Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.05 szombat, 06:33:08 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 303 304 305 306 307 308 309 [310] 311 312 313 314 315 316 317 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21464016 alkalommal)
0 Felhasználó és 385 vendég van a témában
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4945



E-mail
« Új hozzászólás #15450 Dátum: 2008.03.08 szombat, 20:41:27 »

Igen valceg az en gepem tobbet allt akkor. De a teszt soran gyakorlatilag szinte folyamatosan megmaradt eza homerseklet kulonbseg. Milyn emelegnek kell lennie a blokknak, hogy az ezerrel bejuto levego ilyen hirtelen +20fokkal melegebb legyen, mint nalam ? Nah mind1, ez most igazabol lenyegtelen.
Igen a gepben volt kb. 15lityi E85. nem hinnem, hogy a rendszer e miatt szandekosan szegenyitene a kevereket. Most mar kezd vilagossa valni, hogy ezaz STFT (Short term...) meg az LTFT (long term) bigyo nem mert ertek, hanem egy tablazatbol vett adat, amit ugye mindenfele erzekelok ertekei alapjan egy tablazatbol dob a gep. A STFT-t ertekre asszem kozvetlenul a lambda szonda van hatassal. Mondjuk ezzel az adathalmazzal nincsis gond szerintem. Inkabb az LTFT az ami kritikusnak tunik. De hogy mi alapjan dont ugy az ECU, hogy o most szegenyit...Most olvasgatok mas forumokat es ott mintha az EVAP rendszert emlegetnek. Az EVAP az valami parolgasi emisszio tartaly vagy mi a tok, es ugy tunik befolyasolja a vezerlest.

Egyebkent en sem ertek hozza, csak szeretnem vegre megerteni, hogy mi a baja a gepemnek.

Szerintem a + érték nem a szegényebb, hanem a dúsabb keveréket jelenti, és az E85 miatt máris tiszta a kép.
Más szóval a plusz érték akkor jön elő, ha az ECU szegénynek ítéli meg a keveréket, és a megadott %-kal növeli a befecskendezési mennyiséget.
Ha más üzemanyag volt a két verdában, akkor nincs mit csodálkozni.
Ami még az eszembe jutott az a lambda szonda, de biztos azt is cserélted már,  nyes
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #15451 Dátum: 2008.03.10 hétfő, 21:50:59 »


Tegnap este haza fele menet Relhist kollegaval nyomtunk egy versenyt az Auto Fort-nal levo lampatol. Hat vegig szinte ott mentem mellette. Szal full gaznal jo a gep, mert akkor open loop modban muxik a vezerles.

Na ja, de a dizli még hideg volt, nem akartam széttaposni. Smiley  wave
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #15452 Dátum: 2008.03.10 hétfő, 22:02:22 »

Szerintem a + érték nem a szegényebb, hanem a dúsabb keveréket jelenti, és az E85 miatt máris tiszta a kép.
Más szóval a plusz érték akkor jön elő, ha az ECU szegénynek ítéli meg a keveréket, és a megadott %-kal növeli a befecskendezési mennyiséget.
Ha más üzemanyag volt a két verdában, akkor nincs mit csodálkozni.
Ami még az eszembe jutott az a lambda szonda, de biztos azt is cserélted már,  nyes
Találtam egy cikket
(bocs, de angol). (kicsit utánanéztem a témának)
A cikkben foglaltak szerint a +os LTFT érték azt jelenti, hogy az ECU szegénynek ítéli a keveréket.
Csak az a kérdés, hogy ha az E85 jobb oktánszámú üzemanyag akkor miért dúsítja folyamatosan a keveréket.
A cikk szerint a  negatív LTFT érték mutathat hibás injektorra is. A +LTFT értéknél ilyet nem mond, de mi van, ha pl. koszos valamely injektor, és nem jut elég üzemanyag a hengerbe? Ezt az ecu a többi injektorba jutó nafta emelésével kompenzálja, de sosem lesz teljesen jó. Talán erre mutat a 11L-es fogyasztásod is.

Másik érdekes kérdés az air intake temerature. Az is elképzelhető logikailag, hogy a hűvösebb levegő miatt dúsít az ECU a tökéletesebb égés érdekében.

A cikk konklúziója az, hogy az átlagostól eltérő LTFT és STFT értékek az injektorok felé mutatnak.

