Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 16:20:06 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 295 296 297 298 299 300 301 [302] 303 304 305 306 307 308 309 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21900145 alkalommal)
0 Felhasználó és 128 vendég van a témában
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #15050 Dátum: 2008.02.05 kedd, 16:08:27 »

Elkészült,meggyógyult a vas! Grin
A ventillátor csatlakozója rakoncátlankodott.WD 40 forever! wave

 eljen
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Feanor
Vendég
« Új hozzászólás #15051 Dátum: 2008.02.05 kedd, 16:55:54 »

eljen
Király. taps
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #15052 Dátum: 2008.02.05 kedd, 18:17:51 »

Elkészült,meggyógyult a vas! Grin
A ventillátor csatlakozója rakoncátlankodott.WD 40 forever! wave
Ez szuper!
Végleges megoldásként pedig nyomjál a csatiba kontakt zsírt. taps
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
csaba14
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4343



E-mail
« Új hozzászólás #15053 Dátum: 2008.02.05 kedd, 18:45:41 »

Elkészült,meggyógyult a vas! Grin
A ventillátor csatlakozója rakoncátlankodott.WD 40 forever! wave
Akkor most a verdából menetközben fórumozól , hogy behozd az elmulasztott kilómétereket? taps
Naplózva

2005 5 ajtós tdci 130 le ,bör,dvd navi ...
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #15054 Dátum: 2008.02.05 kedd, 20:40:21 »

Egy ideje már nézegetem ezt a dolgot. Gondoltam először kipróbálom, de nem bírom magamban tartani.
www.bicskakulcs.hu
Két bicskakulcsból álló szett kulcsszárakkal és központi egységgel 10e Ft! Bicskakulcs magában 6e.
Beszéltem is az emberrel, az immobiliser transzponderének van helye csak át kell rakni. A távirányító rész a necces. Vagy bele lehet faragni a gyári elektronikát (nem valószínű), vagy a vevőt lehet illeszteni az autóhoz, hogy teljes értékű legyen a távirányítás a hosszú gombnyomásokkal együtt.
Már csak attól félek, hogy a kulcs kivitele gagyi, mert a kinézetével amúgy nincs gond, az király.

A kulcsszárak között a 14-es lesz a miénk.
« Utoljára szerkesztve: 2008.02.05 kedd, 20:43:22 írta Sakos » Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
KaoszNagymester
Vendég
« Új hozzászólás #15055 Dátum: 2008.02.06 szerda, 07:42:13 »

Egy ideje már nézegetem ezt a dolgot. Gondoltam először kipróbálom, de nem bírom magamban tartani.
www.bicskakulcs.hu
[...]

Ennek a végleges kivitelezése engem is érdekel... nyes
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #15056 Dátum: 2008.02.06 szerda, 09:33:16 »

Ennek a végleges kivitelezése engem is érdekel... nyes
Én nézegettem ezt a dolgot, bár én a fóka gyári távosát nézegettem, ami bicskás.
Kell hozzá:
- fóka fávkütyü 17k
- fóka távkütyü kulcsos rész 7k
- mondejó kulcsrész 2k
- mondejó kulcsrész marás 2k
- immobilájzer tanítás (ha nincs meg a mesterkulcs, mert ha megvan DIY) 2-3k Szeles mesternél. (ez bizonytalan, mert itt már eléggé izzadtam...
szal gyári FORD motyókból kivitelezve ez 30k felett van, de ez nem hat tákoltnak... (rossz élményeim vannak csak a tákolt dolgokkal.. Sad )
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #15057 Dátum: 2008.02.06 szerda, 09:41:47 »

Egy ideje már nézegetem ezt a dolgot. Gondoltam először kipróbálom, de nem bírom magamban tartani.
www.bicskakulcs.hu

A kulcsszárak között a 14-es lesz a miénk.

jó lenne vlmi bontott kép a kulcsról (bár sejtem, h azt nem szívesen adják ki a kezükből szomoru1) aszt megnézetném a műszerész haverral, h át tudja e építeni a mondi kulcs belsejét ebbe.
sztem a dolog megoldható, csak a cégnek nem éri meg vele foglalkozni, mert időigényes a dolog és külön embereket kellene foglalkoztatni hozzá, ami miatt nem lenne már jó az ár, és kevésbé fogyna a motyó.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15058 Dátum: 2008.02.06 szerda, 09:46:27 »

