Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.05 szombat, 12:28:57 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 282 283 284 285 286 287 288 [289] 290 291 292 293 294 295 296 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21468766 alkalommal)
0 Felhasználó és 262 vendég van a témában
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #14400 Dátum: 2007.12.05 szerda, 21:36:46 »

mellesleg: sajnos nincs turbos benzines szomoru1

És az MK4 2.5T?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #14401 Dátum: 2007.12.05 szerda, 22:02:59 »

És az MK4 2.5T?

arról még senkinek nincs tapasztalata. nem hiszem, h a teszteken kívül sok futkos belőle. egyenlőre olyan mintha nem is lenne Smiley mellesleg a turbonyomás meg se közelíti sztem a dizliét.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
tomi3118
Vendég
« Új hozzászólás #14402 Dátum: 2007.12.05 szerda, 22:09:34 »

turbonyomás ugyi ad a motornak is némi pluszt Smiley

Na, erről itt még nem nagyon van tapasztalat. Sokaknak van ledugózva a cucc, de teljesítmény növekedésről még senki se számolt be.  Huh? Legfeljebb pszichésről - dehát az ugyi nem érhető igazán. taps
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #14403 Dátum: 2007.12.05 szerda, 22:29:00 »

Na, erről itt még nem nagyon van tapasztalat. Sokaknak van ledugózva a cucc, de teljesítmény növekedésről még senki se számolt be.  Huh? Legfeljebb pszichésről - dehát az ugyi nem érhető igazán. taps

hát eléggé valószínű, h nem +100LE a kapott dolog. ha pedig monnyuk ezt a pluszt 10LE alatt kapod (ami esélyesebb) akkor nem is fogsz hanyatesni tőle, mert a nyomaték eddig is elég magas volt. a kapott plusz nem biztos, h fizikailag áthat az emberre is érzésileg. de nekem mind1. gondoltam elmondom amit ma hallottam, mert ugye pont a napokban számolt be vlki a nem kicsit koszos szívótorokról. nem kötelező megfogadni, de aki mégis így tesz az ne 100LE többletben gondolkozzon, mert csalódni fog.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
KaoszNagymester
Vendég
« Új hozzászólás #14404 Dátum: 2007.12.16 vasárnap, 11:17:58 »

Sziasztok!

Reggel, hideg indításnál folyamatosan nyikorog valami a motortérben, ha a kuplungot benyomom. Ha kiengedem semmi, és egy idő után, mikor bemelegedett a motor, már nem csinálja. Más tünet nincs, mi lehet ez?  Embarrassed
Naplózva
Billy
Vendég
« Új hozzászólás #14405 Dátum: 2007.12.16 vasárnap, 11:45:35 »

Sziasztok!

Reggel, hideg indításnál folyamatosan nyikorog valami a motortérben, ha a kuplungot benyomom. Ha kiengedem semmi, és egy idő után, mikor bemelegedett a motor, már nem csinálja. Más tünet nincs, mi lehet ez?  Embarrassed
Hát.... ha kinyomod és akkor csinálja, az a kinyomócsapágy lehet. De hogy csak hidegben?Huh?  Ez érdekes
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #14406 Dátum: 2007.12.16 vasárnap, 12:37:44 »

