Ford Mondeo Club Hungary
2025.10.10 péntek, 01:53:57
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
MK3 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
270
271
272
273
274
275
276
[
277
]
278
279
280
281
282
283
284
...
1559
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK3 Általános kérdések (Megtekintve 24179487 alkalommal)
Mondeo93TDCI
és 26 vendég van a témában
sgabo
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13800 Dátum:
2007.10.02 kedd, 06:44:50 »
Idézetet írta: Koniman - 2007.10.01 hétfő, 23:43:19
Ezt láttátok már?
http://www.indavideo.hu/video/Ford_Mondeo_
igen! nagyon király reklám! engem biztosan jobban megfogna egy ilyen típusú reklám...
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13801 Dátum:
2007.10.04 csütörtök, 14:35:31 »
Idézetet írta: SSanya - 2007.09.27 csütörtök, 12:29:26
Idézetet írta: zacci - 2007.09.27 csütörtök, 12:19:24
Idézetet írta: SSanya - 2007.09.27 csütörtök, 12:02:25
A külső kormányösszekötőben van egy gömbcsukló, az ha elkopik, úthibánál kopog. (1138313 cikkszámon fut)
Ahum, es mi penz egy ilyen ?
A gyári 9600-9700, utángyártott 2800-tól 6200-ig van. Mínusz a kedvezmények.
bocsi, csak most olvastam a valaszod. THX! Es mennyi km van a gepben, hogy elkopott ? Nekem is zordogel a futomuvem, de a futomuallitasnal nem talaltak hibat. Es hogy deritettek ki, hogy eza baja ?
Naplózva
blah blah blah
SSanya
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13802 Dátum:
2007.10.04 csütörtök, 15:01:50 »
Idézetet írta: zacci - 2007.10.04 csütörtök, 14:35:31
bocsi, csak most olvastam a valaszod. THX! Es mennyi km van a gepben, hogy elkopott ? Nekem is zordogel a futomuvem, de a futomuallitasnal nem talaltak hibat. Es hogy deritettek ki, hogy eza baja ?
A km állást csak az Úr tudja, de kb170-180e lehet. Hallottam, hogy bukkanónál koppan valami (ez nem zörgő hang, kifejezetten koppanás), elvittem, felemelték és megmozgatták a kereket jobbra-balra gyorsan, és szépen lehetett hallani a kopogó hangot, mert lötyög a gömbcsukló a gumi alatt. Ez egy kis sz@r alkatrész, vagy 10cm az egész. A kormányműből a kerék felé jövő rúd végén van. Nevezhetnénk rúdvégnek is... Ez forgatja a kereket kormányzásnál jobbra-balra.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13803 Dátum:
2007.10.09 kedd, 08:37:12 »
Idézetet írta: SSanya - 2007.10.04 csütörtök, 15:01:50
Idézetet írta: zacci - 2007.10.04 csütörtök, 14:35:31
bocsi, csak most olvastam a valaszod. THX! Es mennyi km van a gepben, hogy elkopott ? Nekem is zordogel a futomuvem, de a futomuallitasnal nem talaltak hibat. Es hogy deritettek ki, hogy eza baja ?
A km állást csak az Úr tudja, de kb170-180e lehet. Hallottam, hogy bukkanónál koppan valami (ez nem zörgő hang, kifejezetten koppanás), elvittem, felemelték és megmozgatták a kereket jobbra-balra gyorsan, és szépen lehetett hallani a kopogó hangot, mert lötyög a gömbcsukló a gumi alatt. Ez egy kis sz@r alkatrész, vagy 10cm az egész. A kormányműből a kerék felé jövő rúd végén van. Nevezhetnénk rúdvégnek is... Ez forgatja a kereket kormányzásnál jobbra-balra.
THX ! Majd megnezetem az eminyet is.
Naplózva
blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13804 Dátum:
2007.10.09 kedd, 08:41:30 »
Par napja kicsereltem az alapjarati mocit es megszunt nehany problema. Hideg moci inditasnal mar nem fullad le es nem ingadozik az alapjarat. A 2000 alatti rangatas ugy tunik megszunt. Es ami erdekes, hogy jobban megy a gep. Azota mar eljutott a tudatomig, hogy az alapjarati bizony menet kozben is besegit a pimpampo szelep mukodesebe oly modon, hogy ad nemi plussz luftot a mocinak. Igy valceg a pimpampon es az alapjaratin atszokello szello adja a szukseges levegomennyiseget nemcsak alapjaraton. Legalabbis ezaz elmeletem.
Szal most nagy az orom bodotag
Naplózva
blah blah blah
somi
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13805 Dátum:
2007.10.09 kedd, 13:13:56 »
ez a pimpanpon a pillango szelep akart lenni
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13806 Dátum:
2007.10.09 kedd, 13:24:32 »
Idézetet írta: somi - 2007.10.09 kedd, 13:13:56
ez a pimpanpon a pillango szelep akart lenni
Igen. 1ik usernek a gyereke hivta a pillango szelepet pimpamponak
Naplózva
blah blah blah
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22913
Vót...
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13807 Dátum:
2007.10.09 kedd, 14:38:16 »
Idézetet írta: szendre - 2007.09.27 csütörtök, 21:20:25
Kivéve az autópályások ST-i amiben van még egy kis okosítás is...a jendőjbácsik tavalyi elmondása alapján.
Egyik autós műsorban tesztelték őket, és gyáriak(1-2 hete)...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22913
Vót...
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13808 Dátum:
2007.10.09 kedd, 14:39:02 »
Idézetet írta: arrabonus - 2007.10.01 hétfő, 20:41:09
Sziasztok!
2003-as kombi hátsó futóműben a nagy lengőkarokban cserélhetők a szilentek? Ma megrendeltem a cromaxnál, de kiderült, hogy csak komplett lengőkar van, de azokban is csak a belső oldali szilent van benne, külső oldalra nem tudnak adni.