Én nézegettem ezt a dolgot, bár én a fóka gyári távosát nézegettem, ami bicskás.
Kell hozzá:
- fóka fávkütyü 17k
- fóka távkütyü kulcsos rész 7k
- mondejó kulcsrész 2k
- mondejó kulcsrész marás 2k
- immobilájzer tanítás (ha nincs meg a mesterkulcs, mert ha megvan DIY) 2-3k Szeles mesternél. (ez bizonytalan, mert itt már eléggé izzadtam...
szal gyári FORD motyókból kivitelezve ez 30k felett van, de ez nem hat tákoltnak... (rossz élményeim vannak csak a tákolt dolgokkal.. Sad )

De a Fusim fogta a jag kulcsot, rámarta, betanította, és ennyi. Ez túl egyszerű Huh?? Ott van az aláírásában...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #15059 Dátum: 2008.02.06 szerda, 10:04:13 »

De a Fusim fogta a jag kulcsot, rámarta, betanította, és ennyi. Ez túl egyszerű Huh?? Ott van az aláírásában...

MKII vel nem megy a JAG kulcs csak MKIII al amibe már PATSII rendszer van
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15060 Dátum: 2008.02.06 szerda, 10:06:21 »

MKII vel nem megy a JAG kulcs csak MKIII al amibe már PATSII rendszer van
És te kicserélted?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Szappy
Vendég
« Új hozzászólás #15061 Dátum: 2008.02.06 szerda, 10:08:12 »

MKII vel nem megy a JAG kulcs csak MKIII al amibe már PATSII rendszer van
És akkor te hogy csináltad?
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #15062 Dátum: 2008.02.06 szerda, 10:32:30 »

És akkor te hogy csináltad?

Nálam se pats se gyári riasztó Wink át lesz építve fenéklemez kábelköteg cserével valamikor
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #15063 Dátum: 2008.02.06 szerda, 19:08:29 »

Srácok!

A féclift előtti kerek ködlámpák projektorosak? Néztem kromaksz katalógust, de nem láccik.... rinya
Nekem Mk2n igen, de a hármason?
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #15064 Dátum: 2008.02.06 szerda, 19:13:53 »

Srácok!

A féclift előtti kerek ködlámpák projektorosak? Néztem kromaksz katalógust, de nem láccik.... rinya
Nekem Mk2n igen, de a hármason?
Nem projektoros!  szomoru1
« Utoljára szerkesztve: 2008.02.06 szerda, 19:20:59 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #15065 Dátum: 2008.02.06 szerda, 19:16:38 »

Nem projektoros! wave
rinya
Köszönöm
Naplózva
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #15066 Dátum: 2008.02.07 csütörtök, 09:41:14 »

Kombi csomagtérajtó belső műanyag burkolatot hogy lehet leszedni?
(előző tulajnál valószínűleg feltörték, és most valahonnan kiszabadult pár üvegszilánk és elkezdett zörögni)
A két kapaszkodóban levő csavart kicsavartam, de mintha még mindig fogná valami, így nem mertem tovább feszegetni.
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #15067 Dátum: 2008.02.07 csütörtök, 10:07:00 »

Kombi csomagtérajtó belső műanyag burkolatot hogy lehet leszedni?
(előző tulajnál valószínűleg feltörték, és most valahonnan kiszabadult pár üvegszilánk és elkezdett zörögni)
A két kapaszkodóban levő csavart kicsavartam, de mintha még mindig fogná valami, így nem mertem tovább feszegetni.


Oldalt, körbe vannak kis csavarok még...
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #15068 Dátum: 2008.02.07 csütörtök, 10:53:40 »

Kombi csomagtérajtó belső műanyag burkolatot hogy lehet leszedni?
(előző tulajnál valószínűleg feltörték, és most valahonnan kiszabadult pár üvegszilánk és elkezdett zörögni)
A két kapaszkodóban levő csavart kicsavartam, de mintha még mindig fogná valami, így nem mertem tovább feszegetni.