Meg kellene mérni a kocsit tiszátn 95-ös benya mellett is.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15453 Dátum: 2008.03.10 hétfő, 23:10:01 »

Találtam egy cikket
(bocs, de angol). (kicsit utánanéztem a témának)
A cikkben foglaltak szerint a +os LTFT érték azt jelenti, hogy az ECU szegénynek ítéli a keveréket.
Csak az a kérdés, hogy ha az E85 jobb oktánszámú üzemanyag akkor miért dúsítja folyamatosan a keveréket.

Szerintme a kopogásérzékelőn kívül beleveszi a lambda szonda adatait is. Túl jó kipuffgázérték=szegény keverék.
Ez viszont az alkohol miatt lenne....
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #15454 Dátum: 2008.03.11 kedd, 00:20:20 »

Szerintme a kopogásérzékelőn kívül beleveszi a lambda szonda adatait is. Túl jó kipuffgázérték=szegény keverék.
Ez viszont az alkohol miatt lenne....
Meg kellene nézni csak benzinnel. ha ott is folyamatosan dúsítana, gond van. Egyébként miért érzi a lambdaszonda az E85 esetében, hogy "szegény" a keverék?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4945



E-mail
« Új hozzászólás #15455 Dátum: 2008.03.11 kedd, 08:10:44 »

A cikkben foglaltak szerint a +os LTFT érték azt jelenti, hogy az ECU szegénynek ítéli a keveréket.
Na ugye!
Csak az a kérdés, hogy ha az E85 jobb oktánszámú üzemanyag akkor miért dúsítja folyamatosan a keveréket.
Az égéshője kisebb, ezért több üzemanyag kell ugyanannyi levegőhöz -> növelni kell a befecskendezett mennyiséget -> valamennyit kompenzál az ECU (lásd Zacci mérési eredménye), de a tiszta E85-höz már kell a Hunflex vagy egyéb befecskendezés módosító.

A nagyobb oktánszám nagyobb kompressziótűrést jelent. Azaz jóval nagyobb előgyújtást is elbírna, ezáltal nőne a teljesítmény. De hiába, ha a motor ezt nem ismeri fel. Viszont legalább problémát nem okoz, hogy a 95-ös benzinhez való előgyújtást alkalmazzuk.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15456 Dátum: 2008.03.11 kedd, 09:21:03 »

Találtam egy cikket
(bocs, de angol). (kicsit utánanéztem a témának)
A cikkben foglaltak szerint a +os LTFT érték azt jelenti, hogy az ECU szegénynek ítéli a keveréket.
Csak az a kérdés, hogy ha az E85 jobb oktánszámú üzemanyag akkor miért dúsítja folyamatosan a keveréket.
A cikk szerint a  negatív LTFT érték mutathat hibás injektorra is. A +LTFT értéknél ilyet nem mond, de mi van, ha pl. koszos valamely injektor, és nem jut elég üzemanyag a hengerbe? Ezt az ecu a többi injektorba jutó nafta emelésével kompenzálja, de sosem lesz teljesen jó. Talán erre mutat a 11L-es fogyasztásod is.

Másik érdekes kérdés az air intake temerature. Az is elképzelhető logikailag, hogy a hűvösebb levegő miatt dúsít az ECU a tökéletesebb égés érdekében.

A cikk konklúziója az, hogy az átlagostól eltérő LTFT és STFT értékek az injektorok felé mutatnak.

Meg kellene mérni a kocsit tiszátn 95-ös benya mellett is.