Köszi!
Arrabonus
Nézz tovább, mert már lehet ezeket külön is kapni!
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22913
Vót...
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13809 Dátum:
2007.10.09 kedd, 14:40:18 »
Idézetet írta: zacci - 2007.10.09 kedd, 08:41:30
Par napja kicsereltem az alapjarati mocit es megszunt nehany problema. Hideg moci inditasnal mar nem fullad le es nem ingadozik az alapjarat. A 2000 alatti rangatas ugy tunik megszunt. Es ami erdekes, hogy jobban megy a gep. Azota mar eljutott a tudatomig, hogy az alapjarati bizony menet kozben is besegit a pimpampo szelep mukodesebe oly modon, hogy ad nemi plussz luftot a mocinak. Igy valceg a pimpampon es az alapjaratin atszokello szello adja a szukseges levegomennyiseget nemcsak alapjaraton. Legalabbis ezaz elmeletem.
Szal most nagy az orom bodotag
Ezt már asszem a 3. vagy 4. helyen olvasom! Zacci!!!! Valld be hányadik KV-nál jársz?
És mi van, ha eddig akadályozott? Mert igazából az mást nem nagyon tud a rendes működésen kívül, ha koszos...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22913
Vót...
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13810 Dátum:
2007.10.09 kedd, 14:42:21 »
Idézetet írta: zacci - 2007.10.09 kedd, 13:24:32
Igen. 1ik usernek a gyereke hivta a pillango szelepet pimpamponak
Mostantól hívjatok "1ik user"-nek...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
arrabonus
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13811 Dátum:
2007.10.10 szerda, 12:07:22 »
Idézetet írta: Joe - 2007.10.09 kedd, 14:39:02
Idézetet írta: arrabonus - 2007.10.01 hétfő, 20:41:09
Sziasztok!
2003-as kombi hátsó futóműben a nagy lengőkarokban cserélhetők a szilentek? Ma megrendeltem a cromaxnál, de kiderült, hogy csak komplett lengőkar van, de azokban is csak a belső oldali szilent van benne, külső oldalra nem tudnak adni.
Köszi!
Arrabonus
Nézz tovább, mert már lehet ezeket külön is kapni!
Merre induljak?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13812 Dátum:
2007.10.10 szerda, 12:14:11 »
Idézetet írta: Joe - 2007.10.09 kedd, 14:42:21
Idézetet írta: zacci - 2007.10.09 kedd, 13:24:32
Igen. 1ik usernek a gyereke hivta a pillango szelepet pimpamponak
Mostantól hívjatok "1ik user"-nek...
Naplózva
blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13813 Dátum:
2007.10.10 szerda, 12:14:51 »
Idézetet írta: arrabonus - 2007.10.10 szerda, 12:07:22
Idézetet írta: Joe - 2007.10.09 kedd, 14:39:02
Idézetet írta: arrabonus - 2007.10.01 hétfő, 20:41:09
Sziasztok!
2003-as kombi hátsó futóműben a nagy lengőkarokban cserélhetők a szilentek? Ma megrendeltem a cromaxnál, de kiderült, hogy csak komplett lengőkar van, de azokban is csak a belső oldali szilent van benne, külső oldalra nem tudnak adni.
Köszi!
Arrabonus
Nézz tovább, mert már lehet ezeket külön is kapni!
Merre induljak?
Mondjuk egy szerviz fele.
Naplózva
blah blah blah
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22913
Vót...
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13814 Dátum:
2007.10.10 szerda, 13:54:22 »
Idézetet írta: arrabonus - 2007.10.10 szerda, 12:07:22
Merre induljak?
nagyauto.hu
Solymár Ford
Vik a fórumon...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22913
Vót...
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13815 Dátum:
2007.10.10 szerda, 13:55:58 »
Idézetet írta: zacci - 2007.10.10 szerda, 12:14:11
Talán én írtam a cikkben?......
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13816 Dátum:
2007.10.10 szerda, 13:57:09 »
Idézetet írta: Joe - 2007.10.10 szerda, 13:55:58
Idézetet írta: zacci - 2007.10.10 szerda, 12:14:11
Talán én írtam a cikkben?......
Milyen cikkben ?
Naplózva
blah blah blah
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22913
Vót...
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13817 Dátum:
2007.10.10 szerda, 14:02:56 »
Idézetet írta: zacci - 2007.10.10 szerda, 13:57:09
Milyen cikkben ?
Na jó: a levegőrendszer karbantartása címűben, és az én kisfiam mondta...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13818 Dátum:
2007.10.10 szerda, 14:37:35 »
Idézetet írta: Joe - 2007.10.10 szerda, 14:02:56
Idézetet írta: zacci - 2007.10.10 szerda, 13:57:09
Milyen cikkben ?
Na jó: a levegőrendszer karbantartása címűben, és az én kisfiam mondta...
ahaaaam. Sorry ! Nekem csak az maradt meg a punnyadt agyamban, hogy valaki ecce rmeselte, hogy a kisfia pimpamponak hivta a pillango szelepet. Ez annyira aranyos volt, hogy bennem maradt
Naplózva
blah blah blah
arrabonus
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13819 Dátum:
2007.10.10 szerda, 21:43:40 »
Idézetet írta: Joe - 2007.10.10 szerda, 13:54:22
Idézetet írta: arrabonus - 2007.10.10 szerda, 12:07:22
Merre induljak?
nagyauto.hu
Solymár Ford
Vik a fórumon...
Köszi! Utánajárok!