EGR dugózásról némi adalék 1 mai beszélgetésből tanulva. beszélgetőpartnerem 1 volt fordszervizes emberke aki már elég sok EGR szelepen túl van.
mivel kifejezetten az én autóm volt a társalgás alapja, ezért (és nem csak ezért) leginkább dizliseknek szól a dolog. kérdeztem tőle néhány dolgot a dizli autóról, és egyszercsak ráterelődött a szó az EGR szelepre. erre rövid volt a válasz: "ha jót akarsz magadnak, és az autónak akkor dugózd le. a világ legnagyobb átverése az a szelep." erre mondtam neki, h semmi akadálya részemről de mutasson már rá, h hova, és miként érdemes a szakszerű dugót betenni. rámutatott elmesélte (erről majd készítek képeket, ha az enyém dugózár alá kerül. szal készítek 1 képekkel illusztrált leírást majd a dologról Smiley) beszélgettünk tovább, és rákérdeztem a szívótorokra. azaz szó szerint ez volt a kérdés: "100.000 környékén ajánlott már a szívósor tisztítás?" a válasz viszont többet mondott mint vártam: "EGR dugózás alkalmával minden esetben ajánlott a szívósor tisztítása!"
aztán elmeséltettem vele a dolog miértjét.
arról van szó, h az EGR lecsipeget a turbonyomásból. mivel lezárjuk a dolgot így a turbonyomás megnövexik, de a koszos sor nem fogja lekezelni megfelelően a megnövekedett nyomást, ezért esélyes a turbocső pukkanás. nem minden esetről, és nem 100%os jelenségről volt szó de sztem már az 50% is sok. ezért én dugózáskor leemelem a sort, és kitakarítom. valamint én ugyanezt javaslom mindenkinek aki EGR dugításra adja a fejét. másrészt a dugítást is javaslom. egyszer a sok szmötyi elkerülése érdekében amit a motorba jutatt a dög, másrészt a + turbonyomás ugyi ad a motornak is némi pluszt Smiley
ugyi ebben benne van, h miért is szól első sorban dizliseknek amit leírtam. a benzineseken nincs turbo, nem fog emelkedni a turbonyomás, nem fog pukkanni a turbocső. mellesleg: sajnos nincs turbos benzines szomoru1
Ez mind igaz! Már rég kardoskodom a dugózás mellett én is!
3 éve mikor vettem az autót, ez volt az első amit megycsináltam + szívósor tisztítás.  Mert megérdemli... taps taps
3-5 le-t biztos nyer az ember. Sokan tízezreket adnak ennyiért, ezt meg csak úgy kapjuk bónuszban. nyes Cool
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
KaoszNagymester
Vendég
« Új hozzászólás #14407 Dátum: 2007.12.16 vasárnap, 14:40:52 »

Sziasztok!

Reggel, hideg indításnál folyamatosan nyikorog valami a motortérben, ha a kuplungot benyomom. Ha kiengedem semmi, és egy idő után, mikor bemelegedett a motor, már nem csinálja. Más tünet nincs, mi lehet ez?  Embarrassed
Hát.... ha kinyomod és akkor csinálja, az a kinyomócsapágy lehet. De hogy csak hidegben?Huh?  Ez érdekes

Igen, szigorúan csak hideg motornál nyikorog...  Undecided
Naplózva
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #14408 Dátum: 2007.12.16 vasárnap, 14:43:51 »

Sziasztok!

Reggel, hideg indításnál folyamatosan nyikorog valami a motortérben, ha a kuplungot benyomom. Ha kiengedem semmi, és egy idő után, mikor bemelegedett a motor, már nem csinálja. Más tünet nincs, mi lehet ez?  Embarrassed

Szerintem ne érdemes vele foglalkozni. Hidegbe had egye a fene, azt mondom. Akkor még a hézagok, semmi sem egyezik meg az üzemmeleg motoréval.
Hidegen az enyém is ad hülye hangokat, adott az eddigiek is, haverom fókussza, minden ad hangot szerintem.
Ha már melegen csörögne, az volna a baj.
Naplózva
KaoszNagymester
Vendég
« Új hozzászólás #14409 Dátum: 2007.12.16 vasárnap, 16:06:59 »

Szerintem ne érdemes vele foglalkozni. Hidegbe had egye a fene, azt mondom. Akkor még a hézagok, semmi sem egyezik meg az üzemmeleg motoréval.
Hidegen az enyém is ad hülye hangokat, adott az eddigiek is, haverom fókussza, minden ad hangot szerintem.
Ha már melegen csörögne, az volna a baj.

Hát csak azért aggódom, mert kb 2 napja csinálja, és egyértelműen csak akkor, ha benyomom a kuplungot...
Naplózva
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #14410 Dátum: 2007.12.16 vasárnap, 18:48:18 »

Hát csak azért aggódom, mert kb 2 napja csinálja, és egyértelműen csak akkor, ha benyomom a kuplungot...

Hát, vmikor csak előjönnek a hangok.
A kuplung környéke lehet a baj.
Naplózva
proki
Vendég
« Új hozzászólás #14411 Dátum: 2007.12.17 hétfő, 09:21:32 »

Hello Mondeo társak!