Ha tudnád, hogy az enyémbe mennyi üvegdarab van...  szomoru1
Mindig találok benne, akárhova is nyúlok. De hülye fejjel a pincébe az aknába dobálom mérgembe, ott meg nyáron mindig mezítláb vagyok.  Roll Eyes
Naplózva
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #15069 Dátum: 2008.02.07 csütörtök, 11:53:23 »

Oldalt, körbe vannak kis csavarok még...
Ja meg egy rakás ilyesmi kis fémcsat  (ez a kép csak hasonlót ábrázol!) a burkolat hátoldalán, amit elég nehéz kiszedni. Ezek rögzítik igazán a műanyag hátlapot az ajtóhoz. Feszegetni kell, de óvatosan. Nekem sajnos egyet sikerült eltörni. De ettől még működik.
« Utoljára szerkesztve: 2008.02.07 csütörtök, 11:55:07 írta francoe » Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #15070 Dátum: 2008.02.07 csütörtök, 14:06:40 »

Ja meg egy rakás ilyesmi kis fémcsat  (ez a kép csak hasonlót ábrázol!) a burkolat hátoldalán, amit elég nehéz kiszedni. Ezek rögzítik igazán a műanyag hátlapot az ajtóhoz. Feszegetni kell, de óvatosan. Nekem sajnos egyet sikerült eltörni. De ettől még működik.
worship
Utálom ezeket a kis peckeket gun gun gun
Nehezen jön le, viszont nehéz visszarakni!
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15071 Dátum: 2008.02.08 péntek, 10:06:44 »

Tegnap megkaptam wyctor kollegatol a flexi kipuf darabomat.  worship
Meg aznap delutan sikerult beszereltetnem a norautonal. Egeszen normalis, es ugyes tarsasag. Ott lehettem az auto mellett es a szerelo srac szepen, korrekten dolgozott. Es ugy tunik elmult az alapjarati kormany remegesem.  taps
« Utoljára szerkesztve: 2008.02.08 péntek, 10:09:17 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
Tibi
Vendég
« Új hozzászólás #15072 Dátum: 2008.02.08 péntek, 10:34:04 »

sziasztok, egyik barátom most vett egy mk3 2002-es 1.8 110le benzinest , azt szeretném tudni hogy ezen vezérmüszij vagy lánc van-e?
Naplózva
tomi3118
Vendég
« Új hozzászólás #15073 Dátum: 2008.02.08 péntek, 10:37:04 »

sziasztok, egyik barátom most vett egy mk3 2002-es 1.8 110le benzinest , azt szeretném tudni hogy ezen vezérmüszij vagy lánc van-e?

Lánc, kb. 400 000 km élettartammal.
Naplózva
szuszu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141


E-mail
« Új hozzászólás #15074 Dátum: 2008.02.08 péntek, 10:44:34 »

Ha egy gyári kulcsom van csak márkaszervízben tudok újat hozzáadni? Az útmutató szerinti eljárás csak két kulccsal műxik...
Naplózva

MK4 2.0 TDCi FL Tit-X
MK5 Hibrid Vignale
Tibi
Vendég
« Új hozzászólás #15075 Dátum: 2008.02.08 péntek, 10:47:45 »

Lánc, kb. 400 000 km élettartammal.
köszi  worship
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #15076 Dátum: 2008.02.08 péntek, 12:36:15 »

Ha egy gyári kulcsom van csak márkaszervízben tudok újat hozzáadni? Az útmutató szerinti eljárás csak két kulccsal műxik...

Szerintem tudnak.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #15077 Dátum: 2008.02.08 péntek, 13:51:55 »

Sziasztok!

Szerintetek mit tudok tenni, ha lötyögnek a kapaszkodók, de a torxos csavarok meg vannak húzva rendesen? Nem szeretném, ha letörne. Az érdekes az, hogy mindegyik lötyög, csak némelyik jobban.
Tok vmit tenni? (Nem, nem akarom eladni...  nyes)
Köszi!
SS
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15078 Dátum: 2008.02.08 péntek, 15:10:34 »

Sziasztok!