Tehat szegenynek iteli a kevereket...Nos itt most az a kerdes merult fel bennem, hogy a +-os erteket egy tabéazatbol veszi. Tehat a bemeno jelek alapjan egy vektor mutat a tablazat egy pontjara, ami jelen esetben +xx. De miert ? Nem vagom  fejvakaras
Ha nagy a lambda szonda ertek, vagyis mondjuk 0.8 akkor az azt jelenti, hogy sok azoxigen, vagyis szegeny a keverek ? Mert akkor dusitanian kene, nem ? Vagy pont forditva ? Mindenesetre a lambda ertekem 1 nagysagrenddel nagyobb mint a masik benyas mondie. Most ezaz 1 nagysagrend azt jelenti, hogy mig a masik gepnel 0.08, addig nalam 0.8. Jo persze a 2 teszt kozel sem volt azonos, pont e miatt atlagoltam, viszont igy az atlag azert kihozta a kb. 1 nagysagrendbeli kulonbseget. Ami erdekes, hogy a lambda szondam vadi uj ! Jah es mikor anno csereltem lambda szondat rosszabb lett a gep varosban indulaskor. Tehat valceg valami munkapont elmaszott, amit ugy erzekel a rendszer, hogy dus a keverek, holott pot nem igy van, es szepen elkezdi szegenyiteni. Most csak azert jobb a gep, mert E85van a gepben, ami vegeredmenyben csokkenti a lambda szonda erteket, ergo kevesbe szegenyit. Mar cak azt nem vagom, hogyha 50%nal tobb E85 kerul a gepbe, akkor miert dob egy szegeny keverek hibakodot. Hisz akkor nemhogy szegenyitenie, hanem egyenesen dusitania kene. Sok az ellentmondas  szomoru1
Az mondjuk eloferdulhet, hogy az injektorok el vannak dugulva, es hiaba probal tobb benyat tolni a mociba, ecceruen nem megy. Kov. tankolasnal asszem kolcson fogom kerni toled ezta kutyut. Kivancsi vok mit mutat majd full benyaval...

Penteken kenytelen voltam resetelni a comput, mert egyaltalan nem ment a gep. Ma megen szepen ment. Nem ertem... fejvakaras
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15457 Dátum: 2008.03.11 kedd, 09:23:00 »

Szerintme a kopogásérzékelőn kívül beleveszi a lambda szonda adatait is. Túl jó kipuffgázérték=szegény keverék.
Ez viszont az alkohol miatt lenne....

Nade ha ezaz LTFT ertek azt mutatja, hogy eppen szegenyit a rendszer, akkor ugy lenne logikus, hogy -erteket dobjon, es ne +20-at. Ehhez kepest eza kotsog szegenyit. De hogy meee azt nem vagom...Olaj nem fogy, ergo valami keverekkepzesi gond miatt lehet nagy a lambda ertek.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15458 Dátum: 2008.03.11 kedd, 09:25:09 »

Na ugye!

Eddig is azt mondtam, hogy szegenyit.
Válasz

Az égéshője kisebb, ezért több üzemanyag kell ugyanannyi levegőhöz -> növelni kell a befecskendezett mennyiséget -> valamennyit kompenzál az ECU (lásd Zacci mérési eredménye), de a tiszta E85-höz már kell a Hunflex vagy egyéb befecskendezés módosító.
A nagyobb oktánszám nagyobb kompressziótűrést jelent. Azaz jóval nagyobb előgyújtást is elbírna, ezáltal nőne a teljesítmény. De hiába, ha a motor ezt nem ismeri fel. Viszont legalább problémát nem okoz, hogy a 95-ös benzinhez való előgyújtást alkalmazzuk.

Pont a napokban volt szo a totalcar oldalan egy ilyen elogyujtas modosito kutyurol.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15459 Dátum: 2008.03.11 kedd, 09:27:25 »

Meg kellene nézni csak benzinnel. ha ott is folyamatosan dúsítana, gond van. Egyébként miért érzi a lambdaszonda az E85 esetében, hogy "szegény" a keverék?


De ezaz LTFT szerintem pont azt mutatja, hogy szegenyit, es nem dusit. Szerintem mind2 esetben no a fogyasztas, mert ha szegeny a keverek, akkor jobban/tovabb kell nyomni, hogy menjen a vas. Ha meg dus, akkor megy mint a barom, de zabal is. Az idealis ertek a 0kozeli alapot, ahol megy is es ahhoz kepest a fogyasztasi is rendben van.
Naplózva

blah blah blah
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4945



E-mail
« Új hozzászólás #15460 Dátum: 2008.03.11 kedd, 09:31:59 »

Eddig is azt mondtam, hogy szegenyit.
Nem szegényít, hanem szegénynek találja és dúsít. Az E85 miatt ez logikus.
Használd el az E85-öt, tankolj tiszta 95-öst és utána mérj.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15461 Dátum: 2008.03.11 kedd, 09:36:00 »

Egyebkent meg ezaz LTFT ertek -100-+100-ig skalazhato. Most +20 korul van es erzehetoen gyengebb, mint a masik teszt gep. Mi van ha eleri a +80-100-at ? akkor mar visszafele megy a gep vagymi ?
Naplózva

blah blah blah
KaoszNagymester
Vendég
« Új hozzászólás #15462 Dátum: 2008.03.11 kedd, 12:59:04 »

Sziasztok!