Régen jártam erre, mert iszonyat sok a meló.

Sajnos most ide kellett látogatnom, mert gond van az autóval.

Hétvégén sokat mentem mellékúton 90-100-as tempóval és fűtöttem rendesen, mert véletlenül nem vettem vissza a hőfokot pár kilóméter után. Manuális szabályzóm van. Az elején fel szoktam tekerni teéjesen, hogy melegebb jöjjön be. Szóval 50-60 km után is a hőfokmutató teljesen lent volt. Középre állítottam a fűtést és rögtön elkezdett emelekedni a hőfok. Ha visszaraktam maxra a fűtést ismét lement teljesen a mutató. Ha már 3000-3500-as fordulaton mentem az autópályán - mikor felmentem - akkor rögtön volt fűtés is és rendes hőfok is az autóban. Városba érve kis fordulaton ismét ment lefelé a mutató.
Lehetséges, hogy régóta megvan a hiba, csak nem vettem észre, mivel főleg autópályán járok. Városban pedig csak pár km-t megyek, így nem csodálkoztam rajta, ha nem ment fel a hőfok, de meleg az volt a kocsiban.
Valószínűleg termosztát lesz a hiba a szerelőm szerint, de érdeklődnék, hogy másnál volt-e ilyen hibajelenség és valóban megoldódott a termosztát cseréjével. Sajan nem olcsó a termosztát, és nem akarom úgy megvenni, hogy csak találgatjuk az okát.

Köszi a segítséget előre is. 
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #14412 Dátum: 2007.12.17 hétfő, 09:23:33 »

Hello Mondeo társak!

Régen jártam erre, mert iszonyat sok a meló.

Köszi a segítséget előre is. 

Termosztátcsere segíteni fog
Naplózva
sztpuhi
Vendég
« Új hozzászólás #14413 Dátum: 2007.12.17 hétfő, 10:02:30 »

Hali!

Nékem ugyanezt produkálta. Tényleg a termosztát volt a hibás. A szervizben azt mondták, hogy mivel ennek műanyag háza van,(ezért fűtik!?) ezért hamar elromolhat. Bár egy kicsit összefüggéstelen a dolog, a cseréjével tényleg megoldódott a probléma: 1-2 km után meleg az utastér és a motor egyaránt.
Bár az már a márkaszerviz bizonyítványa, hogy először 18e+szerelést mondtak, aztán lett belőle 28e+szerelés, mert "sajnos" elsőre nem az automba való termosztátot nézték, azért mondtak olcsobbat. Sajnos máshonnan is érdeklődtem, tényleg ennyi.
Sk meg nem mertem megpróbálni(benzines), olyan hülye helyen van!
Jó melegedést!!
Naplózva
tomi3118
Vendég
« Új hozzászólás #14414 Dátum: 2007.12.17 hétfő, 10:22:10 »


Bár az már a márkaszerviz bizonyítványa, hogy először 18e+szerelést mondtak, aztán lett belőle 28e+szerelés, mert "sajnos" elsőre nem az automba való termosztátot nézték, azért mondtak olcsobbat. Sajnos máshonnan is érdeklődtem, tényleg ennyi.

A Nagyautónál a gyári termosztát 7 ezer körül van. Márkaszervizben nem szabad alkatrészt venni. gun levele
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14415 Dátum: 2007.12.17 hétfő, 10:22:50 »


Hali!

Nékem ugyanezt produkálta. Tényleg a termosztát volt a hibás. A szervizben azt mondták, hogy mivel ennek műanyag háza van,(ezért fűtik!?) ezért hamar elromolhat. Bár egy kicsit összefüggéstelen a dolog, a cseréjével tényleg megoldódott a probléma: 1-2 km után meleg az utastér és a motor egyaránt.
Bár az már a márkaszerviz bizonyítványa, hogy először 18e+szerelést mondtak, aztán lett belőle 28e+szerelés, mert "sajnos" elsőre nem az automba való termosztátot nézték, azért mondtak olcsobbat. Sajnos máshonnan is érdeklődtem, tényleg ennyi.
Sk meg nem mertem megpróbálni(benzines), olyan hülye helyen van!
Jó melegedést!!