Szerintetek mit tudok tenni, ha lötyögnek a kapaszkodók, de a torxos csavarok meg vannak húzva rendesen? Nem szeretném, ha letörne. Az érdekes az, hogy mindegyik lötyög, csak némelyik jobban.
Tok vmit tenni? (Nem, nem akarom eladni...  nyes)
Köszi!
SS

Pedig pont ezt akartam ajanlani  nyes
Nos ugy tunik ez ilyen MKIII betegseg. Nem te vagy az elso aki ezzel kuzd. Sot vol tolyan is ,akinek ecceruen a kezeben maradt a fogantyu Cool Hat nem csodalatos ? Cool Egyebkent nalam az alozo gazdi csereltett is egy fogantyut. Szerviz anyagbol kiderult...Szerintem pici a csavar es nagy a lyuk, vagy aza muanyag gagyi, amibe a csavar tekeredik es nem birja a terhelest. Vagy nagyobb atmeroju csavar, vagy azta muanyag izet kene cserelni valami femre. Ha fem akkor mas mereture. Szal ilyen szukebb "anya" kell vagymi. Remelem ertheto votam, legalabb egy picit  idiota
Igazi megoldas: Ne kapaszkodj ! A fogantyu csak disznek van  nyes
Naplózva

blah blah blah
gyuri old
Vendég
« Új hozzászólás #15079 Dátum: 2008.02.08 péntek, 15:26:25 »

Pedig pont ezt akartam ajanlani  nyes
Nos ugy tunik ez ilyen MKIII betegseg. Nem te vagy az elso aki ezzel kuzd. Sot vol tolyan is ,akinek ecceruen a kezeben maradt a fogantyu Cool Hat nem csodalatos ? Cool Egyebkent nalam az alozo gazdi csereltett is egy fogantyut. Szerviz anyagbol kiderult...Szerintem pici a csavar es nagy a lyuk, vagy aza muanyag gagyi, amibe a csavar tekeredik es nem birja a terhelest. Vagy nagyobb atmeroju csavar, vagy azta muanyag izet kene cserelni valami femre. Ha fem akkor mas mereture. Szal ilyen szukebb "anya" kell vagymi. Remelem ertheto votam, legalabb egy picit  idiota
Igazi megoldas: Ne kapaszkodj ! A fogantyu csak disznek van  nyes

Ne bántsátok a kapaszkodót.30 éve ahány kocsim volt mindig azt mondtam milyen csöves,hogy a vezetőnek nem raktak.Ebben végre van! :worship:Különben sem arra való, hogy kapaszkodjanak bele,hanem a másik autóból átnéznek  megfogd és úgy nézz vissza. Figyeld meg milyen fejet vág mikor elkezdi keresni a sajátját.
Naplózva
Norbu
Vendég
« Új hozzászólás #15080 Dátum: 2008.02.08 péntek, 15:43:19 »

Ne bántsátok a kapaszkodót.30 éve ahány kocsim volt mindig azt mondtam milyen csöves,hogy a vezetőnek nem raktak.Ebben végre van! :worship:Különben sem arra való, hogy kapaszkodjanak bele,hanem a másik autóból átnéznek  megfogd és úgy nézz vissza. Figyeld meg milyen fejet vág mikor elkezdi keresni a sajátját.


Lada szamárban is volt kapaszkodó a vezetőnek,előzéskor mindig belevágtam a fejem,aztán egyszer berágtam és ki.asztam belőle.Eladáskor meg elfelejtettem visszatenni,így valószínűleg még mindig meg van.Nem kell vkinek Mondeóba?-jó erős ,ingyé adom  nyes eplus2
Naplózva
Khelben
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 648



E-mail
« Új hozzászólás #15081 Dátum: 2008.02.08 péntek, 17:11:18 »

Ne bántsátok a kapaszkodót.30 éve ahány kocsim volt mindig azt mondtam milyen csöves,hogy a vezetőnek nem raktak.Ebben végre van! :worship:Különben sem arra való, hogy kapaszkodjanak bele,hanem a másik autóból átnéznek  megfogd és úgy nézz vissza. Figyeld meg milyen fejet vág mikor elkezdi keresni a sajátját.