Meghülyült a központi záram: Ha elindulok magától zárnak az ajtók, (Én állítottam be) de az én oldalamon úgy bezár, hogy reteszel is.  Embarrassed Így én csak a távirányítóval tudok kiszállni. Ha pedig nyitom ki (távirányítóval) akkor egyszerre kinyitja az összes ajtót, annak ellenére, hogy úgy van beprogramozva, hogy csak az első ajtót nyissa. Ma próbáltam a távirányítót újraprogramozni, de nem változott semmi.
Történt már veletek ilyen?  Undecided
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #15463 Dátum: 2008.03.11 kedd, 14:04:06 »

Egyebkent meg ezaz LTFT ertek -100-+100-ig skalazhato. Most +20 korul van es erzehetoen gyengebb, mint a masik teszt gep. Mi van ha eleri a +80-100-at ? akkor mar visszafele megy a gep vagymi ?
Szerintem a +/-100% csak elméleti limit. A +os érték LTFT estében a lambda-szonda jele alapján a PCM úgy ítéli meg, hogy a 14.7:1 levegő/üzemanyag arány nincs meg, mert szegény a keverék (pl. 16,1:1). Ezért növeli az injektorok nyitvatartási idejét (injector pulse width).

Ki kellene deríteni az alacsony levegőhőmérséklet okát. SZVSZ az is okozhat dúsítási igényt (ld általam linkelt cikk 1. oldal, "Injector Pulse Width = (RPM × MAP/BARO) × TPS × ECT × IAT × Battery Volts × O2 (Short Term x Long Term)" -ről szóló rész, ahol IAT= intake air temperature))
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #15464 Dátum: 2008.03.11 kedd, 14:05:24 »

Kov. tankolasnal asszem kolcson fogom kerni toled ezta kutyut. Kivancsi vok mit mutat majd full benyaval...
Én is. Szójjá' adom! Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #15465 Dátum: 2008.03.12 szerda, 00:30:03 »

Sziasztok!

Meghülyült a központi záram: Ha elindulok magától zárnak az ajtók, (Én állítottam be) de az én oldalamon úgy bezár, hogy reteszel is.  Embarrassed Így én csak a távirányítóval tudok kiszállni. Ha pedig nyitom ki (távirányítóval) akkor egyszerre kinyitja az összes ajtót, annak ellenére, hogy úgy van beprogramozva, hogy csak az első ajtót nyissa. Ma próbáltam a távirányítót újraprogramozni, de nem változott semmi.
Történt már veletek ilyen?  Undecided

Kösd le az akkut éjszakára!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
KaoszNagymester
Vendég
« Új hozzászólás #15466 Dátum: 2008.03.13 csütörtök, 07:09:47 »

Kösd le az akkut éjszakára!

1 órára már leszedtem, szerinted az kevés? (nem lett jobb)
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15467 Dátum: 2008.03.13 csütörtök, 09:22:34 »

1 órára már leszedtem, szerinted az kevés? (nem lett jobb)

Boven eleg.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15468 Dátum: 2008.03.13 csütörtök, 09:22:48 »

Én is. Szójjá' adom! Smiley

THX !  worship worship worship
Naplózva

blah blah blah
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #15469 Dátum: 2008.03.13 csütörtök, 12:55:20 »

1 órára már leszedtem, szerinted az kevés? (nem lett jobb)

Elég szokott az is lenni.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
KaoszNagymester
Vendég
« Új hozzászólás #15470 Dátum: 2008.03.14 péntek, 07:21:16 »

Sziasztok!

Gázolaj és pollenszűrőt milyen időközöknként kell cserélni? Gázolajt minden 20ezrenként? És pollent így tél után? (nyáron volt cserélve)
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #15471 Dátum: 2008.03.14 péntek, 08:56:48 »

Sziasztok!

Gázolaj és pollenszűrőt milyen időközöknként kell cserélni? Gázolajt minden 20ezrenként? És pollent így tél után? (nyáron volt cserélve)
Gázolajszűrőt elméletileg 60e. km ként írja, de mindenki belátása szerint, valaki 20, én pl 40e. km-ként. A pollent azt érdemes félévente cserélni. Télen pedig inkább a sima nem aktívszenest ajánlom, mert azon jobban átmegy a luft, és kevésbé párásodik be a szélvédő.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
KaoszNagymester
Vendég
« Új hozzászólás #15472 Dátum: 2008.03.14 péntek, 17:18:26 »

Sziasztok!