Naplózva
dr
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13820 Dátum:
2007.10.13 szombat, 17:46:35 »
sziasztok!
nem akarok itt rinyalni, de leirom a tortenetem, hatha okul valaki belole.
van egy 2003-as TDCI auomata mondeom, majdnem full extras. 60ezer kilometerrel vettem 2 eve, azota beletettem meg 60at. nem volt semmi gond vele, 20ezrenkent becsuletesen csinaltam a kotelezoket, valag penzem ment rá. aztan elertem a 100ezredik kilomter korneyekre, amikor is bécs kellos kozepen ugy dontott a drága, hogy felforralja a vizet. persze hetvegen. ok. automento, hazahozas, szerviz, mar 100 ezer forintnal jartam, es szerelo meg nem nezett a kocsira. megszakertik, ok hello, a vizpumpa hello. csere lesz, de mivel ez ford fil do diferensz, csak ugy lehet cserelni, hogy ha a szervoszivattyut is cserelik. szoval nyissam a penztarcam. aztan nagy kedvesen kiötölték, hogy egy transit szivttyuja pont kompatibilis,es ugy csak 80 ezer lesz a 200 helyett. jolvan. kifizettem, legyen jo, szerettem a kocsit.
eltellt 1 honap, egyik naprol a masikra a kilometerora es a digitalis muszerek leparkoltak. hello, szerviz. 2 hetes kutatas, orszagosszes fordszervize felhiv, teljes muszerfal cserevel ijesztegetés, masik kocsibol muszarfal kiszedese, azzal is rossz, muszerfal csere elvetése, tovabbi fejvakarás. aztan vhol vmi fordszervizbe egy okos kitalalta: *** az akkumulator, az inditas utan nem tud a kompjuter bootolni. (teszem hozza gyujtasnal mukodot minden). oksa, uj akksi megvasarlasa.
kozben osszedobták a 100 ezres szervizt is, hoppa lengescsillapotok meg minden *** csere, de ez meg sem lepett.
aztan tegnap este, zuzok az autopalyan iszonytato 130-al, amikor is az izitas jelo kis lampa elkezd villogni. jajj nagy a baj, panikszeru telefonalgatas. menjek haza, nem fog meghalni, ez nem olyan gond. reggel feliv ford, persze csak hetkoznap, de kegyesen megnezik hetfon. kiolvassak a hibat. ok. (ha mindent nem a csaladom intezte volna, az oszes szabadnapomat a fordban toltottem volan iden). gondoltam ma elugorhatok a nemtulmessze levo boltba a géppel:
megyek, kerreg. gaztadok, megjobban kerreg. veritek izgalom para.
visszafordulok, motor elveszti a fonalat. auto kuszkodik, a kertbe mar 0,2km/h-val jovok be, dől a füst, iszonyat budos jon amotorbol. mindenzt 1 (egy) héttel a 120 ezres kotelezo utan.
mi lesz holnap? trler, szerviz, es latom, hogy 100 alatt nem uszom meg.
csak en szopok ennyit a mondeoval?
? rossz napon szuletett a gép, vagy ez tenyleg allandoan elromlik??? vagy 120e km az mar sok? keressek tobbet es 100ezrenkent csereljek kocsit?
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13821 Dátum:
2007.10.13 szombat, 17:56:10 »
Idézetet írta: dr - 2007.10.13 szombat, 17:46:35
sziasztok!
nem akarok itt rinyalni, de leirom a tortenetem, hatha okul valaki belole.
van egy 2003-as TDCI auomata mondeom, majdnem full extras. 60ezer kilometerrel vettem 2 eve, azota beletettem meg 60at. nem volt semmi gond vele, 20ezrenkent becsuletesen csinaltam a kotelezoket, valag penzem ment rá. aztan elertem a 100ezredik kilomter korneyekre, amikor is bécs kellos kozepen ugy dontott a drága, hogy felforralja a vizet. persze hetvegen. ok. automento, hazahozas, szerviz, mar 100 ezer forintnal jartam, es szerelo meg nem nezett a kocsira. megszakertik, ok hello, a vizpumpa hello. csere lesz, de mivel ez ford fil do diferensz, csak ugy lehet cserelni, hogy ha a szervoszivattyut is cserelik. szoval nyissam a penztarcam. aztan nagy kedvesen kiötölték, hogy egy transit szivttyuja pont kompatibilis,es ugy csak 80 ezer lesz a 200 helyett. jolvan. kifizettem, legyen jo, szerettem a kocsit.
eltellt 1 honap, egyik naprol a masikra a kilometerora es a digitalis muszerek leparkoltak. hello, szerviz. 2 hetes kutatas, orszagosszes fordszervize felhiv, teljes muszerfal cserevel ijesztegetés, masik kocsibol muszarfal kiszedese, azzal is rossz, muszerfal csere elvetése, tovabbi fejvakarás. aztan vhol vmi fordszervizbe egy okos kitalalta: *** az akkumulator, az inditas utan nem tud a kompjuter bootolni. (teszem hozza gyujtasnal mukodot minden). oksa, uj akksi megvasarlasa.
kozben osszedobták a 100 ezres szervizt is, hoppa lengescsillapotok meg minden *** csere, de ez meg sem lepett.
aztan tegnap este, zuzok az autopalyan iszonytato 130-al, amikor is az izitas jelo kis lampa elkezd villogni. jajj nagy a baj, panikszeru telefonalgatas. menjek haza, nem fog meghalni, ez nem olyan gond. reggel feliv ford, persze csak hetkoznap, de kegyesen megnezik hetfon. kiolvassak a hibat. ok. (ha mindent nem a csaladom intezte volna, az oszes szabadnapomat a fordban toltottem volan iden). gondoltam ma elugorhatok a nemtulmessze levo boltba a géppel:
megyek, kerreg. gaztadok, megjobban kerreg. veritek izgalom para.
visszafordulok, motor elveszti a fonalat. auto kuszkodik, a kertbe mar 0,2km/h-val jovok be, dől a füst, iszonyat budos jon amotorbol. mindenzt 1 (egy) héttel a 120 ezres kotelezo utan.
mi lesz holnap? trler, szerviz, es latom, hogy 100 alatt nem uszom meg.
csak en szopok ennyit a mondeoval?