Nekem is letört, mondjuk azért, mert az egyik csavar kiesett, a másik meg már kevés volt, mikor az utas megfogta... kapaszkodó kettétört, 4700 ft volt az új.
Naplózva

Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
komozol
Vendég
« Új hozzászólás #15082 Dátum: 2008.02.09 szombat, 02:24:59 »

Nekem a rúgója fáradt el.Szétszedtem,kicseréztem a rugeszt.Azóta hibátlan.
Naplózva
Ifju Balázs
Vendég
« Új hozzászólás #15083 Dátum: 2008.02.11 hétfő, 08:14:08 »

Van valakinek gyári tetőcsomagtartója kombira?
Ha igen, tudna feltenni róla képet? Sehol nem találtam képet, megnézném, hogyan néz ki.
Naplózva
thevenin
Vendég
« Új hozzászólás #15084 Dátum: 2008.02.11 hétfő, 22:02:44 »

Sziasztok!

Szerintetek mit tudok tenni, ha lötyögnek a kapaszkodók, de a torxos csavarok meg vannak húzva rendesen? Nem szeretném, ha letörne. Az érdekes az, hogy mindegyik lötyög, csak némelyik jobban.
Tok vmit tenni? (Nem, nem akarom eladni...  nyes)
Köszi!
SS

Probaltad mar hogy kicsavarod a csavart, beletolsz 1 vagy 2 gyufaszalat, ameddig belemegy, szintben letorod aztan visszacsavarsz mindent? Kocsiban meg nem probaltam de masutt nekem mar bejott ez.
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #15085 Dátum: 2008.02.11 hétfő, 22:30:46 »

Van valakinek gyári tetőcsomagtartója kombira?
Ha igen, tudna feltenni róla képet? Sehol nem találtam képet, megnézném, hogyan néz ki.

Valami hasonló, csak a végei nem nyúlnak túl.

Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
KaoszNagymester
Vendég
« Új hozzászólás #15086 Dátum: 2008.02.12 kedd, 07:07:47 »

Sziasztok!

Kiderült, hogy indításnál, és leállításnál a generátorszíj feszítőgörgők nyikorognak. A szerelőm azt mondta, hogy érdemes az összeset cserélni...Nektek mi a tapasztalatotok, tényleg érdemes ilyenkor az összeset cserélni, vagy csak azt ami nyikorog? (190e van a kocsiban)
Naplózva
Bigzotya
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 597


MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury


WWW E-mail
« Új hozzászólás #15087 Dátum: 2008.02.12 kedd, 07:16:04 »

Sziasztok!

Kiderült, hogy indításnál, és leállításnál a generátorszíj feszítőgörgők nyikorognak. A szerelőm azt mondta, hogy érdemes az összeset cserélni...Nektek mi a tapasztalatotok, tényleg érdemes ilyenkor az összeset cserélni, vagy csak azt ami nyikorog? (190e van a kocsiban)
Érdemes cserélni mind mert nem csk nyikorog hanem be is ráz.
De ha a keresőben próbálkozol keress rá mert ha jóll emléxem Fusim vagy ki írt róla hogy a feszíttő lévő görgőt lehet sima görgővel helyettesítteni ha csak nyikorog.mert a feszíttő 37e.huf.
Naplózva

Ifju Balázs
Vendég
« Új hozzászólás #15088 Dátum: 2008.02.12 kedd, 08:30:37 »

Valami hasonló, csak a végei nem nyúlnak túl.

 worship
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15089 Dátum: 2008.02.12 kedd, 09:26:06 »

Ugy tunik vegre sikerult megtalalnom az indulaskor fulladasos tuneteket mutato problema okat. Most vegre dadogas mentesen indul a verda, szepen huz, nem rangat stb.
Az alapjarati remegest is ugy tunik sikerult orvosolni  taps
Naplózva

blah blah blah
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #15090 Dátum: 2008.02.12 kedd, 09:28:25 »