18, 28+szerelés? A termosztát 3-4e... hacsak nem a gold editionról van szó. wow1
« Utoljára szerkesztve: 2007.12.17 hétfő, 15:09:49 írta Angel » Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #14416 Dátum: 2007.12.17 hétfő, 10:58:32 »

A jobb hátsó ajtó zárja nem működik a távirányítóval.
Tudom, hogy valahol valaki leírta, mit, hol, hogyan kell első körben tisztítani, de nem találom a hozzászólást
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #14417 Dátum: 2007.12.17 hétfő, 12:30:19 »


A Nagyautónál a gyári termosztát 7 ezer körül van. Márkaszervizben nem szabad alkatrészt venni. gun levele

5.358.-  eplus2 wave
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
tomi3118
Vendég
« Új hozzászólás #14418 Dátum: 2007.12.17 hétfő, 13:23:05 »


5.358.-  eplus2 wave

Pláne... nyes nyes nyes
Naplózva
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #14419 Dátum: 2007.12.17 hétfő, 13:47:33 »

A jobb hátsó ajtó zárja nem működik a távirányítóval.
Tudom, hogy valahol valaki leírta, mit, hol, hogyan kell első körben tisztítani, de nem találom a hozzászólást


...én csípőből cseréltem a haldokló zárakat....pár hónap múlva (szerintem) teljesen meghal úgy is... levele
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #14420 Dátum: 2007.12.17 hétfő, 13:54:08 »

EGR tisztításhoz egy kis adalék: http://www.fordmondeo.org/forum/showtopic.php?tid/761087/tp/1/
"Talán" megéri kitisztítani (aztán meg ledugózni) a képek alapján, meg a leömlőt is (vagy mit ?). A mókus szerint 1-2 centi vastagon volt benne lerakódás. Féktisztítót és fogkefét ( nyes ) ajánlanak hozzá.

-edit: Itt van még egy riasztó kép: http://images4.fotopic.net/?iid=yrym75&outx=600&quality=70
-edit2: Féktisztítót
« Utoljára szerkesztve: 2007.12.17 hétfő, 14:19:58 írta francoe » Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #14421 Dátum: 2007.12.17 hétfő, 13:56:57 »

EGR tisztításhoz egy kis adalék: http://www.fordmondeo.org/forum/showtopic.php?tid/761087/tp/1/
"Talán" megéri kitisztítani a képek alapján, meg a leömlőt is (vagy mit ?). A mókus szerint 1-2 centi vastagon volt benne lerakódás. Karburátortisztítót és fogkefét ( nyes ) ajánlanak hozzá.

Jesszusom ! Hogy kepes ennyi szutyok lerakodni !? Ez nagyon gaaaz.
Naplózva

blah blah blah
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #14422 Dátum: 2007.12.17 hétfő, 15:25:49 »

A jobb hátsó ajtó zárja nem működik a távirányítóval.
Tudom, hogy valahol valaki leírta, mit, hol, hogyan kell első körben tisztítani, de nem találom a hozzászólást


...én csípőből cseréltem a haldokló zárakat....pár hónap múlva (szerintem) teljesen meghal úgy is... levele

Lehet ez lesz, de előtte azért kipróbálnék egy tisztítást.
De nem találom az ezt leíró hozzászólást  Sad.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
KaoszNagymester
Vendég
« Új hozzászólás #14423 Dátum: 2007.12.17 hétfő, 15:47:30 »

Sziasztok!

Megnézettem ma szervízben a nyikorgást ha nyomom a kuplungot. A szerelő srác azt mondta, hogy valószínű kinyomó csapágy, de lehet, hogy lendkerék, akkor viszont már az egész kuplungot is cserélni kell. A 3 alkatrészre (kinyomó csapágy, lendkerék, és kuplung) 220e Ft-ot mondott + munkadíj.

Ez mennyivel olcsóbb ha én szerzem be az alkatrészt?
Ha a lendkerékkel van a gáz, akkor a kinyomó csapágyat és a kuplungot is mindenképpen cserélni kell?
Ezeket az alkatrészeket csak újonnan érdemes venni?