? rossz napon szuletett a gép, vagy ez tenyleg allandoan elromlik??? vagy 120e km az mar sok? keressek tobbet es 100ezrenkent csereljek kocsit?
Melyik szervízbe vitted az autót?
Alapvetően a többségnek nincsenek ilyen gondjai, de van pár "szerencsétlen" ember akinek szintén sok gondja van. Az érdekes az, hogy vagy teljesen tűnetmentes valakiknél az autó, vagy a másik véglet, hogy minden bexarik.... Szerencsére ez utóbbi a kevesebb.
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
dr
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13822 Dátum:
2007.10.13 szombat, 18:13:15 »
mivel az egyetlen hivatalos ford a kozelemben a siófoki megnemmondom a nevét szalon, oda hordom, amióta megvettem.
Naplózva
MondESU
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13823 Dátum:
2007.10.13 szombat, 19:21:46 »
Idézetet írta: dr - 2007.10.13 szombat, 18:13:15
mivel az egyetlen hivatalos ford a kozelemben a siófoki megnemmondom a nevét szalon, oda hordom, amióta megvettem.
Szia "dr"!
Itthoni az autó, vagy kinntről lett behozva? Valami itt nem okés! Ennyi évesen, és ennyi Km-el nem kellene ezeket a "tüneteket" produkálnia. Volt itt a fórumon, TDCi 270e Km-el, és semmi baja nem volt még!
Ha esetleg alkatrészek kellenének, van pénztárca-kímélő megoldás is.
www.nagyauto.hu
Ha csalódtál egy szervízben tovább ne erőltesd! Biztos van elérhető távolságban Siófoktól másik Ford-szervíz is...
Azt tudni kell, egy évben legalább 1x kell hogy lássa a márkaszervíz valamelyike a Mondeót, így érvényes csak a 12 éves átrozsdásodási garancia, többek közt.
Kérdezd meg Zoli 79-et, Veszprém környékén hova érdemes vinni szervízre a Mondeót!
Üdv.
Naplózva
dr
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13824 Dátum:
2007.10.13 szombat, 19:35:07 »
németországban vettem, ismerős által, első tulajtól, egy idős bácsika volt, polgármester, és csak dolgozni járt vele. ha átvertek, akkor nagyon jól csinlálták, mert többszálon is ellenőriztem a dolgot.
a szervizben csalodas csak egy dolog, itt magaban az autoban kezdek nem hinni. szomoru, mert apukam pont par hete dontotte el, hogy vesz egy mk4-est, mert anynira tetszett neki az enyem.
van siofokon egy masik ford, ami nem szalon, de allitolag az is hivatalos szerviz. lehet beprobalom azt.
Naplózva
Zoli79
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13825 Dátum:
2007.10.13 szombat, 21:27:09 »
Idézetet írta: dr - 2007.10.13 szombat, 19:35:07
németországban vettem, ismerős által, első tulajtól, egy idős bácsika volt, polgármester, és csak dolgozni járt vele. ha átvertek, akkor nagyon jól csinlálták, mert többszálon is ellenőriztem a dolgot.
a szervizben csalodas csak egy dolog, itt magaban az autoban kezdek nem hinni. szomoru, mert apukam pont par hete dontotte el, hogy vesz egy mk4-est, mert anynira tetszett neki az enyem.
van siofokon egy masik ford, ami nem szalon, de allitolag az is hivatalos szerviz. lehet beprobalom azt.
Én veszprémi vagyok és általában ha kell alkatrész akkor vagy a nagykanizsai fordot zaklatom vagy a Wyctort a fórumról.
Köteező szervizeket általában nem szakszervízben csináltatom mert azok lehúzósak szerintem nagyon.
Ha mégis szakszervíz mellett maradsz akkor az anyagot érdemes magadnak vinni és az autó mellett állni.
Ha nem engedik?Akkor menj át egy másik szervízbe!!! Tárt karokkal várnak, hogy ott hagyd azt a pénzt amit munkadíjnak hívnak.
Az én autómban 191 ezer van és eddig a kötelezőn és féktárcsa és betét cserén kívűl nem nagyon volt semmi problémám vele.
Vagyis egyszer egy őzike beavart, de így legalább szebb lett az autóm(F2).
Röviden ennyi.
Naplózva
zsoel
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13826 Dátum:
2007.10.14 vasárnap, 00:46:33 »
dr!
Azt irod, hogy a közelező szervizre otthagysz egy valag pénzt.
Legközelebb vásárolj be a nagyauto.hu-n.
Most vettem 6 liter gyári Ford olajat, olajszűrőt, légszűrőt, pollenszűrőt, üzemanyagszűrőt.
Ez volt 22.000 ft.
A munkálatok elvégzése válasz lelkiismeretes maszekot, max. 3-5 ezerért megoldja a szervizt.
Naplózva
somi
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13827 Dátum:
2007.10.14 vasárnap, 09:35:41 »
dr!
sztem nagyon jol csinálták az átverést...
én már nem bizok senkiben sem....
Naplózva
somi
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13828 Dátum:
2007.10.14 vasárnap, 19:11:04 »
lenne egy kérdésem: a v6 motor hány loerös?
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13829 Dátum:
2007.10.14 vasárnap, 19:24:23 »
Idézetet írta: somi - 2007.10.14 vasárnap, 19:11:04
lenne egy kérdésem: a v6 motor hány loerös?
kb170LE kb125KW
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
greko
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13830 Dátum:
2007.10.15 hétfő, 00:06:08 »
Sziasztok, egy gyors kérdés: a Mondeo III TDDI karosszériája horganyzott lemez vagy sem? Előre is köszi a választ.
Greko
MK3 TDDI kombi
Naplózva
razsa
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 360
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13831 Dátum:
2007.10.15 hétfő, 09:01:31 »
Idézetet írta: somi - 2007.10.14 vasárnap, 19:11:04
lenne egy kérdésem: a v6 motor hány loerös?