Ugy tunik vegre sikerult megtalalnom az indulaskor fulladasos tuneteket mutato problema okat. Most vegre dadogas mentesen indul a verda, szepen huz, nem rangat stb.
Az alapjarati remegest is ugy tunik sikerult orvosolni  taps
És mi volt a hiba? Alapjárati szelep tisztítás?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15091 Dátum: 2008.02.12 kedd, 09:32:35 »

És mi volt a hiba? Alapjárati szelep tisztítás?
neeem Cool Alapjarati vadi uj. Pimpampo szelep poti. Kicsit kibaxos a dolog, mert ha rossz nincs hibakod, es egyebkent is a lambda szonda jeleibol kovetkeztetve korrigal az ECU. Tehat ha rossz nem ugy rossz, hogy egyaltalan nem mukodik a gep, mert ugye ott a lambda szonda. A jelenseg meg az, hogy indulasnal befullad, bedadog, megtorpan meg egyebkent sem megy ugy ahogy kene. Az ember azt gondolna, hogy a potival nincs gond, hisz gazadasra felporog a moci. A lofaxt. duhos2
Most 2 napja tutinak tunik a gep. Remelem mas baja mar nem lesz...
Az alapjarati remeges meg a kipuftol volt. A leomlonel levo flexi csodarab volt picit elfaradva. Kulsoleg nem latszott rajta, hogy nyekk. Ezis egy ilyen szivatos hiba.
« Utoljára szerkesztve: 2008.02.12 kedd, 09:34:54 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #15092 Dátum: 2008.02.12 kedd, 09:40:32 »

neeem Cool Alapjarati vadi uj. Pimpampo szelep poti.
Akkor most már "feel the difference"  smile
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15093 Dátum: 2008.02.12 kedd, 09:56:28 »

Akkor most már "feel the difference"  smile

Nagyon remelem  smile
Naplózva

blah blah blah
csaba14
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4343



E-mail
« Új hozzászólás #15094 Dátum: 2008.02.12 kedd, 12:33:23 »

Nagyon remelem  smile
Ne őrits meg zacci csak nem összeáll a vas ? A világításod is rendben van ?  integet2 worship
Naplózva

2005 5 ajtós tdci 130 le ,bör,dvd navi ...
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15095 Dátum: 2008.02.12 kedd, 12:43:41 »

Ne őrits meg zacci csak nem összeáll a vas ? A világításod is rendben van ?  integet2 worship

A vilagitasrol nem volt szo. Az meg mindig strobi  vigyor3 duhos2
Naplózva

blah blah blah
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #15096 Dátum: 2008.02.12 kedd, 13:38:14 »

neeem Cool Alapjarati vadi uj. Pimpampo szelep poti. Kicsit kibaxos a dolog, mert ha rossz nincs hibakod, es egyebkent is a lambda szonda jeleibol kovetkeztetve korrigal az ECU. Tehat ha rossz nem ugy rossz, hogy egyaltalan nem mukodik a gep, mert ugye ott a lambda szonda. A jelenseg meg az, hogy indulasnal befullad, bedadog, megtorpan meg egyebkent sem megy ugy ahogy kene. Az ember azt gondolna, hogy a potival nincs gond, hisz gazadasra felporog a moci. A lofaxt. duhos2
Most 2 napja tutinak tunik a gep. Remelem mas baja mar nem lesz...
Az alapjarati remeges meg a kipuftol volt. A leomlonel levo flexi csodarab volt picit elfaradva. Kulsoleg nem latszott rajta, hogy nyekk. Ezis egy ilyen szivatos hiba.
És kimérve is rossz a poti? Nem a flexicső okozta mindkét hibát?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15097 Dátum: 2008.02.12 kedd, 14:58:04 »

És kimérve is rossz a poti? Nem a flexicső okozta mindkét hibát?