Köszi a segítséget!
Naplózva
sabat
Vendég
« Új hozzászólás #14424 Dátum: 2007.12.17 hétfő, 16:02:25 »

[A Nagyautónál a gyári termosztát 7 ezer körül van. Márkaszervizben nem szabad alkatrészt venni. gun levele

Bocs, most volt egy ellenpéldám:
Kiégett a bal hátsó helyzetjező izzóm. Ez egy spéci megoldás, nem szemben vannak egymással a bajonett fülei,
hanem kb 160°-os szögben. Sehol nem kaptam ilyen izzót. A Nagyautónál se volt, de 400 Ft/db árat mondtak.
A Solymáriak végül 396 ft-ért adtak 2 db-ot. Ez persze apróság, és nagyobb dolgokat én is Nagyéknál veszek,
de érdemes megkérdezni néha a szervizeket is. (Ja porlasztó csúcsokat is Petrányiék adtak legolcsóbban)
Naplózva
agostonb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 355


E-mail
« Új hozzászólás #14425 Dátum: 2007.12.17 hétfő, 16:03:38 »

EGR tisztításhoz egy kis adalék: http://www.fordmondeo.org/forum/showtopic.php?tid/761087/tp/1/
"Talán" megéri kitisztítani (aztán meg ledugózni) a képek alapján, meg a leömlőt is (vagy mit ?). A mókus szerint 1-2 centi vastagon volt benne lerakódás. Féktisztítót és fogkefét ( nyes ) ajánlanak hozzá.

-edit: Itt van még egy riasztó kép: http://images4.fotopic.net/?iid=yrym75&outx=600&quality=70
-edit2: Féktisztítót
nem eccerübb ledugózni?
Mert akár jó az EGR akár nem, a korom ugyanúgy megjelenik lerakódásként a beömlő torkokon. Én nemigen etetem az ótómat korommal.
Naplózva

2003/01/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver+bajusz+kormányváltó
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #14426 Dátum: 2007.12.17 hétfő, 16:03:58 »

Sziasztok!
Megnézettem ma szervízben a nyikorgást ha nyomom a kuplungot. A szerelő srác azt mondta, hogy valószínű kinyomó csapágy, de lehet, hogy lendkerék, akkor viszont már az egész kuplungot is cserélni kell. A 3 alkatrészre (kinyomó csapágy, lendkerék, és kuplung) 220e Ft-ot mondott + munkadíj
Pár napja Koris hirdetett egy ilyen készletet 138e-ért. Keress rá,talán még megvan neki.
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #14427 Dátum: 2007.12.17 hétfő, 16:18:59 »

nem eccerübb ledugózni?
Mert akár jó az EGR akár nem, a korom ugyanúgy megjelenik lerakódásként a beömlő torkokon. Én nemigen etetem az ótómat korommal.
De (ezt írtam is, ha visszaolvasol). Viszont a ledugózás előtt érdemes kitisztítani......Nem? ( http://kepfeltoltes.hu/071217/egr_tiszta_www.kepfeltoltes.hu_.jpg ).
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
KaoszNagymester
Vendég
« Új hozzászólás #14428 Dátum: 2007.12.17 hétfő, 16:22:08 »

Sziasztok!
Megnézettem ma szervízben a nyikorgást ha nyomom a kuplungot. A szerelő srác azt mondta, hogy valószínű kinyomó csapágy, de lehet, hogy lendkerék, akkor viszont már az egész kuplungot is cserélni kell. A 3 alkatrészre (kinyomó csapágy, lendkerék, és kuplung) 220e Ft-ot mondott + munkadíj
Pár napja Koris hirdetett egy ilyen készletet 138e-ért. Keress rá,talán még megvan neki.

Köszi, de az 5 sebességeshez van, nekem 6-hoz kell.