A 2.5 ös vagy 3.0 ás? az előbbi 170(ahogy Ragasits írja), utóbbi 204.
Naplózva
MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
szendre
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13832 Dátum:
2007.10.15 hétfő, 09:20:45 »
Tegnap végre szétszedtem a zárakat, mielőtt a hideg idő bejön (jött).
Bal első ajtó, mivel ez szokta a gondot okozni. Csatlakozót lehúztam és WD 40-et adtam mindenhova ahol értem, holott a zár vezérlő egy zárt doboz. Csomagtartót is szétszedtem, minden csatlakozóba fújtam és leszigeteltem a rendzsámtáblavilágítás burkolatát (Fusim hiába figyelmeztetett mégis eltörtem a világítás egyik érintkezőjét)....ÉS LÁSS CSODÁT!!!!
Ma reggel, jó hideg párás volt az idő, és az eredmény magáért beszélt: simán nyíltak a zárak, nem zárt vissza (eddig ez szokásos volt) és a csomagtartó rögtön nyílt a kilinccsel és belső nyitóval egyaránt!!!
Ezek szerint megéri a macerát. Rendszámtáblavilágításért meg majd elmegyek a bontóba...akkor is megérte!
Fusim!
Köszi a tanácsokat!
Naplózva
fusim
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13833 Dátum:
2007.10.15 hétfő, 09:26:25 »
Idézetet írta: szendre - 2007.10.15 hétfő, 09:20:45
Tegnap végre szétszedtem a zárakat, mielőtt a hideg idő bejön (jött).
Bal első ajtó, mivel ez szokta a gondot okozni. Csatlakozót lehúztam és WD 40-et adtam mindenhova ahol értem, holott a zár vezérlő egy zárt doboz. Csomagtartót is szétszedtem, minden csatlakozóba fújtam és leszigeteltem a rendzsámtáblavilágítás burkolatát (Fusim hiába figyelmeztetett mégis eltörtem a világítás egyik érintkezőjét)....ÉS LÁSS CSODÁT!!!!
Ma reggel, jó hideg párás volt az idő, és az eredmény magáért beszélt: simán nyíltak a zárak, nem zárt vissza (eddig ez szokásos volt) és a csomagtartó rögtön nyílt a kilinccsel és belső nyitóval egyaránt!!!
Ezek szerint megéri a macerát. Rendszámtáblavilágításért meg majd elmegyek a bontóba...akkor is megérte!
Fusim!
Köszi a tanácsokat!
Ne vegyél használt világítást mind rohad, nem drága az új, és mintha lenne mennyországos készletbe is belőle, hívd fel Áky-t Petrányi vagy Kosztyu Tommyt AutoFortnál megnézik. Lehet mintha MKI MKII MKIII ugyanaz lenne?
Naplózva
szendre
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13834 Dátum:
2007.10.15 hétfő, 09:31:32 »
Idézetet írta: fusim - 2007.10.15 hétfő, 09:26:25
Ne vegyél használt világítást mind rohad, nem drága az új, és mintha lenne mennyországos készletbe is belőle, hívd fel Áky-t Petrányi vagy Kosztyu Tommyt AutoFortnál megnézik. Lehet mintha MKI MKII MKIII ugyanaz lenne?
Az a baj, hogy a burkolat is kellene, mert a 4 csavarból az egyik eltörte a műanyagot, mivel abba van beágyazva a csavar feje. Érdekes, hogy csak az egyik csavar volt összerohadva. Most meg nem fekszik fel rendesen a burkolat.
De ha lehet külön kapni csak azt a kis nyavajás műanyaglapot foglalattal akkor mindenképpen újat veszek. Köszi!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13835 Dátum:
2007.10.15 hétfő, 09:38:20 »
Idézetet írta: dr - 2007.10.13 szombat, 17:46:35
sziasztok!
mi lesz holnap? trler, szerviz, es latom, hogy 100 alatt nem uszom meg.
csak en szopok ennyit a mondeoval?
? rossz napon szuletett a gép, vagy ez tenyleg allandoan elromlik??? vagy 120e km az mar sok? keressek tobbet es 100ezrenkent csereljek kocsit?
Sajnos ebben benne van minden. A gep, az evek,a kilometerek es nemi pech. De ha ez vigasztal, akkor nem TE vagy az egyetlen, aki sokat koltott mar az autojara. MKIII dizlinel kulonosen ervenyes, hogy az auto 100-150e km-nel el kezdi visszakerni a fogyasztason megsporolt penzt.
1et tudni kell. Ezek az autok mar nem a regi megbizhato gepek. Persze van akinek elment mar 270e-ret gyari porlasztoval, de sajna egyaltalan nem eza jellemzo. A jellemzobb az, hogy 150-200e km-nel gyakorlatilag darabjaira hullik a gep, ha nem koltesz ra par 100 ezrest.
A muszerfal power off mondjuk egyaltalan nem jellemzo hiba. Azt nyugodtan irhatod a pech szamlajara. A tobbi sajna nem egyedi eset. 8(
Naplózva
blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13836 Dátum:
2007.10.15 hétfő, 09:46:59 »
Arra tud valaki valami jo megoldast (cseren kivul), hogy a frissen cserelt hatso fekjeim ne egjenek le 2sec alatt ? Eza rohadek feknyereg termeszetesen tipushibabol adodoan berohadt, es ha behuzom a kezifeket, majd kiengedem, nem old teljesen a fek es melegszik a tarcsa. A jobb oldalival van gond. A bal meg jo. Cserelni nem szeretnem, leven kb. 60e a komplett feknyereg, de akkor mar erdemesebb lenne az F2-es modositott feknyerget feltenni. Igen am, de ahhoz mas betet kell, meg masik nyereg tarto, ergo cserelhetnem mind2 oldali feknyerget+betetet nem kis osszegert. Ha meg a regit veszem, az meg ugyis be fog rohadni megint. A szervizben megjarattak, befujkaltak csavarlazitoval, meg adtak neki zsirt, de nem fuztek hozza sok remenyt.
