekerült a V8 400LE, nem volt még kiforrott tuning megoldás rá. Hamann bá kíhúzta belőle a csippet és tett bele 1 saját készítésűt amitől 450LE lett és 310 véggel ... többet ő se akart.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
komozol
Vendég
« Új hozzászólás #14196 Dátum: 2007.11.10 szombat, 19:04:06 »

Igazából én arra a másik termosztátra gyanaakszom,bár az autóm 2002.02havi,nem faceliftes.Azt mondták hogy a két vonal között 10 celsius a külömbség.Egy biciglinek nem árt ez a hőingadozás,de egy preciz motornak biztos nem tesz jót.Hő gomba hol lehett?

amit leírsz az sztem kifejezetten termosztát hiba. ha a hőgomba rossz az másképp jelentkezik (ugrál a mutató, fexik a mutató vlmelyik irányba már gyújtáson is). amit kicseréltél az valszeg az akku és a hengerfej közötti termo. végülis én is ezzel kezdtem volna a műveletet, de van  még1 termo a rendszerben, és mint Vik írásából kiderült, nem a faceliftel került be. szal nálad is van. én se régen cseréltem, és ITT! ezt el is meséltem elég részletesen. van 2 képem a termok pontos helyének megjelölésével.
KÉP_1  ;  KÉP_2
cseréld ki sztem a másikat is, azt csak gyárit lehet venni, és 4800Ft az ára. a motornak télleg nem tesz jót az alacsony hőmérsékleten járás.
Sziasztok!
Kérdésem a következő lenne:
Meg lehet valahogy állapítani azt,hogy melyik termosztát a rossz,ha a fent említett problémát az én gépem is produkálja?
a minap cromaxéknál beszereztem egy termosztátot,de ott nem kérdezték,hogy a kettő közül melyiket kérem?!
Esetleg lehet,hogy egyforma a két termosztát?(Bocs,ha amatőr kérdés volt...) help help
Naplózva
baka13
Vendég
« Új hozzászólás #14197 Dátum: 2007.11.10 szombat, 19:40:59 »

sziasztok.97-es 1.8 benzin zetec motoros mondeo.elrepedt a hengerfejem most jovították.össze lett rakva az autó
de nagyon füstöl és nagyon eszi az olajat.a hengerfej fel lett sikolva a szelepek becsiszolva szimeringek kicseréklve.
összerakás után vizgőzt nyomott mert a kipufogó telefojt mikor elrepedt a hengerfe.most a gőz már nem jön és a hűtéssel sincs semmi gond.mielőtt hengerfejes lett nem volt semmi gond.kompresszió rendben vála nincs a motornak dugok nem lógnek.a szerelő azt mondja gyürősor vagy katalizátor de igazából csak tippel.szerintem a gyűrű nem szaródik el ijen hirtelen.megfőzve nem lett a motor.szelepszár szimeringeknél el cseszhettek valamit?az olajfogyasztásom kb 50km 1liter.a kétütemű trabant nem füstöl ugy mint az én autóm. falbav help
Naplózva
Kisber
Vendég
« Új hozzászólás #14198 Dátum: 2007.11.10 szombat, 20:04:19 »

Sziasztok!

Tegnap este belémjöttek hátulról Sad Álltam a pirosnál, egy fiatal csóka meg elbambult, és nekem jött.
A jobb hátulját kapta el az ő bal eleje. Ahogy néztem 1 apró pici repedés van a lökösön, azt kellene javítani forrasztani, 1-2 rögzítő pöcök törött el, meg hát fényezni kellene. Durván 2O-25 körül mozog a javítás ugye?
Illetve mennyire valószínű, hogy alatta sérültek a merevítők, meg a rossebtudjamik? Annyira nem volt hatalmas a lökés (övfeszítő sem pukkant), így csak reménykedem benne, hogy azok nem sérültek. Ezeket gondolom csak a lökös levételével lehet megnézni...
Annak a leszerelése mennyire macera? Nagyon kell hozzá csápos? vagy kvázi utcán is le lehet ezt operálni onnan? Ennek leírását valaki elmondhatná nekem.
Illetve még azt is, hogy ha a lökös mögötti idomok is sérültek, akkor az kb mennyibe fáj?

Thx a válaszokat!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14199 Dátum: 2007.11.10 szombat, 20:25:24 »

...2O...

Te O (nagy o) betűt használsz 0 (nulla) helyett? A a kalapomat rá, hogy informatikus vagy, és lusta vagy jobbra vinni a kezed, azért használod 0 helyett...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak: 1 ... 277 278 279 280 281 282 283 [284] 285 286 287 288 289 290 291 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.3 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.