Naplózva
KaoszNagymester
Vendég
« Új hozzászólás #14429 Dátum: 2007.12.17 hétfő, 16:23:31 »

Azért is bajban vagyok, mert elvileg jobb áron is meg tudom venni a szettet, mint a szervízben. Viszont csak ott fog kiderülni, hogy kell-e a lendkerék, vagy elég csak kinyomó csapágyat cserélni... Embarrassed
Naplózva
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #14430 Dátum: 2007.12.17 hétfő, 16:34:27 »

...
A 3 alkatrészre (kinyomó csapágy, lendkerék, és kuplung) 220e Ft-ot mondott + munkadíj.
...
Nekem kb 176k volt a Cromax-ból november elején. A szerelést ismerős szerelő 20k-ért végezte. Én is úgy véltem, hogy nem kell mindent cserélni, de szétbontás után "megnyugtatott" a szerelő, hogy jobb, ha mindent cserélünk (az óra szerinti km + 80-100k visszatekerés alapján is ez várható volt  falbav ) Az én gépemnél még annyi finomság volt, hogy a 6 sebességeshez más kinyomócsapágy kell, mint az ötsebességeshez, s azt nem lehetett (kuplung)szettben kapni, csak külön.
Egyébként kérdezd meg Wyctort. Szerintem kb ennyiért tudja Ő is hozni.
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #14431 Dátum: 2007.12.17 hétfő, 16:48:31 »

Azért is bajban vagyok, mert elvileg jobb áron is meg tudom venni a szettet, mint a szervízben. Viszont csak ott fog kiderülni, hogy kell-e a lendkerék, vagy elég csak kinyomó csapágyat cserélni... Embarrassed
Ha nem sürgős a gép, szedjék szét, utánna beszerzed a szükséges alkatrészt integet2
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
KaoszNagymester
Vendég
« Új hozzászólás #14432 Dátum: 2007.12.17 hétfő, 17:07:34 »

Azért is bajban vagyok, mert elvileg jobb áron is meg tudom venni a szettet, mint a szervízben. Viszont csak ott fog kiderülni, hogy kell-e a lendkerék, vagy elég csak kinyomó csapágyat cserélni... Embarrassed
Ha nem sürgős a gép, szedjék szét, utánna beszerzed a szükséges alkatrészt integet2

Hát ez lesz, csak egy jó szervízt is találnom kell, múltkor az esztergomi Fordban csalódtam, így most óvatos vagyok.
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #14433 Dátum: 2007.12.17 hétfő, 17:18:02 »


Pü ment wave
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #14434 Dátum: 2007.12.17 hétfő, 19:35:34 »

EGR tisztításhoz egy kis adalék: http://www.fordmondeo.org/forum/showtopic.php?tid/761087/tp/1/
"Talán" megéri kitisztítani (aztán meg ledugózni) a képek alapján, meg a leömlőt is (vagy mit ?). A mókus szerint 1-2 centi vastagon volt benne lerakódás. Féktisztítót és fogkefét ( nyes ) ajánlanak hozzá.
-edit: Itt van még egy riasztó kép: http://images4.fotopic.net/?iid=yrym75&outx=600&quality=70

királyság eljen
ezt írtam én is jó pár napja lentebb, csak nem tudtam képekkel illusztrálni a dolgot.
viszont ezek után annyival javítanám a hsz-t, h a takarítás hatása érezhető lesz.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Billy
Vendég
« Új hozzászólás #14435 Dátum: 2007.12.17 hétfő, 21:26:06 »


A Nagyautónál a gyári termosztát 7 ezer körül van. Márkaszervizben nem szabad alkatrészt venni. gun levele

5.358.-  eplus2 wave
Ez jó hír, mert nekem is cserés lesz. Ma jártam Győrben, ez kb. 120 km oda vissza, hát nem igen melegszik a verda. A mutató csak 3500 környékén kezdett el felmászni.
Olvastam korábban(megkérdezem még mielőtt felnyitnám a mocitetőt) hogy főköri és mellékköri termosztátról írtatok.
A benyásban is 2 termosztát van?
« Utoljára szerkesztve: 2007.12.17 hétfő, 21:29:15 írta Billy » Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #14436 Dátum: 2007.12.18 kedd, 08:50:00 »


A Nagyautónál a gyári termosztát 7 ezer körül van. Márkaszervizben nem szabad alkatrészt venni. gun levele

5.358.-  eplus2 wave
Ez jó hír, mert nekem is cserés lesz. Ma jártam Győrben, ez kb. 120 km oda vissza, hát nem igen melegszik a verda. A mutató csak 3500 környékén kezdett el felmászni.
Olvastam korábban(megkérdezem még mielőtt felnyitnám a mocitetőt) hogy főköri és mellékköri termosztátról írtatok.
A benyásban is 2 termosztát van?