Ma voltam szervízben...kezdem azt érezni, idén úgy döntött a Mondim, minden hónapban "ad" egy meglepetést. Most úgy néz ki a bal első záram romlott el.  Angry

Más: A Fordban azt mondták, hogy a váltóban nem kell olajat cserélni, mert egy zárt rendszer van. Igaz ez? A szerelőm mondta, hogy ki kéne cserélni, le akart húzni?  Huh?
Naplózva
KaoszNagymester
Vendég
« Új hozzászólás #15473 Dátum: 2008.03.14 péntek, 17:24:17 »

Ja, és az a poén, hogy régebben beállíottam a zárat, hogy automatikusan zárjon, ha elindulok. Most úgy bezár, hogy belülről csak a távirányítóval tudok kiszállni. Mondtam a szervízben, hogy legalább amíg megcsinálják, a számítógéppel szedje ki ezt az automatikus zárást, de azt mondta nem reagál semmire a zár.  Angry Jól megadhatta magát.
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #15474 Dátum: 2008.03.14 péntek, 17:37:11 »


Más: A Fordban azt mondták, hogy a váltóban nem kell olajat cserélni, mert egy zárt rendszer van. Igaz ez? A szerelőm mondta, hogy ki kéne cserélni, le akart húzni?  Huh?

A csere nem árt ez biztos nálam 2* volt már cserélve olaj a váltóban, valahol le lehet ereszteni tuti
Naplózva
Billy
Vendég
« Új hozzászólás #15475 Dátum: 2008.03.14 péntek, 19:53:06 »

Sziasztok!

Ma voltam szervízben...kezdem azt érezni, idén úgy döntött a Mondim, minden hónapban "ad" egy meglepetést. Most úgy néz ki a bal első záram romlott el.  Angry

Más: A Fordban azt mondták, hogy a váltóban nem kell olajat cserélni, mert egy zárt rendszer van. Igaz ez? A szerelőm mondta, hogy ki kéne cserélni, le akart húzni?  Huh?
Olajat kötelező cserélni a váltóban. Ugyan zárt a rendszer, de ez nem azt jelenti, hogy az olaj nem veszíti el a vizkozitását. Leengedéskor ugyanolyan a színe mint mikor bele van öntve, de ha megtapintod a leeresztett olajat, érezni fogod hogy nem olyan selymes, mint az új. Tehát csere! nyes
Naplózva
gyuri old
Vendég
« Új hozzászólás #15476 Dátum: 2008.03.14 péntek, 20:01:08 »

Olajat kötelező cserélni a váltóban. Ugyan zárt a rendszer, de ez nem azt jelenti, hogy az olaj nem veszíti el a vizkozitását. Leengedéskor ugyanolyan a színe mint mikor bele van öntve, de ha megtapintod a leeresztett olajat, érezni fogod hogy nem olyan selymes, mint az új. Tehát csere! nyes

Ez is egy indok, de szerintem fontosabb ,hogy minden olaj a levegővel érintkezve magába veszi a vizet, ami a golyós és tűgörgős csapágyakon vakrozsda foltokat alakít ki. A váltó javítás esetenként még zűrösebb mint a motor javítás.
Naplózva
Billy
Vendég
« Új hozzászólás #15477 Dátum: 2008.03.14 péntek, 20:03:42 »

Ez is egy indok, de szerintem fontosabb ,hogy minden olaj a levegővel érintkezve magába veszi a vizet, ami a golyós és tűgörgős csapágyakon vakrozsda foltokat alakít ki. A váltó javítás esetenként még zűrösebb mint a motor javítás.
Ez nem egy indok, ez AZ indok. Az olaj idővel elveszíti a kenőképességét.
Naplózva
gyuri old
Vendég
« Új hozzászólás #15478 Dátum: 2008.03.14 péntek, 20:06:34 »

Ez nem egy indok, ez AZ indok. Az olaj idővel elveszíti a kenőképességét.