Nem mertem ki a potit. De ha most az uj potival jobban megy, akkor valceg rossz volt a regi. Kontaktos stb.
Nem a flexi cso oldotta meg ezta problemat, mert flexi cso utan par nappal kaptam meg a potit. Addig kb. ugyan olyan szfh vot. Kicsereltem a potit es azonnal feel the diference. Kivancsi vagyok majd varosban, dugoban, melegben mit fog muvelni, mert anno ilyen korulmenyek kozt hatvanyozottan jelentkezett a doglodes.
Penteken csereltem, es aznap, hetfon es ma is jol ment a gep. A hangja is mas lett. Nem olyan bugo erolkodo, mint anno volt. Olyan volt a hagja mintha 5osben 40nel nyomsz egy gazt es csak erolkodik, bog, cserebe nem megy. Palyan szo szerint uvoltott a moci. Most csendesebb es ha oda lepek azonnal reagal es szepen huz. Elozoleg meg rendszerint bele akart fulladni a gazadasba.
Egyebkent a flexi cso nem volt torott, ugyanakkor nagyon hajlekonnya valt valamiert. Valceg ott kifujhatott, illetve nem volt meg a kello folytas es talan ezert remegett olyan nagyon alapjaraton. Remelem ez utobbi jelenseg is mar csak a multe.
« Utoljára szerkesztve: 2008.02.12 kedd, 15:00:15 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
Billy
Vendég
« Új hozzászólás #15098 Dátum: 2008.02.12 kedd, 18:30:09 »

Mai kálváriám:

Elvittem a szerelőhöz a vasat szelephézagállítás miatt. 9-kor hív (még nem szedte ki a vez. tengelyt, csak levette a szelepdeknit) mondja hogy ez nem "korongos" hanem hidrotőkés. Ezen elcseverésztünk egy kicsit, mivel nem értettünk egyet. Én állítottam hogy korongos, őmeg azt hogy hidrotőkés. Míg nem felolvastam neki a TIS-ből egy részt, ami a szelepállításról szól. Elhitte, így kezdte bontani tovább a vezérmütengelyeket. 2 óra körül megint hív, hogy megvannak a "korongméretek", rendeljem meg. Igen ám, csakhogy (ekkor még nem tudtam)teljesen más méreteket lehet rendelni, mint amiket bediktált. Mivel 2-kor léptem le melóból, egyenesen odavezetett hozzá az utam. Sasolom mi van wow1
és télleg teljesen más gyári korongok vannak a vasban, mint amiket lehet rendelni. Minden korong belsejében van egy szám, ami a vastagsági méretét jelöli. Egyébként ez a korong, amit mechanikus szelepemelő tőkének nevezünk, egy pohár alakú biszba.sz. Az autóban (most már talán elkezdhetem így nevezni) ilyen jelölése van a tőkéknek: 182 vagy 202 vagy 322 vagy 532  Amit rendelni lehet az meg 3.025 vagy 3.075 vagy 3.122...... egészen 3.75-ig. Hívom Wyktort, azt mondja csak ezek vannak, próbáljam meg a nagyautós fiúkat hátha tudnak segíteni. Hívom, csak ezek vannak...., mondom hogy nekem nem ilyen kell hanem..., hívom fordékat ugyanaz és sehol nem tudják a megoldást. Míg rá nem jöttem  (egy fél óra múlva), hogy a korongban lévő számok elé nem írták ki hogy 3mm. Tehát 3.182....3.202.... 3.322.....3.532 stb. falbav falbav Tehát ki lett számolva milyenek kellenek, így elvileg pénteken itt lesz. Mellesleg 10 darab kellett,a többi 6-ot be tudtuk rakni, mert pont akkora kellett. A lényeg, hogy mind a 16 szelephézagom 0.15 és 0.2-el NAGYOBB MINT A GYÁRI. Tehát a szelepek adták a hangot, mint azt ahogy én is hallottam. Tudom hogy én vagyok az első akinek szelepet kell állítani, de ez azért van mert mikor szelepfészkeket martak és szelepeket csiszoltak megváltozott a hézag is. A hengerfejesnek ugyan be kellett volna ezt lőni, de valamiért nem tette. Ha kész lesz az AUTÓ, megírom hogy elhallgatott-e vagy sem.
Naplózva
gyuri old
Vendég
« Új hozzászólás #15099 Dátum: 2008.02.12 kedd, 18:41:22 »

Billy!

Valami nem gömbölyü ebben a történetben.Szerintem valaki nagyon lehúz téged.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 295 296 297 298 299 300 301 [302] 303 304 305 306 307 308 309 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.112 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.