A benyasban 1db termo van. Nincs szukseg bonyolitasra. Az csak 1el tobb hibaforrast jelent.
Naplózva

blah blah blah
proki
Vendég
« Új hozzászólás #14437 Dátum: 2007.12.18 kedd, 11:12:44 »

Még csak ma magyek vizsgálatra a hiba oka miatt. Azért senkit sem akarok elkeseríteni, de nekem a 26. 800 ( nagyautó) - 29.272 (Ford) nagyon nincs az említett 7.000 Ft körül. Ettől olcsóbb nincs sehol sem.
Nekem 1,8 benzin van, ebbe ez kell. Sok értékesítővel beszéltem és mindenhol ezeket az árakat mondták, nem kisebbet. Sajnos.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #14438 Dátum: 2007.12.18 kedd, 11:27:59 »

Még csak ma magyek vizsgálatra a hiba oka miatt. Azért senkit sem akarok elkeseríteni, de nekem a 26. 800 ( nagyautó) - 29.272 (Ford) nagyon nincs az említett 7.000 Ft körül. Ettől olcsóbb nincs sehol sem.
Nekem 1,8 benzin van, ebbe ez kell. Sok értékesítővel beszéltem és mindenhol ezeket az árakat mondták, nem kisebbet. Sajnos.

jah, mert csak hazzal 1ut cserelheto. Jol ki van ez talalva kerem.
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14439 Dátum: 2007.12.18 kedd, 11:52:22 »

A benyasban 1db termo van. Nincs szukseg bonyolitasra. Az csak 1el tobb hibaforrast jelent.

Ismét egy fricska a dízeleseknek. Most lehetne írni, hogy bezzeg a dizilhez 7e, és nem 28e... de ilyet nem teszünk.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #14440 Dátum: 2007.12.18 kedd, 13:11:56 »

A benyasban 1db termo van. Nincs szukseg bonyolitasra. Az csak 1el tobb hibaforrast jelent.

Ismét egy fricska a dízeleseknek. Most lehetne írni, hogy bezzeg a dizilhez 7e, és nem 28e... de ilyet nem teszünk.

A benzineshez tényleg 28e? eplus2
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #14441 Dátum: 2007.12.18 kedd, 13:33:16 »

A benyasban 1db termo van. Nincs szukseg bonyolitasra. Az csak 1el tobb hibaforrast jelent.

Ismét egy fricska a dízeleseknek. Most lehetne írni, hogy bezzeg a dizilhez 7e, és nem 28e... de ilyet nem teszünk.

A benzineshez tényleg 28e? eplus2

Mit vartal ? Ezis csak egy Ford  eplus2 Feel The Difference  levele
« Utoljára szerkesztve: 2007.12.18 kedd, 13:36:15 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #14442 Dátum: 2007.12.18 kedd, 13:34:00 »

A benyasban 1db termo van. Nincs szukseg bonyolitasra. Az csak 1el tobb hibaforrast jelent.

Ismét egy fricska a dízeleseknek. Most lehetne írni, hogy bezzeg a dizilhez 7e, és nem 28e... de ilyet nem teszünk.

Pedig tettel. Persze tudjuk, te kivetel vagy. Neked szabad  eplus2
Naplózva

blah blah blah
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #14443 Dátum: 2007.12.18 kedd, 13:36:56 »


A benzineshez tényleg 28e? eplus2

Ha ügyes vagy rászerkesztesz egy MKI termosztát házat és máris cserélhető lesz Wink 3000 ből
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #14444 Dátum: 2007.12.18 kedd, 13:38:56 »


A benzineshez tényleg 28e? eplus2

Ha ügyes vagy rászerkesztesz egy MKI termosztát házat és máris cserélhető lesz Wink 3000 ből

Naja megint ott tartunk, hogy a jo oreg MKI-II  Roll Eyes  eljen
Varja, Te most fikaztad az MKIII benyat !? Ejnye bejnye  ejnye1 Nah majd neked is joool lenullazuk 4999-nel a hozzaszolas szamlalot  vigyor3