Az egyik kilóméter, a másik időfűggő:
Naplózva
Billy
Vendég
« Új hozzászólás #15479 Dátum: 2008.03.14 péntek, 20:08:39 »

Az egyik kilóméter, a másik időfűggő:
Ez estben mindkettő. Ha sok a km azért, he meg öreg az autó azért.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #15480 Dátum: 2008.03.14 péntek, 20:12:50 »

sziasztok!

A kilóméter óra háttérvilágítását szeretném cserélni, 1 égő ki van égve. (a szervizben kaptam hozzá olyan kicsi szürke foglalatosat.

De hogy jön ki a kilóméteróra?
Naplózva
gyuri old
Vendég
« Új hozzászólás #15481 Dátum: 2008.03.14 péntek, 20:13:28 »

Ez estben mindkettő. Ha sok a km azért, he meg öreg az autó azért.

 worship worship worship
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #15482 Dátum: 2008.03.14 péntek, 21:33:28 »

sziasztok!

A kilóméter óra háttérvilágítását szeretném cserélni, 1 égő ki van égve. (a szervizben kaptam hozzá olyan kicsi szürke foglalatosat.

De hogy jön ki a kilóméteróra?

Főoldalon www.mondeo.hu nézz körül a Tuning alatt van egy cikk róla hogy kell
Naplózva
Jánosmester
Vendég
« Új hozzászólás #15483 Dátum: 2008.03.14 péntek, 21:44:41 »

Ja, és az a poén, hogy régebben beállíottam a zárat, hogy automatikusan zárjon, ha elindulok. Most úgy bezár, hogy belülről csak a távirányítóval tudok kiszállni. Mondtam a szervízben, hogy legalább amíg megcsinálják, a számítógéppel szedje ki ezt az automatikus zárást, de azt mondta nem reagál semmire a zár.  Angry Jól megadhatta magát.

Én az akkusarut vettem le az egyik hasonló hibát produkáló focus-nál,15perc "pihenő" után működött.
Ha nem mehanikus hibád van, ez megoldás lehet.
Egy próbát megér,csak a rádiókódot kell tudni,és az ablakokat "újratanítani".
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #15484 Dátum: 2008.03.14 péntek, 22:13:55 »

Főoldalon www.mondeo.hu nézz körül a Tuning alatt van egy cikk róla hogy kell

Amit találtam, az csak mk1-2 ledesítése.
az enyém mk3 2004-es
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #15485 Dátum: 2008.03.14 péntek, 22:26:21 »

Amit találtam, az csak mk1-2 ledesítése.
az enyém mk3 2004-es

Olvasgass csak  eplus2 http://www.mondeo.hu/modul.asp?name=cikk&file=article&sid=181
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #15486 Dátum: 2008.03.14 péntek, 22:32:30 »


Köszi, de ezt a tuning közt tényleg nem találtam miaz
Naplózva
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #15487 Dátum: 2008.03.15 szombat, 15:18:01 »

Köszi, de ezt a tuning közt tényleg nem találtam miaz
Keress rá tomi3118 és pl az én hozzászólásaimra is műszerfalizzó témában. Csináltunk képeket.
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
agostonb_OFF
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 113


E-mail
« Új hozzászólás #15488 Dátum: 2008.03.15 szombat, 16:10:28 »

Sziasztok!

Meghülyült a központi záram: Ha elindulok magától zárnak az ajtók, (Én állítottam be) de az én oldalamon úgy bezár, hogy reteszel is.  Embarrassed Így én csak a távirányítóval tudok kiszállni. Ha pedig nyitom ki (távirányítóval) akkor egyszerre kinyitja az összes ajtót, annak ellenére, hogy úgy van beprogramozva, hogy csak az első ajtót nyissa. Ma próbáltam a távirányítót újraprogramozni, de nem változott semmi.
Történt már veletek ilyen?  Undecided
Vedd le az akkusarut vagy fél órára, és kezd újra.
Naplózva

2003/1/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata durashift+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #15489 Dátum: 2008.03.15 szombat, 18:39:16 »


Sikerült, köszönöm a segítséget
Naplózva
KaoszNagymester
Vendég
« Új hozzászólás #15490 Dátum: 2008.03.17 hétfő, 07:39:31 »

Vedd le az akkusarut vagy fél órára, és kezd újra.