A hatso tarcsak, betetek, kotelek es a kezifekkar vadi uj gyari.
Komolyan mondom a fax kivan mar a Mondeoval
Naplózva
blah blah blah
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13837 Dátum:
2007.10.15 hétfő, 10:08:36 »
Idézetet írta: szendre - 2007.10.15 hétfő, 09:31:32
Az a baj, hogy a burkolat is kellene, mert a 4 csavarból az egyik eltörte a műanyagot, mivel abba van beágyazva a csavar feje. Érdekes, hogy csak az egyik csavar volt összerohadva. Most meg nem fekszik fel rendesen a burkolat.
De ha lehet külön kapni csak azt a kis nyavajás műanyaglapot foglalattal akkor mindenképpen újat veszek. Köszi!
sztem
EZ!
a bontóban felejtős alkatrész. többet mászkálsz utánna (főleg, ha rozsdás foglalatúak kerülnek az utadba) mint amenyibe kerül. én is megvettem az újat, mert nem világított, és a kis lemez foglalat volt eltörve. ha nem kérsz számlát még némi kedvezményt is számolnak.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
szendre
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13838 Dátum:
2007.10.15 hétfő, 10:18:17 »
Idézetet írta: Tsory - 2007.10.15 hétfő, 10:08:36
Idézetet írta: szendre - 2007.10.15 hétfő, 09:31:32
Az a baj, hogy a burkolat is kellene, mert a 4 csavarból az egyik eltörte a műanyagot, mivel abba van beágyazva a csavar feje. Érdekes, hogy csak az egyik csavar volt összerohadva. Most meg nem fekszik fel rendesen a burkolat.
De ha lehet külön kapni csak azt a kis nyavajás műanyaglapot foglalattal akkor mindenképpen újat veszek. Köszi!
sztem
EZ!
a bontóban felejtős alkatrész. többet mászkálsz utánna (főleg, ha rozsdás foglalatúak kerülnek az utadba) mint amenyibe kerül. én is megvettem az újat, mert nem világított, és a kis lemez foglalat volt eltörve. ha nem kérsz számlát még némi kedvezményt is számolnak.
Ennyiért persze, hogy újat veszek!
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13839 Dátum:
2007.10.15 hétfő, 10:24:52 »
Idézetet írta: zacci - 2007.10.15 hétfő, 09:46:59
Arra tud valaki valami jo megoldast (cseren kivul), hogy a frissen cserelt hatso fekjeim ne egjenek le 2sec alatt ? Eza rohadek feknyereg termeszetesen tipushibabol adodoan berohadt, es ha behuzom a kezifeket, majd kiengedem, nem old teljesen a fek es melegszik a tarcsa. A jobb oldalival van gond. A bal meg jo. Cserelni nem szeretnem, leven kb. 60e a komplett feknyereg, de akkor mar erdemesebb lenne az F2-es modositott feknyerget feltenni. Igen am, de ahhoz mas betet kell, meg masik nyereg tarto, ergo cserelhetnem mind2 oldali feknyerget+betetet nem kis osszegert. Ha meg a regit veszem, az meg ugyis be fog rohadni megint. A szervizben megjarattak, befujkaltak csavarlazitoval, meg adtak neki zsirt, de nem fuztek hozza sok remenyt.
A hatso tarcsak, betetek, kotelek es a kezifekkar vadi uj gyari.
Komolyan mondom a fax kivan mar a Mondeoval
sajnos amit ki tudok venni a dologból, az csak felületi kezelés volt
egy berohadt féknyereg ettől sose fog meggyógyulni! utánna kell járni kicsit, h lehet e kapni hátsó féknyereg felújító készletet. bár cromax oldalán én nem találtam csak 2000 évjárat előttihez valót, ettől függetlenül nem hiszem, h ne lenne a későbbiekhez valahol. főleg ha ennyire nyűgös a dolog. szal le kell venni a nyerget komplett, és apróra szedni. minden 1es darabját külön külön megtisztítani, és 1 kis polírral (monnyuk 1000 szemcsesűrűségű csiszpapírral) tökéletesíteni a dolgot. aztán a felújítókészletben található dolgokat ki kell cserélgetni és összerakni jól
a porvédőket sehonnan nem elfelejteni, különben az egész fáradtágos munka (ebben a jóidőben) mindössze max 1 hónapig tart. ha hozzáértő emberke lelkiismeretesen csinálja akkor a következő fékbetétezésig el is lehet felejteni, h ott valamikor probléma volt
de lehet h akár tovább is. mindenesetre én a felújítás miatt a következő betétezésnél ajánlanám az ismételt szervízt neki.
hjahhh... és ne hagy magad, h a dugattyúhoz felesleges nyúlni, inkább keress másik embert a műveletre, mert pont ott van a kutya elásva!!!
«
Utoljára szerkesztve: 2007.10.15 hétfő, 10:28:15 írta Tsory
»
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13840 Dátum:
2007.10.15 hétfő, 10:33:00 »
Idézetet írta: Tsory - 2007.10.15 hétfő, 10:24:52
Idézetet írta: zacci - 2007.10.15 hétfő, 09:46:59
Arra tud valaki valami jo megoldast (cseren kivul), hogy a frissen cserelt hatso fekjeim ne egjenek le 2sec alatt ? Eza rohadek feknyereg termeszetesen tipushibabol adodoan berohadt, es ha behuzom a kezifeket, majd kiengedem, nem old teljesen a fek es melegszik a tarcsa. A jobb oldalival van gond. A bal meg jo. Cserelni nem szeretnem, leven kb. 60e a komplett feknyereg, de akkor mar erdemesebb lenne az F2-es modositott feknyerget feltenni. Igen am, de ahhoz mas betet kell, meg masik nyereg tarto, ergo cserelhetnem mind2 oldali feknyerget+betetet nem kis osszegert. Ha meg a regit veszem, az meg ugyis be fog rohadni megint. A szervizben megjarattak, befujkaltak csavarlazitoval, meg adtak neki zsirt, de nem fuztek hozza sok remenyt.