Komolyan mondom, ezt a Ford direkte csinazza. Eza kibaxas csimborasszoja, mikor egy 2ft-os termosztat miatt cserelned kell a komplett termo hazat  gun
Idiota barmok  duhos2
« Utoljára szerkesztve: 2007.12.18 kedd, 13:41:40 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
ms02
Vendég
« Új hozzászólás #14445 Dátum: 2007.12.18 kedd, 13:46:07 »


Naja megint ott tartunk, hogy a jo oreg MKI-II  Roll Eyes  eljen
Varja, Te most fikaztad az MKIII benyat !? Ejnye bejnye  ejnye1 Nah majd neked is joool lenullazuk 4999-nel a hozzaszolas szamlalot  vigyor3

Komolyan mondom, ezt a Ford direkte csinazza. Eza kibaxas csimborasszoja, mikor egy 2ft-os termosztat miatt cserelned kell a komplett termo hazat  gun
Idiota barmok  duhos2

Ááááá, az utolsó MKII-k is ugyanilyen rosszak. A focus motorosoknál jellemző betegség a termosztát ház szétvállása. Én már egyszer cseréltem, kb 2 éve, majd idén újra előjött. Most ragasztottam....
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #14446 Dátum: 2007.12.18 kedd, 13:48:46 »


Naja megint ott tartunk, hogy a jo oreg MKI-II  Roll Eyes  eljen
Varja, Te most fikaztad az MKIII benyat !? Ejnye bejnye  ejnye1 Nah majd neked is joool lenullazuk 4999-nel a hozzaszolas szamlalot  vigyor3

Komolyan mondom, ezt a Ford direkte csinazza. Eza kibaxas csimborasszoja, mikor egy 2ft-os termosztat miatt cserelned kell a komplett termo hazat  gun
Idiota barmok  duhos2

Ááááá, az utolsó MKII-k is ugyanilyen rosszak. A focus motorosoknál jellemző betegség a termosztát ház szétvállása. Én már egyszer cseréltem, kb 2 éve, majd idén újra előjött. Most ragasztottam....

Minoseg megbizhatosag...broaaaf duhos2 szomoru1

Hozza teszem, mikor en az MKIII-at vettem szinten zenesz volt a termo. Csak eppen meg szerencsemre a szervizben eszrevettem, hogy csopog, igy ingye kicsereltek. Azota jau. Persze majd elmulik  vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2007.12.18 kedd, 13:50:17 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
Billy
Vendég
« Új hozzászólás #14447 Dátum: 2007.12.18 kedd, 15:14:57 »

Köszi a válaszokat, de biztos ami biztos megkérdezem wyctor kollégát az árat illetően. Mert ha 28000 akko még várok a cserével egy picit.(mondjuk köv fizu-ig)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14448 Dátum: 2007.12.18 kedd, 17:14:39 »

Ismét egy fricska a dízeleseknek. Most lehetne írni, hogy bezzeg a dizilhez 7e, és nem 28e... de ilyet nem teszünk.
Pedig tettel. Persze tudjuk, te kivetel vagy. Neked szabad  eplus2

Igen, ez nyilvánvaló, bár igazából csak szemléltetni akartam ezt-azt. Na mind1, mi lenne, ha abbahagynánk...?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Billy
Vendég
« Új hozzászólás #14449 Dátum: 2007.12.18 kedd, 17:37:45 »

Ismét egy fricska a dízeleseknek. Most lehetne írni, hogy bezzeg a dizilhez 7e, és nem 28e... de ilyet nem teszünk.
Pedig tettel. Persze tudjuk, te kivetel vagy. Neked szabad  eplus2

Igen, ez nyilvánvaló, bár igazából csak szemléltetni akartam ezt-azt. Na mind1, mi lenne, ha abbahagynánk...?
Hát jó lenne ha befejeznétek.

Van aki a dizlit szereti és van aki a benyásat szereti.

Mindenki arra esküszik, amilyen neki van.

Nem szidni egyiket meg a másikat(persze viccből lehet) aztán egymásnak ugrani.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 282 283 284 285 286 287 288 [289] 290 291 292 293 294 295 296 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.324 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.