Már megtörtént, de nem segített. Pénteken viszem, rákötnek egy új zárat, ha jó lesz vele, megvan a megoldás, ha nem...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15491 Dátum: 2008.03.19 szerda, 13:10:02 »

Ha nincs klíma topic, akkor itt lehetne megvitatni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15492 Dátum: 2008.03.19 szerda, 13:13:11 »

Ha nincs klíma topic, akkor itt lehetne megvitatni.

Talan mondjuk kene csinalni egy klima topicot, hmmm ? Te moderator vagy, meg tod csinalni.
Naplózva

blah blah blah
Joey88
Vendég
« Új hozzászólás #15493 Dátum: 2008.03.19 szerda, 21:34:43 »

Sziasztok!!! Van egy nagyobb problémám!!! Abszolút nem reagál a központi zár a távirányítóra és tulajdonképpen semmire se. Távirányítóban batricsere megvolt. Ez azért baj, mert előző tulajnál megpróbálták ellopni az autót sikertelenűl és teljesen szétrámolták a zár belsejét tehát kulcssal nemtudom kinyitni. Tippek??? Esetleg másnál is előfordult már?Huh? Huh?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #15494 Dátum: 2008.03.19 szerda, 21:38:11 »

Sziasztok!!! Van egy nagyobb problémám!!! Abszolút nem reagál a központi zár a távirányítóra és tulajdonképpen semmire se. Távirányítóban batricsere megvolt. Ez azért baj, mert előző tulajnál megpróbálták ellopni az autót sikertelenűl és teljesen szétrámolták a zár belsejét tehát kulcssal nemtudom kinyitni. Tippek??? Esetleg másnál is előfordult már?Huh? Huh?

Mikori évjárat?
Próbálj a csomagtartón bejutni.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Joey88
Vendég
« Új hozzászólás #15495 Dátum: 2008.03.19 szerda, 21:42:06 »

2002es. Bejutni betudok ugyanis nyitva van szerencsére. Csak lezárni nemtudom.
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #15496 Dátum: 2008.03.19 szerda, 21:46:48 »

Sziasztok!!! Van egy nagyobb problémám!!! Abszolút nem reagál a központi zár a távirányítóra és tulajdonképpen semmire se. Távirányítóban batricsere megvolt. Ez azért baj, mert előző tulajnál megpróbálták ellopni az autót sikertelenűl és teljesen szétrámolták a zár belsejét tehát kulcssal nemtudom kinyitni. Tippek??? Esetleg másnál is előfordult már?Huh? Huh?

Zárkészlet csere teljes jármű - Wyctornál kérj ajánlatot alvázszámmal mennyi lenne.
Az RF részt hozzá kell tanitani az autóhoz újra http://www.fordmondeo.org/wiki/index.php/Main_Page találsz leírást
Naplózva
Joey88
Vendég
« Új hozzászólás #15497 Dátum: 2008.03.19 szerda, 21:52:36 »

Zárkészlet csere teljes jármű - Wyctornál kérj ajánlatot alvázszámmal mennyi lenne.
Az RF részt hozzá kell tanitani az autóhoz újra http://www.fordmondeo.org/wiki/index.php/Main_Page találsz leírást

Közben megoldódott!! Tettem a batri fölé egy papírocskát hogy jobban lelegyen szorítva és megy mint a villám. Azért nagyon szépen köszönöm a segítséget. Amúgy ilyen zárkészletcsere kb mennyibe fáj?Huh?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15498 Dátum: 2008.03.19 szerda, 21:59:31 »

Közben megoldódott!! Tettem a batri fölé egy papírocskát hogy jobban lelegyen szorítva és megy mint a villám. Azért nagyon szépen köszönöm a segítséget. Amúgy ilyen zárkészletcsere kb mennyibe fáj?Huh?

A batri szóra felkaptam a fejem... eplus2 látom, felvidéki vagy. Melyik város? (Én meg vajdasági származású vagyok.)
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Joey88
Vendég
« Új hozzászólás #15499 Dátum: 2008.03.19 szerda, 22:04:04 »

A batri szóra felkaptam a fejem... eplus2 látom, felvidéki vagy. Melyik város? (Én meg vajdasági származású vagyok.)

Jólvan na elem, telep ......... Wink Szlovákiai vagyok nyes És faluról wave
Naplózva
Oldalak: 1 ... 303 304 305 306 307 308 309 [310] 311 312 313 314 315 316 317 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.235 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.