A hatso tarcsak, betetek, kotelek es a kezifekkar vadi uj gyari.
Komolyan mondom a fax kivan mar a Mondeoval
sajnos amit ki tudok venni a dologból, az csak felületi kezelés volt
egy berohadt féknyereg ettől sose fog meggyógyulni! utánna kell járni kicsit, h lehet e kapni hátsó féknyereg felújító készletet. bár cromax oldalán én nem találtam csak 2000 évjárat előttihez valót, ettől függetlenül nem hiszem, h ne lenne a későbbiekhez valahol. főleg ha ennyire nyűgös a dolog. szal le kell venni a nyerget komplett, és apróra szedni. minden 1es darabját külön külön megtisztítani, és 1 kis polírral (monnyuk 1000 szemcsesűrűségű csiszpapírral) tökéletesíteni a dolgot. aztán a felújítókészletben található dolgokat ki kell cserélgetni és összerakni jól
a porvédőket sehonnan nem elfelejteni, különben az egész fáradtágos munka (ebben a jóidőben) mindössze max 1 hónapig tart. ha hozzáértő emberke lelkiismeretesen csinálja akkor a következő fékbetétezésig el is lehet felejteni, h ott valamikor probléma volt
de lehet h akár tovább is. mindenesetre én a felújítás miatt a következő betétezésnél ajánlanám az ismételt szervízt neki.
hjahhh... és ne hagy magad, h a dugattyúhoz felesleges nyúlni, inkább keress másik embert a műveletre, mert pont ott van a kutya elásva!!!
A problema ott kezdodik, hogy van egy torx csavar amit ki kene csavarni, hogy normalisan hozza lehessen ferni a berohadt alkatreszhez. Igen am, de aza csavar is valceg be van rohadva. Ergo, ha az beleszakad, aminek eleg nagy az eselye, akkor szevasz, nem mesz sehova.
Felujito keszlet nincs. Az egesz konstrukcio el van szurva. Ezert is terveztek at a komplett feknyerget. Szal a Ford-nal meg a feknyereg is "kopo" alkatresz lett. kb. 4evet bir egy uj nyereg.
Most annyit csinaltak, hogy jol befujkaltak csavarlazitoval es megjarattak. Az ominozus csavart meg sem probaltak kitekerni. Valceg eselytelen lenne. Nem konkretan a dugattyuval van baj, hanem azzal a pici mechanikaval, amire a bowden csatlakozik. Van rajta egy rugo, ami vissza huzna a betetet, de annyira be van allva az egezs, hogy aza bazi eros rugos sem birja mozgatni, igy szepen hozza er a betet a tarcsahoz.
«
Utoljára szerkesztve: 2007.10.15 hétfő, 10:35:49 írta zacci
»
Naplózva
blah blah blah
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13841 Dátum:
2007.10.15 hétfő, 10:38:55 »
Idézetet írta: zacci - 2007.10.15 hétfő, 10:33:00
A problema ott kezdodik, hogy van egy torx csavar amit ki kene csavarni, hogy normalisan hozza lehessen ferni a berohadt alkatreszhez. Igen am, de aza csavar is valceg be van rohadva. Ergo, ha az beleszakad, aminek eleg nagy az eselye, akkor szevasz, nem mesz sehova.
Felujito keszlet nincs. Az egesz konstrukcio el van szurva. Ezert is terveztek at a komplett feknyerget. Szal a Ford-nal meg a feknyereg is "kopo" alkatresz lett. kb. 4evet bir egy uj nyereg.
Most annyit csinaltak, hogy jol befujkaltak csavarlazitoval es megjarattak. Az ominozus csavart meg sem probaltak kitekerni. Valceg eselytelen lenne. Nem konkretan a dugattyuval van baj, hanem azzal a pici mechanikaval, amire a bowden csatlakozik. Van rajta egy rugo, ami vissza huzna a betetet, de annyira be van allva az egezs, hogy aza bazi eros rugos sem birja mozgatni, igy szepen hozza er a betet a tarcsahoz.
erre csak azt mondom, h ne szervízzel egyeztess ezzel kapcs, hanem valami maszek szerelővel. a szervíz kevésbé javításcentrikus, mint 1 halandó szerelő. a karmantyúkat + le is lehet gyártatni, ha nincs más megoldás.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22913
Vót...
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13842 Dátum:
2007.10.15 hétfő, 11:04:16 »
Idézetet írta: zacci - 2007.10.15 hétfő, 09:38:20
Sajnos ebben benne van minden. A gep, az evek,a kilometerek es nemi pech. De ha ez vigasztal, akkor nem TE vagy az egyetlen, aki sokat koltott mar az autojara. MKIII dizlinel kulonosen ervenyes, hogy az auto 100-150e km-nel el kezdi visszakerni a fogyasztason megsporolt penzt.
1et tudni kell. Ezek az autok mar nem a regi megbizhato gepek. Persze van akinek elment mar 270e-ret gyari porlasztoval, de sajna egyaltalan nem eza jellemzo. A jellemzobb az, hogy 150-200e km-nel gyakorlatilag darabjaira hullik a gep, ha nem koltesz ra par 100 ezrest.
A muszerfal power off mondjuk egyaltalan nem jellemzo hiba. Azt nyugodtan irhatod a pech szamlajara. A tobbi sajna nem egyedi eset. 8(
Igyá KV-ét, és küldj vkit az elgurult gyógyszered után!
Majd felejtsd el a szervízt, és keress egy nem cukrász autószerelőt!!!
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13843 Dátum:
2007.10.15 hétfő, 11:04:25 »
Idézetet írta: Tsory - 2007.10.15 hétfő, 10:38:55
Idézetet írta: zacci - 2007.10.15 hétfő, 10:33:00
A problema ott kezdodik, hogy van egy torx csavar amit ki kene csavarni, hogy normalisan hozza lehessen ferni a berohadt alkatreszhez. Igen am, de aza csavar is valceg be van rohadva. Ergo, ha az beleszakad, aminek eleg nagy az eselye, akkor szevasz, nem mesz sehova.
Felujito keszlet nincs. Az egesz konstrukcio el van szurva. Ezert is terveztek at a komplett feknyerget. Szal a Ford-nal meg a feknyereg is "kopo" alkatresz lett. kb. 4evet bir egy uj nyereg.
Most annyit csinaltak, hogy jol befujkaltak csavarlazitoval es megjarattak. Az ominozus csavart meg sem probaltak kitekerni. Valceg eselytelen lenne. Nem konkretan a dugattyuval van baj, hanem azzal a pici mechanikaval, amire a bowden csatlakozik. Van rajta egy rugo, ami vissza huzna a betetet, de annyira be van allva az egezs, hogy aza bazi eros rugos sem birja mozgatni, igy szepen hozza er a betet a tarcsahoz.
erre csak azt mondom, h ne szervízzel egyeztess ezzel kapcs, hanem valami maszek szerelővel. a szervíz kevésbé javításcentrikus, mint 1 halandó szerelő. a karmantyúkat + le is lehet gyártatni, ha nincs más megoldás.
milyaza karmantyu ? Merre talalom ?
Naplózva
blah blah blah
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22913
Vót...
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13844 Dátum:
2007.10.15 hétfő, 11:05:15 »
Idézetet írta: zacci - 2007.10.15 hétfő, 11:04:25
milyaza karmantyu ? Merre talalom ?
Na itt kezdődnek a tapasztalati problémák...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22913
Vót...
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13845 Dátum:
2007.10.15 hétfő, 11:07:10 »
Idézetet írta: zacci - 2007.10.15 hétfő, 10:33:00
A problema ott kezdodik, hogy van egy torx csavar amit ki kene csavarni, hogy normalisan hozza lehessen ferni a berohadt alkatreszhez. Igen am, de aza csavar is valceg be van rohadva. Ergo, ha az beleszakad, aminek eleg nagy az eselye, akkor szevasz, nem mesz sehova.
A probléma továbbra is az, hogy nem hozzáértő emberekkel szereltetsz!!!
Az én szakim egyáltalán nem ilyed meg egy látszólag belerohadt csavartól, hanem vagy 5 féle módszerrel nekiáll, és az egyikkel kiszedi...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13846 Dátum:
2007.10.15 hétfő, 11:09:37 »
Idézetet írta: Joe - 2007.10.15 hétfő, 11:05:15
Idézetet írta: zacci - 2007.10.15 hétfő, 11:04:25
milyaza karmantyu ? Merre talalom ?
Na itt kezdődnek a tapasztalati problémák...
Tapasztalati problemak ? En vagyok a szerelo vazzeg ? Nem ! Akkor miert is kene tudnom hol es merre talalom azta karmantyut ? Gondolom a tapasztalatlansagom miatt rohadt be az egesz ugy ahogy van.
Naplózva
blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13847 Dátum:
2007.10.15 hétfő, 11:12:05 »
Idézetet írta: Joe - 2007.10.15 hétfő, 11:07:10
Idézetet írta: zacci - 2007.10.15 hétfő, 10:33:00
A problema ott kezdodik, hogy van egy torx csavar amit ki kene csavarni, hogy normalisan hozza lehessen ferni a berohadt alkatreszhez. Igen am, de aza csavar is valceg be van rohadva. Ergo, ha az beleszakad, aminek eleg nagy az eselye, akkor szevasz, nem mesz sehova.
A probléma továbbra is az, hogy nem hozzáértő emberekkel szereltetsz!!!
Az én szakim egyáltalán nem ilyed meg egy látszólag belerohadt csavartól, hanem vagy 5 féle módszerrel nekiáll, és az egyikkel kiszedi...
Jo esellyel be van rohadva a csavar is. Ez nem a szerelo hiabaja, hanem a tervezese. En mondtam, hogy inkabb ne nyuljanak hozza. Devlinnek is berohadt a szerkezet es az egyik csavar bele is tort, pedig ford szervizben melozik. Gondolom ott sem ertettek hozza.
Naplózva
blah blah blah
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22913
Vót...
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13848 Dátum:
2007.10.15 hétfő, 11:12:34 »
Idézetet írta: zacci - 2007.10.15 hétfő, 11:09:37
Tapasztalati problemak ? En vagyok a szerelo vazzeg ? Nem ! Akkor miert is kene tudnom hol es merre talalom azta karmantyut ? Gondolom a tapasztalatlansagom miatt rohadt be az egesz ugy ahogy van.
Nem! Ezért hiszel nekik!
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #13849 Dátum:
2007.10.15 hétfő, 11:17:10 »
Idézetet írta: Joe - 2007.10.15 hétfő, 11:12:34
Idézetet írta: zacci - 2007.10.15 hétfő, 11:09:37
Tapasztalati problemak ? En vagyok a szerelo vazzeg ? Nem ! Akkor miert is kene tudnom hol es merre talalom azta karmantyut ? Gondolom a tapasztalatlansagom miatt rohadt be az egesz ugy ahogy van.
Nem! Ezért hiszel nekik!
Sajat szememmel lattam, hogy alig biiirt mozogni aza franya szerkezet. Most vagy megprobaljak kitekerni, szetszedni es ha beletorik a csavar, akkor ott marad a gep, vagy fujkaljak es lesz valami. Mindenkeppen xopas a vege, es ezaz amibol mar egy picit elegem van.
Naplózva
blah blah blah
Oldalak:
1
...
270
271
272
273
274
275
276
[
277
]
278
279
280
281
282
283
284
...
1559
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